Είμαι Έλληνας. Κάθε μέρα το λέω στον μεγάλο μου εαυτό, και νιώθει άσχημα. Σήμερα 1 Μάι 2011 του το ξανά είπα, και ο μεγάλος μου εαυτός …. σαν να με έβρησε ένιωσα! Και τον ρωτάω,
-τι είπες;
-Είσαι Μακάκας μου λέει.
-Τι είπες ρε ζαγάρι; του λέω,
-ναι μου λέει, είσαι Μακάάάκας.
-Γιατί; ρωτάω.
-Τι καλό θημάσε από την Ελλαδά; ¨Ζω στην ξενητιά¨ και προσπαθώ να θημηθώ κάτι καλό…. και δεν τα καταφέρνω.
Ζω στην ξενητιά από το 1982, γεννήθηκα το 1958 δημιούργεισα στα ξένα και 2 φορές που προσπάθησα να επαναπατριαστώ, έχασα ότι δημιούργεισα ¨ο δυς εξαμαρτήν.¨
-Γιατί; Γιατί αγαπούσα την Ελλάδα.
Τώρα όμως που σκεύτωμαι όριμα, στα 50+, λέω και αισθάνωμαι
και εγώ άσχημα σαν τον εαυτό μου, και ο λόγος είναι το όλο κράτος και όλοι εκείνοι που το κηβέρνησαν…. από τις Δημαρχίες μέχρη και το σήνταγμα. Ντροπή και έσχος!
Γιάτι να είμαι Έλληνας;
ΣΤΙΧΟΣ
Έλλαδα σαν και εσένανε
στον κόσμο δεν είναι άλλη.
Έχεις μεγάλη ομορφιά
κι΄απέραστη στα κάλι.
Μα σ΄έχουν ΜΑΝΑ οι Νονοί
οι αμαρτολοί κι κλέφτες,
και θα σε βάζουν ¨φυλακή¨
του μνημονίου οι ψεύτες!
τα τέκνα σου που έσπιρες
μετά Κολοκοτρόνη!
Αχ! Ελλαδίτσα μας γλύκια
σε μπλέξανε οι πατρόνοι!!!!!
Σιδέρης Ιωάννης
Αν σας άρεσε το θέμα προωθήστε το στους φίλους σας για να τους ενημερώσετε