Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου


ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Δεν θα είχε γαλάζιο χρώμα η σημαία μου

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Δεν θα δάκρυζα στον Εθνικό μας ύμνο

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Δεν θα είχα φορέσει την τιμημένη στολή του Έλληνα στρατιώτη

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Δεν θα είχα δώσει όρκο :
** πίστη εις την πατρίδα , τους νόμους , τις διατάξεις και στον συνταγματικό Βασιλέα των Ελλήνων **

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Δεν θα απέδιδα τιμές στους ήρωες του Μαραθώνα , της Σαλαμίνας , των Θερμοπυλών ,
της Ύδρας , των Ψαρών , της Πίνδου , του Σαρανταπόρου και της Κύπρου .

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Δεν θα γονάτιζα ευλαβικά στο όνομα του Κολοκοτρώνη , του Καραϊσκάκη , του Διάκου και των άλλων ηρώων .

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Θα είχα πουλήσει την Ακρόπολη , την Ολυμπία , και τον Λευκό Πύργο για να πάρω τα βρώμικα λεφτά των δανειστών μου .

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Δεν θα με ένοιαζε αν κάποιος ήθελε να ονομάσει την χώρα του Μακεδονία για να πάρει λίγο από την δόξα της .

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Δεν θα με ένοιαζε αν την Φέτα την έλεγαν Άσπρο Τυρί

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Θα έτρωγα Ιταλικό λάδι και όχι Λακωνίας , Καλαμάτας ή Κρήτης .

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Θα συμφωνούσα που βγήκαν οι εικόνες από τις σχολικές αίθουσες .

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Θα ήθελα την Κάρτα του Πολίτη

ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Θα ήθελα το τσιπάκι στο δεξί μου χέρι
Τέλος
ΑΝ ΔΕΝ αγαπούσα την πατρίδα μου
Δεν θα έγραφα αυτό το κείμενο

Στέλιος Τσολάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: