Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Μια ιδιωτική ιστορία με πρωταγωνιστές εσάς

Πριν ένα χρόνο , γεμάτος ανησυχίες για την πορεία της πατρίδος , αποφάσισα να ανοίξω ένα δικό μου Blog .
Αν σας έλεγα πως δεν είχα ιδέα τι ακριβώς ήθελα να γράψω , θα το πιστεύατε ;
Περισσότερο μια εσωτερική παρόρμηση με έκανε να στραφώ προς τα εκεί . Δεν ήξερα καλά – καλά πως ανοίγεται μια τέτοια σελίδα . Άρχισα να πειραματίζομαι , να σχεδιάζω από εδώ , να σβήνω από εκεί , να προσθέτω κάτι ποιο πέρα , να διαβάζω , να γράφω , να διορθώνω ….
Κάποτε η σελίδα μπήκε σε ένα καλούπι και ήταν έτοιμη να γράψω το πρώτο μου κείμενο . Τα χέρια μου έτρεμαν , δεν ήξερα πώς να αρχίσω .
Δοκιμαστικά , μετέφερα κάποια κείμενα από τις σημειώσεις μου στο F/B .
Συνολικά τον Μάιο του 2010 έγραψα 22 αναρτήσεις αλλά από προβολές , τίποτα ούτε ένας . Ομολογώ δεν ήξερα πώς να γνωστοποιήσω την σελίδα μου .
Εξομολογήθηκα το πρόβλημα μου στην φίλη του F/B Τριάδα που μου έδωσε μια πολύ σοφή συμβουλή . ( Μη βιάζεσαι , είναι αρχή ακόμη . Σιγά – σιγά θα γίνεις γνωστός και σε αυτό θα σε βοηθήσουν οι φίλοι σου στο F/B ) .
Καλή μου και πιστή φίλη , πόσο δίκαιο είχες τότε ….
Έτσι πέρασε όλος ο Μάιος και τον Ιούνιο έκανα άλλες εννέα αναρτήσεις μα από προβολές η ίδια απελπιστική κατάσταση . Ούτε ένας ….
Επί τέλους τον Ιούλιο είδα κάποιο φως στο βάθος του τούνελ …. Και πανηγύρισα σαν τρελός από την χαρά μου όταν στο τέλος Ιουλίου είχα δέκα προβολές ….
Πέρασε ένας χρόνος από τότε και πολλά άλλαξαν τόσο στον τρόπο προβολής , όσο και στον τόπο (αλίευσης) των θεμάτων .
Πολλοί είναι εκείνοι που με βοήθησαν στην προσπάθεια αυτή . Αναμφίβολα την πρώτη θέση έχουν οι φίλοι του F/B , αλλά μεταξύ των 612 φίλων , χωρίς παρεξήγηση και χωρίς να θέλω να παραγκωνίσω κανέναν , θα κάνω ιδιαίτερη μνεία σε κάποια ονόματα .
Έτσι με ιδιαίτερη συγκίνηση θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους :
 Depi Makedonia , Triada Koypareloudi , Maya Lazaroy , Nikos Skorpios ,
Rena Kalomiri , Dimitris Lykiardopoulos , Μάριος Λυκιαρδόπουλος , Sofia Stefou ,
Xrisa Tsimitseli , Niki Gova , Teo Malezis , John Malezis , Ελισάβετ Λίζα Ρήγα ,
Nana Feggaridou , Mariza Voutsinou , Στέλλα Ιωαννίδου , Πολυξένη Χαλκιά και Ηρώ Κόλλια . Συγχωρήστε με αν ξέχασα κανέναν ….
Εκτός όμως από τους φίλους του F/B , υπάρχουν και άλλοι που ομολογώ δεν τους ξέρω , δεν έχω καμία επαφή μαζί τους , μα ξέρω ότι με διαβάζουν , τώρα για καλό είναι αυτό ή για κακό αυτό δεν το ξέρω και ποιο κάτω θα καταλάβετε γιατί το λέω .
Θα παραθέσω εδώ την στατιστική του έτους από Μάιο 2010 έως Μάιο 2011
Οι πέντε ποιο πολύ διαβασμένες αναρτήσεις είναι :

6 Απρ 2011


41 Προβολές σελίδας

Κ α τ ά λ α β ε ς   τ ώ ρ α...
10 Ιαν 2011


37 Προβολές σελίδας

Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ''ΝΙΚΗ'' ''ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
17 Οκτ 2010


32 Προβολές σελίδας

5 Μαρ 2011


30 Προβολές σελίδας

12 Απρ 2011


25 Προβολές σελίδας

Προβολές σελίδων ανά χώρα

Ελλάδα
3.640

Γερμανία
1.212

Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής
     1.203

Γαλλία
120

Ουγγαρία
111

Κύπρος
35

Βέλγιο
16

Δανία
14

Καναδάς
12

Αυστραλία
11

Μαλαισία
   2

Την ώρα αυτή που γράφονται αυτές οι γραμμές έχουμε 6.587 προβολές με 854 αναρτήσεις .
Και πάλι ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου
Στέλιος Τσολάκος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: