Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Απολογισμός – Στατιστική


Απολογισμός – Στατιστική

Μου έχει γίνει πλέων συνήθεια και υποχρέωση μια φορά τουλάχιστον τον χρόνο να δημοσιεύω την στατιστική του ιστολογίου μου .

Λίγη ιστορία με πολλές , πολλές θερμές ευχαριστίες
Το ιστολόγιο μου το δημιούργησα τον Μάιο του 2008 . Για δύο μήνες δεν με ήξερε κανείς και οι προβολές του ήταν μηδενικές …
Τον Ιούλιο του 2008 είχα δέκα ( 10 ) προβολές και η χαρά μου ήταν πολύ μεγάλη…
Τότε ήταν που ζήτησα την συνδρομή και την υποστήριξη των φίλων μου από το F/B .
Η συγκίνηση μου ήταν πολύ μεγάλη όταν είδα την υποστήριξη που μου έδωσαν όλοι αυτοί, γνωστοί και άγνωστοι φίλοι μου .
Δεν έχω την άδεια τους και γι’ αυτό δεν θα αναφέρω επίθετα . Ας μου επιτρέψουν όμως να αναφέρω τουλάχιστον μερικά από τα μικρά τους ονόματα . Είναι δύσκολο να γράψω και τους 920 φίλους …

Τι να πω λοιπόν για τα καλά και ενθαρρυντικά λόγια που μου έγραφαν ή που μου έλεγαν από το τηλέφωνο η Τριάδα , η Δέσποινα , η Στέλλα , ο Κωνσταντίνος , η Μάγια , ο Νίκος , η Ηρώ και ο Ανταίος από την Θεσσαλονίκη που τους έχω χάσει πλέων, ο Παναγιώτης , η Ρένα , ο Δημήτρης , ο Μάριος , η Σοφία , ο Teo που μου δάνεισε το laptop του για να συνεχίσω να γράφω όταν κακόβουλα άτομα είχαν εισχωρήσει στην σελίδα μου και μου τα είχαν κάνει όλα μπάχαλο , ο Γιάννης , η Χρύσα , η Νίκη , η Έλενα, η Παρασκευή, ο Σπύρος, η Μαρία, η Βίκυ, ο Πέτρος, η Ξένια, ο παλιός καλός συνάδελφος από την Σαουδική Αραβία και αργότερα συνάδελφος στις εταιρίες ΒΙΟΚΑΤ και  J&P AVAX  Μιχάλης , την ομάδα που τα μέλλει της έχουν το ίδιο επίθετο με μένα, το “Vote Greece.gr” , τα “ Εθνικά Θέματα Ελλάδα” και τα “Κατοχικά Νέα”  που με τροφοδοτούν με διάφορα θέματα, η παρέα από την Βόριο Ελλάδα , τον Βασίλη, τα φιλαράκια από την Σπάρτη , το ζευγάρι από την Λάρισα που, συγνώμη, δεν θυμάμαι τα ονόματα τους , την Μαρία και τον Δημήτρη από την Νίκαια, η καλή μου φίλη από την Μονεμβασιά, οι συντοπίτες μου από τον Άλιμο , ο παιδικός μου φίλος και συνάδελφος από το Λαγονήσι , ο Σταμάτης που μου έδινε συμβουλές και κουράγιο όταν δεχόμουνα τον πόλεμο των χάκερς , όλοι εσείς που πιστεύετε πως ίσως καταφέρω να βάλω ένα τόσο δα μικρό κόκκο άμμου στο οικοδόμημα αυτό που λέγετε Πατρίδα – Θρησκεία – Οικογένεια .

Κάποτε , πάντα με την δική σας υποστήριξη, έγινα γνωστός και εκτός Ελλάδος .

Δεν μπορώ να μη νιώθω χαρά και τιμή για τον άγνωστο αναγνώστη από την Ιαπωνία ( σκοπίμως τον αναφέρω πρώτο ) που με διαβάζει . Τον ευχαριστώ πάρα πολύ . Δεν ξέρω καν το όνομα του ή αν είναι Ιάπωνας , Έλληνας ή κάτι άλλο .
Ότι και να είναι τον ευχαριστώ .
Είναι μεγάλη τιμή για εμένα και θεωρώ υποχρέωση μου να τον αναφέρω ξεχωριστά .

Τους καλούς μου φίλους και τον κουμπάρο μου από το Sydney της Αυστραλίας

Θερμές ευχαριστίες και σε όλους αυτούς που κατά καιρούς με πολέμησαν, με ειρωνεύτηκαν και με χλεύασαν διότι έγιναν αιτία να ανάψει μέσα μου το Μανιάτικο αίμα μου και να με κάνουν να προσπαθώ και να αγωνίζομαι με μεγαλύτερο πείσμα . Σε κάτι τέτοιες στιγμές σκέπτομαι πως **Δεν γονατίζω για να πέσω μα για να πάρω δύναμη να σηκωθώ ποιο ψιλά,  να μπορέσω (ίσως…) ν’ αγγίξω τ’ αστέρια …**

Τους άγνωστους αναγνώστες μου από τις Η.Π.Α. , την Γερμανία , την Γαλλία ,
την Ρωσία, την Ιταλία, την Κύπρο, την Λετονία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ολλανδία, τον Καναδά, το Ιράκ, το Βέλγιο, την Δανία, την Μαλαισία, την Βραζιλία, την Ελβετία, την Ινδονησία, το Πακιστάν, το Ισραήλ, την Κολομβία ,το Μεξικό, την Ινδία και τους δύο, τρεις αναγνώστες μου από την Αλβανία .

Σήμερα με  περισσότερες από 2.315 αναρτήσεις, το ιστολόγιο μου έχει περάσει τις  71.520 προβολές.

Μπροστά σε άλλα ιστολόγια , το δικό μου δεν είναι και κανένα ιδιαίτερα πολυδιαβασμένο , μα εγώ είμαι υπερήφανος γι’ αυτό και για τους απανταχού φίλους μου που το αγάπησαν και το υποστήριξαν .

Από βάθους καρδιάς , σας ευχαριστώ όλους μαζί και κάθε ένα ξεχωριστά .

 

Προβολές σελίδων ανά χώρα

Καταχώριση                                                                          Προβολές σελίδας Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής                                             29945
Ελλάδα                                                                                       24373
Γερμανία                                                                                     13955
Ρωσία                                                                                              799
Γαλλία                                                                                             327
Κύπρος                                                                                            306
Αυστραλία                                                                                       194
Ολλανδία                                                                                         193
Καναδάς                                                                                          121
Ηνωμένο Βασίλειο                                                                          113
( Ακολουθούν οι υπόλοιπες χώρες με λιγότερες προβολές )

Προβολές σελίδων ανά πρόγραμμα περιήγησης

Καταχώριση
Προβολές σελίδας
Chrome
37058 (51%)
UniversalFeedParser
13044 (18%)
Internet Explorer
9693 (13%)
Firefox
9605 (13%)
Safari
1114 (1%)
Opera
361 (<1%)
SimplePie
188 (<1%)
Mobile Safari
171 (<1%)
BingPreview
111 (<1%)
OS;FBSV
55 (<1%)

 

Προβολές σελίδων ανά λειτουργικό σύστημα

Καταχώριση
Προβολές σελίδας
Windows
29724 (91%)
Linux
1060 (3%)
Macintosh
954 (2%)
Android
209 (<1%)
iPhone
168 (<1%)
iPad
118 (<1%)
Other Unix
77 (<1%)
Windows NT 6.1
28 (<1%)
Android 2.3.6
14 (<1%)
Android 2.3.4
10 (<1%)


Δεν υπάρχουν σχόλια: