Τρίτη 19 Απριλίου 2011


Μ. Τρίτη
Η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα γυνή
Κύριε, ν πολλας μαρτίαις περιπεσοσα γυνή,
Κύριε, η γυναίκα που έπεσε σε πολλές αμαρτίες,
τν σν ασθομένη θεότητα, μυροφόρου ναλαβοσα τάξιν,
σαν ένοιωσε τη θεότητά σου, γίνηκε μυροφόρα
δυρομένη, μύρα σοι, πρ το νταφιασμο κομίζει.
και σε άλειψε με μυρουδικά πριν από τον ενταφιασμό σου
Ομοι! λέγουσα, τι νύξ μοι πάρχει, οστρος κολασίας,
κι έλεγε οδυρόμενη: Αλλοίμονο σε μένα, γιατί μέσα μου είναι νύχτα κατασκότεινη
ζοφώδης τε κα σέληνος ρως τς μαρτίας.
και δίχως φεγγάρι, η μανία της ασωτείας κι ο έρωτας της αμαρτίας.
Δέξαι μου τς πηγς τν δακρύων,
Δέξου από μένα τις πηγές των δακρύων,
νεφέλαις διεξάγων τς θαλάσσης τ δωρ·
εσύ που μεταλλάζεις με τα σύννεφα το νερό της θάλασσας.
κάμφθητί μοι πρς τος στεναγμος τς καρδίας,
Λύγισε στ' αναστενάγματα της καρδιάς μου,
κλίνας τος ορανος τ φάτ σου κενώσει.
εσύ που έγειρες τον ουρανό και κατέβηκες στη γης.
Καταφιλήσω τος χράντους σου πόδας,
Θα καταφιλήσω τα άχραντα ποδάρια σου,
ποσμήξω τούτους δ πάλιν τος τς κεφαλς μου βοστρύχοις·
και θα τα σφουγγίσω πάλι με τα πλοκάμια της κεφαλής μου·
ν ν τ παραδείσ Εα τ δειλινόν,
αυτά τα ποδάρια, που σαν η Εύα κατά το δειλινό,
κρότον τος σν χηθεσα, τ φόβ κρύβη.
τ' άκουσε να περπατάνε, από το φόβο της κρύφτηκε.
μαρτιν μου τ πλήθη κα κριμάτων σου βύσσους
Των αμαρτιών μου τα πλήθη και των κριμάτων σου την άβυσσο,
τίς ξιχνιάσει, ψυχοσστα Σωτήρ μου;
ποιος μπορεί να τα εξιχνιάση, ψυχοσώστη Σωτήρα μου;
Μή με τν σν δούλην παρίδς, μέτρητον χων τ λεος.
Μην καταφρονέσης τη δούλη σου, εσύ που έχεις τ' αμέτρητο έλεος



Δεν υπάρχουν σχόλια: