Τρίτη 14 Μαΐου 2013

ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΡΩΤΑΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΙ ΓΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ;


ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΡΩΤΑΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΙ ΓΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ;

μαθητες_
Σε μια τάξη στην Ισπανία, η καθηγήτρια εξηγεί οτι τα ουσιαστικά είναι αρσενικά ή θηλυκά. Για παράδειγμα : “το σπίτι” είναι θηλυκό – “la casa”, ενώ “το μολύβι” αρσενικό – “el lápiz”.
Οπότε, ένας μαθητής ρωτάει: Το “computer” στα Ισπανικά τι είναι, αρσενικό ή θηλυκό;
Η καθηγήτρια τότε τους λέει : Ας κάνουμε ένα παιχνίδι. Θα χωριστείτε σε δύο ομάδες, άντρες και γυναίκες, και θα προσπαθήσετε να βρείτε αλλά και να αιτιολογήσετε το γένος της λέξης “computer”.
Η αντρική ομάδα αποφάνθηκε πως το computer είναι θηλυκό – ”la computadora”, διότι:
1o : Κανείς εκτός από τον δημιουργό τους δεν κατανοεί την λογική που λειτουργούν.
2o : Η γλώσσα που χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, είναι κάτι που κανείς άλλος δεν καταλαβαίνει.
3o : Ακόμη και το παραμικρό λάθος που θα κάνεις αποθηκεύεται για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα στη μνήμη τους και σε ταλαιπωρεί.
4o : Μόλις καταφέρεις να αποκτήσεις ένα δικό σου, ξοδεύεις πάνω από το μισό μισθό σου για συντήρηση και αξεσουάρ.
Η γυναικεία ομάδα αποφάνθηκε πως το computer είναι αρσενικό – ”el computador”, διότι:
1o : Για να κάνεις οτιδήποτε μαζί του, πρέπει πρώτα να το ανάψεις.
2o : Έχουν πάρα πολλά δεδομένα αλλά δεν μπορούν από μόνα τους ούτε να τα επεξεργαστούν, ούτε να πάρουν αποφάσεις.
3o : Ενώ ο ρόλος τους είναι να σε βοηθούν να επιλύσεις προβλήματα, συνήθως δημιουργούν περισσότερα από όσα λύνουν.
4o : Μόλις αποκτήσεις ένα, συνειδητοποιείς ότι αν περίμενες λίγο ακόμη, σίγουρα θα έβρισκες καλύτερο μοντέλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: