Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Στιγμές αιώνιες θα έρθουν..

Posted: 26 Dec 2013 02:58 AM PST
Πάψαν οι λέξεις σβηστήκαν χαθήκαν και στο άγιο το χώμα ετούτο θαφτήκαν τα γέλια σωπάσαν μαζί κι οι χαρές το στόμα προφέρει ευχές χλιαρές ---

ο χρόνος στο τέλμα, μαζί κι η χαρά τα κάλαντα λένε θλιμένα παιδιά την πόρτα τους κλείνω το δάκρυ κυλά τι χρέος χρωστάνε αυτά τα παιδιά ---
Πατέρες με θλίψη, μητέρες μ'οργή στα γόνατα πέφτω και λέω προσευχή: - Χριστέ μου τη θλίψη να παρεις μακρυά χαμόγελο φόρα σ αυτά τα παιδιά ---
Χαμόγελο δώσε σ'άυτήν την Πατρίδα το κλάμα μας διώξε και φέρε ελπίδα Και ξάφνου στον νού μου ακούω μια φωνή - Στα πόδια σου σήκω και πάρε χαρτί ---
Αυτά που θα λέω εσύ να τα γράφεις και όλα θα γίνουν , τον λόγο μου θά 'χεις --- -
ΤΟΥΤΗ Η ΘΛΙΨΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΚΑΜΑΝΕ ΔΩΡΟ ΣΕ ΣΕΝΑ ΕΙΝ' ΟΜΩΣ ΨΕΥΤΙΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ --- 


Τα χέρια μου πάγωσαν κι ελπίδα χαράς το σώμα μου γέμισε ευθύς μονομιάς στην πόρτα εχτύπησε ξανά το κουδούνι ανοίγω και βλέπω μικρό αγγελούδι ---
Στα χέρια κρατά δισάκι με πίκρα τ' απλώνει σε μένα ... θυμάμαι πως ήπια και πόνος βαρύς χτυπά την καρδιά μου το φως ξάφνου χάνετε απο μπροστά μου ---
Δεν βλέπω πια τίποτε τα χέρια μου τρέμουν Φωτιές απ τα πόδια μου στο σώμα ανεβαίνουν Φωνή πάλι ακούγεται με κλάμα να λέει: - Αντέχει το σώμα σου στον πόνο που ρέει ;
-ΕΤΣΙ ΠΟΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΝΩ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΝΑΩ ΚΑΙ ΦΡΙΤΤΩ ΓΙ' ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΜΟΝΙΜΩΣ Σ' ΑΥΤΟΥ ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ---
ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΚΑΙ ΛΗΓΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΙ ΠΗΔΑΛΙΟ ΣΩΣΤΟΣ ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΧΑΡΗ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΡΑΝΟ ΚΑΙ ΠΛΑΤΥΤΕΡΟ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ---
ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΦΤΕΙ Η ΠΛΑΣΗ ΣΕ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΓΗ ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ---
ΣΗΜΑΔΙ ΘΑ ΔΕΙΞΩ ΓΙΑ ΝΑ 'ΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΟΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ Ο "ΣΚΟΠΟΣ" ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΗΡΑ ΑΠ΄ΤΟ ΣΤΑΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ---
Τα μάτια ανοιγόκλεισα κι όλα χαθήκαν Φωνή και αγγελούδι εξαφανιστήκαν και παλι κουδούνι χτυπούν τα παιδιά και τρίγωνα κάλαντα λέν με χαρά -------------------------
Απο εναν που δεν θα ελεγε ξανα ΤΙΠΟΤΑ-----------¨

Δεν υπάρχουν σχόλια: