Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Λυπάμαι κύριε Σαμαρά > Εγώ δεν θα πανηγυρίσω που οι δεσμοφύλακες μου έριξαν ξεροκόμματο

Λυπάμαι κύριε Σαμαρά > Εγώ δεν θα πανηγυρίσω που οι δεσμοφύλακες μου έριξαν ξεροκόμματο

αλλά εγώ δεν μπορώ να ….πανηγυρίσω.

Κράτος που δεν μπορεί να καθορίσει τη φορολογική του πολιτική δεν είναι Κράτος.

Διαβάζοντας τη δήλωση – εξαγγελία μελαγχολώ περισσότερο:

Πρώτον, αποτρέψαμε και δεν θα εφαρμοστούν μέτρα που είχαν ψηφιστεί στο μνημόνιο για να εφαρμοστούν το 2014…..να εύχομαι να μην έρθει το 2014; ή να πανηγυρίζω που δεν θα γίνει τους εναπομείνατες 5 μήνες η μείωση μισθών και συντάξεων αλλά με το νέο προυπολογισμό;

Εάν η φοροδιαφυγή συνεχιστεί σαν να μη συνέβη τίποτα, τότε αυτό θα φταίει που το ΦΠΑ θα αυξηθεί αναγκαστικά και πάλι στο 23%…και ΠΕΙΡΑΜΑ; …ποιος ηγείται του Κρατικού μηχανισμού για τη συλλογή φόρων; για την πάταξη της φοροδιαφυγής; Αν η εφαρμογή νόμων οφείλεται στο φιλότιμο δεν έχω πρόβλημα αλλά να φύγουν ΟΛΟΙ οι ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ χθες…

ΥΓ

…κύριε Πρωθυπουργέ λυπάμαι αλλά σε μια χώρα ανέργων και συσσιτίων δεν είναι επιτυχία η μείωση του ΦΠΑ σε όποιον …τρώει έξω…ότι 25%+ είναι κάτω από το όριο της φτώχειας και δεν μπορεί να φάει και όχι το που θα φάει είναι το πρόβλημα.

….κύριε Πρωθυπουργέ 3 δις είναι ο ΦΠΑ που έχει βεβαιωθεί και δεν εισπράτεται

….κύριε Πρωθυπουργέ ούτε ένα € δεν έχουν πληρώσει όσοι αναγράφονται στη λίστα Λαγκαρντ, έχουν χρήματα στην Ελβετία και στο Λουξεβούργο ή καταθέσεις στη χώρα μας που δεν συνάδουν με τις φορολογικές δηλώσεις

Αλλά πάνω από όλα συγχαρητήρια αν θέμα διαπραγμάτευσης είναι ο ΦΠΑ στο σουβλάκι που πραγματοποιείται 1/8/13 και όχι στην αρχή της τουριστικής περιόδου. Δεν γκρινιάζω ούτε μεμψιμοιρώ απλά αναλύω παραπάνω τις δηλώσεις σας….όμως λυπάμαι χάσαμε αν μετά από 3 χρόνια έχουμε να “πανηγυρίσουμε και να προβάλλουμε” ότι μας άφησαν να μειώσουμε το ….ΦΠΑ των εστιατορίων που θα ξανά ανέβει …εκτός αν σε ύφεση περιμένετε αύξηση φορολογικών εσόδων και τζίρου…κατά την ταπεινή και ….άσχετη γνώμη μου κάτι δεν πάει καλά με το ΙΟΒΕ και την στρατηγική …πολιτική του.


olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια: