Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Απολογισμός επί των πεπραγμένων...

Απολογισμός επί των πεπραγμένων... 

Όπως συνηθίζω κάθε χρόνο, έτσι και φέτος κάνω τον ετήσιο απολογισμό του Blog μου. 
Φαντάζομαι πως όλοι εσείς που έχετε μια παρόμοια σελίδα θα καταλαβαίνετε την χαρά και την συγκίνηση μου βλέποντας τα αποτελέσματα της ετήσιας προσπάθειας. 
Μιας προσπάθειας που κατά κύριο λόγο, την επιτυχία της την οφείλει σε όλους εσάς που με στηρίξατε. 
Έτσι φτάνοντας στο τέλος του Καλοκαιριού του 2014 το blog μου έφτασε και ξεπέρασε τις 212.000 προβολές. Μόνο τον μήνα Ιούλιο είχα 8.957 προβολές. 
Εχθές είχα 244 και σήμερα μέχρι στιγμής 210 προβολές. 

Το ολικό σύνολο των αναρτήσεων μου είναι 3711 

Το κοινό μου είναι
Ηνωμένες Πολιτείες
130303
Ελλάδα
57115
Γερμανία
14874
Ρωσία
1508
Κύπρος
784
Σουηδία
657
Αυστραλία
456
Γαλλία
408
Ηνωμένο Βασίλειο
323
Ολλανδία
262
ενώ ακολουθούν Ισπανία και Πολωνία και ένας ανώνυμος φίλος από Ιαπωνία που επί σειρά ετών με διαβάζει και που πολύ θα ήθελα να έρθω σε επαφή μαζί του και τον ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση του . 
Σε όλους εσάς είμαι βαθιά υποχρεωμένος για την προτίμηση σας και για την στήριξη σας. Σίγουρα χωρίς την αγάπη σας θα τα είχα παρατήσει. 
Οι παλαιότεροι φίλοι θα θυμούνται πόσες φορές είχα λυγίσει από κακόβουλες πράξεις διαφόρων... 
Εσείς ήσασταν εκείνοι που μου δώσατε χείρα βοηθείας και σας ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου. Η Τριάδα, η Δέσποινα και η Μάγια πόσες φορές δεν με στήριξαν με τα σοφά τους λόγια. 
Ο Teo Malezis μέχρι το laptop του μου είχε δανείσει. 
Αυτά δεν ξεχνιούνται με τίποτα....  
Σας ευχαριστώ όλους 
Στέλιος Τσολάκος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: