Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Αντίο ξάδερφε , Παναγιώτη Σωτηράκο

Ήμουν δεκατεσσάρων ετών όταν γεννήθηκε
Τον είδα μωρό στην κούνια
Τον είδα να κάνει τα πρώτα του βήματα , να παίζει , να πηγαίνει σχολείο και αργότερα να φεύγει στο εξωτερικό για σπουδές .
Τον είδα να γυρνάει πίσω με το δίπλωμα του γιατρού
Παρακολούθησα την καριέρα του . Ήταν μια λαμπρή καριέρα .
Εργάστηκε στα νοσοκομεία , προσφέροντας έργο και αγάπη . Πολύ αγάπη
Έκανε οικογένεια και ένα θαυμάσιο γιο , σήμερα δεκαεπτά ετών .
Αγαπήθηκε σαν άνθρωπος και σαν γιατρός .
Από τα έξη ξαδέλφια μου ήταν ο μόνος που ήταν ποιο κοντά μου .
Ο μόνος που ερχότανε στο σπίτι μου , ο μόνος που θυμότανε την  γιορτή μου και με έπαιρνε τηλέφωνο .

Αύριο θα χαιρετίσουμε τον Παναγιώτη και θα του ευχηθούμε καλό ταξίδι .

Η μοίρα του έλαχε να φύγει μόλις στα πενήντα ένα του χρόνια , τελείως άδοξα .

Η γυναίκα του , ο γιος του , και η μητέρα του , τραγικές φιγούρες , που πραγματικά δεν ξέρεις τι να πεις για να απαλύνεις τον πόνο τους .

Ποτέ δεν ταίριαξαν οι πολιτικές μας απόψεις , εκ παραμέτρου αντίθετες , μα ποτέ δεν τον έθιξα και ποτέ δεν με έθιξε .
Τον σεβάστηκα και με σεβάστηκε .
Είχαμε όμως την ίδια αγάπη για την πατρίδα , για τον άνθρωπο , για τις τέχνες .

Η Λακωνία έχασε ένα άξιο τέκνο της και το Περιστέρι , όπου είχε το ιατρείο του, αύριο το μεσημέρι θα τον αποχαιρετήσει .

Αντίο ξάδερφε Παναγιώτη Σωτηράκο 

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Λυπόμαστε πολύ για το χαμό του ιατρού Σωτηράκου και εγώ και η αδερφή μου.Ειχε τύχει να τον επισκεπτούμε πολλές φορες στο ιατρείο του στο Περιστερι και μαλιστα η αδερφη μου ειχε παει πριν 10 μερες και της ειπε να ξαναπαει σε ενα μηνα.Σημερα τυχαια περασαμε εξω απο το ιατρειο του και κυριολεκτικα παγωσαμε.Ηταν ΠΑΡΑ πολυ καλός Ιατρος με το Ι κεφαλαιο και πολύ καλος ανθρωπος.Ηταν κοντα σε ολους τους ασθενεις του.
Πως εφυγε ομως τοσο ξαφνικα απο τη ζωή?Τι του συνεβη?
Ευχομαστε πραγματικα να ειναι καλα εκει που ταξιδευει και τα θερμα μας συλληπητηρια στην οικογενεια του.Να ειστε ολοι πολυ περηφανοι.
Α. & Γ. ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

Unknown είπε...

Λυπομαστε πραγματικα εγω και η αδερφη μου για τα χαμο του γιατρου Σωτηρακου.Τον ειχαμε επισκεφτει στο ιατρειο του στο Περιστερι πολλες φορες και μαλιστα η αδερφη μου ειχε παει πριν 10 μερες και της ειπε να ξαναπαει σε ενα μηνα να την δει.Σημερα τυχαια περασαμε απο εξω και κυριολεκτικα παγωσαμε.Δεν το πιστευουμε πως χαθηκε τοσο ξαφνικα.Ηταν παρα πολυ καλος ιατρος με το Ι κεφαλαιο και πολυ καλος ανθρωπος.Παντα κοντα στους ασθενεις του.
Πως εφυγε ομως τοσο ξαφνικα?Τι του συνεβη?
Ευχομαστε να ειναι καλα εκει που ταξιδευει και τα συλληπητηρια μας στην οικογενεια του.Πρεπει να ειναι πολυ περηφανοι.
Α. & Γ. Γκολφινοπουλου

Unknown είπε...

Λυπομαστε πραγματικα εγω και η αδερφη μου για τα χαμο του γιατρου Σωτηρακου.Τον ειχαμε επισκεφτει στο ιατρειο του στο Περιστερι πολλες φορες και μαλιστα η αδερφη μου ειχε παει πριν 10 μερες και της ειπε να ξαναπαει σε ενα μηνα να την δει.Σημερα τυχαια περασαμε απο εξω και κυριολεκτικα παγωσαμε.Δεν το πιστευουμε πως χαθηκε τοσο ξαφνικα.Ηταν παρα πολυ καλος ιατρος με το Ι κεφαλαιο και πολυ καλος ανθρωπος.Παντα κοντα στους ασθενεις του.
Πως εφυγε ομως τοσο ξαφνικα?Τι του συνεβη?
Ευχομαστε να ειναι καλα εκει που ταξιδευει και τα συλληπητηρια μας στην οικογενεια του.Πρεπει να ειναι πολυ περηφανοι.
Α. & Γ. Γκολφινοπουλου