Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΩ ΜΕ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ


ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΩ ΜΕ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Η διδασκαλία στα σχολεία τού  δογματικού παλαιοδιαθηκικού δημιουργισμού παράλληλα με τις επιστημονικές εξελικτικές θεωρίες, όπως σατιρίστηκε στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο:
- Αμελής δεν είμαι, αλλά να, τα Φυσικά τα μπερδεύω με τα Θρησκευτικά…… και φταίτε εσείς δηλαδή. Προχτές δεν μάς λέγατε, για τη θεωρία τού Λαπλάς και τού Δαρβίνου; Δεν μάς λέγατε, πως η Γή ήταν ένα νεφέλωμα και μετά εψύχη και μετά γέμισε θάλασσα και μετά βγήκαν τα μαλάκια, που είναι τα πρώτα ζωντανά όντα κι ύστερα έγινε ο άνθρωπος, που βγήκε λέει από τούς πιθήκους; Έ ο κύριος Φράγκου (ο Θεολόγος) από δω, διαφωνεί.
-   Εγώ;
Μάλιστα διαφωνείτε! Σήμερα το πρωί, δεν μάς λέγατε στο μάθημα των Θρησκευτικών, ότι ο άνθρωπος πλάστηκε από πηλό κι ότι από την πλευρά τού Αδάμ έγινε η Εύα;
-   Μα...
-   Μη μου τα γυρίζετε τώρα. Να έχετε το θάρρος τής γνώμης σας, όπως το έχω εγώ και σάς τα λέω κατάμουτρα. Γιατί κι εμείς τι να κάνουμε, παιδιά είμαστε. Ο ένας μάς τα λέει έτσι, ο άλλος μάς τα λέει αλλιώς, ε μπερδευόμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: