Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

..ΟΤΑΝ ΒΑΡΙΕΜΑΙ

..ΟΤΑΝ ΒΑΡΙΕΜΑΙ 

Από τον Δημήτρη Λυκιαρδόπουλο 

Όταν βαριέμαι... πηγαίνω σε
> νοσοκομείο, βάζω άσπρη ποδιά και
> λέω στους χειρουργημένους
> "συγχαρητήρια η αλλαγή φύλου
> ήταν επιτυχής!"
> Όταν βαριέμαι... πηγαίνω σε
> νεκροταφεία, τριγυρνάω στα
> χαμένα τινάζοντας χώματα από
> πάνω μου και ρωτάω τον κόσμο τι
> έτος έχουμε.
>
>
>
> Όταν βαριέμαι νύχτα σε ταξί,
> δείχνω του οδηγού μια
> πολυκατοικία και του λέω: "Εδώ
> αυτοκτόνησα πριν δύο
> χρόνια..."
>
> Όταν βαριέμαι... πάω στον
> κτηνίατρο δακρυσμένος και τον
> εκλιπαρώ να αλλάξει λάμπα στην
> πυγολαμπίδα μου...
>
>
>
> Όταν βαριέμαι... παίρνω τηλέφωνο
> την κοπέλα μου και της λέω ότι
> είμαι ο τύπος που γνώρισε
> προχθές. Η βαρεμάρα μου
> σταματάει όταν με ρωτάει: Ποιος;
> Ο Γιώργος ή ο ξανθός;
> Όταν βαριέμαι... πάω σε κάποιον
> που μοιράζει φυλλάδια... τα
> μαζεύω από πίσω του... και μόλις
> τελειώσει του λέω: Φίλε σου
> έπεσαν αυτά...!!!
>
>
>
> Όταν βαριέμαι στην ουρά του
> σουπερμάρκετ, ρίχνω
> προφυλακτικά στο καροτσάκι της
> μπροστινής γιαγιάς. Μετά
> περιμένω την αντίδραση της
> ταμία.
> Όταν βαριέμαι... πηγαίνω έξω από
> τα γυμναστήρια και τρώω αργά
> αργά δυο πιτόγυρα... ενώ τους
> κοιτάζω.
>
>
>
> Όταν βαριέμαι... πηγαίνω στο
> σουπερμάρκετ και ρωτάω σε ποιο
> διάδρομο είναι το ράφι με τις
> γεροντοκόρες.
> Όταν βαριέμαι... στέλνω ένα
> μήνυμα "Σε βλέπω!"... σε ένα
> τυχαίο κινητό.
> Όταν βαριέμαι στο χωριό κολλάω
> τους παππούδες ρωτώντας
> "τίνος είσαι 'συ;"
>
>
>
> Όταν βαριέμαι... φοράω κουκούλα,
> πηγαίνω σε σουβλατζίδικα και
> φωνάζω: Αφήστε όλοι τα πιτόγυρα
> κάτω, ΝΗΣΤΕΙΑ!!!
> Όταν βαριέμαι... παίζω σκοποβολή
> με τον παππού μου που έχει
> πάρκινσον.
> Όταν βαριέμαι... βάζω χαρτάκια
> στα παρμπρίζ καινούριων
> αυτοκινήτων όπου γράφω
> "Συγνώμη που στο χτύπησα".
>
>
>
> Όταν βαριέμαι... πάω σε
> κομμωτήρια και αφού μου βάλουν
> την μπέρτα κουρέματος βγάζω δυο
> μαχαιροπίρουνα και λέω "τι
> καλό θα φάμε σήμερα;"
> Όταν βαριέμαι... χτυπάω άσχετα
> κουδούνια και τους λέω... "για
> το πετρέλαιο ήρθαμε"...
>
>
>
> Όταν βαριέμαι... πηγαίνω σε
> φαλακρούς, τινάζω με το χέρι την
> πλάτη τους και τους λέω ότι ήταν
> γεμάτοι τρίχες...
> Όταν βαριέμαι πολύ... παίρνω
> τηλέφωνο την πυροσβεστική και
> τους λέω ότι έχω κλειστεί στον
> εαυτό μου.
> Όταν βαριέμαι... παίρνω τηλέφωνο
> την Κατερίνα Καινούριου και την
> βάζω να πει "Τριακόσια τριάντα
> τρία τρακτέρ τράκαραν"...
>
>
>
> Όταν βαριέμαι... πάω στο πάρκο με
> δύο κομμένα λουριά στα χέρια και
> ρωτάω με αγωνία αυτούς που
> κάνουν τζόκινγκ μήπως είδαν δύο
> ροντβάιλερ...
>
>
> Όταν
> βαριέμαι...παίρνω τηλέφωνο την
> Χρ.Αυγή και ζητάω δουλειά με
> σπασμένα ελληνικά..

Δεν υπάρχουν σχόλια: