Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ;


ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ;

μελισσες
Οι περισσότεροι από εμάς νομίζουμε ότι το πιο πολύτιμο προϊόν των μελισσών είναι το μέλι. Όμως το πολυτιμότερο αγαθό που μας δίνουν οι μέλισσες είναι η επικονίαση, δηλαδή η γονιμοποίηση των φυτών με τη μεταφορά γύρης.
Από την επικονίαση εξαρτάται απόλυτα το 1/3 των καλλιεργειών που καταλήγουν στο πιάτο μας. Όμως αυτό το τόσο πολύτιμο και ωφέλιμο έντομο απειλείται με αφανισμό εξαιτίας της χρήσης τριών νεονικοτινοειδών φυτοφαρμάκων -που χρησιμοποιούνται ευρέως και στη χώρα μας- των εταιριών Bayer και Syngenta. Μαζί με τις μέλισσες, τα επικίνδυνα φυτοφάρμακα απειλούν και τη διατροφή μας. Η Greenpeace καλεί τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Τσαυτάρη να απαγορεύσει άμεσα την διακίνησή τους στη χώρα μας και να στηρίξει τη πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για απαγόρευση των νεονικοτινοειδών φυτοφαρμάκων σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η επιστημονική έκθεση με τίτλο «Αντίο Μέλισσες- Γιατί οι μέλισσες αφανίζονται και η διατροφή μας κινδυνεύει;» (1) που δημοσίευσε η Greenpeace, σηματοδοτεί την έναρξη της νέας πανευρωπαϊκής εκστρατείας για να προωθηθεί η βιώσιμη γεωργία που παράγει τροφή χωρίς τα επικίνδυνα χημικά των πολυεθνικών αγροτεχνολογίας. Η έκθεση τονίζει τη μεγάλη περιβαλλοντική και οικονομική σημασία των υγιών πληθυσμών μελισσών και την επείγουσα ανάγκη να απαγορευθεί η χρήση των φυτοφαρμάκων που τους βλάπτουν. Η απαγόρευση αυτών των φυτοφαρμάκων θα ήταν ένα ιδιαίτερα σημαντικό και αποτελεσματικό βήμα για την προστασία των μελισσών, οι οποίες έχουν ζωτική σημασία για το οικοσύστημα και τη διατροφή μας, ειδικά σε χώρες με πλούσια βιοποικιλότητα και αγροτική παραγωγή, όπως η Ελλάδα.
Στην πρώτη ψηφοφορία για την απαγόρευση που έγινε τον Μάρτιο του 2013, εννέα χώρες, εκ των οποίων και η Ελλάδα, καταψήφισαν την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για απαγόρευση των τριών νεονικοτινοειδών. Νέα ψηφοφορία θα πραγματοποιηθεί αρχές Μαΐου.
Ο αφανισμός των μελισσών δεν αφορά μόνο τους μελισσοκόμους, αλλά όλους μας, αφού από την επικονίασή τους εξαρτάται το 1/3 των καλλιεργειών που καταλήγουν στο πιάτο μας. Δεδομένου ότι οι αποικίες μελισσών εμφανίζουν μείωση σε πολλές χώρες του πλανήτη, το πρόβλημα παίρνει πλέον παγκόσμιες διαστάσεις. Η έκθεση «Αντίο Μέλισσες- Γιατί οι μέλισσες αφανίζονται και η διατροφή μας κινδυνεύει;» της Greenpeace αποδεικνύει ότι η δραματική μείωση του πληθυσμού των μελισσών οφείλεται κυρίως στα νεονικοτινοειδή φυτοφάρμακα. Χωρίς τις μέλισσες κινδυνεύουν ολόκληρα οικοσυστήματα, κινδυνεύει η ίδια η γεωργία και βέβαια η παραγωγή τροφής.
Η Greenpeace έχει εντοπίσει επτά φυτοφάρμακα που πρέπει να απαγορευθούν άμεσα, από τα οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητάει να απαγορευθούν τα τρία. Η λίστα περιλαμβάνει τα midacloprid και clothianidin της Bayer, το thiamethoxam της Syngenta, το fipronil της BASF, και τα clorpyriphos, cypermethrin και deltamethrin άλλων εταιρειών αγροχημικών. Όλες οι εταιρείες αγροχημικών έχουν σημαντικά κέρδη από την εκτεταμένη χρήση των φυτοφαρμάκων τους στη γεωργία.
«Είναι ξεκάθαρο: οι αρνητικές συνέπειες των φυτοφαρμάκων που σκοτώνουν τις μέλισσες υπερβαίνουν κατά πολύ οποιαδήποτε υποτιθέμενα “πλεονεκτήματά” τους, εφόσον θέτουν σε κίνδυνο τη διατροφή μας. Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν μπορεί να περιμένουν άλλο και πρέπει να αναλάβουν αμέσως δράση απαγορεύοντας τα φυτοφάρμακα που σκοτώνουν τις μέλισσες»,
δήλωσε η Έλενα Δανάλη, υπεύθυνη της εκστρατείας της Greenpeace για τη βιώσιμη γεωργία.
«Ο δραματικός αφανισμός των μελισσών είναι απλά ένα σύμπτωμα του μοντέλου εντατικής γεωργίας που εφαρμόζεται σήμερα και που οδηγεί στη χρήση επικίνδυνων χημικών και μεταλλαγμένων. Χρειάζεται επειγόντως να στραφούμε στο μοντέλο της βιώσιμης γεωργίας που είναι η μόνη λύση για να σωθούν τόσο οι μέλισσες, όσο και η γεωργία της Ελλάδας και ολόκληρου του πλανήτη»,
συνέχισε η Έλενα Δανάλη.
Στη χώρα μας χρησιμοποιούνται ευρέως 3 από τα εντομοκτόνα της ομάδας των νεονικοτινοειδών, τα οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέλει να απαγορεύσει.
1. δραστική ουσία: Clothianidin
Στην Ελλάδα κυκλοφορούν 3 εμπορικά ονόματα τα οποία ανήκουν στη Bayer. Χρησιμοποιούνται στις εξής καλλιέργειες: καλαμπόκι, πατάτες, αχλάδια, μήλα, νεκταρίνια, ροδάκινα, φοινικοειδή, ζαχαρότευτλα.
2. δραστική ουσία: Thiamethoxam
Στην Ελλάδα κυκλοφορούν 10 εμπορικά ονόματα, τα οποία ανήκουν στην Syngenta. Χρησιμοποιούνται στις περισσότερες καλλιέργειες της χώρας: ζαχαρότευτλα, βαμβάκι, πατάτες, καλαμπόκι, ηλίανθο, ελαιοκράμβη, αμπέλι, εσπεριδοειδή, αγγούρια, μελιτζάνες, πεπόνια, κολοκύθια, μαρούλια, αχλάδια, πιπεριές, τομάτα, δαμάσκηνα, μήλα, κεράσια, νεκταρίνια, ροδάκινα, σε καλλωπιστικά ποώδη.
3. δραστική ουσία: Imidacloprid
Το πιο διαδεδομένο στην Ελλάδα. Κυκλοφορούν 31 εμπορικές ονομασίες της Bayer. Χρησιμοποιείται στις περισσότερες καλλιέργειες της χώρας, όπως ζαχαρότευτλα, βαμβάκι, πατάτες, καλαμπόκι, ηλίανθο, ελαιοκράμβη, αμπέλι, εσπεριδοειδή, αγγούρια, μελιτζάνες, πεπόνια, κολοκύθια, μαρούλια, αχλάδια, πιπεριές, τομάτα, δαμάσκηνα, μήλα, κεράσια, νεκταρίνια, ροδάκινα, σε καλλωπιστικά ποώδη.
Η Greenpeace καλεί τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Τσαυτάρη να μεταστρέψει τη θέση του και:
-Να στηρίξει κατ’ ελάχιστον την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για απαγόρευση των τριών νεονικοτινοειδών φυτοφαρμάκων(2) που σκοτώνουν τις μέλισσες και δηλητηριάζουν την τροφή μας.
-Να προχωρήσει στην απαγόρευσή και των επτά φυτοφαρμάκων(3) στην Ελλάδα και την αντικατάστασή τους με ασφαλή για τις μέλισσες (τον άνθρωπο και το περιβάλλον) υποκατάστατα.
-Να προωθήσει τη βιώσιμη γεωργία και όχι το σημερινό μοντέλο εντατικής γεωργίας που εφαρμόζεται σήμερα και οδηγεί στη χρήση επικίνδυνων χημικών και μεταλλαγμένων.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Από αύριο και για περίπου δέκα ημέρες τα ιστολόγια μου θα τηρούν ** σιγή ασυρμάτου ** 
Αύριο φεύγω για το βουνό... 
Επομένως δεν μένει παρά να σας ευχηθώ από σήμερα Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση 
Να περάσετε καλά με τις οικογένειες σας. Να πάρετε δυνάμεις. Προσοχή στα στομάχια σας και στον δρόμο . 


Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Η Παναγία των Παρισίων - Εκδηλώσεις για τα 850 χρόνια του γνωστού καθεδρικού ναού


Η Παναγία των Παρισίων - Εκδηλώσεις για τα 850 χρόνια του γνωστού καθεδρικού ναού

JPEG - 66.2 ko
Μεγάλος πνευματικός τόπος και ιστορικό μνημείο με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στη Γαλλία, η Παναγία των Παρισίων εορτάζει φέτος τα 850 της χρόνια. Ο καθεδρικός ναός, ένα από τα πιο γνωστά μνημεία στον κόσμο, προσελκύει κάθε χρόνο 14 εκατομμύρια επισκέπετες. Στην Ile de la Cité, κοντά στις όχθες του Σηκουάνα, δύο βήματα από την Sainte-Chapelle και την Conciergerie, αποτελεί σύμβολο της γαλλικής πρωτεύουσας και αναπόσπαστο μέρος της εθνικής και διεθνούς κληρονομιάς. Πολλές εκδηλώσεις, πολιτιστικά ραντεβού, τελετές, εορτασμοί και μεγάλα σχέδια μας παροτρύνουν να έχουμε μια νέα γνωριμία με τον ναό.

Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΛΛΑΣ


Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΛΛΑΣ

Υπήρξε κορυφαία υψίφωνος και η πλέον γνωστή παγκοσμίως ντίβα της όπερας. Η Μαρία Κάλλας γεννήθηκε ως Άννα Μαρία Καικιλία Σοφία Καλογεροπούλου το 1923 στη Νέα Υόρκη όπου είχαν μεταναστεύσει οι γονείς της. Εκεί ο πατέρας της ανοίγει φαρμακείο και το 1929 αλλάζει το οικογενειακό επώνυμο από Καλογερόπουλος σε Callas. Τρία χρόνια αργότερα η Μαρία ξεκινά τα πρώτα μαθήματα πιάνου μαζί με τη μεγαλύτερη αδελφή της Υακίνθη.
Η Κάλλας μπορεί να παντρεύτηκε τον Ιταλό βιομήχανο Τζοβάννι Μπατίστα Μενεγκίνι το 1949, ωστόσο έζησε τον μεγάλο έρωτα 17 χρόνια μετά όταν με το διαζύγιο της ήλπιζε ότι ο Αριστοτέλης Ωνάσης θα της ζητήσει να παντρευτούν κάτι που τελικά δε έγινε αφού ο Έλληνας μεγιστάνας παντρεύεται τη χήρα του Αμερικανού Προέδρου ΚέννεντυΤζάκυ.
Την ώρα που οι Γάλλοι τιμώντας τη Ντίβα της Όπερας έκριναν διατηρητέο το σπίτι που έζησε τα τελευταία της χρόνια η Μαρία Κάλλας στη Λεωφόρο Ζορζ Μαντέλ, στη χώρα που τη γέννησε και την ανέθρεψε, κάποιοι αφήνουν στο έλεος του χρόνου το σπίτι που  έζησε με τη μητέρα της και την αδελφή της στην οδό Πατησίων στο κέντρο της Αθήνας. Οι πόρτες είναι σφραγισμένες και η εικόνα του εγκαταλελειμμένου νεοκλασικού κάθε άλλο παρά αντανακλά τη λάμψη της σπουδαίας τραγουδίστριας. Και όμως στο σπίτι αυτό αντηχούσε κάποτε η μοναδική φωνή της Μαρίας Κάλλας που στο άκουσμά της είχε υποκλιθεί ολόκληρη η ανθρωπότητα. 
Ρωγμές από το σεισμό του 1999, τοίχοι μαυρισμένοι από την φωτιά που ξέσπασε το 2003, σκουπίδια και σύνεργα τοξικομανών που υπάρχουν σε κάθε γωνιά του συνθέτουν την εικόνα της εγκατάλειψης του σπιτιού της γυναίκας θρύλου. Το κτίριο ανήκει στην ιδιοκτησία του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου από το 1950 αλλά ελλείψει κονδυλίων, εγκαταλείφθηκε. έχει την ίδια τύχη με το πατρικό σπίτι της Ντίβας στο Νεοχώρι Μεσσηνίας, που ισοπεδώθηκε κυριολεκτικά μπροστά στην κρατική αδιαφορία και στο πέρασμα του χρόνου..
Η Μαρία Κάλλας σε ηλικία 11 ετών έλαβε το πρώτο βραβείο ως "σολίστ" σε διαγωνισμό παιδικών φωνών. Το1937 έρχεται το διαζύγιο των γονιών της και η Μαρία ακολουθεί τη μητέρα της στην Αθήνα, όπου ήδη βρισκόταν η αδελφή της. Λίγο πριν το ξέσπασμα του ελληνοϊταλικού πολέμου έρχεται η πρώτη συνεργασία της με την εταιρεία της Λυρικής Σκηνής Αθηνών. Η γνωριμία της με τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Αρένας της Βερόνα την οδηγεί στην Ιταλία. Το 1957 επιστρέφει στην Αθήνα και εμφανίζεται στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών. Δύο μήνες πριν είχε γνωρίσει τον εφοπλιστή Αριστοτέλη Ωνάση σε κοσμική δεξίωση. Η γνωριμία τους θα εξελιχθεί σε μία από τις πλέον συζητημένες σχέσεις στην ιστορία.

Ο γάμος του Ωνάση με την τζάκυ κέννετι βυθίζει σε κατάθλιψη την κορυφαία υψίφωνο η οποία στις 25 Μαΐου 1970 μεταφέρεται στο νοσοκομείο αφού  επεχείρησε να αυτοκτονήσει λαμβάνοντας μεγάλη δόση βαρβιτουρικών χαπιών. Στο κινηματογραφικό ντοκυμαντέρ "Απόλυτη Κάλλας" του Γάλλου σκηνοθέτη Φιλίπ Κολί,  αποκαλύπτεται μια μυστική πτυχή της ζωής της. Ότι δηλαδή στις 30 Μαρτίου του 1960γέννησε νεκρό ένα αγοράκι που φέρεται ως καρπός του έρωτά της με τον Αριστοτέλη Ωνάση. Ο σκηνοθέτης  ισχυρίζεται ότι έχει το πιστοποιητικό γέννησης, στο οποίο αναφέρεται το όνομα Όμηρος, αλλά με επίθετο "μη αναγνώσιμο". Πέρα από την ασυνήθιστη γκάμα της, που εξέπληξε ακόμη και τους πιο δύσκολους ειδήμονες της όπερας, «η Κάλλας ήταν η πρώτη -και τελευταία μέχρι στιγμής- σοπράνο που ξεπέρασε τα όρια της τέχνης της, και καθιερώθηκε ως η πριμαντόνα σταρ. Πέθανε σε ηλικία 54ων ετών, στο Παρίσι. Το σώμα της αποτεφρώθηκε όπως επιθυμούσε και  η τέφρα της σκορπίστηκε στο Αιγαίο
Σύμφωνα με την επίσημη ιατρική έκθεση, ο θάνατος της Κάλλας οφειλόταν σε καρδιακή ανακοπή,  αποτέλεσμα της εκφυλιστικής μυασθένειας που είχε στον φάρυγγα. diasimesistories.blogspot.g

Eργατική Πρωτομαγιά


Eργατική Πρωτομαγιά

Η Πρωτομαγιά, ως εργατική γιορτή, καθιερώθηκε στις 20 Ιουλίου 1889, κατά τη διάρκεια του ιδρυτικού συνεδρίου της Δεύτερης Διεθνούς (Σοσιαλιστικής Διεθνούς) στο Παρίσι, σε ανάμνηση του ξεσηκωμού των εργατών του Σικάγου την 1η Μαΐου 1886, που διεκδικούσαν το οκτάωρο και καλύτερες συνθήκες εργασίας. Κατέληξε σε αιματοχυσία λίγες μέρες αργότερα, με την επέμβαση της αστυνομίας και των μπράβων της εργοδοσίας.

Τα γεγονότα του Σικάγου

Τα εργατικά συνδικάτα των ΗΠΑ αποφάσισαν την έναρξη απεργιακών κινητοποιήσεων την 1η Μαΐου 1886 για το οκτάωρο, ωθούμενα από τις επιτυχημένες διεκδικήσεις των καναδών συντρόφων τους. Την περίοδο εκείνη το κανονιστικό πλαίσιο εργασίας στις ΗΠΑ ήταν σχεδόν ανύπαρκτο και οι εργοδότες μπορούσαν να απασχολούν το προσωπικό τους κατά το δοκούν, ακόμη και τις Κυριακές.

Στην απεργία πήραν μέρος περίπου 350.000 εργάτες σε 1.200 εργοστάσια των ΗΠΑ. Την Πρωτομαγιά του 1886 έγινε στο Σικάγο η πιο μαχητική πορεία, με τη συμμετοχή 90.000 ανθρώπων. Στην κεφαλή της πορείας ήταν ο αναρχοσυνδικαλιστής Άλμπερτ Πάρσονς, η γυναίκα του Λούσι και τα επτά παιδιά τους.
Το πρώτο αίμα χύθηκε δύο ημέρες αργότερα έξω από το εργοστάσιο ΜακΚόρμικ στο Σικάγο. Απεργοσπάστες προσπάθησαν να διασπάσουν τον απεργιακό κλοιό και ακολούθησε συμπλοκή. Η Αστυνομία και οι μπράβοι της επιχείρησης επενέβησαν δυναμικά. Σκότωσαν τέσσερις απεργούς και τραυμάτισε πολλούς, προκαλώντας οργή στην εργατική τάξη της πόλης. Την επομένη αποφασίστηκε συλλαλητήριο καταδίκης της αστυνομικής βίας στην Πλατεία Χεϊμάρκετ, με πρωτοστατούντες τους αναρχικούς. Η συγκέντρωση ήταν πολυπληθής και ειρηνική. Το κακό, όμως, δεν άργησε να γίνει. Οι αστυνομικές δυνάμεις πήραν εντολή να διαλύσουν δια της βίας τη συγκέντρωση και τότε από το πλήθος των απωθούμενων διαδηλωτών ρίφθηκε μια χειροβομβίδα προς το μέρος τους, η οποία εξερράγη, σκοτώνοντας έναν αστυνομικό και τραυματίζοντας δεκάδες. Η αστυνομία άνοιξε πυρ κατά βούληση κατά των συγκεντρωμένων, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν τουλάχιστον τέσσερις διαδηλωτές και να τραυματιστεί απροσδιόριστος αριθμός, ενώ έξι αστυνομικοί έχασαν τη ζωή τους από πυρά (φίλια ή των διαδηλωτών παραμένει ανεξακρίβωτο), ανεβάζοντας τον αριθμό τους σε επτά.
Για τη βομβιστική επίθεση, που προκάλεσε τον θάνατο του αστυνομικού, κατηγορήθηκαν οι αναρχοσυνδικαλιστές Άουγκουστ Σπις, Γκέοργκ Έγκελ, Άντολφ Φίσερ, Λούις Λινγκ, Μίκαελ Σβαμπ, Σάμουελ Φίλντεν, Όσκαρ Νίμπι και Άλμπερτ Πάρσονς, που ήταν από τους οργανωτές της διαδήλωσης. Όλοι, εκτός του Πάρσονς και του Φίλντεν, ήταν γερμανοί μετανάστες. Η δίκη των οκτώ ξεκίνησε στις 21 Ιουνίου 1886. Ο εισαγγελέας Τζούλιους Γκρίνελ ζήτησε τη θανατική ποινή και για τους οκτώ κατηγορουμένους, χωρίς να προσκομίσει κανένα στοιχείο που να τους συνδέει με τη βομβιστική επίθεση. Απλώς, είπε ότι οι κατηγορούμενοι ενθάρρυναν με τους λόγους τους τον άγνωστο βομβιστή να πραγματοποιήσει την αποτρόπαια πράξη του, γι' αυτό κρίνονται ένοχοι συνωμοσίας.
Από την πλευρά της, η υπεράσπιση έκανε λόγο για προβοκάτσια και συνέδεσε τη βομβιστική επίθεση με το διαβόητο πρακτορείο ντετέκτιβ «Πίνκερτον», που συχνά χρησιμοποιούσαν οι εργοδότες ως απεργοσπαστικό μηχανισμό. Οι ένορκοι εξέδωσαν την ετυμηγορία τους στις 20 Αυγούστου 1886 κι έκριναν ενόχους και τους οκτώ κατηγορούμενους. Οι Σπις, Έγκελ, Φίσερ, Λινγκ, Σβαμπ, Φίλντεν και Πάρσονς καταδικάστηκαν σε θάνατο, ενώ ο Νίμπι σε κάθειρξη 15 ετών. Μετά την εξάντληση και του τελευταίου ενδίκου μέσου, ο κυβερνήτης της Πολιτείας του Ιλινόις, Ρίτσαρντ Όγκλεσμπι, μετέτρεψε σε ισόβια τις θανατικές ποινές των Σβαμπ και Φίλντεν, ενώ ο Λιγκ αυτοκτόνησε στο κελί του. Έτσι, στις 11 Νοεμβρίου 1887 οι Σπις, Πάρσονς, Φίσερ και Έγκελ οδηγήθηκαν στην αγχόνη, τραγουδώντας τη«Μασσαλιώτιδα». Η δίκη των οκτώ θεωρείται από διαπρεπείς αμερικανούς νομικούς ως μία από τις σοβαρότερες υποθέσεις κακοδικίας στην ιστορία των ΗΠΑ.
Στις 26 Ιουνίου 1893 ο κυβερνήτης του Ιλινόις, Τζον Πίτερ Άλτγκελντ παραδέχθηκε ότι και οι οκτώ καταδικασθέντες ήταν αθώοι και κατηγόρησε τις αρχές του Σικάγου ότι άφησαν ανεξέλεγκτους τους ανθρώπους του «Πίνκερτον». Ως μια ύστατη πράξη δικαίωσης έδωσε χάρη στους φυλακισμένους Φίλντεν, Νίμπε και Σβαμπ. Αυτό ήταν και το πολιτικό του τέλος. Αργότερα, ο επικεφαλής της αστυνομίας του Σικάγου, που έδωσε την εντολή για τη διάλυση της συγκέντρωσης, καταδικάσθηκε για διαφθορά. Μέχρι σήμερα παραμένει ανεξακρίβωτο ποιος ήταν ο δράστης της βομβιστικής επίθεσης.

Η Εργατική Πρωτομαγιά στην Ελλάδα

Στη χώρα μας, ο πρώτος εορτασμός της Εργατικής Πρωτομαγιάς έγινε το 1893, στην Αθήνα, με πρωτοβουλία του Κεντρικού Σοσιαλιστικού Συλλόγου του Σταύρου Καλλέργη. Η1η Μαΐου ήταν Σάββατο και εργάσιμη. Έτσι, επελέγη η Κυριακή 2 Μαΐου, για να έχει η γιορτή μαζικό χαρακτήρα. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Σοσιαλιστής», που εξέδιδε ο Καλλέργης, στις 5 το απόγευμα της Κυριακής συγκεντρώθηκαν στο Στάδιο πάνω από 2.000 σοσιαλιστές και εργαζόμενοι. Η «Εφημερίς» τους υπολόγισε μόνο σε 200 και σημείωνε σε άρθρο της: «Οι πλείστοι εξ αυτών ήσαν εργάται, ευπρεπώς κατά το πλείστον ενδεδυμένοι, με ερυθράς κονκάρδας επί της κομβιοδόχης, και πολύ ήσυχοι άνθρωποι. Αυτοί είναι οι πρώτοι σοσιαλισταί εν Ελλάδι, και συνήλθον χθες εις το πρώτον αυτών εν Αθήναις συλλαλητήριον».
Οι συγκεντρωμένοι ενέκριναν ψήφισμα το οποίο είχε ως εξής:
«Συνελθόντες σήμερον την 2 Μαΐου, ημέραν Κυριακήν και ώραν 5 μ.μ. εν τω Αρχαίω Σταδίω, οι κάτωθι υπογεγραμμένοι μέλη του Κεντρικού Σοσιαλιστικού Συλλόγου» και υπό μισθόν πάσχοντες εψηφίσαμεν:
Α) Την Κυριακήν να κλείωσι τα καταστήματα, καθ' όλην την ημέραν, και οι πολίται ν' αναπαύωνται.
Β) Οι εργάται να εργάζωνται 8 ώρας την ημέραν.
Γ) Ν' απονέμηται σύνταξις εις τους εκ της εργασίας παθόντας και καταστάντας ανικάνους προς διατήρησιν εαυτών και της οικογενείας των.
Δ) Το συμβούλιον του «Κεντρικού Σοσιαλιστικού Συλλόγου» να επιδώση το ψήφισμα εις την Βουλήν.»
Το ψήφισμα επεδόθη, τελικά, στον Πρόεδρο της Βουλής την 1η Δεκεμβρίου 1893 από τον Σταύρο Καλλέργη. Ο πρωτοπόρος σοσιαλιστής ανήλθε στη συνέχεια στο δημοσιογραφικό θεωρείο και περίμενε με ανυπομονησία από τον Πρόεδρο της Βουλής να το εκφωνήσει. Αυτός κωλυσιεργούσε και «ησχολείτο εις την ανάγνωσιν ετέρων αναφορών προερχομένων εκ διαφόρων προσώπων και πραγματευομένων κατά το μάλλον και ήττον περί ανέμων και υδάτων», όπως έγραψε στον «Σοσιαλιστή».
Ο Καλλέργης διαμαρτυρήθηκε μεγαλοφώνως και με εντολή του Προέδρου συνελήφθη για διατάραξη της συνεδρίασης. Οι στρατιώτες της φρουράς, αφού τον κτύπησαν με τα κοντάκια των όπλων τους, τον μετέφεραν στο αστυνομικό τμήμα, όπου παρέμεινε επί διήμερο. Στις 9 Δεκεμβρίου 1983 δικάστηκε και καταδικάστηκε σε φυλάκιση 10 ημερών, τις οποίες εξέτισε στις φυλακές του Παλαιού Στρατώνα. Με τον περιπετειώδη αυτό τρόπο έληξε και τυπικά ο πρώτος εορτασμός της Εργατικής Πρωτομαγιάς στην Ελλάδα.

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Η ΗΡΩΙΚΗ ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΤΟ 1826 ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ


Η ΗΡΩΙΚΗ ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΤΟ 1826 ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ

ελεύθεροι πολιορκημένοι
Ήταν 10 Απριλίου το 1826
Άκρα του τάφου σιωπή στον κάμπο βασιλεύει·
λαλεί πουλί, παίρνει σπυρί, κι η μάνα το ζηλεύει.
Τα μάτια η πείνα εμαύρισε· στα μάτια η μάνα μνέει·
στέκει ο Σουλιώτης ο καλός παράμερα καί κλαίει:
«Έρμο τουφέκι σκοτεινό, τι σ’ έχω γω στο χέρι;
οπού συ μού ΄γινες βαρύ κι ο Αγαρηνός το ξέρει».
Στίχοι από τους ελεύθερους πολιορκημένους του Διονυσίου Σολωμού για να περιγράψει την κατάσταση στο πολιορκημένο Μεσολόγγι και να εξυμνήσει τη θυσία των πολιορκημένων.
Την Κυριακή των Βαΐων, 28 Απριλίου 2013 φιλοξενούμενος στη Διαδικτυακή Τηλεόραση της Πειραϊκής Εκκλησίας ήταν ο κ. Κωνσταντίνος Χολέβας, Πολιτικός Επιστήμων.
Ο κ. Χολέβας μιλάει στο pewebtv για την Ηρωϊκή Έξοδο του Μεσολογγίου κατά το 1826 ανήμερα της Κυριακής των Βαΐων. Αναφέρεται στα ιστορικά γεγονότα της εξόδου και τα αναλύει κάνοντας πάραλληλα αναφορά και στα σημερινά αδιέξοδα και το πως πρέπει να βγούμε από αυτά.

 
.

Καλή Μεγαλοβδομάδα, και καλή μας Ανάσταση, Έλληνες…


Καλή Μεγαλοβδομάδα, και καλή μας Ανάσταση, Έλληνες…

μεγαλοβδομάδαΜε κατάνυξη και προσευχή, ας προσπαθήσουμε να βιώσουμε  λίγο από το Πάθος και να φτάσουμε στην Ανάστασή μας…

Ἐρχόμενος ὁ Κύριος, πρὸς τὸ ἑκούσιον Πάθος, τοῖς Ἀποστόλοις ἔλεγεν ἐν τῇ ὁδῷ. Ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς Ἱεροσόλυμα, καὶ παραδοθήσεται ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου, καθώς γέγραπται περὶ αὐτοῦ. Δεῦτε οὖν καὶ ἡμεῖς, κεκαθαρμέναις διανοίαις, συμπορευθῶμεν αὐτῷ, καὶ συσταυρωθῶμεν, καὶ νεκρωθῶμεν δι’ αὐτόν, ταῖς τοῦ βίου ἡδοναῖς, ἵνα καὶ συζήσωμεν αὐτῷ, καὶ ἀκούσωμεν βοῶντος αὐτοῦ, οὐκέτι εἰς τὴν ἐπίγειον Ἱερουσαλήμ, διὰ τὸ παθεῖν· ἀλλὰ ἀναβαίνω πρὸς τὸν Πατέρά μου, καὶ Πατέρα ὑμῶν, καὶ Θεόν μου, καὶ Θεὸν ὑμῶν, καὶ συνανυψῶ ὑμᾶς εἰς τὴν ἄνω Ἱερουσαλήμ, ἐν τῇ Βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν.

olympia

ΠΡΟΣΟΧΗ- Ξεσηκωμός των αλλοδαπών στην Ελλάδα τις μέρες του Πάσχα;


ΠΡΟΣΟΧΗ- Ξεσηκωμός των αλλοδαπών στην Ελλάδα τις μέρες του Πάσχα;

Πηγές της ΕΛ.ΑΣ επιβεβαιώνουν τον κίνδυνο ξεσηκωμού των Αλλοδαπών στην Ελλάδα τις Άγιες ημέρες της Μεγάλης εβδομάδας. 
Οι πληροφορίες που έχει η ΕΛ.ΑΣ είναι πως εξτρεμιστικές ομάδες αλλοδαπών μουσουλμάνων που ζουν στην χώρα μας ετοιμάζονται για μεγάλης κλίμακας χτυπήματα προς τα τέλη της Μεγάλης εβδομάδας, ως υποτιθέμενη απάντηση στα γεγονότα της Ηλείας.

Το όλο θέμα προέκυψε όταν, ομάδα προσκυνητών σε συγκεκριμένη μονή του Αγίου όρους με έκπληξη ενημερώθηκαν από τους πατέρες της μονής, ότι τα γεγονότα της Ηλείας δεν ήταν καθόλου τυχαία και μάλιστα θα λειτουργήσουν ώς αφορμή για μεγάλης κλίμακας αντίποινα των αλλοδαπών τις Άγιες ημέρες.
 
Οι προσκυνητές της μονής φύγανε από το όρος εμφανώς προβληματισμένοι και αρχίσανε να ψάχνουν για περαιτέρω πληροφορίες μέχρι που ήρθε η επιβεβαίωση από τα χείλη αντρών της ΕΛ.ΑΣ.
Αν και το ιστολόγιο μας οφείλει να παραδεχθεί πως διατηρεί κάθε επιφύλαξη για την εγκυρότητα της πληροφορίας, καλό θα ήταν να σταθούμε λίγο στο θέμα και να δούμε αν και κατά πόσο είναι υπαρκτός ένας τέτοιος κίνδυνος τις προσεχείς εβδομάδες.
 
Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΦΟΡΜΗ
Ακόμα και οι πιο σκληρές εξτρεμιστικές πράξεις χρειάζονται την κάλυψη μιας αφορμής. Ποτέ δεν έγινε και δεν είναι δυνατό να γίνει κάποιο εξτρεμιστικό χτύπημα ή κάποιος πόλεμος χωρίς να υπάρχει κάποια νομιμοφανής αιτία από την μεριά του επιτιθέμενου. Στην Ελλάδα, αν και προσπάθησαν πολύ να το δημιουργήσουν, δεν υπήρξε ως τώρα κάτι τέτοιο.
Ο Έλληνας ποτέ δεν υπήρξε ακραίος και ποτέ δεν έκανε επιθετικές πράξεις σε άλλους λαούς. Πάντα πολεμούσε αμυνόμενος. Ακόμα και τα τελευταία χρόνια με την (σκόπιμα) αθρόα έλευση αλλοδαπών μουσουλμάνων στην πατρίδα μας, ο Ελληνικός λαός στάθηκε στο ύψος του: Παρότι μας σφάζουν,μας βιάζουν, μπαίνουν μέρα μεσημέρι στα σπίτια μας και μας ληστεύουν, μας κλέβουν το μεροκάματο και το κυριότερο δεν εκτιμάν το φιλότιμο που επιδεικνύουμε προς αυτούς, ποτέ δεν υπήρξαν φαινόμενα «πογκρόμ» εναντίον τους και ποτέ δεν τους απαντήσαμε ως λαός με το ίδιο νόμισμα (όπως ίσως θα έπρεπε).
 
Ακόμα και η άνοδος της Χρυσής Αυγής και του Εθνικισμού γενικότερα στην Ελλάδα που, τόσο πολύ πάσχισαν να το αναδείξουν σαν κοινωνικό πρόβλημα, δεν δημιούργησε τα φαινόμενα που είχε δημιουργήσει στην Χιτλερική Γερμανία και αλλού. Ο Ελληνικός Εθνικισμός στράφηκε πιο πολύ στην αγάπη προς τον Έλληνα παρά στο μίσος προς τον ξένο και έτσι ούτε και από εκεί ήρθε η πολυπόθητη αφορμή (ακόμα). Εδώ όμως έχουμε μια πρώτης τάξεως αφορμή: Τα γεγονότα της Ηλείας προσεκτικά διατυπωμένα και διατυμπανισμένα κάνουνε τον γύρο του κόσμου.
 
Εντύπωση προκαλεί η ταχύτητα της διάδωσης αυτού του γεγονότος ανά τον πλανήτη την στιγμή που, άλλα καθημερινά εγκλήματα εναντίον του Ελληνικού λαού αποσιωπούνται εντέχνως. Επίσης το ακόμα πιο ύποπτο στην υπόθεση είναι η «αριστερή» φρασεολογία και έκταση που δίδεται στο θέμα. Οι σκλάβοι αλλοδαποί και η εκμετάλευση τους από τους ντόπιους τσιφλικάδες, η διεκδίκηση του μεροκάματου του εργαζόμενου και η άρνηση καταβολής των δεδουλευμένων από τον εργοδότη, το δουλεμπόριο και τα συμφέροντα γύρω από αυτό είναι «τσιτάτα» που εκτοξεύονται και είναι σίγουρο πως εξάπτουν καίρια το αριστερό συναίθμημα. Το αν αυτό γίνεται σκόπιμα ή όχι θα το κρίνει η ιστορία. Γεγονός αποτελεί πως η αφορμή είναι ιδανική...
Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
Το επόμενο σημείο που πρέπει να σταθούμε είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για μια εξτρεμιστική κίνηση. Ο Εξτρεμιστής σαφώς και σκοπεύει σε γεγονότα που θα πλήξουν όσο πιο πολύ κόσμο και θα κάνουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκπληξη. Στην Ελλάδα αυτή την στιγμή δεν έχουμε κάποιο αθλητικό γεγονός(π.χ. Ολυμπιακοί ή Μουντιάλ) ούτε κάποια μεγάλη λοσύναξη που θα μπορούσε να χτυπηθεί με πληθώρα θυμάτων παρα μόνο το θρησκευτικό γεγονός της ανάστασης του Κυρίου.
Είναι γνωστό πως αυτές τις Άγιες ημέρες τα πάντα υπολειτουργούν στην πατρίδα. Ακόμα και οι ένστολοι προσπαθούν το κατά δύναμη να είναι κοντά στις εκκλησίες που εξελίσσονται τα Θεία πάθη. Φανταστείτε λοιπόν μια εξέγερση που θα εκτυλιχτεί στην Ελλάδα το Μ. Σάββατο την ώρα της ανάστασης. Σκεφτείτε το λίγο. Οι όποιοι πυροβολισμοί θα περάσουν απαρατήρητοι από τον κόσμο, αφού θα μπερδεύονται με τον θόρυβο που κάνουν οι διάφορες κροτίδες. Κανείς δεν θα είναι κοντά σε τηλεόραση ή σε Ίντερνετ ώστε να αντιληφθεί το τι συμβαίνει. Τα δίκτυα της κινητής τηλεφωνίας συνήθως καταρρέουν για κάποιες ώρες από την υπερφόρτωση. 
Η χρονική στιγμή είναι ιδανική. Μέχρι να το πάρει ο πολύς κόσμος χαμπάρι η δουλειά θα έχει γίνει και ακόμα και όταν αντιληφθούμε το τι θα γίνεται η οργάνωση και η αντίσταση θα ειναι ανέφικτη.
 
Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΠΟΣ
Σύγχρονη Αθήνα. Ένα καζάνι που βράζει αλλά δεν εκτονώνεται πουθενά. Πάθη και μίση δεκαετιών αναβιώνουν εν μέσω κρίσης και δείχνουν τον χειρότερο εαυτό τους. Εδώ και τώρα αναβιώνει το μίσος του εμφιλίου της αριστεράς εναντίον της δεξιάς. Εδώ και τώρα αναβιώνει το μίσος του κατακτημένου από τους Γερμανούς εναντίον του Γερμανοτσολιά και του μαυραγορήτη. Εδώ και τώρα αναβιώνει το μίσος του αλλόθρησκου εναντίον της Ορθοδοξίας. Σε όλο αυτό το σκηνικό του μίσους μια σύγχρονη Βαβέλ: 549 φυλές από όλον τον πλανήτη, ενίοτε και εχθρικές μεταξί τους αλλά πάντα εχθρικές προς εμας έχουν εγκατασταθεί εδώ με το έτσι θέλω και περιμένουν μια ευκαιρία.
 
Υπάρχει πιο ιδανικός τόπος από την σύγχρονη Αθήνα για κάτι τέτοιο;
 
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ
Ο γράφων κάποτε είχε διαβάσει ένα βιβλίο συγγραφέας του οποίου ήταν κάποιος ονόματι Νίκος Χιδίρογλου. Το βιβλίο λεγόταν «Οχι στην παλαιά πόλη» και μου είχε κάνει εντύπωση πως πολλά στοιχεία της φανταστικής αυτής ιστορίας επιβεβαιώθηκαν με ανατριχιαστική λεπτομέρεια λίγο καιρό αργότερα από την συγγραφή του.
 
Ο ίδιος ο συγγραφέας υποστήριζε πως την όλη την ιστορία την είχε δει στον ύπνο του σε κάποιο όνειρο και έτσι την έγραψε. Εγώ δεν το πιστεύω. Πιστεύω πως με κάποιον τρόπο ο άνθρωπος αυτός κάτι ήξερε αλλά δεν ήθελε να το πει καθαρά. Τώρα λοιπόν που έγραφα αυτό το άρθρο θυμήθηκα πως το βιβλίο έλεγε πως όλα ξεκινήσανε από ένα τρομοκρατικό χτύπημα σε μια Εκκλησία όπου σκοτώθηκαν πολλοί Έλληνες. Μένει να διαπιστώσω αν το βιβλίο αυτό θα εξελιχθεί τελικά σε «προφητικό». Θα παρακαλούσα λοιπόν να είμαστε σε επιφυλακή και έτοιμοι.
 
ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΡΚΑΡΗΣ

Η Τουρκία δημοσιεύει χάρτες με Ελληνικά και Βουλγαρικά εδάφη, την ώρα που εμείς……καταστρέφουμε το στράτευμα


Η Τουρκία δημοσιεύει χάρτες με Ελληνικά και Βουλγαρικά εδάφη, την ώρα που εμείς……καταστρέφουμε το στράτευμα

20130427-211525.jpg

…καταστρέφουμε το στράτευμα. Η Βουλγαρία το έχει εκποιήσει εδώ και τέσσερα χρόνια. Η δε Συρία στενάζει. Το τρίγωνο Ανδρέα – Ζίβκοφ – Ασάντ του ’87, μοιάζει διαλυμένο.Από την πρώτη στιγμή της προδοσίας (Φλεβάρης 2010) λέγαμε ότι οι γερμανοί δεν δίνουν δεκάρα για την σύνταξη του κυρ Μήτσου. Ήθελαν τον κυρ Μήτσο εξαθλιωμένο για να πει “να πάνε στο διάολο τα κανόνια και το Καστελόριζο, εγώ πεινάω”.
Η ιστορία όμως έχει αποδείξει ένα πράγμα και μόνο:
 

Το χρήμα πάει, έρχεται, χρεώνει και εξοφλείται. Αυτό που δεν επανέρχεται ποτέ, είναι η Γη. Κάθε σπιθαμή που εκχωρούμε στους ιμπεριαλιστές, δεν επανέρχεται ποτέ. Γι’ αυτό πάντα μας “δικαίωναν” με σχέδια Μάρσαλ, αλλά όχι με την Βόρειο Ήπειρο ή άλλα εδάφη. Ας είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί στο τι θα εκχωρήσουμε. Είμαστε το τελευταίο ανάχωμα στην βαρβαρότητα.

olympia

ALVAREZ & MARSAL: Αποκαλύπτουμε την μυστική έκθεση που στέλνει φυλακή τραπεζίτες και πολιτικούς σε Ελλάδα και Κύπρο


ALVAREZ & MARSAL: Αποκαλύπτουμε την μυστική έκθεση που στέλνει φυλακή τραπεζίτες και πολιτικούς σε Ελλάδα και Κύπρο

ΕΤΣΙ ΡΗΜΑΞΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ: Διαβάστε ολόκληρη την έκθεση, με ΟΛΑ τα ονόματα.

Στοιχεία – κόλαφος για ομόλογα και CDS.

10 Δεκεμβρίου 2009 η ΤΚ είχε πουλήσει όλα τα Ελληνικά ομόλογα. 11 Δεκέμβριου με “μυστική εντολή” άρχισαν να φορτώνουν με Ελληνικά ομόλογα! Τι ειρωνία; Την ημέρα που έκλεβαν την σορό του Τάσσου Παπαδόπουλου! (Μια μακάβρια ιστορία απασχολεί από το πρωί την Κύπρο.).

Α&Μ: Καταστροφική η αγορά των ομολόγων, δεν αγόρασαν CDS για να καλυφθούν! Κρύβουν την έκθεση για να μην ασκήσουν διώξεις σε αυτούς που αγόρασαν Ελληνικά ομόλογα απο τους Γερμανούς και πούλησαν τα CDS σε Ελλάδα και Κύπρο! Χορός της μίζας πάνω στα αποκαΐδια του Ελληνισμού!

Από τον Πόρτα – Πόρτα

Η ερώτηση είναι μια.

Μόνοι αποφάσισαν να αγοράσουν Ελληνικά Ομόλογα ή πιέστηκαν;

Πόσοι πήραν Μίζες;

Ποιοι πλήρωσαν Μίζες;

Προβοπουλε,  εχεις κανει καμια επιστολή, που να προτρεπεις σε αγορες Ελληνικών Ομολόγων απο Τράπεζες Κύπρου ενω ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΥΡΕΥΤΟΥΝ;

ΠΠ

ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ…


ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ…

ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ
του Παναγιώτη Δερματά
Στο καθεστώς της δημοκρατίας, ο καθ’ ένας είναι ηθικά υποχρεωμένος να ερευνά πολύπλευρα, να εκπαιδεύεται και να εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του.
Αφού την 17η Νοέμβρη την όρισαν στα σχολεία ως αργία ισάξια των εθνικών μας εορτών, κάπου δε υποκατάστατό τους, δεν επιτρέπουν οι αρχές της παιδείας την μονολιθική αποδοχή απόψεων και πληροφοριών γύρο από το θέμα.
Ελπίζω οι σκέψεις και οι πληροφορίες μου να είναι χρήσιμες στον καλόπιστο δημοκράτη.
Παίρνουμε ως πρώτο Πολυτεχνειακό δεδομένο τήν λέξη «ήρωες». Ήρωες είχαμε το 1821, το 1940 και σε κάθε περίοδο της ιστορίας μας.
Τότε είχαμε ηγέτες οι οποίοι καθοδηγούσαν τους ήρωες μαχητές και οι οποίοι κατά κανόνα είχαν ηρωικό τέλος. ‘Έμπαιναν πλούσιοι στον αγώνα και έβγαιναν φτωχοί ή νεκροί. Όπως οι Κουντουριώτηδες, ή Μπουμπουλίνα, Μαντώ Μαυρωγένους, Μάρκος Μπότσαρης, κλπ…
Σήμερα ποιοι είναι οι ηγέτες πού βγήκαν από τους αγώνες των παιδιών αυτής της εποχής;
Να αμφισβητήσεις ότι τα παιδιά αγωνίστηκαν; Θα είναι άδικο και ακραίο. Ήμουν στην είσοδο της πύλης του Πολυτεχνείου μέχρι μία ώρα πριν την επέμβαση του άρματος.
Γιατί βρέθηκα εκεί ; Απλώς γιατί οι αστυνομικοί με είχαν αποτρέψει να πάω όταν περνούσα τον κλοιό που είχαν στήσει γύρο από τον χώρο. Στον νέο λοιπόν και στον διαρκή επαναστάτη, τα εμπόδια προκαλούν αντιδράσεις. Αν αυτοί με προέτρεπαν να πάω, θα έλεγα μάλλον, αει γ@@@@τε και θα άλλαζα δρόμο!
Έτσι περίπου έδρασαν όλοι οι νέοι της εποχής εκτός από λίγους που ήσαν ποιο συνειδητοποιημένοι και ακόμη πολύ ποιο λίγους που κινούσαν τις διαδικασίες. Για λογαριασμό ποίων;.. Ας μην μιλάμε για αυτόματη εξέγερση γιατί οι πέτρες θα σηκωθούν εναντίον μας !….Σ΄αυτό απαντά το πάρα κάτω ερώτημα…
Ποιοι ήσαν οι ηγέτες αυτής της εξεγέρσεως που ως μπροστάρηδες έπεσαν στον αγώνα για να στείλουν το μήνυμα στον κόσμο και στις γενεές ;
Ένας φοιτητής στην Ιταλία, είχε αυτοπυρποληθεί! Είχε όνομα, επίθετο και ανδρεία !
Είπαμε οι ήρωες των μεγάλων εθνικών αγώνων, έδωσαν ζωή και περιουσία. Πού είναι αυτοί εδώ οι ήρωες και τι έδωσαν ;
Εδώ πιστεύω ότι μπαίνουν βαριά ερωτηματικά στον σκεπτόμενο πολίτη. Στον γνήσιο δημοκράτη πού ταυτίζει τον εαυτόν του με την διαρκή παιδεία.
Η ημέρα αυτή είναι χωρίς αμφιβολία καθοριστική για την συλλογική μας πορεία ως λαού και ως έθνους από τότε μέχρι σήμερα.
Η σπορά πού έγινε τότε, καθορίζει και τους καρπούς .
Είναι πλούσιοι οι καρποί σήμερα ; Μετά από αυτές τις «θυσίες» ανεβήκαμε σε υψηλούς ορίζοντες οι Έλληνες, ή πέσαμε σε θεοσκότεινα βάραθρα ;
Στη θέση της Μπουμπουλίνας που από πλούσια έμεινε φτωχή για τον αγώνα, έχουμε την σύγχρονη «ηρωίδα» που κρατούσε ένα μικρόφωνο φωνάζοντας «εδώ Πολυτεχνείο» και η οποία αμείφθηκε γι’ αυτό εφ΄ όρου ζωής, με πανάκριβες θέσεις τις οποίες πληρώνουμε χρυσάφι οι Έλληνες πολίτες!
Στην θέση των ηρωικών εθνικών και κοινωνικών αγωνιστών, έχουμε σήμερα τα διάφορα ρετάλια που ελέω «αγώνων» Πολυτεχνείου αναρριχήθηκαν σε όλο το φάσμα του δημόσιου βίου και από κει έγιναν σατράπες που υπ έσκαψαν κάθε συλλογική ή ατομική παραγωγική δράση, πλουτίζοντας παράλληλα με τρόπο αισχρό και προκλητικό είς βάρος μας !
Αυτοί λοιπόν οι βολεμένοι και ελάχιστοι κομματοκρατούμενοι είναι πού κόπτονται γι΄αυτούς τους αγώνες και που κατάφεραν να μας πείσουν ότι οι «θυσίες» τους είναι ισάξιες ή υποκατάστατα των εθνικών μας εορτών;
Κοιτάξετε γύρο σας. Βλέπετε τίποτε άλλους;…
Αλλά ας πάμε πάρα κάτω. Όχι για αντιπαραθέσεις αλλά για την αλήθεια και το μέτρο.
Διότι όταν στηρίζουμε με πάθος την ζωή μας στο ψέμα, σημαίνει ότι είμαστε ανάξιοι των καταστάσεων, ότι προδιαγράφουμε οι ίδιοι το αβέβαιο και σκοτεινό μας μέλλον.
Υπήρχαν νεκροί Έλληνες αυτή την ημέρα μέσα και έξω από το Πολυτεχνείο;
Προσωπικά, αν και γύρισα το κέντρο αυτές τις τρείς ημέρες, δεν έτυχε να ιδώ. Μπορεί να υπήρχαν, μπορεί και όχι .
Είδα μπροστά μου άρματα μεταφοράς προσωπικού με στρατιώτες οι οποίοι πυροβολούσαν στον αέρα και σκόρπιζαν πανικό . Από περιέργεια, είχα βρεθεί στην Ομόνοια και ομολογώ ότι φοβήθηκα πολύ ! Δεν έτυχε όμως να ιδώ θύμα .
Θα μπορούσε άραγε κάποιος στρατιώτης να πυροβολεί τους γονείς του και τα αδέλφια του; Θα υπήρχε Έλληνας αξιωματικός που θα έδινε τέτοιες διαταγές ;…
Αλλά υπήρχαν και ελεύθεροι σκοπευτές. Τι ήσαν αυτοί; Ποιοι τους είχαν στείλει και γιατί; Ασφαλώς όχι ο Παπαδόπουλος γιατί τότε ζούσε στον ίσκιο του…
Εδώ είναι το μεγάλο ζητούμενο που πρέπει να αντιμετωπίζει ο κάθε Έλληνας με βαθύ σκεπτικισμό . Είτε αυτός φόρεσε δεξιό ζ….μανδύα, είτε αριστερό.
Διότι σύμφωνα με κάποια μυθολογική παράδοση, κάποιος πέταξε πέτρα σε έναν όμιλο και αυτοί άρχισαν να υποπτεύονται και στοχεύουν ο ένας τον άλλον με αποτέλεσμα να σκοτώνονται μεταξύ τους αντί να στραφούν ενωμένοι εναντίον αυτού που την έριξε!
- Μεγάλο θέμα η Ελληνική μυθολογία ! Σε κάνει να σκέπτεσαι ! Γι΄αυτό την απέβαλαν από τα σχολεία οι ελέω Πολυτεχνείων αναρριχητές της εξουσίας αφήνοντάς την να την χρησιμοποιούν άλλοι … τα αφεντικά τους… –
Κανείς δεν μιλά γι’ αυτούς τους σκοτεινούς σκοπευτές διότι το ζητούμενο είναι να στοχοποιηθεί ο ήδη πολιτικά νεκρός Παπαδόπουλος και μέσα από τήν οργή να αποσυντονιστούμε από τήν ουσία.
Θα μπορούσαν άραγε να είναι αυτοί Έλληνες που σκοπεύουν τους δικούς τους; …
Δεν θα πω αν ο Παπαδόπουλος ήταν καλός ή κακός, δίκαιος ή άδικος, πατριώτης ή προδότης, αυτό ο καθ΄ένας το προσεγγίζει με τα μέτρα της δικής του αξιοκρισίας. Το μόνον που θα πω απερίφραστα ότι αυτό δεν επιτρέπεται να μας διχάζει.
Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Παπαδόπουλος μετά από επτά έτη εξουσίας, είχε έρθει σε δυσμένεια με λαϊκή μερίδα και είχε ήδη παραδώσει σε πολιτικό ο οποίος θα οδηγούσε την χώρα σε εκλογές οι οποίες είχαν καθοριστεί για την άνοιξη.
Το πρόσωπο αυτό ήταν ο Σπύρος Μαρκεζίνης, ο οποίος ήταν ένας έντιμος και ευρύτερης αποδοχής άνθρωπος ο οποίος δεν διακρινόταν για τα φιλοδυτικά του αισθήματα.
Εδώ λοιπόν έχουμε ένα μεγάλο ερωτηματικό που απαντά από μόνο του στο θέμα Πολυτεχνείο…
Αφού θα πηγαίναμε για εκλογές, τι το θέλαμε το Πολυτεχνείο;…
Απλώς, τον Μαρκεζίνη δεν τον ήθελαν οι δυτικοί μας «σύμμαχοι» οι οποίοι είχαν έτοιμους τους νέους επιβήτορες τού λαού οι οποίοι ήρθαν να επιστεγάσουν αυτούς τους «αγώνες»! Αν τον ήθελαν, θα τον είχαν κηρύξει και «αγωνιστή της δημοκρατίας» ….
Χρήσιμος ενδιάμεσός τους ήταν το ρετάλι που διαδέχτηκε τον Παπαδόπουλο, με τον οποίον έκαναν τις δουλειές τους στα εθνικά θέματα και τις οποίες σταθεροποίησαν με τους πάρα κάτω «εθνάρχες» και «δημοκράτες» σοσιάλ σωτήρες.
Αυτοί οι επιβήτορες, ήσαν οι ίδιες οικογένειες οι οποίες είχαν οδηγήσει την χώρα στο χάος και είχαν προκαλέσει την επέμβαση των στρατιωτικών.
Είναι οι οικογένειες των αποστατών που είχαν ρίξει την εκλεγμένη κυβέρνηση της Ενώσεως Κέντρου μαζί με τα νέα μοσχοβούβαλά τους και τα οποία με πάθος μας έπειθαν ότι η Ελλάδα δεν έχει πετρέλαια … Γιατί οι συνταγματάρχες είχαν αρχίσει να τρυπώνουν το Αιγαίο παρά την θέληση των δυτικών πατρόνων !…
Έτσι για να είμαστε δίκαιοι και ειλικρινείς, την περίοδο της επταετίας δεν μπορούμε να την ονομάζουμε δικτατορία, ούτε φυσικά δημοκρατία, αλλά μία παρένθεση ανάμεσα στην καταθλιπτική εξουσία των ίδιων οικογενειών.
- Αλλά αλήθεια, είμαστε τόσο …ευαίσθητοι απέναντι στις υπόγειες αυθαιρεσίες και εθνικά ξεπουλήματα αυτών των οικογενειών οι οποίες μας έφεραν στο μηδέν, όσο με τον «δικτάτορα»;… Προφανώς μέσα από αυτές, δεν παίρναμε πιστοποιητικά «αγωνιστή» γιατί μας αφόπλιζαν με τά «δημοκρατικά» τους περιτυλίγματα …. –
Έτσι η ιστορία του σημερινού δράματος δεν ξεκινά την εποχή με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου. Τις απώτερες ρίζες της τις έχει στην «αντίσταση» του 40 που και αυτή αποτελεί άλλη σκοτεινή ιστορία την οποία μπορούμε να εμπιστευτούμε μόνον σε ακομμάτιστους μελετητές. Ο κορμός του κακού, βρίσκεται στην εποχή του «ανένδοτου» το 1966, τότε πού οι οικογένειες αυτές, μας εμπορεύονταν στη Δύση πλουτίζοντας πλούτων αισχρό και άτιμο.
Αλλά είπαμε, έχουν μπει από τα κόμματα τέτοια επιστημονικά εμφυτεύματα στους ανθρώπινους εγκεφάλους, που τους κάνουν να έχουν μπροστά τους τον γάιδαρο και να τον προσκυνούν ως Θεό !
Κατάντησαν φτηνά εργαλεία των παγκόσμιων σχεδιαστών οι οποίοι τους βλέπουν από τά μπαλκόνια τους και θαυμάζουν τα σκοτεινά τους κατορθώματα!…
Πότε λοιπόν θα πετάξουμε αυτά τα εμφυτεύματα για να δώσουμε ενωμένοι το θετικό μας στίγμα στον πλανήτη και να απαντήσουμε σε όλους αυτούς που μας επιβουλεύονται και με τα ελέω Πολυτεχνείων ανδρείκελα τους μας έφεραν στο κέντρο του παγκόσμιου κυκλώνα;…
Εδώ είναι ή Ρόδος ! Εδώ και το πήδημα !… Να πάψουμε επί τέλους, ελέω βλακείας, να είμαστε τά θύματα της αιώνιας αυτής διαδικασίας !…

O ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ NESTLE ΔΗΛΩΝΕΙ. ΤΟ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ


O ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ NESTLE ΔΗΛΩΝΕΙ. ΤΟ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

προιοντα Nestlé
Σε μια ειλικρινή συνέντευξη για το ντοκιμαντέρ «Ταΐζουμε τον κόσμο», ο Πρόεδρος της Nestle Peter Brabeck κάνει τον εκπληκτικό ισχυρισμό ότι το νερό δεν είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα. Επιτίθεται στην ιδέα ότι η φύση και τα προιόντα της είναι αγαθά και λέει πως το γεγονός ότι οι άνθρωποι είναι πλέον σε θέση να αντισταθούν στην κυριαρχία της φύσης είναι ένα μεγάλο επίτευγμα. Επιτίθεται στη βιολογική γεωργία και λέει πως η γενετική τροποποίηση είναι καλύτερη.
Ο πρόεδρος της Nestle Peter Brabeck
Ο πρόεδρος της Nestle Peter Brabeck
Η Nestle είναι ο μεγαλύτερος εμφιαλωτής νερού στον κόσμο. Ο Brabeck σημειώνει σωστά ότι το νερό είναι το πιο σημαντικό αγαθό πρώτης ύλης στον κόσμο. Ωστόσο, συνεχίζωντας λέει ότι η ιδιωτικοποίηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλιστεί η δίκαιη κατανομή του. Ισχυρίζεται ότι η ιδέα ότι το νερό είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα προέρχεται από «εξτρεμιστικές» ΜΚΟ . Το νερό είναι ένα τρόφιμο όπως και κάθε άλλο, και πρέπει να έχει μια αξία στην αγορά.
Πιστεύει ότι η μέγιστη κοινωνική ευθύνη του κάθε προέδρου εταιρειών είναι να βγάζει όσο το δυνατόν περισσότερο κέρδος, έτσι ώστε οι άνθρωποι να έχουν θέσεις εργασίας.\
Και ακριβώς για να τονίσω πόσο υπέροχος άνθρωπος είναι, λέει επίσης πως θα πρέπει όλοι να εργάζονται περισσότερο και σκληρότερα.
Συνέπειες της ιδιωτικοποίησης του νερού
Οι συνέπειες της ιδιωτικοποίησης του νερού ήταν καταστροφικές για τις φτωχές κοινότητες σε όλο τον κόσμο. Στη Νότια Αφρική, όπου το σωματείο των δημοτικών υπαλλήλων SAMWU έδωσε μια μακρά μάχη ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις, υπήρξε μια ουσιαστική έρευνα σχετικά με τις επιπτώσεις. Η ιδιωτικοποίηση του νερού οδηγήσε σε μια μαζική επιδημία χολέρας στο Durban το 2000.
Το μποϊκοτάζ της Nestle
Η Nestle έχει ήδη μια πολύ κακή φήμη μεταξύ των ακτιβιστών. Υπήρξε κάλεσμα για μποϊκοτάζ από το 1977. Αυτό οφείλεται στην άσκηση πίεσης της Nestle για να σταματήσουν οι γυναίκες το θηλασμό – που είναι ελεύθερος και υγιής – και να χρησιμοποιούν τα παρασκευάσματα για βρέφη (που πωλούνται από τη Nestle) αντ “αυτού. Η Nestle είχε πιέσει τις κυβερνήσεις ώστε οι υπηρεσίες υγείας τους να τα προώθησουν. Στις φτωχές χώρες, αυτό είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο των βρεφών, δεδομένου ότι οι γυναίκες αναμειγνύαν τα παρασκευάσματα με μολυσμένο νερό αντί του θηλασμού.
Πείτε στη Nestle πως κάνει λάθος – το νερό είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα
Υπάρχει μια πανευρωπαϊκή εκστρατεία για να πει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι το νερό αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμα, και να τους ζητήσει να θεσπίσουν νομοθεσία για να εξασφαλιστεί η προστασία αυτού του δικαιώματος.
Αν ζείτε στην Ευρώπη, παρακαλώ υπογράψτε την αίτηση εδώ
Δείτε το βίντεο

 
Υ/Γ Λακωνικότατα και κάτω από την ποιο ήπια μορφή ανοχής θα έλεγα ** Ο άνθρωπος είναι τρελάρας **.

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

ΚΟΥΛΟΥΡΆΚΙΑ ΣΜΥΡΝΈΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΆΣΧΑ ΣΥΝΤΑΓΉ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΆΣ ΣΕΒΑΣΤΗΣ ΜΕ ΆΡΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΒΌΣΠΟΡΟ


ΚΟΥΛΟΥΡΆΚΙΑ ΣΜΥΡΝΈΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΆΣΧΑ
 ΣΥΝΤΑΓΉ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΆΣ ΣΕΒΑΣΤΗΣ 
ΜΕ ΆΡΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΒΌΣΠΟΡΟ 
τσαγιου, κουλουρακια, φλυτζανι, σμυρνεικα

ΥΛΙΚΑ 
1) Αλεύρι . Τρία πακέτα του κιλού, μαλακό Νο2 , Αγίου Γεωργίου.
2) 800 gr βούτυρο Φυτίνη 
3) Δυο ( 2 ) ποτήρια ζάχαρη 
4) Ένα (1) ποτήρι χυμό πορτοκαλιού 
5) Ένα (1) κουταλάκι του γλυκού σόδα 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ 
Χτυπάμε το βούτυρο με την ζάχαρη για μια ώρα .
Ρίχνουμε στο μείγμα το μισό πορτοκάλι και στο άλλο μισό ρίχνουμε μέσα την σόδα , ανακατεύουμε και το ρίχνουμε και αυτό μέσα . 
Ρίχνουμε αλεύρι σιγά - σιγά το οποίο ποιο μπροστά το έχουμε κοσκινίσει 
Αλεύρι θα βάλουμε μέχρι να μη κολλάει το μείγμα στα τοιχώματα του δοχείου που το ζυμώνουμε .
Κρατούμε την ζύμη σκεπασμένη με μια πετσέτα για να είναι ποιο ελαστική . 
Αφού τα κόψουμε με φαρμάκια ( καρδούλες - αστεράκια κλπ ) τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170οC ( Πάνω - Κάτω ) 

* Πριν να μπουν στο φούρνο τα αλείφουμε τα κουλουράκια με τον κρόκο ενός αυγού . 
**Αν τηρήσετε πιστά την συνταγή θα φάτε τα μονιμότερα κουλουράκια