Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

ΑΧ...ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΓΑΠΩ...!!!!!!!!


ΑΧ...ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΓΑΠΩ...!!!!!!!!

Έκτακτο > Ο ρωσικός στόλος κατευθύνεται στη ν Μεσόγειο. Παγκόσμιο σοκ και δέος για την άθλια απόφαση των Γερμανών!


Έκτακτο > Ο ρωσικός στόλος κατευθύνεται στη ν Μεσόγειο. Παγκόσμιο σοκ και δέος για την άθλια απόφαση των Γερμανών!

(σσΟ: Τρολιά είναι αλλά δεν μπορούσαμε να αντισταθούμε στον πειρασμό… είναι και απόκριες!). H Ευρώπη εξελίσσεται σε πυριτιδαποθήκη του πλανήτη.Το βίαιο κούρεμα ρωσικών κεφαλαίων που βρίσκονται σε κεντρικές τράπεζες προκαλεί εντάσεις που δεν μπορεί να βάλει ακόμη και ο πιο ευφάνταστος νους. Οργιάζουν οι φήμες για την λεηλασία των κυπριακών κοιτασμάτων πετρελαίου ενώ γίνεται λόγος ακόμη και για κινητοποίηση του ρωσικού στόλου με κατεύθυνση στη Μεσόγειο.
Η ανεγκέφαλη απόφαση του Eurogroup κάτω από την πίεση των Γερμανών να μετατρέψουν την Ευρώπη σε μια ζώνη οικονομικής εξαθλίωσης προκαλεί εξελίξεις που δεν έχει ξαναζήσει η δική μας γενιά.

Οι φωτογραφίες των ΑΤΜ από κυπριακές τράπεζες κοσμούν το Σάββατο τις ιστοσελίδες ευρωπαϊκών μέσων ενημέρωσης: Η επιβολή έκτακτης εισφοράς εν μία νυκτί στις καταθέσεις στις κυπριακές τράπεζες, ως μέρος του πακέτου διάσωσης, έχει προκαλέσει σοκ στην Κύπρο και έχει ανεβεί ψηλά στις προτεραιότητες των ξένων μέσων.
Σχεδόν όλα τα μέσα επικεντρώνονται στο πρωτόγνωρο μέτρο του «κουρέματος» των καταθέσεων, σε σύγκριση με τα μέχρι τώρα πακέτα διάσωσης στην κρίση στην Ευρωζώνη . «Οι αποταμιευτές πληρώνουν το μάρμαρο στο άνευ προηγούμενου πακέτο διάσωσης της Κύπρου» γράφει το Reuters.
To μέτρο, σημειώνει το πρακτορείο, είναι μία «ριζοσπαστική αλλαγή πλεύσης» από την τακτική των προηγούμενων διασώσεων. Μεγάλο μέρος των καταθετών στο νησί, επισημαίνει το πρακτορείο, είναι Ρώσοι που δεν κατοικούν στην Κύπρο, αλλά οι περισσότεροι που σχημάτιζαν τις ουρές στα ΑΤΜ το Σάββατο ήταν Κύπριοι.
«Οι αποταμιευτές πλήττονται με το κυπριακό σχέδιο διάσωσης» γράφει και το BBC. Επιπλέον ζήτημα, εκτιμά ο ανταποκριτής του βρετανικού δικτύου στις Βρυξέλλες, είναι το εάν το μέτρο θα προκαλέσει ανησυχία στους καταθέτες των υπόλοιπων χωρών της Ευρωζώνης που αντιμετωπίζουν δυσκολίες.
Αμεσότερος ο τίτλος της γερμανικής Sueddeutsche Zeitung: «Το νησί σώθηκε, οι αποταμιεύσεις εξαφανίστηκαν» γράφει η εφημερίδα, λέγοντας πως το μέτρο δεν διακρίνει μεταξύ συνταξιούχων κύπριων και ρώσων μεγαλοκαταθετών (εκτός, φυσικά, από τον υψηλότερο συντελεστή για τα μεγάλα ποσά).
«Το σοκ ήρθε νωρίς το πρωί του Σαββάτου. Αρκετός κόσμος όρμησε στις τράπεζες και προσπάθησε να διασφαλίσει τις αποταμιεύσεις του, αλλά μάταια» γράφει.
Για «μίνι έφοδο στις τράπεζες της Κύπρου» μιλά και η Frankfurter Allgemeine Zeitung, που επίσης επισημαίνει ότι ανάλογο μέτρο δεν έχει συνοδεύεσει τα προηγούμενα πακέτα.
«Άδικη, μυωπική και αυτοαναιρούμενη» κρίνει την απόφαση ο Economist που βλέπει τρία σημαντικά λάθη: πρώτον ξυπνά και πάλι ο φόβος της μετάδοσης της κρίσης· δεύτερον στους χειρισμούς που «τσακίζουν τις χήρες και αφήνουν άθικτους του ομολογιούχους»· και τρίτον στο ότοι πρόκειται για κίνηση που δεν έχει συνοχή στο ευρύτερο πλαίσιο της αντιμετώπισης της κρίσης.
O πρόεδρος του Eurogroup, γράφει η γαλλική Le Monde, «μπορεί να ξεφυσά (souffler) αλλά οι κύπριοι καταθέτες θα υποφέρουν (suffrir)». Το πακέτο χτυπά και τους αποταμιευτές με την «καινοτομία», γράφει, της επιβολής εισφοράς στις καταθέσεις.
«H Eυρωπαϊκή Ένωση αναγκάζει τους αποταμιευτές της Κύπρου να πληρώσουν τη μισή διάσωση» γράφει στο πρώτο θέμα της το μεσημέρι του Σαββάτου η ιστοσελίδα της El Pais. Mε αυτόν τον τρόπο, σημειώνει, «για πρώτη φορά πρέπει να πληρώσουν και καταθέτες για πακέτο διάσωσης, ακόμη και κάτου των ευρωπαϊκών ορίων των 100.000 ευρώ». – See more at: http://www.philenews.com/el-gr/oikonomia-kypros/146/137224/to-nisi-sothike-oi-katatheseis-exafanistikan-grafoun-ta-xena-mme#sthash.7v5XdwAZ.dpuf
Οι φωτογραφίες των ΑΤΜ από κυπριακές τράπεζες κοσμούν το Σάββατο τις ιστοσελίδες ευρωπαϊκών μέσων ενημέρωσης: Η επιβολή έκτακτης εισφοράς εν μία νυκτί στις καταθέσεις στις κυπριακές τράπεζες, ως μέρος του πακέτου διάσωσης, έχει προκαλέσει σοκ στην Κύπρο και έχει ανεβεί ψηλά στις προτεραιότητες των ξένων μέσων.
Σχεδόν όλα τα μέσα επικεντρώνονται στο πρωτόγνωρο μέτρο του «κουρέματος» των καταθέσεων, σε σύγκριση με τα μέχρι τώρα πακέτα διάσωσης στην κρίση στην Ευρωζώνη . «Οι αποταμιευτές πληρώνουν το μάρμαρο στο άνευ προηγούμενου πακέτο διάσωσης της Κύπρου» γράφει το Reuters.
To μέτρο, σημειώνει το πρακτορείο, είναι μία «ριζοσπαστική αλλαγή πλεύσης» από την τακτική των προηγούμενων διασώσεων. Μεγάλο μέρος των καταθετών στο νησί, επισημαίνει το πρακτορείο, είναι Ρώσοι που δεν κατοικούν στην Κύπρο, αλλά οι περισσότεροι που σχημάτιζαν τις ουρές στα ΑΤΜ το Σάββατο ήταν Κύπριοι.
«Οι αποταμιευτές πλήττονται με το κυπριακό σχέδιο διάσωσης» γράφει και το BBC. Επιπλέον ζήτημα, εκτιμά ο ανταποκριτής του βρετανικού δικτύου στις Βρυξέλλες, είναι το εάν το μέτρο θα προκαλέσει ανησυχία στους καταθέτες των υπόλοιπων χωρών της Ευρωζώνης που αντιμετωπίζουν δυσκολίες.
Αμεσότερος ο τίτλος της γερμανικής Sueddeutsche Zeitung: «Το νησί σώθηκε, οι αποταμιεύσεις εξαφανίστηκαν» γράφει η εφημερίδα, λέγοντας πως το μέτρο δεν διακρίνει μεταξύ συνταξιούχων κύπριων και ρώσων μεγαλοκαταθετών (εκτός, φυσικά, από τον υψηλότερο συντελεστή για τα μεγάλα ποσά).
«Το σοκ ήρθε νωρίς το πρωί του Σαββάτου. Αρκετός κόσμος όρμησε στις τράπεζες και προσπάθησε να διασφαλίσει τις αποταμιεύσεις του, αλλά μάταια» γράφει.
Για «μίνι έφοδο στις τράπεζες της Κύπρου» μιλά και η Frankfurter Allgemeine Zeitung, που επίσης επισημαίνει ότι ανάλογο μέτρο δεν έχει συνοδεύεσει τα προηγούμενα πακέτα.
«Άδικη, μυωπική και αυτοαναιρούμενη» κρίνει την απόφαση ο Economist που βλέπει τρία σημαντικά λάθη: πρώτον ξυπνά και πάλι ο φόβος της μετάδοσης της κρίσης· δεύτερον στους χειρισμούς που «τσακίζουν τις χήρες και αφήνουν άθικτους του ομολογιούχους»· και τρίτον στο ότοι πρόκειται για κίνηση που δεν έχει συνοχή στο ευρύτερο πλαίσιο της αντιμετώπισης της κρίσης.
O πρόεδρος του Eurogroup, γράφει η γαλλική Le Monde, «μπορεί να ξεφυσά (souffler) αλλά οι κύπριοι καταθέτες θα υποφέρουν (suffrir)». Το πακέτο χτυπά και τους αποταμιευτές με την «καινοτομία», γράφει, της επιβολής εισφοράς στις καταθέσεις.
«H Eυρωπαϊκή Ένωση αναγκάζει τους αποταμιευτές της Κύπρου να πληρώσουν τη μισή διάσωση» γράφει στο πρώτο θέμα της το μεσημέρι του Σαββάτου η ιστοσελίδα της El Pais. Mε αυτόν τον τρόπο, σημειώνει, «για πρώτη φορά πρέπει να πληρώσουν και καταθέτες για πακέτο διάσωσης, ακόμη και κάτου των ευρωπαϊκών ορίων των 100.000 ευρώ».
www.kourdistoportocali.com

Σάτυροι


Σάτυροι

Σάτυροι "μετρονόμοι" βάρους που αντέχει η στήση πέους! Λεπτομέρεια από Ψυκτήρα, περίπου 500-490 π.Χ.
Οι Σάτυροι ήταν κατώτερα μυθικά όντα "δαίμoνες" της ελληνικής μυθολογίας, (πνεύματα των βουνών και των δασών), τους οποίους η Ποίηση και η Τέχνη τους απεικόνιζαν από τη μέση και πάνω σχεδόν ανθρωπόμορφους, φαλακρούς και με μυτερά αυτιά, με πόδια και ουρά τράγου, σε αντίθεση με τους Σειληνούς, των οποίων το κάτω μισό του σώματος έμοιαζε με αλόγου. Ήταν, όπως και οι Σειληνοί, υπηρέτες και σύντροφοι του θεού Διόνυσου, τον οποίον είχαν μεγαλώσει από παιδί. Αγαπημένη τους ασχολία ήταν το παίξιμο αυλού και κιθάρας, ο τρύγος και το μεθοκόπημα, αλλά και το κυνήγι των κοριτσιών , που αποτελούσαν όλα μαζί την προσωποποίηση της γονιμότητας της Φύσης.
Στα διάφορα έργα τόσο του λόγου όσο και της τέχνης εμφανίζονται θρασείς, πότες, ερωτομανείς με τις Νύμφες και εξαιρετικά φιλόμουσοι και χορευτές. Περιέργως ο Όμηρος δεν αναφέρεται σ΄ αυτούς. Αντίθετα ο Ησίοδος μνημονεύει αυτούς ως "γένος των κηφήνων", ενώ τους Σειληνούς τους αποκαλεί "ουτιδανούς" (=άχρηστους) και "αμηχανοέργους" (=τεμπέληδες). Άλλοι ποιητές τους Σάτυρους τους αποκαλούσαν "σκιρτόποδες", επειδή χόρευαν με σκιρτήματα, ή "γλευκόποτες" (=κρασοπότες), ή "κεραστές" (από τα κέρατα που έφεραν), ή αιγίποδες (=τραγοπόδαροι).
Ιδιαίτερα στη δραματική ποίηση οι Σάτυροι αποτελούν τα κύρια πρόσωπα του σατυρικού δράματος εξ ου και η ονομασία του. Στο ποιητικό αυτό είδος οι Σάτυροι εμφανίζονται ντυμένοι με δέρματα τράγων ονομαζόμενοι έτσι "τράγοι". Στις διάφορες αρχαίες παραστάσεις εμφανίζονται συνηθέστερα μαζί με τον Διόνυσο και τις Νύμφες, που όμως πολύ συχνά συγχέονται με τους Σειληνούς και ίσως εξ αυτού του λόγου να προστέθηκαν στους Σάτυρους αυτιά, ουρά, οπλές αλόγου και σκέλια τράγου. Πάντως η σύγχυση αυτή παρατηρείται από τον 4ο αιώνα π.Χ..
Επικράτησε όμως οι μεν Σάτυροι να απεικονίζονται νέοι, σε αντίθεση με τους Σειληνούς που απεικονίζονταν γέροι με αυτιά αλόγου. Το πιθανότερο εξ αυτού είναι ότι οι Σάτυροι και οι Σειληνοί δεν έχουν κοινή προέλευση. Φαίνεται όμως ότι από τον θεό Πάνα, στο χώρο του οποίου βρίσκονται εγκατεστημένοι, πήραν την τραγοπόδαρη μορφή των κάτω άκρων τους. Στην αγγειογραφία οι ώριμοι Σειληνοί φέρονται γενειοφόροι - πωγωνοφόροι, γέροντες φαλακροί και προγάστορες (=με μεγάλη κοιλιά), σε αντίθεση με τους Σάτυρους που φέρονται ως αγένειοι νέοι ("Σατυρίσκοι").
Τέλος ο Πραξιτέλης τους παριστά περισσότερο εξευγενισμένους (4ος αιώνας π.Χ.) με πολύ μικρά κέρατα που προδίδουν την ιδιότητά τους.

Ναϊάδες


Ναϊάδες

Ναϊάδα πλησιάζει τον κοιμώμενο Ύλα. Πίνακας του John William Waterhouse, 1893
Νύμφες των γλυκών νερών, πηγών (κρηνών), ποταμών, λιμνών, αναλόγως ονομαζόμενες πηγαίες ΚρηνίδεςΠοταμίδες,Λιμνάδες ή ΛιμνακίδεςΕλειονόμοι κτλ. Ο Όμηρος τις θεωρεί κόρες του Δία ως θεού των νεφών και τις παρουσιάζει να δέχονται Θείες τιμές. Ήταν προσκαλεσμένες στον Όλυμπο και συμμετείχαν στα Θεία συμβούλια. Οι κατοικίες τους βρίσκονταν σε παραποτάμιους χώρους, τα δε ειδικότερα ονόματα τους τα λάμβαναν από τους ποταμούς στους οποίους κατοικούσαν. Αποδίδονταν σε αυτές, όπως και στο νερό, μαντικές και ιαματικές ικανότητες. Πίστευαν επίσης ότι αν ένα νεαρό αγόρι ή κορίτσι πέθαινε κοντά στα νερά που βρίσκονταν σε τρυφερή ηλικία, οι ναϊάδες ή άλλες νύμφες τα άρπαζαν.
Οι Ναϊάδες έδιναν τον έρωτα τους αδιακρίτως στους Θεούς και στους ανθρώπους, ιδίως σε ωραίους νέους, και από αυτή την ένωση γενιούνταν ήρωες, μεγάλοι καλλιτέχνες, ποιητές και σοφοί. Τιμωρούσαν όμως με σκληρότητα τις απιστίες αυτών που είχαν συνδεθεί μαζί τους.
Αποτελούσαν, μαζί με τους Σάτυρους, την τιμητική συνοδεία του Διονύσου κατά τις εορτές του. Σε καμία από τις γιορτές Θεών που ευνοούσαν την γονιμότητα δεν έμεναν αμέτοχες.
Παριστάνονταν συνήθως σε αγγεία να αντλούν ή να φέρνουν εντός δοχείου νερό ή κρατώντας κομψά όστρα

Πάνας

Πάνας

Αφροδίτη Παν και Έρως

Η εμφάνιση του Πάνα στην Ελληνική Μυθολογία φαίνεται ν΄ ανάγεται στον 7ο αιώνα π.Χ.. Σύμφωνα με τις επικρατέστερες παραδόσεις γεννήθηκε στο όρος Λύκαιον της Αρκαδίας. Μόλις όμως τον αντίκρισε η μητέρα του τον εγκατέλειψε τρομαγμένη από τη μορφή που είχε, με δύο κέρατα κατσικιού στο κεφάλι, μυτερά αυτιά, γενειοφόρος και τραγοπόδαρος. Ο Ερμής που αντελήφθηκε τη σκηνή έσπευσε και προστάτευσε τον έκθετο Πάνα τον οποίο και μετέφερε στον Όλυμπο όπου και τον παρουσίασε στον Δία και τους άλλους θεούς οι οποίοι και τον καλοδέχθηκαν. Στη συνέχεια επέστρεψε και ανατράφηκε από τις αρκαδικές Νύμφες, οπότε και έγινε φίλος του Διονύσου και εμφανίσθηκε πλέον ως προστάτης των γεωργών και κτηνοτρόφων και των προϊόντων τους, φίλος του κρασιού και του γλεντιού.
Ο Πάνας ήταν ο σύντροφος των Νυμφών και ακούραστος εραστής κάθε νέας ή νέου που πλησίαζε το χώρο του δηλαδή την Φύση. Προστάτης του πολλαπλασιασμού των αιγοπροβάτων δεν άργησε να θεωρείται και ο ίδιος επιβήτορας ακόμη και αυτών. Αγαπούσε τη φυσική υπαίθρια ζωή όπου περνούσε ώρες ατέλειωτες παίζοντας με το ποιμενικό του αυλό, τη σύριγγα. Λέγεται μάλιστα ότι η Σύρριγγα (αρχαία: Σύριγξ) ήταν και αυτή Νύμφη η οποία προκειμένου να τον αποφύγει μεταμορφώθηκε σε καλαμιά. Τότε ο πάνας έκοψε απ΄ αυτή ανόμια τεμάχια καλαμιού τα οποία και ένωσε σε σειρά και δημιούργησε τον αυλό του.
Οι ερωτικές του περιπέτειες που είχε με τις διάφορες Νύμφες είναι πολλές σημαντικότερη των οποίων φέρεται εκείνη της αποπλάνησης της Σελήνης, (ιδεατή ερμηνεία της Νέας Σελήνης)
Χαρακτηριστικός επίσης, σχετικά με το πρόσωπό του, είναι και ο θρύλος ότι στη Μάχη του Μαραθώνα βοήθησε τους Έλληνες εναντίον των Περσών με δυνατές και τρομακτικές φωνές επαναλαμβάνοντας ρυθμικά το όνομά του "παν - παν - παν.... με συνέπεια οι Πέρσες, ακούγοντάς τον, καταλήφθηκαν από πανικό (λέξη που προέρχεται από το όνομα Παν) όπου και υποχώρησαν.
Όπως είναι φυσικό στην αρχή ο Πάνας λατρευόταν στην Αρκαδία στο όρος που γεννήθηκε ως ποιμενικός και νόμιος δευτερεύων θεός, εξ ού και παλαιότερα η Αρκαδία λεγόταν Πανία. Στο Λύκαιο υπήρχε ο αρχαιότερος ναός αφιερωμένος στον Πάνα και τη Σελήνη. Αργότερα στη Λυκόσουρα δημιουργήθηκε σημαντικός ναός του Πανός στον οποίο ασκούσαν, όπως σημειώνει ο Παυσανίας, καιμαντική. Επίσης στη θέση Μέλπεια εκτός από τον ναό του Πανός βρέθηκαν πολυάριθμα πήλινα και χάλκινα εδώλια του 6ου και 5ου αιώνα π.Χ., μάλλον υπό μορφή ταμάτων. Σταδιακά ο Παν λατρευόμενος και από τους αλιείς, εξ ου και η προσωνυμία "Παν ο Ακτιος" ή "Πάν Άκτιος", δημιουργήθηκαν παράλια ίερά κυρίως σε αλιευτικά καταφύγια της αρχαιότητας.
Όταν επίσης οι Αθηναίοι τον θεώρησαν σημαντικό συντελεστή στη νίκη τους κατά των Περσών ο Πάνας απέκτησε και τον χαρακτήρα πολεμικής θεότητας. Έτσι στην Αττική πολλά σπήλαια (άντρα) και λόφοι πήραν το όνομά του. Μεταξύ αυτών είναι το σπήλαιο της βορειοδυτικής πλευράς του βράχου της Ακρόπολης της Αθήνας, ένα άλλο στη Πάρνηθα, ένα τρίτο στο Μαραθώνα και ένα τέταρτο στηΒάρη το λεγόμενο "Σπήλαιο του Νυμφολήπτου ή Αρχεδήμου". Σε όλα αυτά βρέθηκαν ανάγλυφα που παρουσιάζουν τον Πάνα τον Ερμή και τις Νύμφες καθώς και πολλά αναθήματα ένα εκ των οποίων είναι και το αναθηματικό ανάγλυφο που εκτίθεται στη Στοά του Αττάλου, (της εικόνας). Επίσης το Πάνειο ή Πανείο όρος, βορειοανατολικά της Βάρης καθώς και ο λόφος ο λεγόμενος σήμερα "Πανί" στη περιοχή Αλίμου ήταν αφιερωμένοι στον Πάνα. Επίσης ο Πάνας λατρευόταν στην Αίγινα, στο Άργος, στη Ψυττάλεια, στη Σικυώνα, στη Τροιζήνα, στον Ωρωπό, στη Μεγαλόπολη, στο Κωρύκειο άντρο και κυρίως στην Πιάνα Αρκαδίας καθώς το χωριό πήρε την ονομασία του από το θεό. Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ, πως στο τελευταίο αναφερόμενο χωριό υπάρχει και η σπηλιά του Πάνα, την οποία μπορεί κανείς να επισκεφτεί μόνο με τα πόδια ακολουθώντας το μονοπάτι, ή όπως χαρακτηριστικά μας ενημερώνουν και οι ταμπέλες, ένα "κατσικόδρομο" μέσω μιας διαδρομής απαράμιλλης ομορφιάς (η οποία ξεκινά από την πλατεία του χωριού) και να δει επάνω στο βράχο σχηματισμένη τη μορφή της θεότητας (κοιτάζοντας την είσοδο της σπηλιάς στο επάνω μέρος, διαγωνίως-δεξιά). Κατά το πρόσφατο παρελθόν η σπηλιά είχε χρησιμοποιηθεί από ντόπιους βοσκούς οι οποίοι έβρισκαν εκεί ένα καταφύγιο για να προστατευθούν οι ίδιοι και τα ζώα τους από την βροχή. Το μαύρο χρώμα, που ίσως κάνει εντύπωση στον επισκέπτη, στα τοιχώματα της σπηλιάς προέρχεται από τις φωτιές που άναβαν οι βοσκοί, για να ζεσταθούν το χειμώνα.
Ο Πάνας (ρωμαϊκό ψηφιδωτό)
Η λατρεία όμως του Πάνα υπήρξε και εκτός ελλαδικού χώρου. Συγκεκριμένα στην αιγυπτιακή πόλη Χέμμιν, την "Πανόπολη" των αρχαίων Ελλήνων ο Πάνας ταυτιζόταν με τον θεό Μιν. Στη δε Ρώμη συνδυάστηκε με τον Λούπερκο προς τιμή του οποίου γίνονταν τα Λουπερκάλια. Επίσης στη ελληνιστική περίοδο οι Στωικοί φιλόσοφοι αλλά και οι Ορφικοί φιλόσοφοι ανήγαγαν τον Πάνα ως θεό του "σύμπαντος κόσμου" (εκ του παν = όλος, σύμπαν) και ιδεατή προσωποποίηση της Φύσης και των δυνάμεών της. Στους δε ύστερους χρόνους ο Παν θεωρήθηκε θνητή δαιμονική μορφή. Έτσι με την έλευση του Χριστιανισμού η μορφή του Πανός αντί της ιδεατής μορφής της υπαίθριας ζωής υιοθετήθηκε μεν αλλά διαστρεβλωμένη ως μορφή του διαβόλου της κόλασης.



Η απάντηση στους ¨ εκπαιδευτικούς" του ΠΑΜΕ


Η απάντηση στους ¨ εκπαιδευτικούς" του ΠΑΜΕ
Η απαντηση στους ¨εκπαιδευτικους" του ΠΑΜΕ

Απίστευτη κομμουνιστική πρόκληση για την Εθνική Επανάσταση της 25ης Μαρτίου...!!! Read more: http://elnewsgr.blogspot.com/2013/03/25_16.html#ixzz2Nj4XzNEH

Απίστευτη κομμουνιστική πρόκληση για την Εθνική Επανάσταση της 25ης Μαρτίου...!!!


Επιτέλους, οι εμφανιζόμενοι τα τελευταία χρόνια ως «πατριώτες» του ΚΚΕ, πέταξαν τη μάσκα και έδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο: του παντοτινού προδότη, του Εφιάλτη και του Πηλιογούση! 

Επιτέλους, το ΚΚΕ επέστρεψε στην εποχή της σιωνιστικής Φεντερασιόν, του «όχι μόνο δε λυπηθήκαμε για τη Μικρασιατική καταστροφή, μα και την ΕΠΙΔΙΩΞΑΜΕ» (τα κεφαλαία δικά τους…), των συμφώνων με τους βουλγαροκομιτατζήδες, της απόφασης της 5ης Ολομέλειας της Κ.Ε. του ΚΚΕ για «ανεξάρτητη Μακεδονία και Θράκη» κ.τ.λ.

Με μια θρασύτατη, λοιπόν, ανακοίνωση-πατσαβούρα, την οποία μοίρασαν στους μικρούς μαθητές, οι «εκπαιδευτικοί» του ΠΑΜΕ (δηλαδή οι σταλινικοί ινστρούχτορες που μαθαίνουν τα παιδάκια μας μαρξισμό-λενινισμό-σταλινισμό…) παραχαράσσουν ξεδιάντροπα την Ελληνική Ιστορία, υποστηρίζοντας ότι η Επανάσταση του Γένους ήταν… ταξική, ότι οι Έλληνες και οι Τούρκοι… συμπολεμούσαν, ότι το πρόβλημα ήταν… πολιτικό (ο ζυγός του Σουλτάνου) κι όχι εθνικό (οι Τούρκοι κατακτητές), ότι οι Αρβανίτες δεν ήταν Έλληνες, και τέλος ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία ήταν… κατά του αγώνα και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός… απατεώνας!!! Σας παραθέτουμε παρακάτω κάποια χαρακτηριστικά σημεία από το κομμουνιστικό δηλητήριο:

«Αγαπητέ μαθητή, μαθήτρια Ίσως έχεις βαρεθεί να ακούς συνέχεια για επετείους και γιορτές. Κράτα όμως το εξής: ό,τι επίθεση και να σου κάνουν, δε θα σταματήσουν ποτέ να στοχεύουν στο μυαλό σου. Γι’ αυτό σου λένε ψέματα και μισές αλήθειες και για την 25η Μαρτίου, όπως κάνουν και για την 28η Οκτώβρη αλλά και για το Πολυτεχνείο. Είναι ώρα να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους!». «Δεν σου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι γιορτάζουμε την έναρξη της επανάστασης του 1821 στις 25η Μαρτίου ενώ ήδη στις 23 Μάρτη του 1821 η Καλαμάτα και άλλα μέρη της Πελοποννήσου είχαν απελευθερωθεί από τους Τούρκους; Η απάντηση είναι ότι με διάταγμα του 1838, δηλαδή 13 χρόνια αργότερα, ορίσθηκε εθνική γιορτή η μέρα του Ευαγγελισμού για να ντύσουν την επανάσταση με θρησκευτικό μανδύα. Όμως η επίσημη Εκκλησία δεν ήταν υπέρ της Επανάστασης». «Είναι ψέμα ότι ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ύψωσε πρώτος τη σημαία της επανάστασης του 1821». 

«Η επανάσταση του 1821 ήταν σύγκρουση με τον Οθωμανικό Δεσποτισμό και συνδέονταν με την απελευθέρωση. Όλοι οι Έλληνες δεν ήταν υπέρ της επανάστασης. Μάλιστα υπήρχαν Έλληνες που ήταν μέρος του Οθωμανικού Συστήματος εξουσίας. Στην επανάσταση του 1821 δεν πήραν μέρος μόνο ορθόδοξοι Χριστιανοί και Έλληνες το γένος. Εκτός από τους Φιλέλληνες, ωστόσο, πήραν μέρος στις Παραδουνάβιες Ηγεμονίες και Βλάχοι, Μολδαβοί, Βούλγαροι, Αλβανοί, Σέρβοι, Τσιγγάνοι, Ούγγροι, Πολωνοί και άλλοι». «Ξέρεις άραγε ότι στα πλοία του Μιαούλη, το πλήρωμα δεν ήξερε καθόλου την ελληνική γλώσσα και ότι μιλούσε Αρβανίτικα»;

«Ήρθαν στιγμές που Έλληνες και Τούρκοι πολέμησαν μαζί, εναντίον των Βενετών, των Ισπανών και του Πάπα (και αντίστροφα), προτιμώντας οι Έλληνες ραγιάδες την τουρκική από τη δυτικοευρωπαϊκή φεουδαρχία, αφού η τελευταία υπήρξε κατά πολύ σκληρότερη της τουρκικής».

Εδώ προκύπτουν δύο σημαντικά ζητήματα:

1ον) Οι «εκπαιδευτικοί» του ΠΑΜΕ (κι όχι οι βιοτέχνες, οι εμποροϋπάλληλοι κ.λπ.) αμφισβητούν επισήμως τη διδακτέα ύλη που είναι υποχρεωμένοι να διδάσκουν στα παιδιά. Δικαίωμά τους να το κάνουν ατομικώς, αλλά δεν είναι δικαίωμά τους να το κάνουν με την ιδιότητα του κρατικού λειτουργού. Το κράτος (αυτό τέλος πάντων το πράγμα που αποκαλούμε «κράτος») είναι υποχρεωμένο να τους στείλει ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ από κει που’ ρθαν!

2ον) Εφόσον αμφισβητείται επίσημα ο εθναρχικός ρόλος της Εκκλησίας κατά την Επανάσταση, οφείλει ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ να παρέμβει η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, να αποκαταστήσει την ιστορική αλήθεια και να καταδικάσει επίσημα και χωρίς υπεκφυγές το αντίχριστο κόμμα της αθεΐας και της διαστρέβλωσης της ιστορίας!

3ον) Κάποιοι (ελάχιστοι ευτυχώς…) ιεράρχες, που ζητούσαν από την Εκκλησία επίσημη καταδίκη της Χρυσής Αυγής (!!!) και δήλωναν πως προτιμούν τους άθεους κομμουνιστές από τους χρυσαυγίτες, οφείλουν ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ να βγουν από τα καβούκια τους και να πάρουν δημόσια θέση για την ελεεινή και τρισάθλια ανακοίνωση των προστατευομένων τους.

Αυτά τα ολίγα και θα επανέλθουμε…

ethnikismos.net


Read more: http://elnewsgr.blogspot.com/2013/03/25_16.html#ixzz2Nj4o2XRD

"Μετά τα φυσικά" Αριστοτέλη - Οι Έλληνες δεν ήταν ειδωλολάτρες αλλά ιδεολάτρες!! Read more: http://elnewsgr.blogspot.com/2013/03/blog-post_9788.html#ixzz2Nj3fNhym

"Μετά τα φυσικά" Αριστοτέλη - Οι Έλληνες δεν ήταν ειδωλολάτρες αλλά ιδεολάτρες!!


Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, στο «Μετά τα Φυσικά, 1049a.26, 1029a.20, 1036a.23», η αρχική κοσμική ύλη είναι αγέννητος, άφθαρτος, αόριστος, άγνωστος καθ’ αυτήν, νεκρά, άμορφος και... 

έξωθεν κινούμενη. Τα τέσσερα αρχικά κοσμικά στοιχεία των φιλοσόφων της κοσμολογικής περιόδου, και δη του Εμπεδοκλέους, είναι οι εκδηλώσεις της αρχικής κοσμικής ουσίας.

Συμφώνως με τον Αριστοτέλη, στο «Φυσικά, 192a.16, 192b.18», «Μετά τα Φυσικά, 1072b.3», η σκόπιμος κίνηση προκαλεί μορφοπλασματική ενέργεια, δια της οποίας η κοσμική ύλη μεταβαίνει εκ της δυνατότητας «δυνάμει» εις την πραγματικότητα «ενέργεια», δια της οποίας λαμβάνουνε υπόσταση τα πράγματα δια της επί της ύλης κυριαρχίας του Είδους (Ιδέα), όπερ αποτελεί την έννοια, την ουσία, τον τελικό σκοπό και την δύναμη, ήτις πραγματοποιεί τον σκοπό αυτόν.

Στην Γη κυριαρχεί δύναμη δημιουργός των τελικών μορφών της ύλης, η Εντελέχεια (βλ. Αριστοτέλης «Μετά τα Φυσικά, 1092a.3, 1050a.22»), η οποία εξωτερικώς εκδηλώνεται κατά την σχέση των συστατικών στοιχείων προς άλληλα και εσωτερικώς ως ψυχή των έμβιων όντων. Θρεπτική εις τα φυτά, αισθητική και κινητική στα ζώα και νοητική στον άνθρωπο, στον οποίο αθάνατος και θείος είναι ο ποιητικός νους, όστις προέρχεται, ως θείον δώρο, έξωθεν (θύραθεν) και είναι αληθώς θείος : είναι το καθαρό Λογικό, ο Νους. Ο θείος ούτος ξένος παρέχεται αφ’ εαυτού στον άνθρωπο, κατά την διάρκεια της ζωής και όταν το σώμα διαλύεται μετά την κυρίως ειπείν ζωή επιστρέφει προς τον καθολικό Νου, όστις είναι ο θεός και εν τω οποίο απορροφάται, κατά τον Αριστοτέλη στο «Περί ψυχής, 430a.17», «Περί γενέσεως και φθοράς, 736b.27»!

Εν τη λειτουργία του σύμπαντος σκοπός της κοσμικής ύλης είναι το Είδος και του σώματος η ψυχή, ήτις είναι εντελέχεια η πρώτη σώματος φυσικού δυνάμει ζωή έχοντος.

Ο Κόσμος είναι ενιαίο και καλώς διατεταγμένο σύνολο και μεταβαίνει ολονέν σε ανώτερα στάδια εξέλιξης. Η προϊούσα αυτή εξέλιξη αποτελεί τον σκοπό της φύσεως, στον οποίο υπηρετούν όλοι οι επιμέρους σκοποί, διότι έκαστον ον δεν είναι μόνον σκοπός εαυτού, αλλά και μέσο προς πραγματοποίηση ανώτερων σκοπών, επί των οποίων πάλι στηρίζονται άλλοι έτι υψηλότεροι, ούτως ώστε πάντες συνεργάζονται προς πραγματοποίηση του ενός μεγάλου σκοπού, όστις είναι ο Κόσμος ως όλον. Ούτω ολόκληρο το σύμπαν αποτελεί ιεραρχία σκοπών, εν τη οποία τόσο και επί μέρους όσον και το όλον τελεί εις διαρκεί εξέλιξη προς αεί ανώτερους σκοπούς.

Αλλά ποιος είναι ο ύψιστος και έσχατος σκοπός, προς τον οποίον κατατείνει ο Κόσμος ;;

Τούτο μανθάνουμε, λέγει ο Αριστοτέλης, εάν εξετάσουμε την σχέση Είδους και Ύλης κατά τα διάφορα στάδια της προς ανώτερους σκοπούς εξελίξεως.

Η ύλη υποχωρεί ολοένα περισσότερο όσο ανώτεροι είναι οι εκάστοτε πραγματοποιούμενες μορφές!

Συμβαίνει ότι και περί το έργο του καλλιτέχνη. Η ύλη από την οποία πλάττει τον ανδριάντα ή το άγαλμα, υποχωρεί αναλόγως προς το βαθμό της εμφανίσεως της μορφής/είδους/ιδέας, έως ότου δεν βλέπουμε πλέον εν τω μάρμαρο την ύλη, αλλά το καθαρό Είδος/Ιδέα/Μορφή!

Όπερ και σημαίνει ότι οι Έλληνες δεν ήταν ειδωλολάτρες αλλά ΙΔΕΟΛΑΤΡΕΣ!! [Πηγή ellinikoarxeio.com]

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr


Read more: http://elnewsgr.blogspot.com/2013/03/blog-post_9788.html#ixzz2Nj3vYkHq

Προτροπή NY TIMES: "Αγοράστε φθηνά ακίνητα στην Ελλάδα"!! Read more: http://elnewsgr.blogspot.com/2013/03/ny-times.html#ixzz2Nj1cICj0



Προτροπή NY TIMES: "Αγοράστε φθηνά ακίνητα στην Ελλάδα"!!

Την Ελλάδα ως την ιδανικότερη χώρα για επενδύσεις στον τομέα των ακινήτων παρουσιάζει η εφημερίδα New York Times, η οποία παροτρύνει τους αναγνώστες της που έχουν μετρητά... 

να αγοράσουν σπίτια και οικόπεδα στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι η οικονομική κρίση έφερε μεγάλη ύφεση στον συγκεκριμένο τομέα με αποτέλεσμα οι τιμές να μειωθούν σε μεγάλο βαθμό.

Μεγάλη πτώση στην αγορά ακινήτων έχει παρατηρηθεί στην Ελλάδα, η οποία σε συνδυασμό με τους εξαντλητικούς φόρους και την ανεργία, είχε ως αποτέλεσμα να μειωθούν οι τιμές από 35-50% σύμφωνα με δημοσίευμα των «New York Times» που αναδημοσίευσε η «Δημοκρατία». Μάλιστα η εφημερίδα, συγκρίνει και τις πωλήσεις ακινήτων που γινόταν κάθε χρόνο στην Ελλάδα από το 2002 έως το 2008 όπου ο μέσος όρος πωλήσεων ήταν περίπου 150.000 ακίνητα, ενώ το 2011 η αγορά συρρικνώθηκε κατά 95% με μόλις 11.000 πωλήσεις, γεγονός που σύμφωνα με την αμερικανική εφημερίδα, καθιστά την Ελλάδα ως «την τέλεια αγορά για τους ενδιαφερόμενους» επειδή «όλα μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης», ενώ χαρακτηρίζει τους αγοραστές με μετρητά «βασιλιάδες».

Τέλος, όπως αναφέρει η εφημερίδα, οι περισσότεροι αλλοδαποί αγοραστές ακινήτων στην Ελλάδα, προέρχονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Βόρεια Αμερική, με αρκετούς ομογενείς να συμπεριλαμβάνονται μεταξύ τους, οι Γάλλοι και οι Γερμανοί αγοράζουν κυρίως σπίτια και οικόπεδα στα νησιά, οι Ρώσοι προτιμούν την Κρήτη, ενώ η Μύκονος προσελκύει το ενδιαφέρον όλων.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr


Read more: http://elnewsgr.blogspot.com/2013/03/ny-times.html#ixzz2Nj27uS5n

Ανάλυση NY TIMES: "Xειρότερα από το Κραχ του 1929 για τους Έλληνες"!!


Ανάλυση NY TIMES: "Xειρότερα από το Κραχ του 1929 για τους Έλληνες"!!

Ένας στους πέντε Αμερικανούς ήταν άνεργος και η οικονομία είχε συρρικνωθεί κατά 20% πέντε χρόνια από την έναρξη της Μεγάλης Ύφεσης στις ΗΠΑ, που ακολούθησε του Κραχ του 1929. 

Το πέμπτο έτος της ύφεσης στις Η.Π.Α., η ιδιωτική κατανάλωση είχε αρχίσει να ανακάμπτει, ενώ στην Ελλάδα, σημειώθηκε πέρυσι μείωση της τάξης του 9,1%.

“Οι Έλληνες θα ήλπιζαν να περνούσαν τόσο καλά”, διαπιστώνουν οι New York Times, σε ανάλυσή τους στην οποία συγκρίνουν το Great Depression με την ελληνική ύφεση.

Η ελληνική οικονομία έχει συρρικνωθεί κατά 20,1% από το 2007, το ποσοστό της ανεργίας διαμορφώθηκε το Δεκέμβριο στο 26,4%.

Η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη Μεγάλη Ύφεση των ΗΠΑ και τη σημερινή ύφεση της Ελλάδας είναι ότι στην Αμερική του Κραχ, οι κρατικές δαπάνες συνέχισαν να αυξάνονται, περιορίζοντας το βάθος της ύφεσης. Στην Ελλάδα, οι ξένοι πιστωτές επιβάλουν δραματική μείωση των κρατικών δαπανών.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr


Read more: http://elnewsgr.blogspot.com/2013/03/ny-times-x-1929.html#ixzz2Nj0Cpryc

Σιγή ασυρμάτου για την «αλληλεγγύη» του Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ στον ληστοτρομοκράτη!!


Σιγή ασυρμάτου για την «αλληλεγγύη» του Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ στον ληστοτρομοκράτη!!

ΑΠΟ ΝΔ, ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΜΜΕ, «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ» BLOG ΚΑΙ ΣΙΑ…

Αν και πέρασε ένα ολόκληρο 24ωρο από τη συνταρακτική αποκάλυψη ότι όλος ο ΣΥΡΙΖΑ με πρώτο-πρώτο τον αρχηγό του, Αλέξη Τσίπρα, ήταν μέσα στο… «κύμα της συμπαράστασης» προς τον Π. Ασπιώτη, αντιδράσεις μηδέν!

Έτσι, η αστυνομία των Αντωνάκη και Δένδια εξακολουθεί να μην ανακοινώνει ότι ο «35χρονος» με τα καλασνίκοφ και τις χειροβομβίδες είναι ο σεσημασμένος αναρχοκομμουνιστής Παναγιώτης Ασπιώτης. Μάλιστα, το «αρχηγείο της ΕΛΑΣ» (λέγε με Δένδια…) εξέδωσε μια ανακοίνωση 444 λέξεων, στην οποία αναφέρονται τα διάφορα ευρήματα στην οικία του ληστοτρομοκράτη, χωρίς να γράφει κανένα στοιχείο περί τίνος πρόκειται (όχι μόνο δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμό του, αλλά εξαφανίστηκε και το «35χρονος!!!): «Στο πλαίσιο των ερευνών που διενεργεί η Διεύθυνση Αντιμετώπισης Ειδικών Εγκλημάτων Βίας, μετά την ανακάλυψη οπλισμού εντός ενοικιασμένου Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτου την 12-03-2013, ανακοινώνεται ότι εντός οικίας, επί της οδού Σκυλίτση 4 στα Εξάρχεια, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν…».:

Και η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ (δηλαδή του Δένδια) καταλήγει ως εξής:

«Επιπλέον, δίνονται στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τον προαναφερόμενο οπλισμό (δύο πολεμικά τυφέκια τύπου Kalashnikov, τέσσερις χειροβομβίδες, φυσίγγια κ.λπ.), που βρέθηκε εντός του ενοικιασμένου Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτου».

Τουτέστιν, «ξεχνάνε» και πάλι να δώσουν στη δημοσιότητα τη φωτογραφία του καταζητούμενου (ή μήπως δεν τον καταζητούν;) ληστοτρομοκράτη και αντ’ αυτής δίνουν στη δημοσιότητα φωτογραφίες των… σακιδίων και των… καλασνίκοφ! Το οποίον σημαίνει, ότι ακόμα κι αν πέσει ο ληστοτρομοκράτης σε αστυνομικό μπλόκο, 99% θα τη γλιτώσει, διότι ουδείς αστυνομικός τον ξέρει πως είναι στη φάτσα (και σίγουρα θα διαθέτει ένα ψεύτικο δελτίο ταυτότητας, με άλλα στοιχεία). Και σε κάθε περίπτωση, η ΕΛΑΣ (δηλαδή ο Δένδιας) του δίνει σκανδαλωδώς τη δυνατότητα να κρυφτεί ή ακόμα και να διαφύγει στο εξωτερικό μ’ ένα ψεύτικο διαβατήριο (που δεν είναι καθόλου δύσκολο να το προμηθευτεί κάποιος)! Γιατί άραγε είναι τόσο γενναιόδωρη με τον ληστοτρομοκράτη η κυβέρνηση του δόγματος… «νόμος και τάξη»;

Φεύγουμε, όμως, από το αστυνομικό μέρος της υπόθεσης και πάμε στο πολιτικό. Όχι μόνο δεν έγινε καμία πολιτική εκμετάλλευση από τα κόμματα της συγκυβέρνησης της αποκάλυψης της Χρυσής Αυγής για τους κορυφαίους του ΣΥΡΙΖΑ –με πρώτον τον Τσίπρα- που εξέφρασαν ενυπογράφως την «αλληλεγγύη» τους προς τον ληστοτρομοκράτη, αλλά συνέβη το ακριβώς αντίθετο! Κανένα κόμμα της συγκυβέρνησης δεν έβγαλε άχνα, ενώ θα μπορούσαν να κάνουν τον Τσίπρα «φύλλο και φτερό»! Επίσης, σιγή ασυρμάτου τήρησαν όλα τα κανάλια της διαπλεκόμενης πλουτοκρατίας, ακόμα κι αυτά που έχουν σοβαρούς λόγους να στραπατσάρουν τον Τσίπρα, διότι έχει στραφεί σφόδρα εναντίον τους (π.χ. το mega και τα υπόλοιπα ΜΜΕ συμφερόντων Μπόμπολα). Τσιμουδιά δεν έβγαλαν γι’ αυτή τη θεματάρα και τα blog εκείνα που υποστηρίζουν τη ΝΔ (σύμφωνα με πληροφορίες όχι με το αζημίωτο…) και που ψάχνουν μανιωδώς για πολιτικά εκμεταλλεύσιμες δηλώσεις και ενέργειες ακόμα και από το τελευταίο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ… Άνω Πετρομαγούλας. Τέλος, παρόμοια είναι η στάση και διαφόρων στελεχών της ΝΔ, που συνήθως «χτυπάνε» μέσω Facebook και Twitter. Γιατί άραγε; Τι συμβαίνει;

Είναι προφανές: από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το όνομα του «35χρονου» και δεδομένου του εξευτελισμού του ΣΥΡΙΖΑ από την αποκάλυψη ότι στο παρελθόν τον είχε «υιοθετήσει» ολοκληρωτικά, επήλθε ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ μεταξύ όλων των πλευρών του σάπιου μεταπολιτευτικού κατεστημένου (βασικά μεταξύ ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ), προφανώς έναντι πολιτικών ανταλλαγμάτων (εγώ σε καλύπτω εδώ, εσύ με καλύπτεις αλλού, το’ να χέρι νίβει τα’ άλλο και τα δύο μαζί το σύστημα…)!

(ΥΓ): Στη συνωμοσία αυτή της σιωπής συμμετέχουν οπωσδήποτε και διάφορα δήθεν ανεξάρτητα blog, που αποδεικνύουν πως είναι επί χρήμασι εκδιδόμενα στη Συγγρού (στα ταμεία των γραφείων της ΝΔ εννοούμε…)

ethnikismos.net


Read more: http://elnewsgr.blogspot.com/2013/03/blog-post_1304.html#ixzz2NixsVm1C

Ο Φίλος μου, ο Ανδρέας… ή αλλιώς η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ!


Ο Φίλος μου, ο Ανδρέας… ή αλλιώς η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ!

Έχω κάποιους φίλους που κατά καιρούς προκύπτει στις κουβέντες μας, ότι γεννήθηκαν πριν ή κατά την διάρκεια της γερμανικής κατοχής, για την πείνα, την τρομοκρατία και μετά την κομμουνιστική ανταρσία που ταλαιπώρησε την Πατρίδα έως το τέλος της δεκαετίας1940-50.
Ευτυχώς για αυτούς, η κατοχή κράτησε σχεδόν …«μόνο»… τέσσαρα χρόνια. Μετά μπόρεσαν να παλέψουν την ζωή,κάποιοι να σπουδάσουν, οι περισσότεροι να κάνουν οικογένεια και να μεγαλώσουν παιδιά. Εν τέλει να πάρουν την σύνταξή τους και να αντιμετωπίσουν τα«προβλήματα» που ακολουθούν το «γέρας», αλλά και τις χαρές που σου δίνουν «τα παιδιά των παιδιών σου», που όπως έλεγε και ο μακαρίτης ο Πατέρας μου, ήταν«δυο φορές παιδιά του».
Ο Φίλος μου ο Ανδρέας όμως δεν είχε αυτήν την τύχη, παρ’ ότι και αυτός γεννήθηκε με λαχτάρα για την ζωή και με όνειρα. Ήταν όμως, ο Ανδρέας, ο Φίλος μου, από τους άτυχους εκείνους που γεννήθηκαν σε κατοχή που κράτησε ΜΙΣΟ ΑΙΩΝΑ.
Ο Φίλος μου ο Ανδρέας, ο ΕΛΛΗΝΑΣ ο Ανδρέας, γεννήθηκε στις Δρυμάδες της επαρχίας Χειμάρρας, στο σκλαβωμένο εκείνο κομμάτι της Ηπείρου που κάποιοι έμαθαν να ονομάζουν «Βόρειο». Πάλι καλά διότι άλλοι ανιστόρητοι ή και απάτριδες το ονομάζουν… Αλβανία.
Αυτό δεν μπόρεσε ποτέ να το χωνέψει ο Ανδρέας, όπως και πολλοί σαν και αυτόν. Δεν μπόρεσαν να είναι «ξένοι» στον τόπο τους, στην γη των πατεράδων, των παππούδων τους… Επέμενε να νιώθει και να στέκεται ΟΡΘΙΟΣ ως ΕΛΛΗΝΑΣ.
Οι φυλακές και οι εξορίες τον τσάκισαν … στο σώμα όμως… ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ. Ήταν όμως από τους «τυχερούς» που δεν άφησαν τα κόκκαλά τους σε φυλακές και εξορίες που έφτιαξαν οι Αλβανοί, εκεί που λίγα χρόνια πριν, το χειμώνα του ’40-’41, τα ΑΔΕΛΦΙΑ του από την Ελεύθερη Ελλάδα, άφησαν τα δικά τους κόκκαλα σε ένα ΕΠΟΣ που δεν ολοκληρώθηκε.
Το1990, ένας άγνωστος φίλος του, με ειδική «πρόσκληση» κατάφερε να τον«απεγκλωβίσει» οικογε­νειακά από την καταρρέουσα τυραννία του Χότζα.
Η και τυπικά πια «ελεύθερη» ψυχή του Ανδρέα φτερούγιζε τρελλά, ήταν ανάμεσα στα ελεύθερα ΑΔΕΛΦΙΑ του, το αυλακιασμένο του πρόσωπο έλαμπε και το χαμόγελο του πλατύ, σαν να έπιανε την Ήπειρο, από την μια μεριά … την Ελεύθερη, στην άλλην…την σκλαβωμένη.
Ο Φίλος μου ο Ανδρέας, δεν γνώριζε όμως, πως και εδώ … στα ελεύθερα… είχαμε άλλη ΥΠΟΤΑΓΗ και ΔΙΑΒΡΩΣΗ… Σύντομα το χαμόγελο μαζεύτηκε και βούρκωσαν τα μάτια με μόνιμη χειμωνιά, άλλα πάντα με μια σπίθα για το «ποθούμενο», όχι μονάχα εκεί που ευλόγησε με την περπατησιά του ο «Άγιος των Σκλάβων» ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ, αλλά για ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Ο ΑΔΕΛΦΟΣ μου ο Ανδρέας, για πάνω από είκοσι χρόνια ταλαιπωρείται να επιβιώσει κάνοντας εργασίες που του επιτρέπει να κάνει το τσακισμένο σώμα του. Τα τελευταία χρόνια, και αυτές έχουν μηδενιστεί. «Ευτυχώς»(ξεφτίλα μας μεγάλη), πριν από κάποια χρόνια οι διαχειριστές της Μητέρας Πατρίδας, απεφάσισαν να «τιμήσουν» με μια μικρή σύνταξη (του ΟΓΑ) εκείνους τους«Βορειοηπειρώτες» που αποδεδειγμένα βασανίστηκαν στις Αλβανικές φυλακές για την ΕΘΝΙΚΗ τους ΚΑΤΑΓΩΓΗ. … Κούτσα-κούτσα, τα 300 ευρώ του ΟΓΑ και τα 100 ευρώ από την Αλβανία, ο ΑΔΕΛΦΟΣ μου ο Ανδρέας τα έφερνε βόλτα και πάντα ήταν ΠΑΡΩΝ σε ΟΛΑ τα προσκλητήρια της ΠΑΤΡΙΔΟΣ. Ήξερες πάντα σε όποιο συλλαλητήριο βρεθείς για την Βόρειο Ήπειρο (και πολλάκις όχι μόνο) ότι θα έβλεπες τον Ανδρέα, να κρατάει μια ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ.

Πριν από κάποιες ημέρες, παραμονές της επετείου της Αυτόνομης Βορείου Ηπείρου (17Φεβρουαρίου 1914)… ΑΘΛΙΑ «σύμπτωση», οι ΑΘΛΙΟΙ «διαχειριστές της εξουσίας»ΚΤΥΠΗΣΑΝ ΠΑΛΙ.
…Ήταν πρωί και μπήκε στο βιβλιοπωλείο μου ο καλός μου Φίλος ο Ανδρέας. Ήταν πολύ λυπημένος. Του προσέφερα μια καρέκλα, ευτυχώς ήμασταν μόνοι και μπορούσαμε να μιλήσουμε.
Τι συμβαίνει αδελφέ μου, δεν φαίνεσαι καλά, τον ρώτησα.
Γιάννη μου, είμαι ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ! Πρέπει να βρω κάπου, έστω μια αποθήκη, να βάλω το στρώμα μου…
Τι λες μωρέ; Αφού χρόνια τώρα νοικιάζεις στο Μοσχάτο, τον ρώτησα.
Έκοψαν τις συντάξεις σε μας τους Βορειοηπει­ρώτες, και δεν μπορώ πια να πληρώσω το νοίκι, και ο ιδιοκτήτης μου είπε, εάν δεν μπορώ, να φύγω, μου απήντησε.
Ποίοι, βρε Ανδρέα, οι Αλβανοί;
Όχι, αδελφέ μου, αυτοί που αφεντεύουν την Πατρίδα.
…....
Εν βρασμό ψυχής, πολλά μπορεί να πει ή να κάνει κανείς… Το θέμα είναι μέχρι που φθάνει ή αλλιώς που μπορεί να τελειώσει και πως, αυτή η ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ.
Ποιά τα όρια αυτής της ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ και ΑΝΘΕΛΛΗΝΙ­ΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
Πόσο ΝΟΜΙΜΗ μπορεί να είναι πια μια κυβέρνηση, που όταν οι πολίτες της αντικρίζουν την ΣΗΜΑΙΑ, αντί να δακρύζουν από συγκίνηση, ΔΑΚΡΥΖΟΥΝ από ΟΡΓΗ.
ΟΧΙ ΑΔΕΛΦΙΑ, η σημερινή διακυβέρνηση είναι ένας ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΣ ΒΟΘΡΟΣ, στα βαλτόνερα της διαφθαρμένης μεταπολιτεύσεως της «γενιάς της λαμογιάς», η οποία αγωνιωδώς προσπαθεί να διασωθεί, ολοκληρώνοντας την ΕΚΠΟΙΗΣΗ της ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ, ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ και ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.
Εάν ΕΜΕΙΣ το επιτρέψουμε να γίνει, τότε θα ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΚΑΤΑΡΑ για τις ΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
…….
ΦΙΛΕ και ΑΔΕΛΦΕ ΑΝΔΡΕΑ, ως μέρους μιας χαμένης στους «μύθους» γενιάς, σου ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ.
ΦΙΛΕ και ΑΔΕΛΦΕ ΑΝΔΡΕΑ, ως μέρους εκείνων των ΠΑΝΤΑ ΟΛΙΓΩΝ που σήμερα ΔΑΚΡΥΖΟΥΝ, όχι μόνο από ΣΥΓΚΊΝΗΣΗ αλλά και από ΠΙΣΤΗ και ΟΡΓΗ, μπροστά στην ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ, πιάσου και εσύ από τα χεριά μας και κράτα γερά, διότι αυτό το ΑΥΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, αλλιώς δεν θα υπάρχει....
Γιαννάκενας Ιωάννης
Εκδότης
Από *Αττικά Νέα* 16 Μαρτίου 2013

Σου τάπα μια και δυο και τρεις και θα στα πω και δέκα, άλλαξε αγάπες, γιατί με αυτούς που έμπλεξες θα φας μεγάλες φάπες!


Σου τάπα μια και δυο και τρεις και θα στα πω και δέκα, άλλαξε αγάπες, γιατί με αυτούς που έμπλεξες θα φας μεγάλες φάπες!


Αυτός με την ΣΗΜΑΙΑ είναι ο ένας μου γιος μέσα στην ΟΛΛΑΝΔΙΑ! Ο άλλος είναι ΚΟΜΑΝΤΟΣ που φίλαγε στα ΙΜΙΑ την πατρίδα του!

Εσύ ποιος είσαι ρε ΨΕΥΤΗ;;;

Αγαπητέ κύριε Σώρρα σε ευχαριστώ που με διαφημίζεις μέσω του παγκοσμίου εμβέλειας Ιντερνετικού ραδιοσταθμού του κυρίου Αμάραντου που φυτρώνει στις βουνοκορφές και στα φαράγγια‼!
Κύριε Σώρρα κατά αρχήν να σου πω ότι ..λυπάμαι που δεν σου ζήτησα να υπογράψεις το πιστοποιητικό εθνικοφροσύνης για να μου εγκρίνουν την αίτηση για την απόκτηση του ονόματος της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ, αλλά εσείς δεν υπήρχατε εκείνον τον καιρό.
Επίσης να σου μάθω λίγο ιστορία, εγώ ζω και εμπνέομαι στους πρόποδες του βουνού που λέγεται ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ, έτσι απέκτησε και η ιστοσελίδα μου το άνομα της και εκεί βρίσκεται ένα από τα μεγαλύτερα αρχαιολογικά μνημεία και ίσως να υπήρξε και η μεγαλύτερη δημοκρατία και πολιτισμός η ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΣΣΗΝΗ!
Κύριε Σώρρα θα σας μαλώσω, όλο λόγια είσαστε, μας λέτε προδότες, πουλημένους, εγκάθετους και ότι γνωρίζετε ότι τα παίρνουμε και πολλές άλλες βρομιές ανακατωμένες με πολλά σκατά, τι διάολο μόνο από αυτά έχεις στο στόμα σου συνέχεια όταν μιλάς;
Κύριε Σώρρα μιλάς στον πληθυντικό και μας βάζεις πολλούς σε ένα τσουβάλι, εγώ μιλώ για τον εαυτό μου και είμαι επώνυμος, ο καθένας μπορεί να υποστηρίξει τον εαυτό του σε κακόβουλες βρισιές και κατηγορίες.

Λοιπόν στο θέμα μας, αφού κύριε Σώρρα ξέρεις ότι τα παίρνω, γιατί δεν απάντησες στην προσφορά μου να μου δώσεις 500 ψωροχιλιάρικα;

Άλλωστε τι είναι για σένα 500 χιλιάδες όταν έχεις τρις και το λουρί της μάνας, συγγνώμη ήθελα να πω και ομόλογα της άλλης Αμερικής, αυτής που εμείς οι ταπεινοί δεν την ξέρουμε!

Δίνεις σε μένα τον πουλημένο τον Κανελλόπουλο 500 χιλιάρικα και με κάνεις συνεργάτη σου στις απατεωνιές!

Γιατί με κατηγορείς και δεν με πληρώνεις αφού το ξέρεις ότι είμαι πουλημένος, μήπως σου φαίνομαι λίγο ακριβός;

Να κατεβάσω το κασέ μου, άντε δώσε 450 χιλιάδες με βρίσκεις στα κέφια μου και σου κάνω προσφορά!

Και σου υπόσχομαι ότι θα τους πουλήσω όλους, Γιατλουρίδη, αναγνώστες, την πατρίδα μου‼!
Άρα είσαι ψεύτης και δεν έχεις μια δεκάρα τρύπια να καλύπτεις τις απατεωνιές σου!
Δεν μου κάνεις, εγώ θα πουληθώ χωρίς λεφτά σε αληθινό σωτήρα της Ελλάδος με την ζωή μου!
Κύριε Σώρρα όσο σε ακούω στις διάφορες αρλούμπες που ξεστομίζεις ξέρεις με ποιον μοιάζεις ίδιος και απαράλλακτος;;;
Με το ανέκδοτο το λαγό και το Λιοντάρι, έλεγε ο Λαγός όπου στεκότανε ότι πήδηξε το Λιοντάρι, το έμαθε το Λιοντάρι και ρωτάει τον Λαγό, τι λες ρε λαγέ από δω και από εκεί ότι με πηδάς; όχι Λιοντάρι μου μαλακίες λέω με την παρέα να περνά η ώρα μας‼!
Ξέρετε κύριε (κύριε εντός εισαγωγικών) ότι έχεις ξεφύγει; Θέλεις να μαζέψεις δούλους για αυριανό κόμμα με τον ντουφεξή κ.α;;; Δικαίωμα σου, όμως να πάψεις να αποκαλείσαι σωτήρας εξ ονόματός μου! Λες και διαλαλείς το απατεωνίστικο εμπόρευμα σου για να σώσεις τους Έλληνες και την Ελλάδα! Ποιον ρώτησες, ποιος σου έδωσε εξουσιοδότηση να το παίξεις σωτήρας;
Από εδώ και πέρα προστάτη, σωτήρα Γιαλαντζί να λες ότι θέλεις να σώσεις τους Έλληνες που θέλουν να τους σώσει ένας ψεύτης και είναι σαν τα μούτρα σου!

Εγώ σου απαγορεύω να μιλάς εξ ονόματός μου αφού είμαι Έλλην πολίτης!

Αλήθεια δεν απάντησες αν είσαι Ρομά, εμένα με ξέρουν όλοι από πού κρατάει η σκούφια μου, εσένα ρε σωτήρα γιαλαντζί, δεν πρέπει να ξέρουν αυτοί που σε χειροκροτάνε από πού κρατά η σκούφια σου;
Ξέρεις ρε προστάτη της δεκάρας αδέκαρε, που κατηγορείς εμένα για εγκάθετο, προδότη, πουλημένο, ότι αγωνίστηκα, έκανα φυλακή για τις δημοκρατικές ιδέες μου! Και για να μην έχω προστάτες σαν εσένα και σαν τους 300 προδότες της σημερινής βουλής, που για να μην σε αγγίζουν είσαι δικό τους παιδί για να διαλύσεις οποιαδήποτε αντί μνημονιακή αγωνιστική αντίσταση, αλλά μια κοινωνία πολιτισμένη και δημοκρατική να παρέχει στους πολίτες της όλα τα αναγκαία αγαθά όπως οφείλει!

Μάθε γιαλαντζί προστάτη εγώ δεν δικάστηκα ποτέ για πλαστογραφίες και άλλα ποινικά αδικήματα, αλλά για τις ιδέες μου!

Μάθε Γιαλαντζί σωτήρα ότι εγώ Γεννήθηκα στον Πειραιά, μεγάλωσα στο Αιγάλεω και εκεί που κυκλοφορούσα σαν εσένα και κάτι ομοίους σου τους είχαμε για σιχάματα και δεν είχαν καμία μπέσα και αξία.
Μεγάλωσα και γαλουχήθηκα στο πεζοδρόμιο στο μεγάλο σχολείο που έβγαζε παλληκάρια με αρχίδια, όχι αρχίδια σωτήρες‼!

Είπα μια και είχες το φιλότιμο να με διαφημίσεις να στο ανταποδώσω ποτέ δεν υπήρξα αχάριστος!

Και κάτι τελευταίο αντράκι της φακής, από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση το παίζεις αντράκι της φακής! Άμα έχεις αρχίδια στο παντελόνι σου έλα λίγο ποιο κάτω από την Πάτρα στην Καλαμάτα να μου πεις κατάμουτρα ότι είμαι προδότης, πουλημένος, εγκάθετος, σε περιμένω να με ενημερώσεις πότε θα έρθεις θα σε συναντήσω στην πλατεία της Καλαμάτας να αυτοδιαφημιστείς!

Σε αναμένω με Τρόμο και Φόβο‼‼

Μην ξανά διανοηθείς να με πεις προδότη και εγκάθετο, ή πουλημένο γιατί θα σου κόψω τα αρχίδια από την ρίζα!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Από *Αττικά Νέα* Σάββατο 16 Μαρτίου 2013