Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Ο επόμενος πρωθυπουργός δεν θα εκλεγεί από το «σύστημα», αλλά από τον λαό


Ο επόμενος πρωθυπουργός δεν θα εκλεγεί από το «σύστημα», αλλά από τον λαό




Αναδημοσιεύουμε από πρόσφατο άρθρο του Νίκου Κοτζιά, γνωστού αρθρογράφου και πρώην συμβούλου του Γ. Παπανδρέου:
Προσπάθειες πρόσβασης απέξω και υπονόμευσης της ΝΔ

«Οι εξωτερικές δυνάμεις και τα εγχώριο κατεστημένο προσπαθούν να πριονίσουν τον Α. Σαμαρά, διότι θέλουν να εξασφαλίσουν χρόνο και ηρεμίας στην πολιτική σκηνή προκειμένου να διασφαλίσουν την λεηλασία των 50 και άλλων τινών δισεκατομμυρίων που η κυβέρνηση τους κάνει δώρο… Ταυτόχρονα, οι δυνάμεις της διαπλοκής συμβάλλουν στην υπερπροβολή του κόμματος της κ.Μπακογιάννη, που μέχρι τώρα τα πραγματικά δημοσκοπικά στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι δεν θα εισέλθει σε μελλοντική βουλή καθώς και στην προβολή του ΛΑΟΣ ως ένα είδος ιδιαίτερου κόμματος: ακροδεξιών αντιλήψεων που τάχα κινείται στο κέντρο. Κόμμα το οποίο έχει, πλέον, εισέλθει στα σαλόνια μαζί με εκείνο της Δημοκρατικής Συμμαχίας. Πρόκειται για δύο κόμματα που από διαφορετικές αφετηρίες, αλλά σε ένα είδος αόρατου συντονισμού, επιδιώκουν να κάνουν τη ΝΔ σάντουιτς… Η ουσία δε, αυτής της επιδίωξης είναι η κάλυψη των νώτων της σημερινής κυβέρνησης. Πριν απ’ όλα μιας πολιτικής που εξυπηρετεί τα μεγάλα άνομα συμφέροντα. Συμφέροντα που διαθέτουν ερείσματα στην ίδια τη ΝΔ. ….»
Το “σύστημα” ποτέ δεν «πήγε» τον Σαμαρά και ποτέ δεν θα τον πάει
Έχουμε γράψει πολλές φορές εδώ ότι το  “σύστημα” ποτέ δεν «πήγε» τον Σαμαρά και ποτέ δεν θα τον πάει Τα παραδείγματα πολλά και καθημερινά, σε όλους τους τομείς και δεν χρειάζεται να τα επαναλάβουμε.
Στην Ελλάδα ο Τύπος επηρέαζε ανέκαθεν τα πολιτικά πράγματα. Ιδιαίτερα στην αποκαλούμενη «Μεταπολίτευση». Συχνά μάλιστα καθόριζε και τις εξελίξεις. Τώρα, όμως, μια από τις πρώτες «φούσκες» που θα σκάσει στην Ελλάδα του ΔΝΤ θα είναι αυτή των κρατικοδίαιτων ΜΜΕ, που με σκανδαλώδη τρόπο γιγαντώθηκαν επί  Σημιτικού «εκσυγχρονισμού» και  παρέμειναν ασύδοτα επί Καραμανλή.
Η απουσία του Χρήστου Λαμπράκη από την πρωτοκαθεδρία του «συστήματος» σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση που βιώνουν τα μεγάλα συγκροτήματα ΜΜΕ θα οδηγήσει αργά ή γρήγορα σε έναν πόλεμο αλληλοεξοντώσεως των εκδοτικών συμφερόντων.
Δεν υπάρχει πλέον «εγγυητής» του συστήματος και δεν θα ξαναυπάρξει η ανάγκη του στο μέλλον.
Οι εξελίξεις απελευθερώνουν μεγάλα τμήματα της κοινωνίας, που ήταν επιδεικτικά καθοδήγησης με βάση του τι έλεγαν οι «κυρίαρχοι των οκτώ» και τα κάνει να συμπεριφέρονται με τρόπο που κάνει τους politically correct  του συστήματος να ψάχνουν καθημερινά τα χάπια τους!
Ο επόμενος πρωθυπουργός  θα εκλεγεί  χωρίς τις …ευλογίες του συστήματος. Και  δε θα το χρειάζεται κιόλας!
Οι δύο γραμμές άμυνας του “συστήματος”
Δεν είναι, λοιπόν, καθόλου υπερβολικοί εκείνοι που βλέπουν σήμερα τον Γιώργο σε μια θέση ανάλογη με εκείνη του Καραμανλή το 2009 τέτοια εποχή. Αν θα κάνει εκλογές τον Ιούνιο (ο Κώστας έλεγε να τις κάνει τότε τις βουλευτικές μαζί με την Ευρωεκλογές) έχει μια ελπίδα (του λένε) να διατηρήσει μια μικρή έστω πρωτοπορία. Αν θα τις κάνει τον Σεπτέμβριο τότε κινδυνεύει να υποστεί μια πανωλεθρία ανάλογη εκείνης της ΝΔ.
Το ίδιο φαίνεται ότι εκτιμούν και οι πάλαι ποτέ «επικυρίαρχοι» της πολιτικής ζωής, οι κρατικοδίαιτοι διαπλεκόμενοι. Που από την μια μεριά έχουν ξεγράψει πλέον τον Γιώργο και από την άλλη τρομοκρατούνται με την προοπτική να γίνει ο ανυπότακτος Αντώνης Σαμαράς πρωθυπουργός.
Γι αυτό προχωρούν στη πρώτη γραμμή άμυνας του «συστήματος»: Την συγκυβέρνηση. Το είπε καθαρά τις προάλλες η “Καθημερινή” η εφημερίδα – σπόνσορας επικοινωνίας του Γιώργου Καρατζαφέρη που επιδιώκει τελευταία να αναλάβει τον ρόλο που είχε κάποτε το συγκρότημα Λαμπράκη:»Αν βλέπει (ΣΣ ο ΓΑΠ) ότι το φορτίο που έρχεται δεν αντέχεται από το κόμμα του και τον ίδιο, η έντιμη λύση είναι είτε ο σχηματισμός μιας ευρύτερης κυβέρνησης με τη συμμετοχή εξωκοινοβουλευτικών, που μπορούν να χειρισθούν τα δύσκολα που έρχονται, είτε οι εκλογές. Και πρόσθετε πιο κάτω ο Alexis: “αυτή η κοινωνία έχει δείξει ασύλληπτη ωριμότητα και αντοχή έως τώρα, πράγμα που δείχνει ότι ένα μεγάλο κομμάτι της καταλαβαίνει πως τα πάντα πρέπει να αλλάξουν. Για να γίνει, όμως, αυτό χρειάζεται ένας Καποδίστριας, ένας Eλευθέριος Βενιζέλος ή ένας Κωνσταντίνος Καραμανλής με ένα στρατό αποφασισμένων Tαλιμπάν τεχνοκρατών δίπλα τους.”
Η δεύτερη γραμμή άμυνας είναι η διαστρέβλωση όσων συμβαίνουν στη ΝΔ και η συστηματική παραποίηση, ή απόκρυψη, των θέσεων του Σαμαρά. Όλοι ξέρουμε τι συνέβη με τους Τομεάρχες. Παρά τις επανειλημμένες διαψεύσεις, παρά τις δηλώσεις όσων δεν ήταν εκεί, όσα έσπευσε να πει στους δημοσιογράφους ένας τομεάρχης που όλοι τον ξέρουμε πλέον έγιναν επί μια βδομάδα σημαία συστηματικής παραπληροφόρησης περί «ανταρσίας Τομεαρχών». Έφτασαν μέχρι του σημείου να καλούν σε …εσωκομματική ανταρσία στη ΝΔ «Που θα επιβάλει στον κ. Σαμαρά να συναποφασίζει με επιτελική ομάδα τριών ή τεσσάρων προσωπικοτήτων, προκειμένου να τολμηθεί η εκ θεμελίων ανασύνταξη του κόμματος…» (Γιανναράς).
‘Αντε γεια…”
Όλα εδώ «πληρώνονται» λοιπόν. Για όλους και για όλα. Εδώ και τώρα θα ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι.
Απέναντι σε όλους αυτούς, απέναντι σε αυτόν τον διαπλεκόμενο συνασπισμό δυνάμεων που θέλουν να διαιωνίσουν την κυριαρχία τους στον τόπο αυτό, ενώ είναι οι βασικοί συνυπεύθυνοι της κατάντιας της χώρας, ο Αντώνης Σαμαράς όρθωσε το ανάστημά του και είπε όχι, δεν θα πάρω. Η πρόσφατη ομιλία του στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΝΔ ήταν νομίζω η πιο σημαντική δήλωση πολιτικού ηγέτη εναντίον της διαπλοκής, τα τελευταία χρόνια: Σαμαράς προς όλους: “άντε γεια…”
Χωρίς μεγάλα λόγια, χωρίς βαριές κουβέντες περί «κάθαρσης», ο πρόεδρος της ΝΔ είπε ότι κυρίαρχος σε αυτόν τον τόπο είναι ο λαός. Του οποίου εντολοδόχος επιδιώκει να γίνει. Όχι με «ενδιάμεσους», «μιντιάδες», «κομματικούς φεουδάρχες», «διαπλεκόμενα συμφέροντα» και «εξαπτέρυγα», αλλά με μια νέα κοινωνική πλειοψηφία.
Όχι με επικοινωνιακά κόλπα και τερτίπια, αλλά με παραγωγή καθαρής πολιτικής και με ένα πρόγραμμα που θα παρουσιάσει σύντομα.
Αδέξιος Δεξιός

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΜΠΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ


ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΜΠΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Οδηγίες για την περίπτωση θραύσης λαμπτήρα εξοικονόμησης ενέργειας (CFL).
Οι λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας περιέχουν ατμούς υδραργύρου και η θραύση τους μπορεί να προκαλέσει εισπνοή ατμών, κατά συνέπεια και δηλητηρίαση γιατί απορροφούνται από τούς πνεύμονες σε ποσοστό 80%. Γι αυτό δεν σπάμε και δεν πετάμε στα οικιακά απορρίμματα αυτούς τους λαμπτήρες.
Σε περίπτωση θραύσης λαμπτήρα εξοικονόμησης ενέργειας (CFL)
1. Εκκενώνουμε αμέσως το χώρο από ανθρώπους και ζώα.
2. Απομακρύνουμε όλα τα θραύσματα του γυαλιού.
3. Καθαρίζουμε λεπτομερώς το χώρο χωρίς χρήση ηλεκτρικής σκούπας.
4. Πετάμε τα υφάσματα που ήρθαν σ’ επαφή με τα θραύσματα.
5. Αερίζουμε το χώρο για 30 λεπτά.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΕΝΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΟΜΟΓΕΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΕΝΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΟΜΟΓΕΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ

Ο ομογενής εφευρέτης, Παύλος Κουρής, είναι δικηγόρος στο επάγγελμα, και τώρα πρόεδρος της δικής του εταιρείας που ασχολείται με παραγωγή υδροηλεκτρικής ενέργειας. Ήδη, η πατέντα της εφεύρεσής του έχει κατοχυρωθεί σε δέκα χώρες (ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και πολλές ευρωπαϊκές χώρες) και φέτος θα κατοχυρωθεί σε άλλες οκτώ. Λειτουργεί πειραματικά στην Αυστραλία, όπου έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον μεγάλες εταιρίες από την Κίνα, τη Βραζιλία και άλλες χώρες.
Η πατέντα ανταποκρίνεται στην ορμή του νερού που θέτει σε περιστροφή μια μεταλλική φτερωτή
Δείτε το βίντεο…


ΤΑ ΔΕΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ


ΤΑ ΔΕΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

Ας θαυμάσουμε την ευρηματικότητα των ανθρώπων που αρμέγαν το κράτος, όλους μας, για δεκαετίες, μέχρι τελικής πτώσεως (ΔΝΤ) και τώρα ανέλαβαν την σωτηρία μας.
10 – Επίδομα προθέρμανσης αυτοκινήτου (ΟΤΕ)
09 – Επίδομα πλυσίματος χεριών (ΟΣΕ)
08 – Επίδομα προπέλας (Λιμενικό)
07 – Επίδομα κεραίας (ΗΣΑΠ)
06 – Μεταφοράς φακέλου (Δημόσιο)
05 – Επίδομα παραλαβής – παράδοσης λεωφορείων.
04 – Επίδομα έγκαιρης προσέλευσης (ΕΘΕΛ)
03 – Επίδομα αποτελεσματικότερης διεκπεραίωσης υποθέσεων (Υπουργείο Δικαιοσύνης)
02 – Επίδομα Φαξ (ΔΕΗ)
01 – ετήσιο επίδομα χρήσης του κυλικείου, παρότι η χρήση των εστιατορίων των εγκαταστάσεων είναι δωρεάν. (Όμιλος Ελληνικών Πετρελαίων)

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Καρατόμηση σε λίγες επιχειρήσεις ή "κούρεμα" αποδοχών παντού...


Καρατόμηση σε λίγες επιχειρήσεις ή "κούρεμα" αποδοχών παντού...


Στις επιλεκτικές και κατά περίπτωση μειώσεις αποδοχών σε "προβληματικές" επιχειρήσεις προσδοκά η Λούκα Κατσέλη προκειμένου να αποφύγει την κατάρρευση των κλαδικών συμβάσεων. Και αυτό γιατί η τρόικα έθεσε σαν προϋπόθεση την υπογραφή επιχειρησιακών συμβάσεων με μειωμένες αμοιβές ώστε να μην επιμείνει στην κατάργηση της υποχρεωτικότητας των κλαδικών συμβάσεων. Παράλληλα η τρόικα επιμένει σε ένα πιό ευέλικτο 8ωρο εργασίας και στην διακοπή -χωρίς αποζημίωση- ακόμη και της ολιγόμηνης σύμβασης ορισμένου χρόνου.

Αναλυτικά: Σύμφωνα με πηγές από το υπουργείο Εργασίας αυτή τη στιγμή υπάρχει συζήτηση για 15 ειδικές επιχειρησιακές συμβάσεις οι οποίες (θα) προβλέπουν μείωση μισθών έναντι "παγώματος" των απολύσεων. Οι εν λόγω συμβάσεις είναι σε αρκετά προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων (μεταξύ αυτών ένα καζίνο, μια τράπεζα, μια μεταλλοβιομηχανία, μια επιχείρηση επεξεργασίας κρέατος κ.α), αλλά δεν ανακοινώνονται τα ονόματα των εταιρειών από τον φόβο να ακυρωθούν οι διαπραγμετεύσεις από τους συνδικαλιστές (σε επέπεδο επιχείρησης) υπό το βάρος της "κοινής γνώμης" ή των αρνητικών σχολίων του περίγυρου. Εστω και εάν υπάρχει διάθεση πρόσκαιρου (διετούς) συμβιβασμού μεταξύ των εργαζομενων. Και αυτό καθώς απαιτείται η συμφωνία του οικείου σωματείου για να υπάρξει μείωση μισθών. Η υπουργός Εργασίας Λούκα Κατσέλη, πιθανότατα, θέλει να παρουσιάσει τις συγκεκριμένες ειδικές επιχειρησιακές συμβάσεις στην τρόικα προκειμένου να μην επιμείνουν οι δανειστές μας στο βίαιο κούρεμα των μισθών στο σύνολο του ιδιωτικού τομέα (μη επέκταση των κλαδικών συμβάσεων σε όλους τους εργαζομένους και όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως εάν είναι ή όχι μέλη των αντίστοιχων συνδικαλιστικών ή εργοδοτικών ενώσεων). Να σημειωθεί ότι στο αναθεωρημένο Μνημόνιο προβλέπεται ότι εάν δεν προσχωρήσει ο θεσμός των ειδικών επιχειρησιακών συμβάσεων (μείωσης των μισθών στις "προβληματικές" επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα), η κυβέρνηση αναλαμβάνει την ευθύνη να επανεξετάσει τόσο τον τρόπο μείωσης των αποδοχών σε αυτή την κατηγορία εταιρειών (πιθανότατα χωρίς να είναι απαραιτητητη η συλλογική σύμβαση-συμφωνία των εκπροσώπων των εργαζομενων) όσο και την ισχύ των κλαδικών συμβάσεων (μη επέκταση των). Εκτός από τις επιχειρησιακές συμβέσεις, στο Μηνημόνιο περιγράφονται ακόμη δύο μέτρα που κάνουν πιό ευέλικτη την εργασία: -Το ελαστικό 8ωρο. Σήμερα ισχύει για 4 μήνες το χρόνο και 32 εβδομάδες σε επιχειρήσεις που επικαλούνται παραγωγικό φόρτο. Με τη νέα ρύθμιση το ελαστικό 8ωρο αναμένεται να ισχύει ολόκληρο το χρόνο ώστε να μειωθεί το εργατικό κόστος (αποφυγή υπερωριών στις περιπτώσεις επιπλέον εργασίας και επιστροφή του με την μορφή των ρεπό). -Την λύση των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου χωρίς την υποχρέωση καταβολής της συνολικής αμοιβής για ολόκληρο το διάστημα της σύμβασης. Ωστόσο, κάτι τέτοιο που ισχύει μονο στην Ισπανία (απόλυση του εργαζομενου πριν την λήξη της σύμβασης) και στην Ελλαδα προσκρούει στο Αστικό Δίκαιο. Υποτίθεται ότι η διάταξη αυτή θα "περάσει" για τον τουρισμό (διακοπή του 8μήνου συμβολαίου πριν την ολοκλήρωση της τουριστικής σεζόν) αλλά εμμέσως απευθύνεται και στους τραπεζοϋπαλληλους οι οποιοι έχουν συμβάσεις ορισμένου χρόνου 35ετούς διαρκειας (Αγροτική, Alpha, Εμπορική κ.α.).

Ακίνητα


Ακίνητα



Και ακαρτέρει και ακαρτέρει (νεο)φιλελεύθερη λαλιά, ένα εκτύπαε τ' άλλο χέρι από την απελπισιά.
ΕΙΧΑΜΕ εναποθέσει αρκετές ελπίδες στον ευρωπαϊκό δανεισμό για τη μείωση του κρατικού χρέους -μέσω της επαναγοράς ομολόγων, η αξία των οποίων υποβαθμίστηκε. Αλλά οι ελπίδες, μέρα με την ημέρα, ψαλιδίζονται. Μάλιστα, η σύνοδος του συμβουλίου κορυφής των Ευρωπαίων ηγετών, εκεί πέριξ της εαρινής ισημερίας, μπορεί να μην έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα. Σχεδιάζουν να μας αφήσουν να βράζουμε στο χρέος μας, να πληρώνουμε τόκους μέχρι να επιταχυνθούν οι κλυδωνισμοί στο ευρώ, έως ότου γερμανοποιήσουμε το Σύνταγμα.
ΑΡΑ, μοιάζει θεμιτή -αν και βλάσφημη- η σύγκριση με την περίοδο της αναγέννησης του εθνικού-ελληνικού κράτους και η παράφραση του Σολωμού. Και πάλι στις δυνάμεις μας θα πρέπει να στηριχθούμε για την έξοδο από την κρίση (ή την αποπληρωμή των δανείων). Και επειδή δεν έχουμε κάτι άλλο να πουλήσουμε, καθώς όλα τα εξαϋλώσαμε σε εισαγωγές και έργα βιτρίνας -ενώ αντί για αξιοπρέπεια και αξιοπιστία διαλέξαμε παλικαρισμούς- μας υπέδειξαν τα ακίνητα. Αυτά που κερδίσαμε τότε...
ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΕ η επιλογή. Πώς, νεοφιλελεύθεροι αυτοί, υποδεικνύουν τα ακίνητα για την ανάπτυξη; Βλέπουν άραγε να οικοδομείται στα... οικόπεδα η ψηφιακή και ιντερνετική οικονομία; Αλλά, μήπως από την αρχή μάς είχαν για οικόπεδα και εξοχικές κατοικίες; Και απλώς τώρα οι απαιτήσεις αυξήθηκαν και θέλουν ολόκληρα νησιά, χερσονήσους και ακρωτήρια;
ΗΔΗ το πρόγραμμα εφαρμόζεται από την κυβέρνηση. Και μάλιστα με περιβαλλοντική... ευαισθησία. Αφού προηγουμένως εξωθήθηκαν οι ιδιοκτήτες στο κλείσιμο των υμιυπαίθριων χώρων για να στεγάσουν την οικογένειά τους ή, ακόμη ακόμη, έφτιαξαν ένα πλέι ρουμ για (να έχουν να δείχνουν) τον ελεύθερο χρόνο τους, τους έταξαν ακολούθως ασυλία για να τα δηλώσουν. Με δέλεαρ τακτοποίησης τη μεταβίβαση, πάτησαν τον κάλο της κληροδότησης του μεγάρου από τους γονείς στα παιδιά. Και τώρα, με τα χρέη των δήμων ανεξέλεγκτα, έρχεται ο αρμόδιος υφυπουργός και σπάει την ομερτά. Τους υποδεικνύει τους νομιμοποιημένους υμιυπαίθριους για να τα πάρουν. Το κράτος δεν μπορεί να δανείζεται για να τους τα δίνει.
Η ΣΥΝΑΦΕΙΑ με τα ακίνητα που επιβουλεύονται οι ξένοι δανειστές είναι προφανής. Στη μία δεν πρόκειται για νομιμοποίηση αλλά για τακτοποίηση διάρκειας 40 ετών. Η άλλη δεν αφορά πώληση ακινήτων αλλά μακροχρόνια (99 ετών) μίσθωση. Ο Ντόλιος με τους δημάρχους (του), ο Παπακωνσταντίνου με την τρόικα (του).
ΣΕ μία χώρα που οι πολίτες της το μόνο που πραγματικά κατέκτησαν, και μάλιστα με αίμα, είναι η γη τους, δεν επιτρέπεται σε κανέναν να την τσαλαπατάει. Για άλλους είναι ιερή και για άλλους βακουφική. Ετσι τα πάντα παίρνουν και μια στρεμματική διάσταση. Διαστέλλοντας ακόμη και το χρόνο. Σε σημείο που εκεί που μιλούσαμε για το τέλος της μεταπολίτευσης, βρεθήκαμε στην αρχή της. Τουλάχιστον αυτό πιστοποιεί η τεράστια οικονομική κρίση, αντίστοιχη εκείνης της περιόδου, η οποία πυροδοτεί ανεξέλεγκτες κοινωνικές εντάσεις.

ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ | Votegreece.gr

ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ | Votegreece.gr

Στέλλα Ιωαννίδου: Στο σφυρί ελληνικά νησία στο ίντερνετ από Καναδούς...

Στέλλα Ιωαννίδου: Στο σφυρί ελληνικά νησία στο ίντερνετ από Καναδούς...: "Ιστοσελίδα του Καναδά πουλάει ελληνικά νησιά, έχοντας και σχετικό τιμοκατάλογο. H καναδέζικη ιστοσελίδα 'http://www.privateislandsonline..."

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Τέλος στις βαπτίσεις στον Ιορδάνη ποταμό!


Τέλος στις βαπτίσεις στον Ιορδάνη ποταμό!

  «Μολυσµένα ύδατα. Απαγορεύεται η είσοδος».Αυτήν την πινακίδα κινδυνεύουν εφεξής  να αντικρύζουν οι εκατοντάδες προσκυνητές που συρρέουν καθηµερινά στο πιο ιερό  τµήµα του Ιορδάνη ποταµού, εκεί όπου πιστεύεται ότι βαφτίστηκε ο Χριστός.

 Το ισραηλινό υπουργείο Υγείας απαγόρευσε στους πιστούς την πρόσβαση σε αυτό το κοµµάτι του ποταµού προκειµένου να διενεργήσει ελέγχους. Προκαταρκτικά αποτελέσµατα από δείγµατα που ελήφθησαν πρόσφατα έδειξαν υψηλά επίπεδα µη επεξεργασµένων αποχετευτικών λυµάτων και γεωργικών απορροών.

 Ωστόσο, το αίτηµα του υπουργείου Υγείας για οριστικό κλείσιµο ή περιορισµό της πρόσβασης στην περιοχή είναι αµφιλεγόµενο, δεδοµένου ότι παραµένει ηµιτελές ένα έργο εξωραϊσµού αξίας 1,5 εκατ. ευρώ. Στόχος είναι να προσελκυσθούν ακόµη περισσότεροι προσκυνητές στο τρίτο σπουδαιότερο για τη χριστιανοσύνη µέρος στους Αγίους Τόπους, µετά τον Πανάγιο Τάφο στην Παλιά Πόλη της Ιερουσαλήµ και τη Βασιλική της Γεννήσεως στη Βηθλεέµ.
 Περίπου 100.000 άνθρωποι επισκέπτονται κάθε χρόνο την περιοχή Κασραλ Γιαχούντ, κοντά στην Ιεριχώ της Δυτικής Οχθης, για να βαφτιστούν στα ύδατα που θεωρούν ιερά ή για να πάρουν µαζί τους κάποιο δείγµα.
Μόλυνση και νάρκες
 Η πρόσβαση στο κοµµάτι αυτό του ποταµού επιτρέπεται µόνο µε τη συναίνεση του ισραηλινού σώµατος που διοικεί το µεγαλύτερο µέρος τη Δυτικής Οχθης.

 Το µέρος όπου πραγµατοποιούνται οι βαφτίσεις είναι µοιρασµένο µεταξύ Ισραήλ και Ιορδανίας και η ισραηλινή πλευρά βρίσκεται εντός κλειστής στρατιωτικής ζώνης. Στην περιφραγµένη είσοδο υπάρχει ειδική σήµανση που προειδοποιεί τους πιστούς τόσο για τη µόλυνση όσο και για νάρκες. Οι πιστοί συνοδεύονται από ενόπλους, ενώ κόκκινες και λευκές ταινίες έχουν τοποθετηθεί απαγορεύοντας την είσοδο στο νερό. Το παράδοξο είναι ότι επισκέπτες από την πλευρά της Ιορδανίας, λίγα µέτρα πιο πέρα, είναι ελεύθεροι να µπουν στο ποτάµι.


ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ ΣΚΟΠΙΩΝ


ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ ΣΚΟΠΙΩΝ ΄Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ΄

«Τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης προσπάθησαν να αντιστρέψουν την έγκριση του ψηφίσματος για την πΓΔΜ στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και χτύπησαν σε καίρια εθνικά μας ζητήματα», δήλωσε ο εκπρόσωπος του ΥΠΕΞ Σκοπίων, Μπόρτσε Στάμοφ. Ο Στάφοφ, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς την ΕΕ, για την σύσταση επιτροπής από μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, για την έναρξη των διαπραγματεύσεων, όπως ανέφερε η τηλεόραση Sitel.
Ωστόσο, είναι σαφές, ότι η Ελλάδα έγινε συνώνυμο της δολιοφθοράς. Αν και έχουμε ακούσει να μιλάνε για την ελληνική δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις αξίες, χθες, η Ελλάδα, έδειξε το πραγματικό πρόσωπό της.
«Συνεπώς, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η υποκρισία είναι μια λέξη ελληνική αλλά έχει ελληνική πρακτική», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών της ΠΓΔΜ.

Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΗΣ ΙΠΠΑΣΙΑΣ!!


Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΗΣ ΙΠΠΑΣΙΑΣ!! 
ΦΟΒΕΡΗ

3 φέτες ψωμί με άφθονο βούτυρο και μαρμελάδα.
Δύο τηγανιτά αυγά με μπέικον. 1 ποτήρι γάλα, 1 ποτήρι πορτοκαλάδα και  ένα φλιτζάνι καφέ.
Μετά 45 λεπτά ιππασία.
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 2 πιάτα της
αρεσκείας σας, σαλάτα με μπόλικο λάδι, τηγανιτές πατάτες, μπουγιουρντί,
γλυκό και άφθονη κόκα κόλα ή... μπύρα.
Μετά 1.30 ώρα ιππασία.
ΚΟΛΑΤΣΙΟ:
4 μπάλες παγωτό, 2 πάστες, μισό κιλό φράουλες.
Μετά 45 λεπτά ιππασία.
ΒΡΑΔΙΝΟ: 2 πίτσες απ'όλα με έξτρα τυρί και 1,5 λίτρο
κόκα  κόλα.
Μετά 2 ώρες ιππασία.
Η δίαιτα έχει καταπληκτικά αποτελέσματα.


.

 .
.
Σε 20 μέρες το άλογο θα έχει χάσει τουλάχιστον 15 κιλά !!!!

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΑΣ - ΠΩΣ ΤΟΝ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΡΙΤΕΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΙ


ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΑΣ - ΠΩΣ ΤΟΝ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΡΙΤΕΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΙ

Ο διακεκριμένος Σερραίος πατριώτης Εμμανουήλ Παπάς αγωνίσθηκε και έδωσε όλη του την περιουσία, για τις ανάγκες του αγώνος για την Ελληνική ελευθερία. Τον Οκτώβριο του 1820 ο Αλέξανδρος Υψηλάντης ανήγγειλε στον Εμμανουήλ Παπά την έναρξη της Επαναστάσεως. Το 1821 στις 23 Μαρτίου ο Ε. Παπάς μαζί με τον Ιωάννη Χατζηπέτρο αποπλέει για την χερσόνησο του Άθω με όπλα και πολεμοφόδια.
Οι Τούρκοι φοβούμενοι την επέκταση της επαναστάσεως και στην Μακεδονία επετέθησαν στην αγορά του Πολυγύρου για να τρομοκρατήσουν τον πληθυσμό. Οι κάτοικοι του Πολυγύρου όμως οπλίστηκαν και επετέθησαν κατά των Τούρκων, φονεύοντας την φρουρά 18 Τούρκους και τον διοικητή. Αυτό το γεγονός απετέλεσε την έναρξη της Επαναστάσεως στην Μακεδονία.
Οι Τούρκοι προέβησαν σε συλλήψεις, εκτελέσεις, διαπομπεύσεις. Σε αυτές δε τις επιθέσεις των Τούρκων κατά των Ελλήνων συνέβαλαν και συνήργησαν οι Eβραioι της Θεσσαλονίκης. Η επανάσταση με την πάροδο του χρόνου δείχνει να σβήνει λόγω ελλείψεως πολεμοφοδίων και τροφών. Το ιδιαίτερον (προσωπικόν) ταμείου του Εμμανουήλ Παπά εξηντλήθη. 
Είναι άξιον λόγου εδώ να αναφέρω ότι καθ’ όλην την διάρκεια της Τουρκοκρατίας η «Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους» είχε επιβάλει στο ποίμνιό της (τους υπόδουλους Έλληνες) τον φόρο της «δεκάτης»(Παλαιά Διαθήκη)δηλαδή 10% της περιουσίας κάθε Χριστιανού να δίδεται στην Εκκλησία, και τα «δοσίματα» δωρεές. Επίσης κάθε χριστιανός γαιοκτήμοναςυποχρεωτικά μετά τον θάνατό του άφηνε 1/3 της γης του στην Εκκλησία. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης έχει επίσης το δικαίωμα εκτός των προηγουμένων να φορολογή εκτάκτως και κατά βούλησιν το ποίμνιό του.
Ο Εμμανουήλ Παπάς στρέφεται για βοήθεια στις πάμπλουτες μονές του Αγίου ΌρουςΜάταιος κόποςΠαρά τις εκκλήσεις του ιδίου του Υψηλάντου οι μοναχοί δεν εννοούν να θίξουν τους πλουσιότατους θησαυρούς του Αγίου Όρους, που θα μπορούσαν να αποτελέσουν πηγή σοβαράς ενισχύσεως όχι μόνον του Μακεδονικού αλλά και του Πανελλήνιου αγώνος. Ο Κ. Παπαρηγόπουλος («Ιστορία του Ελληνικού Έθνους» τόμος 5, σελ. 507) μας παραδίδει την ακόλουθη επιστολή του οπλαρχηγού Ρήγα Μάνθου προς Εμμανουήλ Παπά, με ημερομηνία 19 Ιουνίου 1821 : «Κατά την παραίνεσίν της εξακολουθώ φυλάττων τον στρατόν εντός των οχυρωμάτων … Μα τι να κάμη κανείς την μικρολογίαν των Αγίων Πατέρων; Αυτή η στυγερά ανελευθεριότης και μικροπρέπεια αυτών μας εμπόδισαν από πολλά ωφέλιμα και πολλά αναγκαία … Επάσχισα να τους διαθέσω διαφορετικά με λόγον. Όμως αυτοί από τον σκοπό των δεν εβγαίνουν. Έχουν τα φρονήματά των, τα οποία μόνα εγκρίνουν δια καλά, και τα προσκυνούν και τα λατρεύουν, και φροντίζουν μόνον δια την συντήρησιν των ιδίων των υποκειμένων, και μόνον δια την ασφάλειά των. Φοβούμαι μήπως ο λαός από την πείναν και τας πολλάς θλίψεις του, εφορμήση εναντίον των (των μοναχών του Αγίου Όρους) και δεν δυνηθώμεν να απαντήσωμεν εις την ορμήν των».
Οι Τούρκοι συνέχιζον τις σφαγές στα γύρω χωριά του αμάχου πληθυσμού. Πείνα και επιδημίες ακολούθησαν. Τον Μάϊο του 1822 ο πασάς Θεσσαλονίκης ο Αβδούλ Αμπούδ ξεκινά εκστρατεία εναντίον της Κασσάνδρας
 συνοδευόμενος από μεγάλη στρατιωτική δύναμη. Η Κασσάνδρα μεταβλήθη σε σφαγείο και σε στάχτη. Τα χωριά επυρπολήθησαν, και όσοι κάτοικοι δεν εσφάγησαν πουλήθηκαν ως δούλοι. Απέμενεν ο Άθως όπου οι μοναχοί ζούσαν ήρεμοι στην πανθάλασσα των πλούτων τους.
Ο πασάς τους υπεσχέθη να σεβασθή το προαιώνιον προνόμιο των Μονών, της απαγορεύσεως εισόδου Τουρκικού στρατού στην γη των Αγιορειτών, εφ’ όσον παρέδιδαν όπλα, κανόνια και ομήρους σε αυτόν, καθώς και χρηματικό ποσό δυόμισυ εκατομμυρίων γροσίων. Οι Αγιορείτες εδέχθησαν χωρίς διαπραγματεύσεις να παραδώσουν τον ακόμη στην Μονή ευρισκόμενο Εμμανουήλ Παπά.
Η παράδοσις του Εμμανουήλ Παπά από τους Αγιορείτες εζητήθη από τον Αβδούλ ΑμπούδΟι Αγιορείτες όχι μόνον δεν διαπραγματεύθηκαν καν την παράδοσή του, αντιθέτως τον κατεδίωξαν αμέσως οι ίδιοι. Ακολουθεί το έγγραφο της προδοσίας των ηγουμένων των δεκαεννέα υπολοίπων προς τους μοναχούς της Μονής του Εσφιγμένου : «Εις την πανοσιότητά σας, Άγιοι Πατέρες, του ιερού Κοινοβίου Εσφιγμένου. Χθές ο ενδοξότατος ημών Χασεκή Αγάς μας, σας έγραψε μουρασελόν, δια να πιάσετε ενέχειρον τον άρχοντα Παπά (τον Εμμανουήλ Παπά) και τους λοιπούς καθώς και ο ίδιος σας έγραψε. Λοιπόν σας γράφομεν και ημείς οι των είκοσι Ιερών Μοναστηρίων Προϊστάμενοι, εν τη Ιερά Συνάξει, να κάμετε το ίδιον, ομοφώνως, δηλαδή να μας τους φέρετε ενταύθα αναμφιβόλως και τους ζητούμεν από εσάς εφεύκτως. Και ιδού όπου στέλλομεν επίτηδες ανθρώπους, δια να τους πάρουν. Και όσοι ακολουθούν τον άρχοντα από τους εντοπίους Πατέρες, να τον αφήσουν και να επιστρέψουν εις τα κελλιά τους. Ειδε και φανούν παρήκοοι, θέλουν υποπέσει εις οργήν μεγάλην, και θέλουν χάσει και τα οσπίτιά των. Ομοίως και όσοι άλλοι πιασθούν έχουν να παιδεύωνται. Ταύτα προς είδησίν σας και εμμένομεν. 1821-18 Νοεμβρίου. Άπαντες οι εν τη Κοινή Συνάξει των δεκαεννέα ιερών Μοναστηρίων του Αγίου Όρους Προϊστάμενοι».
Εφ’ όσον δεν υπήρχαν στο Άγιον Όρος Τούρκοι, οι Αγιορείτες μπορούσαν να φυγαδεύσουν τον Ε. Παπά. Προτίμησαν όμως να τον παραδώσουν. Το μόνον που διαπραγματεύθηκαν οι Αγιορείτες ήταν τα χρήματα.
Ο Εμμανουήλ Παπάς καταδιωκόμενος από τους Τούρκους και τους Αγιορείτες καλογήρους κατόρθωσε να επιβιβασθή με λίγους πιστούς συντρόφους στο πλοίο του Χ. Βισβίζη για την Ύδρα
. Κατά την διαδρομή εξαντλημένος από τις κακουχίες και τις συγκινήσεις της τραγικής του περιπέτειας πέθανε, στο πλοίο, από καρδιακή προσβολήΤο σώμα του κηδεύθηκε στην Ύδρα με τιμές ΗΡΩΟΣ!
Το μόνο που διαπραγματεύθηκαν οι Αγιορείτες ήταν το χρηματικό ποσόν των δυόμισυ εκατομμυρίων γροσίων, για το οποίο ζήτησαν 40 ημέρες χρονικά διάστημα για την παράδοση τελικά στους Τούρκους αυτού του ποσού. Πηγή.
Στο history-of-macedonia διαβάστε την επιστολή που στάλθηκε το έτος 1951 σε Ελληνική εφημερίδα από έναν από τους απόγονους του Μακεδόνα Ήρωα από τις Σέρρες, Εμμανουήλ Παππά. Στην επιστολή περιέχονται σημαντικές πληροφορίες για την τύχη των υιών του Μακεδόνα Ήρωα του 1821. (Τα κόκκινα γράμματα είναι σύνδεσμοι)

ΕΡΩΦΙΛΗ - ΤΟ ΧΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ


ΕΡΩΦΙΛΗ - ΤΟ ΧΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

"ΕΡΩΦΙΛΗ" Τραγωδία του Γεωργίου Χορτάτζη. Γράφτηκε στην Κρήτη το 1595 περίπου. Η πρώτη έντυπη έκδοση έγινε στην Βενετία το 1637.
Συνεχίζει την Παράδοση των Αρχαίων Ελληνικών Τραγωδιών.
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΜΑΓΚΑΚΗΣ  Από το κανάλι
: ΛΥΓΚΕΑΣ

Η ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΔΙΟΤΙΜΑ. Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ


Η ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΔΙΟΤΙΜΑ. Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ

Η Διοτίμα έζησε στο β' μισό του -5ου αι. και συγκαταλέγεται μαζί με τουςΠυθαγόρα, Σωκράτη, Ιπποκράτη καιΠλάτωνα, στους μεγάλους κλασσικούς δασκάλους του Αρχαίου Ελληνικού κόσμου. Ήταν ιέρεια στην Αρχαία Μαντινεία, φιλόσοφος, Πυθαγόρεια και μάλιστα γνώστρια της Πυθαγόρειας Αριθμοσοφίας. Η κύρια αναφορά και η φιλοσοφική φυσιογνωμία της Διοτίμας βρίσκεται στο λόγο του Σωκράτη στο "Συμπόσιο" (ή "περί Έρωτος") τουΠλάτωνα, όπου εμφανίζεται σαν πολύ σημαντικό πρόσωπο. Στο ίδιο έργο ο Σωκράτης αναφέρεται σ' αυτήν ως δασκάλα του λέγοντας ότι ήταν ιέρεια στην Μαντίνεια και ότι τελούσε τον καθαρμό των Αθηναίων μετά το λοιμό του -429. Ο Σωκράτης δηλώνει ότι οφείλει σ' αυτήν ακριβώς τις απόψεις του για τον έρωτα, ως πόθο και κίνητρο για το ωραίο και αληθινό. Σε ένα μεγάλο μέρος ο λόγος του είναι η αφήγηση του διαλόγου περί Έρωτος που είχε με αυτήν. Ουσιαστικά πρόκειται για το λόγο και τη διδασκαλία της Διοτίμας. Το διάλογο αυτό ο Σωκράτης μεταφέρει στους φίλους του, διδάσκοντας ότι ο ίδιος είχε προηγουμένως μάθει για τον Έρωτα από αυτήν, η οποία "σε αυτό το θέμα ήταν πολύ σοφή". 
Το κλειδί της Σωκρατικής σκέψης βρίσκεται μέσα στη διδασκαλία της Διοτίμας, όπως αυτή παρατίθεται από τον Πλάτωνα στο Συμπόσιο . Είναι το μόνο σημείο όπου, τόσο ο Πλάτωνας, όσο και μέσω αυτού ο Σωκράτης, προσδιορίζουν τη Διοτίμα ως τη «δασκάλα του Σωκράτη» και δείχνεται έτσι η κατεύθυνση απ' την οποία έχει προέλθει η διδασκαλία που ευαγγελίζονται: η αληθινή σημασία αυτών που θα πράξει ο άνθρωπος δεν έχει σχέση με τη δράση του, τις επιπτώσεις της οποίας ούτως ή άλλως δεν μπορεί να καταλάβει αφού δεν γνωρίζει τίποτα.Σκοπός της ζωής του είναι να πραγματωθεί μέσα του μια συγκλονιστική υπαρξιακή αλλαγή, να φθάσει μέχρι τη θέαση του απολύτου κάλλους που «δεν υπόκειται ούτε εις γέννηση ούτε εις αφανισμό». 
Με σύγχρονους όρους, η φιλοσοφία αυτή είναι «εσωτερική». Δηλαδή στοχεύει, όχι στην εξωτερική αλλαγή, αλλά στην ανάπτυξη της ίδιας της ύπαρξης, της συνείδησης, του τρόπου που ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται με τις ίδιες του τις αισθήσεις τον εαυτό του και τον κόσμο. 
Η διδασκαλία της Διοτίμας δίνεται στο Συμπόσιο με τη διεξοδική περιγραφή των φάσεων από τις οποίες περνά αυτή η εσωτερική πορεία, η ενασχόληση με τη φιλοσοφία, που κινητήρια δύναμή της είναι ο «
διαρκώς φιλοσοφών Έρως». Πηγή

«ΜΟΝΟ…» ΔΥΟ… «ΑΠΟΡΙΕΣ»


Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011

«ΜΟΝΟ…» ΔΥΟ… «ΑΠΟΡΙΕΣ»

…τότε ο ‘Άγιος Γεώργιος …γκρεμίζει τα πλανεμένα κι αδύναμα είδωλα των θεών, περιγελώντας όλους τους ειδωλολάτρες, που πιστεύουν στα άψυχα αγάλματα των ψεύτικων αυτών θεών. …Χτυπούν τον ‘Άγιο μ’ ένα κοντάρι στην κοιλιά. Μα κατά θαυματουργικό τρόπο, ενώ έτρεξε αίμα πολύ από τη σάρκα του Αγίου, αυτός έμεινε ζωντανός και το κοντάρι λύγισε προς τα πίσω… …τον δένουν σε ένα τροχό, ο οποίος είχε γύρω του μπηγμένα μαχαίρια κοφτερά και τον κατρακυλούν σ’ έναν κατήφορο. Κι ενώ το σώμα του Αγίου καταματώθηκε και κατατεμαχίστηκε, άγγελος Κυρίου στη στιγμή συναρμολόγησε τα κομμάτια του και παρουσιάστηκε πάλι ο ‘Άγιος γερός, όπως πρώτα.
…Τον βάζουν μέσα σε ασβέστη που έβραζε κι εκείνος μένει ανέπαφος.
…Παραγγέλνουν ένα ζευγάρι σιδερένια υποδήματα με καρφιά από μέσα κοκκινισμένα στη φωτιά. Τα φορούν στα πόδια του Αγίου και τον αναγκάζουν να τρέξει. Μα εκείνος δεν χρειάζεται καμιά ώθηση από τους στρατιώτες. Σπρώχνει μόνος του τον εαυτό του…
Σαν είδε ο αιμοβόρος τύραννος πως και τα σιδερένια πυρωμένα υποδήματα δεν έβλαψαν τον ‘Άγιο, διέταξε να τον δέσουν και να τον δείρουν χειροδύναμοι στρατιώτες άσπλαχνα μέχρι θανάτου με ξερά βούνευρα. Όμως μάταια κουράστηκαν οι στρατιώτες…
…Λέγει λοιπόν στον ‘Άγιο Γεώργιο ν’ αναστήσει, αν είναι αληθινός ο θεός του, ένα νεκρό που κείτονταν εκεί κοντά τους από τα παμπάλαια χρόνια πεθαμένος. Ο νεκρός ανοίγει τον τάφο του, ανασταίνεται, προσκυνάει τον ‘Άγιο... Ρωτούν τον αναστημένο νεκρό ποιος είναι κι αυτός τους αποκρίνεται πως ζούσε πριν ακόμη έρθει ο Χριστός στον κόσμο. Κι επειδή ήταν ειδωλολάτρης καιγόταν μέσα σε φωτιές τόσα χρόνια που ήταν πεθαμένος. …ο ‘Άγιος του ανάστησε το νεκρό βόδι του, για να οργώνει το χωράφι του… ο ‘Άγιος στάθηκε μπρος στο άγαλμα του Απόλλωνα και το ρώτησε αν ο Χριστός είναι Θεός κι αν πρέπει να Τον προσκυνούμε. Τότε ο δαίμονας που ήταν μέσα στο είδωλο κλαίγοντας σχεδόν και θρηνώντας αποκρίθηκε πως ο Χριστός είναι ο μόνος αληθινός Θεός! Και με το λόγο τούτο, σα να έγινε σεισμός κι ευθύς όλα τα είδωλα έπεσαν κάτω και συντρίφτηκαν. Και γέμισε ο τόπος από μαρμάρινα συντρίμματα των θεών…
                                                 _________________
Φίλοι αναγνώστες, (υπάρχει άφθονο υλικό για σχολιασμό στο παραπάνω απόσπασμα, αλλά...) δεν θα σχολιάσω τίποτα (εκτός από ένα σημείο). Ο κάθε ένας είναι ελεύθερος να πιστεύει ότι θέλει. Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο  ΕΔΩκαι βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. Είπαμε ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει ότι θέλει και είναι ελεύθερος να έχει την δική του προσωπική γνώμη.
Αυτό που θα σχολιάσω είναι το σημείο: «Ρωτούν τον αναστημένο νεκρό ποιος είναι, κι αυτός τους αποκρίνεται πως ζούσε πριν ακόμη έρθει ο Χριστός στον κόσμο. Κι επειδή ήταν ειδωλολάτρης καιγόταν μέσα σε φωτιές τόσα χρόνια που ήταν πεθαμένος».
Δεν μπορώ να μην εκφράσω δυο «απορίες» μου…
1ον Τι έφταιγε ο κακόμοιρος αυτός άνθρωπος να καίγεται στην κόλαση; Ήταν δικό του το φταίξιμο (ήταν αυτό αμάρτημα;) που γεννήθηκε και έζησε πριν ακόμη έρθει ο Χριστός;
2ον Σύμφωνα λοιπόν με αυτό, οι χιλιάδες ή τα εκατομμύρια των ανθρώπων του πλανήτη, των τόσων και τόσων χιλιάδων χρόνων που έζησαν πριν τις 2 τελευταίες χιλιετίες, καίγονται σε φωτιές; (…………)