Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Σχόλιο του κυρίου Ιωάννη Ανδριόπουλου


Παρασκευή 27 Απρ. 2012 
Την 20η Αυγούστου 2011 είχα αναδημοσιεύσει άρθρο με τίτλο

ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣτΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΟΣ

Ο κύριος Ιωάννης Ανδριόπουλος , με e-mail , μου έστειλε εχθές ένα σχόλιο και έχω καθήκον να το δημοσιεύσω
Διευκρινίζω πως σκοπός μου στο παρόν Blog δεν είναι μόνον να γράφω αυτά που θέλω εγώ ή να αναδημοσιεύω κάποια που μου αρέσουν μα και να φιλοξενώ και τα σχόλια σας επί των κειμένων .
Το δημοσιεύω λοιπόν ακριβώς όπως μου το έστειλε .
«Σας γράφω με αφορμή την ανωτέρω ανάρτηση, η οποία περιέχει ανακρίβειες, που οφείλετε να διορθώσετε:
"Την Τρίτη η δικηγόρος Αθηνών Χριστίνα Τζαμπάζη (είχε κερδίσει σε πρώτη φάση στο ΣΤ τμήμα του ΣτΕ, την υπόθεση του λαθρονομοσχεδίου)"
1ον Η υπ' αριθμόν 350/2011 δημοσιεύθηκε όχι από το ΣΤ' αλλά από το Δ' Τμήμα ΣτΕ
2ον Η κα Τσαμπάζη δεν ήταν Αιτούσα της Αίτησης Ακυρώσεως, που έκανε δεκτή η υπ' αριθμόν 350/2011 απόφαση Δ' Τμήματος ΣτΕ.
Αιτών & Υπογράφων την Αίτηση & τους Πρόσθετους Λόγους είναι ο συντάκτης του παρόντος. Η κυρία Τσαμπάζη με εκπροσώπησε ως πληρεξουσία μου στο ακροατήριο.
Σας παραθέτω σχετική ανάρτηση με την απόφαση περί του λόγου το αληθές
http://syntagmagr.blogspot.com/2011/04/3502011-03062011-07062011-10042011.html


Ιωάννης Ανδριόπουλος
Δικηγόρος Αθηνών-Αιτών την Ακύρωση πράξεων του Ν.3838/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: