Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Ο Παναγιώτης Πετράκης ευγνωμονεί τα «Μυστικά»


Ο Παναγιώτης Πετράκης ευγνωμονεί τα «Μυστικά»

Μέσω Facebook αποφάσισε ο Παναγιώτης Πετράκης να δηλώσει την ευγνωμοσύνη του για την επιτυχία που γνώρισε στη σαπουνόπερα «Μυστικά της Εδέμ».
«Τα “Μυστικά της Εδέμ” ήταν για μένα μια δεύτερη οικογένεια. Ήταν ο σταθμός που έδωσε στην καριέρα μου επιτάχυνση πολλών G, είναι η συγκυρία που ευνόησε τη γνωριμία μου με ανθρώπους, οι οποίοι με τιμούν πια με τη φιλία τους και θα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου!».

Επίσης αποκάλυψε πως δυσκολεύεται να αποχαιρετίσει τον «Λουκά».

«Δεν θα πω “αντίο” λοιπόν ούτε τώρα, όπως δεν το έκανα και όταν ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα. Θα κρατήσω τα “Μυστικά” στα πιο βαθιά φύλλα της καρδιάς μου κι από κει θα ακούω πάντα τον Λουκά να μου ανακοινώνει... ένα ευχάριστο κι ένα δυσάρεστο. Το ευχάριστο είναι ότι μου δίδαξε τόσα πολλά, με πήγε κάμποσα βήματα παραπέρα και μου έδωσε εφόδια που θα ενυπάρχουν στον ηθοποιό Παναγιώτη για πάντα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: