Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ  Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΒΑΡΣΟΒΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ» 2/12/2010:

«Όμως, χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκομαι στη Βαρσοβία και για έναν ακόμα λόγο: η Πολωνία είναι η πατρίδα του προπάππου μου, του Ζίγκμουντ Μινέικο. Αφού φυλακίστηκε και εξορίστηκε εξαιτίας επαναστάσεων και πολέμων, εγκαταστάθηκε τελικά στη Βορειοδυτική Ελλάδα, όπου και παντρεύτηκε.»

Και αλλού:

«Έτσι, κάθε φορά που επισκέπτομαι την Πολωνία, νιώθω ότι επιστρέφω στις ρίζες μου.»

Και πιο κάτω:

«Ως Ευρωπαίος και σοσιαλδημοκράτης, θέλω επίσης να προσθέσω ότι, ανεξαρτήτως των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η χώρα μου, είμαι περήφανος που είμαι Πορτογάλος, είμαι περήφανος που είμαι Ιταλός, είμαι περήφανος που είμαι Ιρλανδός, είμαι περήφανος που είμαι Ισπανός.»

Πολύ μας μπέρδεψες Γιωργάκη. Από πλευράς εθνικότητας, πολύ ρευστότητα πέφτει…
Τελικά τι είσαι; Πολωνός, Έλληνας, Εβραίος, περήφανος Ισπανός, Πορτογάλος, Ιρλανδός, Ιταλός (PIIGS) ή, δεν ξέρω γω τι άλλο;
Το σίγουρο είναι ότι (δυστυχώς) είσαι πρωθυπουργός της Ελλάδος (κι όχι Έλλην πρωθυπουργός)

Δεν υπάρχουν σχόλια: