Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Έρευνα: Σύμβολα που συνδέουν όλους τους μεγάλους Αρχαίους Πολιτισμούς



Μία από τις ερωτήσεις σχετικά με την αρχαία ιστορία που έχουν οι περισσότεροι από εμάς, είναι γιατί οι αρχαίοι πολιτισμοί έχουν χτίσει Πυραμίδες σε όλο τον κόσμο;

Αν αυτοί οι αρχαίοι πολιτισμοί δεν συνδέονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο … γιατί ακολουθούν ένα σχεδόν πανομοιότυπο αρχιτεκτονικό μοτίβο; Μήπως είχαν τον ίδιο «εκπαιδευτή»;

Υπάρχουν αμέτρητα αινιγματικά ερωτήματα που εξακολουθούν να παραμένουν μυστήριο όταν πρόκειται για αρχαίους πολιτισμούς και την ανάπτυξή τους.

Εδώ έχουμε μερικές από τις πιο απίστευτες ομοιότητες μεταξύ των προϊστορικών πολιτισμών που αποδεικνύουν ότι μοιράζονται μια καθολική επιστημονική γνώση, κάτι που γενικά οι μελετητές λένε ότι είναι αδύνατο.

1. Γιατί οι αρχαίοι έχτιζαν Πυραμίδες;
 https://4.bp.blogspot.com/-W_NDcGYYdoA/V7JbhcEABkI/AAAAAAAAt-A/p4Aeuth8fzsaNWnVJV0ExWjR92owyAr7gCLcB/s1600/gg.jpg


Ξεκινάμε με την κατασκευή των Πυραμίδων. Αυτά τα μεγαλοπρεπή αρχαία μνημεία μπορούν να βρεθούν σε όλες τις γωνιές του κόσμου.

Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι, αρχαίοι Κινέζοι, προ-Ίνκας, Ίνκας, Αζτέκοι, Μάγια και αμέτρητες άλλες πυραμίδες από αρχαίους πολιτισμούς που έχουν ανεγερθεί υπάρχουν ακόμα και σήμερα.

Κανείς όμως δεν ήταν σε θέση να καταλάβει ποιος ήταν ο πραγματικός σκοπός των πυραμίδων … Χρησιμοποιούνται ως τάφοι; Αποθήκες; Είναι μνημεία προς τιμήν των Θεών;

Ή είναι πιθανό όπως πολλοί πιστεύουν σήμερα, ότι οι Πυραμίδες χτίστηκαν για να αξιοποιήσουν τη φυσική ενέργεια του πλανήτη και του σύμπαντος;

Το μυστήριο σχετικά με πυραμίδες βαθαίνει όταν συνειδητοποιείς ότι ορισμένες από αυτές, όπως και οι πυραμίδες που βρίσκονται στην Γκίζα είναι αστρονομικά ευθυγραμμισμένες.

Η αλήθεια είναι ότι, ακόμα κι αν έχουμε προσπαθήσει πολύ σκληρά για την κατανόηση των βασικών αρχών των πυραμίδων, δεν έχουμε ακόμα καμία ιδέα για το πώς ήταν σε θέση να στήσουν αυτά τα μεγαλοπρεπή κτίρια και ποιος ήταν ο αληθινός σκοπό τους.

2. Πυραμίδες και η ουράνια σύνδεσή τους
 https://1.bp.blogspot.com/-2Nk5wI9Q3hY/V7JbXu6BVXI/AAAAAAAAt98/IVP_ykriZlUekm3x6T8sz5idVDOfMnzzQCLcB/s1600/xx.jpg

Το γεγονός ότι οι αρχαίοι πολιτισμοί σε όλο τον κόσμο που έχτισαν αυτά τα απίστευτα μνημεία είναι κάτι συναρπαστικό, καθώς και το γεγονός ότι σχεδόν όλοι τους μοιράζονται απίστευτες αρχιτεκτονικές ομοιότητες «σου παίρνουν το μυαλό», αλλά δεν μπορούμε να ξεχάσουμε και την ουράνια σύνδεσή που οι περισσότεροι από αυτούς μοιράζονται.

Αν παρατηρήσουμε τις Πυραμίδες στο οροπέδιο της Γκίζας, τις Πυραμίδες της Teotihuacan και ακόμη και τις Κινέζικες Πυραμίδες, θα ανακαλύψουμε ότι όλες  φαίνεται να ευθυγραμμίζεται με αστερισμούς και σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για του Ωρίωνα, ο οποίος προφανώς ήταν εξαιρετικής σημασίας, όχι μόνο για τους αρχαίους Αιγυπτίους, αλλά και για τους Αζτέκους και αρχαίους Κινέζους αλλά και αρχαίων πολιτισμών σε όλο τον κόσμο.

Πώς οι θέσεις των μνημείων των αρχαίων μιμείται με ακρίβεια το σύμπαν είναι κάτι που κανείς δεν ήταν σε θέση να κατανοήσει πλήρως, και παραμένει ως ένα από τα μεγαλύτερα αινίγματα.

3. Αρχαίοι Μεταλλικοί σφιγκτήρες …







Οι αρχαίοι μεταλλικοί σφιγκτήρες (T-Grooves) είναι στοιχεία μίας χαμένης προηγμένης τεχνολογίας που περιμένει να ανακαλυφθεί εκ νέου; Ίχνη αυτής της υποτιθέμενης τεχνολογίας μπορεί να βρεθεί στα μεγαλιθικά μνημεία και πολλά άλλα προϊστορικά μνημεία σε όλο τον κόσμο.

Ποιος ήταν ο πραγματικός σκοπός αυτών των αρχαίων μεταλλικών σφιγκτήρων; Και το πιο σημαντικό ερωτήματα που κανείς δεν ήταν σε θέση να απαντήσει είναι: Πώς προέκυψε αυτή η αρχαία τεχνολογία να εξαπλωθεί και σε άλλα μέρη του πλανήτη

Αποδεικτικά στοιχεία των αρχαίων μεταλλικών σφιγκτήρων μπορούν να βρεθούν σε κατασκευές στην Αρχαία Αίγυπτο, Αρχαία Ελλάδα, προ-Ίνκας, Inca και σε άλλα μέρη του κόσμου.

Είναι πιθανό ότι αυτοί οι αρχαίοι οικοδόμοι να είχαν το ίδιο δάσκαλο;

Οι μυστηριώδεις μεταλλικοί σφιγκτήρες έχουν ανακαλυφθεί στο Tiahuanaco  Ollantaytambo, Koricancha και το χώρο της Yuroc. Αυτοί οι σφιγκτήρες χρησιμοποιήθηκαν επίσης για τον Παρθενώνα, για κτίρια στη Μεσοποταμία, την Αίγυπτο και την Καμπότζη.

Αν και οι επιστήμονες δεν είναι ακόμα βέβαιοι για τον ακριβή σκοπό των T-Grooves, μερικοί έχουν προτείνει ότι θα μπορούσαν να έχουν χρησιμοποιηθεί για κάποιο είδος τελετουργικού σκοπού, ενώ άλλοι λένε ότι θα μπορούσαν να έχουν χρησιμοποιηθεί για να κρατήσουν τεράστιους ογκόλιθους από κοινού, στη σωστή θέση.

4. Η Σβάστικα σύμβολο που συναντάμε σχεδόν σε κάθε πολιτισμό του παρελθόντος
https://4.bp.blogspot.com/-uMDubqupZpU/V7JbBc88PfI/AAAAAAAAt90/29nA7YTZrKQc537ENEZKPvdps2AalNv1wCLcB/s1600/ty.jpg

Η Σβάστικα, που αναφέρεται επίσης ως το αγκυλωτός σταυρός, είναι ένα από τα παλαιότερα και πιο διαδεδομένη σύμβολα στον πλανήτη Γη. Κι αν νομίζατε ότι είναι ένα σύμβολο που αντιπροσωπεύει το κακό και το θάνατο, είστε λάθος.

Η Σβάστικα ξεχωρίζει για την ειρήνη και την ευημερία και είναι ένα πολύ θετικό σύμβολο. Θεωρείται ένα παγκόσμιο σύμβολο και χρησιμοποιήθηκε από πολλούς πολιτισμούς και αρχαίους πολιτισμούς σε όλη την ιστορία.

Στον αρχαίο Ινδικό πολιτισμό, τον βουδισμό, τον τζαϊνισμό η σβάστικα αποτελούσε σύμβολο ευημερίας, για αυτό και εικάζεται ότι είναι ινδικό σύμβολο. Οι πρώτοι ταξιδιώτες προς την Ασία εμπνεόμενοι από τη θετική θέση του συμβόλου σ’ αυτούς τους πολιτισμούς άρχισαν να το χρησιμοποιούν και κατά την επιστροφή στις χώρες τους.

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι το παλαιότερο γνωστό αντικείμενο με σβάστικα είναι ένα πουλί από το χαυλιόδοντα ενός μαμούθ από την παλαιολιθικό οικισμό της Mezine στην Ουκρανία, το οποίο χρονολογείται μεταξύ 10.000 και 12.000 π.Χ.. Ο πολιτισμός της βίνκα είναι από τους πρώτους πολιτισμούς που χρησιμοποιεί το σύμβολο της σβάστικας.

Στην Ασία, πολλές επιχειρηματικές οργανώσεις χρησιμοποιούν το σύμβολο της Σβάστικα επίσημα, για παράδειγμα το Χρηματιστήριο Ahmedabad και το Εμπορικό Επιμελητήριο του Νεπάλ.

Γιατί το σύμβολο της σβάστικας εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον πλανήτη; Ένα μυστήριο που οι αρχαιολόγοι και οι ιστορικοί έχουν αποτύχει να καταλάβουν.

5. Το σύβολο Κουκουνάρι
Βρέθηκε σχεδόν σε κάθε πολιτισμό σε όλη την υδρόγειο
https://1.bp.blogspot.com/-woBOixhJRdU/V7JayUyILDI/AAAAAAAAt9w/V6YuVv6NSCEexC8Y8SnEAPV1GxH5Y_qdwCLcB/s1600/tyu.jpg

Από την αρχαία Ρώμη στην αρχαία Μεσοποταμία, τα σύμβολα Κουκουνάρι είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο μυστηριώδη σύμβολα που υπάρχουν στην αρχαία τέχνη και την αρχιτεκτονική

Σύμφωνα με πολλούς ερευνητές, επισημαίνει τον υψηλότερο βαθμό για την δυνατή πνευματική φώτιση, κάτι που αναγνωρίστηκε σχεδόν από κάθε αρχαίο πολιτισμό σε όλο τον κόσμο. Βρίσκεται σε πολλά μνημεία συμπεριλαμβανομένης της Ινδονησίας, Βαβυλωνίων, οι Αιγυπτίων, Ελλήνων και Ρωμαίων.

Περιέργως, το Κουκουνάρι φαίνεται να είχε το ίδιο νόημα για όλους τους αρχαίους πολιτισμούς, συμβολίζει ένα μυστικό υποτυπώδης όργανο, την επίφυση, που αναφέρεται επίσης ως το «Τρίτο Μάτι».

Γιατί αυτό το αρχαίο σύμβολο εξαπλώθηκε σε πολλούς αρχαίους πολιτισμούς, όπως ακριβώς και οι πυραμίδες και οι σφιγκτήρες;




Αναστάσιος Ντίνος


greek1.blogspot.gr

Οι αριθμοί της ιστορίας κρύβουν μια τρομακτική αλήθεια: Το 1999 στους βομβαρδισμούς, δεν ήρθε ούτε ένας Σέρβος ως πρόσφυγας… Το 2015 ορδές ισλαμιστών εισβάλλουν στα νησιά μας…



Στις 24 Μαρτίου του 1999 το ΝΑΤΟ ξεκίνησε τους αεροπορικούς βομβαρδισμούς εναντίον της Σερβίας επειδή η τελευταία αρνείτο να υπογράψει τη συμφωνία για το μέλλον του Κοσσυφοπεδίου...

Σε αυτόν τον άδικο και δειλό πόλεμο μιας και όταν ο πόλεμος γίνεται με κουμπιά και όχι με το σπαθί στο χέρι είναι πάντα δειλός πόλεμος χρησιμοποιήθηκαν 1150 μαχητικά αεροπλάνα του νάτο , εκτοξεύθηκαν 420600 πύραυλοι .

Η συνολική μάζα των πυραύλων που έπεσε ήταν περίπου 22.000 τόνοι.

12 χώρες μέλη του ΝΑΤΟ βρισκόταν σε άμεση διάθεση να βοηθήσουν τις νατοϊκές δυνάμεις κατά της Σερβίας και του Μαυροβουνίου, 59 βάσεις βοηθούσαν όλη αυτή την επιχείρηση .

Εκτοξεύθηκαν περίπου 20.000 μεγάλη πύραυλοι αέρος εδάφους .

Από 30 έως 100 δισεκατομμύρια δολάρια εκτιμάται ότι είναι περίπου το κόστος της υλικής ζημιάς που προκλήθηκε με τους βομβαρδισμούς .

1002 μέλη του γιουγκοσλαβικού στρατού σκοτώθηκαν και περίπου 2000 πολίτες .

6100 άνθρωποι τραυματίστηκαν .

504 Μέσα Μαζικής Μεταφοράς καταστράφηκαν, 305 σχολές, νοσοκομεία και άλλα δημόσια κτίρια , καταστράφηκαν 176 μνημεία πολιτισμού και ανάμεσα τους και 23 μεσαιωνικά μοναστήρια , 45 γέφυρες και 28 σιδηροδρομικές γραμμές και γέφυρες .

148 σπίτια πολιτών .

561 κατασκευής του ισλαμικού στρατού (* προφανώς εννοεί του σερβικού στρατού) καταστράφηκαν ολοσχερώς και 686 έπαθαν σοβαρές ζημιές .

Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 2300 επίθεσης μαχητικών του ΝΑΤΟ .

Σε όλο αυτό το μακελειό σε όλη αυτή την τραγωδία δεν είδαμε ποτέ τους σέρβους να φεύγουν και να ψάχνουν καταφύγιο προς την Ελλάδα .

Οι σέρβοι αγκαλιαζόντουσαν έπιαναν χέρι χέρι ο ένας τον άλλο και καθόταν μπροστά στις γέφυρες τους .

Δεν εγκαταλείψανε τα πάτρια εδάφη τους.

Δεν λακίσανε στα δύσκολα, στην δύσκολη αποστολή του να υπερασπιστούν την πατρίδα τους .

Από την άλλη έχεις ορδές από πρόσφυγες οι οποίοι πληρώνουμε χιλιάδες ευρώ για να έρθουν σε μία χώρα , σε μία Ευρώπη η οποία είναι τελείως διαφορετική η κουλτούρα της και η πίστη της από τη δική τους .

Είναι πραγματικά εύλογο το ερώτημα για ποιο λόγο οι σέρβοι οι οποίοι είναι δίπλα μας, γείτονες που θα πήγαιναν απλά στη διπλανή τους γειτονιά και θα ζητούσαν βοήθεια, βοήθεια από τους αδελφούς τους ,θα ήταν γι αυτούς πολύ εύκολο να φτάσουν στην ασφάλεια στην χώρα μας… αλλά δεν παράτησαν ποτέ την πατρίδα τους αλλά οι άλλοι οι πρόσφυγες έρχονται με τα κινητά των 600 € και με τις σφαίρες στην τσέπη …Γιατί οι μεν συμπεριφερθήκαν έτσι και οι δε … είναι άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια.;

Είναι όλοι από αυτούς άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια; Και αξίζει να έχεις μέσα στην χώρα σου ανθρώπους που ενώ οι συμπατριώτες τους πολεμάνε, αυτοί λιποτάκτησαν;

Είναι ίδια δύναμη η ISIS, η Τουρκία, κοκ με μία επίθεση του ΝΑΤΟ; Μιλάμε όντως για πόλεμο και πρόσφυγες… ή μιλάμε απλά για διαφωνούντες και ανθρώπους που ψάχνουν ένα καλύτερο μέλλον εγκαταλείποντας την πατρίδα τους όταν τους χρειάζεται πιο πολύ;

Μαθαίνουμε την αλήθεια με ότι συμβαίνει σήμερα στη Συρία και γενικά με την αραβική άνοιξη, ή είμαστε τα επόμενα θύματα ενός θαυμάσιου πολεμικού σχεδιασμού κατάκτησης της Ευρώπης;


 
*Πρώτη δημοσίευση  20 Σεπτεμβρίου 2015.

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Αττίλας. Ο Ούννος πολέμαρχος που κατέστρεψε Θράκη-Μακεδονία και εκστράτευσε κατά της Ευρώπης. Πέθανε μυστηριωδώς από ρινορραγία στο κρεβάτι τη νύχτα του γάμου του...

atilla_the_hun_by_miguelcoimbra

Ο Αττίλας  ο πολέμαρχος που έφτασε μέχρι τον ποταμό Ρήνο... 


Ο Αττίλας από τον ShannaCove. Έφτασε την αυτοκρατορία του από τη Μαύρη θάλασσα μέχρι τον ποταμό Ρήνο... 

Το 434 μ.Χ ο Αττίλας ανέβηκε στο θρόνο των Ούννων έως το θάνατό του το 453 μ.Χ. Επρόκειτο για έναν προικισμένο ηγέτη και ικανότατο πολέμαρχο που κατάφερε να δημιουργήσει μία τεράστια αυτοκρατορία. Με την άνοδό του στο θρόνο απαίτησε από τη βυζαντινή αυτοκρατορία να του δώσει τεράστια χρηματικά ποσά. Όταν οι Βυζαντινοί αρνήθηκαν ο Αττίλας οργάνωσε μια φοβερή εκστρατεία και κατέστρεψε τη Θράκη και τη Μακεδονία ερημώνοντας πάνω από 70 πόλεις. Έτσι απέκτησε την φήμη η «Μάστιγα του θεού». Στη συνέχεια ο Αττίλας στράφηκε και κατέλαβε τη Γερμανία, τη Ρωσία και αργότερα τη Γαλατία. Η αυτοκρατορία του έφτανε από τη Μαύρη θάλασσα μέχρι τον ποταμό Ρήνο. 

Ο Αέτιος και η περίφημη Μάχη των Εθνών 
Την ορμή του Αττίλα αναχαίτισε και ανέκοψε ο στρατηγός Αέτιος με την περίφημη Μάχη των Εθνών στα καταλανικά πεδία. 
Ο Αέτιος, που ονομάστηκε ο τελευταίος των Ρωμαίων επειδή πέτυχε την τελευταία νίκη της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, ήταν αρχηγός ενός συμμαχικού στρατού που αποτελούνταν από Ρωμαίους, Γαλάτες, Βουργουνδούς και Βησιγότθους. Αυτή η ήττα ήταν η αρχή του τέλους του Αττίλα. Στη μάχη αυτή, ο Αττίλας ηττήθηκε με μεγάλες απώλειες και αναγκάστηκε να υποχωρήσει, ενώ μια αρρώστια που ακολούθησε αποδεκάτισε το στρατό του. Η νίκη του Αετίου στα Καταλανικά πεδία ήταν μεγάλης σπουδαιότητας αφού κατόρθωσε να ενώσει φυλές που έτρεφαν θανάσιμο μίσος για τη Ρώμη, όπως τους Βησιγότθους και τους Βουργουνδούς και να τους στρέψει εναντίον των Ούννων. Ο στρατηγός Αέτιος όμως είχε άδοξο τέλος. Τρία χρόνια μετά τη μεγάλη αυτή νίκη έπεσε νεκρός από τα χέρια του Ρωμαίου αυτοκράτορα Βαλεντινιανού επειδή φοβήθηκε ότι οι μεγάλες αυτές οι νίκες του στρατηγού του, απειλούσαν το θρόνο του.... 
Battle of the Catalaunian plains
Αναπαράσταση από την περίφημη Μάχη των Εθνών στα καταλανικά πεδία... 

Ο μυστηριώδης θάνατος του Αττίλα τη νύχτα του γάμου του 
Αλλά και το τέλος του μεγάλου στρατηλάτη Αττίλα ήταν εξίσου άδοξο αλλά και μυστηριώδες. Η πιο επικρατούσα εκδοχή έχει να κάνει με ρινορραγία τη νύχτα του γάμου του.... 

attila2

Το σενάριο της ρινορραγίας 
Τα 453 μ. Χ ο Αττίλας παντρεύτηκε την Ίντιλκο, μια νεαρή κοπέλα φημισμένη για την ομορφιά της. Τη νύχτα του γάμου του, ο Αττίλας έκανε μεγάλη κατανάλωση ποτού και φαγητού και όταν το ζευγάρι αποσύρθηκε από το γλέντι στη σκηνή του παρουσίασε ρινορραγία. Ενώ η γυναίκα του έμεινε δίπλα του όλο το βράδυ δεν ειδοποίησε κανέναν για την ρινορραγία που υπέστη ο Αττίλας. Την επόμενη μέρα οι υπηρέτες βρήκαν τον Αττίλα νεκρό στο ίδιο του το κρεβάτι και την Ίντιλκο δίπλα του σοκαρισμένη.... 
La mort d'Attila (J. Villeclère, 19e siècle, Musée des Beaux
Ο θάνατος του Αττίλα και η Ίντιλκο, του J. Villeclère... 

Εκδίκηση με ερωτικά θέλγητρα; 
Μια άλλη δαιμονική εκδοχή θέλει την Ίντιλκο, την έφηβη καλλονή, κρυφή πράκτορα των Βυζαντινών, οι οποίοι έψαχναν τρόπο να απαλλαγούν από την απειλή του. Φέρεται όμως ότι και η ίδια επιθυμούσε διακαώς τη εξόντωση του Αττίλα ως εκδίκηση για τη δολοφονία της οικογένειά της από τις δυνάμεις των Ούννων. Δηλητηρίαση πάνω στο γλέντι; Μια τρίτη εκδοχή είναι να τον δηλητηρίασαν στο γλέντι του γάμου. Όσον αφορά στην τύχη της Ίντιλκο, κάποιοι γερμανικοί θρύλοι αναφέρουν πως οι Ούννοι την έκαψαν την ημέρα της κηδείας του Αττίλα. Μετά τον θάνατο του Αττίλα το 453 μ . Χ, το κράτος των Ούννων διαλύθηκε και εξαφανίστηκε σταδιακά στο πέρασμα του χρόνου.   Στην αρχική φωτογραφία ο Αττίλας ο Ούνος σχεδιασμένος από τον Miguel Coimbra.... 



Πολεμούσαν, έτρωγαν, κοιμόντουσαν πάνω σε άλογα και ήταν τρομακτικοί κατακτητές. Ούννοι, ο πολεμικός λαός που τους παρομοίασαν με τους Γερμανούς. Γιατί όμως εξαφανίσθηκε ο λαός του Αττίλα;...

attila

Οι αυθεντικοί Ούννοι ήταν περισσότερο στρατός παρά φυλή, άρα κανένα σύγχρονο έθνος δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι κατάγεται από εκείνους. Οι Ούννοι κατέφθασαν στην Ευρώπη από την κεντρική Ασία τον 4ο αιώνα μ.Χ. Σε μόλις ογδόντα χρόνια δημιούργησαν μια αυτοκρατορία που εκτεινόταν από τις στέπες της Κεντρικής Ασίας ως τη σύγχρονη Γερμανία και από τη Μαύρη Θάλασσα ως τη Βαλτική. Ίππευαν μικρά άλογα και περνούσαν σχεδόν όλον τους το χρόνο έφιπποι. Οι Ρωμαίοι έλεγαν ότι οι Ούννοι μάχονταν, έτρωγαν, κοιμόντουσαν και εξασκούσαν τη διπλωματία πάνω σε άλογα, σε σημείο που να ζαλίζονται όποτε πατούσαν το πόδι τους στη γη. Ρωμαίοι εναντίον Ούννων Δεν γνωρίζουμε ακριβώς από του κατάγονταν ή τι γλώσσα μιλούσαν, αλλά οι περισσότεροι ιστορικοί πιστεύουν πλέον ότι οι Ούννοι ήταν ένας πολυεθνικός πολύγλωσσος στρατός. Το μόνο τους κοινό σημείο ήταν η αφοσίωση τους στον σπουδαίο ηγέτης τους, τον Αττίλα και η ανυπέρβλητη τεχνική που είχαν ως έφιπποι τοξοβόλοι. Μετά τον θάνατο του Αττίλα του Ούννου οι τρεις γιοι του ήρθαν σε ρήξη και η αυτοκρατορία διαλύθηκε σχεδόν όσο γρήγορα είχε δημιουργηθεί. Τα υπολείμματα των στρατευμάτων ηττήθηκαν το 454 από μια συμμαχία γοτθικών και άλλων γερμανικών φυλών στη μάχη του Νεντάο. Από τη στιγμή που δεν υπήρχε κράτος Ούννων, δεν υπήρχαν κτίρια, νόμοι, πολιτισμός ή κοινή γλώσσα, σχεδόν τίποτα δεν διασώθηκε, αν εξαιρέσουμε τις διάφορες ιστορίες. Αυτό έχει επιτρέψει σε πολλούς λαούς της Ευρώπης και της Ασίας να ισχυρίζονται ότι στις φλέβες τους κυλά αίμα Ούννων, υπονοώντας φυσικά ότι συγγενεύουν με τον ηρωικό πολεμιστή- βασιλιά Αττίλα. Λαμβάνοντας υπόψη την εθνοτική ποικιλία των Ούννων, κάτι τέτοιο είναι ανούσιο. Αν ρωτήσει κάποιος που ζουν σήμερα οι απόγονοι των Ούννων η απάντηση είναι «παντού». Οι «Ούννοι» στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο Στα αγγλικά του 19ου αιώνα η λέξη «Ούννος» σήμαινε βάνδαλος: κάποιος που επιδίδεται σε ανεγκέφαλες πράξεις καταστροφής. Μόλις στις αρχές του 20ου αιώνα η λέξη κατέληξε να ταυτίζεται με τους Γερμανούς και γι’ αυτό ευθύνεται ένας Γερμανός. Στις 27 Ιουλίου 1900 ο Κάιζερ Γουλιέλμος Β’ απευθυνόταν στα στρατεύματα που ετοιμάζονταν να συμμετάσχουν στη συμμαχία με άλλες αποικιοκρατικές δυνάμεις προκειμένου να καταστείλουν μια εξέγερση κατά των Δυτικών στην Κίνα. Τους παρότρυνε να μη δείξουν τον παραμικρό οίκτο στους επαναστάτες Μπόξερ, όπως χαρακτήριζαν σαρκαστικά στη δύση το κίνημα «Οι ενάρετες γροθιές της Αρμονίας». Ο Κάιζερ κατέληξε: «Οι Ούννοι υπό τις διαταγές του Αττίλα απέκτησαν φήμη που τη θυμόμαστε ακόμη και σήμερα. Είθε το όνομα της Γερμανίας να γίνει εξίσου γνωστό στην Κίνα, ώστε κανένας Κινέζος να μην τολμήσει να λοξοκοιτάξει ξανά Γερμανό». Όταν ξέσπασε ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος το 1914 η συμμαχική προπαγάνδα αξιοποίησε το συγκεκριμένο σχόλιο. Τον τόνο έδωσε το κύριο άρθρο των Times με τίτλο: «Η προέλαση των Ούννων». Παρουσίαζε τους Γερμανούς ως ακόμη χειρότερους από τους παλαιούς βαρβάρους. Σε αντίθεση με τον Κάιζερ, το άρθρο τους κατακεραύνωνε με τη φράση «Ακόμη και ο Αττίλας είχε μια θετική πλευρά». Στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο οι λέξεις «Kraut» και «Jerry» ήταν τα δημοφιλή παρατσούκλια που χρησιμοποιούσαν οι Βρετανοί για τους Γερμανούς, αν και ο Τσόρτσιλ εξακολουθούσε να προτιμά τον χαρακτηρισμό «Ούννοι». Σε ραδιοφωνικό διάγγελμα το 1941, αναφερόμενος στη γερμανική εισβολή στη Σοβιετική Ένωση, μίλησε για «κτηνώδεις μάζες από στρατιές Ούννων που προχωρούσαν με βήμα βαρύ σαν σμήνη σερνάμενων ακρίδων».... 

Η περήφανη Μαρία από την Κύπρο που τίναξε στον αέρα το πλοίο που τη μετέφερε στα σκλαβοπάζαρα των Οθωμανών. Η αιματηρή κατάληψη της Αμμόχωστου το 1571 και οι φρικαλεότητες των Τούρκων που διαπόμπευσαν τους υπερασπιστές της πόλης...

cyprus

Η κατάληψη της Λευκωσίας από τους Τούρκους συνοδεύτηκε από φοβερές λεηλασίες, σφαγές και αιχμαλωσίες που κράτησαν τρεις ημέρες. Οι νικητές άρπαζαν και κατέστρεφαν ότι έβρισκαν στο διάβα τους, ιδιαίτερα τις εκκλησίες, έκοβαν τα κεφάλια ακόμα και γερόντων για να δοκιμάσουν τα σπαθιά τους, ενώ άλλους  τους έσερναν στην αιχμαλωσία, ιδιαίτερα όσους έκριναν ότι θα μπορούσαν να αποφέρουν μεγάλο κέρδος.  Στο τέλος έστησαν σκλαβοπάζαρο, όπου πουλούσαν αγόρια και κορίτσια. Οι ίδιοι κόμπαζαν πως οι λεηλασίες ξεπερνούσαν εκείνες της Πόλης. ... 

Η διαπόμπευση Μετά την πτώση της Αμμοχώστου στις 6 Αυγούστου 1571, τον  υπερασπιστή της Μαρκαντώνιο Μπραγαδίνο οι Τούρκοι, αφού τον γύμνωσαν, τον έβαλαν επάνω σε μια αγελάδα και τον διαπόμπευσαν υπό τους ήχους των τυμπάνων και τις ιαχές των Οθωμανών. Στη συνέχεια τον έριξαν και τον έγδαραν ζωντανό, γέμισαν το δέρμα του με άχυρα, το κρέμασαν στη γαλέρα του καπετάνιου της Ρόδου, ενώ το σώμα του το έκοψαν σε κομμάτια που τα κρέμασαν στα κανόνια του πλοίου. Έπειτα η γαλέρα παρέπλευσε τις ακτές της Συρίας για να επισφραγίσουν έτσι οι νικητές τον θρίαμβο τους. Τα λάφυρα των Τούρκων Το 1571 οι Τούρκοι ολοκλήρωσαν την κατάκτηση της Κύπρου. Τα λάφυρα ήταν πολλά. Εκτός των άλλων αιχμαλώτισαν και πολλά κορίτσια, τα οποία επιβίβασαν σε ένα πλοίο με προορισμό τα σκλαβοπάζαρα. Ανάμεσα τους ήταν και η αριστοκρατικής καταγωγής Μαρία η Συγκλητική, που ξεχώριζε για την ομορφιά της. Αυτή, προκειμένου να αποφύγει τόσο η ίδια όσο και οι άλλες οι κοπέλες τον εξευτελισμό της αγοραπωλησίας, βρήκε τρόπο και έβαλε φωτιά στην πυριτιδαποθήκη του πλοίου. Η έκρηξη που ακολούθησε ήταν τρομερή. Όλα τα κορίτσια και το τουρκικό πλήρωμα χάθηκαν.... 

Μηχανή του Χρόνου: Ξέθαβε γυναικεία πτώματα και τα ταρίχευε, για να τους δώσει ζωή



Ο "ιδιοφυής" πανεπιστημιακός που μιλούσε 13 γλώσσες. Ονόμαζε τις ανθρώπινες κούκλες, κόρες του και τον κατέδωσαν οι γονείς του (Pics)
Στις 2 Νοεμβρίου 2011 στην Ρωσία, η αστυνομία συλλαμβάνει έναν άνδρα να περιπατεί μέσα σε ένα νεκροταφείο, ο οποίος κοίταζε ύποπτα τους τάφους. Αργότερα, η αστυνομία ανακαλύπτει 25 πτώματα κοριτσιών, ταριχευμένα και ντυμένα, να κάθονται στα ράφια και στους καναπέδες του διαμερίσματός.
AdTech Ad

Μαζί με αυτά και διάφορα μνήματα και επιγραφές από τους τάφους που σύλησε, καθώς και οδηγίες για το πώς να ταχιρεύσεις ένα ανθρώπινο σώμα. Ο Ανατόλυ Μόσκβιν γεννήθηκε το 1966 στην Ρωσία και από μικρός είχε μία εμμονή με τον θάνατο και τις κηδείες. Ο ίδιος ισχυρίζετο πως αυτό άρχισε, όταν αναγκάστηκε να φιλήσει το μάγουλο μίας νεκρής κοπέλας στην κηδεία της, όπως ήταν η παράδοση.
Παρά τις ιδιοτροπίες του, ο Μόσκβιν ήταν ιδιαιτέρως αξιοσέβαστος και διακεκριμένος ακαδημαϊκός. Σπούδασε φιλολογία στο Κρατικό Πανεπιστήμιο της Μόσχας και έκανε μεταπτυχιακό στις Κελτικές σπουδές. Διετέλεσε λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Γλωσσολογίας Νίζνι Νοβγκόροντ, δημοσίευσε άρθρα και βιβλία πάνω στην νεκρολογία, εργάστηκε ως δημοσιογράφος, και ως γλωσσολόγος και ιστορικός μιλούσε 13 γλώσσες! Για αυτό στο δικαστήριο μάλιστα τον χαρακτήρισαν «ιδιοφυΐα».
 






Παράλληλα, ο Μόσκβιν διένυε μέχρι και 20 χιλιόμετρα την ημέρα για να φτάσει σε διάφορα νεκροταφεία της Ρωσίας, όπου ξέθαβε τα πτώματα νεαρών κοριτσιών, μεταξύ 3-15 ετών. Τα μετέφερε στο διαμέρισμά του και τα ταχίρευε, βασιζόμενος σε οδηγίες βιβλίων.
Έπειτα τα έντυνε με χρωματιστά παιδικά ρούχα, όπως υποδήματα, καλσόν, φορέματα, γάντια και καπέλα. Tους έβαζε κραγιόν και ζωγράφιζε μάτια επάνω σε μάσκα που τους προσέθετε.
 







Οι «κούκλες» του, όπως τις ονόμαζε, κοσμούσαν διάφορα μέρη του διαμερίσματός του. Τις έβαζε σε ντουλάπια, στους καναπέδες, σε ράφια, στο κρεβάτι, μέχρι και στο γκαράζ της πολυκατοικίας. Σημείωνε τα γενέθλια κάθε κούκλας, τα οποία γιόρταζε μαζί τους όταν ερχόταν η ώρα. Συζητούσε καθημερινά μαζί τους και τους φερόταν σαν να ήταν κόρες του.
«Άκουγα τι μου έλεγαν. Συχνά μου ζητούσαν να τις βγάλω έξω για βόλτα» έλεγε. Το μυστικό του Μόσκβιν διήρκεσε 10 χρόνια μέχρι που μία ημέρα οι γονείς του, που ενίοτε έμεναν μαζί του, επέστρεψαν απροσδόκητα από διακοπές και ανακάλυψαν το μυστικό του.
 

















Για κάποιο λόγο μέχρι τότε πίστευαν όντως ότι ήταν κούκλες σε φυσιολογικό μέγεθος! Ο Μόσκβιν συνελήφθη αμέσως σε ένα κοντινό νεκροταφείο και οδηγήθηκε στην εισαγγελία. Εκείνος δέχτηκε με μεγάλη προθυμία να βοηθήσει τις αρχές και να δώσει απαντήσεις σε όλα τους τα ερωτήματα.
 







Σχετικά με το κίνητρό του, υποστήριξε πως δεν ήταν σεξουαλικό. Απλώς περίμενε την επιστήμη να «βρει τρόπους να επαναφέρει στην ζωή αυτά τα κορίτσια». Ήθελε να γίνει επαγγελματίας ταχιρευτής. Αργότερα κατηγόρησε τους γονείς ότι αμέλησαν την φροντίδα των παιδιών τους και πως ο ίδιος τους έδωσε ζεστασιά στο σπίτι του. Οι εγκληματολόγοι χαρακτήρισαν την περίπτωσή του μοναδική και το δικαστήριο αποφάσισε τον εγκλεισμό του σε ψυχιατρική κλινική.

Το ιταλικό χωριό-φάντασμα της Ελλάδας



Campochiaro. Ένα ιταλικό χωριό - φάντασμα στη Ρόδο στο οποίο ζουν ακόμη τα γκιζάνια που είναι ψάρια υπό εξαφάνιση. Δείτε τα μαγευτικά πλάνα σε ένα βίντεο που θα σας ταξιδέψει (Vid)

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

16 Οκτωβρίου 2002 Μετά από 17000 χρόνια

Egypt.Alexandria.BibliothecaAlexandrina.01.jpg

Ανοίγει και πάλι τις πύλες της στον κόσμο, η Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας. 
Με τον όρο Νέα Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, ή bibliotheca alexandrina εννοείται η προσπάθεια αναβίωσης της αρχαίας Βιβλιοθήκης στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου υπό την αιγίδα της UNESCO και της αιγυπτιακής κυβέρνησης.
Από το 2002 που έγινε η έναρξή της η Νέα Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας προμηθεύει την παγκόσμια ακαδημαϊκή κοινότητα και κάθε ενδιαφερόμενο που μπορεί να έχει πρόσβαση στα αρχεία της με μοναδικές συλλογές γνώσης πάνω σε θέματα αρχαίων και μεσαιωνικών πολιτισμών, καθώς και σύγχρονων επιστημών και προσφέρει τα μέσα για κοινωνικές και οικονομικές μελέτες σε τοπικό, διεθνές και παγκόσμιο επίπεδο.

Τοπογραφία

Άποψη του εσωτερικού της Νέας Βιβλιοθήκης
Η Νέα Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας βρίσκεται παράλληλα στη Σχολή Τεχνών τουΠανεπιστημίου της Αλεξάνδρειας και κοιτάζει προς τη Μεσόγειο με τη βόρεια πλευρά της. Η περιοχή της Σελσέλα, όπως ονομάζεται, είναι σχεδόν η ίδια περιοχή με εκείνη την οποία καταλάμβανε η αρχαία βιβλιοθήκη. Στην περιοχή του Βρουχίου αποκαλύφθηκαν αρχαιολογικά ευρήματα, τα οποία φιλοξενούνται πλέον στο Μουσείο της Βιβλιοθήκης. Η θέα προς τον ανατολικό λιμένα αποκαλύπτει τo παλιό φρούριο των Μαμελούκων στο Καΐτ Μπέι, το οποίο χτίστηκε το 1480, πάνω στα χαλάσματα του περίφημου Φάρου.
Η Βιβλιοθήκη σχεδιάστηκε έτσι ώστε να συγκλίνει προς τη θάλασσα, ενώ ένα τμήμα της είναι βυθισμένο σε μια δεξαμενή νερού, έτσι ώστε να συμβολίζει τον αρχαίο αιγυπτιακό ήλιο που προβάλλει από τη θάλασσα. Η επικλινής στέγη του οικοδομήματος επιτρέπει την έμμεση χρήση του ηλιακού φωτός στα περισσότερα τμήματα της βιβλιοθήκης και ταυτόχρονα δίνει καθαρή θέα προς τη θάλασσα. Σχεδιασμένος σαν βέλος ένας αεροδιάδρομος ενώνει τη βιβλιοθήκη με το Πανεπιστήμιο, ενώ όλο το κτίριο είναι περιτειχισμένο με πέτρα από γρανίτη του Ασουάν, πάνω στον οποίο είναι σχεδιασμένα καλλιγραφικά γράμματα και αντιπροσωπευτικές επιγραφές από όλους τους πολιτισμούς του κόσμου. Στην ουσία ο όλος σχεδιασμός αποδίδει την κληρονομιά του παρελθόντος και την αναβίωση μιας πολιτισμικής ακτινοβολίας που αγγίζει και τις πιο μακρινές γωνιές του κόσμου.
Η βιβλιοθήκη καλύπτει μια συνολική περιοχή 40.000 ενώ το συνολικό εμβαδόν των ορόφων της καλύπτει τα 69.000 μ2. Έχει 13 ορόφους μέσα στους οποίους υπάρχουν 3.500 θέσεις μελέτης, 8.000.000 τόμοι (προς το παρόν), 50.000 χάρτες, 100.000 χειρόγραφα, 30 βάσεις δεδομένων, 10.000 σπάνιες εκδόσεις, 200.000 δίσκοι και μαγνητοταινίες με μουσικά θέματα, 50.000 βίντεο και 578 εργαζόμενοι (προς το παρόν).
Οπωσδήποτε οι αριθμοί θα αλλάξουν δραστικά μέσα στην επόμενη δεκαετία, καθώς αναμένεται μεγαλύτερη ανταπόκριση από τις κυβερνήσεις για οικονομική και σε είδος βοήθεια, αυστηρά σε θέματα ανάπτυξης της βιβλιοθήκης. Στο όλο σύμπλεγμα τέλος περιλαβάνεται συνεδριακό κέντρο με 3.200 θέσεις, μουσείο επιστημών, πλανητάριο, σχολή πληροφορικής, ινστιτούτο καλλιγραφίας και μουσείο.

16 Οκτωβρίου 1923: Ο Γουόλτ Ντίσνεϊ ιδρύει την κινηματογραφική εταιρεία Disney

walt-disney

Home / Αφιερώματα / 16 Οκτωβρίου 1923: Ο Γουόλτ Ντίσνεϊ ιδρύει την κινηματογραφική εταιρεία Disney
walt-disney

16 Οκτωβρίου 1923: Ο Γουόλτ Ντίσνεϊ ιδρύει την κινηματογραφική εταιρεία Disney

Στις 16 Οκτωβρίου του 1923 ο Walt Disney ιδρύει την κινηματογραφική εταιρεία «Disney», που κυριαρχεί έως και σήμερα στον τομέα των κινουμένων σχεδίων. Η Walt Disney Company (που συνήθως αναφέρονται ως Disney) είναι ο μεγαλύτερος όμιλος μέσων ενημέρωσης στον κόσμο από πλευράς εσόδων. Ιδρύθηκε στις 16 Οκτωβρίου 1923, από την Walt Disney και Roy ως το στούντιο Disney Brothers Cartoon. Η Walt Disney Productions έχει καθιερωθεί ως ηγέτης στην αμερικανική βιομηχανία animation πριν από τη διαφοροποίηση σε ζωντανής δράσης παραγωγή ταινιών. Η Walt Disney Company έχει επεκτείνει τις υφιστάμενες δραστηριότητες της και άρχισε επίσης να επικεντρώνεται σε μέσα όπως το θέατρο και το ραδιόφωνο.
Η εταιρεία είναι περισσότερο γνωστή για τα προϊόντα του στούντιο ταινιών του, η Walt Disney Pictures είναι σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα και πιο γνωστά στούντιο ταινιών στο Χόλιγουντ . Η Disney κατέχει, επίσης, και λειτουργεί το ABC(πασίγνωστο και μεγάλο τηλεοπτικό κανάλι στις ΗΠΑ) όπως επίσης και το καλωδιακό αθλητικό κανάλι ESPN. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την μεγάλη της επέκταση και καταξίωση στον τηλεοπτικό χώρο η Disney κατέχει και άδειες σε 14 θεματικά πάρκα σε όλον τον κόσμο(Παρίσι Φλόριντα).Ένα από τα πρώτα και πολύ γνωστά δημιουργήματα κινουμένων σχεδίων της εταιρείας είναι και ο Mickey Mouse που αποτελεί και την επίσημη μασκότ της Walt Disney Company. Αναμφίβολα η ίδρυση της εταιρίας άλλαξε πρός το καλύτερο την βιομηχανία κινουμένων σχεδίων προσθέτωντας μαγεία και φαντασία τα οποία καθηλώνουν ακόμη και σήμερα τόσο το νεανικό κοινό όσο και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.
Ο Γουώλτερ Έλιας Ντίσνεϋ (5 Δεκεμβρίου 1901– 15 Δεκεμβρίου 1966) ήταν αμερικανός παραγωγός ταινιών, σκηνοθέτης, σεναριογράφος, ηθοποιός και σχεδιαστής κινουμένων σχεδίων. Ήταν γιος της Φλώρα και του Έλιας Ντίσνεϋ, έχοντας τρεις αδελφούς και μια αδελφή. Ως συνιδρυτής αρχικά της Walt Disney Productions (Ό άλλος ιδρυτής ήταν ο αδελφός του, Ρόι Ντίσνεϋ) και του μέχρι σήμερα κολοσσού Walt Disney Company έχει γίνει ένας από τους πιο διάσημους παραγωγούς στην ιστορία του κινηματογράφου. Η Walt Disney Company σήμερα έχει ετήσια έσοδα που φτάνουν περίπου τα 30 δισεκατομμύρια δολάρια.
Γραμματόσημο που απεικονίζει τον Γουώλτ
Ο Γουώλτ Ντίσνεϋ είναι ιδιαίτερα γνωστός ως επιτυχημένος παραμυθάς και δημιουργός ταινιών κινουμένων σχεδίων με πρώτη του την ταινία Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι. Έφερε επίσης επανάσταση στον χώρο των θεματικών πάρκων με την πρωτοποριακή του δημιουργία, την Ντίσνεϋλαντ. Ο ίδιος και το προσωπικό του δημιούργησαν μια σειρά από τους πιο διάσημους ήρωες κινουμένων σχεδίων με εξέχουσα θέση να κατέχει η δημιουργία του Γουώλτ Ντίσνεϋ (που πολλοί που τον γνώριζαν αποκάλεσαν ως «τον άλλο εαυτό του Γουώλτ»), Μίκι Μάους.
Ο Γουώλτ Ντίσνεϋ πέθανε τον Δεκέμβριο του 1966 από καρκίνο του πνεύμονα. Τα λεγόμενα περί παγώματος του μέχρι να ανακαλυφθεί θεραπεία είναι αστικός μύθος.
Από την Εταιρεία την οποία ίδρυσε δημιουργήθηκαν πολλά κινούμενα σχέδια.
Σήμερα, έχει γίνει ένας από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες κινουμένων σχεδίων, λόγω των δημοφιλών ταινιών του που έχουν εξαπλωθεί σε όλον τον κόσμο.Οι πιο γνωστοί χαρακτήρες που σήμερα έκανε πασίγνωστη την εταιρία του, είναι ο Μίκι Μάους, ο Ντόναλντ Ντακ, η Μίνι Μάους, η Ντάιζι Ντακ, ο Πλούτο και ο Γκούφι.

Μάχη της Λειψίας 16 Οκτωβρίου 1813

Battle of Leipzig by Zauerweid.jpg

Η Μάχη της Λειψίας ή αλλιώς Μάχη των Εθνών (ρωσ. Би́тва под Ле́йпцигом[4]γερ. Völkerschlacht bei Leipzig, γαλλ. Bataille de Leipzig (1813)), διεξήχθη στη Λειψία, στο Βασίλειο της Σαξωνίας, από τις 16-19 Οκτωβρίου 1813. Η Μάχη της Λειψίας ήταν η πιο σημαντική μάχη των Ναπολεόντειων Πολέμων, στην οποία οΝαπολέων Α' της Γαλλίας ηττήθηκε από τους συμμαχικούς στρατούς της Ρωσικής Αυτοκρατορίας, τηςΑυστριακής Αυτοκρατορίας, της Πρωσίας και της Σουηδίας.
Η μάχη διεξάχθηκε στη Λειψία, και από τις δύο πλευρές συμμετείχαν Γερμανοί στρατιώτες. Στην πρώτη μέρα της μάχης, 16 Οκτωβρίου 1813, ο Ναπολέων αμύνονταν με επιτυχία, αλλά λόγω της πίεσης από τα άκρα, των συμμάχων, αναγκάστηκε να υποχωρήσει στην Λειψία στις 18 Οκτωβρίου. Στις 19 Οκτωβρίου, έχοντας υποστεί μεγάλες απώλειες, υποχώρησε στη Γαλλία.
Η Μάχη της Λειψίας υπήρξε πολύ σημαντική, μιας και μετά από αυτήν την ήττα, στον Ναπολέοντα έμεινε μόνο η Γαλλία. Το 1814 άρχισε η επίθεση κατά της Γαλλίας, λόγω της οποίας ο Ναπολέων έχασε τον θρόνο του