Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΡΑΤΟΣ! ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΟΙΜΠΛΕ ...

http://www.zachariasandfriends.com/wp-content/uploads/2014/07/germancompanyformation.jpgΟ Σόιμπλε ομολογεί πως η Γερμανία μετά τον Β΄ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ δεν ήταν ποτέ κράτος κυρίαρχο αλλά εταιρεία ελεγχόμενη από τον εκάστοτε Υπουργό Οικονομικών και μάλιστα με την ακόλουθη διεύθυνση:

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ Ε.Π.Ε. BUNDESREPUBLIK DEUTSCHLAND FINANZAGENTUR GmbH ΟΔΟΣ:LURGIALLEE 5 D – 60439 FRANKFURT/MAIN ΤΗΛ.: + 4969 – 25616 – 0 FAX : + 4969 – 25616 – 1476 E-Mail:info@deutsche-finanzagentur.de Αρ.Εγκρίσεως: HRB 51411 AMTSGERICHT/FRANKFURT/MAIN
Με άλλα λόγια λοιπόν, η Γερμανία μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, δέν επετράπει να γίνει ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΡΑΤΟΣ!
Το παραδέχεται άλλωστε επίσημα και ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΟΪΜΠΛΕ.
Που σημαίνει ότι:
– Δεν έχει ακόμα ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΙΡΗΝΗΣ, αν και κατά το ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ, ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΚΑΤΟΧΗΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 60 ΧΡΟΝΙΑ, μετά πρέπει να της δοθεί το δικαίωμα της απελευθέρωσής της.
– Βρίσκεται ακόμα σε ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, με 50 τόσες χώρες σε Προσωρινή ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΠΥΡΟΣ!
– Βρίσκεται ακόμα ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ με ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ και ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ!
– Δεν έχει γίνει πραγματική ΕΝΩΣΗ το 1989 με τη ΣΥΜΦΩΝΙΑ 2+4, που απλά, ήταν μια ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΟΡΩΝ!
– Βρίσκεται ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ, αλλά σε ΑΔΡΑΝΕΙΑ, στα όρια της Επικράτειας του 1937.
– Νόμιμο, αλλά σε προσωρινή ΑΔΡΑΝΕΙΑ είναι το ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥ 1919 της Βαϊμάρης.
– Αντί λοιπόν για έγκυρο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, τους έχει επιβληθεί –λόγω κατοχής, κατά το ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ, ένας ΒΑΣΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ – για να λειτουργεί η γραφειοκρατία και η ασφάλεια του πολίτη, μέχρι την υπογραφή ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ, τη διενέργεια ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ και την ψήφιση Καινούριου Συντάγματος, ή την επίσημη συνέχιση του Βασικού Νόμου, ή την επαναφορά του Συντάγματος του 1919 κλπ. κλπ., όπως ο Γερμανικός Λαός αποφασίσει.
– Ο Γερμανός ΄΄Πολίτης΄΄, αντί για ταυτότητα ταυτοποίησης προσώπου, έχει ένα ΄΄ΠΑΣΣΟ΄΄, για την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στην οποία ανήκει, αφού δεν μπορεί να ανήκει σε χώρα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
Λογική απορία βέβαια, αν η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αυτή έχει ΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ υπογραφής ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ Ή ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΑ ΚΡΑΤΗ…..Εκτός αν….Αλλά τουλάχιστον στα μαθηματικά, το ΕΝΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΟ ΟΛΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΟΜΟΕΙΔΩΝ?
Όμως ως ΧΩΡΑ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΉΝ, αναλαμβάνει προς χάριν του κατόχου και κατακτητή της – με την ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΜΟΙΒΗ βέβαια – την κήρυξη ανελέητου, εξοντωτικού, εγκληματικού και βάρβαρου ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ άλλων χωρών.
Οι πρόσφατες εκλογές στη Γερμανία και η παρατεινόμενη διαδικασία σχηματισμού κυβέρνησης καταδεικνύουν κάτι αξιοπερίεργο. Όχι μόνο φαίνεται πως η Γερμανία διοικεί την υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά και η Ευρώπη μοιάζει «ερωτευμένη» με αυτή τη Γερμανία, καθώς, σε δύσκολη συγκυρία οικονομικής και πολιτικής αστάθειας, οι Γερμανοί εμφανίζονται ως οι μόνοι Ευρωπαίοι που μοιάζει να ξέρουν τι ακριβώς θέλουν.
Η μοναδικότητα της Γερμανίας είναι τόσο ξεκάθαρη, ώστε, ενώ σε αλλά κράτη της Ε.Ε., τα εκλογικά σώματα «τιμωρούν» τις κυβερνήσεις τους που τους έριξαν τόσο βαθιά μέσα σε αυτή τη νέα Μεγάλη Ύφεση, στη Γερμανία οι πολίτες επανεξέλεξαν την καγκελάριο Αγκελα Μέρκελ, υποστηρίζοντας σθεναρά το κόμμα της, τους Χριστιανοδημοκράτες (CDU).
Επιπλέον, οι γείτονες της Γερμανίας δείχνουν με κάθε τρόπο την αγάπη τους προς αυτήν: στη Γαλλία, ο διανοούμενος Αλέν Μινκ δημοσίευσε το βιβλίο «Ζήτω η Γερμανία» (Vive l’ Allemagne), πλέκοντας το εγκώμιο στην «πιο υγιή και δημοκρατική χώρα της Ευρώπης». Στην Ιταλία, ολοένα και πληθαίνουν οι φωνές όσων θεωρούν πως η Γερμανία θα έπρεπε να χρησιμεύσει ως μοντέλο προκειμένου η χώρα να βγει από τη κρίση. Ο βρετανός πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον αποπειράθηκε να ενισχύσει το διεθνές του κύρος μιλώντας για τους «στενούς δεσμούς που ενώνουν το Ηνωμένο Βασίλειο με τη Γερμανία». Μέχρι και η ηγεσία της Κίνας θεωρεί πως η Γερμανία αποτελεί ένα υπόδειγμα βιώσιμης ανάπτυξης διαμέσου εξαγωγών.
Όταν σχηματιστεί η νέα κυβέρνηση της Μέρκελ, το Βερολίνο θα αναλάβει έναν ακόμη πιο σημαντικό ρόλο προς την επίτευξη μιας ακόμη μεγαλύτερης Ευρωπαϊκής ενοποίησης – μια διαδικασία που απαιτεί ακόμη μεγαλύτερες θυσίες, συμπεριλαμβανομένης της εκχώρησης της εθνικής της κυριαρχίας. Υπό μια έννοια, κάτι τέτοιο θα αποτελεί μια συνέχεια της μακραίωνης ιστορίας της Γερμανίας. Ενός κράτους που διαρκώς αυτοκαταργεί κι αυτοκαταργείται.
Το αποδεικνύει η ιστορία. Σχεδόν κάθε εκατό χρόνια, από την εποχή της Μεταρρύθμισης του Μαρτίνου Λούθηρου, ο αριθμός των ανεξάρτητων γερμανικών κρατιδίων μειώνεται συνεχώς. Η Συνθήκη Ειρήνης της Βεστφαλίας το 1648 μείωσε τον αριθμό τους στην λεγόμενη Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία από τρεις με τέσσερις χιλιάδες σε μόλις τριακόσια με τετρακόσια κρατίδια.
Μετά το τέλος των Ναπολεόντειων Πολέμων (1815) ο αριθμός τους έπεσε στα 39, ενώ το 1866 παρέμεναν μόλις 34 μέλη της γερμανικής συνομοσπονδίας. Μια νέα σειρά πολέμων και συνθηκών ειρήνης είχαν ως αποτέλεσμα την «kleindeutsch», τη «Μικρή Γερμανική Αυτοκρατορία» του 1871, όπου υπήρχαν μόνο τρία κύρια γερμανόφωνα κράτη στην Ευρώπη (η Γερμανική Αυτοκρατορία, η Αυστροουγγαρία και η Ελβετική Συνομοσπονδία), εκ των οποίων κανένα δεν αποτελούσε ένα συμβατικό έθνος-κράτος.
http://www.zachariasandfriends.com/wp-content/uploads/2014/07/jodl-signs.jpg
Ο Αλφρεντ Γιοντλ υπογράφει την παράδοση της Γερμανίας χωρίς όρους…Στην πραγματικότητα ήταν παράνομο καθότι μόνο ο εκλελεγμένος ηγέτης μιας χώρας μπορεί να το κάνει.


Στον δε 20ο αιώνα η διάσπαση της Γερμανίας το 1949 σε Ομοσπονδιακή και Λαοκρατική ανέβασε τον αριθμό των γερμανόφωνων ευρωπαΐκών κρατών σε τέσσερα (μαζί με την Αυστρία και την κατάπλειψηφία γερμανόφωνη Ελβετία).
Συμπέρασμα: αν η νέα κυβέρνηση του Βερολίνου τεθεί επικεφαλής σε μία πορεία προς μια πιο ισχυρή, πιο ομοσπονδιακή Ευρώπη, σε έναν αιώνα από σήμερα μπορεί να μην υπάρχει στη Γηραιά ‘Ηπειρο κανένα κυρίαρχο γερμανικό κράτος. Γιατί η Γερμανία και οι εραστές της πεθαίνουν πάντα στο τέλος, μονάχα για να ζήσουν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.
Οι 4 Ερωτήσεις που θα έπρεπε να κάνουν στον Σόϊμπλε:
1. Που βρίσκεται σήμερα η χώρα που λέγεται Γερμανία?
2. Γιατί δεν επιδιώκει συνθήκη ειρήνης για την ίδια και βασική προυπόθεση για ολόκληρο τον κόσμο. Ποιος την εμποδίζει, ποιος την ελέγχει?
3. Γιατί το 1989 αν και είχε πρωταγωνιστικό ρόλο ως υπουργός εσωτερικών στις τότε διαβουλεύσεις εμπόδισε την πραγματική ένωση της Γερμανίας? Για ποιούς δούλευε?
4. Πίσω από ποιο διεθνές δίκαιο θωρακίζεσθε για να δημιουργείτε οικονομική κρίση και εξόντωση κρατών και λαών προς όφελος των εργοδωτών σας σε μια χρεοκοπημένη ήδη Γερμανία.

ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ: ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ; ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ;;;

http://40.media.tumblr.com/420b2d58ae3d824cfb806770435a8e68/tumblr_ng41uyqhOp1sdvexjo1_r1_1280.png

Αν το σκεφτεί κανείς, τα κατοικίδια ζώα αποτελούν μεγάλη ευθύνη για ένα κηδεμόνα και η σωστή ανατροφή τους κοστίζει αρκετά.
Τότε όμως γιατί πάνω από 700 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο έχουν έστω και 1 κατοικίδιο..;;
Αποδεικνύεται ότι πέρα από αγάπη και συντροφικότητα τα κατοικίδια μας προσφέρουν πολύ περισσότερα πράγματα!

ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ; Γιατί οι Κρητικοί φορούν μαύρο πουκάμισο;

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του ...
σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα. Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου

Οι επιρροές από την δύση
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ιστορία και εξέλιξη της κρητικής φορεσιάς παρουσιάζουν οι νομοθεσίες των Ενετών (και των Τούρκων, που θα συναντήσουμε παρακάτω), σύμφωνα με τις οποίες απαγόρευαν στις Κρητικές να φορούν πολυτελείς ενδυμασίες και να στολίζουν τα μαλλιά τους με διάφορους πολύτιμους λίθους.

Από τον στόχαστρο των Ενετών δεν ξέφυγαν ούτε οι άντρες, στους οποίους απαγορεύτηκε να ράβουν βελούδινα ρούχα και η διακόσμηση με χρυσά κεντήματα. Μάλιστα, για να μην αφήσουν περιθώρια ανυπακοής, το 1394 αυξάνουν τους δασμούς των εισαγόμενων υφασμάτων στην Κρήτη.

Μέχρι τότε οι ευκατάστατοι κάτοικοι του νησιού επηρεασμένοι από την βυζαντινή πολυτέλεια είχαν υιοθετήσει ρούχα μεγαλοπρεπέστατα, που όσο περισσότερα στολίδια είχαν σε τόσο μεγαλύτερη κοινωνική τάξη ανήκαν. Η βυζαντινή ενδυμασία φορέθηκε μετά την απελευθέρωση των Κρητών από τους Σαρακηνούς, το 961.

Με την άφιξη των Ενετών και τις απαγορεύσεις τους, η ενδυμασία των Κρητών επηρεάζεται από την δύση. Οι Κρητικές επιλέγουν φορέματα cotehardie, δηλαδή ένα φόρεμα μονοκόμματο, εφαρμοστό στο στήθος και στους γοφούς, για να τονίζει τις θηλυκές καμπύλες, μανίκια μέχρι τον αγκώνα και τετράγωνο άνοιγμα στο λαιμό. Αξιοσημείωτο της ενδυμασίας της εποχής είναι τα ψηλά τσόκαρα που ονομαζότανcalcagnetti και που για να τα περπατήσουν οι κυρίες θα έπρεπε να υποβαστάζονται από δύο υπηρέτριες. Οι άντρες ξεκινούν να φορούν κοντά ρούχα που φτάνουν περίπου μέχρι το γόνατο.

Η προέλευση της βράκας

Πιθανολογείται ότι οι Κρήτες υιοθέτησαν ένα είδος βράκας από τους Αλγερινούς πειρατές. Οι Κρητικοί δούλευαν ως ναυτικοί στα Ενετικά πλοία και για να παραπλανούν τους Αλγερινούς που λίμαζαν ολόκληρη την Μεσόγειο φορούσαν βράκα. Όταν εγκατέλειπαν τα καράβια συνέχιζαν να φορούν αυτήν την ενδυμασία, λόγω της κακής οικονομικής τους κατάστασης.

Οι Οθωμανοί καθορίζουν την παραδοσιακή Κρητική φορεσιά

Οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ, καθώς το 1669 η Κρήτη καταλαμβάνεται από την Οθωμανική αυτοκρατορία και γίνεται δέκτης και άλλων νομοθετικών ρυθμίσεων που αφορούν την ενδυμασία των κατοίκων του νησιού. Οι Οθωμανοί επιτρέπουν την εισαγωγή υφασμάτων από τις μουσουλμανικές περιοχές κι έτσι οι Κρητικοί έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε μεταξωτά, ταφτάδες, δέρμα κ.ά.

Η ενδυμασία των Κρητικών αρχίζει πλέον να θυμίζει τις παραδοσιακές φορεσιές που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Οι γυναίκες φορούν φαρδιές φούστες, φαρδιές ζώνες, μεταξωτό συνήθως πουκάμισο, μαντήλι και ζιπόνι, δηλαδή το χρυσοκέντητο γιλέκο. Από την άλλη οι άνδρες καθιερώνουν την βράκα, το λευκό συνήθως πουκάμισο, τη ζώνη με το μαντήλι, το φέσι που αργότερα έγινε σαρίκι, το γιλέκο, το καπότο (είδος παλτού) και τα στιβάνια.
Γιατί οι Κρητικοί φορούν μαύρο πουκάμισο;
Οι νομοθέτες ξανάρχονται να δώσουν εντολές στον Κρητικό λαό, επηρεάζοντας τα χρώματα που επικράτησαν στην Κρητική παραδοσιακή φορεσιά. Ο Κιαμίλ Αχμέτ Πασάς, διοικητής του Χάνδακα, απαγορεύει τα κόκκινα και λευκά σαρίκια, επιβάλει βράκες μπλε ή μαύρου χρώματος και τα κόκκινα παπούτσια. Μέχρι τότε τα στιβάνια των Κρητών ήταν μαύρου, κόκκινου αλλά και άσπρου χρώματος. Άσπρα στιβάνια συνέχισαν να φορούν οι ανυπότακτοι Κρήτες ως ένδειξη αντίστασης.


Μάλιστα, τα άσπρα στιβάνια είχαν περάσει στην συνείδηση του κόσμου ως αντίσταση τόσο που αποτελούσε χαρακτηριστικό των καπετάνιων της εποχής. Μάλιστα, ο Νίκος Καζαντζάκης, στο βιβλίο του «Καπετάν Μιχάλης» γράφει: «ακούγαμε τους γέρους νά μιλούν γιά σφαγές, παλικαριές και πολέμους, γιά λευτεριά κι Έλλάδα, και καμαρώναμε, νά κατεβαίνουν άπό τά βουνά, μέ τις φουφοϋλες βράκες τους, μέ τ' άσπρα στιβάνια τους, μέ το μαυρομάνικο παραχωμένο στη ζώνη, οι γέροι καπεταναίοι, σαν άγαθά θεριά, και νά κυκλοφορούν στα στενά σοκάκια του Μεγάλου Κάστρου», ενώ παρακάτω παρομοιάζει τον θεό με γέρο κρητικό πολεμιστή, που φορά και εκείνος τα ρούχα της εποχής «φορούσε κι αυτός φουφούλα βράκα, κρατούσε κι αυτός μα­χαίρι κι έφερνε γύρα το Κάστρο».

Η σημασία της Κρητικής ενδυμασίας

Το γνωστό πλεκτό κεφαλοκάλυμμα του Κρητικού, το σαρίκι έκανε την εμφάνιση του στο δεύτερο τέταρτο του 20ου αιώνα. Το σαρίκι με τα κρόσια σαν δάκρυα φανέρωνε την θλίψη των Κρητικών για τα πολλά χρόνια της Τουρκοκρατίας, καθώς και για το ολοκαύτωμα της μονής Αρκαδίου.

Αναπόσπαστο κομμάτι της Κρητικής ενδυμασίας ήταν το μαχαίρι. Το μαχαίρι που κοσμούσε την γυναικεία φορεσιά φανέρωνε γυναίκα αρραβωνιασμένη ή παντρεμένη. Το μαχαίρι ήταν δώρο του συζύγου και αποτελούσε μικρογραφία ανδρικού μαχαιριού. Από την άλλη, το μαχαίρι των ανδρών, που βρισκόταν πάντα ζωσμένο στην ζώνη της φορεσιάς τους, φανέρωνε την κοινωνική τους θέση και την οικονομική τους κατάσταση.
Γιατί οι Κρητικοί φορούν μαύρο πουκάμισο;
Όσον αφορά την σταδιακή αντικατάσταση του λευκού πουκαμίσου με μαύρο, η ιστορία ξεκινάει από τα Σφακιά, στα τέλη του 17ου αιώνα, όταν ακόμα οι κατάρα των βεντετών κάλυπτε σαν μαύρο σύννεφο την περιοχή και ολόκληρο το νησί. Μαύρο πουκάμισο φορούσαν οι συγγενείς του νεκρού για να δείξουν την θλίψη τους αλλά ταυτόχρονα, με αυτόν τον τρόπο φανέρωναν την «υπόσχεση» τους για εκδίκηση. Όταν πραγματοποιούσαν την «υποχρέωση» τους τότε έβγαζαν και το μαύρο πουκάμισο. Ωστόσο, το μαύρο πουκάμισο καθιερώθηκε ως καθημερινή ενδυμασία των Κρητών το 1936, όταν πέθανε ο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Οι διαφοροποιήσεις...

Σαφέστατα, στην πάροδο όλων αυτών των χρόνων και των ενδυματολογικών αλλαγών, οι φορεσιές των Κρητικών διέφεραν ανάλογα με την τοποθεσία όπου κατοικούσαν και την κοινωνική τους τάξη. Τα ρούχα στην ύπαιθρο ήταν πάντα απλά και φθηνά.
Γιατί οι Κρητικοί φορούν μαύρο πουκάμισο;
Τον διαχωρισμό της ενδυμασίας της γυναίκας της υπαίθρου και της γυναίκας της πόλης περιγράφει εξαιρετικά ο Ιωάννης Κονδυλάκης στο βιβλίο του «Ο Πατούχας». Ο Κονδυλάκης παρουσιάζει με γλαφυρό τρόπο τις αλλαγές μιας κοπέλας που μετοίκησε στην πόλη, καθώς και την εντύπωση που προκάλεσε στους κατοίκους του χωριού της, οι οποίοι με την επιστροφή της στο χωριό φαίνεται να λένε «είντα να λέμε κεμείς πως ζούμε στον κόσμο και κάνομε! Να την ακούσετε να σας εδηγάτε τση χώρας τα καλά και τ' αρχοντιές και να στουπίρη ο νους σας!». Συνεχίζει περιγράφοντας τα ρούχα που φορούσε η κοπέλα, επηρεασμένη από της ενδυματολογικές συνήθειες της πόλης, «αλλ' όσο θαυμάσια δεν διηγείτο η ίδια τα διηγούντο οι στολισμοί, με τους οποίους ήλθε από την πόλιν, η μεταξωτή γάζα η αστροποίκιλτη, που περιέβαλλε την ξανθήν της κόμη, ο χρυσός σταυρός...το χρυσοποίκιλτον κοντόχι ή κοντογούνι, το οποίον, ανοικτόν εκ των έμπροσθεν, άφηνε να μαντεύωνται υπό το αραχνούφαντον προστήθιον με τους φαρμπαλάδες, και αι περικνημίδες και τα υποδήματα με τα υψηλά τακούνια».

Ωστόσο και σύμφωνα με το cretanmagazine.gr, οι παραδοσιακές γυναικείες κρητικές φορεσιές που επικράτησαν αφορούν τα γιορτινά ρούχα και χωρίζονταν σε τρεις βασικούς τύπους, τη φορεσιά με ζιπόνι και φουστάνι, τη Σάρτζα και τη Κούδα, οι οποίες χωρίζονται και πάλι ανάλογα με τον τόπο όπου φοριούνται. Οι πιο διαδεδομένες σήμερα είναι η Σφακιανή και η Ανωγειανή φορεσιά.

Από την άλλη η ανδρική φορεσιά είναι κοινή για όλη την Κρήτη και χωρίζεται και αυτή σε καθημερινή και σχολινή ενδυμασία. Τα ρούχα των ανδρών έραβαν ειδικοί τεχνίτες που ονομάζονταν τερζήδες.

Από τις μακριές φούστες και τις βράκες στα κοντά φορέματα και τα παντελόνια

Οι γυναίκες της Κρήτης συνέχισαν να φορούν τις παραδοσιακές τους φορεσιές ως το 1920 έκτοτε διάφοροι λόγοι συνετέλεσαν στην αλλαγή των ενδυματολογικών συνηθειών τους. Η βιομηχανική επανάσταση και οι μετανάστες που επέστρεφαν στον τόπο καταγωγής του συνετέλεσαν για την ριζική αλλαγή.

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Δραγώνας, ο επιχειρηματίας, που δημιούργησε τα Harrods της Αθήνας.

Δραγώνας, ο επιχειρηματίας, που δημιούργησε τα Harrods της Αθήνας. 

gragonas featured
Η συνάντηση που μας μίλησε για την άγνωστη ζωή του 22/03/2014Κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑΕτικέτες: Αιόλου, Δραγώνας, Λέανδρος, ΜΑΚΡΟΝΗΣΣΟΣ, πολυκαταστήματα, πυρκαγιά, Σοφοκλέους «Ό,τι θέλει ο λαός, στον Δραγώνα ασφαλώς», ήταν το χαρακτηριστικό σλόγκαν της οικογενειακής επιχείρησης των καταστημάτων Δραγώνα, που άφησε ανεξίτηλη σφραγίδα στην εμπορική ιστορία της Αθήνας και του Πειραιά, από τα τέλη του 19ου και σχεδόν στο σύνολο του 20ου αιώνα. Το επιχειρηματικό δαιμόνιο και η πρωτοτυπία σε μεθόδους προβολής που θα ζήλευε ακόμη και το σύγχρονο μάρκετινγκ, σε συνδυασμό με το οικογενειακό πνεύμα στο εσωτερικό της εταιρείας, ήταν τα «όπλα» που χρησιμοποίησαν τα καταστήματα Δραγώνα – όχι μόνο για να επιβιώσουν στις πιο μαύρες περιόδους της ελληνικής ιστορίας, αλλά και να αναπτυχθούν περαιτέρω! Πόλεμοι, κύματα μετανάστευσης και φτώχεια αντιμετωπίστηκαν σαν κρίσεις που έκρυβαν ευκαιρίες από την επιχείρηση, η οποία φρόντιζε να είναι πάντα συνεπής απέναντι στους εργαζόμενους, ακόμη και στο τέλος, όταν η καταστροφική πυρκαγιά του 1980 έκανε στάχτη το πολυκατάστημα στη συμβολή της Σοφοκλέους με την Αιόλου. Τα καταστήματα «Δραγώνα» στη συμβολή Αιόλου και Σοφοκλέους στις αρχές του 1920.
Τα καταστήματα «Δραγώνα» στη συμβολή Αιόλου και Σοφοκλεόυς στις αρχές του 1920.


 «Πιλοπωλείον Γεωργίου Δραγώνα», Πειραιάς 1896 
Στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα ο Πειραιάς γνωρίζει μεγάλη άνθηση εξαιτίας της εμπορικής δραστηριότητας του λιμανιού, όπως άλλωστε μαρτυρά και η αύξηση του πληθυσμού της πόλης από 10.000 κατοίκους το 1860, σε 50.000 το 1896. Σε αυτό το περιβάλλον επιλέγει να εκδηλώσει την επιχειρηματική του δραστηριότητα ο Γιώργος Δραγώνας, ο οποίος γεννήθηκε στη Ζάκυνθο το 1868, και δεν ξανανέβηκε ποτέ στο πλοίο του καπετάνιου πατέρα του όταν αυτό έδεσε στο μεγάλο λιμάνι, σε κάποιο από τα ταξίδια του. 
Το «μαύρο ΄97» και το μεγάλο κύμα μετανάστευσης των αρχών του προηγούμενου αιώνα είχαν προκαλέσει καθίζηση στην οικονομία. Όμως, μέσα σε λίγα χρόνια, το 1903, ο Γεώργιος Δραγώνας υπερηφανεύεται πως έχει το μεγαλύτερο κατάστημα ανδρικών ειδών στην πόλη. 
«Ήμασταν οι βασιλείς των καπέλων», λέει με περηφάνια στη «Μηχανή του Χρόνου», ο Λέανδρος Δραγώνας. Το πιλοπωλείο στην Ακτή Μιαούλη ήταν η τελευταία στάση για τους μετανάστες που θα έμπαιναν στα πλοία της ξενιτιάς – πολλές φορές χωρίς επιστροφή – και άρα, η τελευταία ευκαιρία να αγοράσουν κάτι που να τους θυμίζει την πατρίδα, ένα καπέλο, μία ζώνη, ένα γιλέκο. Το κατάστημα παραμένει ανοιχτό όλο το εικοσιτετράωρο και είναι γνωστό σε όλο τον Πειραιά, καθώς ο ιδιοκτήτης του είχε αντιληφθεί από τότε τη σημασία της διαφήμισης. 

 Ζητάει από τους αμαξάδες που μεταφέρουν τα υφάσματα από το εργοστάσιο του Ρετσίνα, να μην ακολουθούν το συντομότερο δρόμο προς το μαγαζί, αλλά να κάνουν κύκλους στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, ώστε να βλέπουν συνέχεια τη φίρμα οι Πειραιώτες! 
Η αναγνώριση του Γεώργιου Δραγώνα από την πειραϊκή κοινωνία ολοκληρώνεται με τον γάμο του (1903) με τη Μαρίκα Πάνου, που συνέχισε να ράβει τα σκισμένα σεντόνια στους καιρούς της ευμάρειας. 
Μαζί αποκτούν τέσσερα παιδιά, τον Σόλωνα (1905 – 1924), τον Θεμιστοκλή (1907 -1997), τον Σπύρο (1919 -1945) και τον Λέανδρο (1922). Οικογένεια Δραγώνα: Ο Γεώργιος και η Μαρίκα Δραγώνα με τα παιδιά τους  Σόλωνα, Θέμο, Σπύρο και Λέανδρο (1921-1922). Μαγαζί γωνία… στην καρδιά της πρωτεύουσας Το εμπορικό τρίγωνο της Αθήνας που γνωρίζουμε σήμερα από τα παρκόμετρα είχε σχηματιστεί από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Σταδίου, Ερμού και Αιόλου είναι οι εμπορικότεροι δρόμοι της Αθήνας , με το καφενείο «Η ωραία Ελλάς» να μετρά το σφυγμό της πολιτικής και κοινωνικής ζωής της πρωτεύουσας, στη διασταύρωση των τελευταίων δύο δρόμων. 
Η Αιόλου κατέχει τα σκήπτρα με πλήθος καταστημάτων και δεν είναι τυχαίο ότι το 1908 είναι ο πρώτος δρόμος της πόλης που «ντύνεται» με άσφαλτο. Δύο χρόνια αργότερα, στη συμβολή με τη Σοφοκλέους, τα καταστήματα Δραγώνα σηκώνουν για πρώτη φορά τα ρολά, πλάι σε 14 μαγαζιά που πουλάνε καπέλα και απέναντι από τον «Λαμπρόπουλο» που βρισκόταν εκεί από το 1901. Το ρίσκο είναι μεγάλο, αλλά ο εκ Πειραιώς ορμώμενος έμπορος καταφέρνει να εδραιωθεί και το 1920 μετακομίζει με την οικογένειά του στην οδό Ντέκα, τη σημερινή Μητροπόλεως. 
Το μεγάλο πανό προαναγγέλλει την επέκταση των καταστημάτων Δραγώνα στους ορόφους του κτηρίου στην Αιόλου   (1930). 
Το μεγάλο πανό προαναγγέλλει την επέκταση των καταστημάτων Δραγώνα στους ορόφους του κτηρίου στην Αιόλου που στεγάζαν ξενοδοχείο (1930).
Ο Δραγώνας καθιερώνει τις εκπτώσεις Η ανάπτυξη της επιχείρησης στα χρόνια του μεσοπολέμου είναι ραγδαία, χάρη στις καινοτομίες που εισήγαγε, όπως η «εβδομάς υπολοίπων»: «Το ΄30 είχαμε οργανώσει εκπτώσεις σε ορισμένα χρονικά διαστήματα. Πουλάγαμε πολύ φθηνά γιατί είχαμε τη δυνατότητα ταμειακά, είχαμε πολύ ρευστό και αποταμιεύαμε. Ήταν μία ουρά 100 μέτρων έξω από τα καταστήματα για να προφτάσουν στις 7 το πρωί να μπούνε μέσα να ψωνίσουν, όπως στα Harrods στο Λονδίνο. 
Ήταν τέτοιος ο συνωστισμός μια μέρα το ΄32, που σπάσανε όλα τα κρύσταλλα στις προθήκες», θυμάται ο Λέανδρος Δραγώνας. 
Το πρόβλημα χώρου οδηγεί στην επέκταση των καταστημάτων. Ενοικιάζονται γειτονικοί χώροι και το ξενοδοχείο που βρίσκεται πάνω από το μαγαζί. Ο μεγάλος όγκος των συναλλαγών καταλήγει το 1937 στη μεταβολή της νομικής μορφής της επιχείρησης σε Ανώνυμη Εταιρεία, με συμβολαιογράφο τον Κωνσταντίνο Γιαννίτση, πατέρα του πρώην υπουργού. 
Το πακέτο του στρατιώτη και ο βομβαρδισμός του Πειραιά Ο πόλεμος, η κατοχή και ο εμφύλιος που ρήμαξαν την Ελλάδα για 13 χρόνια δεν άφησαν αλώβητη την επιχείρηση, αλλά ούτε και την οικογένεια του Γεώργιου Δραγώνα. Αμφότερες ωστόσο επιβίωσαν. Το ξέσπασμα του ελληνοϊταλικού πολέμου τον Οκτώβριο του 1940 ντύνει στο χακί τον δευτερότοκο γιο Θεμιστοκλή Δραγώνα και ο 18χρονος τότε Λέανδρος, αναλαμβάνει τα ηνία της επιχείρησης. Ο ίδιος αναφέρει: «έπρεπε να εποπτεύω τη δουλειά όσο μπορούσα και δημιούργησα πολεμική ατμόσφαιρα σε όλο το κατάστημα. Έβαλα μεγάλες κορνίζες με τους Ιταλούς που οπισθοχωρούσαν και γέμισα το μαγαζί με «πακέτα Δραγώνα» που είχαν μέσα δύο ζευγάρια μάλλινες κάλτσες, γάλα και παπούτσια, κασκόλ και άλλα είδη, τα οποία έπαιρναν οι μητέρες και τα έστελναν στα παιδιά τους στο μέτωπο. 
Είχα πουλήσει χιλιάδες δέματα σε στιγμή πλήρους αδράνειας στο άλλο εμπόριο και ήταν μία επιτυχία, γιατί δύσκολα θα καθόταν μία γυναίκα να το φτιάξει μόνη της. Τότε κόστιζε περίπου 50 δραχμές, όταν η ισοτιμία με τη λίρα είχε 300 δραχμές και επειδή δεν είχαμε ακόμη πληθωρισμό, όλοι μπορούσαν να το αγοράσουν». 
Ο Λέανδρος Δραγώνας
Στις 6 Απριλίου 1941 η Γερμανία επιτίθεται στην Ελλάδα και τα Στούκας βομβαρδίζουν λυσσαλέα τον Πειραιά. «Κατέβαιναν κάτω σχεδόν ως τη γη και έριχναν τις βόμβες. Όλος ο Πειραιάς έπιασε φωτιά, γιατί ήταν γεμάτος βαπόρια με πυρομαχικά κι έτσι τινάχθηκαν στον αέρα και τα καταστήματα Δραγώνα.
Ήταν το ωραιότερο κατάστημα στην πόλη, εξαώροφο, με μπαρ στο ισόγειο και κήπο, λουτρά για το προσωπικό», λέει ο Λέανδρος Δραγώνας. Οι 25 υπάλληλοι μεταφέρθηκαν στο κατάστημα της Αθήνας. Ο Λέανδρος Δραγώνας 
Τα συσσίτια στους εργαζόμενους και το τέχνασμα κατά του πληθωρισμού Οι εργαζόμενοι από το κατεστραμμένο κατάστημα στον Πειραιά γίνονται δεκτοί με επιφύλαξη από τους συναδέλφους τους στην Αιόλου, οι οποίοι φοβήθηκαν ότι θα γίνουν απολύσεις σε μια περίοδο, που κάτι τέτοιο ισοδυναμεί με καταδίκη. 
«Στην Κατοχή βλέπαμε στη Μητροπόλεως που μέναμε πεθαμένους ανθρώπους στο δρόμο. Οι Γερμανοί τρώγανε αλλά δεν έδιναν στο λαό. Εμείς είχαμε 500 ανθρώπους και κάναμε κάθε μεσημέρι συσσίτια μέσα στα καταστήματα, είχαμε προμηθεύσει με καζάνια και προσφέραμε ένα πιάτο ζεστή φασολάδα κι έτσι ζήσανε οι άνθρωποι», θυμάται ο Λέανδρος Δραγώνας. 
Ο ιδιοκτήτης επινοεί όμως και ένα τέχνασμα για να προστατεύσει τους μισθούς των εργαζομένων από το «τέρας του πληθωρισμού» που εκμηδένιζε την αξία του χρήματος στην κατοχική Ελλάδα. «Μία οδοντόκρεμα είχε ένα εκατομμύριο δραχμές και κάθε μέρα ανεβοκατέβαιναν οι τιμές, ανάλογα με την πορεία των τανκς του Ρόμελ στην έρημο! Είπαμε λοιπόν ότι θα είχαμε για τιμάριθμο δύο οκάδες μακαρόνια και δύο οκάδες ψωμί και επί τη βάσει αυτών των τιμών θα παίρνουν το μισθό τους, οπότε οι άνθρωποι δεν αγρυπνούσαν.» Όσον αφορά στις τιμές, οι 470 εργαζόμενοι της επιχείρησης είχαν πάρει χίλια μολύβια και χίλιες γομολάστιχες και κάθε πρωί, έσβηναν κι έγραφαν! Λίγους μήνες μετά την απελευθέρωση, τον Απρίλιο του 1945, ο Γεώργιος Δραγώνας άφησε την τελευταία του πνοή . Δεν έμαθε ποτέ το τραγικό τέλος του γιου του Σπύρου, τον Ιούλιο του ίδιου έτους σε ηλικία 26 χρόνων. Ο Σπύρος είχε συλληφθεί στη Γερμανία και μεταφέρθηκε στο Νταχάου, όπου προσβλήθηκε από φυματίωση. Το 1924 είχε πεθάνει σε ηλικία 19 χρόνων και ο πρωτότοκος γιος, Σόλων. 
Ο νεότερος γιος της οικογένειας Λέανδρος, εκπαιδεύτηκε στη Σχολή Έφεδρων Αξιωματικών της Κέρκυρας και πολέμησε πέντε χρόνια στο πλευρό του Εθνικού στρατού, παρά την «προστασία» που μπορούσε να του εξασφαλίσει η οικονομική επιφάνεια της οικογένειας. Τα βιώματά του είναι σκληρά: «Έχασα 120 συμμαθητές νεκρούς και άλλους 110 χωρίς πόδια, χέρια και χωρίς μάτια. Δεν ήθελα να βάλω μέσο να φύγω, να είμαι στόχος», δηλώνει στη Μηχανή του Χρόνου και θυμάται την περίπτωση γόνου μεγάλης αθηναϊκής οικογένειας ο οποίος – αν και είχε πολεμήσει στην Αλβανία – τουφεκίστηκε, επειδή δωροδόκησε γιατρό με 10 λίρες για να τον βγάλει βοηθητικό». 
Το πολυκαταστημα Δραγώνα πριν από την καταστροφή.
Το πολυκατάστημα Δραγώνα πριν από την καταστροφή. 

Τρεις δεκαετίες προόδου Κυρίαρχη μορφή διασκέδασης για τους Αθηναίους κατά την πρώτη μεταπολεμική περίοδο είναι ο κινηματογράφος. Ο Δραγώνας βάζει έξω από 135 αίθουσες αφίσες με το σλόγκαν: «Ό,τι θέλει ο λαός στου Δραγώνα ασφαλώς». Η επιχείρηση εμπλουτίζει συνεχώς τον κατάλογο με τους κωδικούς των προϊόντων και επεκτείνεται, ενώ αναπτύσσει και εξαγωγική δραστηριότητα. Ταυτόχρονα, οργανώνει επιδείξεις μόδας και δίνει ιδιαίτερο βάρος στα παιχνίδια μετατρέποντας τον πέμπτο όροφο του πολυκαταστήματος σε παράδεισο για τους λιλιπούτειους πελάτες και σε …κόλαση για τους γονείς. Διαγωνισμοί παιδικής δημιουργικότητας εξασφαλίζουν δωροεπιταγές σημαντικής αξίας στους νικητές ενώ αναμνηστικά, όπως τα ημερολόγια τσέπης, προσελκύουν όλο και περισσότερους πελάτες. Σταθερή είναι και η πολιτική απέναντι στους εργαζόμενους, το εβδο... 

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/dragonas-o-epichirimatias-pou-dimiourgise-ta-harrods-tis-athinas-i-sinantisi-pou-mas-milise-gia-tin-agnosti-zoi-tou/

Παλιές διαφημίσεις της Αιόλου

Παλιές διαφημίσεις της Αιόλου


Έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο του Γιάννη Λάμπρου "Οδός Αιόλου", ενδιαφέρον φυσικά, -πως αλλιώς, δεδομένης της πετριάς μου-, μα εκεί που κόλλησα ήταν οι τελευταίες σελίδες με τις παλιές διαφημίσεις. Θαύμασα άλλη μια φορά την γραφιστική κομψότητα , τα μεγαλόστομα σλόγκαν γεμάτα βεβαιότητα για την τελειότητα των προϊόντων, το κουκούλι αθωότητας που τις περιέβαλλε.
Εδώ είναι θέμα σκέφτηκα: ένα οδοιπορικό στα ίδια αυτά ακριβώς μέρη, εκεί που ο έμπορας πρωτοείδε την μακέτα που του φερε ο τυπογράφος της εποχής, το αφεντικό να μην του αρέσει και να τσαντίζεται, να ψάχνει το ευρηματικό σλόγκαν, να ρωτά τους υπαλλήλους πως τους φαίνεται. Μακριά το πήγα; Ναι, πολλά απ' τα κτίρια γκρεμίστηκαν, οι άνθρωποι φύγανε και το μόνο που έμεινε είναι αυτές οι διαφημίσεις κι οι πόσες ιστορίες που κρύβουν πίσω τους.

Αιόλου 24
Περισσοτερες διαφημίσεις 



Αιόλου 31


Αιόλου και Βύσσης

Αιόλου & Ευριπίδου

Αιόλου 70



Αιόλου 78

Αιόλου 79



Εμπορική Τράπεζα: Αιόλου & Σοφοκλέους


Αιόλου 96

Λαμπρόπουλος: Αιόλου & Σταδίου



(*Δραγώνας: βοηθήστε, θυμάμαι το πράσινο πορτοκαλί λογότυπο, αδυνατώ να θυμηθώ που βρισκότανε).

H EΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ! ! !

H EΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ! ! ! 


Του Άγη Βερούτη
Το θέατρο συνεχίζεται. Η διαφορά πλέον ανάμεσα σε τρόικα και ελληνική κυβέρνηση είναι 2,3 δις ευρώ.
Αυτό σημαίνει ότι αν συμφωνήσουν και οι δύο πλευρές για μέτρα μείωσης κόστους ή αύξησης φόρων των 2,3 δις ευρώ, η συμφωνία για το επόμενο μνημόνιο μπορεί να υπογραφεί.
Έτσι θα σταματήσουν οι αγορές να χτυπούν το ευρώ και την ισοτιμία του, θα σταματήσει την ελεύθερη πτώση το ελληνικό χρηματιστήριο, θα σταματήσει ο κόσμος να βγάζει τα λιγοστά ευρώ του από τις τράπεζες τις Παρασκευές, θα σταματήσουν οι μεγάλες εταιρίες να βγάζουν σε λογαριασμούς εξωτερικού το κεφάλαιο κίνησής τους στο τέλος κάθε μέρας.
Όμως ο φοροδοτικός γκρεμός έχει ήδη ξεπεραστεί εδώ και πολλούς μήνες. Οι Έλληνες είτε θέλουν, είτε δεν θέλουν, δεν μπορούν να πληρώσουν άλλους οριζόντιους ή κάθετους φόρους! Πάει! Τέλειωσε!
Η κυβέρνηση από την άλλη, παριστάνει ότι οι δανειστές της επιβάλλουν νέους φόρους, και κρατάει Θερμοπύλες μη συναινώντας. Αυτό το διέψευσε ο Πρόεδρος της Κομισιόν κ. Γιουνκέρ δημοσίως!
Αν η κυβέρνηση έχει ιδεοληπτική στάση για την πλήρη άρνηση της μείωσης κάθε σπατάλης και πελατειακής παροχής, και βλέπει μόνο τη δυνατότητα θέσπισης νέων φόρων, για αυτό δεν φταίνε οι δανειστές, φταίμε εμείς οι ιδεοληπτικοί!
Οι εναλλακτικές πηγές ισοδύναμων μέτρων που να μην είναι πρόσθετοι φόροι ξεπερνούν την φαντασία. Αρκεί κάποιος να δει τον ετήσιο προϋπολογισμό της χώρας.
-Τόσα όσα δίνουμε ετησίως σε συνταξιούχους κάτω των 55 ετών, 2 δις ευρώ.
-Τα μισά από τα 2,3 δις ευρώ επιδοτεί ετησίως το κράτος τα συνταξιοδοτικά ταμεία ΔΕΗ (600 εκατ./χρόνο) + ΟΤΕ/Deutsche Telekom (550 εκατ./χρόνο).
-Το 1/5 από αυτά δίνει το κράτος για ειδικά προνόμια δημοσίων υπαλλήλων, "προσωπικές διαφορές", κινητά και αυτοκίνητα (400 εκατ./χρόνο).
-Το εξαπλάσιο από αυτά είναι το κόστος της γραφειοκρατίας στη χώρα (6,5% του ΑΕΠ = 12 δις ευρώ).
-Το εξαπλάσιο σχεδόν είναι επίσης το κόστος της διαφθοράς (6% του ΑΕΠ = 11 δις ευρώ).
-Το τετραπλάσιο σχεδόν είναι το κόστος των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων (8 δις ευρώ το χρόνο).
-Αδειοδοτήσεις στα όρια της γελοιότητας, που μπλοκάρουν την επιχειρηματικότητα κοστίζουν απεριόριστα παραπάνω σε διαφυγόν ΑΕΠ. Κανείς δεν μπορεί να το μετρήσει αν είναι 10 δις ή 50 δις ή 70 δις!
-Χιλιάδες σπατάλες στην καθημερινότητα του δημοσίου, μεταξύ αυτών και η νέα ΕΡΤ με τους διπλάσιους υπαλλήλους από πριν, καθώς θα προσληφθούν όχι μόνο οι υπάλληλοι της παλιάς ΕΡΤ αλλά και όλοι οι νέοι υπάλληλοι της ΝΕΡΙΤ.
Με μια σοβαρή προσπάθεια να μειωθούν κάποια από τα παραπάνω κατά κάποιο ποσοστό, ξεκινώντας ίσως από το μισό τους, θα μας ήταν άχρηστο ως χώρα το οποιοδήποτε πακέτο βοηθείας Γιουνκέρ της ΕΕ, ή μνημόνιο, ή πρόγραμμα βοηθείας.
Όμως όχι! Είμαστε ιδεοληπτικοί! Φυλάμε Θερμοπύλες, όμως ο εχθρός είναι ήδη εντός! Ο εχθρός είναι ο παράλογος εαυτός μας! Ο ιδεοληπτικός! Ο πελατειακός! Ο κοινωνικά άδικος!
Δεν κάνουμε πίσω σε κανένα από τα παράλογα προνόμια του πελατειακού καρκινώματος που λέγεται ελληνικό κράτος!
Από την άλλη, το κόστος μιας εξόδου από το Ευρώ και την Ευρωπαϊκή Ένωση, για την Ελλάδα θα είναι περίπου 60 δις στην αρχή, και μετά πιθανόν πάνω από το 1/3 του ΑΕΠ στο διηνεκές (60 δις ευρώ ή "νέες δραχμές” το χρόνο).
Για την Ευρώπη το κόστος της εξόδου της Ελλάδας υποθέτουν μπορεί να είναι από 150 δις ευρώ ως 1 τρις (1.000 δις), συν όποια επίπτωση στο ευρωπαϊκό ΑΕΠ σε ετήσια βάση.
Με άλλα λόγια κάποιοι λένε ότι θα εκτροχιάσουν την Ελλάδα και την Ευρώπη, για μια διαφορά των 2,3 δις ευρώ σε ετησιοποιημένη βάση, η οποία δεν θα αποσβεστεί ποτέ!
Ούτε για μας, ούτε για τους δανειστές!
Ούτε σε 500 χρόνια!
Για κανέναν!
Σαν να λέμε μου ζητάει κάποιος συνεργάτης μου δανεικά 230 ευρώ λέγοντας ότι αν δεν του τα δώσω θα πιστολίσει την συνεργασία μας χάνοντας 6.000 άμεσα, και μετά χάνοντας ετήσιο εισόδημα τουλάχιστον 6.000 ευρώ, και εγώ να του λέω πως προτιμώ να μην του δώσω τα 230 ευρώ, και ας χάσω λόγω διακοπής της συνεργασίας από 15.000 ως 100.000 ευρώ τον πρώτο χρόνο, και μετά ποιος ξέρει πόσα κάθε χρόνο...;
Για 230 ευρώ! Είμαστε και οι δύο τρελοί;
Σε πόσο χαχόλους απευθύνονται πια; Σε πόσο ζώα;
Η μόνη πιθανότητα GREXIT είναι να υπερνικήσουν ψυχοπαθολογικές συμπεριφορές των ηγετών αμφοτεροπλεύρως της "διαπραγμάτευσης", οπότε το νόμισμα είναι το μικρότερο από τα προβλήματά μας.
Η σημερινή κυβέρνηση πήρε εντολή από τους ψηφοφόρους της, για καλύτερους όρους διαπραγμάτευσης εντός ευρώ και Ευρώπης.
Τώρα βλέπει ότι αυτό που πέτυχε είναι 7 φορές χειρότερο από αυτό που ήδη είχε η χώρα πριν από αυτήν (1 δις Χαρδούβελη vs 7 δις Βαρουφάκη).
Αν στην παράκρουση της πλήρους αποτυχίας της, η κυβέρνηση πάει και ρίξει τη χώρα στα βράχια, με βάση όχι την λογική, αλλά την οικονομική παραψυχολογία των "εναλλακτικών-οικονομολόγων” πως η στάση μας, και καλά, θα κάνει την Ευρώπη καλύτερη, τότε θα διαπράξει έγκλημα κατά του Ελληνικού Λαού, και θα παραβεί την εντολή της. Στεγνά!
Βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει... Το πρόβλημά μας δεν είναι οικονομικό! Ψυχοπαθολογικό είναι!
Είμαστε σε συλλογική παράκρουση, και συζητάμε για Grexit και δραχμές, όταν το ποσόν της διαφοράς μας με τους δανειστές το πετάμε μηνιαίως σε άχρηστους και πελατάκια!
Εκτός και αν μέσα στο σαββατοκύριακο φτάσουν σε συμφωνία, που οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος αυτό θα περίμενε... και όλο αυτό ήταν ένα θέατρο για τις πάσης φύσεως πλατφόρμες και πιπτόου.
Περιμένουμε λοιπόν συμφωνία μέσα στο σαββατοκύριακο, μαζί με άλλα 10 εκατομμύρια Έλληνες που δεν είναι οπαδοί της οικονομικής παραψυχολογίας.
Όχι με φόρους, αλλά με μειώσεις δαπανών! Όπως σκέφτονται οι φυσιολογικοί άνθρωποι! Φυσιολογικά...
Άντε με την ευχή του θεού!

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΧΩΡΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΡΕΜΠΕΛΟΙ ΜΕΘΥΣΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ!

ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΚΟ, ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;;;  ΜΠΑ…  ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ!

Να το μεγάλο ψέμα: Ότι ΔΗΘΕΝ το ευρώ είναι η μόνη μας σωτηρία!

Να τι φοβούνται: Αν βγούμε από τη παγίδα τους, όχι μόνο δεν θα “καταστραφούμε” αλλά το αντίθετο είναι πολύ πιθανό να γίνει αρκετά γρήγορα!

Στους λαούς της Ευρώπης:

Τους είπαν ότι το ευρώ θα φέρει σταθερότητα, αλλά δεν έφερε,

Τους είπαν ότι θα φέρει ανάπτυξη, αλλά δεν έφερε.

Τους είπαν ότι θα φέρει ευημερία, αλλά δεν έφερε.

Για όποιο παπαγαλάκι επιμένει ότι η Ελλάδα έχει πολλές ιδιαιτερότητες: Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκονται Ιταλία, Ισπανία και Πορτογαλία, όπως πολύ σύντομα και άλλες χώρες μέσα στο Ευρώ…  Η  Γερμανία, προς το παρόν, είναι η μόνη κερδισμένη.  Χώρες που ενώθηκαν με το ευρώ έχουν χάσει την κυριαρχία τους όπως και την ανάπτυξη τους.

Μας πούλησαν την ιδέα ενός ενιαίου ευρωπαϊκού νομίσματος (το γερμανο-κρατούμενο ευρώ) ως το μαγικό μέσο που θα μετασχημάτιζε τις οικονομικές μας τύχες. Μας είπαν να εγκαταλείψουμε την κυριαρχία και την ανεξαρτησία μας με αντάλλαγμα την ησυχία και οικονομικά οφέλη. Αντί αυτού έχουμε δει προκοπήή πρόκειται ποτέ να δούμε;

Με το να μην έχει μια χώρα – η Ελλάδα - τον έλεγχο του εθνικού της νομίσματος και της δικής της νομισματικής πολιτικής χάνει την εθνική της κυριαρχία (και εσαεί θα ζει κάτω από μια ανθελληνική κυβέρνηση. Επιπλέον, και με τις διάφορες απειλές και τα ψέματα που θα συνεχίσουν για πάντα!)

Γιατί πρέπει ο Έλληνας Πρωθυπουργός να ζητά την άδεια της Γερμανίδας Καγκελαρίου πριν να αλλάξει την εθνική πολιτική των συντάξεων;  Γιατί θα πρέπει να δεχτεί την επίθεση από διεθνείς πιστωτές που του λένε ότι η Ελλάδα έχει πάρα πολλούς μεταπτυχιακούς φοιτητές;

ΓΙΑΤΙ μας λένε ότι εάν η Ελλάδα εγκαταλείψει το ευρώ οι Έλληνες θα υποφέρουν μία τρομερή οικονομική κατάρρευση; Επειδή μας αγαπάνε;

Ο φόβος τους φαίνεται να είναι ότι, εάν η Ελλάδα εγκαταλείψει το ευρώ, η χώρα σιγά σιγά θα επιστρέψει στην ευημερία (και τότε και άλλες χώρες θα μπορούσαν να ακολουθήσουν!)

Σήμερα απειλούν τους Έλληνες με χαμό, αποσύνθεση και καταστροφή, εάν προσπαθήσουν να επιστρέψουν πάλι στο δικό τους νόμισμα. Και τι μ’ αυτό;  Έτσι και αλλιώς είχαν χαμό, αποσύνθεση και καταστροφή τουλάχιστον τα οκτώ τελευταία χρόνια.

Είναι πράγματι οι Έλληνες ένα τσαμπί από ρέμπελους ουζο-πότες όπως διατείνονται οι διορισμένοι σαμπανιο-πότες των Βρυξελλών; Πριν αποδεχθούν το ευρώ οι Έλληνες κατάφεραν πραγματική ετήσια ανάπτυξη 4% και μέση ανεργία 7,7%. Από τότε που δεχθήκαμε τη “θερμή” (χρηματιστική) αγκαλιά των Βρυξελών, της Φραγκφούρτης και του Βερολίνου η ετήσια ανάπτυξη στην Ελλάδα έπεσε σχεδόν στο μηδέν και η ανεργία πολλαπλασιάστηκε (Και οι γνώστες της απάτης επωφελήθηκαν βέβαια…).

Η Ισλανδία πέρασε μία μαζική χρηματο-οικονομική κρίση το 2007-9 όπως και η Ελλάδα, αλλά η Ισλανδία είναι μία κυρίαρχη χώρα με το δικό της νόμισμα. Η ισλανδική κορώνα έπεσε δύο φορές μέχρι τώρα στις νομισματικές αγορές ως προς το ευρώ. Αλλα η φθηνή κορώνα βοήθησε την Ισλανδία να σταθεί στα πόδια της. Μόνο όταν έχει το δικό του νόμισμα μπορεί κανείς να το κάνει.

Πίσω στη δεκαετία του 90 είπαν στους Βρετανούς ότι θα βρεθούν σε μεγάλο μπελά εάν δεν εγκαταλείψουν την λίρα για το κοινό νόμισμα. Η βρετανική οικονομία θα βουλιάξει και η Βρετανία θα απομονωθεί. Έτσι έλεγαν τότε. Εάν θέλετε να δείτε πόσο άσχημα είναι στο Λονδίνο προσπαθήστε να αγοράσετε ένα σπίτι εκεί.

Τι είναι λοιπόν προτιμότερο: 
Ελευθερία ή Σκλαβιά; (Να ρωτήσουμε κάποιον Φεραίο μήπως;) 
Ανεξαρτησία ή συνεχής Εξάρτηση; 
Εθνική Κυριαρχία ή Εθνική αποδυνάμωση και καταστολή; 

Ρωτήστε κάποιον Πολιτικό Επιστήμονα αν μπορεί να διατηρεί μια χώρα την Εθνική της Κυριαρχία χωρίς εθνικό νόμισμα και δίκη της νομισματική πολιτική… 

Με λίγη τόλμη και αρετή όλα γίνονται! 

Λευτέρης

ΥΓ. Μήπως οι μεγαλοτραπεζίτες και τα Γερμανικά τους πιόνια ξαγρυπνούν στις Βρυξέλες και στο Βερολίνο και στριφογυρίζουν εμπύρετοι στα μεταξωτά τους σεντόνια; Πάει πολύ να χάσουν και τον Γ’ Παγκοσμίο Πόλεμο…

Και καλά θα΄τανε να κλείνουμε τ’ αυτιά για κάτι καλά πληρωμένους “οικονομολόγους” καταστροφολογίας.

Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς τους ΕΥΡΩ βαρβάρους;

Γράφει ο Δρ Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

ΦΩΤΟ από www.aetos-apokalypsis.com 

Πρώτα διαβάστε Καβάφη για να πάει ¨η καρδιά στην θέση σας¨ 

- Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι; 
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα. 

- Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μια τέτοια απραξία; 
Τι κάθοντ’ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε; 

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα. 
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί; 
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν……

…..
- Γιατί ν’ αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
κ’ η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που εγίναν). 

Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ’ η πλατίες,
κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;


Γιατί ενύχτωσε κ’ οι βάρβαροι δεν ήλθαν. 
Και μερικοί έφθασαν απ’ τα σύνορα, 
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν. 

Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους. 
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις. 

Κωνσταντίνος Καβάφης «Περιμένοντας τους Βαρβάρους» 
ΕΔΩ

Μετά διαβάστε Άλαν Γκρίνσπαν για να ξυπνήσει λίγο το μυαλό…

¨Ο τέως διοικητής της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ, Άλαν Γκρίνσπαν, προβλέπει ότι η Ελλάδα θα βρεθεί εκτός ευρωζώνης.¨

Σύμφωνα με δημοσίευμα που έχει αναρτήσει ο βρετανικός ειδησεογραφικός οργανισμός στην ιστοσελίδα του, ο κ. Γκρίνσπαν είπε απαντώντας σε ερωτήματα του BBC ότι αδυνατεί να δει ποιος θα ήταν διατεθειμένος να παράσχει περαιτέρω δάνεια για τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας.

Όπως επισημαίνεται στο ίδιο δημοσίευμα, η Ελλάδα επιθυμεί να επαναδιαπραγματευτεί τους όρους στήριξής της, αλλά ο κ. Γκρίνσπαν δήλωσε: «Δεν νομίζω ότι το ζήτημα θα διευθετηθεί, δίχως η Ελλάδα να αποχωρήσει από την ευρωζώνη».

Ο κ. Γκρίνσπαν, πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Τράπεζας από το 1987 έως το 2006, είπε: «Πιστεύω ότι η Ελλάδα τελικά θα φύγει. Δεν πιστεύω ότι βοηθά τους ίδιους ή την υπόλοιπη ευρωζώνη. Πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου έως ότου όλοι αναγνωρίσουν ότι ο χωρισμός είναι η καλύτερη στρατηγική».

«Το πρόβλημα έγκειται στο ότι δεν υπάρχει κανείς τρόπος ώστε να αντιληφθώ, πώς θα συνεχιστεί το ευρώ, εκτός και αν όλα τα μέλη της ευρωζώνης ενοποιηθούν πολιτικά- για την ακρίβεια ούτε καν μόνον η δημοσιονομική ενοποίηση αρκεί». 
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ http://www.aetos-apokalypsis.com/

Μετά αναθαρρήστε και διαβάστε Πατρο Κοσμά:

«Θἄρθη πρῶτα ἕνα ψευτορωμαίϊκο· νὰ μὴ τὸ πιστέψετε· θὰ φύγη πίσω»  ... 
Όσα κεράκια και αν μας ανάβουν πέρα από όλα αυτά που έχουν στο πίσω μέρος του κεφαλιού τους …τελικά θα γίνει το θέλημα του ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ. 

Μήνυμα στήριξης προς την Ελλάδα έστειλε μέσω Twitter ο Αμερικανός πρέσβης...

Τη στήριξή του στις προσπάθειες που καταβάλλει η ελληνική κυβέρνηση στις Βρυξέλλες για να καταλήξει σε συμφωνία με τους δανειστές και να αποφύγει τη χρεοκοπία εξέφρασε με τον δικό του τρόπο ο Αμερικανός πρέσβης στην Ελλάδα, David Pearce.

 Το μήνυμά του προς την Ελλάδα ο Αμερικανός πρέσβης το έστειλε μέσω Twitter.
Ο ίδιος ανέβασε μια φωτογραφία με ένα κεράκι αναμμένο, προφανώς από κάποια ελληνική εκκλησία και έγραψε:

"Ακόμα ελπίζω για ένα καλό αποτέλεσμα στις Βρυξέλλες".

Το tweet του Αμερικανού πρέσβη:
Still hoping for a good outcome in Brussels. #Greece 25/06/2015  
http://www.bankingnews.gr/ 

ΚΑΙ ΤΩΡΑ τι θα γίνουμε δίχως τους ΕΥΡΩ βαρβάρους  ΦΕΤΟΣ;

ΝΑΙ θα πέσουμε στα χέρια του ΑΓΙΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ για να ανάβουμε εμείς κεράκια στους σημερινούς υποκριτές και αύριο αναγκεμένους συνοδοιπόρους και διαφημιστές της βάρβαρης παγκοσμιοποίησης.

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας