Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Γιατί κατάργησαν την αναλογική τηλεόραση; > Στις επόμενες γραμμές θα μάθετε γιατί και ποια είναι τα απώτερα σχέδια των εξουσιαστών μας


Γιατί κατάργησαν την αναλογική τηλεόραση; > Στις επόμενες γραμμές θα μάθετε γιατί και ποια είναι τα απώτερα σχέδια των εξουσιαστών μας

Super-Wi-Fi-logoΠολλοί από εσάς αναρωτιέστε γιατί καταργήθηκε το αναλογικό σήμα εκπομπής τηλεοπτικού σήματος.

Στις επόμενες γραμμές θα μάθετε γιατί και ποια είναι τα απώτερα σχέδια των εξουσιαστών μας.
Για να μάθουμε έλεγε ο Κικέρων ποιος διέπραξε το έγκλημα πρέπει να ρωτήσουμε μια απλή ερώτηση:
Qui Bono?
Ποιος ωφελήθηκε από αυτό;
Θα αναρωτηθείτε τώρα: "Μα καλά εγκληματίες είναι οι άνθρωποι της Digea που μας φέρνουν το ψηφιακό σήμα στις οθόνες μας;"
Με την έννοια του ανθρώπινου νομοθέτη και βάσει της υφιστάμενης νομοθεσίας προφανώς όχι.
Στα μάτια του Θεού όμως είναι εγκληματίες και ανήθικοι.
Στις επόμενες γραμμές θα ξετυλίξω το κουβάρι του κοντινού μας μέλλοντος, και θα καταλάβετε γιατί.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν απαντώντας στην ερώτηση του Κικέρωνα:
Ποιος ωφελείται από την κατάργηση των αναλογικών εκπομπών τηλεοπτικού σήματος;
Η απάντηση είναι η εξής:
Όσοι θα εκμεταλλευτούν τον λευκό χώρο, το whitespace που δημιουργείται.
White space καλείται το φάσμα ραδιοσυχνοτήτων εκμπομπής αναλογικού τηλεοπτικού σήματος.
Διαβάστε τι σημαίνει super wifiπώς το προωθούν η Google και η Micosoft  και τι συμβαίνει ήδη στην Βόρεια Καρολίνα, των ΗΠΑ.
Οι τηλεοπτικές συχνότητες που απελευθερώνονται από την κατάργηση της αναλογικής τηλεόρασης, τα white spaces κατά τους Αμερικανούς, χρησιμοποιούνται για την δημιουργία ασύρματου δικτύου Wifi με ακτίνα δράσης μιλίων και με την επιπλέον δυνατότητα το σήμα του δικτύου wifi να διαπερνά τοίχους, όπως ακριβώς και το τηλεοπτικό.
Ξεχάστε το οικιακό Wifi. Πλέον το Super Wifi θα καλύπτει ολόκληρους νομούς.
Θα ρωτήσει τώρα κάποιος : "Μα πού το βλέπεις το κακό Χριστιανέ μου;
Λουδίτης είσαι και αντιπαθείς την πρόοδο της τεχνολογίας;"
Καλή ερώτηση. Ας μιλήσουμε λοιπόν για μια άλλη τεχνολογία που χρησιμοποιεί τα δίκτυα Wifi και τις τεχνολογίες RFID.
Την τεχνολογία των συστημάτων RTLS.
Real Time Location Sytems.
Συστήματα Εντοπισμού σε πραγματικό χρόνο.
Χρησιμοποιώντας ένα δίκτυο Wifi μέσα σε ένα μεγάλο οικόπεδο ή κτίριο,
μπορείς να εντοπίζεις σε πραγματικό χρόνο την θέση ανθρώπων και αντικειμένων,
αρκεί να τα έχεις μαρκάρει με ένα RFID tag.
Ας δούμε μια εφαρμογή RTLS σε μια μάντρα με φορτηγά:
 
Τέρμα πια το ψάξιμο. Αμέσως το βρίσκει το παλικάρι το φορτηγό του.
Και εδώ πώς παρακαλουθούμε ανθρώπους, εργαλεία και μηχανήματα σε ένα νοσοκομείο με ένα RTLS σύστημα.
 
Εδώ παρακολουθούμε πώς εντοπίζονται άνθρωποι και αρχεία σε μια δημόσια υπηρεσία ασφαλείας:
 
Θα ρωτήσει πάλι ο καλόπιστος:
"Μα καλά άνθρωπέ μου, κακό είναι να εφαρμόζουμε αυτή την τεχνολογία".
Φανταστείτε αντί για τους ασθενείς, τους γιατρούς, τους φακέλους, την αστυνομία, τα φορτηγά,
το νοσοκομείο και την μάντρα, ολόκληρες πολεις.
Φανταστείτε τις πόλεις μας γεμάτες με κεραίες super wifi, rfid recievers,
και τα πάντα και τους πάντες μαρκαρισμένους με rfid tags.
Πόλεις - ανθρώπινες φυλακές. Πόλεις όπου όποιος φοράει το rfid tag εντοπίζεται σε πραγματικό χρόνο από τις αρχές.
Η απόλυτη παρακολούθηση. Η ονείρωξη του Μεγάλου Αδερφού.
Θα μπορούσε κάποιος ευφάνταστος αναγνώστης να αντιτείνει τώρα ότι:
" Θα έκανα την δουλειά μου με το rfid tag (π.χ. θα ψώνιζα, θα περνούσα τα διόδια στην Αττική Οδό, θα μπαινοέβγαινα στην δουλειά μου ή στο νοσοκομείο) , και μετά θα έβγαζα την ετικέτα rfidκαι θα απολάμβανα τις ιδιωτικές μου στιγμές".
Λάθος!!! Γιατί το tag θα είναι ένα τατουάζ χαραγμένο στο κεφάλι ή στο χέρι σας:
 
Κανείς δεν θα μπορεί να κυκλοφορήσει σε μια σύγχρονη πόλη χωρίς το χαραγμένο ηλεκτρονικό τατουάζ.
Ο απόλυτος έλεγχος, ο εντοπισμός σε πραγματικό χρόνο ανθρώπων και αντικειμένων και η αδυναμία διενέργειας αγοραπωλησιών χωρίς το χάραγμα είναι θέμα ετών ίσως δεκαετίας.
Ο εγκληματίας που κατήργησε το αναλογικό σήμα τηλεόρασης πριν καταργήσει την ελευθερία μας αποκαλύπτεται σε αυτό το άρθρο:
Είναι ο κατά Orwell Μεγάλος Αδερφός. Στα καθ΄ημάς ο Αντίχριστος και οι οπαδοί του.
Το τέλος φτάνει. Αλλά η νίκη δεν είναι δική του. Η νίκη όπως έχουμε πει δεκάδες φορές σε αυτή την ιστοσελίδα, ανήκει σε Άλλον:
Αυτόν που θα τους συντρίψει ως σκεύη κεραμέως...

Το Τέλος των Σταυρωτών του Χριστού


Το Τέλος των Σταυρωτών του Χριστού

«Ως γενάρχην των έχουν όχι πλέον τον Αβραάμ, αλλά τον Ιούδαν τον Ίσκαριώτην».
Παρακάτω θα διαβάσετε ένα απόσπασμα από ένα υπέροχο βιβλίο που είχα βρει τυχαία (;) πριν αρκετά χρόνια, κρυμμένο μαζί με άλλα παλιά βιβλία, σε κάποιο πατάρι. Λέγεται «Η Δίκη του Χριστού» και είναι του Νικολάου Πετρόπολου, θεολόγου - Γυμνασιάρχου. Η κύρια προσπάθεια αυτού του αξιόλογου αλλά ελάχιστα γνωστού βιβλίου, είναι να αναλύσει διεξοδικά την δίκη του Χριστού εξ απόψεως νομικής. Η αλήθεια είναι ότι στην δίκη του Ιησού Χριστού καταλύθηκε κάθε έννοια δικαίου και είναι σίγουρο ότι στον σύγχρονο νομικό κόσμο δεν θα μπορούσε να σταθεί μια τέτοια δίκη -παρωδία.
Στον πρόλογο του βιβλίου διαβάζουμε:
«Η καταδίκη και η σταύρωση του Χριστού περιβεβλημένη τύπους μόνον νομικούς αποτελεί το τρανότατον παράδειγμα δικαστικής δολοφονίας εις τα δικαστικά χρονικά. Όλοι οι παραδεδειγμένοι τύποι της νομικής διαδικασίας κατά την δίκην περιεφρονήθησαν και διεστρεβλώθησαν, όπως εκμαιευθή εκβιαστικώς μια άδικος καταδικαστική απόφασις.
….Η πρώτη παρανομία εσημειώθη δια του γεγονότος, ότι η σύλληψις του Χριστού έλαβε χώραν εν καιρώ νυκτός• δευτέρα εις την παραπομπήν Αυτού ενώπιον του Άννα του αρχιερέως του προηγουμένου έτους, όστις αναρμοδίως και αντιδικονομικώς προέβη εις προανάκρισιν του Κυρίου• τρίτη εις την κακήν σύνθεσιν του Συνεδρίου, με πρόεδρον τον κωλυόμενον, ως προεδρεύσαντα εις προηγούμενον μυστικόν συμβούλιον, Καϊάφαν• τετάρτη εις την έλλειψιν κατηγορητηρίου• πέμπτη εις την ασυμφωνίαν των βιαίως στρατολογηθέντων μαρτύρων κατηγορίας• έκτη εις το γεγονός ότι η θανατική καταδίκη εστηρίχθη επί μόνης της ομολογίας του κατηγορουμένου• εβδόμη εις την μεταβολήν των δικαστών εις κατηγόρους ενώπιον του Πιλάτου• ογδόη εις την έλλειψιν δημοσιότητος κατά την ενώπιον τούτου διαδικασίαν• ενάτη εις το ότι ο Ιησούς εκηρύχθη αθώος υπό του μόνου αρμοδίου, προκειμένου περί καταδίκης εις θάνατον δικαστηρίου• δεκάτη εις το ότι η απόφασις - καταδίκη εις θάνατον - ήτο δυσανάλογος προς την βαρύτητα των κατά του κατηγορουμένου ενδείξεων και πολλαί άλλαι, τας οποίας εν τη οικεία θέσει θέλομεν αναπτύξει».

Το βιβλίο, το οποίο ίσως μόνο σε κάποια παλαιοβιβλιοπωλεία βρεθεί, γράφτηκε το 1967 και όπως είδατε, γράφτηκε στην καθαρεύουσα. Ας με συγχωρήσουν οι φίλοι της καθαρεύουσας, αλλά ο ΚΟ παραθέτει παρακάτω ένα απόσπασμα του βιβλίου ελαφρώς προσαρμοσμένο στη σύγχρονη γλώσσα προκειμένου να διαβαστεί πιο ευχάριστα.
Το Τέλος των Σταυρωτών του Χριστού
Και τώρα ας δούμε εν συντομία ολόκληρη την αλληλουχία των γεγονότων της ζωής των ενόχων του αίματος του Ιησού, εις τους οποίους ενόχους πραγματοποιήθησαν οι λόγοι του Δαυίδ: «Έκχεον επ’ αύτούς την οργήν σου και ο θυμός της οργής σου καταλάβοι αυτούς• γενηθήτω η έπαυλις αυτών ηρημωμένη. .. Εξαλειφθήτωσαν έκ βιβλίου ζώντων και μετά δικαίων μη γραφήτωσαν» (Ψαλμ. κη΄25-29). Εκείνος, που αναγινώσκει την ιστορίαν της καταστροφής των Ιεροσολύμων από τον Εβραίο ιστορικό Ιώσηπο, δεν είναι δυνατόν παρά να καταληφθεί υπό φρίκης και τρόμου…..
Τριάκοντα επτά μόλις έτη από του φοβερού εγκλήματος του Γολγοθά, ήτοι το 70 μ.Χ. η πόλη των Ιεροσολύμων περιεκυκλώθη υπό του Ρωμαίου στρατηγού Τίτου και οι κάτοικοι αυτής απειλήθηκαν με ολοκληρωτική καταστροφή. Η πολιορκία έγινε στενότερη και η πείνα φρικαλεώτερη. Το αίμα έρρευσε άφθονο στις  οδούς της πόλεως και οι φλόγες των πυρπολουμένων οικιών ανεχαιτίζοντο υπό του αίματος των υπερασπιστών της πόλεως.
Χιλιάδες κάθε ημέρα υφίσταντο μαρτυρικό θάνατον αλλά είναι άξιο παρατηρήσεως, πράγμα που μαρτυρεί την κατ’ αυτών δίκαιη κρίση του Θεού, ότι πολλοί από αυτούς πέθαναν με σταυρικό θάνατο. Μάλιστα τόσο πλήθος κατά την άλωση της πόλεως των Ιεροσολύμων σταυρώθηκε, ώστε, καθώς μαρτυρεί ο ίδιος ο Ιώσηπος, δεν υπήρχαν ούτε σταυροί αρκετοί, ούτε τόπος για την τοποθέτηση των εσταυρωμένων. Η ιστορική δικαιοσύνη ικανοποιείται κατά τρόπον εκπληκτικό. «Το αίμα αυτού εφ’ ημάς και επί τα τέκνα ημών» (Ματθ. κζ΄3) δεν φώναζαν ωρυόμενοι της Ιερουσαλήμ οι όχλοι με τους άρχοντές τους και τους καθοδηγούς τους, τους Αρχιερείς, τους Γραμματείς, τους Φαρισαίους και Σαδδουκαίους; Και η λυσσαλέα αυτή κραυγή τους έφερε διά μέσου των αιώνων την μάλλον καταπληκτική και μοναδική ποινική κύρωση….
Ο Ιουδαϊκός λαός υπήρξε ο μάλλον σκληροτράχηλος. Εφόνευσε τόσους προφήτες, και την κακουργία του κορύφωσε δια του φόνου του Χριστού. Το αίμα των αθώων και των αγίων τον εύφραινε και εξασκούσε σε αυτόν κάποιου είδους γοητευτική μέθη. Μόνος του με αυτό τον τρόπο χάλκευσε την κατάρα επί της κεφαλής του, η οποία καταδιώκει αυτόν επί είκοσι ήδη αιώνες…..
Η καταστροφή της πόλεως που ακολούθησε υπήρξε ολοσχερής, μολονότι οχυρά φρούρια την υπεράσπιζαν, καθώς αναφέρει ο Ιώσηπος, όχι μόνον κατεκάη, αλλά και ανεσκάφη δι’ αρότρου. Υπό τα φρικώδη ερείπια της πόλεως εδέησε να ταφεί και ένα μέγα μέρος των εθνικών τους ονείρων.
Σε ερείπια δε κατήντησε και ο μεγαλοπρεπής Ναός του Σολομώντος, ο οποίος μέχρι σήμερα δεν κατέστη δυνατόν να ανοικοδομηθεί παρά τον διακαή των Εβραίων πόθο.
Αλλά και υπό του αυτοκράτορος Αιλίου Αδριανού κατεστράφη τελείως η πόλη των Ιεροσολύμων. Ονόμασε τη νέα πόλη Aelia Capitolia. Αιλίαν μεν από το όνομά του, Καπιτωλία δε για το ναό του Καπιτωλίου Διός, στη Ρώμη. Του οποίου ο ναός οικοδομήθηκε επί των ερειπίων του καταστραφέντος Ναού του Σολομώντος. Σήμερα η πόλη των Ιεροσολύμων είναι κτισμένη ακριβώς επί του τόπου εκείνου όπου ήταν και επί Αδριανού η Αίλια Καπιτωλία.
Όλοι οι άνθρωποι έχουν λατρεία, ναούς, ιερά, πατρίδα και ιδανικά. Οι Ιουδαίοι όμως τραπέντες εις άτακτον φυγήν από τη γη των πατέρων τους, στερούνται των πάντων…
Οι Σιωνιστές αγωνίσθηκαν επί πολλά έτη για την εθνική τους αποκατάσταση και ύστερα από πολλές και μακροχρόνιες προσπάθειες και ύστερα από περιπλανήσεις είκοσι περίπου αιώνων και εξοντωτικούς διωγμούς, μόλις κατά το έτος 1948 κατόρθωσαν, με απόφαση των Ηνωμένων Εθνών να ιδρύσουν σε ένα μόνο τμήμα της Παλαιστίνης το αναιμικό και ανεξάρτητο κράτος του Ισραήλ, που αριθμεί περί τα τρία εκατομμύρια κατοίκους….
Μέχρι λοιπόν τού έτους 1948 δέκα πέντε ολόκληρα εκατομμύρια Εβραίων, αλλά και μέχρι σήμερον ακόμη οι περισσότεροι τούτων είναι διασκορπισμένοι όπου φυσάει κάθε άνεμος. Δεν υπάρχει γωνία της γης σε Ευρώπη, Ασία, Ιταλία, Ελλάδα, Αμερική και Πολυνησία όπου να μη συναντήσει κάποιος έναν Εβραίο. Ο Στράβων έγραφε, με αντισημιτική βέβαια υπερβολή, ότι στην εποχή του Σύλλα δεν υπήρχε πόλις στην οποία να μην έχουν εισδύσει οι Ιουδαίοι. Διεσκορπίσθησαν  θα είπητε και πολλοί Έλληνες και πολλοί Φοίνικες, αλλά δια να ιδρύσουν αποικίας, δια να κατακτήσουν αγοράς και διά να εξαπλωθούν εις τον κόσμον, άλλο εξάπλωσις και άλλο διασπορά. Ενώ οι Εβραίοι περιφέρονται ξηράν και θάλασσαν, χωρίς πατρίδα και θυσιαστήριον, μαινόμενοι δια το αργύριον όπως ο Ιούδας. Ως γενάρχην των έχουν όχι πλέον τον Αβραάμ, αλλά τον Ιούδαν τον Ίσκαριώτην. Ως αργυρόδουλοι μέχρι μανίας απολαμβάνουν κατά τρόπον μυστηριώδη, αλλά και ψηλαφητόν το βάρος του μεγάλου των εγκλήματος και αποδεικνύουν με τον τρόπον αυτόν της ζωής των το δίκαιον της κατάρας, ήτις τους βαρύνει και της τιμωρίας, ήτις εξακολουθεί να τους μαστίζει. Και αυτή η μανία του αντισιωνισμού των Χιτλερικών κατά το δεύτερον παγκόσμιον πόλεμον, παρά την πικρίαν, την οποίαν όλοι μας εδοκιμάσαμεν δι’ αυτήν, δεν αποκλείεται να αποτελεί αύτη εν μέρος από την οργήν του Θεού και την κατάραν των σταυρωτών του Χριστού.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

ΚΟΥΚΙΔΗΣ : ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ



ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ;


ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ;

μελισσες
Οι περισσότεροι από εμάς νομίζουμε ότι το πιο πολύτιμο προϊόν των μελισσών είναι το μέλι. Όμως το πολυτιμότερο αγαθό που μας δίνουν οι μέλισσες είναι η επικονίαση, δηλαδή η γονιμοποίηση των φυτών με τη μεταφορά γύρης.
Από την επικονίαση εξαρτάται απόλυτα το 1/3 των καλλιεργειών που καταλήγουν στο πιάτο μας. Όμως αυτό το τόσο πολύτιμο και ωφέλιμο έντομο απειλείται με αφανισμό εξαιτίας της χρήσης τριών νεονικοτινοειδών φυτοφαρμάκων -που χρησιμοποιούνται ευρέως και στη χώρα μας- των εταιριών Bayer και Syngenta. Μαζί με τις μέλισσες, τα επικίνδυνα φυτοφάρμακα απειλούν και τη διατροφή μας. Η Greenpeace καλεί τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Τσαυτάρη να απαγορεύσει άμεσα την διακίνησή τους στη χώρα μας και να στηρίξει τη πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για απαγόρευση των νεονικοτινοειδών φυτοφαρμάκων σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η επιστημονική έκθεση με τίτλο «Αντίο Μέλισσες- Γιατί οι μέλισσες αφανίζονται και η διατροφή μας κινδυνεύει;» (1) που δημοσίευσε η Greenpeace, σηματοδοτεί την έναρξη της νέας πανευρωπαϊκής εκστρατείας για να προωθηθεί η βιώσιμη γεωργία που παράγει τροφή χωρίς τα επικίνδυνα χημικά των πολυεθνικών αγροτεχνολογίας. Η έκθεση τονίζει τη μεγάλη περιβαλλοντική και οικονομική σημασία των υγιών πληθυσμών μελισσών και την επείγουσα ανάγκη να απαγορευθεί η χρήση των φυτοφαρμάκων που τους βλάπτουν. Η απαγόρευση αυτών των φυτοφαρμάκων θα ήταν ένα ιδιαίτερα σημαντικό και αποτελεσματικό βήμα για την προστασία των μελισσών, οι οποίες έχουν ζωτική σημασία για το οικοσύστημα και τη διατροφή μας, ειδικά σε χώρες με πλούσια βιοποικιλότητα και αγροτική παραγωγή, όπως η Ελλάδα.
Στην πρώτη ψηφοφορία για την απαγόρευση που έγινε τον Μάρτιο του 2013, εννέα χώρες, εκ των οποίων και η Ελλάδα, καταψήφισαν την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για απαγόρευση των τριών νεονικοτινοειδών. Νέα ψηφοφορία θα πραγματοποιηθεί αρχές Μαΐου.
Ο αφανισμός των μελισσών δεν αφορά μόνο τους μελισσοκόμους, αλλά όλους μας, αφού από την επικονίασή τους εξαρτάται το 1/3 των καλλιεργειών που καταλήγουν στο πιάτο μας. Δεδομένου ότι οι αποικίες μελισσών εμφανίζουν μείωση σε πολλές χώρες του πλανήτη, το πρόβλημα παίρνει πλέον παγκόσμιες διαστάσεις. Η έκθεση «Αντίο Μέλισσες- Γιατί οι μέλισσες αφανίζονται και η διατροφή μας κινδυνεύει;» της Greenpeace αποδεικνύει ότι η δραματική μείωση του πληθυσμού των μελισσών οφείλεται κυρίως στα νεονικοτινοειδή φυτοφάρμακα. Χωρίς τις μέλισσες κινδυνεύουν ολόκληρα οικοσυστήματα, κινδυνεύει η ίδια η γεωργία και βέβαια η παραγωγή τροφής.
Η Greenpeace έχει εντοπίσει επτά φυτοφάρμακα που πρέπει να απαγορευθούν άμεσα, από τα οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητάει να απαγορευθούν τα τρία. Η λίστα περιλαμβάνει τα midacloprid και clothianidin της Bayer, το thiamethoxam της Syngenta, το fipronil της BASF, και τα clorpyriphos, cypermethrin και deltamethrin άλλων εταιρειών αγροχημικών. Όλες οι εταιρείες αγροχημικών έχουν σημαντικά κέρδη από την εκτεταμένη χρήση των φυτοφαρμάκων τους στη γεωργία.
«Είναι ξεκάθαρο: οι αρνητικές συνέπειες των φυτοφαρμάκων που σκοτώνουν τις μέλισσες υπερβαίνουν κατά πολύ οποιαδήποτε υποτιθέμενα “πλεονεκτήματά” τους, εφόσον θέτουν σε κίνδυνο τη διατροφή μας. Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν μπορεί να περιμένουν άλλο και πρέπει να αναλάβουν αμέσως δράση απαγορεύοντας τα φυτοφάρμακα που σκοτώνουν τις μέλισσες»,
δήλωσε η Έλενα Δανάλη, υπεύθυνη της εκστρατείας της Greenpeace για τη βιώσιμη γεωργία.
«Ο δραματικός αφανισμός των μελισσών είναι απλά ένα σύμπτωμα του μοντέλου εντατικής γεωργίας που εφαρμόζεται σήμερα και που οδηγεί στη χρήση επικίνδυνων χημικών και μεταλλαγμένων. Χρειάζεται επειγόντως να στραφούμε στο μοντέλο της βιώσιμης γεωργίας που είναι η μόνη λύση για να σωθούν τόσο οι μέλισσες, όσο και η γεωργία της Ελλάδας και ολόκληρου του πλανήτη»,
συνέχισε η Έλενα Δανάλη.
Στη χώρα μας χρησιμοποιούνται ευρέως 3 από τα εντομοκτόνα της ομάδας των νεονικοτινοειδών, τα οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέλει να απαγορεύσει.
1. δραστική ουσία: Clothianidin
Στην Ελλάδα κυκλοφορούν 3 εμπορικά ονόματα τα οποία ανήκουν στη Bayer. Χρησιμοποιούνται στις εξής καλλιέργειες: καλαμπόκι, πατάτες, αχλάδια, μήλα, νεκταρίνια, ροδάκινα, φοινικοειδή, ζαχαρότευτλα.
2. δραστική ουσία: Thiamethoxam
Στην Ελλάδα κυκλοφορούν 10 εμπορικά ονόματα, τα οποία ανήκουν στην Syngenta. Χρησιμοποιούνται στις περισσότερες καλλιέργειες της χώρας: ζαχαρότευτλα, βαμβάκι, πατάτες, καλαμπόκι, ηλίανθο, ελαιοκράμβη, αμπέλι, εσπεριδοειδή, αγγούρια, μελιτζάνες, πεπόνια, κολοκύθια, μαρούλια, αχλάδια, πιπεριές, τομάτα, δαμάσκηνα, μήλα, κεράσια, νεκταρίνια, ροδάκινα, σε καλλωπιστικά ποώδη.
3. δραστική ουσία: Imidacloprid
Το πιο διαδεδομένο στην Ελλάδα. Κυκλοφορούν 31 εμπορικές ονομασίες της Bayer. Χρησιμοποιείται στις περισσότερες καλλιέργειες της χώρας, όπως ζαχαρότευτλα, βαμβάκι, πατάτες, καλαμπόκι, ηλίανθο, ελαιοκράμβη, αμπέλι, εσπεριδοειδή, αγγούρια, μελιτζάνες, πεπόνια, κολοκύθια, μαρούλια, αχλάδια, πιπεριές, τομάτα, δαμάσκηνα, μήλα, κεράσια, νεκταρίνια, ροδάκινα, σε καλλωπιστικά ποώδη.
Η Greenpeace καλεί τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Τσαυτάρη να μεταστρέψει τη θέση του και:
-Να στηρίξει κατ’ ελάχιστον την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για απαγόρευση των τριών νεονικοτινοειδών φυτοφαρμάκων(2) που σκοτώνουν τις μέλισσες και δηλητηριάζουν την τροφή μας.
-Να προχωρήσει στην απαγόρευσή και των επτά φυτοφαρμάκων(3) στην Ελλάδα και την αντικατάστασή τους με ασφαλή για τις μέλισσες (τον άνθρωπο και το περιβάλλον) υποκατάστατα.
-Να προωθήσει τη βιώσιμη γεωργία και όχι το σημερινό μοντέλο εντατικής γεωργίας που εφαρμόζεται σήμερα και οδηγεί στη χρήση επικίνδυνων χημικών και μεταλλαγμένων.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Από αύριο και για περίπου δέκα ημέρες τα ιστολόγια μου θα τηρούν ** σιγή ασυρμάτου ** 
Αύριο φεύγω για το βουνό... 
Επομένως δεν μένει παρά να σας ευχηθώ από σήμερα Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση 
Να περάσετε καλά με τις οικογένειες σας. Να πάρετε δυνάμεις. Προσοχή στα στομάχια σας και στον δρόμο . 


Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Η Παναγία των Παρισίων - Εκδηλώσεις για τα 850 χρόνια του γνωστού καθεδρικού ναού


Η Παναγία των Παρισίων - Εκδηλώσεις για τα 850 χρόνια του γνωστού καθεδρικού ναού

JPEG - 66.2 ko
Μεγάλος πνευματικός τόπος και ιστορικό μνημείο με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στη Γαλλία, η Παναγία των Παρισίων εορτάζει φέτος τα 850 της χρόνια. Ο καθεδρικός ναός, ένα από τα πιο γνωστά μνημεία στον κόσμο, προσελκύει κάθε χρόνο 14 εκατομμύρια επισκέπετες. Στην Ile de la Cité, κοντά στις όχθες του Σηκουάνα, δύο βήματα από την Sainte-Chapelle και την Conciergerie, αποτελεί σύμβολο της γαλλικής πρωτεύουσας και αναπόσπαστο μέρος της εθνικής και διεθνούς κληρονομιάς. Πολλές εκδηλώσεις, πολιτιστικά ραντεβού, τελετές, εορτασμοί και μεγάλα σχέδια μας παροτρύνουν να έχουμε μια νέα γνωριμία με τον ναό.

Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΛΛΑΣ


Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΛΛΑΣ

Υπήρξε κορυφαία υψίφωνος και η πλέον γνωστή παγκοσμίως ντίβα της όπερας. Η Μαρία Κάλλας γεννήθηκε ως Άννα Μαρία Καικιλία Σοφία Καλογεροπούλου το 1923 στη Νέα Υόρκη όπου είχαν μεταναστεύσει οι γονείς της. Εκεί ο πατέρας της ανοίγει φαρμακείο και το 1929 αλλάζει το οικογενειακό επώνυμο από Καλογερόπουλος σε Callas. Τρία χρόνια αργότερα η Μαρία ξεκινά τα πρώτα μαθήματα πιάνου μαζί με τη μεγαλύτερη αδελφή της Υακίνθη.
Η Κάλλας μπορεί να παντρεύτηκε τον Ιταλό βιομήχανο Τζοβάννι Μπατίστα Μενεγκίνι το 1949, ωστόσο έζησε τον μεγάλο έρωτα 17 χρόνια μετά όταν με το διαζύγιο της ήλπιζε ότι ο Αριστοτέλης Ωνάσης θα της ζητήσει να παντρευτούν κάτι που τελικά δε έγινε αφού ο Έλληνας μεγιστάνας παντρεύεται τη χήρα του Αμερικανού Προέδρου ΚέννεντυΤζάκυ.
Την ώρα που οι Γάλλοι τιμώντας τη Ντίβα της Όπερας έκριναν διατηρητέο το σπίτι που έζησε τα τελευταία της χρόνια η Μαρία Κάλλας στη Λεωφόρο Ζορζ Μαντέλ, στη χώρα που τη γέννησε και την ανέθρεψε, κάποιοι αφήνουν στο έλεος του χρόνου το σπίτι που  έζησε με τη μητέρα της και την αδελφή της στην οδό Πατησίων στο κέντρο της Αθήνας. Οι πόρτες είναι σφραγισμένες και η εικόνα του εγκαταλελειμμένου νεοκλασικού κάθε άλλο παρά αντανακλά τη λάμψη της σπουδαίας τραγουδίστριας. Και όμως στο σπίτι αυτό αντηχούσε κάποτε η μοναδική φωνή της Μαρίας Κάλλας που στο άκουσμά της είχε υποκλιθεί ολόκληρη η ανθρωπότητα. 
Ρωγμές από το σεισμό του 1999, τοίχοι μαυρισμένοι από την φωτιά που ξέσπασε το 2003, σκουπίδια και σύνεργα τοξικομανών που υπάρχουν σε κάθε γωνιά του συνθέτουν την εικόνα της εγκατάλειψης του σπιτιού της γυναίκας θρύλου. Το κτίριο ανήκει στην ιδιοκτησία του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου από το 1950 αλλά ελλείψει κονδυλίων, εγκαταλείφθηκε. έχει την ίδια τύχη με το πατρικό σπίτι της Ντίβας στο Νεοχώρι Μεσσηνίας, που ισοπεδώθηκε κυριολεκτικά μπροστά στην κρατική αδιαφορία και στο πέρασμα του χρόνου..
Η Μαρία Κάλλας σε ηλικία 11 ετών έλαβε το πρώτο βραβείο ως "σολίστ" σε διαγωνισμό παιδικών φωνών. Το1937 έρχεται το διαζύγιο των γονιών της και η Μαρία ακολουθεί τη μητέρα της στην Αθήνα, όπου ήδη βρισκόταν η αδελφή της. Λίγο πριν το ξέσπασμα του ελληνοϊταλικού πολέμου έρχεται η πρώτη συνεργασία της με την εταιρεία της Λυρικής Σκηνής Αθηνών. Η γνωριμία της με τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Αρένας της Βερόνα την οδηγεί στην Ιταλία. Το 1957 επιστρέφει στην Αθήνα και εμφανίζεται στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών. Δύο μήνες πριν είχε γνωρίσει τον εφοπλιστή Αριστοτέλη Ωνάση σε κοσμική δεξίωση. Η γνωριμία τους θα εξελιχθεί σε μία από τις πλέον συζητημένες σχέσεις στην ιστορία.

Ο γάμος του Ωνάση με την τζάκυ κέννετι βυθίζει σε κατάθλιψη την κορυφαία υψίφωνο η οποία στις 25 Μαΐου 1970 μεταφέρεται στο νοσοκομείο αφού  επεχείρησε να αυτοκτονήσει λαμβάνοντας μεγάλη δόση βαρβιτουρικών χαπιών. Στο κινηματογραφικό ντοκυμαντέρ "Απόλυτη Κάλλας" του Γάλλου σκηνοθέτη Φιλίπ Κολί,  αποκαλύπτεται μια μυστική πτυχή της ζωής της. Ότι δηλαδή στις 30 Μαρτίου του 1960γέννησε νεκρό ένα αγοράκι που φέρεται ως καρπός του έρωτά της με τον Αριστοτέλη Ωνάση. Ο σκηνοθέτης  ισχυρίζεται ότι έχει το πιστοποιητικό γέννησης, στο οποίο αναφέρεται το όνομα Όμηρος, αλλά με επίθετο "μη αναγνώσιμο". Πέρα από την ασυνήθιστη γκάμα της, που εξέπληξε ακόμη και τους πιο δύσκολους ειδήμονες της όπερας, «η Κάλλας ήταν η πρώτη -και τελευταία μέχρι στιγμής- σοπράνο που ξεπέρασε τα όρια της τέχνης της, και καθιερώθηκε ως η πριμαντόνα σταρ. Πέθανε σε ηλικία 54ων ετών, στο Παρίσι. Το σώμα της αποτεφρώθηκε όπως επιθυμούσε και  η τέφρα της σκορπίστηκε στο Αιγαίο
Σύμφωνα με την επίσημη ιατρική έκθεση, ο θάνατος της Κάλλας οφειλόταν σε καρδιακή ανακοπή,  αποτέλεσμα της εκφυλιστικής μυασθένειας που είχε στον φάρυγγα. diasimesistories.blogspot.g

Eργατική Πρωτομαγιά


Eργατική Πρωτομαγιά

Η Πρωτομαγιά, ως εργατική γιορτή, καθιερώθηκε στις 20 Ιουλίου 1889, κατά τη διάρκεια του ιδρυτικού συνεδρίου της Δεύτερης Διεθνούς (Σοσιαλιστικής Διεθνούς) στο Παρίσι, σε ανάμνηση του ξεσηκωμού των εργατών του Σικάγου την 1η Μαΐου 1886, που διεκδικούσαν το οκτάωρο και καλύτερες συνθήκες εργασίας. Κατέληξε σε αιματοχυσία λίγες μέρες αργότερα, με την επέμβαση της αστυνομίας και των μπράβων της εργοδοσίας.

Τα γεγονότα του Σικάγου

Τα εργατικά συνδικάτα των ΗΠΑ αποφάσισαν την έναρξη απεργιακών κινητοποιήσεων την 1η Μαΐου 1886 για το οκτάωρο, ωθούμενα από τις επιτυχημένες διεκδικήσεις των καναδών συντρόφων τους. Την περίοδο εκείνη το κανονιστικό πλαίσιο εργασίας στις ΗΠΑ ήταν σχεδόν ανύπαρκτο και οι εργοδότες μπορούσαν να απασχολούν το προσωπικό τους κατά το δοκούν, ακόμη και τις Κυριακές.

Στην απεργία πήραν μέρος περίπου 350.000 εργάτες σε 1.200 εργοστάσια των ΗΠΑ. Την Πρωτομαγιά του 1886 έγινε στο Σικάγο η πιο μαχητική πορεία, με τη συμμετοχή 90.000 ανθρώπων. Στην κεφαλή της πορείας ήταν ο αναρχοσυνδικαλιστής Άλμπερτ Πάρσονς, η γυναίκα του Λούσι και τα επτά παιδιά τους.
Το πρώτο αίμα χύθηκε δύο ημέρες αργότερα έξω από το εργοστάσιο ΜακΚόρμικ στο Σικάγο. Απεργοσπάστες προσπάθησαν να διασπάσουν τον απεργιακό κλοιό και ακολούθησε συμπλοκή. Η Αστυνομία και οι μπράβοι της επιχείρησης επενέβησαν δυναμικά. Σκότωσαν τέσσερις απεργούς και τραυμάτισε πολλούς, προκαλώντας οργή στην εργατική τάξη της πόλης. Την επομένη αποφασίστηκε συλλαλητήριο καταδίκης της αστυνομικής βίας στην Πλατεία Χεϊμάρκετ, με πρωτοστατούντες τους αναρχικούς. Η συγκέντρωση ήταν πολυπληθής και ειρηνική. Το κακό, όμως, δεν άργησε να γίνει. Οι αστυνομικές δυνάμεις πήραν εντολή να διαλύσουν δια της βίας τη συγκέντρωση και τότε από το πλήθος των απωθούμενων διαδηλωτών ρίφθηκε μια χειροβομβίδα προς το μέρος τους, η οποία εξερράγη, σκοτώνοντας έναν αστυνομικό και τραυματίζοντας δεκάδες. Η αστυνομία άνοιξε πυρ κατά βούληση κατά των συγκεντρωμένων, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν τουλάχιστον τέσσερις διαδηλωτές και να τραυματιστεί απροσδιόριστος αριθμός, ενώ έξι αστυνομικοί έχασαν τη ζωή τους από πυρά (φίλια ή των διαδηλωτών παραμένει ανεξακρίβωτο), ανεβάζοντας τον αριθμό τους σε επτά.
Για τη βομβιστική επίθεση, που προκάλεσε τον θάνατο του αστυνομικού, κατηγορήθηκαν οι αναρχοσυνδικαλιστές Άουγκουστ Σπις, Γκέοργκ Έγκελ, Άντολφ Φίσερ, Λούις Λινγκ, Μίκαελ Σβαμπ, Σάμουελ Φίλντεν, Όσκαρ Νίμπι και Άλμπερτ Πάρσονς, που ήταν από τους οργανωτές της διαδήλωσης. Όλοι, εκτός του Πάρσονς και του Φίλντεν, ήταν γερμανοί μετανάστες. Η δίκη των οκτώ ξεκίνησε στις 21 Ιουνίου 1886. Ο εισαγγελέας Τζούλιους Γκρίνελ ζήτησε τη θανατική ποινή και για τους οκτώ κατηγορουμένους, χωρίς να προσκομίσει κανένα στοιχείο που να τους συνδέει με τη βομβιστική επίθεση. Απλώς, είπε ότι οι κατηγορούμενοι ενθάρρυναν με τους λόγους τους τον άγνωστο βομβιστή να πραγματοποιήσει την αποτρόπαια πράξη του, γι' αυτό κρίνονται ένοχοι συνωμοσίας.
Από την πλευρά της, η υπεράσπιση έκανε λόγο για προβοκάτσια και συνέδεσε τη βομβιστική επίθεση με το διαβόητο πρακτορείο ντετέκτιβ «Πίνκερτον», που συχνά χρησιμοποιούσαν οι εργοδότες ως απεργοσπαστικό μηχανισμό. Οι ένορκοι εξέδωσαν την ετυμηγορία τους στις 20 Αυγούστου 1886 κι έκριναν ενόχους και τους οκτώ κατηγορούμενους. Οι Σπις, Έγκελ, Φίσερ, Λινγκ, Σβαμπ, Φίλντεν και Πάρσονς καταδικάστηκαν σε θάνατο, ενώ ο Νίμπι σε κάθειρξη 15 ετών. Μετά την εξάντληση και του τελευταίου ενδίκου μέσου, ο κυβερνήτης της Πολιτείας του Ιλινόις, Ρίτσαρντ Όγκλεσμπι, μετέτρεψε σε ισόβια τις θανατικές ποινές των Σβαμπ και Φίλντεν, ενώ ο Λιγκ αυτοκτόνησε στο κελί του. Έτσι, στις 11 Νοεμβρίου 1887 οι Σπις, Πάρσονς, Φίσερ και Έγκελ οδηγήθηκαν στην αγχόνη, τραγουδώντας τη«Μασσαλιώτιδα». Η δίκη των οκτώ θεωρείται από διαπρεπείς αμερικανούς νομικούς ως μία από τις σοβαρότερες υποθέσεις κακοδικίας στην ιστορία των ΗΠΑ.
Στις 26 Ιουνίου 1893 ο κυβερνήτης του Ιλινόις, Τζον Πίτερ Άλτγκελντ παραδέχθηκε ότι και οι οκτώ καταδικασθέντες ήταν αθώοι και κατηγόρησε τις αρχές του Σικάγου ότι άφησαν ανεξέλεγκτους τους ανθρώπους του «Πίνκερτον». Ως μια ύστατη πράξη δικαίωσης έδωσε χάρη στους φυλακισμένους Φίλντεν, Νίμπε και Σβαμπ. Αυτό ήταν και το πολιτικό του τέλος. Αργότερα, ο επικεφαλής της αστυνομίας του Σικάγου, που έδωσε την εντολή για τη διάλυση της συγκέντρωσης, καταδικάσθηκε για διαφθορά. Μέχρι σήμερα παραμένει ανεξακρίβωτο ποιος ήταν ο δράστης της βομβιστικής επίθεσης.

Η Εργατική Πρωτομαγιά στην Ελλάδα

Στη χώρα μας, ο πρώτος εορτασμός της Εργατικής Πρωτομαγιάς έγινε το 1893, στην Αθήνα, με πρωτοβουλία του Κεντρικού Σοσιαλιστικού Συλλόγου του Σταύρου Καλλέργη. Η1η Μαΐου ήταν Σάββατο και εργάσιμη. Έτσι, επελέγη η Κυριακή 2 Μαΐου, για να έχει η γιορτή μαζικό χαρακτήρα. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Σοσιαλιστής», που εξέδιδε ο Καλλέργης, στις 5 το απόγευμα της Κυριακής συγκεντρώθηκαν στο Στάδιο πάνω από 2.000 σοσιαλιστές και εργαζόμενοι. Η «Εφημερίς» τους υπολόγισε μόνο σε 200 και σημείωνε σε άρθρο της: «Οι πλείστοι εξ αυτών ήσαν εργάται, ευπρεπώς κατά το πλείστον ενδεδυμένοι, με ερυθράς κονκάρδας επί της κομβιοδόχης, και πολύ ήσυχοι άνθρωποι. Αυτοί είναι οι πρώτοι σοσιαλισταί εν Ελλάδι, και συνήλθον χθες εις το πρώτον αυτών εν Αθήναις συλλαλητήριον».
Οι συγκεντρωμένοι ενέκριναν ψήφισμα το οποίο είχε ως εξής:
«Συνελθόντες σήμερον την 2 Μαΐου, ημέραν Κυριακήν και ώραν 5 μ.μ. εν τω Αρχαίω Σταδίω, οι κάτωθι υπογεγραμμένοι μέλη του Κεντρικού Σοσιαλιστικού Συλλόγου» και υπό μισθόν πάσχοντες εψηφίσαμεν:
Α) Την Κυριακήν να κλείωσι τα καταστήματα, καθ' όλην την ημέραν, και οι πολίται ν' αναπαύωνται.
Β) Οι εργάται να εργάζωνται 8 ώρας την ημέραν.
Γ) Ν' απονέμηται σύνταξις εις τους εκ της εργασίας παθόντας και καταστάντας ανικάνους προς διατήρησιν εαυτών και της οικογενείας των.
Δ) Το συμβούλιον του «Κεντρικού Σοσιαλιστικού Συλλόγου» να επιδώση το ψήφισμα εις την Βουλήν.»
Το ψήφισμα επεδόθη, τελικά, στον Πρόεδρο της Βουλής την 1η Δεκεμβρίου 1893 από τον Σταύρο Καλλέργη. Ο πρωτοπόρος σοσιαλιστής ανήλθε στη συνέχεια στο δημοσιογραφικό θεωρείο και περίμενε με ανυπομονησία από τον Πρόεδρο της Βουλής να το εκφωνήσει. Αυτός κωλυσιεργούσε και «ησχολείτο εις την ανάγνωσιν ετέρων αναφορών προερχομένων εκ διαφόρων προσώπων και πραγματευομένων κατά το μάλλον και ήττον περί ανέμων και υδάτων», όπως έγραψε στον «Σοσιαλιστή».
Ο Καλλέργης διαμαρτυρήθηκε μεγαλοφώνως και με εντολή του Προέδρου συνελήφθη για διατάραξη της συνεδρίασης. Οι στρατιώτες της φρουράς, αφού τον κτύπησαν με τα κοντάκια των όπλων τους, τον μετέφεραν στο αστυνομικό τμήμα, όπου παρέμεινε επί διήμερο. Στις 9 Δεκεμβρίου 1983 δικάστηκε και καταδικάστηκε σε φυλάκιση 10 ημερών, τις οποίες εξέτισε στις φυλακές του Παλαιού Στρατώνα. Με τον περιπετειώδη αυτό τρόπο έληξε και τυπικά ο πρώτος εορτασμός της Εργατικής Πρωτομαγιάς στην Ελλάδα.

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Η ΗΡΩΙΚΗ ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΤΟ 1826 ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ


Η ΗΡΩΙΚΗ ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΤΟ 1826 ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ

ελεύθεροι πολιορκημένοι
Ήταν 10 Απριλίου το 1826
Άκρα του τάφου σιωπή στον κάμπο βασιλεύει·
λαλεί πουλί, παίρνει σπυρί, κι η μάνα το ζηλεύει.
Τα μάτια η πείνα εμαύρισε· στα μάτια η μάνα μνέει·
στέκει ο Σουλιώτης ο καλός παράμερα καί κλαίει:
«Έρμο τουφέκι σκοτεινό, τι σ’ έχω γω στο χέρι;
οπού συ μού ΄γινες βαρύ κι ο Αγαρηνός το ξέρει».
Στίχοι από τους ελεύθερους πολιορκημένους του Διονυσίου Σολωμού για να περιγράψει την κατάσταση στο πολιορκημένο Μεσολόγγι και να εξυμνήσει τη θυσία των πολιορκημένων.
Την Κυριακή των Βαΐων, 28 Απριλίου 2013 φιλοξενούμενος στη Διαδικτυακή Τηλεόραση της Πειραϊκής Εκκλησίας ήταν ο κ. Κωνσταντίνος Χολέβας, Πολιτικός Επιστήμων.
Ο κ. Χολέβας μιλάει στο pewebtv για την Ηρωϊκή Έξοδο του Μεσολογγίου κατά το 1826 ανήμερα της Κυριακής των Βαΐων. Αναφέρεται στα ιστορικά γεγονότα της εξόδου και τα αναλύει κάνοντας πάραλληλα αναφορά και στα σημερινά αδιέξοδα και το πως πρέπει να βγούμε από αυτά.

 
.

Καλή Μεγαλοβδομάδα, και καλή μας Ανάσταση, Έλληνες…


Καλή Μεγαλοβδομάδα, και καλή μας Ανάσταση, Έλληνες…

μεγαλοβδομάδαΜε κατάνυξη και προσευχή, ας προσπαθήσουμε να βιώσουμε  λίγο από το Πάθος και να φτάσουμε στην Ανάστασή μας…

Ἐρχόμενος ὁ Κύριος, πρὸς τὸ ἑκούσιον Πάθος, τοῖς Ἀποστόλοις ἔλεγεν ἐν τῇ ὁδῷ. Ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς Ἱεροσόλυμα, καὶ παραδοθήσεται ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου, καθώς γέγραπται περὶ αὐτοῦ. Δεῦτε οὖν καὶ ἡμεῖς, κεκαθαρμέναις διανοίαις, συμπορευθῶμεν αὐτῷ, καὶ συσταυρωθῶμεν, καὶ νεκρωθῶμεν δι’ αὐτόν, ταῖς τοῦ βίου ἡδοναῖς, ἵνα καὶ συζήσωμεν αὐτῷ, καὶ ἀκούσωμεν βοῶντος αὐτοῦ, οὐκέτι εἰς τὴν ἐπίγειον Ἱερουσαλήμ, διὰ τὸ παθεῖν· ἀλλὰ ἀναβαίνω πρὸς τὸν Πατέρά μου, καὶ Πατέρα ὑμῶν, καὶ Θεόν μου, καὶ Θεὸν ὑμῶν, καὶ συνανυψῶ ὑμᾶς εἰς τὴν ἄνω Ἱερουσαλήμ, ἐν τῇ Βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν.

olympia

ΠΡΟΣΟΧΗ- Ξεσηκωμός των αλλοδαπών στην Ελλάδα τις μέρες του Πάσχα;


ΠΡΟΣΟΧΗ- Ξεσηκωμός των αλλοδαπών στην Ελλάδα τις μέρες του Πάσχα;

Πηγές της ΕΛ.ΑΣ επιβεβαιώνουν τον κίνδυνο ξεσηκωμού των Αλλοδαπών στην Ελλάδα τις Άγιες ημέρες της Μεγάλης εβδομάδας. 
Οι πληροφορίες που έχει η ΕΛ.ΑΣ είναι πως εξτρεμιστικές ομάδες αλλοδαπών μουσουλμάνων που ζουν στην χώρα μας ετοιμάζονται για μεγάλης κλίμακας χτυπήματα προς τα τέλη της Μεγάλης εβδομάδας, ως υποτιθέμενη απάντηση στα γεγονότα της Ηλείας.

Το όλο θέμα προέκυψε όταν, ομάδα προσκυνητών σε συγκεκριμένη μονή του Αγίου όρους με έκπληξη ενημερώθηκαν από τους πατέρες της μονής, ότι τα γεγονότα της Ηλείας δεν ήταν καθόλου τυχαία και μάλιστα θα λειτουργήσουν ώς αφορμή για μεγάλης κλίμακας αντίποινα των αλλοδαπών τις Άγιες ημέρες.
 
Οι προσκυνητές της μονής φύγανε από το όρος εμφανώς προβληματισμένοι και αρχίσανε να ψάχνουν για περαιτέρω πληροφορίες μέχρι που ήρθε η επιβεβαίωση από τα χείλη αντρών της ΕΛ.ΑΣ.
Αν και το ιστολόγιο μας οφείλει να παραδεχθεί πως διατηρεί κάθε επιφύλαξη για την εγκυρότητα της πληροφορίας, καλό θα ήταν να σταθούμε λίγο στο θέμα και να δούμε αν και κατά πόσο είναι υπαρκτός ένας τέτοιος κίνδυνος τις προσεχείς εβδομάδες.
 
Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΦΟΡΜΗ
Ακόμα και οι πιο σκληρές εξτρεμιστικές πράξεις χρειάζονται την κάλυψη μιας αφορμής. Ποτέ δεν έγινε και δεν είναι δυνατό να γίνει κάποιο εξτρεμιστικό χτύπημα ή κάποιος πόλεμος χωρίς να υπάρχει κάποια νομιμοφανής αιτία από την μεριά του επιτιθέμενου. Στην Ελλάδα, αν και προσπάθησαν πολύ να το δημιουργήσουν, δεν υπήρξε ως τώρα κάτι τέτοιο.
Ο Έλληνας ποτέ δεν υπήρξε ακραίος και ποτέ δεν έκανε επιθετικές πράξεις σε άλλους λαούς. Πάντα πολεμούσε αμυνόμενος. Ακόμα και τα τελευταία χρόνια με την (σκόπιμα) αθρόα έλευση αλλοδαπών μουσουλμάνων στην πατρίδα μας, ο Ελληνικός λαός στάθηκε στο ύψος του: Παρότι μας σφάζουν,μας βιάζουν, μπαίνουν μέρα μεσημέρι στα σπίτια μας και μας ληστεύουν, μας κλέβουν το μεροκάματο και το κυριότερο δεν εκτιμάν το φιλότιμο που επιδεικνύουμε προς αυτούς, ποτέ δεν υπήρξαν φαινόμενα «πογκρόμ» εναντίον τους και ποτέ δεν τους απαντήσαμε ως λαός με το ίδιο νόμισμα (όπως ίσως θα έπρεπε).
 
Ακόμα και η άνοδος της Χρυσής Αυγής και του Εθνικισμού γενικότερα στην Ελλάδα που, τόσο πολύ πάσχισαν να το αναδείξουν σαν κοινωνικό πρόβλημα, δεν δημιούργησε τα φαινόμενα που είχε δημιουργήσει στην Χιτλερική Γερμανία και αλλού. Ο Ελληνικός Εθνικισμός στράφηκε πιο πολύ στην αγάπη προς τον Έλληνα παρά στο μίσος προς τον ξένο και έτσι ούτε και από εκεί ήρθε η πολυπόθητη αφορμή (ακόμα). Εδώ όμως έχουμε μια πρώτης τάξεως αφορμή: Τα γεγονότα της Ηλείας προσεκτικά διατυπωμένα και διατυμπανισμένα κάνουνε τον γύρο του κόσμου.
 
Εντύπωση προκαλεί η ταχύτητα της διάδωσης αυτού του γεγονότος ανά τον πλανήτη την στιγμή που, άλλα καθημερινά εγκλήματα εναντίον του Ελληνικού λαού αποσιωπούνται εντέχνως. Επίσης το ακόμα πιο ύποπτο στην υπόθεση είναι η «αριστερή» φρασεολογία και έκταση που δίδεται στο θέμα. Οι σκλάβοι αλλοδαποί και η εκμετάλευση τους από τους ντόπιους τσιφλικάδες, η διεκδίκηση του μεροκάματου του εργαζόμενου και η άρνηση καταβολής των δεδουλευμένων από τον εργοδότη, το δουλεμπόριο και τα συμφέροντα γύρω από αυτό είναι «τσιτάτα» που εκτοξεύονται και είναι σίγουρο πως εξάπτουν καίρια το αριστερό συναίθμημα. Το αν αυτό γίνεται σκόπιμα ή όχι θα το κρίνει η ιστορία. Γεγονός αποτελεί πως η αφορμή είναι ιδανική...
Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
Το επόμενο σημείο που πρέπει να σταθούμε είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για μια εξτρεμιστική κίνηση. Ο Εξτρεμιστής σαφώς και σκοπεύει σε γεγονότα που θα πλήξουν όσο πιο πολύ κόσμο και θα κάνουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκπληξη. Στην Ελλάδα αυτή την στιγμή δεν έχουμε κάποιο αθλητικό γεγονός(π.χ. Ολυμπιακοί ή Μουντιάλ) ούτε κάποια μεγάλη λοσύναξη που θα μπορούσε να χτυπηθεί με πληθώρα θυμάτων παρα μόνο το θρησκευτικό γεγονός της ανάστασης του Κυρίου.
Είναι γνωστό πως αυτές τις Άγιες ημέρες τα πάντα υπολειτουργούν στην πατρίδα. Ακόμα και οι ένστολοι προσπαθούν το κατά δύναμη να είναι κοντά στις εκκλησίες που εξελίσσονται τα Θεία πάθη. Φανταστείτε λοιπόν μια εξέγερση που θα εκτυλιχτεί στην Ελλάδα το Μ. Σάββατο την ώρα της ανάστασης. Σκεφτείτε το λίγο. Οι όποιοι πυροβολισμοί θα περάσουν απαρατήρητοι από τον κόσμο, αφού θα μπερδεύονται με τον θόρυβο που κάνουν οι διάφορες κροτίδες. Κανείς δεν θα είναι κοντά σε τηλεόραση ή σε Ίντερνετ ώστε να αντιληφθεί το τι συμβαίνει. Τα δίκτυα της κινητής τηλεφωνίας συνήθως καταρρέουν για κάποιες ώρες από την υπερφόρτωση. 
Η χρονική στιγμή είναι ιδανική. Μέχρι να το πάρει ο πολύς κόσμος χαμπάρι η δουλειά θα έχει γίνει και ακόμα και όταν αντιληφθούμε το τι θα γίνεται η οργάνωση και η αντίσταση θα ειναι ανέφικτη.
 
Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΠΟΣ
Σύγχρονη Αθήνα. Ένα καζάνι που βράζει αλλά δεν εκτονώνεται πουθενά. Πάθη και μίση δεκαετιών αναβιώνουν εν μέσω κρίσης και δείχνουν τον χειρότερο εαυτό τους. Εδώ και τώρα αναβιώνει το μίσος του εμφιλίου της αριστεράς εναντίον της δεξιάς. Εδώ και τώρα αναβιώνει το μίσος του κατακτημένου από τους Γερμανούς εναντίον του Γερμανοτσολιά και του μαυραγορήτη. Εδώ και τώρα αναβιώνει το μίσος του αλλόθρησκου εναντίον της Ορθοδοξίας. Σε όλο αυτό το σκηνικό του μίσους μια σύγχρονη Βαβέλ: 549 φυλές από όλον τον πλανήτη, ενίοτε και εχθρικές μεταξί τους αλλά πάντα εχθρικές προς εμας έχουν εγκατασταθεί εδώ με το έτσι θέλω και περιμένουν μια ευκαιρία.
 
Υπάρχει πιο ιδανικός τόπος από την σύγχρονη Αθήνα για κάτι τέτοιο;
 
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ
Ο γράφων κάποτε είχε διαβάσει ένα βιβλίο συγγραφέας του οποίου ήταν κάποιος ονόματι Νίκος Χιδίρογλου. Το βιβλίο λεγόταν «Οχι στην παλαιά πόλη» και μου είχε κάνει εντύπωση πως πολλά στοιχεία της φανταστικής αυτής ιστορίας επιβεβαιώθηκαν με ανατριχιαστική λεπτομέρεια λίγο καιρό αργότερα από την συγγραφή του.
 
Ο ίδιος ο συγγραφέας υποστήριζε πως την όλη την ιστορία την είχε δει στον ύπνο του σε κάποιο όνειρο και έτσι την έγραψε. Εγώ δεν το πιστεύω. Πιστεύω πως με κάποιον τρόπο ο άνθρωπος αυτός κάτι ήξερε αλλά δεν ήθελε να το πει καθαρά. Τώρα λοιπόν που έγραφα αυτό το άρθρο θυμήθηκα πως το βιβλίο έλεγε πως όλα ξεκινήσανε από ένα τρομοκρατικό χτύπημα σε μια Εκκλησία όπου σκοτώθηκαν πολλοί Έλληνες. Μένει να διαπιστώσω αν το βιβλίο αυτό θα εξελιχθεί τελικά σε «προφητικό». Θα παρακαλούσα λοιπόν να είμαστε σε επιφυλακή και έτοιμοι.
 
ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΡΚΑΡΗΣ

Η Τουρκία δημοσιεύει χάρτες με Ελληνικά και Βουλγαρικά εδάφη, την ώρα που εμείς……καταστρέφουμε το στράτευμα


Η Τουρκία δημοσιεύει χάρτες με Ελληνικά και Βουλγαρικά εδάφη, την ώρα που εμείς……καταστρέφουμε το στράτευμα

20130427-211525.jpg

…καταστρέφουμε το στράτευμα. Η Βουλγαρία το έχει εκποιήσει εδώ και τέσσερα χρόνια. Η δε Συρία στενάζει. Το τρίγωνο Ανδρέα – Ζίβκοφ – Ασάντ του ’87, μοιάζει διαλυμένο.Από την πρώτη στιγμή της προδοσίας (Φλεβάρης 2010) λέγαμε ότι οι γερμανοί δεν δίνουν δεκάρα για την σύνταξη του κυρ Μήτσου. Ήθελαν τον κυρ Μήτσο εξαθλιωμένο για να πει “να πάνε στο διάολο τα κανόνια και το Καστελόριζο, εγώ πεινάω”.
Η ιστορία όμως έχει αποδείξει ένα πράγμα και μόνο:
 

Το χρήμα πάει, έρχεται, χρεώνει και εξοφλείται. Αυτό που δεν επανέρχεται ποτέ, είναι η Γη. Κάθε σπιθαμή που εκχωρούμε στους ιμπεριαλιστές, δεν επανέρχεται ποτέ. Γι’ αυτό πάντα μας “δικαίωναν” με σχέδια Μάρσαλ, αλλά όχι με την Βόρειο Ήπειρο ή άλλα εδάφη. Ας είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί στο τι θα εκχωρήσουμε. Είμαστε το τελευταίο ανάχωμα στην βαρβαρότητα.

olympia

ALVAREZ & MARSAL: Αποκαλύπτουμε την μυστική έκθεση που στέλνει φυλακή τραπεζίτες και πολιτικούς σε Ελλάδα και Κύπρο


ALVAREZ & MARSAL: Αποκαλύπτουμε την μυστική έκθεση που στέλνει φυλακή τραπεζίτες και πολιτικούς σε Ελλάδα και Κύπρο

ΕΤΣΙ ΡΗΜΑΞΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ: Διαβάστε ολόκληρη την έκθεση, με ΟΛΑ τα ονόματα.

Στοιχεία – κόλαφος για ομόλογα και CDS.

10 Δεκεμβρίου 2009 η ΤΚ είχε πουλήσει όλα τα Ελληνικά ομόλογα. 11 Δεκέμβριου με “μυστική εντολή” άρχισαν να φορτώνουν με Ελληνικά ομόλογα! Τι ειρωνία; Την ημέρα που έκλεβαν την σορό του Τάσσου Παπαδόπουλου! (Μια μακάβρια ιστορία απασχολεί από το πρωί την Κύπρο.).

Α&Μ: Καταστροφική η αγορά των ομολόγων, δεν αγόρασαν CDS για να καλυφθούν! Κρύβουν την έκθεση για να μην ασκήσουν διώξεις σε αυτούς που αγόρασαν Ελληνικά ομόλογα απο τους Γερμανούς και πούλησαν τα CDS σε Ελλάδα και Κύπρο! Χορός της μίζας πάνω στα αποκαΐδια του Ελληνισμού!

Από τον Πόρτα – Πόρτα

Η ερώτηση είναι μια.

Μόνοι αποφάσισαν να αγοράσουν Ελληνικά Ομόλογα ή πιέστηκαν;

Πόσοι πήραν Μίζες;

Ποιοι πλήρωσαν Μίζες;

Προβοπουλε,  εχεις κανει καμια επιστολή, που να προτρεπεις σε αγορες Ελληνικών Ομολόγων απο Τράπεζες Κύπρου ενω ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΥΡΕΥΤΟΥΝ;

ΠΠ