Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Τα μυστικά της Ακρόπολης... Τι κρύβεται κάτω από τον ιερό βράχο;;


Τα μυστικά της Ακρόπολης... Τι κρύβεται κάτω από τον ιερό βράχο;;




























Οι περισσότεροι Έλληνες, αλλά και πάρα πολλοί ξένοι έχουν βρεθεί τουλάχιστον μία
 φορά στον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Οι περισσότεροι όμως απ’ όσους πήγαν 
εκεί δεν ήξεραν το παραμικρό... για τα μυστικά που κρύβονταν κάτω από τα πόδια
τους. Η Ακρόπολη δεν είναι μόνο ένα από τα πιο γνωστά αρχαιολογικά μνημεία του
 κόσμου που στολίζεται από μερικά από τα ομορφότερα κτίσματα της Ελληνικής 
αρχαιότητας, αλλά είναι παράλληλα και ένας τόπος που κρύβει πολλά και σημαντικά 
μυστικά…

Σύμφωνα με την συμβατική ιστορία, δεν είναι γνωστό το πότε η Ακρόπολη
κατοικήθηκε για πρώτη φορά. Οι απόψεις σχετικά με τους πρώτους οικισμούς
στην Ακρόπολη ποικίλουν σε ένα φάσμα που αρχίζει από την 3η και τελειώνει στην
 6η χιλιετία προ Χριστού. Οι αρχαιολόγοι παραδέχονται ότι στην Ακρόπολη
υπάρχουν πολλά οικοδομικά επίπεδα, κάποια από τα οποία παραμένουν άγνωστα
ακόμα και σήμερα.

Αυτό συμβαίνει επειδή, κάθε φορά που κτιζόταν η Ακρόπολη, τα νέα
οικοδομήματα χτίζονταν πάνω στα προηγούμενα. Και δεν θα ήταν επιτρεπτό
για κανέναν λόγο, για να βρούμε τι κρύβεται στις αρχαιότερες στρώσεις, να
δημιουργήσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα στις νεότερες. Η Ακρόπολη λοιπόν
 έχει πολλά μυστικά ακόμα που περιμένουν να ανακαλυφθούν.

Στην νότια πλευρά της Ακρόπολης μάλιστα έχουν βρεθεί μεγάλα κομμάτια πέτρας.
 Αυτό γέννησε την υποψία ότι έχουν αφαιρεθεί με κάποιον τρόπο από το εσωτερικό
 του βράχου. Ως εκ τούτου θα ήταν πολύ πιθανό κάτω από την Ακρόπολη να
υπάρχουν υπόγειοι θάλαμοι και στοές.

Ερευνώντας το θέμα, μπορούμε με ασφάλεια να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι
 κάτω από την Ακρόπολη υπάρχουν υπόγειες δίοδοι οι οποίες καταλήγουν σε
πολλά σημεία της Αττικής. Αν και η πρόσβαση σήμερα σε τέτοιες στοές είναι πολύ
δύσκολη, σε άλλες εποχές κάτι τέτοιο δεν ίσχυε και έτσι έχουμε διάφορες μαρτυρίες
 οι οποίες μας μιλούν για ένα εκτεταμένο δίκτυο στοών στην Αττική με κέντρο την
Ακρόπολη. Μία αρχαία αναφορά που αποκαλύπτει όχι απλά ότι υπήρχαν στοές κάτω
από την Ακρόπολη, αλλά και πως – τότε τουλάχιστον – υπήρχε υπόγεια επικοινωνία
με κάποιο παραθαλάσσιο μέρος, είναι αυτή του Παυσανία του περιηγητή που έζησε
τον 2ο μετά Χριστόν αιώνα. Έγραψε λοιπόν ο Παυσανίας:

«ἔστι δὲ καὶ οἴκημα Ἐρέχθειον καλούμενον· πρὸ δὲ τῆς ἐσόδου Διός ἐστι βωμὸς
Ὑπάτου, ἔνθα ἔμψυχον θύουσιν οὐδέν, πέμματα δὲ θέντες οὐδὲν ἔτι οἴνῳ χρήσασθαι
νομίζουσιν. ἐσελθοῦσι δέ εἰσι βωμοί, Ποσειδῶνος, ἐφ᾽ οὗ καὶ Ἐρεχθεῖ θύουσιν ἔκ του
μαντεύματος, καὶ ἥρωος Βούτου, τρίτος δὲ Ἡφαίστου· γραφαὶ δὲ ἐπὶ τῶν τοίχων τοῦ
 γένους εἰσὶ τοῦ Βαυταδῶν καὶ —διπλοῦν γάρ ἐστι τὸ οἴκημα—[καὶ] ὕδωρ ἐστὶν ἔνδον
θαλάσσιον ἐν φρέατι. τοῦτο μὲν θαῦμα οὐ μέγα· καὶ γὰρ ὅσοι μεσόγαιαν οἰκοῦσιν,
ἄλλοις τε ἔστι καὶ Καρσὶν Ἀφροδισιεῦσιν· ἀλλὰ τόδε <τὸ> φρέαρ ἐς συγγραφὴν
 παρέχεται κυμάτων ἦχον ἐπὶ νότῳ πνεύσαντι. καὶ τριαίνης ἐστὶν ἐν τῇ πέτρᾳ σχῆμα·
ταῦτα δὲ λέγεται Ποσειδῶνι μαρτύρια ἐς τὴν ἀμφισβήτησιν τῆς χώρας φανῆναι.»
(Ελλάδος περιήγησις, Αττικά, 26, [5]).

Σύμφωνα με τον Παυσανία λοιπόν, στο Ερεχθείο υπάρχει ένα «φρέαρ»
 που έχει σχήμα τρίαινας, μέσα από το οποίο, κάθε φορά που έπνεε νότιος άνεμος,
ακούγονταν ήχοι κυμάτων. Το χάσμα αυτό όντως υπάρχει στο Ερεχθείο και, κατά
τους αρχαίους χρόνους είχε λατρευτική σημασία καθώς οι αρχαίοι απέδιδαν την
δημιουργία του στον Ποσειδώνα, τον θεό της θάλασσας. Ο ήχος των κυμάτων που
 ακουγόταν μέσα από αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να συνεπάγεται πως υπήρχε –
 αν δεν υπάρχει ακόμα – υπόγεια επικοινωνία της Ακρόπολης με την θάλασσα.

Μια άλλη σημαντική πηγή που μας αποκαλύπτει ότι υπάρχουν διάφορες υπόγειες
 σήραγγες κάτω από την Αττική είναι και το γεγονός ότι η Ιστορία παραδέχεται ότι
 οι στοές αυτές χρησιμοποιήθηκαν από τους Έλληνες κατά τον καιρό της
 επανάστασης του 1821. Και μετά όμως την απελευθέρωση της Ελλάδος,
τα σπήλαια δεν ξεχάστηκαν, αλλά έγιναν λημέρια ληστών, όπως του περιβόητου
λήσταρχου Νταβέλη, ο οποίος με ορμητήριο το σπήλαιο της Πεντέλης που πήρε το
όνομά του, μέσα από τις υπόγειες στοές, μπορούσε να εμφανίζεται σχεδόν σε όποιο
 σημείο της Αττικής ήθελε και μετά να εξαφανίζεται πάλι μέσα από τα σπήλαια αυτά.

Αργότερα, τον καιρό της γερμανικής κατοχής και συγκεκριμένα την νύχτα μεταξύ
30 και 31 Μαΐου 1941, λέγεται (ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ;) ότι ο Λάκης Σάντας
 και ο Μανώλης Γλέζος ανέβηκαν στον φυλαγμένο από τους Γερμανούς βράχο της
Ακρόπολης κρυφά μέσα από σπήλαιο, κατέβασαν την γερμανική σημαία και έφυγαν
απαρατήρητοι πάλι με τον ίδιο τρόπο. Δεδομένου του ότι οι Γερμανοί φύλαγαν τα
 Προπύλαια ώστε κανείς να μην μπορεί να μπει από εκεί και του ότι ο βράχος της
Ακρόπολης είναι απροσπέλαστος από κάθε άλλη πλευρά, ο μόνος τρόπος για να
ανέβουν στην Ακρόπολη ήταν μέσα από τα σπήλαια. Το ότι η σημαία των Γερμανών
 κατέβηκε μέσα στην νύχτα κρυφά λοιπόν, αποτελεί απόδειξη της ύπαρξης των
στοών αυτών.

Εκτός όμως από τα ιστορικά στοιχεία για την ύπαρξη στοών κάτω από την
Ακρόπολη και κάτω από την Αττική γενικότερα, αξίζει να αναφέρουμε πως είναι
 γεωλογικά αποδεδειγμένο πως κάτω από την Ακρόπολη υπάρχει νερό. Το νερό
 αυτό αποδεδειγμένα δεν είναι στάσιμο αλλά κινείται· έρχεται από κάπου και
καταλήγει κάπου αλλού. Το νερό όμως δεν θα μπορούσε να κινηθεί με την μορφή
 υπόγειων ποταμών, σε περίπτωση που η γη ήταν απολύτως συμπαγής. Αυτό λοιπόν
 ενισχύει ακόμα περισσότερο την άποψη ότι κάτω από την Αττική υπάρχουν στοές,
σήραγγες και σπήλαια.

Σημαντικές μαρτυρίες για την ύπαρξη διάφορων υπογείων στοών κάτω από την
Αττική, είναι και αυτές των εργατών που εργάστηκαν για την κατασκευή του μετρό
 στην Αθήνα. Λέγεται ότι, κατά την διάρκεια των εργασιών, οι εργάτες εντόπισαν
πληθώρα υπογείων σηράγγων, άλλες από τις οποίες ήταν υπόγειοι χείμαρροι και
άλλες από τις οποίες είχαν αρχαιολογικό ενδιαφέρον, καθώς μέσα τους βρέθηκαν
χιλιάδες αρχαιολογικά ευρήματα, πολλών από τα οποία αγνοείται η τύχη.

Εικάζεται δε πως αν κάποιος που δεν ξέρει τις υπόγειες στοές της Αττικής καταφέρει
και διεισδύσει σε αυτές, κινδυνεύει προχωρώντας να βρεθεί να περπατάει στις
ράγες του μετρό! Δεν αποκλείεται λοιπόν η πρόσβαση σε ορισμένες από τις στοές
 αυτές να είναι δυνατή και από κάποια σημεία του υπόγειου σιδηροδρομικού
δικτύου του μετρό Αθηνών. Όπως και να ‘χει όμως, κανείς, μέχρι στιγμής, δεν έχει
διαψεύσει τα όσα λέγεται πως βρέθηκαν κάτω από την επιφάνεια της γης, τον καιρό
 των εργασιών για την διάνοιξη των σηράγγων του μετρό.

Αν υπάρχει όμως ένα τέτοιο υπόγειο δίκτυο στοών κάτω από την Αθήνα και αν οι
αρχαίοι ήξεραν για την ύπαρξή του, γεννιέται η απορία ως τι τα χρησιμοποιούσαν
οι αρχαίοι. Το γεγονός ότι κοντά σε κάθε μεγάλη έξοδο του υπογείου δικτύου
στοών βρίσκεται και κάποιο μεγάλο αρχαίο ελληνικό ιερό, ενώ σε μικρότερες
εισόδους υπάρχουν κι εκεί αρχαίοι βωμοί, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι στοές
χρησιμοποιούνταν από τους ιερείς των μεγάλων ιερατείων της αρχαιότητας, όπως
για παράδειγμα το ιερατείο της Αθηνάς στην Ακρόπολη και το ιερατείο της Δήμητρας
 στην Ελευσίνα… parapolitika.gr


Read more: http://elnewsgr.blogspot.com/2013/04/blog-post_2422.html#ixzz2PL92INgi

ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ > ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΟΥ 1794 ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΧΡΥΣΟ


ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ > ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΟΥ 1794 ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΧΡΥΣΟ


Αναξιοποίητα παραμένουν εντοπισμένα με αποδείξεις πλούσια κοιτάσματα ενώ παράλληλα πυκνώνουν οι φωνές για την ανακήρυξη της ΑΟΖ με στόχο την εκμετάλλευση των όποιων κοιτασμάτων υπάρχουν στο Αιγαίο.
Ντοκουμέντο του 1794, σύμφωνα με την Εφημερίδα των Συντακτών, αναφέρεται στον "εκ Λακεδαίμονος ληστοπειρατή Ζαχαριά που ήλθε μετά μιας γαλέρας, ίνα λεηλατήσει την νήσον, εναυάγησε εις τα βορειοδυτικά εις θέσιν καλούμενην Λυγαριά".

Το ντοκουμέντο εξιστορεί στη συνέχεια το πώς κάποιοι ναυτικοί, στην προσπάθειά τους να φτάσουν στους απόκρημνους βράχους στο σημείο του ναυαγίου, παρατήρησαν κόκκινα μεταλλικά πετρώματα με πολύ χαρακτηριστική οσμή και ατμούς που έβγαιναν μέσα από τις ρωγμές τους.
Σημειώνεται εδώ ότι ήδη το μικρό αυτό νησί με τους λιγοστούς κατοίκους είχε, παρακαλώ, δικό του νόμισμα με την "κεφαλή του Απόλλωνος και εκατέρωθεν κερασφόρον ταύρον".
Πολλά χρόνια αργότερα, και συγκεκριμένα το 1956, έγινε ο σεισμός στη Σαντορίνη. Σύμφωνα με τον καθηγητή Β. Παπαζάχο, "ο σεισμός της 9ης Ιουλίου 1956, που έλαβε χώρα στο ρήγμα της θαλάσσιας λεκάνης της νότιας Αμοργού, ήταν ο μεγαλύτερος του 20ου αιώνα σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Οι έρευνες για υδρογονάνθρακες στην Ελλάδα, όπως αναφέρεται στην επίσημη σελίδα του ΥΠΕΚΑ, ανάγονται στις αρχές του 20ου αιώνα (1903), παρά το γεγονός ότι υπάρχουν αναφορές για κάποιες προσπάθειες οι οποίες έλαβαν χώρα τη δεκαετία του 1860.
Το 1960 ξεκινά μια συστηματικότερη προσπάθεια από το υπουργείο Βιομηχανίας με τη συνδρομή του ΙΓΜΕ και σύμβουλο το Γαλλικό Ινστιτούτο Πετρελαίων.
Λίγα χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα το 1975 ιδρύεται ο Φορέας Διαχείρισης των δικαιωμάτων του Ελληνικού Δημοσίου στην αναζήτηση, έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων, δηλαδή η ΔΕΠ Α.Ε. και λίγο αργότερα άρχισαν οι παραχωρήσεις για έρευνες σε ξένες εταιρείες.
Τον Απρίλιο του 2006 εμφανίστηκε στην Ελλάδα ο ωκεανογράφος Ρόμπερτ Μπάλαρντ με το ερευνητικό σκάφος Endeavor, κάνοντας την έρευνα που ήθελε εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων στη Σαντορίνη, όπου το γεωλογικό ενδιαφέρον ήταν κυρίως γεωλογικό.
Το 2010 ολοκληρώνεται το ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο "New Frontiers in Ocean Exploration 2010" που έβγαλε πολλά ευρήματα.
"Το ιδιόμορφο περιβάλλον που αναπτύχθηκε στον κρατήρα του ηφαιστείου περιείχε ενεργά υδροθερμικά πεδία, παράξενα βακτήρια και ιδιόμορφες συνθήκες περιβάλλοντος", ενώ "όλος ο πυθμένας του ηφαιστείου καλύπτεται από ένα κοκκινωπό πορτοκαλί στρώμα".
Με τις τεχνολογικά άρτιες έρευνες να συμπίπτουν με τις ερασιτεχνικές παρατηρήσεις των ναυτικών και των κατοίκων που αναφέρει το ντοκουμέντο του 1794, όλα, σύμφωνα με την Εφημερίδα των Συντακτών,     συγκλίνουν στο συμπέρασμα πως στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή υπάρχουν μεγάλες ποσότητες πετρελαίου και μέταλλα πολύτιμα και ίσως και χρυσός.
Η περιοχή αυτή της Λυγαριάς ανήκει στη Φολέγανδρο, την οποία καθόλου τυχαία είχε αποκαλέσει ο Άρατος "Σιδηράν", όπως αναφέρει ο περιηγητής Τουρνεφόρτ τον 18ο αιώνα, τότε που έγινε δηλαδή και το φοβερό ναυάγιο του πειρατή Ζαχαριά.

“Είναι καιρός η Κωνσταντινούπολη να επιστραφεί στους αληθινούς της κληρονόμους και νόμιμους ιδιοκτήτες, τον ελληνικό λαό.”


“Είναι καιρός η Κωνσταντινούπολη να επιστραφεί στους αληθινούς της κληρονόμους και νόμιμους ιδιοκτήτες, τον ελληνικό λαό.”

Ανοικτή Επιστολή από τον καθηγητή Στίβεν Πλωτ* προς τον Ερντογάν – Μια απολογία του ισραηλινού λαού προς την Τουρκία

Αγαπητέ κ. Πρωθυπουργέ:

Εκ μέρους του ισραηλινού λαού, θέλω να σας ζητήσω συγγνώμη για τη δειλία και την ανεξιχνίαστη βλακεία του πρωθυπουργού του Ισραήλ. Όπως γνωρίζετε, αυτό το Σαββατοκύριακο, ο Μπενιαμίν Νετανιάχου, σας ζήτησε «συγνώμη» επειδή το Ισραήλ αμύνθηκε κατά γενοκτόνων τρομοκρατών οι οποίοι επιτέθηκαν σε Ισραηλινούς στρατιώτες, που ήταν οπλισμένοι μόνο με πυροβόλα όπλα με χρώμα όταν επιβιβάστηκαν στο πλοίο του τρομοκρατικού «στολίσκου» που μας στείλατε για να αμφισβητήσετε το ναυτικό αποκλεισμό του Ισραήλ κατά του θύλακα της Χαμάς στη Γάζα.

Ο Νετανιάχου μίλησε μόνο για τον εαυτό του, όταν σας ζήτησε συγγνώμη, διότι το Ισραήλ αμύνεται και προστατεύει τον λαό του μόλις δύο γενιές μετά το Ολοκαύτωμα. Δεν αντιπροσωπεύει κανέναν σε αυτή τη χώρα όταν πρόκειται για αυτή τη «συγνώμη». Κανείς άλλος στη χώρα, με την εξαίρεση κάποιων ριζοσπαστικών αντι-ισραηλινών αριστερών της ακαδημαϊκής κοινότητας, αποδέχεται να ζητήσει το Ισραήλ συγγνώμη επειδή υπεράσπισε τους κάτοικους του.

Πράγματι, εξ ονόματος όλων των ΑΛΗΘΙΝΩΝ Ισραηλινών, θα ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη για το γεγονός ότι μόνο εννέα τρομοκράτες σκοτώθηκαν από τους Ισραηλινούς στρατιώτες στο πλοίο του στολίσκου, ενώ Ισραηλινοί στρατιώτες ήταν θύματα της επίθεσης από τρομοκράτες τουρκικής υπηκοότητας και άλλους. Θέλω να σας ζητήσω συγγνώμη για το γεγονός ότι οι Ισραηλινοί δεν τορπίλισαν και βύθισαν τα τρομοκρατικά πλοία που προσπαθούσαν να σπάσουν τον αποκλεισμό και συνεπώς να παρέχουν βοήθεια στους ναζί της Χαμάς.

Επιμένω να σας ζητήσω συγγνώμη για το γεγονός ότι το Ισραήλ έχει έναν πρωθυπουργό ο οποίος είναι τόσο ανήμπορος, μουδιασμένος, και αποκομμένος από την εβραϊκή ιστορία, στο σημείο που σκοπεύει να αγοράσει μερικές στιγμές διπλωματικής ησυχίας με έναν μουσουλμάνο επιτιθέμενο, ντροπιάζοντας όλη τη χώρα του με μια «συγγνώμη» προς την Τουρκία, πραγματοποιώντας μία από τις πιο επαίσχυντες πράξεις που διαπράχθηκε ποτέ από έναν Εβραίο στην ιστορία, και όλα αυτά λίγες ώρες μόλις πριν από την εβραϊκή γιορτή της εθνικής απελευθέρωσης, το Πάσχα.

Περεταίρω, νομίζω ότι το Ισραήλ χρεωστάει μια συγγνώμη για το γεγονός ότι δεν έκανε περισσότερο για να προσελκύσει την προσοχή του κόσμου για την παράνομη κατοχή και την καταστροφή από την Τουρκία του κοσμήματος που λέγεται Κύπρος, της πόλης της Αμμοχώστου.

Το Ισραήλ δεν είπε τίποτα, όταν η Τουρκία κατάκτησε το 40% της Κύπρου και μετέφερε δεκάδες χιλιάδες παράνομους εποίκους από τον δικό της πληθυσμό στο νησί.

Για αυτή τη σιωπή, σας ζητώ συγγνώμη.

Και αφού περάσατε τόσες ώρες τα τελευταία χρόνια για να καταγγείλετε το Ισραήλ ως κατακτητή, νομίζω ότι το Ισραήλ πρέπει να ζητήσει συγγνώμη από όλο τον κόσμο επειδή δεν βοήθησε στο να τερματιστεί η παράνομη τουρκική κατοχή της μεγάλης πρωτεύουσας της αρχαίας Ελλάδας, της Κωνσταντινουπόλεως, σήμερα υπό την παράνομη σαρακηνή κατοχή που συνεχίζεται για πάρα πολύ καιρό. Είναι καιρός η Κωνσταντινούπολη να επιστραφεί στους αληθινούς της κληρονόμους και νόμιμους ιδιοκτήτες, τον ελληνικό λαό.

Ο καθ. Steven Plaut

Είναι λιγότερο από εκατό χρόνια που αυτή η πόλη, επιπλέον από την Σμύρνη και άλλες πόλεις ελληνικής καταγωγής είχαν σχεδόν απελευθερωθεί από τους Έλληνες, ας ήταν μόνο για να μπλοκαριστούν τελικά από τους Τούρκους στρατιωτικούς επιτιθέμενους: τους δολοφόνους της μαζικής δολοφονίας των Αρμένιων.

Συνεπώς, κ. Πρωθυπουργέ, όπως το βλέπετε, φοβάμαι ότι όντως οι Ισραηλινοί χρωστάνε μερικές συγνώμες προς όλον τον κόσμο.

Εκ μέρους των μη- μικρόψυχων πολιτών του Ισραήλ, διατελώ,

Μετά τιμής,

Καθηγητής Στίβεν Πλωτ

*Ο Στίβεν Πλωτ είναι Αμερικανός με ισραηλινή καταγωγή, καθηγητής Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο της Χάιφα και συγγραφέας.

1greek

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

προεδρος αργεντινης

ΣΤΕΓΕΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΡΟΥΣ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ


ΣΤΕΓΕΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΡΟΥΣ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ

μοναστηρια ελλας
Του Μανώλη Κείου
Τα μοναστήρια όποτε χρειάστηκε κατά τη διάρκεια της ελληνικής ιστορίας, είτε σε πολέμους είτε σε άλλες κρίσεις, προσέφεραν αμέριστη βοήθεια.
Άλλοτε μετατρέποντας τις αποθήκες τους σε εργαστήρια κατασκευής για μπαρουτόβολα, άλλοτε κρύβοντας αντάρτες και πολεμιστές της ελευθερίας. Σήμερα βρίσκονται και πάλι στις επάλξεις προκειμένου να προσφέρουν κάθε δυνατή βοήθεια σε όσους έχουν πληγεί από την οικονομιική κρίση.
Στις μέρες μας λοιπόν πολλά μοναστήρια ανά την επικράτεια έχουν μετατραπεί σε καταφύγιο για άστεγους! Δείγμα του ότι η Εκκλησία ανοίγει τις φτερούγες της για να αγκαλιάσει τον ανήμπορο και κατατρεγμένο συμπολίτη μας όχι μόνο με τα συσσίτια και την κάθε άλλου είδους βοήθεια που προσφέρουν οι Μητροπόλεις και οι κατά τόπους ενορίες, αλλά και μέσω των μοναστηρίων, των οποίων οι μοναχοί μπορεί να εγκατέλειψαν τα εγκόσμια, αλλά ουδέποτε αδιαφόρησαν για τα δεινά που πλήττουν τον τόπο μας και επιχειρούν να συνεισφέρουν με κάθε τρόπο προκειμένου να απαλύνουν έστω κατά τι τον πόνο που βιώνουν καθημερινά εκατοντάδες συνάνθρωπόί μας.
Έτσι προσφέρουν σε κάθε ευκαιρία ένα κρεβάτι κι ένα πιάτο φαγητό, από τις καλλιέργειές τους τις περισσότερες φορές, σε όσους πραγματικά το έχουν ανάγκη. Σε όλους εκείνους που αυξάνονται και πληθύνονται καθημερινώς στο κατώφλι τους ζητώντας μια χείρα βοηθείας. Άνεργοι, άστεγοι, χαμηλοσυνταξιούχοι, οικογένειες ολόκληρες εκλιπαρούν για μια στήριξη και οι μοναχοί από το υστέρημά τους την προσφέρουν απλόχερα. Κι αυτό επειδή τα μοναστήρια δεν είναι εκτός κάδρου της κρίσης. Η οικονομική δυσχέρεια, η οποία καταγράφεται παντού επόμενο ήταν να πλήξει και τη μοναχική κοινότητα. Παρόλα αυτά η αγάπη για τον πλησίον υπερτερεί πάντα και τα μοναστήρια μετατρέπονται σε “φωλιές αγάπης” για όσους το ζητήσουν.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πως η κρίση επηρέασε και τα μοναστήρια είναι η περίπτωση του μοναστηριού του Αγίου Γεωργίου Επανωσήφη Ηρακλείου, στο οποίο έκοψαν το ρεύμα για οφειλές προς τη ΔΕΗ που φέρεται να ξεπερνούν τις 20.000 ευρώ. Και μιλάμε για ένα από τα μοναστήρια εκείνα που προσφέρουν αμεριστη βοήθεια σε όσους το ζητήσουν.
Οι ξενώνες λοιπόν δεκάδων μοναστηριών είναι ανοιχτοί και φιλοξενούν τους πληγέντες από την κρίση Έλληνες. Πέραν του του Αγίου Γεωργίου Επανωσήφη στην Κρήτη χαρακτηριστικά είναι και τα παραδείγματα μονών όπως του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου στην Αγιά Λάρισας και της Μονής Παναγίας Κάτω Ξενίας στη Μαγνησία.
Αλλά και επιχειρηματίες οι οποίοι αναγκάστηκαν να κλείσουν τις επιχειρήσεις τους καταφεύγουν στα μοναστήρια. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός Πατρινού, όπως ανέφερε πρόσφατα ο τοπικός τύπος. Ο άνδρας αυτός διατηρούσε μαγαζί με ηλεκτρονικά είδη στο κέντρο της πόλης. Όπως υποστηρίζουν κάτοικοι της πόλης, το τελευταίο διάστημα ήταν ιδιαίτερα προβληματισμένος αφού οι δουλειές δεν πήγαιναν καλά, όπως εξάλλου και στις περισσότερες επιχειρήσεις. Τα χρέη τον έπνιγαν μέχρι που μία ημέρα έβαλε λουκέτο και εξαφανίστηκε. Έκπληκτοι έμειναν άλλοι επιχειρηματίες της περιοχής, όταν έμαθαν, ότι αποφάσισε να γίνει μοναχός! Κλείστηκε σε μοναστήρι της Πελοποννήσου, ενώ παρακολουθεί μαθήματα βυζαντινής μουσικής και αγιογραφίας.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΥ ΡΕ ΑΡΙΣΤΕΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑ;


ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΥ ΡΕ ΑΡΙΣΤΕΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑ;

ελληνικη σημαια
Αντιγράφω από το votegreece.gr
Τα «ιδεολογικά» σκουπίδια που στηρίζουν την εθνική μας αδράνεια….
Ο σύγχρονος Ελληνικός λαός, έχει καταντήσει να αποτελεί μία παγκόσμια πρωτιά σε όλους τους αρνητικούς δείκτες !
Το σημερινό του δράμα, είναι ότι περιπλανάται μέσα στα σκουπίδια των « γνώσεων» και των «ιδεολογιών» που του προσέφεραν οι εξωτερικοί του εχθροί με όργανα Ελληνόφωνους μασκαράδες.
Μέσα σ΄ αυτά, βασανίζεται, τυραννιέται και αδυνατεί να βρει διέξοδο .
Σήμερα του κλειδώνουν τις βαριές αλυσίδες με τις οποίες τον έδεναν από χρόνια, και αυτός αδυνατεί να αντιδράσει διότι το μένος του είναι στραμμένο απέναντι στον υποτιθέμενο «ιδεολογικό» του αντίπαλο! Δηλαδή έχουμε φαινόμενο αυτοκαταστροφικού διχασμού.
Ζωντανό παράδειγμα ήταν αυτό που έγινε στην Κορινθία με κάποια ομάδα που θεωρεί ότι αποτελεί την αλήθεια ενώ οι ιδεολογικοί της αντίπαλοι αποτελούν τον πραγματικό εχθρό, με αποτέλεσμα να τινάξει στον αέρα την ιερότητα της εθνικής τελετής και να βρεθεί εκτεθειμένος από αγανάκτηση ο διοικητής της αστυνομίας ό οποίος δεν άντεξε την κατάσταση .
Ποιος είσαι εσύ πού θα πεις στον εκπρόσωπο του 10 % και πλέον του Ελληνικού λαού ότι δεν έχει δικαίωμα να τιμήσει τους ήρωες του ;
Ποιος είσαι εσύ που γιουχάρεις επιδεικνύοντας το ήθος σου και την ποιότητά σου , ειδικά αυτές τις ώρες που επιβάλλεται εθνική ενότητα, βαθιά σεμνότητα, ιερή σκέψη και περισυλλογή ;
Ποιος είσαι αυτός πού τρέχεις σαν μαινόμενος μασκαράς να αρπάξεις το στεφάνι που προορίζεται για τους τιμώμενους ήρωες ;
Ποιος είσαι εσύ πού παίζεις τον ρόλο του πόντιου Πιλάτου και τραβάς την ουρά σου απέξω βάζοντας στην ίδια ζυγαριά τον θύτη με το θύμα ;
Γνώριζε ότι η αποσιώπηση του δίκαιου. Σημαίνει συνενοχή !
Αν αυτή την ενέργεια, την είχε κάνει η άλλη παράταξη που εσύ υποτίθεται ότι αντιπαλεύεις, θα είχαν κερδίσει αυτή την στιγμή τα σχόλια που απευθύνω σε σένα .
Διότι αυτός πού δεν έχει λόγο για να πείσει, φοβάται και τρέμει τον αντίλογο .
Θα ήμουν θετικός σε σχόλια που θίγουν πράξεις και ενέργειες του ιδεολογικού σου αντιπάλου και τα οποία θα είχαν απήχηση στον σκεπτόμενο πολίτη, με αποτέλεσμα εσύ να κερδίσεις από την σοβαρότητα των λόγων σου και ο άλλος να διορθώσει τα λάθη του για να πορευτούμε ενωμένοι και διαλεκτικοί αυτήν την δύσκολη ανηφόρα .
Εσύ κατηγορείς τον αντίπαλό σου για ναζισμό, αλλά οι δικοί σου για πολλά χρόνια εκτρέφουν καταστάσεις που μας έφεραν μέχρι εδώ.
αριστεροι φασιστες 1
Αυτός μιλάει για πατρίδα, ενώ εσύ είσαι ενάντιος στις πατρίδες .
Αυτός μιλά για Ελληνική ιστορία κι΄εσύ προωθείς ψευτοϊστορικούς πού με τις θέσεις τους ενισχύουν τον επεκτατισμό των γειτόνων και τους δίνουν όπλα στον υπόγειο πόλεμο που διεξάγουν κατά της χώρας σου.
Εσύ μιλάς για ειρήνη ανάμεσα στους λαούς παραβλέποντας προκλητικά τις εναντίον του λαού γειτονικές και διεθνείς επιβουλές, ενώ αυτοί, που έχουν μελετήσει την Ελληνική ιστορία και σκέψη, γνωρίζουν ότι «πόλεμος πατήρ πάντων», γνωρίζουν επίσης ότι «αν θέλεις ειρήνη, ‘ετοιμάσου για πόλεμο» .
Εσύ ήσουν κατά του στρατού και των πολεμικών μας βιομηχανιών, ενώ αυτοί μιλάνε για ενδυνάμωση του στρατού και της αμυντικής μας βιομηχανίας.
Εσύ έδινες στα παιδιά χάρτινα περιστεράκια «ειρήνης» την στιγμή όπου σε γειτονικές χώρες καλλιεργούσαν την μαζική ψύχωση κατά των Ελλήνων «κατακτητών» , ενώ αυτοί εδώ καλλιεργούσαν τις αρχές και τις αξίες που διασφάλισαν την ιστορική μας συνέχεια μέχρι σήμερα.
αριστεροι φασιστες 2
Εσύ κάλυπτες όλα αυτά τα αποβράσματα με τις μουτσούνες τα οποία έκαιγαν την Αθήνα, στον ίδιο χρόνο πού αλλά σκοτεινά αποβράσματα έκαιγαν την Πελοπόννησο για να αποφευχθούν στρατηγικές συμμαχίες με άλλες χώρες από τις οποίες συνεργασίες θα είχαμε αποφύγει τα μνημόνια, ενώ αυτοί εδώ οι αντίπαλοί σου δεν φορούν κουκούλες , ούτε υπερασπίζονται κουκουλοφόρους. Τα δικά σου λάθη δηλαδή είναι πίσω από τις κουκούλες, ενώ τα δικά τους, είναι κάτω από το φώς του ήλιου…
Εσύ το παίζεις αντινατοϊκός επαναστάτης και κάνεις τα πάντα για να υποταχθούμε πιο βαθιά στις μοχθηρές συμμαχίες, ενώ αυτοί έχουν το θάρρος να τις αμφισβητούν και στην πράξη. Απόδειξη τούτου είναι ότι εσένα σε ανέχονται και σε κάνουν «ήρωα» με τα έμμισθα δημοσιογραφάκια τους, ενώ τους άλλους τους θέλουν εκτός νόμου…
Αν το πρώτο αποκαλείται «δημοκρατία», δεν έχω καμία σχέση μαζί της …
Αν το δεύτερο αποτελεί «φασισμό» τότε, θα πω με υπερηφάνεια ότι είμαι κι΄εγώ «φασίστας»…
Αν και θα προτιμούσα να σας έβλεπα να κινείσθε στα πλαίσια της σοβαρότητας και της φρονήσεως για να πολεμήσουμε ενωμένοι, από τις ίδιες γραμμές και αποτελεσματικοί τον παγκόσμιο Εφιάλτη .
Στην τελευταία περίπτωση, θα είχατε κερδίσει όλη μου την ψυχή
Ο κάθε λογικός πολίτης, έφριξε για την βαρβαρότητα, την ύβρη με την οποία ο εκφραστής σας, έτρεξε και άρπαξε το στεφάνι από τα χέρια του βουλευτή.
Αλλά εσείς, θα πείτε ότι δείξαμε την αγανάκτηση μας για τους «ναζιστές»… Δική σας ‘άποψη …
Και οι άλλοι, έχουν άλλη άποψη για σας. Δηλαδή όποιος έχει κάποια άποψη, έχει και το δικαίωμα
να τινάξει στον αέρα την ιερότητα της στιγμής ;
Εκτός εάν δεν πιστεύετε σ αυτήν την ιερότητα, διότι οι θέσεις των ιστορικών που λατρεύετε, καθώς και των πολιτικών σας ταγών που σας καθοδηγούν, αμφισβητούσαν μέχρι εχθές τις εθνικές παρελάσεις και εορτές …
Δεν είμαι οπαδός κανενός κόμματος. Διότι πιστεύω στην άμεση δημοκρατία. Σ΄αυτήν πού δημιούργησαν οι αρχαίοι νομοθέτες και με την οποία όλοι οι αρνητές της ιστορίας, των αξιών μας, οι παντός είδους διασπαστές της κοινωνικής συνοχής, οι εκφραστές της αριστερής και δεξιάς τάξεως πραγμάτων, δεν έχουν καμία θέση .
Όσους όμως τρέχουν με δύναμη να συμπληρώσουν το κενό που άφησε η ψευτοπροοδευτική ρεπουσοδιανόηση στα σχολεία και στην καθημερινότητα, τους σέβομαι γι΄αυτό το ιερό τους έργο.
Αν κι΄εσείς αποτινάξετε ρεπούστηδες, δραγωνόμορφα και τσατσοπούλια μορφώματα δεν έχω λόγο να μην σας στηρίξω δημόσια .
Αν προχθές στο Λουτράκι είχατε προβάλει μια ιδέα και μία πρωτότυπη ενέργεια εναντίον της κυβερνήσεως των κατακτητών, θα είχατε κερδίσει στη συνείδηση των πολλών και μέσα από μια τέτοια πρακτική θα σας ακολουθούσαμε με πίστη και αγωνιστικότητα.
Εσείς όμως στρέψατε το μένος σας εναντίον αυτών που αποτελούν το κόκκινο πανί για όλο αυτό το κατακτητικό συνονθύλευμα . Δείξατε λοιπόν για μία άλλη φορά με ποιους είσαστε σύμμαχοι…
Έτσι, αυτό που σας μένει είναι, ή να πετάξετε την προβιά του αντιτροϊκανού, η να αλλάξετε πορεία για να βρεθούμε ενωμένοι στον αγώνα ενάντια στους κατακτητές…
Μέσα από μία τέτοια πρακτική, όλοι θα βγούμε νικητές .
Τα λάθη συγχωρούνται όταν συνοδεύονται από πράξεις. .. Η υποκρισία όμως και το μασκαριλίκι θα βρουν την απάντηση που τους πρέπει…
ΥΓ: votegreece.gr. Ευχαριστούμε θερμά τον ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Πολύτιμες προτάσεις... Για ολιγοήμερες αποδράσεις και διακοπές


Πολύτιμες προτάσεις...

Πολύτιμες προτάσεις...  

Για ολιγοήμερες αποδράσεις και διακοπές
Στον απομονωμένο κολπίσκο του Αγίου Πέτρου στην Αλόννησο θα βρείτε το δικό σας καταφύγιο στις ομώνυμες παραδοσιακές κατοικίες που απλώνονται σε ένα καταπράσινο τοπίο και απέχουν λίγα μέτρα από την παραλία

Μικρά νησιά του Αιγαίου που βρίσκονται έξω από τις διαδρομές του μαζικού τουρισμού μπορούν να σας προσφέρουν διακοπές που εστιάζονται στην αυθεντικότητα και στη γνωριμία με την καθημερινή ζωή των τοπικών κοινωνιών.
Για τη διαμονή σας επιλέξαμε και σας προτείνουμε μικρούς ξενώνες που εναρμονίζονται με το φυσικό περιβάλλον.
Ξενώνες που ξεχωρίζουν για την φιλόξενη διάθεση των ιδιοκτητών οι οποίοι είναι πρόθυμοι να αποκαλύψουν στους τυχερούς επισκέπτες τους όλα τα «μυστικά» για ολοκληρωμένες εξερευνήσεις. Ανακαλύψτε λοιπόν μαζί μας την Σκύρο, την Αλόννησο και το ακριτικό Καστελόριζο. Μικρές κουκίδες στην απεραντοσύνη του Αιγαίου, ιδανικοί προορισμοί για όσους αναζητούν το διαφορετικό στις διακοπές τους.
ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ – AGHIOS PETROS HOUSES, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
Μακριά από την κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα της Σκιάθου και την οικογενειακή θαλπωρή της Σκοπέλου, η Αλόννησος δίκαια θεωρείται η «εναλλακτική πρόταση» των βόρειων Σποράδων. Εδώ, στον απομονωμένο κολπίσκο του Αγίου Πέτρου θα βρείτε το δικό σας καταφύγιο στις ομώνυμες παραδοσιακές κατοικίες που απλώνονται σε ένα καταπράσινο τοπίο και απέχουν λίγα μέτρα από την παραλία με τα γαλαζοπράσινα νερά. Οι τρεις άνετες κατοικίες και η μεγάλη αγροικία που στεγάζει τέσσερα στούντιο έχουν κατασκευαστεί με σεβασμό στο περιβάλλον και βρίσκονται μέσα σε ένα μεγάλο κτήμα με ελιές, αμυγδαλιές και καρποφόρα δέντρα. Η Αλόννησος, με τα πολλά σηματοδοτημένα μονοπάτια, προσφέρεται για πεζοδρομικές διαδρομές και οι φιλόξενοι ιδιοκτήτες θα σας προμηθεύσουν με χάρτες και χρήσιμες
Μια βόλτα με καΐκι γύρω από το νησί θα σας μεταφέρει στο προστατευμένο θαλάσσιο πάρκο της φώκιας Μονάχους-Μονάχους.

ΣΚΥΡΟΣ - ARIADNE STUDIOS, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ
Στο ξεχωριστό νησί της Σκύρου θα απολαύσετε τις διακοπές σας στα διαμερίσματα Ariadne. Στούντιο και διαμερίσματα βρίσκονται μέσα σε ένα καταπράσινο κήπο με οπωροφόρα δέντρα και απέχουν μόλις 50 μέτρα από την μεγάλη παραλία Μαγαζιά. Στο παραθαλάσσιο χωριό θα χαρείτε το ρομαντικό ηλιοβασίλεμα και θα δοκιμάσετε τοπικές σπεσιαλιτέ στις ταβέρνες.
Θα περπατήσετε στην Χώρα (πρωτεύουσα της Σκύρου) και θα ανεβείτε μέχρι τον επιβλητικό βράχο στην κορυφή του οποίου βρίσκεται ένα Ενετικό Φρούριο. Θα επισκεφθείτε παραδοσιακά σπίτια και εργαστήρια που κατασκευάζουν μέχρι σήμερα ξυλόγλυπτα έπιπλα.
Θα παρακολουθήσετε σεμινάρια ζαχαροπλαστικής και Ελληνικής Μυθολογίας που οργανώνονται στον ξενώνα και θα κάνετε πεζοπορικές διαδρομές στα μέρη όπου ζουν τα χαρακτηριστικά μικρόσωμα «σκυριανά αλογάκια».

ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ - KARNAGIO, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΞΕΝΩΝΑΣ
Στο ακριτικό Καστελόριζο, το λιλιπούτειο νησί των Δωδεκανήσων, οι διακοπές έχουν το άρωμα περασμένων δεκαετιών. Ο ξενώνας «Καρνάγιο» βρίσκεται στη Μεγίστη, το μοναδικό λιμάνι και πρωτεύουσα του νησιού και αποτελείται από δυο ανακαινισμένες νεοκλασικές κατοικίες. Εδώ θα απολαύσετε την γαλήνη και την ηρεμία του αυθεντικού περιβάλλοντος. Οι εξορμήσεις στο νησί περιλαμβάνουν πεζοπορίες σε σηματοδοτημένα μονοπάτια που θα σας ανεβάσουν σε λόφους με ξωκλήσια και μοναστήρια.
Θαλάσσιες διαδρομές με μικρά καΐκια θα σας φέρουν στις γειτονικές βραχονησίδες Στρογγύλη και Ρω, όπου θα κολυμπήσετε σε ειδυλλιακούς όρμους και θα ανακαλύψετε θαλάσσιες σπηλιές.
Όλοι οι προτεινόμενοι ξενώνες είναι μέλη του δικτύου Guest Inn, του πρώτου δικτύου αγροτουριστικών ξενώνων της Ελλάδας.

O Καραμανλής στην κηδεία του Aθανάσιου Νάκου

O Καραμανλής στην κηδεία του Aθανάσιου Νάκου
Το “τελευταίο αντίο” στον Αθανάσιο Νάκο είπαν σήμερα πλήθος κόσμου, απλών ψηφοφόρων του αλλά και πολιτικών που συμπορεύτηκαν επί σειρά ετών μαζί στον δημόσιο βίο, στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου στον Βόλο.

  Η κηδεία του αποθανόντος αντιπροέδρου της Βουλής έγινε με τιμές εν ενεργεία υπουργού, ενώ από τις παρουσίες πολιτικών ξεχώρισαν ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, ο Πρόεδρος της Βουλής Βαγγέλης Μεϊμαράκης, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, και οι υπουργοί Δημήτρης Αβραμόπουλος και Νίκος Δένδιας.


  Την εξόδιο ακολουθια έψαλλε ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Ακόμα τρέχουν πίσω από την Σχολή της Μιλήτου

Ακόμα τρέχουν πίσω από την Σχολή της Μιλήτου


Ο Αναξίμανδρος υπήρξε μαθητής και διάδοχος του Θαλή στη διεύθυνση της Σχολής της Μιλήτου.
Μιλήτου, Σχολή. Φιλοσοφική σχολή στη μικρασιατική Μίλητο (βλ. λ.), κατά την αρχαιότητα. Η σχολή ιδρύ­θηκε γύρω στο 600 π.Χ. και θεωρείται το πρώ­το πανεπιστήμιο του κόσμου.
Μοναδικός καθηγη­τής της ήταν ο Θαλής (βλ. λ. Θαλής ο Μιλήσιος), ο οποίος δίδασκε μερικές δεκάδες φοιτητών. Από τον Αριστοτέλη έχουμε μερικές πλη­ροφορίες για το έργο της σχολής, τις οποίες έγραψε περίπου 250 χρόνια μετά τον θάνατο του Θαλή. Ο Αριστοτέλης, ωστόσο, ασχολείται μόνο με τις φιλοσοφικές θεωρίες της Σχολής, ενώ μόνο από μεταγενέστερους συγγραφείς σώθηκαν μερικές πληροφορίες που μας βοηθούν να σχηματί­σουμε κάποια εικόνα για το έργο της. Ο Θαλής είχε επιδοθεί στην απόδειξη γεωμετρικών προ­τάσεων, η αλήθεια των οποίων είχε διαπιστωθεί εμπει­ρικά. Αναφέρονται μερικές αποδείξεις θεωρημάτων περί ομοιότητας καθώς και η κατασκευή κάποιου απλού οργάνου, με τη βοήθεια του οποίου μπορούσε να υπολογιστεί από την παραλία η απόσταση ενός πλοίου που πλησίαζε. Λέγεται πως για τη μέτρηση της απόστασης αυτής είχε αποδείξει το θεώρημα πως «αν δύο τρίγωνα έχουν μία πλευρά ίση και τις προσκείμενες γωνίες ίσες, είναι ίσα».
 Δεν υπάρχουν πληροφορίες αν ο Θαλής είχε ασχοληθεί με τη θεωρία των αριθμών. Ωστόσο, είναι γνωστές οι αστρονομικές του ενασχολήσεις και οι μετεωρολο­γικές του έρευνες. Θεωρείται ο πρώτος μετεωρολόγος του κόσμου και ο πρώτος φυσικός, αφού αυ­τός ανακάλυψε τον μαγνητισμό και τον ηλεκτρισμό. Έχει παραμείνει μνημειώδης η πρόβλεψή του, πολλούς μήνες νωρίτερα, της έκλειψης του Ηλίου της 28ης Μαΐου του 585 π.Χ.)Αντάξιος μαθητής του και διάδοχός του στη διεύθυνση της σχολής υπήρξε ο Αναξίμανδρος (βλ. λ.). Ήταν ο πρώτος που επινόησε την κατασκευή των ηλιακών ρολογιών, τα οποία έστη­σε στη Λακεδαίμονα, όπως μας πληροφορεί ο Διο­γένης ο Λαέρτιος. «Ανακάλυψε πρώτος τον γνώ­μονα και έστησε στη Λακεδαίμονα τις συσκευές που δείχνουν με τη σκιά τις τροχιές και τις ισημερίες», όπως αναφέρει και ο Φαβωρίνος στην πραγματεία του που φέρει τον τίτλο Παντοδαπή Ιστορία. Κατα­σκεύασε επίσης ηλιακά ρολόγια. Ο Αναξίμανδρος είχε κληθεί στη Σπάρτη, που ήταν εκείνη την εποχή μια πολύ ισχυρή δύναμη, για να εγκαταστήσει στη Λακεδαίμονα αστεροσκοπεία και ηλιακά ρολόγια, που είχαν ως όργανα παρατηρήσεων τους γνώ­μονες. Ο Κικέρων, μάλιστα, μας δίνει την πληροφορία ότι το αστεροσκοπείο στη Λακεδαίμονα είχε στηθεί από τον Αναξίμανδρο στην κορυφή του Ταΰγετου. Ο Αναξίμανδρος στις έρευνές του φαί­νεται πως είχε υπερβεί και τον δάσκαλό του.
 Στην αστρονομία, είναι ο πρώτος που σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει τη γεωμετρία για τον υπολογισμό των αποστάσεων και των μεγεθών του Ηλίου και της Σελήνης, προκαλώντας τον θαυμασμό των συγχρόνων και των μεταγενεστέρων του για το εκπλη­κτικό για την εποχή του εγχείρημα. Κατάπληξη προ­ξενεί στους συγχρόνους η θεωρία του Αναξίμαν­δρου ότι το παν ήταν κάποτε διάπυρο και ενιαίο και από αυτό προήλθαν οι άλλοι κόσμοι. Η σημερινή επιστήμη δεν είναι σε θέση να προσθέσει τίποτα περισσότερο στη θεωρία αυτή.
Ο Αναξίμανδρος είχε γράψει πολλές πραγματείες σχεδόν για όλους τους κλάδους των θετικών επιστημών, οι οποίες δυστυχώς χάθηκαν. Για το περιεχόμενο αυτών των πραγματειών έχουμε ελάχιστες πληροφορίες, από συγγραφείς που έζησαν τουλάχιστον πεντακόσια χρόνια μετά τον θάνατο του Μιλήσιου φιλοσόφου. Ανάμεσα σε αυτούς συγκαταλέγονται ο Αέτιος, ο Πλούταρχος, ο Ιππόλυτος, ο Θέων ο Σμυρναίος και άλλοι. Κατά τον Ιππόλυτο, ο Αναξίμανδρος πρέσβευε πως η Γη βρίσκεται στη μέση του κόσμου, αλλά δεν στηρίζεται πουθενά και αιωρείται λόγω της έλξης των ουράνιων σωμάτων που βρίσκονται γύρω της. Ο Θέων ο Σμυρναίος μας δίνει την πληροφορία ότι, κατά τον Αναξίμανδρο, η Γη είναι μετέωρη και κινείται «περί το του κόσμου μέσον».
 Περίπου εκατό χρόνια πριν από τους πυθαγόρειους φιλοσόφους Ικέτα και Εκφάντη, στους οποίους ο Κοπέρνικος αναγνωρίζει σε μια επιστολή του προς τον πάπα πως είχαν διατυπώσει τη θεωρία του ηλιοκεντρικού συστήματος, ο Αναξίμανδρος είχε πρώτος διατυπώσει τη θεωρία αυτή. Ο σπόρος που είχε σπείρει ο Θαλής αναπτύχθηκε απίστευτα με τον Αναξίμανδρο. Είναι ο πρώτος που κατασκεύασε γεωγραφικό χάρτη της τότε οικουμένης, και ο πρώτος που έγραψε πραγματεία φυσικής ιστορίας. Ο Θεμίστιος το τονίζει αυτό: «Ο Α­ναξίμανδρος τόλμησε πρώτος από όσους Έλληνες γνωρίζουμε να γράψει βιβλίο περί φύσης».
Ο Διο­γένης ο Λαέρτιος και ο Λατίνος συγγραφέας Πλί­νιος μας παρέχουν την πληροφορία ότι ο Ανα­ξίμανδρος είχε κατασκευάσει σφαίρα. Πρόκειται για την κατασκευή του πρώτου πλανητάριου του κόσμου, όπου ήταν σημειωμένες οι κινήσεις του Ηλίου και των πλανητών. Από τον Αναξίμανδρο επίσης γράφτηκε το πρώτο βιβλίο γεωμετρίας του κόσμου καθώς και το πρώτο βιβλίο γεωγραφίας. Από τον Πλούταρχο επίσης γνωρίζουμε τη βιολο­γική θεωρία του Αναξίμανδρου για την προέλευση του ανθρώπου από τα ψάρια, η οποία ενέπνευσε τον Δαρβίνο και τους μεταγενέστερους βιολόγους. )Τρί­τος και τελευταίος, όπως φαίνεται, διευθυντής της σχολής ήταν ο Αναξιμένης, που επο­νομαζόταν Φυσικός, γιατί εξακολούθησε με ζήλο τις έρευνες του δασκάλου του, Αναξίμανδρου, επά­νω στα φυσικά φαινόμενα. Ελάχιστες πληροφορίες έχουν περισωθεί για το έργο του Αναξιμένη, αλλά από αυτές που υπάρχουν, φαίνεται ότι είχε βαδίσει ακριβώς πάνω στα χνάρια που είχε χαράξει ο μεγάλος του δάσκαλος των φυσικών επιστημών.
ΔΟΜΗ
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Η αλήθεια τους απελευθερώνει

Η αλήθεια τους απελευθερώνει

Τα Δελφικά αποφθέγματα (147 τον αριθμό) ήταν σύντομες ρήσεις προερχόμενες από τους 7 σοφούς της αρχαιότητας και ήταν χαραγμένα σε διάφορα σημεία στο ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς.
Σκοπός τους ήταν να εμπνεύσουν και να καθοδηγήσουν τον άνθρωπο, ώστε να πορευθεί στη ζωή του με ηθική και εντιμότητα και στις λίγες λέξεις τους είχαν συμπυκνώσει όλες τις αρετές και τα ευγενή αισθήματα.
Έπου θεώ (Ακολούθα τον Θεό)
Νόμω πείθου (Να πειθαρχείς στο Νόμο)
Θεούς σέβου (Να σέβεσαι τους θεούς)
Γονείς αίδου (Να σέβεσαι τους γονείς σου)
Ηττώ υπέρ δικαίου (Να καταβάλλεσαι για το δίκαιο)
Γνώθι μαθών (Γνώρισε αφού μάθεις)
Ακούσας νόει (Κατανόησε αφού ακούσεις)
Σαυτόν ίσθι (Γνώρισε τον εαυτό σου)
Εστίαν τίμα (Να τιμάς την εστία σου)
Άρχε σεαυτού (Να κυριαρχείς τον εαυτό σου)
Φίλους βοήθα (Να βοηθάς τους φίλους)
Θυμού κρατεί (Να συγκρατείς το θυμό σου)
Όρκω μη χρω (Να μην ορκίζεσαι)
Φιλίαν αγάπα (Να αγαπάς τη φιλία)
Παιδείας αντέχου (Να προσηλώνεσαι στην εκπαίδευσή σου)
Σοφίαν ζήτει (Να αναζητάς τη σοφία)
Ψέγε μηδένα (Να μην κατηγορείς κανένα)
Επαίνει αρετήν (Να επαινείς την αρετή)
Πράττε δίκαια (Να πράττεις δίκαια)
Φίλοις ευνόει (Να ευνοείς τους φίλους)
Εχθρούς αμύνου (Να προφυλάσσεσαι από τους εχθρούς)
Ευγένειαν άσκει (Να είσαι ευγενής)
Κακίας απέχου (Να απέχεις από την κακία)
Εύφημος ίσθι (Να έχεις καλή φήμη)
Άκουε πάντα (Να ακούς τα πάντα)
Μηδέν άγαν (Να μην υπερβάλλεις)
Χρόνου φείδου (Να μη σπαταλάς το χρόνο)
Ύβριν μίσει (Να μισείς την ύβρη)
Ικέτας αίδου (Να σέβεσαι τους ικέτες)
Υιούς παίδευε (Να εκπαιδεύεις τους γιους σου)
Έχων χαρίζου (Όταν έχεις, να χαρίζεις)
Δόλον φοβού (Να φοβάσαι το δόλο)
Ευλόγει πάντας (Να λες καλά λόγια για όλους)
Φιλόσοφος γίνου (Να γίνεις φιλόσοφος)
Όσια κρίνε (Να κρίνεις τα όσια)
Γνους πράττε (Να πράττεις με επίγνωση)
Φόνου απέχου (Να μη φονεύεις)
Σοφοίς χρω (Να συναναστρέφεσαι με σοφούς)
Ήθος δοκίμαζε (Να επιδοκιμάζεις το ήθος)
Υφορώ μηδένα (Να μην είσαι καχύποπτος)
Τέχνη χρω (Να ασκείς την Τέχνη)
Ευεργεσίας τίμα (Να τιμάς τις ευεργεσίες)
Φθόνει μηδενί (Να μη φθονείς κανένα)
Ελπίδα αίνει (Να δοξάζεις την ελπίδα)
Διαβολήν μίσει (Να μισείς τη διαβολή)
Δικαίως κτω. (Να αποκτάς δίκαια)
Αγαθούς τίμα (Να τιμάς τους αγαθούς)
Αισχύνην σέβου (Να σέβεσαι την εντροπή)
Ευτυχίαν εύχου (Να εύχεσαι ευτυχία)
Εργάσου κτητά (Να κοπιάζεις για πράγματα άξια κτήσης)
Έριν μίσει (Να μισείς την έριδα)
Όνειδος έχθαιρε (Να εχθρεύεσαι τον χλευασμό)
Γλώσσαν ίσχε (Συγκράτησε τη γλώσσα σου)
Ύβριν αμύνου (Να προφυλάσσεσαι από την ύβρη)
Κρίνε δίκαια (Κρίνε δίκαια)
Λέγε ειδώς (Να ομιλείς εφόσον γνωρίζεις)
Βίας μη έχου (Μην έχεις βία)
Ομίλει πράως (Να ομιλείς με πραότητα)
Φιλοφρόνει πάσιν (Να είσαι φιλικός με όλους)
Γλώττης άρχε (Να ελέγχεις τη γλώσσα σου)
Σεαυτόν ευ ποίει (Να ευεργετείς τον εαυτό σου)
Ευπροσήγορος γίνου (Να είσαι ευπροσήγορος)
Αποκρίνου εν καιρώ (Να αποκρίνεσαι στον κατάλληλο καιρό)
Πόνει μετά δικαίου (Κοπίαζε δίκαια)
Πράττε αμετανοήτως (Πράττε με σιγουριά)
Αμαρτάνων μετανόει (Όταν σφάλλεις, να μετανοείς)
Οφθαλμού κράττει (Να κυριαρχείς των οφθαλμών σου)
Βουλεύου χρήσιμα (Να σκέπτεσαι χρήσιμα)
Φιλίαν φύλασσε (Να φυλάττεις τη φιλία)
Ευγνώμων γίνου (Να είσαι ευγνώμων)
Ομόνοιαν δίωκε (Επεδίωκε την ομόνοια)
Άρρητα μη λέγε (Μην λες τα απόρρητα)
Έχθρας διάλυε (Να διαλύεις τις έχθρες)
Γήρας προσδέχου (Αποδέξου το γήρας)
Επί ρώμη μη καυχώ (Μην καυχιέσαι για τη δύναμή σου)
Ευφημίαν άσκει (Επεδίωκε καλή φήμη)
Απέχθειαν φεύγε (Απέφευγε την απέχθεια)
Πλούτει δικαίως. (Να πλουτίζεις δίκαια)
Κακίαν μίσει. (Να μισείς την κακία)
Μανθάνων μη κάμνε (Μην κουράζεσαι να μαθαίνεις)
Ους τρέφεις αγάπα (Να αγαπάς αυτούς που τρέφεις)
Απόντι μη μάχου (Να μην μάχεσαι τον απόντα)
Πρεσβύτερον αιδού (Να σέβεσαι τους μεγαλύτερους)
Νεώτερον δίδασκε (Να διδάσκεις τους νεότερους)
Πλούτω απόστει (Να αποστασιοποιείσαι από τον πλούτο)
Σεαυτόν αιδού (Να σέβεσαι τον εαυτό σου)
Μη άρχε υβρίζων (Να μην κυριαρχείς με αλαζονεία)
Προγόνους στεφάνου (Να στεφανώνεις τους προγόνους σου)
Θνήσκε υπέρ πατρίδος (Να πεθαίνεις για την πατρίδα σου)
Επί νεκρώ μη γέλα (Μην περιγελάς τους νεκρούς)
Ατυχούντι συνάχθου (Να συμπάσχεις με το δυστυχή)
Τύχη μη πίστευε (Μην πιστεύεις στην τύχη)
Τελεύτα άλυπος (Να πεθαίνεις χωρίς λύπη)
(ellinonpaligenesia.blogspot.gr)
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Η κρυμμένη προσευχή του αρχαιοελληνικού αλφαβήτου

Η κρυμμένη προσευχή του αρχαιοελληνικού αλφαβήτου


Πανάρχαια προσευχή - επίκληση υπάρχει και λειτουργεί μυστικά μέσα στο Ελληνικό Αλφάβητο από καταβολής του.
Η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνησή τους (Άλφα, Βήτα, Γάμα κλπ.) Δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά πίσω από αυτήν υπολανθάνει μια πλήρης γραμματική, συντακτική και νοηματική συνέχεια, ανώτερης σύλληψης.
Σύμφωνα με αυτήν τη γνωστή μας εκφώνηση, τα ελληνικά γράμματα (αφού προσθέσουμε και το εξαφανισμένο σήμερα έκτο γράμμα: Στίγμα ή Δίγαμα F) ακούγονται και γράφονται ως εξής:
ΑΛΦΑ - ΒΗΤΑ - ΓΑΜΑ - ΔΕΛΤΑ - ΕΨΙΛΟΝ - ΣΤΙΓΜΑ - ΖΗΤΑ - ΗΤΑ - ΘΗΤΑ - ΙΩΤΑ - ΚΑΠΠΑ - ΛΑΜΒΔΑ - ΜΙ - ΝΙ - ΞΙ - ΟΜΙΚΡΟΝ - ΠΙ - ΡΟ - ΣΙΓΜΑ - ΤΑΥ - ΥΨΙΛΟΝ - ΦΙ - ΧΙ - ΨΙ - ΩΜΕΓΑ.
Αποκωδικοποιώντας την γνωστή αυτή διάταξη, που έγινε σύμφωνα με τις αρχές της Ερμητικής Επιστήμης, έχουμε τα ακόλουθα:
"ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α) ΜΑ ΔΕ (Ε) Λ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ. ΣΤ (Η) ΙΓΜΑ. ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ ΔΑ. ΜΗ ΝΥΞ Η, Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ (Ε) Ψ ΙΛΩΝ, ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ! "
Εν συνεχεία, αφού προσθέσουμε τα εννοούμενα συνδετικά και ρήματα που παραλείπονται, έχουμε την ανάδυση μιας θαυμάσιας κοσμογονικής προσευχής - επίκλησης προς την πηγή του Φωτός:
"ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ!
ΑΜΑ ΔΕ ΕΛ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ.
ΣΤΗ ΙΓΜΑ (ΙΝΑ) ΖΗ ΤΑ,
Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ
ΚΑΤΑ ΠΑΛΛΑΝ ΔΑ.
(ΙΝΑ) ΜΗ ΝΥΞ Η,
Ο ΜΙΚΡΟΝ (ΕΣΤΙ),
ΠΥΡΟΣ (ΔΕ) ΙΓΜΑ
ΤΑΦΗ ΕΨ ΙΛΩΝ,
ΦΥ (ΟΙ) ΨΥΧΗ,
Ο ΜΕΓΑ (ΕΣΤΙ) ".
Η επίκληση αυτή είναι καταγεγραμμένη από αιώνες στο υποσυνείδητο των Ελλήνων.
 
Αμέσως πιο κάτω αποκαλύπτουμε την σημασία των λέξεων της προσευχής αυτής:
Αλ = Ο νοητός ήλιος.
Φά-ος = το φώς.
Βη = προστακτική του ρημ. βαίνω (= βαδίζω, έρχομαι).
Τα = δοτική άρθρου δωρικού τύπου, τη, εις τήν.
Γα = Γή (δωρικός τύπος).
Άμα = (επιρρ.) συγχρόνως.
Ελ = ο ορατός Ήλιος, ο Ερχόμενος.
Εψ = ρήμ. έψομαι, εψ-ημένος = ψημένος.
Ιλών = ιλύς (ουσ.) = λάσπη, πηλός.
Στη = προστ. ρήμ. ίστημι.
Ιγμα = καταστάλαγμα, απόσταγμα.
Ζη = προστ. ρημ. ζώ.
Η = προστ. ρημ. ειμί, είμαι.
Θη = προστ. ρημ. θέτω.
Ιώτα = τα Ιώγα, τα Εγώ (πρβλ. αγγλ. Ι = εγώ).
Παλλάν = Ρημ. πάλλω (= δονούμαι, περιστρέφομαι) επιθ. παλλάς = πάλλουσα, περιστρεφόμενη (π.ρ.β.λ. Παλλάς Αθηνά).
Δα = άλλος τύπος της Γα, Γής (πρβλ. Δά-μήτηρ> Δημήτηρ> Δήμητρα = Μητέρα Γή)
Νύξ = (ουσ.) νύχτα.
Ο = (αναφ.) το οποίο, που.
Φύ (οι) = ευκτική ρημ. φύω (φυτρώνω, αναπτύσσομαι).

Απόδοση:
 
Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!
 
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται
 
(Που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
 
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
 
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν
 
και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
 
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
 
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)
 
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
 
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,
 
το σημαντικότερο όλων!

Η εκφώνηση της επίκλησης αυτής, στον αρχαϊκό της τύπο, έχει μια ισχυρή δονητική επίδραση στους αισθανόμενους Ανθρώπους του Φωτός, σε όποιο σημείο αυτού του Πλανήτη και αν ίστανται ..
 
Διότι πάνω απ όλα είναι μια μυστηριακή κρούση στον ιερό σπόρο της Ελληνικής ψυχής τους
[Πηγή ellinikoarxeio.com]
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr