Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

ΝΑΙ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΛΑΨΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΛΑΙΝΕ!!!!!!


ΝΑΙ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΛΑΨΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΛΑΙΝΕ!!!!!!


ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΝΤΕΡΝΕΤ .ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ.






«…Η δασκαλα μας σημερα, μας ρωτησε πως περασαμε το καλοκαιρι και όλα τα παιδια ειχαν να της πουνε πολύ ωραια πραγματα από τα μερη που πηγανε διακοπες εφετος, εκτος από κανα δυο, που οι γονεις τους δεν ειχανε λεφτα και δεν πηγανε διακοπες αλλα καθίσανε εδώ και πηγαίνανε για μπάνιο με τα πούλμαν του Χαλουλου, με τα οποια πηγαινει και η γιαγια μου, όχι για να κανει μπανιο αλλα για να κανει λεει αμμολουτρα, να της περασει η μεση της που την ποναει.

 Εμενα όμως η δασκαλα όταν ηρθε η σειρα μου δεν με ρωτησε γιατι ξερει, όπως το ξερουνε ολοι στη γειτονια μου, στου Γκυζη, ότι ο μπαμπας μου επεσε το καλοκαιρι από την ταρατσα της πολυκατοικιας μας και εφυγε πολύ-πολύ μακρια, πολύ πιο μακρια από εκει που μπορουν να φτασουν τα πουλμαν του Χαλουλου ή οποια αλλα πουλμαν.

Αν ομως με ρωτουσε θα ειχα να της πω ένα σωρό πράγματα, γιατι πριν να φύγει ο μπαμπάς μου, μας ειχανε κοψει το ρευμα και η μαμα μαγειρευε ταχα μου στο πετρογκαζι, κατι φαγητα που τα εφερνε κρυφα από την εκκλησια. Όμως ο χαζουλιακας ο αδερφος μου, που είναι μικρος ακομα και δεν καταλαβαινει τι παναπει να ζητας ελεημοσυνη, της ειπε μια μερα, γιατι μαμα μαγειρευεις ξανα το φαγητο, αφου είναι μαγειρευμενο και η μαμα μου εβανε τα κλαμματα, επειδη νομιζε πως ουτε εγω, ουτε ο αδερφος το ειχαμε καταλαβει και νομιζαμε πως τα αγοραζε και τα μαγειρευε από μονη της, όχι πως στεκοτανε στην ουρα να παρει ένα πιατο φαί, σαν να ητανε ζητιανα.

Τοτε ομως εγω εσωσα την κατασταση και του εξηγησα του χαζου, πως η μαμα δουλευε καπου σαν μαγειρισσα και πως μαγειρευε εκει και τα δικα μας φαγητα αλλα επειδη κρυωνανε μεχρι να μας τα φερει, καθοτανε και τα ξαναζεσταινε…

Και θα της ελεγα ακομα της δασκαλας, ότι ο μπαμπας μου ηταν ενας πολύ περηφανος και μορφωμενος ανθρωπος κι όταν αναγκαστηκαμε να μετακομισουμε στο σπιτι της γιαγιας, επειδη μας εδιωξαν από το δικο μας το σπιτι, δεν μπορουσε να το αντεξει, που η γιαγια τον κατηγορουσε διαρκως ότι ηταν ανικανος και ηλιθιος και τεμπελης και γι αυτό επαιρνε ένα από τα λιγα βιβλια που του ειχαν απομεινει, αφου μετα που εκλεισε το μαγαζι μας, αναγκαστηκε να τα πουλησει και πηγαινε στο παρκο, να διαβασει ολομοναχος.

Εγω όμως που τον εβλεπα να γυριζει αργα το βραδυ κατακοπος, επεφτα στην αγκαλια του και τον παρακαλουσα να μου πει τις ιστοριες που ηξερε να αφηγειται όπως κανενας άλλος και του ελεγα, μπαμπα μην δινεις σημασια που σε λεει αυτή τεμπελη, γιατι εγω δεν ξερω κανεναν αλλον ανθρωπο που να φερνει στο σπιτι του τοσες ιστοριες, αντιθετα ολοι οι μπαμπαδες των φιλεναδων μου, βαριουνται ακομα και να χασμουρηθουν όταν τελειωνουν τα δελτια ειδησεων.
 Όμως κανενας δεν δινει λεφτα για να ακουει ιστοριες και ετσι ο μπαμπας μου δεν ειχε να πληρωσει το κρατος που του ζηταγε ένα σωρο λεφτα και επιπλεον δεν του εδινε ουτε το ρευμα, ουτε το νερο που φαινεται ότι ανηκουν στο κρατος και ετσι ο μπαμπας μου αναγκαστηκε να ερθει μαζι μας, να μεινουμε ολοι μαζι στη γιαγια και μπορει μεν να γλιτωσε από το κρατος, δεν γλιτωσε όμως απο τη γιαγια.

Κι ακομα θα της ελεγα ότι την ημερα του δεκαπενταυγουστου που φευγουνε ολοι από την Αθηνα για να πανε σε καποια παραλια, ο μπαμπας μου εφυγε μια και καλη, για να ταξιδεψει στις παραλιες του Θεου, με εισιτηριο χωρις επιστροφη, όπως βγαζουνε οι αλβανιδες στα πουλμαν του Χαλουλου, επειδη μετα ερχονται οι αντρες τους και τις παιρνουνε με τα αυτοκινητα τους.
 Και θα της ελεγα επισης ότι λιγες ημερες πριν να φυγει ο μπαμπας μου διαβαζε ένα βιβλιο, που το λενε: «Ο Χριστος σταματησε στο Εμπολι» και από αυτό μου αφηγουνταν ένα σωρο ιστοριες, για παιδια σαν εμας, που ζουσανε σε καποια άλλη χωρα του κοσμου αλλα που κι εκεινα σαν εμας, ανηκαν σε έναν άλλο θεο, πολύ κατωτερο από τον Χριστουλη, ο οποιος δυστυχως δεν εχει τη δυναμη να εξασφαλισει στα δικα του παιδια ουτε ένα μπουκαλι γαλα.

Όλα αυτά θα της ελεγα της δασκαλας, αν με ρωταγε και ειμαι βεβαιη ότι θα της φαινονταν πολύ πιο ενδιαφεροντα από οσα της ειπανε τα αλλα παιδια, που εκαμαν κι αυτό το καλοκαιρι οτι καμουν συνηθως τα καλοκαιρια όλα τα παιδια του κοσμου αλλα που δεν τους περναει από το μυαλο πως το επομενο καλοκαιρι ή καποιο άλλο καλοκαιρι, μπορει και αυτά να βρεθουν σε μια θεση σαν τη δικη μου.

Όμως η δασκαλα δεν με ρωτησε και εγω δεν της ειπα τιποτα.

Αλλα μετα που τελειωσαμε το μαθημα με πηρε παραμερα και με αγκαλιασε, γιατι η δασκαλα μας είναι πολύ τρυφερη και μου ειπε ότι ηθελε να μου δειξει κατι που ητανε μονο για μενα.

Κατεβηκαμε μαζι στο γραφειο των δασκαλων και εκει μου εδωσε μια ωραια καινουρια τσαντα που ειχε μεσα όλα τα σχολικα ειδη και μου εξηγησε ότι αυτά μου τα εκαμαν δωρο οι δασκαλοι, επειδη ημουνα η πωτη μαθητρια της ταξης μου, την περασμενη χρονια. Εγω δεν την πιστεψα γιατι ξερω καλα ότι η δασκαλα μου και οι αλλοι δασκαλοι ως και η διευθυντρια του σχολειου, που είναι πολυ αυστηρη και της αρεσει το κρατος, με λυποντουσαν και από λυπηση μου τα χαριζαν.
 Γι αυτό γυρισα μετα και της ειπα – κυρια αμα τα ειχα αναγκη πραγματικα θα τα επαιρνα και δεν με πολυνοιαζει εμενα αν με λυπουνται, ωστοσο να ξερετε ότι τωρα πια εχουμε αρκετα χρηματα για να αγοραζουμε πραγματα και επιπλεον να πληρωνουμε και το κρατος, πόυ μας ζηταει ολοενα και περισσοτερα.

Αυτο της ειπα και της γυρισα πισω την ωραια τσαντα, για να τη δωσει σε καποιο άλλο παιδι, που ισως την ειχε περισσοτερη αναγκη από μενα.

Φυσικα δεν εκατσα να της εξηγησω πως μετα που εφυγε ο μπαμπας μου, η μαμα μου που είναι πολυ ομορφη και τον αγαπουσε παρα-παρα πολύ, ουτε εκλαψε, ουτε παραπονεθηκε, ουτε εβγαλε μια κουβεντα, παρα μαζεψε λιγα πραγματα και αφου μας φιλησε εμενα και τον αδερφο μου, μας ειπε ότι θα εφευγε να βρει καποια δουλεια, για να μην ξανακουσει να της μιλαει η γιαγια μου ετσι για τον μπαμπα.

Και ενώ ηταν ακομα στην πορτα, εμεις ακουσαμε τη γιαγια που ωρυονταν και της φωναζε – τρελαθηκες μωρη, τι πας να κανεις?
 Όμως η μαμα μου ουτε που γυρισε να της απαντησει και εκλεισε πισω της την πορτα με βροντο.

Τωρα ερχεται που και που να μας δει και μας λεει πως εχει βρει μια πολύ καλη δουλεια σε μια αλλη πολη και οποτε μας επισκεπτεται τα χερια της είναι γεματα δωρα.

Λεφτα μας στελνει συνεχεια και η γιαγια μας αγοραζει αρκετα πραγματα και βαζει και καποια στην ακρη, γιατι λεει οτι ετσι όπως παμε, ουτε ο διαβολος δεν θα βρισκει δουλεια σε λιγο καιρο.
 Ο αδερφος μου ο μπουρδας τη ρωτησε, αν η μαμα είναι πιο εξυπνη από τον διαβολο και γι αυτο βρηκε δουλεια αλλα η γιαγια εβαλε τα κλαματα και μουρμουρισε πως η μαμα μας αναγκαζεται να καμει χειροτερα πραγματα κι από τον διαβολο, για να μας στελνει αυτά τα λεφτα, να πληρωνουμε το κρατος, που ειπαμε ότι τα θελει όλα δικα του και δεν δινει δεκαρα για το τι αναγκαζεται να καμει ο κοσμακης για να τα βρει…

Όχι, δεν της τα ειπα αυτά, γιατι δεν μου αρεσει να κουβεντιαζουνε τη μαμα μου, ανθρωποι που δεν εμαθαν ποτε ποσο ερωτευμενη ητανε με τον μπαμπα μου και ποσο ξετρελαινονταν να της αφηγειται και αυτηνης ιστοριες και πολλες νυχτες περιμενε να αποκοιμηθω εγω, για να παρει αυτη τη σειρα της να τον ακουει…

Ομως νομιζω πως η δασκαλα μου τα ξερει όλα αυτά, οπω ς τα ξερουνε ολοι στη γειτονια του Γκυζη και ισως να ξερει και περισσοτερα από μενα, γιατι όταν της ειπα ότι χαρη στη μαμα μου εχουμε αρκετα λεφτα και δεν μου χρειαζεται η τσαντα, γυρισε αλλου το προσωπο της και δακρυσε.

Κι εγω την τραβηξα από το μανικι και της ειπα – μην κλαις κυρια, γιατι μπορει ο Χριστος να σταματησε στου Γκυζη, εγω ομως θα συνεχισω και θα παω παραπερα.
 Ακομα και αν είναι να το κανω σαν τη μαμα μου…»

 Για την αναμεταδοση: Λευτερης Πανουσης…

 ΝΑΙ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΛΑΨΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΛΑΙΝΕ!!!!!!

 κλαψα, πραγματικά φοβάμαι, χι τ μέλλον, μ μς τος διους, πο δνχουμε τ δύναμη ν λυτρώσουμε τ Πατρίδα κα ν δώσουμε μι λπίδα στπαιδιά μας. Ντροπή μας!!!!!!!!!!

ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΠΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ


Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΠΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ


Ανανέωση: 
Εκτεταμένα επεισόδια, στην περιοχή γύρω από την Ομόνοια, με τους μουσουλμάνους να σπάνε μαγαζιά και αυτοκίνητα. Η αστυνομία για μία ακόμη φορά πιάστηκε απροετοίμαστη.  Μενάνδρου, Σωκράτους και Σοφοκλέους έχουν παραδοθεί πλήρως στην μανία τους. 

Είναι λιγότεροι από χίλιοι. Και όμως τις προηγούμενες ώρες συγκρούστηκαν με τα ΜΑΤ, όταν προσπάθησαν να ξεπεράσουν τα όρια που είχαν τεθεί από την Ελληνική Αστυνομία για την πορεία τους. Διαδηλώνουν για κάτι που ουδεμία σχέση έχει με την χώρα μας. Και όμως κλείνουν το κέντρο της Αθήνας.
Ο λόγος για τους φονταμενταλιστές μουσουλμάνους της χώρας, που μαζεύτηκαν στην Ομόνοια, φωνάζοντας Αλλάχ ακ μπαρ, δηλαδή ο Θεος (τους) είναι μεγάλος, διαδηλώνοντας κατά της ταινίας η οποία "προσβάλλει" τον Μωάμεθ. Πρόκειται για μια κίνηση, της οποία κανείς δεν γνωρίζει ακόμη ποιός είναι ο οργανωτής και τι αυτή ζητά και εκπροσωπει. Μετά την επίθεση των μουσουλμάνων κατά αστυνομικών σε Σταδίου, κατευθύνθηκαν προς την Γ΄ Σεπτεμβρίου, όπου ακόμη αρκετοί παραμένουν συγκεντρωμένοι.

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ


Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

«Από την εποχή που μίλησε ο Όμηρος ως τα σήμερα, μιλούμε, ανασαίνουμε και τραγουδούμε με την ίδια γλώσσα». Γιώργος Σεφέρης
Από την Νία Θεοφανίδου
Ποια Ελληνική λέξη είναι αρχαία και ποια νέα; Γιατί μια Ομηρική λέξη μας φαίνεται δύσκολη και ακαταλαβίστικη;
Οι Έλληνες σήμερα ασχέτως μορφώσεως μιλάμε ομηρικά, αλλά δεν το ξέρομε επειδή αγνοούμε την έννοια των λέξεων που χρησιμοποιούμε.
Για του λόγου το αληθές θα αναφέρομε μερικά παραδείγματα για να δούμε ότι η Ομηρική γλώσσα όχι μόνο δεν είναι νεκρή, αλλά είναι ολοζώντανη.
Αυδή είναι η φωνή. Σήμερα χρησιμοποιούμε το επίθετο άναυδος.
Αλέξω στην εποχή του Ομήρου σημαίνει εμποδίζω, αποτρέπω. Τώρα χρησιμοποιούμε τις λέξεις αλεξίπτωτο, αλεξίσφαιρο, αλεξικέραυνο αλεξήλιο Αλέξανδρος (αυτός που αποκρούει τους άνδρες) κ.τ.λ.
Με το επίρρημα τήλε στον Όμηρο εννοούσαν μακριά, εμείς χρησιμοποιούμε τις λέξεις τηλέφωνο, τηλεόραση, τηλεπικοινωνία, τηλεβόλο, τηλεπάθεια κ.τ.λ.
Λάας ή λας έλεγαν την πέτρα. Εμείς λέμε λατομείο, λαξεύω.
Πέδον στον Όμηρο σημαίνει έδαφος, τώρα λέμε στρατόπεδο, πεδινός.
Το κρεβάτι λέγεται λέχος, εμείς αποκαλούμε λεχώνα τη γυναίκα που μόλις γέννησε και μένει στο κρεβάτι.
Πόρο έλεγαν τη διάβαση, το πέρασμα, σήμερα χρησιμοποιούμε τη λέξη πορεία. Επίσης αποκαλούμε εύπορο κάποιον που έχει χρήματα, γιατί έχει εύκολες διαβάσεις, μπορεί δηλαδή να περάσει όπου θέλει, και άπορο αυτόν που δεν έχει πόρους, το φτωχό.
Φρην είναι η λογική. Από αυτή τη λέξη προέρχονται το φρενοκομείο, ο φρενοβλαβής, ο εξωφρενικός, ο άφρων κ.τ.λ.
Δόρπος, λεγόταν το δείπνο, σήμερα η λέξη είναι επιδόρπιο.
Λώπος είναι στον Όμηρο το ένδυμα. Τώρα αυτόν που μας έκλεψε (μας έγδυσε το σπίτι) το λέμε λωποδύτη.
Ύλη ονόμαζαν ένα τόπο με δένδρα, εμείς λέμε υλοτόμος.
Άρουρα ήταν το χωράφι, όλοι ξέρουμε τον αρουραίο.
Τον θυμό τον αποκαλούσαν χόλο. Από τη λέξη αυτή πήρε το όνομα της η χολή, με την έννοια της πίκρας. Λέμε επίσης αυτός είναι χολωμένος.
Νόστος σημαίνει επιστροφή στην πατρίδα. Η λέξη παρέμεινε ως παλινόστηση, ή νοσταλγία.
Άλγος στον Όμηρο είναι ο σωματικός πόνος, από αυτό προέρχεται το αναλγητικό.
Το βάρος το αποκαλούσαν άχθος, σήμερα λέμε αχθοφόρος.
Ο ρύπος, δηλαδή η ακαθαρσία, εξακολουθεί και λέγεται έτσι – ρύπανση.
Από τη λέξη αιδώς (ντροπή) προήλθε ο αναιδής.
Πέδη, σημαίνει δέσιμο και τώρα λέμε πέδιλο. Επίσης χρησιμοποιούμε τη λέξη χειροπέδες.
Από το φάος, το φως προέρχεται η φράση φαεινές ιδέες.
Άγχω, σημαίνει σφίγγω το λαιμό, σήμερα λέμε αγχόνη. Επίσης άγχος είναι η αγωνία από κάποιο σφίξιμο, ή από πίεση.
Βρύχια στον Όμηρο είναι τα βαθιά νερά, εξ ου και τo υποβρύχιο.
Φερνή έλεγαν την προίκα. Από εκεί επικράτησε την καλά προικισμένη να τη λέμε «πολύφερνη νύφη».
Το γεύμα στο οποίο ο κάθε παρευρισκόμενος έφερνε μαζί του το φαγητό του λεγόταν έρανος. Η λέξη παρέμεινε, με τη διαφορά ότι σήμερα δεν συνεισφέρουμε φαγητό, αλλά χρήματα.
Υπάρχουν λέξεις, από τα χρόνια του Ομήρου, που ενώ η πρώτη τους μορφή μεταβλήθηκε – η χειρ έγινε χέρι, το ύδωρ νερό, η ναυς έγινε πλοίο, στη σύνθεση διατηρήθηκε η πρώτη μορφή της λέξεως.
Από τη λέξη χειρ έχομε: χειρουργός, χειριστής, χειροτονία, χειραφέτηση, χειρονομία, χειροδικώ κ.τ.λ.
Από το ύδωρ έχομε τις λέξεις: ύδρευση υδραγωγείο, υδραυλικός, υδροφόρος, υδρογόνο, υδροκέφαλος, αφυδάτωση, ενυδρείο, κ.τ.λ.
Από τη λέξη ναυς έχομε: ναυπηγός, ναύαρχος, ναυμαχία, ναυτικός, ναυαγός, ναυτιλία, ναύσταθμος, ναυτοδικείο, ναυαγοσώστης, ναυτία, κ.τ.λ.
Σύμφωνα με τα προαναφερθέντα παραδείγματα προκύπτει ότι: Δεν υπάρχουν αρχαίες και νέες Ελληνικές λέξεις, αλλά μόνο Ελληνικές.
Η Ελληνική γλώσσα είναι ενιαία και ουσιαστικά αδιαίρετη χρονικά.
Από την εποχή του Ομήρου μέχρι σήμερα προστέθηκαν στην Ελληνική γλώσσα μόνο ελάχιστες λέξεις.
Η γνώση των εννοιών των λέξεων θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε ότι μιλάμε τη γλώσσα της ομηρικής ποίησης, μια γλώσσα που δεν ανακάλυψε ο Όμηρος αλλά προϋπήρχε πολλές χιλιετηρίδες πριν από αυτόν.
Σκοπός μας είναι να ανακαλύψουμε τις έννοιες των λέξεων για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε καλύτερα. Παλαιότερα όταν έλεγαν μια λέξη καταλάβαιναν όλοι το ίδιο. π.χ για τη λέξη αρετή ήξεραν ότι είναι η μεσότητα ανάμεσα σε δύο υπερβολές. Σήμερα ο καθένας για την ίδια λέξη εννοεί και κάτι διαφορετικό.

Ανοιχτή επιστολή προς τον κύριο Δήμαρχο Αλίμου


Ανοιχτή επιστολή προς τον κύριο Δήμαρχο Αλίμου
Ευχαριστώ κύριε ΔΗΜΑΡΧΕ
1) Για το καπάκι του κάδου , το επί των οδών Αριστοτέλους και Ρήγα Φεραίου, που ΔΕΝ μας επισκεύασες
Δεν ζητάμε αλλαγή . Ζητάμε επισκευή . Είναι τόσο δύσκολο να βγάλετε από ένα άλλο χαλασμένο κάδο ένα καπάκι ;;;;;; 
Εάν οι … έμπυροι τεχνικοί σας δεν μπορούν να τον επισκευάσουν , δώστε σε μας ένα καπάκι  και δύο πύρους , να τον επισκευάσουμε μόνοι μας …
Όλο το καλοκαίρι μας τιμωρήσατε με το να μην μπορούμε να κάτσουμε στις βεράντες μας από την μπόχα των απορριμμάτων και από τα κουνούπια και τις μύγες …. 
Σε λίγο χειμωνιάζει , ο κάδος θα γεμίζει νερά …
*** Επανειλημμένως έχουμε ενοχλήσει με e-mails και προσωπικά , την αρμόδια υπηρεσία του δήμου .
2) Για το τσιμέντο στην προκυμαία που ΔΕΝ επισκευάσατε για τρία πλέων χρόνια 
3) Δεν σας ευχαριστώ για την υπερηφάνεια που μου στερήσατε ( μετά από εξήντα χρόνια ) ότι είμαι κάτοικος του Αλίμου . 
Μετά της προσηκούσης τιμής 
Στέλιος Τσολάκος 

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΥΜΑΙΑ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ. Ο ΞΕΡΙΖΩΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΖΗΣΕ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ


ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΥΜΑΙΑ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ. Ο ΞΕΡΙΖΩΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΖΗΣΕ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ

Προς την Ρεπούση σε κάθε ανιστόρητο πλάσμα που προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την αμάθεια των νεοελλήνων
Η Μικρασιατική Καταστροφή όπως την έζησε και την κατέγραψε ο μεγάλος Νομπελίστας Έρνεστ Χέμινγουέι
«Το χειρότερο, είπε, ήταν οι γυναίκες με τα νεκρά παιδιά. Δε μπορούσαμε να τις πείσουμε να μας δώσουν τα πεθαμένα παιδιά τους. Είχαν τα παιδιά τους, νεκρά ακόμα και έξι μέρες, αλλά δεν τα εγκατέλειπαν. Δε μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα. Τελικά έπρεπε να τους τα πάρουμε με τη βία.» (Από τη συλλογή διηγημάτων του με το γενικό τίτλο «Στην προκυμαία της Σμύρνης»).
Με τα παραπάνω λόγια κάποιος ήρωας του Χεμινγουέι, αξιωματούχος πολεμικού πλοίου των ΗΠΑ αγκυροβολημένου στη Σμύρνη, περιγράφει τη μεγάλη καταστροφή. Το απόσπασμα είναι από το πρώτο λογοτεχνικό κείμενο που εξέδωσε ο αμερικανός συγγραφέας το 1925, μόλις 26 χρονών τότε, και με το οποίο άρχισε να αποκτά παγκόσμια φήμη. Πρόκειται για τη συλλογή διηγημάτων του «Στην εποχή μας» (In Our Times), όπου το πρώτο του διήγημα, ουσιαστικά ο πρόλογος του βιβλίου, έχει τον τίτλο «Στην προκυμαία της Σμύρνης».
Όσο κι αν μιλάμε για διήγημα, ο συγγραφέας δεν γράφει από απλή φαντασία. Μόλις πριν τρία χρόνια ως πολεμικός ανταποκριτής της καναδικής εφημερίδας “Toronto Star” ο Χεμινγουέι είχε βρεθεί ως αυτόπτης μάρτυς στον τόπο της καταστροφής και την είχε περιγράψει σε μια σειρά άρθρων του, που εκδόθηκαν το 1985 σε βιβλίο με τον τίτλο: «Dateline: Toronto”.
Ως ανταποκριτής αυτής της εφημερίδας είχε ταξιδέψει από το Παρίσι στην Κωνσταντινούπολη και σε άλλα μέρη της Τουρκίας στέλνοντας κατά την πορεία του τα άρθρα του στην καναδική εφημερίδα.
Στην έκδοση της 20ής Οκτωβρίου 1922 γράφει: «Ο άντρας σκεπάζει με μια κουβέρτα την ετοιμόγεννη γυναίκα του πάνω στον αραμπά για την προφυλάξει από τη βροχή. Εκείνη είναι το μόνο πρόσωπο που βγάζει κάποιους ήχους [από τους πόνους της γέννας]. Η μικρή κόρη τους την κοιτάζει με τρόμο και βάζει τα κλάματα. Και η πομπή προχωρά… Δεν ξέρω πόσο χρόνο θα πάρει αυτό το γράμμα να φτάσει στο Τορόντο, αλλά όταν εσείς οι αναγνώστες της Σταρ το διαβάσετε να είστε σίγουροι ότι η ίδια τρομακτική, βάναυση πορεία ενός λαού που ξεριζώθηκε από τον τόπο του θα συνεχίζει να τρεκλίζει στον ατέλειωτο λασπωμένο δρόμο προς τη Μακεδονία».
Τα λόγια αυτά δεν είναι γραμμένα από κάποιον που πρώτη φορά αντικρίζει τη φρίκη του πολέμου. Ο νεαρός Χεμινγουέι είχε ζητήσει να καταταγεί ως εθελοντής στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, αλλά δεν έγινε δεκτός λόγω της κακής όρασής του. Αυτό δεν τον εμπόδισε να γίνει εθελοντής νοσοκόμος, να τραυματιστεί σοβαρά δυο φορές στην Αυστρία και τελικά να αποσυρθεί αφού τιμήθηκε με το βραβείο ανδρείας. Κι αυτά πριν να βρεθεί στην Τουρκία ως πολεμικός ανταποκριτής της Toronto Star, μόλις 23 χρονών.
Μέσα από το λογοτεχνικό του ταλέντο, που φανερώθηκε μέσα στα επόμενα χρόνια, ο συγγραφέας δίνει συγκλονιστικές περιγραφές μιας περιόδου που έχει σημαδέψει την ψυχή του Νεοέλληνα, μ’ όλο που κοντεύει να περάσει σχεδόν ένας αιώνας από τότε.
Σ’ ένα από τα κείμενα αυτά, στο οποίο αναφερθήκαμε ήδη, «Στην προκυμαία της Σμύρνης», που θεωρείται αριστούργημα γραφής και διδάσκεται, καθώς είδαμε στο Ιντερνέτ, στους φοιτητές αγγλικής φιλολογίας σε πολλά πανεπιστήμια, γράφει:
«Είχαμε ρητές εντολές να μην επέμβουμε, να μη βοηθήσουμε… Το πλοίο μας είχε τόση δύναμη που θα μπορούσαμε να βομβαρδίσουμε όλη τη Σμύρνη και να σταματήσουμε το μακελειό, αλλά η εντολή ήταν να μην κάνουμε τίποτα… Το παράξενο ήταν, είπε [ο υποτιθέμενος αξιωματούχος του αμερικάνικου πολεμικού που διηγείται την ιστορία], πώς ούρλιαζαν κάθε νύχτα τα μεσάνυχτα. Δεν ξέρω γιατί ούρλιαζαν αυτή την ώρα. Ήμασταν στο λιμάνι κι αυτές στην προκυμαία και τα μεσάνυχτα άρχιζαν να ουρλιάζουν. Στρέφαμε πάνω τους τους προβολείς και κι αυτές τότε σταματούσαν. …».
Ο Χεμινγουέι ως πολεμικός ανταποκριτής είναι πιο σαφής. Ξέρει ότι 1.250.000 Έλληνες διώχτηκαν από τα σπίτια τους με την ανταλλαγή των πληθυσμών: «Ό,τι και να πει κανείς για το πρόβλημα των προσφύγων στην Ελλάδα δεν πρόκειται να είναι υπερβολή. Ένα φτωχό κράτος με μόλις 4 εκατομμύρια πληθυσμό πρέπει να φροντίσει για άλλο ένα τρίτο των κατοίκων. Και τα σπίτια που άφησαν οι Μουσουλμάνοι που έφυγαν δεν επαρκούν σε τίποτα, χώρια η διαφορά στο επίπεδο κουλτούρας που είχαν συνηθίσει οι Έλληνες στην Κωνσταντινούπολη».
Σε μια άλλη ανταπόκρισή του στη «Σταρ» γράφει:
«Βρίσκομαι σε ένα άνετο τρένο, αλλά με τη φρίκη της εκκένωσης της Θράκης όλα μου φαίνονται απίστευτα. Έστειλα τηλεγράφημα στη «Σταρ» από την Αδριανούπολη. Δεν χρειάζεται να το επαναλάβω. Η εκκένωση συνεχίζεται…. Ψιχάλιζε. Στην άκρη του λασπόδρομου έβλεπα την ατέλειωτη πορεία της ανθρωποθάλασσας να κινείται αργά στην Αδριανούπολη και μετά να χωρίζεται σ’ αυτούς που πήγαιναν στη Δυτική Θράκη και τη Μακεδονία. .. Δε μπορούσα να βγάλω από το νου μου τους άμοιρους ανθρώπους που βρίσκονταν στην πομπή γιατί είχα δει τρομερά πράγματα σε μια μόνο μέρα. Η ξενοδόχισσα προσπάθησε να με παρηγορήσει με μια τρομερή τούρκικη παροιμία: «Δε φταίει μόνο το τσεκούρι, φταίει και το δέντρο». (Toronto Star, 14 Νοέμβρη 1922)
«Η υποχώρηση του ελληνικού στρατού ήταν μια θλιβερή υπόθεση, αλλά δε χρειάζεται να κατηγορούμε γι’ αυτό τον απλό Έλληνα φαντάρο. Ακόμα και όταν γινόταν εκκενώσεις περιοχών οι Έλληνες δρούσαν ως πραγματικοί στρατιώτες. Ο Κεμάλ θα είχε μεγάλο πρόβλημα αν ήταν να τους αντιμετωπίσει στη Θράκη. Ο λοχαγός Wittal του Ινδικού Ιππικού, που βρισκόταν στην Ανατόλια ως παρατηρητής κατά τη διάρκεια του πολέμου των Ελλήνων με τον Κεμάλ, μου είπε: «Οι Έλληνες στρατιώτες ήταν μαχητές πρώτης κατηγορίας. Οι αξιωματικοί τους ήταν άριστοι…. Θα μπορούσαν να έχουν καταλάβει την Άγκυρα και να τελειώσουν τον πόλεμο αν δεν είχαν προδοθεί». Κατά τον Χεμινγουέι η προδοσία αυτή πήγασε και από τους συμμάχους, αλλά και από τον βασιλιά Κωνσταντίνο που αντικατέστησε τους έμπειρους –αλλά βενιζελικούς- αξιωματικούς, με δικούς του «που ποτέ δεν είχαν ακούσει τον κρότο της μάχης».
Και τελειώνει με μια πρόταση που δεν θα την έγραφε ποτέ ένας απλός δημοσιογράφος, αν δεν είχε μέσα του το ταλέντο του μεγάλου νομπελίστα συγγραφέα: «Όλη μέρα περνούν δίπλα μου, λεροί, εξαντλημένοι, αξύριστοι, ανεμοδαρμένοι στρατιώτες που βαδίζουν στη γκρίζα γυμνή ύπαιθρο της Θράκης. Χωρίς μπάντες, χωρίς [ανθρωπιστικές] οργανώσεις να τους ανακουφίσουν, χωρίς τόπο να ξαποστάσουν, παρά γεμάτοι ψείρες, με βρώμικες κουβέρτες και κουνούπια όλη τη νύχτα. Είναι οι τελευταίοι από αυτό που ήταν κάποτε η δόξα της Ελλάδας. Κι αυτό είναι το τέλος της δεύτερης πολιορκίας της Τροίας» (Toronto Star, 3 Νοεμβρίου 1922).
Μπορεί ο συγγραφέας να ήταν σκληραγωγημένος και από τη φύση του (πλην των άλλων ήταν και μποξέρ) ή από τη ζωή του ως πολεμικός ανταποκριτής, αλλά δε μπορεί αν μη συγκινηθεί με τόσο πόνο. Χρόνια αργότερα, αφού είχε καλύψει δημοσιογραφικά και τον εμφύλιο πόλεμο στην Ισπανία, μιλώντας μέσα από το στόμα ενός ήρωά του γράφει:
«Δε θέλω να κοιμηθώ γιατί έχω τη προαίσθηση ότι αν κλείσω τα μάτια μου στο σκοτάδι και αφεθώ στον εαυτό μου, η ψυχή μου θα βγει από το σώμα».
Σε ένα από τελευταία του άρθρα από την Τουρκία στην Τορόντο Σταρ γράφει:
«Ποιος θα θρέψει τόσο πληθυσμό; Κανένας δεν το ξέρει και μέσα στα επόμενα χρόνια ο χριστιανικός κόσμος θα ακούει μια σπαρακτική κραυγή που ελπίζω να φτάσει και ως τον Καναδά: «Μην ξεχνάτε τους Έλληνες!».
Σημείωση: Το άρθρο αυτό στηρίχτηκε κυρίως στα βιβλία του Hemingway «Dateline: Toronto”, 1985, “In Our Times”, 1925 και «On the Quai at Smyrna”, 1995. Είναι μια μικρή συμβολή στο θέμα του τι ακριβώς συνέβη στην προκυμαία της Σμύρνης.

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ


ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ

Γράφει η Μαρία Εξαρχουλάκου.

Δείτε το βίντεο στην ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ http://eoniaellhnikhpisti.blogspot.gr/ 

Ακόμα λοιπόν δεν έχετε καταλάβει ότι το παιγνίδι είναι στημένο και όλοι αυτοί οι υποτιθέμενοι θεματοφύλακες της Διεθνούς Νομιμότητας είναι κουρδιστά ανθρωπάκια;  Δεν αξίζει καν τον κόπο να ασχοληθεί κανείς με όλο αυτό τον διεθνή κατευθυνόμενο συρφετό, που απλώς εξυπηρετεί συμφέροντα, στην πλειονότητα των περιπτώσεων. Εδώ πρέπει να ξεκινήσει η αλλαγή και οι πόλεμος. Ο Μακρυγιάννης, ο Ρήγας, ο Κολοκοτρώνης, ο Νικηταράς και τόσοι άλλοι δείχνουν τον δρόμο. "Οποιος συλλογάται ελεύθερα, συλλογάται καλά", μας είπε ο Ρήγας και το υπέγραψε με το αίμα του. Οι υπόλοιποι το έκαναν πράξη.
Και οι αρχαίοι μας πρόγονοι, με το "είς οιωνός άριστος, αμύνεσθαι περί πάτρης", μας  έδειξαν το δρόμο της αρετής και του δικαίου. Δύσκολος πολύ, αλλά είναι ο μόνος που θα φέρει φως και ελπίδα στον Λαό και στην Πατρίδα. Μην περιμένετε την ελευθερία και την αποκατάσταση της Εθνικής μας αξιοπρέπειας από τους ξένους. Εδώ πολεμήστε, εντός των συνόρων, με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο.

Σήμερα εμείς κάναμε την αρχή και δώσαμε το στίγμα μας. Ο "Εθνικός Λαϊκός Σχηματισμός" (Ε.ΛΑ.Σ.), ξεκίνησε τον αγώνα κατά των δοσιλόγων και των προδοτών της πατρίδας, με μιά συμβολική ενέργεια: Ομάδα πολιτών πήγε στο Πειραματικό σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών (οδός Σκουφά) και κατά τον αγιασμό που έλαβε χώρα, αφού άνοιξε την Ελληνική σημαία, μίλησε στον κόσμο, έσκισε το βιβλίο της γραμματικής που διανέμεται στα παιδιά της Ε΄ και της ΣΤ΄ Δημοτικού, στο οποίο αναφέρεται, ότι τα φωνήεντα είναι 5, ήτοι α,ι,ε,ο και ου! Στη συνέχεια μοίρασε στα παιδιά της Ε΄και της ΣΤ΄ βιβλία γραμματικής με πλήρη και ολοκληρωμένη την αλφάβητο με τα σύμφωνα, τα φωνήεντα, τους διφθόγγους, κ.λπ.

Όπως είπα, αυτή είναι μόνο η αρχή. Ηδη η νομική ομάδα ετοιμάζει μήνυση κατά όσων έχουν παρανομήσει και συνεχίζουν να παρανομούν, πιστεύοντας ότι είναι στο απυρόβλητο. Ενδεικτικά αναφέρω: Στουρνάρας κλπ. για το σκάνδαλο της Εμπορικής, Σαμαράς κλπ., για το χάρισμα της Αγροτικής, λες και είναι περιουσία τους και όχι του Ελληνικού Λαού, για τα χαράτσια τους  και για κάθε σκάνδαλο που έχουν  αφήσει, σκοπίμως βέβαια, ατιμώρητο. Η ατιμωρησία και η ασυδοσία θα λάβει τέλος. Είτε το θέλουν είτε όχι. Εμείς με κάθε τρόπο θα επιδίωξουμε την εφαρμογή της νομιμότητας και εάν βρεθούν επίορκοι δικαστές τότε  θα στραφούμε και εναντίον τους, γιατί θα πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι την αντισυνταγματικότητα, δεν θα την  θυμούνται μόνον όταν θίγεται η τσέπη τους.

Σας καλώ να συστρατευθείτε μαζί μας, σ'αυτόν τον αγώνα για την  Ελευθερία της Πατρίδος και την αποκατάσταση της Εθνικής μας αξιοπρέπειας, η οποία έχει αξία ανυπολόγιστη.

Με τιμή
Μαρία Ι. Εξαρχουλάκου
Ελληνίδα - Λάκαινα - Μανιάτισα
Δικηγόρος Αθηνών


Σχόλιο "Rib and Sea"
Είχα την τιμή και την ευκαιρία, αποδεχόμενος σχετική πρόσκληση της δικηγόρου κ. Μαρίας Εξαρχουλάκου, να παραστώ σαν δημοσιογράφος στην σημερινή συμβολική καταστροφή του βιβλίου Γραμματικής της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού, και θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής :
Τάσσομαι, κατ' αρχάς, στο πλευρό των Ελλήνων πολιτών οι οποίοι πήραν αυτή την πρωτοβουλία, συμφωνώ δε απολύτως με όσα σχολιάζει πιο πάνω η κ. Εξαρχουλάκου. Θεωρώ ότι θα είναι εξαιρετικά δύσκολος και άνισος αυτός ο αγώνας, δεδομένου ότι στο πλευρό των προδοτών που διαφεντεύουν τις τύχες αυτής της χώρας και των πολιτών της, τάσσονται, εκόντες άκοντες, και αρκετοί πολίτες οι οποίοι κάνουν τον συνήγορο του διαβόλου, αγνοώντας ή προσποιούμενοι ότι αγνοούν, πως αυτή η στάση τους είναι εξ ίσου προδοτική με την στάση των πολιτικών, των δημοσιογράφων, των δικαστικών και μιας μερίδας αστυνομικών και δημοσίων λειτουργών, οι οποίοι κλείνουν τα μάτια στο έγκλημα που διαπράττεται εις βάρος της Ελλάδας και των πολιτών της και αντιδρούν μόνο όταν θίγονται τα οικονομικά και συντεχνιακά συμφέροντά τους.
Δεν είναι τυχαίο ότι ένας κυρίως από τους παρευρισκόμενους γονείς, αλλά και ένας εκπρόσωπος των αποφοίτων του συγκεκριμένου σχολείου, ανέλαβαν τον ρόλο της ταμπελλοποίησης των πολιτών που κατέστρεψαν συμβολικά το νέο βιβλίο της Γραμματικής, ποινικοποιώντας την επιλογή τους να φέρουν μαζί τους την ελληνική σημαία! Και ενώ ουδέν ανέφεραν για την "ταμπακέρα", επαναλάμβαναν συνεχώς πως η σημαία τάχα διασύρεται, πως δικαίωμα να την φέρουν έχουν μόνο οι δημόσιοι φορείς, αφήνοντας εν τέλει αισχρά υπονοούμενα για την κομματική ταυτότητα των διαμαρτυρόμενων πολιτών.
Δεν θα μείνω στα σχόλια των πανεπιστημιακών δασκάλων και γλωσσολόγων πως, δήθεν, όσα καταγγέλονται εναντίον του νέου βιβλίου της Γραμματικής είναι απαράδεκτα, ύποπτα, παραπλανητικά και στερούνται λογικής. Δεν είχα την "τύχη" να γίνω πανεπιστημιακός δάσκαλος και γλωσσολόγος. Διδάχθηκα όμως την ελληνική γλώσσα από καταξιωμένους φιλολόγους, τόσο στις τάξεις της στοιχειώδους και της μέσης εκπαίδευσης, όσο και αργότερα, κατά την διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων στην Ανωτάτη Σχολή όπου εφοίτησα. Συνεχίζω να γράφω, ακόμη και σήμερα, στο πολυτονικό σύστημα, ηδονίζομαι όταν διαπιστώνω την χαώδη διαφορά και υπεροχή της γλώσσας μας έναντι των υπολοίπων, οργίζομαι όποτε βλέπω, τους νέους κυρίως, να γράφουν greeklish, αηδιάζω δε όταν βλέπω το αρχαίο ελληνικό δίγαμμα του "αυγού" να γίνεται "βήτα" και, ίσως σε λίγο, τον "ναύτη" να γίνεται "νάφτης". 
Ας ξυπνήσουμε συνέλληνες, προτού να είναι πολύ αργά...

Ιωσήφ Παπαδόπουλος

http://www.ribandsea.com/waves/745-2012-09-11-12-25-00.html 

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ! ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ» ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ & ΦΙΛΙΑΣ (Σ.Ε.Φ.) ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 - ΩΡΑ 16:00


ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ! ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ» ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ & ΦΙΛΙΑΣ (Σ.Ε.Φ.) ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 - ΩΡΑ 16:00


Υπό την αιγίδα: Ιερά Μητρόπολις Πειραιώς, Εστία Πατερικών Μελετών,

                          Έλληνες YouTubers asimpiestos.blogspot.com

                          τηλ: 6939 246025, 

 e-mail: ellines.enotheite@gmail.com    

 


Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ - ΠΟΛΕΜΑ!!!!

Έλληνα πολίτη,
η κυβέρνηση σχεδιάζει να αντικαταστήσει τις αστυνομικές ταυτότητες με την λεγόμενη ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ (*ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ).

Η κάρτα αυτή θα έχει μηχανισμό παρόμοιο με τις κάρτες ανάληψης χρημάτων από τα ATM, τις τηλεκάρτες , τις κάρτες ανανέωσης χρόνου των καρτοκινητών, αλλά και την τεχνολογία R.F.ID. (όπως τα διαβατήρια).

Μέσα στην Ηλεκτρονική Κάρτα του Πολίτη θα μπορούν να γραφτούν πολλές πληροφορίες για τον κάτοχο της κάρτας αλλά θα μπορεί, μέχρι το τέλος του 2012, να ενσωματωθούν και οι τραπεζικοί λογαριασμοί και πλέον όλες οι αγορές και οι πωλήσεις να γίνονται μέσω της κάρτας. Δεν θα υπάρχουν πια ούτε χαρτονομίσματα ούτε κέρματα και θα μιλάμε για μια νέα αχρήματη εποχή.

  • Θα σου πει η κυβέρνηση ότι αυτή η κάρτα θα φέρει πολλά οφέλη:

  1. Θα μηδενιστεί η φοροδιαφυγή.
  2. Η έκδοση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών θα γίνει πανεύκολη ή δεν θα χρειάζεται πλέον. Η Κάρτα αυτή θα είναι συγχρόνως πορτοφόλι, αστυνομική ταυτότητα, βιβλιάριο υγείας και διαβατήριο.
  3. Αν την χάσεις ή σου την κλέψουν, θα μπορείς να το δηλώσεις στην αστυνομία και να την απενεργοποιήσουν.
  4. Θα σου πουν ότι με την κάρτα αυτή θα έρθει επιτέλους ηΤΕΛΕΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ! Διότι θα γίνουν πανεύκολα τα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ. Θα έχουμε δημοψηφίσματα για το καθετί.
     Η κυβέρνηση θα ζητά την γνώμη του λαού για όλα τα ζητήματα.

  • Δες όμως τι ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ :

1.   Δεν θα σου πουν ότι αν οι κυβερνώντες σε στοχοποιήσουν διότι είπες κάτι εναντίον τους , θα μπορούν να σβήσουν το ποσό των χρημάτων που υπάρχει στην κάρτα σου.
2.   Δεν θα υπάρχει τρόπος να αποδείξεις ότι λες αλήθεια και θα γίνεις ο απόλυτος δέσμιος αυτής.
3.   Δεν θα σου πουν ότι το ιατρικό ιστορικό σου θα είναι προσβάσιμο από οποιαδήποτε ασφαλιστική ή φαρμακευτική εταιρεία, δημόσιων ή ιδιωτικών συμφερόντων.
4.   Δεν θα σου πουν ότι η Ηλεκτρονική Κάρτα θα είναι ο θάνατος της τελευταίας σταγόνας δημοκρατίας που μας έμεινε. Πράγματι, θα διοργανώνουν δημοψηφίσματα για το καθετί.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ του δημοψηφίσματος όμως θα μπορεί να το “μαγειρέψει” ο χειριστής του   κεντρικού υπολογιστή, (που φυσικά θα είναι μέλος πολλών μυστικών ταγμάτων και στοών).
5.   Δεν θα σου πουν ότι οι χάκερς μπόρεσαν να διαβάσουν την Κάρτα και παραποίησαν ή υπέκλεψαν τα δεδομένα, τα οποία θα αποτελούν ευαίσθητα βιομετρικά στοιχεία αλλά ταυτόχρονα και οικονομικά.

Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ αποτελεί δεσμευτικότητα, υποχρεωτικότητα και ταύτιση με τον άνθρωπο.
Γι’ αυτό: ΌΧΙ στην ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ που είναι το μέσο επιβολής της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης!
Δεν είμαστε αριθμοί, είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι και έτσι θα παραμείνουμε!
Μην πιστέψεις ότι θα σε εξυπηρετήσει.
Το πρόβλημα στην εξυπηρέτηση μας δεν θα το λύσει μια νέα ταυτότητα (ΦΑΚΕΛΩΜΑ),
αλλά η οργάνωση των δημόσιων υπηρεσιών.

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ, ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΝΕ. ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΔΕΧΤΕΙΣ!
Αρνήσου τη νέα σκλαβιά που θέλουν να σου επιβάλλουν με το έτσι θέλω.
Κράτησε την ελευθερία σου και φρόντισε για την ελευθερία των παιδιών σου!
Με την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ δεν θα μπορούμε να αντισταθούμε στα χαράτσια που θα μας επιβάλλουν, γιατί πολύ απλά θα μας τα παίρνουν απ’ ευθείας απ’ αυτή ακυρώνοντας τα κινήματα
τύπου «Δεν πληρώνω».
Όλα τα δημόσια έγγραφα θα ενσωματωθούν στηνΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ και όταν αυτή κυκλοφορήσει, το τελικό στάδιο θα είναι το υποδόριο ΤΣΙΠ R.F.ID., που θα έχει σκοπό τον απόλυτο
έλεγχό μας.

Γι’ αυτό αν πούμε όλοι μαζί ΟΧΙ, θα νικήσουμε!

Προσέξτε το νόμο του Α.Μ.Κ.Α. 3655/2008, Άρθρο 153, παρ.2:
«Από την ίδια ως άνω ημερομηνία (1/6/2009) ουδείς δύναται να απασχοληθεί ως μισθωτός ή αυτοαπασχολούμενος, να ασφαλιστεί ή να καταβάλει ασφαλιστικές εισφορές και γενικότερα πάσης φύσεως παροχές, επιδόματα  και βοηθήματα εάν δεν διαθέτει Αριθμό Μ.Κ.Α»
Προσέξτε τι λέει η Αποκάλυψη του Ιωάννη, Κεφάλαιο 13, εδάφιο 17:

«17. και ίνα μης τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι ει μη ο έχων το χάραγμα, το όνομα του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματος αυτού.»

Σήμερα λοιπόν, αφού χάσαμε την μάχη του Α.Μ.Κ.Α, οι άσοφοι «Σοφοί» μεθοδεύουν το επόμενο τους βήμα που είναι η Κάρτα του Πολίτη.

«Θα σας δίνουν κάρτες για να σας συνηθίσουν μ’ αυτές και κάποτε όλα θα τα συγκεντρώσουν σε μια κάρτα (ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης, εκπτωτικές, κ.λ.π.). Να μην την πάρετε». Όπως τώρα σκέφτονται να τα συγκεντρώσουν στην Ηλεκτρονική Κάρτα του Πολίτη.
Γερών Παΐσιος (1924 – 1994)
Γι’ αυτό  Έλληνες αντισταθείτε!

Όχι στην ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ Όχι σε οποιαδήποτε κάρτα!
Μην παραδώσουμε στις επόμενες γενιές μια παγκόσμια σκλαβιά.
Φτάνει η παράδοση των εργατικών δικαιωμάτων
 που είχαν κατακτηθεί με αγώνες δεκαετίες πριν.
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΗΜΕΡΙΔΑ, ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ  «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ»
ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ & ΦΙΛΙΑΣ (Σ.Ε.Φ.), ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012, ΩΡΑ 16:00.
 

Υπό την αιγίδα: Ιερά Μητρόπολις Πειραιώς, Εστία Πατερικών Μελετών,

                          Έλληνες YouTubers -asimpiestos.blogspot.com

                          τηλ: 6939 246025, e-mail:ellines.enotheite@gmail.com