Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Ανοιχτή επιστολή προς τον κύριο Δήμαρχο Αλίμου


Ανοιχτή επιστολή προς τον κύριο Δήμαρχο Αλίμου
Ευχαριστώ κύριε ΔΗΜΑΡΧΕ
1) Για το καπάκι του κάδου , το επί των οδών Αριστοτέλους και Ρήγα Φεραίου, που ΔΕΝ μας επισκεύασες
Δεν ζητάμε αλλαγή . Ζητάμε επισκευή . Είναι τόσο δύσκολο να βγάλετε από ένα άλλο χαλασμένο κάδο ένα καπάκι ;;;;;; 
Εάν οι … έμπυροι τεχνικοί σας δεν μπορούν να τον επισκευάσουν , δώστε σε μας ένα καπάκι  και δύο πύρους , να τον επισκευάσουμε μόνοι μας …
Όλο το καλοκαίρι μας τιμωρήσατε με το να μην μπορούμε να κάτσουμε στις βεράντες μας από την μπόχα των απορριμμάτων και από τα κουνούπια και τις μύγες …. 
Σε λίγο χειμωνιάζει , ο κάδος θα γεμίζει νερά …
*** Επανειλημμένως έχουμε ενοχλήσει με e-mails και προσωπικά , την αρμόδια υπηρεσία του δήμου .
2) Για το τσιμέντο στην προκυμαία που ΔΕΝ επισκευάσατε για τρία πλέων χρόνια 
3) Δεν σας ευχαριστώ για την υπερηφάνεια που μου στερήσατε ( μετά από εξήντα χρόνια ) ότι είμαι κάτοικος του Αλίμου . 
Μετά της προσηκούσης τιμής 
Στέλιος Τσολάκος 

1 σχόλιο:

Ένα βιβλίο η ζωή μας είπε...

Το καπάκι του κάδου επισκευάστηκε μετά από τέσσερις ημέρες από την δημοσίευση της παρούσης . Για την επισκευή , ειλικρινά πλέων , ευχαριστώ τον δήμαρχο... Για το τσιμέντο όμως στην προκυμαία που για τρία χρόνια είναι πεσμένο μέσα στην θάλασσα και κάθε χρόνο υποχωρεί και περισσότερο , τι να πω; Ίσως ο κύριος δήμαρχος μου πει πως δεν είναι δουλειά του δήμου μα του υπουργείου . Εγώ θα του πω πως εμένα , σαν κάτοικο του δήμου Αλίμου , δεν με νοιάζει ποιος θα το φτιάξει , με νοιάζει να φτιαχτεί... Μήπως θα ήταν καλή ιδέα να καλέσω τα κανάλια; Χμ , ίσως το κάνω ...