Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

17 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 - Ο ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΜΑΝΙΑΤΩΝ


17 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 - Ο ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΜΑΝΙΑΤΩΝ




















Στις 17 Μαρτίου του 1821 στην Αρεόπολη συγκεντρώθηκαν οι πρόκριτοι της Μάνης και όλοι οι ένοπλοι Μανιάτες με αρχηγό τον Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη, που είχε εκλεγεί αρχηγός από τη Συνέλευση των Κιτριών.Εκεί μετά τη δοξολογία, μπροστά στον Ιερό Ναό των Ταξιαρχών, ύψωσαν το λάβαρο του Αγώνα, δηλαδή τη Μανιάτικη Σημαία. Η σημαία ήταν λευκή, με μπλε σταυρό στη μέση. Στη πάνω πλευρά έγραφε «ΝΙΚΗ Η’ ΘΑΝΑΤΟΣ» και στη κάτω το ένδοξο «ΤΑΝ ‘Η ΕΠΙ ΤΑΣ».

Εκεί κήρυξαν το πόλεμο στη Τούρκικη αυτοκρατορία, γι’ αυτό η σημαία τους έγραφε «ΝΙΚΗ Η’ ΘΑΝΑΤΟΣ» και όχι «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ», επειδή η Ελευθερία για τους Μανιάτες ήταν δεδομένη. Επανάσταση έκαναν οι υπόλοιποι Έλληνες που διεκδικούσαν την Ελευθερία τους.

Τον παρακάτω όρκο απάγγειλε ο ιερός κλήρος και επαναλάμβαναν οι αρματωμένοι Μανιάτες:

«Ορκίζομαι,
εις το όνομα του Παντοδύναμού μας Θεού,
εις το όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού
και της Αγίας Τριάδος,
να χύσω και την υστέραν ρανίδα του αίματός μου,
υπέρ πίστεως και Πατρίδος.
Ορκίζομαι,
να μη βλέψω εις τα όπισθεν
εάν δεν αποδιώξω τον εχθρόν της Πατρίδος
και της Θρησκείας μου.
Ορκίζομαι,
«Ταν ή επί Τας» και «Νίκη ή Θάνατος»
υπέρ Πίστεως και Πατρίδος.

Και τον τήρησαν τα Σπαρτιατόγκονα, όπως αποκαλεί η μοιρολογίστρα τους Μανιάτες, τόσο το 1821, όσο και στους μετέπειτα Εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες της πατρίδας μας. Διάσπαρτα οι κάμποι και τα βουνά της χώρας μας από τάφους και μνημεία Μανιατών, που έχυσαν το αίμα τους για να διαφυλάξουν το «ΤΑΝ ‘Η ΕΠΙ ΤΑΣ».

Πάντοτε η Μάνη υπήρξε για την Ελλάδα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και η Ελλάδα υπήρξε για τη Μάνη. Αυτό είναι φανερό από την αντιμετώπιση της Μάνης, από τους κρατούντες και έχοντες, παλαιότερα αλλά και πρόσφατα.

Ενδεικτικά αναφέρω το γεγονός της έκδοσης από τη Βουλή των Ελλήνων, αναμνηστικών μεταλλίων για τα 180 χρόνια από την Εθνεγερσία του 1821, απ’ όπου όμως απουσιάζει η μορφή του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη. Παράλληλα στο έντυπο που εκδόθηκε το 2002 με τίτλο «Ανθολόγιο των σημαντικότερων γεγονότων της Επανάστασης του 1821», απουσιάζει η οποιαδήποτε αναφορά στις μάχες της Βέργας, του Δυρού και του Πολυαράβου, που στην ουσία έσωσαν την επανάσταση που έσβηνε από τις ορδές του Ιμπραήμ.
Αδιαφορία; Αγνωμοσύνη; Υστεροβουλία; Ανιστόρητοι ιστορικοί; Σύμπτωση και αυτό;…

http://www.mani.org.gr/istor/orkos/ork.htm 

ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ


ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ

Η ιστορία γράφεται μόνο μια φορά και δεν μπορεί να αλλάξει
Σε δηλώσεις και συζητήσεις που θα δείτε στο παρακάτω άκρως διαφωτιστικό βίντεο από γνωστούς Σκοπιανούς παραδέχονται ότι δεν έχουν καμία σχέση με τους Μακεδόνες.
Ποια είναι τα λεπτά σημεία της εξωτερικής μας πολιτικής που μπορούν να πείσουν τον λαό τον Σκοπίων ότι δεν είναι Μακεδόνες;
Την ώρα που Αμερικανοί και διάφοροι μεγαλοεβραίοι χρηματοδοτούν την προπαγάνδα τους;
Ίσως ένα μεγάλο μουσείο που θα φιλοξενήσει όλη την Μακεδονική ιστορία για να προσκαλέσει τους αρχηγούς κρατών που έκαναν το λάθος να αναγνωρίσουν τους Σκοπιανούς ως Μακεδόνες.


MATTHEW NIMITZ. ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΛΑΒΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ


MATTHEW NIMITZ. ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΛΑΒΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ

Νέα τροπή αρχίζει να παίρνει το θέμα της ονομασίας μετά από αυτές τις δηλώσεις
Ο ειδικός μεσολαβητής των Ηνωμένων Εθνών για το θέμα της ονομασίας του κράτους των Σκοπίων, Μάθιου Νίμιτς, κατά τη συνάντηση που είχε την Παρασκευή στη Νέα Υόρκη με αντιπροσωπεία της Παμμακεδονικής, αναγνώρισε ότι οι
Σκοπιανοί είναι Σλάβοι και ότι «έκαναν τεράστιο σφάλμα στην προσπάθειά τους για αρχαιοποίηση της κοινωνίας και χρησιμοποίηση των αρχαίων ελληνικών μακεδονικών συμβόλων», δήλωσε…
στον «Εθνικό Κήρυκα» ο πρόεδρος της οργάνωσης, ιατρός Αντώνιος Παπαδόπουλος.
«Επί πλέον, ο κ. Νίμιτς όταν του ανέφερα το θέμα της Μακεδονικής ταυτότητας και ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ο επιθετικός προσδιορισμός ‘Μακεδονικός’ για το στρατό τους, τη γλώσσα τους και το λαό τους, μου είπε ότι, πράγματι, ίσως να είναι μια καλή ιδέα να χρησιμοποιείται ο όρος ‘ο λαός της τάδε Δημοκρατίας’, ‘ο στρατός της τάδε Δημοκρατίας’ και ‘η γλώσσα της τάδε Δημοκρατίας’, και όχι ο επιθετικός προσδιορισμός ‘Μακεδονικός’ κ.λπ.», πρόσθεσε.

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΣΤΑ ΚΑΛΥΒΙΑ




Φωτογραφίες τοίχου
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΑ ΚΑΛΥΒΙΑ ΔΥΟ ΔΙΜΟΙΡΙΕΣ ΜΑΤΑΤΖΗΔΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΔΡΟΜΙΑΣΕΙ ... ΥΠΟ ΤΑΣ ΕΠΕΥΦΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ ΕΞΩΘΕΝ ΤΗΣ ΤΑΒΕΡΝΑΣ "ΜΟΥΡΟΥΖΗ" !!!
Ελπίζω σήμερα να σκάσει ...!!
Αντιγραφή απο το Facebook


  • Αρέσει σε εσάς και στους Nikos Skorpios
     και ΙΩΑΝΝΑ ΚΕΡΕΖΗ.

    • Polixeni Chalkia ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΕΙΝΑΕΙ Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ!!!!!!!!!!!!!!
      Πριν από 17 λεπτά · 

    • Polixeni Chalkia ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΣΤΕΛΙΟ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ!!!!!!!!
      Πριν από 16 λεπτά ·  ·  1 άτομο

    • Στέλιος Τσολάκος Το έμαθα από φίλο που μένει στην περιοχή ....
      Πριν από 13 λεπτά · 

    • Polixeni Chalkia ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΕΚΕΙ ΤΡΑΝΤΑΞΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΟΛΟΤΟΦ,ΕΧΟΥΜΕ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ .!!!!!
      Πριν από 11 λεπτά · 

    • Στέλιος Τσολάκος Ανεβάστε φωτογραφίες στο internet
      Πριν από 8 λεπτά ·  ·  1 άτομο

    • Στέλιος Τσολάκος ( Δοξάστε ) Τον ΜΕΓΑ αντιπρόεδρο ......
      Πριν από 6 λεπτά ·  ·  1 άτομο

    • Polixeni Chalkia ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ.!!!
      Πριν από 5 λεπτά · 

    • Στέλιος Τσολάκος Στείλε με e- mail να τα βάλω στο blog
      Πριν από 4 λεπτά · 

    • Polixeni Chalkia ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!

ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ; | Votegreece.gr

ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ; | Votegreece.gr

ΕΙΔΗ ΣΕΙΣΜΩΝ - Η επιστήμη είναι όμορφή όταν εξηγείται καλά ...


Θέμα: ΕΙΔΗ ΣΕΙΣΜΩΝ
Δώστε προσοχή για να καταλάβετε την έννοια των σεισμών

και να την θυμάστε

Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ ενός τεκτονικού και ενός      ηφαιστειογενούς σεισμού ??
 
1. Αυτός ο υπολογισμός είναι μόνο για μηχανικούς:
  

  

2. Και αυτός είναι για τούς αδαείς σαν κι εμένα κι εσένα:




  
 Αυτός είναι ένας τεκτονικός σεισμός:
  

 



 Αυτός είναι ένας Ηφαιστειογενής σεισμός: 

  




Και αυτός είναι συνδυασμός και των δύο:
(τεκτονικού και Ηφαιστειογενούς)

  
  
 
Η επιστήμη είναι όμορφή όταν εξηγείται καλά ... 

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. ΕΝΑΣ ΚΟΡΙΟΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ


ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. ΕΝΑΣ ΚΟΡΙΟΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Η τεχνολογία στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια έχει πιάσει ένα πολύ ικανοποιητικό σημείο βοηθώντας την ζωή καθημερινά. Η τεχνολογία όπως έχει αναπτυχτεί και έχει βοηθήσει τον άνθρωπο άλλο τόσο έχουν γίνει έρευνες για το πώς μπορεί να τον καταστρέψει. Μια έρευνα μας έδειξε πως το κινητό τηλέφωνο που έχουμε όλοι μας μπορεί να λειτουργήσει και ως κοριός…. Οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
Πως γίνετε αυτό;;; Ο τρόπος είναι πολύ απλός.
Όλες οι συσκευές έχουν έναν αριθμό IMEI ακριβώς στο σημείο που μπαίνει η μπαταρία του τηλεφώνου. Γνωρίζοντας κάποιος τον αριθμό αυτό μπορεί πάρα πολύ εύκολα να σας παρακολουθήσει. Φυσικά όταν αγοράζετε μια συσκευή πάντα στην απόδειξη μαζί με το όνομα σας γραφεί και τον αριθμό IMEI της συσκευής. Τα τελευταία χρόνια έχουν κυκλοφορήσει αρκετά προγράμματα στο Internet όπου με μια απλή κίνηση μπορείς να παρακολουθήσεις κάποιο κινητό τηλέφωνο. Τα προγράμματα είναι πολύ απλά στην χρήση τους και ακόμη ένας αρχάριος μπορεί να τα δουλέψει. Η λειτουργία αυτών των προγραμμάτων έχει άμεση παρακολούθηση των εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων του κινητού , ενημέρωση αποστολής και λήψης γραπτών μηνυμάτων και το σημαντικότερο είναι ότι δουλεύει ως κοριός, δηλαδή χωρίς να έχετε ένδειξη κλήσης στο κινητό σας μπορεί κάποιος να σας καλέσει και να ανοίξει αυτόματα το μικρόφωνο του κινητού σας και να ακούσει τα πάντα…..
Το ίδιο ακριβώς γίνετε και με τις κάμερες των υπολογιστών. Μπορεί η κάμερα του υπολογιστή σας να είναι ενεργοποιημένη και κάποιος να σας παρακολουθεί ενώ εσείς να νομίζετε ότι είναι κλειστή.
Οπότε προσοχή….. Δεν αφήνουμε σε κανέναν να μπει νταβατζής στην προσωπική μας ζωή.

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ


ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

Η μέτρηση πραγματοποιήθηκε παρουσία του ερευνητή του «Δημόκριτου», κ. Δημήτρη Κοσμόπουλου στο σπίτι μιας τετραμελούς οικογένειας. Το όριο ασφαλείας που θέτουν οι περισσότεροι ερευνητές αλλά και οι κατασκευαστές των μετρητών είναι τα 5,8 μιλιβάτ/τ.μ. εφόσον η έκθεσή μας στην ακτινοβολία είναι.. διαρκής.
Οι εθελοντές μας, ένα νεαρό ζευγάρι με δύο παιδιά 3 και 5 ετών, παρακολούθησαν με περιέργεια και αγωνία το πείραμα και πριν φύγουμε, τα ασύρματα τηλέφωνα είχαν εξαφανιστεί, ο πομπός του ασύρματου Ιντερνετ είχε μπει στην αποθήκη και η οικοδέσποινα θα αγόραζε επειγόντως hands free! Να λοιπόν η «ακτινογραφία» μιας συνηθισμένης μέρας.
07.15 Κινητό τηλέφωνο
365 φορές πάνω από το όριο!


Συνήθως η ημέρα μας αρχίζει μ’ ένα τηλεφώνημα. Σύμφωνα με τα διεθνή όρια ασφαλείας, η ακτινοβολία δεν πρέπει να ξεπερνά τα 5 με 6 μιλιβάτ/ανά τετραγωνικό μέτρο. Ο οικιακός μετρητής έδειξε 1.827(!) μιλιβάτ 365 φορές πάνω από το όριο -τη στιγμή που το τηλέφωνο καλούσε, όπως και κατά τη διάρκεια της συνομιλίας! Να σημειώσουμε ότι στη δική μας μέτρηση η απόσταση μετρητή – κινητού ήταν περίπου 10 εκατοστά, ενώ όταν συνομιλούμε χωρίς hands free, το κινητό εφάπτεται στο κεφάλι και η απόσταση. Μηδενίζεται.
Oταν το κινητό φορτίζει, η μέτρηση κυμαίνεται σε φυσιολογικά όρια, ωστόσο οι ειδικοί συμβουλεύουν να μη φορτίζουμε το κινητό δίπλα στο κεφάλι μας. Σε κλειστούς, μικρούς χώρους, όπως το ασανσέρ, το αυτοκίνητο ή τα τούνελ των αυτοκινητοδρόμων, η ακτινοβολία αυξάνεται, καθώς το κινητό προσπαθεί πιο έντονα να «πιάσει» σήμα.
09.30 Ασύρματο δίκτυο Ιντερνετ (router)
Μην ξεχνάτε να το κλείνετε


Η ελευθερία που μας προσφέρει η ασύρματη τεχνολογία είναι πολύ σημαντική, ενώ το γεγονός ότι αποφεύγουμε τα ενοχλητικά καλώδια την κάνει ακόμη πιο δημοφιλή. Το απαραίτητο router τοποθετείται τις περισσότερες φορές στο γραφείο ή σε οποιοδήποτε άλλο σημείο υπάρχει υποδοχή τηλεφώνου, συχνά δίπλα στον καναπέ, όπου περνάμε τη μισή ημέρα, ή ακόμα χειρότερα στην κρεβατοκάμαρα. Στο σπίτι, όπου έγινε η μέτρηση, το router είναι τοποθετημένο σ’ ένα ντουλάπι δίπλα στο κρεβάτι. Η μέτρηση έδειξε 15,20 μιλιβάτ, τριπλάσια από το όριο, σε απόσταση 10 εκατοστών, ενώ δίπλα στην κεραία η ακτινοβολία άγγιξε τα 578 μιλιβάτ (100 φορές μεγαλύτερη του ορίου)! Υπολογίστε ότι αυτό το ποσό εκπέμπεται συνεχώς, όσο το router παραμένει αναμμένο – ακόμη κι όταν δεν χρησιμοποιείτε το Ιντερνετ. Αρα, μπορεί η ακτινοβολία να είναι μικρότερη του κινητού π.χ., όμως τη λαμβάνετε συνεχώς.
14.00 Ασύρματος back server
Μακριά του όσο λειτουργεί


Πρόκειται για ένα σκληρό δίσκο, ο οποίος συνδέεται ασύρματα με τον υπολογιστή μας και κάνει backup στα πολύτιμα αρχεία μας. Η θέση του συνήθως είναι πάνω στο γραφείο μας, αλλά στο σπίτι όπου έγινε η μέτρηση οι οικοδεσπότες τον είχαν τοποθετήσει κάτω από το κρεβάτι τους.
Και οι δύο αυτές θέσεις είναι ακατάλληλες, αφού η μέτρηση έδειξε 15,20 μιλιβάτ, τρεις φορές πάνω από το όριο. Η συσκευή εκπέμπει ακτινοβολία φυσικά την ώρα που λειτουργεί, λαμβάνοντας ασύρματα και αποθηκεύοντας τα αρχεία σας. Την ώρα που αυτό συμβαίνει, καλό είναι να είστε μακριά από τη συσκευή. Οταν την έχετε κλειστή, μπορείτε να την τοποθετείτε οπουδήποτε θέλετε.
16.00 Φούρνος μικροκυμάτων
Από μακριά κι αγαπημένοι


Μεσημέρι έφτασε, ώρα για φαγητό. Από τις πλέον δημοφιλείς οικιακές συσκευές στις σύγχρονες κουζίνες είναι ο φούρνος μικροκυμάτων, που προσφέρει ευκολία και χρόνο. Συχνά μάλιστα δεν τον χρησιμοποιούμε μόνο για να ζεστάνουμε για λίγο το φαγητό μας, αλλά για πολύ περισσότερη ώρα, προκειμένου να ξεπαγώσουμε τρόφιμα, να ψήσουμε ή να ζεστάνουμε νερό. Ειδικά δε τα τελευταία χρόνια, στις καινούργιες κουζίνες, η θέση του βρίσκεται περίπου στο ύψος του κεφαλιού και συνήθως όση ώρα λειτουργεί στεκόμαστε μπροστά του σε μικρή απόσταση. Η μέτρησή μας έδειξε 11,53 μιλιβάτ, διπλάσια του ορίου, σε μια απόσταση 20 – 30 εκατοστών. Εν ολίγοις: αφήστε τον να δουλεύει μόνος του, όση ώρα λειτουργεί καλό είναι να απομακρύνεστε, και εσείς και κυρίως τα μικρά παιδιά. Αυξημένη σε σχέση με τα επιτρεπτά όρια είναι η ακτινοβολία που εκπέμπει και ο συμβατικός φούρνος όταν λειτουργεί, οπότε καλό είναι και σε αυτή την περίπτωση να κάνετε το ίδιο.
20.50 Ενδοεπικοινωνία Baby Phone
Χαμηλή ακτινοβολία, αλλά όχι για παιδιά


Την πολύ χρήσιμη αυτή συσκευή οι γονείς την χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση, κυρίως το βράδυ, όταν το μωρό ή το παιδί κοιμάται. Πολλοί δε, για να είναι σίγουροι ότι θα ακούσουν και τον παραμικρό θόρυβο που θα κάνει το παιδί, το τοποθετούν ακόμα και μέσα στο κρεβατάκι ή την κούνια του. Η μέτρηση δίπλα στην κεραία έδειξε 3,20 μιλιβάτ, κάτω του ορίου, ενώ σε απόσταση 20 εκατοστών η ακτινοβολία έπεσε κάτω από το μηδέν.
Ωστόσο, τα παιδιά και ειδικά τα βρέφη είναι πολύ ευαίσθητα ακόμα και σε χαμηλά επίπεδα ακτινοβολίας. Καλό είναι λοιπόν να το τοποθετείτε σε μια απόσταση μεγαλύτερη του μέτρου. Αλλωστε, οι συσκευές αυτές είναι υπερβολικά ευαίσθητες και πιάνουν και από μεγαλύτερη απόσταση τους ήχους.
23.05 Ασύρματο τηλέφωνο
Η ύπουλη ακτινοβολία


Στα περισσότερα σπίτια η θέση του ασύρματου τηλεφώνου είναι στο κομοδίνο δίπλα στο κρεβάτι, στο τραπεζάκι του καναπέ ή στο γραφείο, σε σημεία δηλαδή στα οποία περνάμε πολλές ώρες της ημέρας και της νύχτας μας. Ακόμα και όταν δεν μιλάμε όμως με το ασύρματο τηλέφωνο, η βάση του εκπέμπει συνεχώς ακτινοβολία, και αυτό είναι το ύπουλο σε αυτή την περίπτωση. Η μέτρηση έδειξε 31,40 μιλιβάτ, πενταπλάσια του ορίου, δίπλα στη βάση του τηλεφώνου. Οταν τοποθετήσαμε τον μετρητή στο μαξιλάρι, στο σημείο δηλαδή που βρίσκεται το κεφάλι μας επί τουλάχιστον οχτώ ώρες κάθε βράδυ, έδειξε 10,76 μιλιβάτ, νούμερο δύο φορές πάνω από τα επιτρεπτά όρια. Σκεφτείτε ότι μπορεί να μην αγγίζει την τιμή του κινητού κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, αυτό όμως εκπέμπει χωρίς καμιά διακοπή!

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Pyles.tv - "Ο Θεός είχε και σύζυγο", λέει ελληνικής καταγωγής Θρησκειολόγος!

Pyles.tv - "Ο Θεός είχε και σύζυγο", λέει ελληνικής καταγωγής Θρησκειολόγος!

Το είπε ο Λαζόπουλος ...

Τι σχέση μπορεί να έχει το σημείο - G - μιας γυναίκας με την λεκάνη της τουαλέτας ; 

Απάντηση 


Σχεδόν ποτέ δεν το πετυχαίνει ο άνδρας .... 

Καφενείον 'Η ωραία Ελλάς'



ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ....

Καφενείον 'Η ωραία Ελλάς'


Σαράντος Καργάκος, ιστορικός-συγγραφέας

Ακούω ότι το μεγαλύτερο σήμερα πρόβλημα των νέων μας είναι η ανεργία. Διαφωνώ. Εδώ και τριάντα χρόνια είναι η ... εργασία. Ο νέος δε φοβάται την αναδουλιά, φοβάται τη δουλειά. Μια οικογενειακή αντίληψη, ότι δουλειά είναι ό,τι δεν λερώνει, επεκτάθηκε και στο νεοσουσουδιστικό σχολείο με ευθύνη των κομμάτων, που για λόγους ψηφοθηρίας απεδύθησαν σε μια χυδαία πολιτική παιδοκολακείας, η οποία μετά τη δικτατορία εξέθρεψε και διαμόρφωσε δύο γενιές «κουλοχέρηδων»...παιδιών δηλαδή που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα χέρια τους -πέρα από τη μούντζα- για καμμιά εργασία από αυτές που ονομάζονται χειρωνακτικές, επειδή -τάχα- είναι ταπεινωτικές. Κι ας βρίσκεται μέσα στη λέξη «χειρώναξ», σαν δεύτερο συνθετικό το «άναξ» που κάνει τον δουλευτή, τον άνα­κτα χειρών, βασιλιά στο χώρο του, βασιλιά στο σπιτικό του, νοικοκύρη δηλαδή, λέξη άλλοτε ιερή που ποδοπατήθηκε κι αυτή μες στην ασυναρτησία μιας πολιτικής που έδειχνε αριστερά και πήγαινε δεξιά και τούμπαλιν.
Γι' αυτό τουμπάραμε...


Κάποτε, ακόμη κι από τις στήλες του περιοδικού αυτού, που δεν είναι πολιτικό με την ευτελισμένη έννοια του όρου, έγραφα πως η ανεργία στον τόπον μας είναι επιλεκτική, ότι δουλειές υπάρχουν αλλά ότι δεν υπάρχουν χέρια να τις δουλέψουν. Κι έπρεπε να κατακλυσθεί ο τόπος από 1,5 εκατομμύριο λαθρομετανάστες, για να αποδειχθεί ότι στην Ελλάδα υπήρχε δουλειά πολλή αλλ' όχι διάθεση για δουλειά. Τα παιδιά -τα μεγάλα θύματα αυτής της ιστορίας- είχαν γαλουχηθεί με τη νοοτροπία του «White color workers». Έτσι σήμερα το πιο φτηνό εργατικό και υπαλληλικό δυναμικό είναι οι πτυχιούχοι, που ζητούν εργασία ακό­μη και στον ΟΤΕ ως έκτακτοι τηλεφωνητές, προσκομίζοντας στα πιστοποιητικά προσόντων ακόμη και διδακτορικά! Γέμισε ο τόπος πανεπιστήμια, σχολές επί σχολών, επιστημονι­κούς κλάδους αόριστους, ομιχλώδεις και ασαφείς, απροσδιορίστου αποστολής και χρησιμότητας. Πτυχία-φτερά στον άνεμο σαν τις ελπίδες των γονιών, που πιστεύουν ότι τα παιδιά και μόνον με τα «ντοκτορά» θα βρουν δουλειά. Έτσι παράγονται επιστήμονες που είναι δεκαθλητές του τίποτα, ικανοί μόνον για το δημόσιο ή για υπάλληλοι κάποιας πολυεθνικής.

Παρ' όλο που γέμισε η χώρα μας τεχνικές σχολές (τι ΤΕΛ, τι ΤΕΙ, τι ΙΕΚ!) οι πιο άτεχνοι νέοι είναι οι νέοι της Ελλάδος. Παίρνουν πτυχίο τεχνικής σχολής και δεν έχουν πιάσει κατσαβίδι οι πιο πολλοί. Δεν ξέρουν να διορθώσουν μια βλάβη στο αυτοκίνητό τους, στο ραδιόφωνο ή στο τηλέφωνό τους. Είναι άχεροι, ουσιαστικά χωρίς χέρια. Τώρα με τα ηλεκτρονικά ξέχασαν να γράφουν, ξέχασαν να διαβάζουν, εκτός φυσικά από «μηνύματα» του αφόρητου «κινητού» τους.

Τούτη η παιδεία, που όχι μόνο παιδεία δεν είναι αλλ' ούτε καν εκπαίδευση, αφού δεν καλλιεργεί καμμιά δεξιότητα, εκτός από την ραθυμία, την αναβλητικότητα και το φόβο της δουλειάς, όχι μόνο δεν καλλιεργεί τον νέο εσωτερικά αλλά τον πετρώνει δημιουργικά σαν τα παιδιά της Νιόβης. Τα κάνει άχρηστα τα παιδιά για παραγωγική εργασία, γιατί ο θεσμός της παπαγαλίας και η νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας, με το πρόσχημα να μην τα κουράσομε, τους αφαιρεί την αυτενέργεια, την πρωτοβουλία, τη φαντασία και την πρωτοτυπία. Το σχολείο, αντί να μαθαίνει τα παιδιά πως να μαθαίνουν, τα νεκρώνει πνευματικά. Δεν τα μαθαίνει πως να σκέπτονται αλλά με τι να σκέπτονται. Έτσι τα κάνει πτυχιούχους βλάκες. Βάζει όρια στον ορίζοντα της σκέψης και των ενδιαφερόντων. Τα χαμηλοποιεί. Τα κάνει να βλέπουν σαν τα σκαθάρια κοντά, κι όχι να θρώσκουν άνω, να έχουν έφεση για κάτι πιο πέρα, πιο τρανό και πιο μεγάλο.

Το έμβλημα πια του ελληνικού σχολείου δεν είναι η γλαύξ, είναι ο παπαγάλος, ο μαθητής-βλάξ που καταπίνει σελίδες σαν χάπια και που θεωρεί ως σωστό ό,τι γράφει το σχολικό. Και το λεγόμενο «σχολικό» είναι συνήθως αισχρό και ως λόγος και ως περιεχόμενο.

Και τολμώ να λέγω αισχρό, διότι πρωτίστως το «Αναγνωστικό» που πρέπει να είναι ευαγ­γέλιο πνευματικό ειδικά στο Δημοτικό, αντί να καλλιεργεί την αγάπη για τη δουλειά, καλ­λιεργεί την απέχθεια. Που πια, όπως παλιά, ο έρωτας για την αγροτική, τη βουκολική και τη θαλασσινή ζωή; Ο ναύτης δεν είναι πρότυπο ζωής. Πρότυπο ζωής είναι ο «χαρτογιακάς». Όσο κι αν ήσαν κάπως ρομαντικά τα παλιά «Αναγνωστικά», καλλιεργούσαν τον έρωτα για τη δουλειά. Ακούω πως δεν πάει καλά η οικονομία. Μα πως να πάει, όταν με τη ναυτι­λία που προσφέρει το 5,6% του ΑΕΠ ασχολείται μόνο το 1% των Ελλήνων; (Με τον αγροτικό τομέα που προσφέρει το 6,6% του ΑΕΠ ασχο­λείται το 14,5% του πληθυσμού). Διερωτώμαι, τί είδους ναυτικός λαός είμαστε, όταν αποστρεφόμαστε την θάλασσα και στα ελληνικά καράβια κυριαρχούν Φιλιππινέζοι, Αλβανοί και μελαψοί κάθε αποχρώσεως; Το σχολείο καλλιεργεί τον έρωτα για την τεμπελιά, όχι για δουλειά. Τα πανεπιστήμια και οι ποικιλώνυ­μες σχολές επαυξάνουν τον έρωτα αυτό. Πράγματα που μπορούν να διδαχθούν εντός εξαμήνου -και μάλιστα σε σεμιναριακού τύπου μαθήματα- απαιτούν τετραετία! Βγαίνουν τα παιδιά από τις σχολές και δικαίως ζητούν εργασία με βάση τα «προσόντα» τους, αλλά τέτοιες εργασίες που ζητούν τέτοια προσόντα δεν υπάρχουν. Αν δεν απατώμαι, υπάρχουν δύο σχολές θεατρολογίας -πέρα από τις ιδιωτικές θεατρικές σχολές- που προσφέρουν άνω των 300 πτυχίων το έτος. Που θα βρουν δου­λειά τα παιδιά αυτά;

Αν όμως το σχολείο από το Δημοτικό καλλιεργούσε την τόλμη, την αυτενέργεια, βρά­βευε την πρωτοβουλία, την ανάληψη ευθυνών, την αγάπη για την οποιαδήποτε δουλειά ακό­μη και του πλανόδιου γαλατά, θα είχαμε κάνει την Ελλάδα Ελδοράδο, όπως έγινε Ελδοράδο για τους εργατικούς Αλβανούς, Βουλγάρους, Πολωνούς, Γεωργιανούς, Αιγυπτίους αλιείς, Πακιστανούς και Ουκρανούς.

Σήμερα αυτοί είναι η εργατική κι αύριο η επιχειρηματική τάξη της Ελλάδος. Κι οι Έλληνες, αφήνοντας την πατρώα γη στα χέ­ρια των Αλβανών που την δουλεύουν, την πατρώα θάλασσα στα χέρια των Αιγυπτίων που την ψαρεύουν, θα μεταβληθούν σε νομάδες της Ευρώπης ή των ΗΠΑ ή θα τρέχουν για δουλειά στην Αλβανία που ξεπερνά σε νόμιμη και παράνομη επιχειρηματική δραστηριότητα όλες τις χώρες της Βαλκανικής. Γέμισαν τα Τίρανα ουρανοξύστες, κτήρια γιγάντια, κακόγουστα μεν, σύγχρονα δε. Περίπου 100 ιδιωτικά σχολεία λειτουργούν στην πρωτεύουσα της χώρας των αετών.

Εμείς αφήσαμε αδιαπαιδαγώγητη την εργατική και την αγροτική τάξη. Στην πρώτη περάσαμε σαν ιδεολογία-θεολογία το σύνθημα «Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη» και υποχρεώσαμε πλήθος επιχειρήσεις να κλείσουν ή να μεταφερθούν άλλου. Μετά διαφθείραμε τους αγρότες με παροχές χωρίς υποχρεώσεις και τους δημιουργήσαμε νοοτροπία μαχαραγιά. Γέμισε η επαρχία με «Κέντρα Πολιτισμού», όπου «μπαγιαντέρες» κάθε λογής και φυλής άναβαν πούρο με φωτιά πεντοχίλιαρου! Το μπουκάλι με το ουΐσκυ βαπτίστηκε ... αγροτι­κό! Τώρα, όμως, που έρχονται τα «εξ εσπερίας νέφη» χτυπάμε το κεφάλι μας. Και που να φθά­σουν τα «εξ Ανατολής» σαν εισέλθει η Τουρ­κία στην Ευρωπαϊκή Ένωση! Θα γίνει η Ελλάς vallis flentium (=κοιλάς κλαυθμώνων) και θα κινείται quasi osculaturium inter flentium et dolorum (=σαν εκκρεμές μεταξύ θλίψεως και οδύνης).

Δεν είμαι υπέρ μιας παιδείας που θα υπο­τάσσεται στην οικονομία. Θεωρώ ολέθριο να χαράσσεται μια εκπαιδευτική πολιτική με κρι­τήρια οικονομικής αναγκαιότητας. Θεωρώ ολέθρια όμως και την παιδεία που εθίζει τα παιδιά στην οκνηρία, που τα κουράζει με την παπαγαλία και το βάρος αχρήστων μαθημά­των. Το μεγαλύτερο κεφάλαιο της χώρας είναι τα κεφάλια των παιδιών της. Τούτη η παιδεία αποκεφαλίζει τα παιδιά. Τα κάνει ικανά να μην κάνουν τίποτε. Ούτε να βλαστημήσουν. Ακόμη και η αισχρολογία τους περιορίζεται στη λέξη που τα κάνει συνονόματα. Αν τους πεις βρισιά της περασμένης 20ετίας θα νομί­σουν ότι μιλάς αρχαία Ελληνικά!

Είναι θλιβερή η εικόνα που παρουσιάζει σήμερα, παρουσίαζε χθες και θα παρουσιάζει κι αύριο η ελληνική κοινωνία: να υπάρχουν άνθρωποι άνω των 65 ετών, άνω των 70 ετών, που, ενώ έχουν συνταξιοδοτηθεί, εργάζονται νυχθημερόν, για να συντηρούν τα παιδιά τους μέχρι να τελειώσουν τις ατελείωτες σπουδές τους, τα παιδιά που λιώνουν τα νιάτα τους στα «κηφηνεία», που πάνε σπίτι τους να κοιμηθούν την ώρα που οι Αλβανοί πάνε για δουλειά, θα μου πείτε, τί δουλειά; Οποιαδήποτε δουλειά, αρκεί να είναι τίμια. Όταν μικροί -ακόμη στο Δημοτικό- μαθαίναμε απέξω τον Τυρταίο (ποιος τολμά σήμερα να διδάξει Τυρταίο;) δεν τον μαθαίναμε για να γίνουμε πολε­μοχαρείς αλλά για να νοιώθουμε ντροπή, όταν στην μάχη της ζωής, στην πρώτη γραμμή είναι οι παλαιότεροι, οι «γεραιοί» και οι νέοι κρύβο­νται πίσω από τη σκιά τους. «Αισχρόν γαρ δη τούτο... κείσθαι πρόσθε νέων άνδρα παλαιότερον».

Σήμερα, βέβαια, οι χειρωνακτικές εργασίες ελέγχονται σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα από ξένους. Στις οικοδομές μιλούν αλβανικά, στα χωράφια πακιστανικά. Σε λίγο οι χειρωνακτικές επιχειρήσεις θα περάσουν στα χέρια των Κινέζων που κατασκευάζουν ήδη το μεγαλύτερο μέρος των τουριστικών ειδών που θυμίζουν... Ελλάδα. Ακόμη και τις σημαίες μας στην Κίνα τις φτιάχνουν! Κι εμείς; Εμείς, όπως πάντα, φτιάχνουμε τα τρία κακά της μοίρας μας. «Φτιάχνουμε» τη ζωή μας στην τηλοψία, που δίνει τα μοντέρνα πρότυπα οκνηρίας στη νεολαία, ποθούμε μια χρυσίζουσα ζωή σαν αυτήν που προσφέρει το «γυαλί», αγοράζουμε πολυτελή αυτοκίνητα με δόσεις, κάνουμε διακοπές με «διακοποδάνεια», εορτάζουμε με «εορτοδάνεια» και πεθαίνουμε με «πεθανοδάνεια». Έλεγε ο Φωκίων, που πλήρωσε τέσσερεις δραχμές τη δεύτερη δόση του κωνείου που χρειαζόταν για να «απέλθει», πως στην Αθήνα δεν μπορεί ούτε δωρεάν να πεθάνει κανείς. Έπρεπε να ζούσε τώρα...

Λυπάμαι που θα το πω, αλλά πρέπει να το πω: το σχολείο, οι σχολές και τα ΜΜΕ σακάτε­ψαν και σακατεύουν τη νεολαία, γιατί μιλούν συνεχώς για τα δικαιώματά της -δικαιώματα στην τεμπελιά- και ποτέ για υποχρεώσεις, ποτέ για χρέος, ποτέ για καθήκον. Το καθήκον έγινε άγνωστη λέξη.

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ - ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ


Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ - ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ

Τι και αν έστειλαν τους πέρσες, τι και αν κατέστρεψαν τα ιερά, αν μετάλλαξαν την ουράνια διάλεκτο μας, αν μετέτρεψαν την ιστορία σε μυθολογία, αν έσβησαν την καταγωγή μας, αν έστειλαν βαρβάρους να μας εξαφανίσουν. Παρόλα αυτά το μόνο που κατάφεραν εδώ και χιλιάδες χρόνια είναι αυτό που ποτέ δεν ήθελαν να συμβεί....: «ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ» ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ.

ΕΛΠΙΔΑ: Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος Βουλευτής Έβρου ΘΕΜΑ:«Σ...

ΕΛΠΙΔΑ: Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος Βουλευτής Έβρου ΘΕΜΑ:«Σ...: "Αθήνα, 15-3-2011ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ την κ. Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων ΘΕΜΑ:«Σχολικές εκδρομές». Πριν από λίγες ..."