Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΩΝ!


Του Δημήτριου Πέτκου

Στ καινούριο βιβλίο Γεωγραφίας τς Ε΄ Δημοτικο μ τίτλο «Μαθαίνω γι τνλλάδα» πάρχει ξεχωριστ νότητα μθέμα: «λληνισμς κτς τν συνόρων». κεφιερώνονται δύο κεφάλαια γι τν Κύπρο,κολουθε τ κεφάλαιο μτίτλο « λληνισμς τς διασπορς» κα τ βιβλίο τελειώνει μ τ κεφάλαιο «Τ λληνικ στοιχεο στςρχαες λληνικς στίες».
Ο ναφορς ξεκινον μ τ διασπορ τς μερικς, Αστραλίας, Ερώπης, φρικς. Συνοδεύονται μ κείμενα κα χάρτες που κατόπιν βρίσκουμε τν λεξάνδρεια, τν Κωνσταντινούπολη, τν μάσεια, τν Κάτω ταλία, τ Γκαρν ρμενίας, τν φεσο. Στ τεχος τν ργασινπάρχει ργασία μ θέμα «στίες λληνισμο στ Μαύρη Θάλασσα».
Δ γίνεται  παραμικρ ναφορ στ Βορειοηπειρωτικ λληνισμ καστν θνικ λληνικ Μειονότητα τς λβανίας! κτς ν τΠαιδαγωγικ νστιτοτο θεωρε τι  Βόρειος πειρος βρίσκεται σ λλο πλανήτη ποτε θ διδαχθε στ μάθημα τς στρονομίας.
 ποσιώπηση ατ εναι:
-ντιεπιστημονική, πειδ....

 παραλείπει ν ναφερθε στ μοναδικ διεθνς ναγνωρισμένη θνικλληνικ Μειονότητα, μία νάσα π τ σύνορα, μ πλούσια στορία καδυναμικ κατοντάδων χιλιάδων.
-ντιπαιδαγωγική, πειδ ρνεται τν ταυτότητα τν χιλιάδων Βορειοηπειρωτν μαθητν πο φοιτον στ σχολεα τς λλάδας, ετε εναι παιδι τν 150.000 μ Δελτίο μογενος, ετε πόγονοι ατν ποκατέφυγαν παλαιότερα στ «μητέρα» πατρίδα κα χουν λληνικπηκοότητα.
-ήθης, πειδ φέρεται μ γνωμοσύνη στν διαίτερη πατρίδα τνθνικν εεργετν πο στήριξαν διαίτερα τ μορφωτικ δρύματα κατν Παιδεία.
-ποκριτική, πειδ  μορφ το Πύρρου Δήμα  τ νόματα τν πόλεων τς Βορείου πείρου πο κτυλίχθηκαν ο μάχες το πους το1940-41 πάρχουν ναπόφευκτα σ βιβλία λλων μαθημάτων, λλ τκατεξοχν εδικ μάθημα παξιε ν σχοληθε.
-πικίνδυνη, πειδ πιβραβεύει τν πολιτικ «γενοκτονίας χαμηλςντασης» κύκλων τς λβανίας πο ταυτόχρονα στ σχολικά τους βιβλία διδάσκουν τι 8 νομο τς λλάδας εναι λβανικοί (!), δυναμιτίζονταςτν ερήνη στν περιοχή.
-ναχρονιστική, πειδ κολουθε τν τακτικ πόκρυψης «νοχλητικν» θεμάτων πο κολουθήθηκε σ πρόσφατες σκοτεινς δεκαετίες. Χάρη στος γνες τν πολιτικν κρατουμένων, τοΣεβαστιανο κα τν φυλακισθέντων τς «μόνοιας», οΒορειοηπειρτες χαίρουν τς κτίμησης λου το λληνισμο ετεγορεύουν στ Βουλ τν φήβων, ετε γωνίζονται ς θλητς μ τγαλανόλευκη στ στθος.
-ντιευρωπαϊκή, πειδ γνοε τ βασικ ρχ τς Ερωπαϊκς νωσης γι τ διατήρηση τς θνικς πολυμορφίας τς Ερώπης.
-ντισυνταγματική, φο τ Παιδαγωγικ νστιτοτο διεκδικε γι τναυτ του τ χάραξη ξωτερικς πολιτικς κα μάλιστα ντίθετή τςπίσημης. Πάγια θέση τν λληνικν κυβερνήσεων εναι  προστασία τςθνικς λληνικς Μειονότητας τς λβανίας, πως τονίστηκε κα πρν μερικος μνες μετ τ δολοφονία το Χειμαρριώτη ριστοτέλη Γκούμαπ φανατικος πειδ μιλοσε λληνικά.
Καλεται λοιπν τ πουργεο Παιδείας ντς τν πόμενων βδομάδων ν ναθέσει τ σύνταξη το κεφαλαίου «Βόρειος πειρος:  θνικλληνικ Μειονότητα τς λβανίας» κα ν τ ποστείλει στ σχολεα συμπληρώνοντας τ κατ τ λλα ξαιρετικ βιβλίο.
 νάγκη ατ καθίσταται δραματικ ν σκεφτομε τι τν νοιξη το2011, ο Βορειοηπειρτες μαθητς μ τς οκογένειές τους θ πνε στν τόπο τους γι ν πογραφον γι πρώτη φορ δ κα δεκαετίες. Θνοίξουν πάλι τ σπίτια τους, τς κκλησιές τους, θ προσκυνήσουν στκοιμητήρια τους. Κα θ γράψουν σ να μικρ κουτάκι στ χαρτ«λληνας» γι ν συνεχίσουν μία στορία χιλιάδων χρόνων κα νδιεκδικήσουν να σύγχρονο ατόνομο ρόλο γέφυρας ερήνης μεταξ τν λαν. ξίζει ν τος ποστηρίξουμε.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΞΑΣΤΕΡΙΑ .

Μαύρα σύννεφα μαζεύονται στον πολιτικό ορίζοντα της Ελλάδος. Στα κοινωνικά ζητήματα είναι σίγουρο ότι η Καθεστηκυία Τάξη επιδιώκει τον βιολογικό μαρασμό της Φυλής μας και την δημιουργία μιας μειοψηφικής μάζας πλήρως ελεγχόμενης εν μέσω των γνωστών λαθρεποίκων. Στα εργασιακά ζητήματα η επιδίωξη σχετίζεται με την οικονομική εξάρτηση της Εθνικής Εργατικής Τάξης και της Εθνικής Παραγωγικότητας. Και στα εθνικά ζητήματα ο σκοπός των ξεπουλημένων πολιτικάντηδων είναι η συνθηκολόγηση με τους Τούρκους και τα νεοταξικά αφεντικά τους μέσω της προδιαγεγραμμένης και συμφωνημένης παράδοσης κυριαρχικών δικαιωμάτων.

Πότε θα κάνει ξαστεριά λέει ένα παλιό τραγούδι των ηρωικών χρόνων του Ελληνισμού που έχουμε γνωρίσει ευρύτατα από τον αείμνηστο Νίκο Ξυλούρη. Το ερώτημα του τραγουδιού παραμένει και σήμερα τραγικά επίκαιρο. Πότε θα κάνει ξαστεριά στην Πατρίδα μας και μέχρι πότε θα γίνεται ο λαός μας θύμα εξαπάτησης; Πότε η Ελλάς θα διώξει από τη ζωή της τους προδότες Εφιάλτες και τους Βάρβαρους εισβολείς, κατακτώντας την πραγματική ελευθερία της; Ελευθερία Ελληνικής Γης, Ηθικής, Αυτοτέλειας και Πίστης.

Τώρα πια τα ψέματα έχουν τελειώσει. Τώρα πια οι ανοχές εξαντλήθηκαν για όλους. Τώρα πια τα σάπια όνειρα κάποιου διορισμού αποτελούν παρελθόν. Και οι εξουσιαστές του ψευτορωμέϊκου έχουν παραδώσει τα κλειδιά της εξουσίας στους παγκόσμιους κηδεμόνες που τους εξουσιάζουν. Τώρα ήρθε η ώρα του ταμείου για τις εξαπατήσεις των πολιτικάντηδων απέναντι στον λαό μας.

Οι τουρκικές προκλήσεις με τις εισόδους τουρκικών φρεγατών στην θαλάσσια εξώθυρα της Αττικής μέχρι το Σαρωνικό και οι εκ νέου ρίψεις βομβών μολότοφ στα Τζαμιά της Θράκης, όπως προσφάτως σ’ αυτό του Παλαιού Άβατου Ξάνθης που παρακολουθήσαμε πρόσφατα, είναι ταυτόχρονα η απόδειξη και το επιστέγασμα της βεβαιότητας ότι πλησιάζουμε στο τελικό στάδιο αναμέτρησης ενάντια στην επιβολή της τουρκικής επικυριαρχίας. Βεβαιότητα που αντικατοπτρίζεται μέσα από τη διεθνή προβολή στους διάφορους «συμμαχικούς» οργανισμούς και την κλήση προς την ελληνική πλευρά παραδοχής της τουρκικής τάχα εθνικής προέλευσης των Ελλήνων μουσουλμάνων της Ελεύθερης Θράκης Μας.

Και δεν είναι μόνο τα ευρωδικαστήρια των «ανθρωπίνων» δικαιωμάτων και τα συμβούλια μιας εικονικής Ευρώπης που έχουν βάλει τον Τούρκο στο προαύλιο του οίκου της με την ώθηση της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης. Είναι πρώτιστα και κύρια τα διαπιστευτήρια των ταγών «μας» που μπαίνουν στη προδοτική λογική της αναθεώρησης συνθηκών τύπου Λοζάνης και στο παζάρεμα εθνικής κυριαρχίας χάριν της νεκρικής ειρήνης  του σκλάβου. Και είναι επιπλέον η τουρκική θρασύτητα όταν από τις φλυαρίες των πρακτόρων της Άγκυρας και τις ενταύθα τουρκοφυλλάδες μαθαίνουμε ότι η συμφωνία για την αποδοχή των εκλεγμένων μουφτήδων με τις άοκνες προσπάθειες των μισθοδοτούμενων του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής επεκτείνεται, εξίσου μυστικά, στην απόδοση ευρύτερων διοικητικών εξουσιών τύπου έπαρχου σε αυτόνομο κρατίδιο.

Και οι πολιτικοί εκφραστές των εθνικών και λαϊκών μας συμφερόντων, οι στρατιωτικές και οι θρησκευτικές αρχές της Μεγάλης Πατρίδος μας Ελλάδος, όλοι αυτοί οι προστάτες του Έθνους, θα πει ο καλόπιστος Έλληνας Πατριώτης, τι κάνουν; Οι πολιτικοί της Καθεστηκυίας Τάξεως παχαίνουν τα προνόμιά τους με το να ξεπουλήσουν τη δημόσια περιουσία, να διαλύσουν την αγροτική και παραγωγική μηχανή μέσα από την αντεθνική πώληση της Αγροτικής Τράπεζας της Ελλάδος και τη συρρίκνωση εργασιακών θέσεων και μισθών και με το να κρύβουν τα νεοοθωμανικά σχέδια από τους νεοραγιάδες.

Γιατί άραγε βολτάρουν τόσο εύκολα σε Θράκη και Αιγαίο οι Τούρκοι; Και γιατί προαναγγέλλεται η αδικαιολόγητη πτώχευση της πλούσια πλην υποθηκευμένης Ελλάδος τόσο απλά; Γιατί έχουν συμφωνήσει μυστικά οι πολιτικές αρχές και γιατί σιωπούν υποτελώς οι πρώτοι στον Στρατό και την Εκκλησία.

Όμως δεν έχουν συμφωνήσει οι πλειονότητες των στρατιωτικών στελεχών που κοπιάζουν καθημερινά και των ιερέων που διαθέτουν αγάπη για Χριστό και Ελλάδα. Και φυσικά «ξέχασαν» να ρωτήσουν εμάς, τους Έλληνες Εθνικιστές και την πλειονότητα του ελληνικού λαού που θα ματαιώσουμε τα ανθελληνικά σχέδια με μια εθνική και λαϊκή επαναστατική διακυβέρνηση που θα ισοπεδώσει την νεοταξική κατοχή και θα φέρει την Αναγέννηση μιας Μεγάλης Ελλάδος. Και ας ακούσουμε το μέγα ερώτημα Πότε θα κάνει ξαστεριά με τη φωνή του αείμνηστου Νίκου Ξυλούρη εδώ http://www.youtube.com/watch?v=yELucFQTY3sκαι τη μεγαλειώδη απάντηση του Ελληνικού Στρατού εδώhttp://www.youtube.com/watch?v=1Y7qlyUg9IU&feature=player_embedded    


ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΗΣ

Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΗΣ




Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΗΣ ΑΙΓΗΙΔΟΣ

Πριν από εκατοντάδες εκατομμύρια χρόνια η Ελληνική γη ήταν σκεπασμένη από θάλασσα.

Η γεωλογική μορφή της άλλαξε πολλές φορές μέχρι σήμερα και θα αλλάζει συνεχώς και στο μέλλον, ακολουθώντας τον νόμο της αδιάκοπης μεταβολής, "ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ" του Ηράκλειτου.

Ο Βυθός της θάλασσας, που σκέπαζε ολόκληρη την ελληνική περιοχή, από το Ιόνιο Πέλαγος μέχρι την Μικρά Ασία, παρουσίαζε τότε μία παράξενη μορφολογική εικόνα. Αυτή ακριβώς η εικόνα, το ανάγλυφο του βυθού, υπήρξε η προϋπόθεση για την δημιουργία της σημερινής Ελληνικής χερσονήσου με τις υψηλές κεντρικές της οροσειρές. Στη θέση του ορεινού όγκου της Πίνδου υπήρχε μία βαθιά υποθαλάσσια τάφρος, η "αύλαξ της Πίνδου" . Δυτικότερα εκτεινόταν μία δεύτερη, η "Ιόνια αύλαξ". Ένα υψηλό τοίχωμα , το "ύψωμα του Γαβρώνου" χώριζε τις δύο τάφρους.

Πριν από 140 εκατομμύρια χρόνια , στις αρχές τις Κρητιδικής περιόδου, μία γιγάντια ανοδική ορογενετική κίνηση ανύψωσε πάνω από τα κύματα την λεγόμενη Πελαγονική οροσειρά., μία στενή ζώνη ξηράς που περιλαμβάνει την βορειότερη Μακεδονία (Πελαγονία), τον Όλυμπο, την Ανατολική Θεσσαλία και την Βόρειο Εύβοια. Προέκταση της οροσειράς αυτής θεωρείται η λεγόμενη "Αττικοκυκλαδική μάζα": η Αττική, η νότιος Εύβοια και τα περισσότερα νησιά των Κυκλάδων.
Πριν από 35 εκατομμύρια χρόνια , όταν η τάφρος της Πίνδου είχε γεμίσει από ιζήματα, σημειώνονται νέες κοσμογονικές αναστατώσεις στα έγκατα της Ελληνικής γης. Ύστερα από μία πανίσχυρη ανοδική ώθηση πτυχώθηκαν τα υλικά της τάφρου και ανυψώθηκαν σχηματίζοντας την επιβλητική οροσειρά της Πίνδου.


Είναι η ίδια εποχή που δημιουργούνται οι υψηλότεροι ορεινοί όγκοι της γης , οι Άλπεις , τα Πυρηναία , τα Ιμαλάια και οι Αλπικές πτυχώσεις.

Εκατομμύρια χρόνια περνούν. Ύστερα από την τάφρο της Πίνδου γεμίζει και η "Ιόνιος Αύλαξ" από τα προϊόντα της γεωλογικής αναταραχής και των αποσαθρώσεων των οροσειρών του Γαβρόβου.

Στην αρχή του Μειόκαινου μία άλλη τεκτονική αναστάτωση πτυχώνει και ανορθώνει τον βυθό, για να προβάλει πάνω από το νερό το μεγαλύτερο τμήμα της δυτικής Ελλάδος.

Έτσι αναδύθηκε από τα βάθη της θάλασσας η Αιγαιΐς σαν ενιαία και αδιαίρετη μάζα ξηράς που εκάλυπτε περίπου τον σημερινό Ελληνικό χώρο, από το Ιόνιο ως την Μικρά Ασία και τα νότια της Κρήτης.

Ο ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΙΓΗΙΔΟΣ
Οι γεωλογικές ανακατατάξεις δεν σταμάτησαν με τον σχηματισμό της Αιγηίδος. Θα ακολουθήσει μία νέα περίοδος μεταμορφώσεων στην γεωλογική ιστορία του ελληνικού χώρου, μία πολυσήμαντη φάση που κράτησε και αυτή μερικά εκατομμύρια χρόνια.

Σ' αυτή την περίοδο αρχίζει ο κατακερματισμός του χερσαίου όγκου της Αιγηίδος, η προέλαση της Μεσογείου προς τα ενδότερα της χώρας και ο καταποντισμός μεγάλων τμημάτων της.

Η Αιγηίς δεν αποτελούσε φυσικά, μία μονότονη μάζα ξηράς. Υπήρχαν, πριν από 18 περίπου εκατομμύρια χρόνια κατά το μέσο Μειόκαινο, υψηλές οροσειρές, αλλά και βυθίσματα και εσωτερικές λίμνες.

Μία μεγάλη λίμνη σκέπαζε τον χώρο της κεντρικής Θεσσαλίας (Θεσσαλία = θέσις άλατος), τις βόρειες Σποράδες και την βορειοανατολική Εύβοια. Άλλες λίμνες υπήρχαν ανατολικά της Σκύρου και νοτιότερα μεταξύ Άνδρου και Χίου.

Η θάλασσα προχωρούσε αργά αλλά σταθερά προς το εσωτερικό. Εξ' αιτίας των τεκτονικών ρηγμάτων η Μεσόγειος είχε διεισδύσει στην περιοχή μεταξύ Κρήτης και Δωδεκανήσου. Το νότιο και ανατολικό τμήμα της Κρήτης βρισκόταν τότε κάτω από τα νερά. Θάλασσα ήταν η Κέρκυρα και οι δυτικές ακτές της Ηπείρου μαζί με την Λευκάδα και το δυτικό τμήμα της Κεφαλληνίας και της Ζακύνθου.

Περνούν έξι ακόμα εκατομμύρια χρόνια και η διείσδυση της Μεσογείου στην ενδοχώρα της Αιγηίδος συνεχίζεται. Στις αρχές του Πλειόκαινου, πριν από 12 περίπου εκατομμύρια χρόνια, χωρίζονται τα νησιά του Ιονίου από την στεριά και εξέχουν σαν βραχοκορφές επάνω σε μία θάλασσα που σκεπάζει το δυτικό τμήμα της Ήλιδος, την δυτική Αχαΐα ως την Πάτρα, την πεδιάδα της Αχαΐας και τον Λακωνικό κόλπο.

Αργότερα διαμορφώνονται από την διάβρωση οι κοιλάδες του Ελλησπόντου και του Βοσπόρου. Δια μέσου αυτών των κοιλάδων τα νερά της Ποντιοκασπίας και της Προποντίδος
θα περάσουν σε έναν μεγάλο κεντρικό ποταμό της Αιγηίδος (Αιγαίος ποταμός) που συγκέντρωνε τις ροές των παραποτάμων του, Αξιού, Στρυμόνος, Έβρου κλπ.

Στο τέλος του Πλειόκαινου, πριν από δύο περίπου εκατομμύρια χρόνια, ένας κλάδος της Μεσογείου προωθείται από τα ανατολικά της Κρήτης προς την Προποντίδα. Ένας άλλος θαλάσσιος βραχίων εισορμά στον χώρο μεταξύ Κρήτης και Πελοποννήσου (στον χώρο περίπου του σημερινού Μυρτώου Πελάγους), φτάνει ως τα περίχωρα των Αθηνών και διαμέσου του νοτίου τμήματος της Αττικής και της Εύβοιας προελαύνει προς τις βόρειες Σποράδες και τον Θερμαϊκό.
Αυτές οι μετακινήσεις των υδάτων της Μεσογείου ήταν η αρχή του σχηματισμού του Αιγαίου Πελάγους.

Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΛΙΜΝΩΝ
Κατά το Πλειόκαινο, πριν από 12 έως 2 εκατομμύρια χρόνια περίπου, δημιουργούνται στα βυθίσματα της Αιγηίδος μεγάλες λίμνες. Η μεγαλύτερη σχηματίζεται στο σημερινό Κρητικό Πέλαγος, βορειότερα της Κρήτης. Μικρότερες λίμνες αναφαίνονται στα βόρεια και στα ανατολικά των Σποράδων ή ανατολικά της Εύβοιας.

Από τις λίμνες αυτές, όσες δεν είχαν στερεά προχώματα πλημμύριζαν από θαλάσσιο νερό, με αποτέλεσμα να γίνονται υφάλμυρες. Ήταν λίμνες ασταθείς όπως η Κορινθιακή, των Μεγάρων, του Αργολικού κόλπου και της Ήλιδος.

Αντιθέτως οι εσωτερικές λίμνες και εκείνες που είχαν ανθεκτικά προχώματα προς την θάλασσα, θα διατηρήσουν τα γλυκά νερά επί μακρότατο χρονικό διάστημα. "Ενδοχωρικές" λίμνες αυτού του τύπου ήταν η κοιλάδα του Ευρώτα, οι πεδιάδες της Μεγαλοπόλεως, της Λοκρίδος και ολόκληρη η Θεσσαλία πριν από την διάνοιξη της χαράδρας των Τεμπών.

Εν τω μεταξύ, οι γεωλογικές αναστατώσεις συνεχίζονται. Η Αιγηίς κατακερματίζεται, αλλού καταποντίζεται Πολλά τμήματα βυθίζονται και άλλα ανυψώνονται πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Τα νερά της Μεσογείου εισχωρούν στην λίμνη του Κορινθιακού από το στενό Ρίου-Αντιρρίου και σχηματίζουν τον σημερινό κόλπο. Υψώνεται ο ισθμός της Κορίνθου, καταβυθίζεται η βόρεια πλευρά του Κορινθιακού και προβάλουν οι απότομες ακτές της Βοιωτίας και της Φωκίδος. Αναδύονται από την θάλασσα οι βόρειες περιοχές της Πελοποννήσου, καταποντίζονται οι ακτές της Αργολικής χερσονήσου και αποχωρίζεται η Αίγινα από την στεριά. Στο Ιόνιο υποχωρεί η θάλασσα, μεγαλώνουν τα νησιά και γίνονται στεριά οι περιοχές της Ήλιδος, της Μεσσηνίας και της Λακωνίας.

Στο ανατολικό τμήμα της Αιγηίδος μία μεγάλη λίμνη σχηματίζεται μεταξύ Εύβοιας και Μικράς Ασίας. Μέσα σε αυτή την λίμνη ξεχωρίζουν η Σκύρος και η Λέσβος.

Έτσι κατά το τέλος αυτής της εποχής (του Πλειόκαινου), έχει στις γενικές γραμμές της οριστικοποιηθεί η σημερινή ανάγλυφη όψη και η μορφολογία της Ελληνικής γης.

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ
Η τελική διαμόρφωση της ελληνικής γης ολοκληρώθηκε κατά το Πλειστόκαινο. Σ' αυτή την εποχή που κράτησε εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια (από 2 εκατομμύρια π.Χ. μέχρι το 10.000 π.Χ.), σημειώνονται νέες γεωλογικές μεταμορφώσεις και γεωγραφικές διαφοροποιήσεις, μικρής σχετικά κλίμακος, με ανόδους και καθόδους της στάθμης των θαλασσών και έντονες κλιματολογικές διακυμάνσεις ψυχρών ή θερμών εποχών. Είναι η εποχή των παγετώνων.

Κατά το πλειστόκαινο εξαφανίζονται εντελώς μερικές εσωτερικές λίμνες : της Μεγαλουπόλεως, του Ευρώτα, της Στερεάς Ελλάδος και της Θεσσαλίας. Αντιθέτως, ενοποιούνται οι λίμνες την περιοχή μεταξύ Κυκλάδων και βορείου Αιγαίου. Ωστόσο η νέα λίμνη δεν επικοινωνεί ακόμα με το Κρητικό Πέλαγος.

Αλλεπάλληλες καταβυθίσεις σημειώνονται στο ανατολικό τμήμα της Αιγηίδος. Η θάλασσα εισχωρεί στην αρχή από το στενό μεταξύ Κυθήρων και Κρήτης και ύστερα από το ευρύτερο βύθισμα μεταξύ Κρήτης και Δωδεκανήσου και το ρήγμα μεταξύ Καφηρέως - Άνδρου. Προελαύνει προς τα Β.Α. και κατακλύζει τις κοιλάδες του Ελλησπόντου και του Βοσπόρου, ακόμα και την λεκάνη του Ευξείνου. Η βόρεια και η νότια λεκάνη του Αιγαίου έχουν σχηματιστεί. Ανάμεσα σ' αυτές τις δύο λεκάνες εκτεινόταν μία υποθαλάσσια οροσειρά. Οι κορυφές των βουνών της σχημάτισαν τα πολυάριθμα νησιά των Κυκλάδων.

Με την σταθεροποίηση των μαζών της ξηράς ο ελληνικός χώρος έχει ουσιαστικά διαμορφωθεί. Ωστόσο η στάθμη της θάλασσας παρουσιάζει μεγάλες διακυμάνσεις που επηρεάζουν την ακτογραφία. Σε μία παγετώδη περίοδο μεγάλου ψύχους το Αιγαίο και το Ιόνιο έχασαν τεράστιους υδάτινους όγκους και η στάθμη της θάλασσας κατέβαινε από 100 έως 200 μέτρα.

Οι συνέπειες αυτής της μεταβολής της στάθμης ήταν σημαντικές : σχεδόν όλες οι Κυκλάδες έβγαιναν σαν ενιαία μάζα ξηράς (Αιγαίο Βουνό) επάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Η Κρήτη και η Πελοπόννησος επικοινωνούσαν ίσως με γέφυρα ξηράς δια μέσου Κυθήρων και των Αντικυθήρων.

Οι βόρειες Σποράδες είχαν ενωθεί με την Θεσσαλία. Ο Θερμαϊκός μόλις υπήρχε και η Θάσος ήταν ενωμένη με την στεριά. Το ίδιο και η Χίος. Δεν υπήρχε ακόμα Παγασητικός, ούτε Ευβοϊκός ή Αμβρακικός. Η Κέρκυρα ήταν ενωμένη με την Ήπειρο και η Εύβοια με την Αττική.

Καθώς κυλούν οι χιλιετίες, η μορφολογία της ξηράς ακολουθεί και αυτή την εξελικτική της πορεία. Η αποσάθρωση των ορεινών όγκων από τα νερά της βροχής και τον άνεμο, οι μεταβολές της θερμοκρασίας και της υγρασίας αλλάζουν το ανάγλυφο του τόπου. Χαμηλώνουν οι οροσειρές και τα υλικά των αποσαθρώσεων μεταφέρονται από τα ποτάμια και τους χειμάρρους στην θάλασσα ή σε κλειστές λεκάνες και πεδιάδες όπως της Θεσσαλίας και της Βοιωτίας.

Με την διαδικασία αυτή σχηματίζονται τα εύφορα εδάφη που θα αποτελέσουν τις εστίες για την συγκέντρωση των πρώτων ανθρωπίνων ομάδων στον Ελληνικό χώρο. Με τον τρόπο αυτό σχηματίστηκαν ο πηλός, η άργιλος, η άμμος, τα κροκαλοπαγή πετρώματα, ο ψαμμίτης, η γνώριμη ερυθρογή (κοκκινόχωμα) και πολλά ιζηματογενή πετρώματα.

Αλλά στην τελική διαμόρφωση του ελληνικού χώρου θα συμβάλουν επίσης οι σεισμοί και η δράση των ηφαιστείων.

Η Ελλάς και η Ιταλία είναι οι μόνες Μεσογειακές χώρες που έχουν ηφαίστεια, κυρίως στις ακτές τους ή στα νησιά. Σ' αυτές τις περιοχές ο φλοιός της γης ήταν ευπαθής, εξ' αιτίας των ρηγμάτων που προκάλεσαν οι τεκτονικές αναστατώσεις, με αποτέλεσμα την ώθηση στην επιφάνια μάγματος από τα έγκατά της γης.

Τα σπουδαιότερα Ελληνικά ηφαίστεια Αιγίνης, Μεθάνων, Πόρου, Μήλου, Κιμώλου, Πολυαίγου, Φολεγάνδρου, Θήρας, Νισύρου και Κω, σχηματίζουν ένα ηφαιστειακό τόξο που εκτείνεται στα νότια κράσπεδα μιας καταποντισμένης ξηράς.

Τα βαθιά ρήγματα στο βόρειο Αιγαίο δημιούργησαν τα ηφαίστεια της Τρωάδος, της Μυτιλήνης, ίσως και της Χίου, που βρίσκονται στον ίδιο ηφαιστειακό άξονα.

Τέλος τα ηφαίστεια του Οξυλίθου (Κύμης), της Λήμνου, της Ίμβρου, της Σαμοθράκης και των Φερρών της Θράκης σχηματίζουν ένα άλλο τόξο, παράλληλο προς το ηφαιστειακό τόξο του νοτίου Αιγαίου.

Όλα αυτά τα ηφαίστεια υπήρξαν εργαστήρια κατασκευής πολυτίμων ορυκτών πρώτων υλών, που χρησιμοποίησε ο άνθρωπος από την Προϊστορία.

Το σπουδαιότερο από ιστορική άποψη ηφαίστειο της Ελλάδος και ίσως το πιο ενδιαφέρον ηφαιστειακό κέντρο του κόσμου είναι το ηφαίστειο της Θήρας (Σαντορίνης). Η σημερινή μορφή του νησιού είναι αποτέλεσμα γεωλογικών μεταβολών που άρχισαν πολύ πρώιμα. Ύστερα από τον κατακερματισμό της Αιγηίδος και τον καταποντισμό μεγάλων τμημάτων ξηράς, στην θέση της Θήρας απέμεινε μία βραχονησίδα που αντιστοιχούσε περίπου στην περιοχή του βουνού Προφήτης Ηλίας και του Πύργου. Η παλαιότερη ηφαιστειακή δράση σ' αυτή την νησίδα τοποθετείται στην περίοδο που αρχίζει πριν από 26 εκατομμύρια χρόνια περίπου και τελειώνει πριν από 13 εκατομμύρια χρόνια. Τα υλικά των εκρήξεων των ηφαιστειακών κέντρων της Θήρας, των Περιστεριών, του Σημαντηρίου, του Σκάρου και της Θηρασίας σχημάτισαν ένα νέο νησί, την Στρογγυλή. Μπορούμε να την φανταστούμε σαν ένα μεγαλόπρεπο ηφαιστειακό κώνο ύψους χιλίων μέτρων, με επιβλητικό κρατήρα στην κορυφή και μικρότερους στα πλευρά. Λάβα τιναζόταν κατά διαστήματα από τους κρατήρες και κυλούσε σαν πύρινο ποτάμι προς την θάλασσα.

Πριν από 25 χιλιάδες χρόνια περίπου, προς το τέλος δηλαδή του Πλειστόκαινου, σημειώνεται η πρώτη μεγάλη έκρηξη που μπορούμε να ανιχνεύσουμε επιστημονικά από τα ηφαιστειακά υλικά που έχουν κατασταλάξει στον βυθό της ανατολικής λεκάνης της Μεσογείου. Ακολούθησαν και άλλες καταστρεπτικές εκρήξεις, ώσπου το 1500 π.Χ. περίπου το νησί ανατινάχθηκε σχεδόν ολόκληρο και η ηφαιστειακή τέφρα έφτασε ως την Κρήτη και την Σικελία.



Πηγή "ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ"

της εκδοτικής Αθηνών τόμος Α'

Ελληνική Εθνική θρησκεία (Ε.Ε.Θ): Απολλώνιος ο Τυανέας

Ελληνική Εθνική θρησκεία (Ε.Ε.Θ): Απολλώνιος ο Τυανέας: "Γεννήθηκε το 60 μ.Χ. στα Τύανα της Καπαδοκίας και έμεινε γνωστός ως ο 'Απολλώνιος ο Τυανέας'. Γι αυτόν τον Έλληνα φιλόσοφο γράφτηκαν πολλά α..."

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

ΑΙΣΧΟΣ ! ΑΓΑΛΜΑΤΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΚΕΙΜΗΛΙΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ e-bay. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ | Votegreece.gr

ΑΙΣΧΟΣ ! ΑΓΑΛΜΑΤΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΚΕΙΜΗΛΙΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ e-bay. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ | Votegreece.gr

Η κάρτα του πολίτη

ΟΤΑΝ ΟΙ ΤΑΓΟΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ .


Σε τούτη την έρημη Πολιτεία κάποιοι θεσμικοί φορείς κάνουν τα πάντα προκειμένου να μεταλλάξουν και τελικά να στραγγαλίσουν την προσωπικότητα του λαού. Να δολοφονήσουν παραδόσεις, εθνική ταυτότητα και θρησκευτικό συναίσθημα μέσα από την διάπραξη πράξεων αντικανονικών και βέβηλων. Και για την Καθεστηκυία Τάξη γνωρίζουμε πολύ καλά ότι εξυπηρετεί τα σχέδια της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης με την κατάργηση έθνους και λαού με τα λαθρονομοσχέδια, τις ανήθικες ελληνοποιήσεις αλλοδαπών και τις παροχές λαθροψήφων. Αλλά το να φτάσουμε να μας εγκαταλείψει ο επικεφαλής της διοικούσας Εκκλησίας, ποιμενάρχης και πνευματικός Πατέρας του Ορθόδοξου ελληνικού λαού απέχοντας από την απόκρουση των αντίχριστων και ανθελληνικών Καρτών του Πολίτη και δίνοντας με τρόπο αντικανονικό και αντιεκκλησιαστικό βήμα εντός Ιερού Ναού στους Καθεστωτικούς ταγούς και τις συναυλίες τους που προτιμούν την «ανεκτικότητα» στους λαθρομετανάστες με την πληθυσμιακή γενοκτονία του λαού μας, αυτό ελπίζαμε μάταια πως ίσως αποτρεπόταν. 

Την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου έλαβε χώρα εμπρός από την Ελληνική Βουλή μια αυθόρμητη και ακομμάτιστη εκδήλωση διαμαρτυρίας ενάντια στην απόπειρα της σοσιαλιστικής κυβέρνησης να μας οδηγήσει στις νέες ταυτότητες που εισάγουν την κατάργηση της χριστιανικής μας ομολογίας και της προσωπικής μας ελευθερίας. Να καταργήσει ουσιαστικά την καθάρια ελληνικότητά μας. Στην εκδήλωση αυτή που οργανώθηκε μέσα από το διαδίκτυο και την αγάπη του λαού μας για τις αξίες του, προσήλθαν 3000 περίπου Έλληνες, κληρικοί και λαϊκοί, παρά την «περίεργη» κινητοποίηση στα μέσα μαζικής μεταφοράς που πραγματοποιήθηκε την ίδια μέρα και ώρα.

Και ενώ το Τίμιο ράσο, σε νέο και παλαιό ημερολόγιο, επέδειξε την ιστορική του συνέπεια στους αγώνες του Ελληνικού Γένους, ο μακαριότατος εξακολουθεί να κρατάει αποστάσεις από το κακό και αφήνει φανερά την νέα άλωση να επέρχεται έσωθεν ταυτόχρονα με την άλωση που έρχεται με το ξεπούλημα των εθνικών υποθέσεων. Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος συνεχίζει λοιπόν την υποστηρικτική αφωνία και την ουσιαστική συναίνεση που τηρεί στα ζητήματα της Πατρίδος και επί των ζητημάτων Πίστεως, επιτρέποντας την δυσώνυμη και Αντίχριστη Κάρτα του Πολίτη να περάσει στις ζωές μας. Οι Έλληνες όμως δεν θα επιτρέψουν να πέσει το Κάστρο της Ελληνοορθοδοξίας και θα μπλοκάρουν τα σιωνιστικά σχέδια, όπως έδειξαν την Κυριακή και όπως θα συμβεί και στη συνέχεια με την οριστική αποτροπή του τελικού στόχου του χαράγματος.

Αλλά και στην υπόθεση της συναυλίας που τελέστηκε εντός του Ιερού Ναού του Αγίου Παντελεήμονα με τη συμμετοχή του μεγάρου μουσικής και του Γιώργου Νταλάρα και την παρουσία του υποτιθέμενου τωρινού κατάλληλου προέδρου της Δημοκρατίας Παπούλια και της εκλεκτής της λέσχης Μπίλντεμπεργκ Διαμαντοπούλου, η ευθύνη του Αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου είναι σκανδαλώδης. Ξεπερνάει τις διαπιστωμένες διεθνιστικές του αντιλήψεις και προχωράει στο στάδιο της αντικανονικής συμπεριφοράς και της αιρετικής πρακτικής. Από κι ως που ακούστηκε η μετατροπή μιας εκκλησίας, του Οίκου του Θεού, σε συναυλιακό χώρο; Ποιος ιερός κανόνας επιτρέπει την διάπραξη αυτής της ιεροσυλίας και την επίδειξη καινοφανούς δοξασίας; Και ποια ανεκτικότητα και πολυπολιτισμικότητα επιτρέπουν στον αρχιεπίσκοπο να ποδηγετήσει τον ελληνικό λαό στον βιασμό της ταυτότητός του που θέλουν πολιτικάντηδες μπιλντεμπέργκερς και νεοταξίτες μισέλληνες και από ό,τι φαίνεται κι ο ίδιος όταν αγνοεί την κραυγή αγωνίας του χιλιοπροδομένου λαού μας;

Κανείς δεν μπορεί να ακυρώσει τους Έλληνες που αποδοκίμασαν τον Αρχιεπίσκοπο και τον Πρόεδρο, αποδίδοντάς τους πράξεις προδοσίας. Κανείς δεν μπορεί να προσπεράσει τον πόνο του λαού για την Πατρίδα και τα παιδιά του. Απέναντι σε μια Πολιτεία που έστειλε τα ΜΑΤ προκειμένου να χτυπήσουν ακόμη και ηλικιωμένους συμπολίτες μας και την ανεκτικότητα στους λαθρομετανάστες και την εγκληματικότητά τους να μην αφήνει περιθώρια για την αντιμετώπιση της φτώχιας, το κλείσιμο των ελληνικών καταστημάτων, την μεγάλη υπεροχή στα σχολειά μας του αριθμού των ξένων μαθητών απέναντι στα ελληνόπουλα και την προστασία των γερόντων από τις επιθέσεις για λίγα ευρώ. Κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει την νεαρή γυναίκα που αποχώρησε από τον ναό φωνάζοντας αίσχος.

Όμως η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων, κληρικών και λαϊκών, αγαπούν με πάθος Χριστό και Ελλάδα. Και θα δώσουν τη μεγάλη μάχη για την οριστική νίκη του Ελληνικού Έθνους που θα είναι οριστική. Και ας δούμε την εκδήλωση για την Κάρτα του Πολίτη στο βίντεο αυτόhttp://www.youtube.com/watch?v=k9vk4_y6DTo και τις διαμαρτυρίες των κατοίκων του Αγίου Παντελεήμονα σ’ αυτό το βίντεοhttp://www.youtube.com/watch?v=oL8WOHF42so&feature=player_embedded 

ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

του Χρήστου Γούδη 
Καθηγητή Πανεπιστημίου Πατρών 
Προέδρου του Ιδρύματος 
Ίων Δραγούμης 

Ελλάς, άχθος αρούρης
αμπέλι ξέφραγο και βοσκοτόπι
ποιμένων τρωκτικών
ασπόνδυλων και μαλακίων
που λιάζονται νωχελικά στον ήλιο σου
συνάμα ψάχνοντας για θέση στο κατάστρωμα
του πλοίου που αυτοί ονόμασαν
«Ελλάς, το Μέγα Απορριμματοφόρον» 

Decadence (1991)
Χρίστος Γούδης
Εν όψει της επιχειρούμενης εθνοφυλετικής μετάλλαξης της χώρας μας, μέσα από μηχανισμούς μεθοδευμένης πτώχευσης του λαού της, και κατευθυνόμενου αποχρωματισμού της εθνικής του ταυτότητας με την ανεξέλεγκτη μαζική εισροή αλλογενών, αλλοφύλων και αλλοθρήσκων στοιχείων, την επαπειλούμενη μετανάστευση των λαμπροτέρων μυαλών της νεολαίας του, και την συστηματική διαβρωτική αποδόμηση των αρχών και αξιών του από κρετίνους ή και αμειβόμενους πράκτορες της προδοτικής «διανόησης του κιλού», η χώρα οφείλει να τεθεί σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Η υπερεπείγουσα αναγκαιότητα της ανάληψης της διακυβέρνησης του ελληνικού κράτους από τις πατριωτικές δυνάμεις δεν επιτρέπει αβρότητες, φιλοφρονήσεις και περίτεχνες λεκτικές προσεγγίσεις, αναφορικά με τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν από την φυσική πολιτική της ηγεσία. Αυτά είναι:
1) Συναγερμός και συνεχής επαγρύπνηση των ενόπλων δυνάμεων του έθνους, των δυνάμεων ασφαλείας της χώρας (και των νομιμοφρόνων πολιτών της), για την αντιμετώπιση πιθανών εξωτερικών απειλών και την αποτροπή φημολογούμενων εθνικών υποχωρήσεων αλλά και κοινωνικών αναταραχών, προς διασφάλιση της ακεραιότητας της πατρίδας και της αναγκαίας ηρεμίας και τάξεως, κατά την μεταβατική περίοδο της εφαρμογής των απαιτούμενων μέτρων εξόδου από την πολυεπίπεδη κρίση που διερχόμαστε.
2) Άμεση συγκρότηση Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου για την τεκμηρίωση του επίπλαστου «επαχθούς» δημοσίου χρέους που επισώρευσαν στην χώρα μας οι «συμβάσεις διαφθοράς» μεταξύ των διεθνών και των ημετέρων «τζογαδόρων του χρήματος» -με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Siemens- και άρνηση αποπληρωμής του, μέχρις ότου επιτευχθεί η αναγκαία αναδιάρθρωσή του επί τη βάσει των αρχών της ηθικής και του διεθνούς δικαίου.
3) Δήμευση των αισχροκερδών υπέρογκων περιουσιών και κεφαλαίων που αποκτήθηκαν από επίορκους πολιτικούς και στυγνούς παρασιτικούς μεσάζοντες του χρήματος, συνοδευόμενη από την παραδειγματική τους τιμωρία μέσα από συνοπτικές διαδικασίες. Όλοι μας γνωρίζουμε τους κλέφτες και τους καταχραστές του δημοσίου χρήματος, και κανείς δεν ανέχεται πλέον την άρνηση απονομής δικαιοσύνης μέσα από προσχηματικές και χρονοβόρες διαδικασίες, που αρνούνται τα οφθαλμοφανή, κάτω από διάτρητες δικαιολογίες περί της «νομιμότητας» των πράξεών τους, μιας «νομιμότητας» που οι ίδιοι μεθόδευσαν μέσα από κοινοβουλευτικές ρυθμίσεις παραγραφής των εκνόμων και ληστρικών ενεργειών τους.
4) Ψυχολογική προπαρασκευή του λαού μας για την ενδεχομένως αναγκαία, αλλά συντεταγμένη, καταφυγή στο εθνικό μας νόμισμα, τουτέστιν στην εθνική μας κυριαρχία, η οποία εδράζεται εν πολλοίς στην ευελιξία χάραξης αυτόνομης νομισματικής πολιτικής, με τις δυνατότητες (και τους περιορισμούς) που αυτή παρέχει, τόσο ως προς το δικαίωμα εκτύπωσης χρήματος, όσο και ως προς τον καθορισμό της ισοτιμίας έναντι άλλων νομισμάτων, προς διασφάλιση αφ’ ενός μεν της αναγκαίας ρευστότητας και αφ’ ετέρου της ενίσχυσης των εξαγωγικών μας δυνατοτήτων, αλλά και της τόνωσης του τουρισμού (φθηνή δραχμή).
5) Άμεση επανεκκίνηση της αγοράς με την απελευθέρωση της οικοδομής από τον ασφυκτικό βρόχο του «πόθεν έσχες», η οποία σημειωτέον τροφοδοτεί περί τα διακόσια (200) διαφορετικά επαγγέλματα, αλλά και με την στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσα από μία πολιτική φοροαπαλλαγών, χαμηλής φορολόγησης και πάταξης του παραεμπορίου των αλλογενών. Ανακούφιση του φτωχού λαού με την νομιμοποίηση των «αυθαιρέτων» κτισμάτων του, αυτών που με το αίμα και τον ιδρώτα του έφτιαξε για να επιβιώσει μέσα σε ένα περιβάλλον καταδυνάστευσης από τους μεγαλοκαταπατητές και μεγαλοκαταχραστές της εξουσίας που απολαμβάνουν την ασυλία της ασυδοσίας τους και χαίρουν πάντοτε της «έξωθεν» καλής μαρτυρίας.
6) Περιστολή του δημόσιου τομέα, όχι επί τη βάσει μιας οριζόντιας συλλογιστικής, αλλά με κριτήριο τις ασυμμετρίες που εμφανίζει ως προς την καταλληλότητα, το μέγεθος και την αναγκαιότητα ύπαρξης συγκεκριμένων υπηρεσιών ή οργανισμών, και την απουσία άλλων. Μετατάξεις των ικανών δημοσίων υπαλλήλων σε κοινωνικά χρήσιμες μονάδες του δημοσίου και απαλλαγή από τους «κηφήνες του συνδικαλισμού», που υπάρχουν για να υπηρετούν την δική τους μόνον ύπαρξη, ευμάρεια, και έρπουσα κοινωνική ανέλιξη, και όχι την διασφάλιση των συμφερόντων του κλάδου που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν.
7) Υποδειγματική αλλαγή του τρόπου ζωής των ταγών στα πλαίσια μιας εκ των πραγμάτων αναγκαίας λιτότητας, με την επάνοδό τους σε αρχές και αξίες μιας Ελλάδας που δομήθηκε και μεγαλούργησε μέσα από την πνευματικότητα του λαού της και την ευλάβειά του έναντι των ιερών και οσίων των παραδόσεων του έθνους. Μιας Ελλάδας που ποτέ της δεν ταύτισε την αφθονία του πλούτου και τον άκρατο καταναλωτισμό με την αξιοπρέπεια, την υπερηφάνεια, και την αισθητική της απλότητας, που ιστορικά συνοδεύει τον Έλληνα, ακόμη και σε περιόδους εσχάτης υλικής πενίας.
8) Λελογισμένη εκμετάλλευση του φυσικού και ενεργειακού μας πλούτου, με σεβασμό έναντι της ιερότητος της φύσης και της θάλασσας της πατρίδος μας, που μας γεννά, μας διαπαιδαγωγεί και μας εκτρέφει. Ανασυγκρότηση και ενίσχυση κατά προτεραιότητα της ευρύτερης πρωτογενούς μας παραγωγής (αγροτικής, μεταλλευτικής, υδροφόρου και ενάλιας), για την διασφάλιση της επισιτιστικής και ενεργειακής μας αυτάρκειας σε καιρούς χαλεπούς.
9) Άμεση ανάταξη του πνευματικού και πολιτιστικού μεγέθους της χώρας μέσα από την ανασυγκρότηση του χώρου της Ανωτάτης Παιδείας και Έρευνας, των Γραμμάτων και των Τεχνών, με κριτήρια αξιοκρατίας, καινοτομίας και ελληνικότητας, αλλά και μέσα από την ποιοτική αναβάθμιση των ΜΜΕ, αναφορικά με την προβολή του πολιτισμού ως πυλώνα δόμησης της κοινωνίας μας και την υπεύθυνη (και όχι υποβολιμαία) πληροφόρηση των πολιτών, μακράν των ρύπων της κατευθυνόμενης εικονικής πραγματικότητας που εμέσσει σήμερα. Αποβολή από το σώμα της κοινωνίας όλων εκείνων που, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, υποβοηθούν ή υποθάλπουν τον εκβαρβαρισμό της χώρας κάτω από τον μανδύα μιας εκφυλιστικής πολυπολιτισμικότητας.
10) Αναβάθμιση του εθνικού και κοινωνικού ρόλου ενός ανασυγκροτημένου στρατού ως υποδοχέα, σφυρηλάτη και διαμορφωτή του νέου Έλληνα, σε θέματα διάπλασης χαρακτήρα, αυτοπειθαρχίας, συντεταγμένης δράσης, και κοινωνικής ευαισθησίας, για την προάσπιση της πατρίδας από όλους εκείνους που απειλούν πολλαπλά την υπόστασή της, είτε υπό μορφή εξωτερικών εισβολέων, είτε υπό μορφή εσωτερικών διαφθορέων του φυσικού, ψυχικού και πνευματικού της πλούτου. Απαλλαγή από την εγκληματικότητα των αλλογενών εποίκων και απέλαση όσων αρνούνται την αφομοίωσή τους σε μια χώρα που οφείλει να χαρακτηρίζεται από την διακριτή εθνική, ιστορική και θρησκευτική ιδιοπροσωπία της, όπως αυτή διαμορφώθηκε διαχρονικά από τους προγόνους μας.
Η όποια αποτυχία εφαρμογής ενός τέτοιου πολιτικού σχεδίου διάσωσης της χώρας, θα σηματοδοτήσει αργά ή γρήγορα την εκτροπή της από το δημοκρατικό πολίτευμα, μέσα από λαϊκές εξεγέρσεις και στρατιωτικά κινήματα, που εάν συμβούν, θα θέσουν το θέμα της συντελούμενης «εθνικής προδοσίας» κατά τρόπο εντονότερο, βιαιότερο και αιματηρό. Είπα και ελάλησα και αμαρτίαν ουκ έχω.

http://www.e-grammes.gr/article.php?id=4644