Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ  Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΒΑΡΣΟΒΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ» 2/12/2010:

«Όμως, χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκομαι στη Βαρσοβία και για έναν ακόμα λόγο: η Πολωνία είναι η πατρίδα του προπάππου μου, του Ζίγκμουντ Μινέικο. Αφού φυλακίστηκε και εξορίστηκε εξαιτίας επαναστάσεων και πολέμων, εγκαταστάθηκε τελικά στη Βορειοδυτική Ελλάδα, όπου και παντρεύτηκε.»

Και αλλού:

«Έτσι, κάθε φορά που επισκέπτομαι την Πολωνία, νιώθω ότι επιστρέφω στις ρίζες μου.»

Και πιο κάτω:

«Ως Ευρωπαίος και σοσιαλδημοκράτης, θέλω επίσης να προσθέσω ότι, ανεξαρτήτως των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η χώρα μου, είμαι περήφανος που είμαι Πορτογάλος, είμαι περήφανος που είμαι Ιταλός, είμαι περήφανος που είμαι Ιρλανδός, είμαι περήφανος που είμαι Ισπανός.»

Πολύ μας μπέρδεψες Γιωργάκη. Από πλευράς εθνικότητας, πολύ ρευστότητα πέφτει…
Τελικά τι είσαι; Πολωνός, Έλληνας, Εβραίος, περήφανος Ισπανός, Πορτογάλος, Ιρλανδός, Ιταλός (PIIGS) ή, δεν ξέρω γω τι άλλο;
Το σίγουρο είναι ότι (δυστυχώς) είσαι πρωθυπουργός της Ελλάδος (κι όχι Έλλην πρωθυπουργός)

Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ


Του Χρήστου Μαντζιάρη

Πλησιάζουν τα πρώτα Χριστούγεννα χωρίς να πάρουν δώρο οι εργαζόμενοι. Μια παράδοση δεκαετιών τελείωσε επί σοσιαλιστών. Άρα, είναι σίγουρο ότι η αγορά στο σύνολό της θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα εισπράξεων. Ο τζίρος των εμπορικών καταστημάτων θα είναι πολύ χαμηλός με συνέπεια να είναι χαμηλά και τα έσοδα του κράτους. Ενός κράτους το οποίο «κυνηγάει» τους εμπόρους ποικιλοτρόπως με σκοπό την πάταξη της φοροδιαφυγής και την αύξηση των δημοσίων εσόδων. Όλοι αυτοί οι έμποροι οι οποίοι υφίστανται το κυνηγητό του κράτους έχουν κάτι κοινό. Είναι Έλληνες.
Από την άλλη, είναι τραγικό η χώρα να έχει τόσα εκατομμύρια λαθρομετανάστες οι οποίοι εξουδετερώνουν κάθε κρατική προσπάθεια για την πάταξη της φοροδιαφυγής. Θα τους δεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδος να πωλούν όλα αυτά τα ευτελή προϊόντα, που στην πλειοψηφία τους είναι αντίγραφα επώνυμων προϊόντων, τα οποία εισήχθησαν στην Ελλάδα παράνομα. Άρα λοιπόν το κράτος δεν έχει εισπράξει τους δασμούς εισαγωγής. Τα εμπορεύματα αυτά πωλούνται από λαθρομετανάστες σε παράνομες υπαίθριες αγορές, με καταλήψεις χώρων σε πολλά κεντρικά σημεία, καθώς επίσης από ολόκληρο συρφετό πλανοδίων μικροπωλητών που αλωνίζουν την χώρα ή ακόμη και στα φανάρια των δρόμων. Που και που, αν κάνει την εμφάνισή της η αστυνομία, απλώς αλλάζουν στέκι ή απομακρύνονται για να ξαναεπιστρέψουν μετά από λίγο. Δεν ελέγχονται ποτέ για τις… εμπορικές τους δραστηριότητες και φυσικά δεν πληρώνουν τίποτα στο ελληνικό κράτος το οποίο αγωνίζεται να αυξήσει τα έσοδά του μόνο με τους Έλληνες. Τραγικό και άδικο.
Δυστυχώς κανείς δεν θα ανησυχήσει για τον Έλληνα έμπορο ούτε για τους 120.000 εμποροϋπαλλήλους που βρέθηκαν άνεργοι. Απεναντίας, τους λαθρομετανάστες που λαθροβιούν στην Ελλάδα, πουλώντας λαθραία «μαϊμού» προϊόντα, εργάζονται λαθραία στο παραεμπόριο σε παράνομες αυτοσχέδιες αγορές στους οποίους το κράτος δεν βλέπει καμία παρανομία, έμμεσα τους βοηθάει. Τελικά, μπορεί να είμαστε φτωχοί και στα πρόθυρα της χρεωκοπίας, είμαστε όμως πλούσιοι σε λαθρομετανάστες και αντιρατσιστικά αισθήματα. Δόξα τω… Αλλάχ.

Κυριακή, 19 Δεκεμβρίου 2010


Η ΤΟΥΡΚΙΑ 'ΒΓΑΖΕΙ ΑΦΡΟΥΣ' ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΥΠΡΟΥ-ΙΣΡΑΗΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΟΖ

Ο χάρτης με τα όρια των ΑΟΖ αναδεικνύει την τεράστια σημασία του ελληνικού χώρου και το έγκλημα του πολιτικού κόσμου, που δεν διεκδίκησε αποτελεσματικά τα δίκαια του Ελληνισμού

Λύσσαξε στην κυριολεξία η Τουρκία μετά την υπογραφή της συμφωνίας Κύπρου-Ισραήλ, για την οριοθέτηση της μεταξύ τους ΑΟΖ.
Η Άγκυρα, που κατέχει το 40% του εδάφους της Κυπριαής Δημοκρατίας, αντέδρασε στην υπογραφή της συμφωνίας και κάλεσε στο υπουργείο εξωτερικών τον Gaby Levy, πρέσβη του Ισραήλ
στην Άγκυρα για επιδοση νότας διαμαρτυρίας. Η Άγκυρα γνωστοποίησε στον πρέσβη του Ισραήλ ότι η Τουρκία είναι κάθετα αντίθετη με την υπογραφή μιας τέτοιας συμφωνίας, πριν την εξεύρεση μόνιμης συνολικής λύσης για το θέμα του Κυπριακού.
Να σημειωθεί ότι η Κύπρος υπέγραψε αντίστοιχη συμφωνία με την Αίγυπτο και με το Λίβανο.
Όσον αφορά τη γενικότερη πολιτική της Τουρκίας για το θέμα, η Άγκυρα δείχνει φανερά ενοχλημένη από τη διαδικασία οριοθέτησης των ΑΟΖ μεταξύ των χωρών της Αν. Μεσογείου και προσπαθεί να την τορπιλίσει, με το επιχείρημα ότι χωρίς να υπογραφεί μόνιμη συμφωνία μεταξύ Ισραήλ-Παλαιστινίων, Ισραήλ-Λιβάνου και Ισραήλ-Συρίας, δεν είναι δυνατόν να επιχειρείται η ρύθμιση του θέματος των μεταξύ τους ΑΟΖ.
Σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου, η Τουρκία, δια του υφουπυοργού εξωτερικών Feridun Sinirlioğlu, φέρεται να δήλωσε στον πρέσβη του Ισραήλ ότι είναι αποφασισμένη να επέμβει με στρατιωτικά μέσα σε οποιαδήπτε απόπειρα 'μονομερούς' εκμετάλλευσης του υποθαλάσσιου πλούτου της Αν. Μεσογείου, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η πολιτική της Άγκυρας στο θέμα αυτό!
Με βάση τις εξελίξεις στο θέμα, ίσως να δίνεται μια απάντηση για την αγωνία εμπλοκής της Τουρκίας στο Μεσανατολικό και το Παλαιστινιακό, με πολιτικά ή ανθρωπιστικά μέσα (βλέπε Μαβί Μαρμαρά), αφού η διευθέτηση των ΑΟΖ μεταξύ των χωρών της περιοχής, αποδυναμώνει αισθητά τις θέσεις της Άγκυρας έναντι της Λευκωσίας και της Κύπρου στο καυτό θέμα της διεθέτησης της ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδος-Κύπρου, Ελλάδος-Αιγύπτου και Ελλάδος-Τουρκίας. 


http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/12/blog-post_9652.html

Κυριακή, 19 Δεκεμβρίου 2010

ΤΟ «ΠΙΚ ΝΙΚ» ΚΑΙ ΤΟ «ΜΕΝΟΥ» ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



Του

Αντωνίου Α. Αντωνάκου

Καθηγητού
Φιλολόγου - Ιστορικού

Είναι ιστορικό θέσφατο! Όπου βρούμε καταγεγραμμένο ή αποτυπωμένο κάτι, χωρίς να υπάρχει αλλού αρχαιότερη καταγραφή, η πρωτιά γι’ αυτό χρεώνεται εκεί που το βρήκαμε!  
Στην προκειμένη περίπτωση, πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν λόγω των ξένων όρων ότι οι λέξεις «πικ-νικ» και «μενού» που αντιπροσωπεύουν καταστάσεις και στοιχεία ξενόφερτα. Το αντίθετο συμβαίνει: Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τα πάντα, και μάλιστα με δικά τους ελληνικά ονόματα.
   Πράγματι, δεν θα μπορούσαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι, που ήσαν άνθρωποι, οι οποίοι αγαπούσαν την φύση, το περιβάλλον, την εξοχή, να μην αγαπούσαν τις μικρές αποδράσεις, οι οποίες τούς ξεκούραζαν και τους έδιναν την ευκαιρία να συζητήσουν διάφορα θέματα. Καλοκαιρινό, επομένως το θέμα μας, επίκαιρο μέσα στον καύσωνα των διακοπών, πολλές φορές μια ευχάριστη διέξοδος στην ρουτίνα και την μονοτονία. Ας δούμε λοιπόν την διαχρονική ιστορία του.
Την ιστορική περίοδο, λοιπόν, συνηθέστατα ήσαν τα «δείπνα από συμβολών» ή «από συμφορών» ή «από σπυρίδων»«Δείπνον από συμβολών» είναι ο κοινός λεγόμενος σήμερα «ρεφενές», δηλαδή ο καθένας έφερνε την συμβολή του, το μερίδιό του, στο δείπνο.
Ο Αθήναιος μάλιστα μας πληροφορεί ότι «οίδασι δ’ οι αρχαίοι και τα από σπυρίδος λεγόμενα δείπνα. Εισί δέ ταύτα όταν τις αυτός αυτώ σκευάσας δείπνον και συνθείς εις σπυρίδα παρά τινα δειπνήσων ίη[Αθήναιος Κεφ. 2,1,σελ174 26-29]», που σημαίνει ότι«γνωρίζουν οι αρχαίοι και τα δείπνα που ονομάζονται «από σπυρίδος δείπνα». Και είναι αυτά, όταν κάποιος ο ίδιος αφού ετοιμάσει δείπνο και το τοποθετήσει μέσα σε σπυρίδα πηγαίνει κοντά σε κάποιον για να δειπνήσει».

   Η σπυρίς που αναφέραμε προηγουμένως, είναι το καλάθι.Μάλιστα ο Ησύχιος μάς διασώζει πολλές λέξεις, που δηλώνουν και την ποικιλία των καλαθιών. Συγκεκριμένα: υπάρχουν οι λέξεις δίσκελλα, έρυσος, κάλαθος, κάθος, προτροπίς, υρίσιδα, σπυρίδιον, φορμίς.
Το δε «Ετυμολογικόν το Μέγα» μας εξηγεί πώς προήλθε η λέξη«σπυρίς»: [Σπυρίς: Πλεονασμός εστι του «σ». από του πυρούς, πυρίς. Ηρωδιανός λέγει ότι τους πυρούς σπυρούς λέγουσιν οι Συρακούσιοι. Παρά τους σπόρους].
Άλλα λεξικά μάς διασώζουν και άλλες λέξεις όπως  άρριχον, κόφινον, σπυρίχνιον και φερνίον. Μάλιστα, έτσι ονομαζόταν το καλάθι των ψαριών, η «ιχθυηρά σπυρίς».
[φερνίον· εκαλείτο δ’ούτως η ιχθυηρά σπυρίς (Pollux Onomasticon) ]

Το ίδιο λεξικό (Pollux Onomasticon) μας πληροφορεί ακόμη ότι«σάρον γαρ ως επί πολύ το εν τη άλω εκάλουν, ως το εν τοις αλφιτείοις μυλήκορον. Συναθροιζέτω δε εις άρριχόν τινα ή κόφινον ή σπυρίδα ή σπυρίχνιον ή φερνίον· εκαλείτο δ’ούτως η ιχθυηρά σπυρίς».
   Από τα κείμενα, τα οποία προανεφέρθησαν, καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι στα δείπνα αυτά οι συνδαιτυμόνες έφερναν μέσω των δούλων τους τα τρόφιμά τους μέσα σε καλάθια τα οποία ονομάζοντο σπυρίδες, κανέες κλπ. Αυτές ήσαν μικρά καλάθια ειδικά γι αυτόν τον σκοπό γι’ αυτό και τα δείπνα αυτά ονομάζοντο «από σπυρίδος δείπνα». [τούτο δε σαφώς δηλοί το από σπυρίδος δείπνον, όταν τις αυτός αυτώ σκευάσας δείπνον και συνθείς εις σπυρίδα παρά τινα δειπνήσων ίη. (Αθήναιος Βιβλ.8   παρ. 68, 19-21)] Δηλαδή «Αυτό δε σαφώς δηλώνει και το «από σπυρίδος δείπνο», όταν κάποιος ο ίδιος αφού ετοιμάσει δείπνο και το τοποθετήσει μέσα σε σπυρίδα πηγαίνει κοντά σε κάποιον για να δειπνήσει».
Είναι πάνω από σαφές, λοιπόν, ότι το πασίγνωστο σήμεραpick-nick έχει την αρχή του κι αυτό στην αρχαία Ελλάδα.
Τα δείπνα αυτά ελέγοντο επίσης και «δείπνα από κιστίδος», όπου οι σύνδειπνοι έφερναν τα τρόφιμά τους μέσα σε «κιστίδες» (=κιβώτια).
  Πολλά ήσαν τα μέρη που επισκέπτοντο οι πρόγονοί μας. Οι όχθες των ποταμών, τα άλση, οι πρόποδες των λόφων,  και γενικώς οπουδήποτε άνοιγε η ψυχή τους και ένοιωθαν να χαλαρώνουν, απολαμβάνοντας το τοπίο. Οι έγνοιες και τα πάσης φύσεως προβλήματα εφαίνοντο έτσι ασήμαντα και πολύ εύκολα μπορούσαν να ξεχασθούν ή να επιλυθούν ευκολώτερα.

"ΠΙΚ ΝΙΚ" ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

    Πολλές φορές ένα τέτοιο «πικ-νικ» γινόταν για να γευθούν οι σύνδειπνοι στην ακτή της θάλασσας φρέσκα ψάρια. Από αυτό προήλθε και το «παρ’ ακτη δείπνον, ή ακτάζειν», όπως μας δείχνει και το παρακάτω κείμενο: τί ποτε βούλεται; τί δ’ οι πολλοί βούλονται, προς θεών, όταν ηδέως γενέσθαι παρακαλούντες αλλήλους λέγωσι"σήμερον ακτάσωμεν"; Ουχί το παρ’ ακτή δείπνον ήδιστον αποφαίνουσιν ώσπερ έστιν; Ου διά τα κύματα και τας ψηφίδας (τί γαρ; επ’ακτής τις λέκιθον οψάται και κάππαριν;), αλλ’ως ιχθύος αφθόνου και νεαρού την παράλιον τράπεζαν ευπορούσαν. Και μέντοι και πιπράσκεται παρά λόγον απάντων τιμιώτατον το θαλάττιον όψον· (ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ   «ΣΥΜΠΟΣΙΑΚΟΝ» Stephanus  Page 668, Section Β, line 1-8). [Τι,τέλος πάντων, θέλει; Τι θέλει (εννοεί) πάλι, για όνομα των θε­ών, ο κόσμος, όταν καλούν ο ένας τον άλλο σε ευχάριστησυντροφιά και λένε: 'Σήμερα θα την περάσουμε στην α­κτή; Δεν αναγνωρίζουν άραγε ότι το δείπνο στην ακτή είναι το πιο ευχάριστο, όπως όντως είναι; Όχι τόσο για τα κύματα και τα πετραδάκια (άραγε τρώει κανείς στην ακτή χυλό και κάππαρη;), αλλά επειδή το τραπέζι κοντά στην παραλία είναι γεμάτο άφθονο και φρέσκο ψάρι. Και βέβαια τα προϊόντα της θάλασσας αγοράζονται δυσανάλογα ακριβά].
Για την ετυμολογία της λέξεως «ακτάζω» το Ετυμολογικόν το Μέγα αναφέρει: «Ακτάζων: αντί του εξανιστάμενος. Από του άττω αττάζω και ακτάζω, τροπή του τ σε κ , ως Αττική Ακτική, και νυττέλιος νυκτέλιος. Ή παρά την ακτήν».


ΤΟ ΠΡΩΤΟ "ΜΕΝΟΥ"


   Εκτός όμως από τα δείπνα στην εξοχή και στην παραλία υπάρχουν και τα κανονικά  δείπνα των προγόνων μας, τα οποία  έχουν μείνει μνημειώδη.
   Στα αρχαία ελληνικά δείπνα ο μάγειρος έδινε στους προσερχομένους έναν κατάλογο με τα φαγητά που είχαν ετοιμασθή και ήσαν διαθέσιμα για το δείπνο. Ο κατάλογος αυτός ελέγετο «γραμματείδιον».
   Μερικές φορές όμως ο εστιάτορας δηλαδή αυτός που φιλοξενούσε τους συνδαιτυμόνες είχε μαζί του το «γραμματείδιον» και εξηγούσε το είδος των φαγητών, τον τρόπο της παρασκευής τους και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ήθελαν σχετική με αυτά.
   Ο Αθήναιος μάς διασώζει «ότι έθος ήν εν τοις δείπνοις τω εστιάτορι κατακλιθέντι προδίδοσθαι γραμματείδιόν τι περιέχον αναγραφήν των παρεσκευασμένων, εφ’ ώ ειδέναι ό τι μέλλει όψον φέρειν ο μάγειρος» (Βιβλίον 2, 33, 1-4.) που σημαίνει«υπήρχε συνήθεια στα δείπνα να παραδίδεται προ της ενάρξεως αυτών στον φιλοξενούντα, αφού κατακλιθεί κατάλογος περιέχων αναγραφή των παρεσκευασμένων φαγητών, για να γνωρίζει τι προσφάγι πρόκειται να φέρει ο μάγειρος».
   Είναι βεβαίως ηλίου φαεινότερον ότι στο «γραμματείδιον» των αρχαίων μας προγόνων υπάρχει το πρώτο «μενού», το οποίο κάποτε είχε μεταφρασθή ως «οψολόγιον», επειδή οι σύγχρονοί μας αγνοούσαν την πρώτη και πρωτότυπη ονομασία.
   Καιρός είναι λοιπόν να καταλάβουμε ότι όχι μόνο στις επιστήμες και στον πολιτισμό αλλά ακόμη και σ’ αυτόν τον απλό τρόπο διασκέδασης στην εξοχή οι αρχαίοι μας πρόγονοι υπήρξαν πρωτοπόροι.

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΑΒΑΣΙΣ

Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010


Από που προέρχεται η φράση „υπό την αιγίδα“;

Μήπως από την ασπίδα της Αθηνάς;

Η λεγόμενη «ασπίδα Strangford» από την Αθήνα. Η σωζόμενη κατά τα 2/3 ασπίδα του αγάλματος της Αθηνάς, ρωμαϊκό αντίγραφο του χρυσελεφάντινου αγάλματος της Αθηνάς του Φειδία στον Παρθενώνα (3ος αι. μ.Χ.) . Στο κέντρο υπάρχει κεφαλή Γοργούς. Περιμετρικά σώζονται δεκατέσσερις μορφές από την παράσταση Αμαζονομαχίας. Η ασπίδα αποτελεί το πλέον ενδιαφέρον στοιχείο του αγάλματος της Αθηνάς Παρθένου αφού διασώζεται το θέμα
της παράστασης του πρωτοτύπου.

Ανασύνθεση της ασπίδας της Παρθένου με την παράσταση της Αμαζονομαχίας. Εικάζεται ότι, μεταξύ των άλλων μορφών, εικονίζονται ο «Φειδίας» (στο κέντρο στην κορυφή, κρατάει λίθο) και ο «Περικλής» (στο κάτω μέρος, με το χέρι διαγώνια στο πρόσωπο).

Το εσωτερικό της ασπίδας στο Χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου (περ. 440-438 π.Χ.)διακοσμούσε ανάγλυφη ή ζωγραφική (πάνω σε δέρμα αιγίδος) παράσταση Γιγαντομαχίας (σύγκρουση θεών και Γιγάντων), στο δέ εξωτερικό της απεικονιζόταν επίσης σε ανάγλυφο η Αμαζονομαχία (αγώνας των Αθηναίων εναντίον των Αμαζόνων). Επίσης Αιγίς (νέα ελληνικά αιγίδα) λεγόταν και η ασπίδα του Δία, την οποία έφτιαξε ο Ήφαιστοςαπό το δέρμα της Αμάλθειας, της κατσίκας, με το γάλα της οποίας είχε ανατραφεί ο Δίας. Τη στόλισε κιόλας με λαμπρές παραστάσεις. Μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις ο Δίας τη δάνειζε στα πιο αγαπημένα του παιδιά, την Αθηνά , τον Απόλλωνα. Ο Όμηρος ονομάζει το Δία «αιγίοχο», ακριβώς επειδή κρατούσε την αιγίδα.
Νίκος Σάμιος
Πρόκειται για απόσπασμα της ασπίδας της Αθηνάς από "ανακατασκευή" του χρυσελεφάντινου αγάλματος της Αθηνάς Παρθένου που κοσμούσε τον Παρθενώνα των Ελλήνων πριν από 2.450 περίπου χρόνια, και είναι το μεγαλύτερο γλυπτό "εσωτερικού χώρου" του δυτικού κόσμου βρίσκεται στον "Παρθενώνα" της πόλεως Nashville του Τεννεσσή στις Η.Π.Α.
Πηγή 3

ΕΒΡΑΙΑ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ "ΦΕΡΟΜΕΝΟΥ" ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΜΙΧΑΛΗ ΣΑΛΛΑ.

Τον τελευταίο καιρό ακούσαμε για την προσπάθεια εξαγοράς της Αγροτικής Τράπεζας απο την Τράπεζα Πειραιώς, ιδιοκτήτης της οποίας εμφανίζεται ο Σάλλας.



Στην αγροτική είναι υποθηκευμένη σχεδόν όλη η αγροτική περιουσία και η Τράπεζα Πειραιώς είχε πάρει πριν λίγο καιρό 3 δισ. περίπου απο το πακέτο των 28 δισεκατομμυρίων που έδωσε η κυβέρνηση Καραμανλή για να στηρίξει τις τράπεζες.

Με τα λεφτά που πήραν απο το κράτος θα αγοράσουν την ΑΓΡΟΤΙΚΗ που έχει πολύ περισσότερα αποθεματικά.
Με τα λεφτά μας, μας εξαγοράζουν.

Τι δεν μας είπαν ποτέ τα κατεστημένα ΜΜΕ;

Η Σοφία Στάϊκου-Σάλλα, η σύζυγος του ιδιοκτήτη της Τράπεζας Πειραιώς, Μιχάλη Σάλλα είναι Εβραία του Βόλου.

Η ίδια έχει δηλώσει οτι στα 18 της χρόνια πήγε στο Ισραήλ εθελοντικά για 2 χρόνια σε κιμπούτς για να αποκτήσει εμπειρίες.

Η αλήθεια είναι οτι σχεδόν όλοι οι Εβραίοι του πλανήτη πάνε για κάποιο διάστημα της ζωής τους στο Ισραήλ για να εκπαιδευτούν είτε σε ειδικές κατασκηνώσεις όπου και γίνεται η "πλύση εγκεφάλου" απο τους σοφούς ραββίνους, είτε στα Κιμπούτς για εθελοντική εργασία.

Η κ. Στάϊκου Σάλλα είναι κουμπάρα της Ολγας Τρέμη.

Την είδηση την διαβάσαμε στην εφημερίδα "ΣΤΟΧΟΣ" της Πέμπτης 29 Ιουλίου 2010

Η γη των αγροτών περνάει στα Εβραϊκά χέρια!

Σάββατο, 31 Ιουλίου 2010


Γενικευμένη και συντονισμένη επίθεση ολοκληρωτικής εδαφικής κατάληψης της Ελλάδας,χωρίς όπλα!

Δόλια σχέδια που εξυφαίνονταν επί δεκαετίες,έφτασαν πλέον στην εφαρμογή τους μέσω της ύπουλης αναρρίχησης σε όλα τα επίπεδα του κρατικού μηχανισμού!Η Ελλάδα βέβαια δεν είναι το μοναδικό παράδειγμα!Ερευνήστε την πορεία των Εβραίων στην ιστορία και θα αντιληφθείτε την πραγματικότητα!
Δεν τους βγαίνει πάντα,αλλά ποτέ δεν σταματούν!Από όπου κι αν έχουν περάσει...!  
Η γη των αγροτών περνάει στα Εβραϊκά χέρια! 
Η επισήμως και δημοσίως διατυπωθείσα πρόταση μιας εκ των μικρών ελληνικών τραπεζών, αυτή της Τράπεζας Πειραιώς, να εξαγοράσει ταυτοχρόνως δυο από τα μεγαλύτερα τραπεζικά ιδρύματα της χώρας την ΑΤΕ και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και η άμεσος αποδοχή της πρότασης από την κυβέρνηση καθώς ο απουσιάζων εξ Αθηνών πρωθυπουργός κ. Γεωργ. Παπανδρέου διέταξε τηλεφωνικώς για άμεσο εξεύρεση «διεθνών» εκτιμητών, οι οποίοι να καθορίσουν τίμημα της εξαγοράς δημιουργεί πλείστα ερωτήματα. Μερικά από αυτά είναι:

Α) ποια η παρούσα και η παρελθούσα σχέση του κ. Σάλλα με το ΠΑΣΟΚ και κατά πόσο η πρόταση ήτο εν γνώσει της κυβέρνησης πριν δημοσιοποιηθεί.

Β) με δεδομένο ότι τα αιτούμενα προς εξαγορά τραπεζικά ιδρύματα πέραν της καθ’ οιοδήποτε τρόπου αντικειμενικώς υπολογιζόμενης παρούσης αξίας τους, κατέχουν τεράστια εθνική σπουδαιότητα η οποία επιβάλλει να πολλαπλασιασθεί επί ένα συντελεστή 2 ή 3 η οικονομοτεχνικώς υπολογιζόμενη παρούσα αξία τους, γεννάται το ερώτημα με ποια κεφάλαια μια μικρή τράπεζα θα εξαγοράσει ταυτόχρονα αυτά τα δύο γιγαντιαία τραπεζικά ιδρύματα της χώρας; Μήπως όπισθεν του κύριου Σάλλα κρύπτονται διεθνή τραπεζικά κεφάλαια; Πιθανώς εβραϊκής ιδιοκτησίας, όπως η Goldman Sachs;

Γ) οι προς εξεύρεση εκτιμητές της αξίας των ΑΤΕ και ΤΤ μήπως θα επιλεγούν μεταξύ των γνωστών εβραϊκής ιδιοκτησίας οικονομολογικών γραφείων σαν αυτά που εξευτέλισαν με διεθνείς ανακοινώσεις και δημοσιεύσεις την ελληνική οικονομία με αποτέλεσμα να φθάσουν τα σπρέντ στο 1200;

Δ) μήπως, εν τη βιασύνη της κυβέρνησης να πωλήσει ΑΤΕ και ΤΤ, η επιλογή των εκτιμητών θα γίνει στο γόνατο με διαδικασίες που θυμίζουν το γνωστό λαϊκό σλόγκαν για τον «μπάρμα μου τον ψεύτη;».

Ε) ήταν εκ των προτέρων εν γνώσει της Τρόϊκας και ειδικώς του εβραιοκρατούμενου Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου η πρόταση Σάλλα;

Και Στ) πόσο υποβαθμίζει ο κ. Σάλλας την αξία των δύο αυτών εθνικών ιδρυμάτων ΑΤΕ και ΤΤ ώστε να προτείνει την ταυτόχρονη εξαγορά των από την μικρή τράπεζά του η οποία για να επιβιώσει προβάλλει διαφημίσεις του τύπου «κάθε ημέρα ένας πελάτης μας διπλασιάζει την κατάθεσή του»;

Το γεγονός ότι η πρόταση Σάλλα έρχεται σε μια περίοδο που η Ελλάς χάρις στις πράξεις και παραλείψεις της δικομματικής μεταπολίτευσης διανύει την χειρότερη οικονομική κρίση της ιστορίας μας επιβάλλει να αναλύσουμε την πρόταση Σάλλα και τα εξ αυτής απορρέοντα ερωτήματα ήτοι να κάνουμε μια μικρή αναδρομή στη παρούσα ελληνική και στη διεθνή οικονομική κρίση.

Τον Μάϊο του 1766 ένας εβραίος της Βαυαρίας ο Αδαμ Βαιτσκχαουτ ίδρυσε το τάγμα των (illuminati) πεφωτισμένων του οποίου οι σκοποί και η ιδεολογία διαμορφώθηκαν από κείμενα διαφόρων σιωνιστών συγγραφέων της εποχής εκείνης μέχρι και της σημερινής.

Σήμερα η κατά βάση ρατσιστική αυτή οργάνωση εποπτεύει και διευθύνει μια πλειάδα άλλων παρεμφερών μυστικών σιωνιστών ή μασονικών οργανώσεων μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η λέσχη Bildeberg, η CFR το συμβούλιο εξωτερικών υποθέσεων (Council on forcign relations) η τριμελής επιτροπή TTC – Threelateral Comision και πολλές άλλες.

Κύρια χαρακτηριστικά των οργανώσεων αυτών είναι:
Α) διευθύνονται στη μέγιστη πλειονότητά τους από εβραίους σιωνιστές μασόνους και έχουν έδρα στις ΗΠΑ
Β) μεταξύ των μελών τους περιλαμβάνονται οι μεγιστάνες του πλούτου όπως οι δυναστείες Ρότσιλντ και Ροκφέλερ ο βασιλιάς των αδαμάντων Οπενχάϊμερ και πολλοί άλλοι αμύθητου πλούτου κεφαλαιοκράτες.

Ο βασικός στόχος αυτής της τεράστιας οργάνωσης πλουτοκρατών η οποία ελέγχει το σύνολο των μυστικών αμερικανικών υπηρεσιών περιλαμβανομένου του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (IMF) και της Παγκόσμιας Τράπεζας είναι η δημιουργία μιας νέας κατάστασης γνωστής ως «παγκοσμιοποίηση» κατά την οποία καταργείται η εθνική κυριαρχία των διαφόρων χωρών και δημιουργείται μια νέα οργάνωση με μια διοίκηση, μια θρησκεία και μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία. Περιττό δε να αναφερθεί ότι η οργάνωση αυτών των «ιλλουμινάτι», διεκδικεί δι’ εαυτήν και δια την διοικούσα 10μελή ομάδα της την κεντρική κυβέρνηση της νέας αυτής διεθνούς τάξης πραγμάτων.

Βασικό δόγμα δια του οποίου λειτουργεί η οργάνωση αυτή είναι ordo ab chaos (τάξη από το χάος) και η συναφής έννοια «κάνε την κρίση ευκαιρία» την οποία πολύ συχνά ακούμε από αξιωματούχους της σημερινής κυβέρνησης.

Για την επίτευξη των στόχων της οι θεωρητικοί της νέας τάξης προωθούν διεθνείς ή τοπικές συγκρούσεις (Ιράν, Αφγανιστάν κλπ.) εθνικές εκκαθαρίσεις (Γιουγκοσλαβία) τρομοκρατικές ενέργειες (δίδυμοι πύργοι ΗΠΑ) κρίσεις ενέργειας και πετρελαίου περιβαλλοντικές κρίσεις (δια του μασώνου Αλ Γκορ) κλπ.

Στα πλαίσια της περιβαλλοντικής κρίσης κινείται μια ελεγχόμενη από τους «ιλλουμινάτι» παγκόσμια οργάνωση γνωστής ως WWF World Wild life Fund παγκόσμιο ταμείο για την φύση. Αυτή η οργάνωση σε συνεργασία με την τράπεζα World Conscrvations Bank (WCB) ιδρυθείσα από τους γνωστούς τραπεζίτες Ρότσιλντ και Ροκφέλερ «δραστηριοποιούνται» σε μια δήθεν προσπάθεια «να σώσουμε την μητέρα μας την γη» της οποίας όμως ο βασικός στόχος είναι να περιέλθουν στην κατοχή των «ιλλουμινάτι» οι εναπομείνασες γαίες του πλανήτη οι οποίες περιέχουν φυσικούς πόρους ξυλείας, πετρελαίου, ορυκτών μεταλλευμάτων, πολύτιμων λίθων και μετάλλων κλπ.

Στον τομέα αυτό οι διάφορες δυναστείες βαθύπλουτων πλουτοκρατών κατέχουν τεράστιες εκτάσεις παραγωγής πετρελαίου και άλλων φυσικών πόρων αλλά επιδιώκουν να θέσουν υπό την κατοχή τους και τις εναπομείνασες γαίες σε χώρες του τρίτου κόσμου ή άλλων υποανάπτυκτων χωρών π.χ. Ελλάς σε αντάλλαγμα για εξόφληση δανείων με εξοντωτικούς τόκους που χορήγησαν στις χώρες αυτές.

Έχουμε την πεποίθησι ότι η επιχείρησι «εξαγορά της Αγροτικής Τράπεζας της Ελλάδος ΑΤΕ και του Τ.Τ.» εντάσσεται στα πλαίσια της προσπάθειας να τεθούν υπό την ιδιοκτησία του πολυεθνικού (εβραϊκού κεφαλαίου οι υποθηκευμένες στην ΑΤΕ εκτάσεις ελληνικής αγροτικής γης αφ’ ενός και αφ’ ετέρου να τεθούν υπό τον έλεγχο του διεθνούς κεφαλαίου οι καταθέσεις των Ελλήνων μικροκαταθετών στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.
Σωτήρης Ζαφειρακόπουλος
 Υ.Γ.: Τα δε αναφερόμενα κεφάλαια που θα προέλθουν για την αγορά της Αγροτικής και του ΤΤ από το Ντουμπάϊ είναι… έπεα πτερόεντα.

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ... Αρχαιοελληνικά !

Στη θέση των «Χριστουγέννων», οι πρόγονοί μας εόρταζαν το λεγόμενο «Τριέσπερον», μία εορτή η οποία γενικεύεται από τους ελληνιστικούς χρόνους κι εντεύθεν, προς τιμήν των πυρφόρων και ηλιακών θεοτήτων Ηρακλέους (ο οποίος κατά τον Κορνούτο ορίζεται ως «ο εν τοίς όλοις Λόγος καθ'όν η Φύσις ισχυρά και κραταιά εστί και απεριγένητος ούσα, μεταδοτικός ισχύος και τοίς κατά μέρος και αλκής υπάρχων») και Ηλίου.
Το «Τριέσπερον» ξεκινούσε με το Χειμερινό Ηλιοστάσιο (τη νύκτα της 21ης προς την 22α του Δεκεμβρίου, τη μεγαλύτερη δηλαδή νύκτα του έτους) και κορυφωνόταν με τηναναγέννηση του φωτοδότη Ηλίου (τη νύκτα της 24ης προς 25η, όταν η ημέρα έχει ήδη μείνει «στάσιμη» επί 3 ημέρες μετά το Ηλιοστάσιο και αρχίζει πλέον να μεγαλώνει).
Αργότερα, με την επιβολή της κρατικής ηλιολατρίας από τον Ρωμαίο αυτοκράτορα Αυρηλιανό, το ελληνικό «Τριέσπερον» επισκιάσθηκε (κατά μίμηση της περσικής λατρείας του Θεού Μίθρα που εώρταζε και αυτή την γέννηση του Θεού στις 25 Δεκεμβρίου) από την «επίσημη» ρωμαϊκή εορτή του «Ανίκητου Ήλιου» («Sol Invictus»).
Η «Ημέρα της Γεννήσεως του Ανίκητου Ηλίου» («Dies Natalis Solis Invicti»), η στιγμή δηλαδή που ο ακατάβλητος Ήλιος, έχοντας θριαμβεύσει επάνω στο σκοτάδι της «bruma» (βλέπε κατωτέρω), αρχίζει να ανέρχεται δυναμικά και υπερήφανα στον ουράνιο θόλο, είχε, φυσικά, ως προεόρτιο τη νύκτα του Χειμερινού Ηλιοστασίου, όταν ετιμάτο σιωπηρώς η Θεά του Κάτω Κόσμου Αντζερόνα (Angerona, Dea Tacita), προστάτις των νεκρών και προσωποποίηση της Θελήσεως, της Εσωτερικής Φωνής, της Ενοράσεως και της Σιωπής, στα λεγόμενα «Ντιβάλια» ή «Αντζερονάλια» («Divalia» ή «Angeronalia», βλ. Claudio Rutilio, «Η Θεολογία των Ρωμαίων»).
Τα «Divalia» έκλειναν τις λεγόμενες «σύντομες ημέρες» («brevissimi dies», «bruma») που σηματοδοτούσαν την ολοκλήρωση της ηλιακής διαδρομής μέσα στον ενιαυτό.
Ο Sol «Invictus» συνέχισε να λατρεύεται ως Ανώτατος Θεός και καθοδηγητής της οργανωμένης κοινωνίας και των Ρωμαίων αυτοκρατόρων μέχρι την εποχή τουΚωνσταντίνου, ο οποίος άρχισε την βασιλεία του ως τυπικός ηλιολάτρης. Υπάρχουν νομίσματα ως το 324 μ.α.χ.χ. που εμφανίζουν τον Κωνσταντίνο να δοξάζει τον Sol ως «Πηγή της Αυτοκρατορικής Δυνάμεως», μόνον δε κατά τα τελευταία χρόνια της βασιλείας του οι αναφορές στον Sol και τις άλλες εθνικές θεότητες εξαφανίσθησαν από τα νομίσματα.
Η εορτή πάντως του «Sol Invictus» επικαλύφθηκε με τη σειρά της αμέσως μετά την επικράτηση του Χριστιανισμού (4ος αιώνας, με απόφαση του Πάπα Ιουλίου) από τα γνωστά μας «Χριστούγεννα» (που έως τότε υπολογίζονταν στις 6 Ιανουαρίου -ημερομηνία που στην Ανατολή παρέμεινε μέχρι τουλάχιστον τη βασιλεία του αυτοκράτορα Γιουτπράβδα, ελληνιστί Ιουστινιανού-, ή στις 19 Απριλίου, ή στις 20 Μαϊου κατ'άλλους, ενώ στο «Pascha Compustus» του 243 μ.α.χ.χ. η «γέννηση» του Τζεσουά ορίζεται στις 28 Μαρτίου).
Η μετέπειτα χυδαία ιδιοποίηση του ελληνικού «Τριεσπέρου» δεν εμπόδισε φυσικά τους πιο σκληροπυρηνικούς απολογητές της νέας Θρησκείας να περιγελούν τους Εθνικούς, κατά την προσφιλή τους πρακτική, ακόμη και κατά τον 3ο αιώνα μ.α.χ.χ. (!!), ως τάχα... ανόητους που εώρταζαν γενέθλια Θεών (Αρνόβιος, περίπου 296 μ.α.χ.χ.).
Προχριστιανικές θεογεννήσεις (ηλιακών ή / και σωτηριακών Θεών):

25 Δεκεμβρίου
  • Άδωνις (κυπριακός, συριακός και ελληνορωμαϊκός Θεός. Στη λεγόμενη «Βηθλεέμ» που σημαίνει «Οίκος του Άρτου» υπήρχε πανάρχαιος Ναός του Αδώνιδος που λειτουργούσε ακόμη και την εποχή των Αντωνίνων, δηλαδή τον 2ο μ.α.χ.χ. αιώνα)
  • Ταμμούζ (βαβυλωνιακός Θεός)
  • Ντουμούζι (σουμεριακός Θεός)
  • Μίθρας (παρσικός Θεός)
  • Βέλλενος (κελτικός ηλιακός Θεός που οι Ρωμαίοι εταύτισαν με τον Απόλλωνα)
  • Έρκλε (ετρουσκικός ηλιακός Θεός)
  • Άττις (φρυγικός και ευρύτερα μικρασιατικός Θεός)
  • Ηρακλής (Έλλην ηλιακός Θεός)
  • Όντιν (ο ύπατος, εκπολιτιστής και φιλάνθρωπος σκανδιναβο-γερμανικός Θεός, από τις εορτές του οποίου προέρχονται τα υποτιθέμενα «χριστιανικά» έθιμα του στολισμένου ελάτου και του «Αγιοβασίλη»)
  • Μπάλντερ (σκανδιναβο-γερμανικός ηλιακός, θνήσκων και ανασταινόμενος Θεός)
. Λουπέρκους (ιταλιώτικος, ηλιακός Θεός)
. Ντάζμπογκ (σλαβονικός Θεός)
. Γιαρίλο (σλαβονικός ηλιακός Θεός της χαράς της ζωής και της νεότητος -«jaru» = «νεότης»)
. Σάουλε (λιθουανή, ηλιακή Θεά)
Πηγές:

Claudio Rutilio «Θεολογία των Ρωμαίων», Αθήναι 1997
Βλάσης Γ. Ρασσιάς «Εορτές και Ιεροπραξίες των Ελλήνων», Αθήναι 2000 (β έκδοση)
Robertson John M. «Pagan Christs», Λονδίνο 1903
Otto Walter F. «Διόνυσος. Μύθος και Λατρεία», Αθήναι 1991
Λεκατσάς Παναγής «Η Καταγωγή Των Θεσμών, Των Εθίμων, Και Των Δοξασιών», Αθήναι 1951
Jackson G. John «Pagan Origins Of The Christ Myth», Τέξας 1991 (γ έκδοση)
Steve Wyler «Ηλιακά Σύμβολα», Αθήναι 1998
Λέτσας Ν. Αλέξανδρος «Μυθολογία Της Γεωργίας», τόμοι 1-3, Θεσσαλονίκη 1957

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ : ΠΟΙΟ ΕΘΝΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1821;


Σχόλιο Αιώνιας Ελληνικής Πίστης : Διαβάστε συνέλληνες την επιστολή του φιλόλογου κ Ιωάννη Κωβαίου σχετικά με τη σειρά βιβλίων που έβγαλε ο ΣΚΑΙ.Ξέρετε ο σταθμός που έχει στις τάξεις τους προδότες Καλαμούκη,Πορτοσάλτε & σια.
Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη δάσκαλοι που κρατούν Θερμοπύλες.

Με τιμή 
Βασίλειος Στυλιανέσης
Αιώνια Ελληνική Πίστη

Επιστολή που έστειλα σήμερα στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ Αθήνα, 23-11-10

Ποιο Έθνος γεννήθηκε το 1821;

Κύριε διευθυντά,

Δε θα σταθώ στην αισθητική της ολοσέλιδης διαφήμισης για τη νέα σειρά του ΣΚΑΪ «Η επανάσταση αρχίζει» με τον σκοτωμένο Οθωμανό, που δημοσιεύει η «Κ». Θα σας ρωτήσω, όμως, τι σημαίνει ο υπότιτλος «1821, η γέννηση ενός Έθνους»; Την έδειξα στους μαθητές μου (Β΄ και Γ΄ τάξεων Γυμνασίου) και τους ρώτησα ποιο Έθνος γεννήθηκε το 1821. Επειδή πολλή «χολή» χύνεται μονίμως για τις ιστορικές γνώσεις των μαθητών μας περί εθνικών επετείων κ.λπ., ενημερώνω τον Όμιλο ΣΚΑΪ και Καθημερινής αλλά και τον «σύμβουλο» της τηλεοπτικής σειράς, καθηγητή κ. Βερέμη, τι απαντήσεις πήρα: «Το ’21 ξαναγεννήθηκε ο Ελληνισμός» (δηλαδή «αναγέννηση» και όχι «γέννηση»), «γεννήθηκε το κράτος μας μετά τη σκλαβιά 400 χρόνων» (το «κράτος», λοιπόν, όχι το «έθνος») και άλλες παρόμοιες, που θα έδιναν, άλλωστε, και μαθητές του Δημοτικού...

Τουλάχιστον, ο τόμος που κυκλοφόρησε φέτος από τον ίδιο σταθμό και υπό την επιμέλεια πάλι του κ. Βερέμη κινήθηκε οριακά μεν αλλά πιο ανεκτά από επιστημονική και πραγματιστική άποψη, αφού ο τίτλος του είναι «1821, η γέννηση ενός έθνους-κράτους». Η δήθεν ανεπαίσθητη και ανώδυνη «έκπτωση» που επιχειρείται τώρα, με την αφαίρεση του όρου «κράτος», απλούστατα ανασταίνει πανηγυρικά τον Φαλμεράυερ και όλους τους ομοίους του, αφήνει εκδικητικά ανεξίτηλο το άρωμα της κυρίας που πρό-σφατα για τέτοιους λόγους παραιτήθηκε από το Υπουργείο (τέως Εθνικής) Παιδείας, αναδεικνύει σε παραχαράκτες της Ιστορίας όλους μας τους εκπαιδευτικούς, που διδάσκουμε ότι το «ομόγλωσσον» και η «εθνική συνείδηση» των Ελλήνων ανάγεται αιώνες πριν από το «Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι» και το «ίτε, παίδες Ελλήνων» και, βέβαια, εξευτελίζει τις χιλιάδες σε όλο τον κόσμο θερμών φιλελλήνων –σαν τη Ζακλίν ντε Ρομιγύ– που αγωνιούν και αγωνίζονται πολύ πιο φιλότιμα από εμάς εδώ να περισώσουν την ιστορική αλήθεια και την αξιοπρέπειά μας, ιδίως τώρα που αναρίθμητοι μας θέλουν pigs!

Το τραγελαφικό, μάλιστα, είναι ότι στο ίδιο με την πιο πάνω καταχώριση φύλλο (23.11.10) η «Κ» καμαρώνει –και δικαίως– με πρωτοσέλιδη αναγγελία και εκτεταμένο εσωτερικό ρεπορτάζ για το πρωτότυπο άγαλμα της Αθηνάς από το Αρέτσο, που μας δάνεισαν για ένα μήνα οι Ιταλοί και που «χυτεύθηκε σε ελληνικό εργαστήριο» τον 3ο π. Χ. αιώνα! Άραγε, αυτό το εργαστήριο ανήκε σε άλλο Έθνος από αυτό που «γεννήθηκε το 1821»; Τότε ο Μακρυγιάννης ήταν παρανοϊκός, όταν φώναζε στους στρατιώτες του, που διαπραγματεύονταν να πουλήσουν σε ξένους τα δύο αρχαία αγάλματα, «γι’ αυτά πολεμήσαμε»!

Σας ευχαριστώ

ΓΙΑΝΝΗΣ Β. ΚΩΒΑΙΟΣ
Φιλόλογος-Συγγραφέας
 

ΠΗΓΗ : ΑΝΤΙΒΑΡΟ

Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010


ΕΘΑΨΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ!

 Έθαψαν τους Αλλιανούς στην Πέργαμο
Ολοκληρώθηκε η κατάχωση της αρχαίας Ελληνιστικής πόλης των Αλλιανών της Περγάμου, παρά τις αντιδράσεις τόσο στην Τουρκία όσο και στο εξωτερικό, και κυρίως στην Ελλάδα.


Τόνοι άμμου έθαψαν την πόλη -θεραπευτικό κέντρο της αρχαιότητας. Τις επόμενες μέρες τόνοι νερού θα σκεπάσουν μια για πάντα τον σημαντικό αρχαιολογικό χώρο, προκειμένου να κατασκευαστεί φράγμα. Το θάψιμο της πόλης σηματοδοτεί την εξαφάνιση μιας περιοχής που περιλαμβάνει επιφανειακά ευρήματα από την προϊστορική εποχή έως τη βυζαντινή αρχαιότητα και ποτέ δεν ανασκάφηκαν, ακόμα και σημαντικά οθωμανικά μνημεία του 18ου και του 19ου αιώνα.

Στο Μουσείο της Σμύρνης και λίγο πριν από τη σφράγιση του χώρου μεταφέρθηκαν τα αξιολογότερα κινητά ευρήματα (αγάλματα κ.λπ.). Οι Αλλιανοί αποτελούσαν ένα από τα σημαντικότερα θεραπευτικά κέντρα της αρχαιότητας. 
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=232777

ΣΧΕΔΙΟ ΑΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ


ΕΧΕΙ… ΠΗΞΕΙ Ο ΕΒΡΟΣ – 10.000 ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ
Έρχονται δασκαλεμένοι από Βόρεια Αφρική και Ασία
Κρατούν στο χέρι ζελατίνα με φωτοτυπία οδηγίας της ΕΕ με τα… δικαιώματά τουςΠοιος πληρώνει τα 10.000 ευρώ για τον καθένα για να έρθει εδώ;
Σχέδιο άλωσης της χώρας βρίσκεται πίσω από τη ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ εισβολή λαθρομεταναστών απ’ όλες τις άκρες της Αφρικής και της Ασίας, με κοινό παρονομαστή ΟΛΩΝ το θρήσκευμα, τη μουσουλμανικήταυτότητα. Αυτά δεν είναι φαντασιώσεις και φοβικές εικασίες. Οι αρχές του Έβρου, που ζουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ την «εικόνα» αυτής της εισβολής, έχουν στα χέρια τους και τις αποδείξεις ότι όλοι οι… εισαγόμενοι είναι κατευθυνόμενοι και δασκαλεμένοι.

Οι λαθρομετανάστες που μπαίνουν από τα σύνορα στον Έβρο φτάνουν στο σημείο οι ίδιοι να πηγαίνουν και να παραδίδονται στους αστυνομικούς και στους φρουρούς της FRONTEX (δεν είναι παραπάνω από 30 με 40), επιδεικνύοντας τα… δικαιώματά τους!

Συγκεκριμένα κρατούν στο χέρι τους, μέσα σε ζελατίνα, φωτοτυπία άρθρου νομοθεσίας-οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ότι το κράτος μέλος της στο οποίο εισέρχονται ξένοι πολίτες πρέπει να τους περιθάλψει, να τους δώσει άσυλο και να τους πάρει δαχτυλικά αποτυπώματα. Κι αυτό όχι χωρίς λόγο. Ξέρουν ότι από τη στιγμή που έχουν καταγραφεί αποκτούν… δικαιώματα. Αν πάνε σε άλλη χώρα της ΕΕ και τους συλλάβουν, τους στέλνουν πίσω στη χώρα ως… επανεισδοχή, από τη στιγμή που αυτή τους έχει καταγράψει! Σατανική η σύλληψη.

Όμως οι λαθρομετανάστες ξέρουν διευθύνσεις και ονόματα για εκεί όπου θα πάνε από τη στιγμή που η Αστυνομία τούς καταγράψει και τους χορηγήσει το χαρτί για παραμονή με την υποχρέωση μέσα σ’ έναν μήνα να φύγουν και στη συνέχεια τους αφήσει ελεύθερους.

Στα λεωφορεία που τους μεταφέρουν, κυρίως στην Αθήνα, επιδεικνύουν σημείωμα με τα στοιχεία και τηλέφωνα ατόμων του κυκλώματος, να τους τηλεφωνήσουν και αυτοί θα τους πληρώσουν τα… κόμιστρα.

Οι περισσότεροι από τους εισερχόμενους από την πύλη του Έβρου προέρχονται από όλη τη Βόρεια Αφρική, Μαρόκο, Τυνησία και Λιβύη, που περνάνε στην Ασία με προορισμό την Ελλάδα, στο πέρασμα του Έβρου, από τη στιγμή που έκλεισαν οι πόρτες προς Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία.

Πολλοί επίσης προέρχονται από Πακιστάν, Αφγανιστάν, Τουρκμενιστάν, διάφορες παραπλήσιες μικρές χώρες και από τα Εμιράτα.Στο διάστημα από Μάιο έως και Σεπτέμβριο υπολογίζεται ότι κάθε μήνα περνούσαν από τα σύνορά μας στον Έβρο 10.000 άτομα! Και το νούμερο αυτό είναι το ελάχιστο. Γιατί υπάρχουν πληροφορίες ότι είναι πολύ μεγαλύτερο. Προς επίρρωση αυτής της εκτίμησης η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» της περασμένης Κυριακής σε αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της σημείωνε ότι τους τελευταίους μήνες εισήλθαν στην Ελλάδα 20.000 Αφγανοί!

Όλο αυτό το μακρινό «ταξίδι», σύμφωνα με πληροφορίες από μετανάστες που βρίσκονται χρόνια στην Ελλάδα και γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, κοστίζει 10.000 ευρώ! Και το ερώτημα είναι ποιος τα πληρώνει. Όχι φυσικά οι «κολασμένοι» που έρχονται. Γιατί αν είχαν αυτά τα λεφτά, τους αρκούσαν να ζήσουν χρόνια στη χώρα τους. Επομένως γιατί να έρθουν;

Κάποιος πρέπει να τους τα πληρώσει. Στην Αλεξανδρούπολη, και όχι μόνο, οι εκτιμήσεις, ύστερα απ’ όσα ζουν και γνωρίζουν, είναι ότι πίσω απ’ όλες αυτές τις ορδές βρίσκεται η Σαουδική Αραβία… Και βέβαια όχι μόνο.

Στόχος δεν είναι μόνο η Ελλάδα. Κάνουν πράξη αυτό που απείλησε δημόσια την Ευρωπαϊκή Ένωση ο Καντάφι. Θα μου δίνετε κάθε χρόνο 5,5 δισ. ευρώ, αλλιώς θα κάνω Αφρική την Ευρώπη… Και ήδη γίνεται. Και το ζει η Ελλάδα όλη. Προς μεγάλη χαρά της Τουρκίας που κι αυτή έχει στόχο να κάνει μουσουλμανική την Ευρώπη… Και στο τέλος θα επηρεάζει τις αποφάσεις, χωρίς μάλιστα να έχει τις υποχρεώσεις του κράτους μέλους της ΕΕ. Γι’ αυτό και δεν… σκίζεται να ενταχθεί.

Έχουν σηκώσει τα χέρια στον Έβρο
Η κατάσταση που βιώνουν στον Έβρο οι Αρχές αλλά και οι κάτοικοι είναι τραγική. Το Γενικό Νοσοκομείο έχει γεμίσει, δεν προλαβαίνουν να κάνουν εξετάσεις για να διαπιστωθεί αν έχουν μεταδοτικές ασθένειες (ηπατίτιδα κ.λπ.) οι λαθρομετανάστες. Οι αστυνομικοί φοβούνται μην «κολλήσουν» καμιά αρρώστια από τον συγχρωτισμό με τους συλλαμβανόμενους, οι φρουροί δεν προλαβαίνουν, τα μέσα ελάχιστα, πού να βάλεις τόσες χιλιάδες, πώς να τους ταΐσεις, να τους περιθάλψεις, να τους ντύσεις;

Υπάρχει πλήρης αλλοίωση της εικόνας της Αλεξανδρούπολης και των άλλων πόλεων, αλλά και των χωριών.Δεν υπάρχει, λένε οι εκεί Αρχές, άλλη λύση από το να τους βάζει η Ελλάδα σ’ αεροπλάνα και να τους στέλνει πίσω. Και βέβαια να ενισχυθούν τα σύνορα για να περιοριστεί η εισβολή των λαθρομεταναστών.

Και φυσικά η ΕΕ να ζητήσει από την Τουρκία να πάρει μέτρα αυστηρότερων ελέγχων στα σύνορά της.Παντού τα ίδια
Δεν είναι καλύτερη η κατάσταση και σ’ άλλες περιοχές της χώρας. Παντού μετανάστες, νόμιμοι και «λαθραίοι» είχαν κατακλύσει τις πόλεις. Μετά την Πάτρα και η Ηγουμενίτσα έχει γεμίσει από μετανάστες που όνειρό τους είναι να περάσουν στην Ιταλία και από κει για άλλους τόπους, Ολλανδία, με τελικό προορισμό για πολλούς από αυτούς τον Καναδά.

Η πόλη της Άρτας έχει αλλάξει φυσιογνωμία. Πάνω από 5.000 μετανάστες έχουν εγκατασταθεί μόνιμα! Κοιμούνται στους δρόμους, στα χωράφια, η εγκληματικότητα έχει αυξηθεί κατακόρυφα.

Εικονικοί γάμοι
Ένας… πρωτότυπος τρόπος, προκειμένου να νομιμοποιούνται λαθρομετανάστες και να μπορούν να μπουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στήνονται εικονικοί γάμοι, με Ρουμάνες, Βουλγάρες και Πολωνέζες, που οι χώρες τους έχουν ενταχθεί στην ΕΕ. Έναντι αμοιβής (όχι και τόσο ευκαταφρόνητης) παντρεύονται με Πακιστανούς, Αφγανούς κ.ά. και έπειτα από 2-3 μήνες ο γάμος παραμένει στα χαρτιά. Όμως μ’ αυτό το χαρτί είναι ελεύθερη η είσοδός τους σ’ όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Το διεθνές κύκλωμα που διακινεί τους λαθρομετανάστες, όπως βλέπετε, είναι πολύ εφευρετικό… για να ξεπερνάει τις απαγορεύσεις…Για την Ελλάδα και όλους μας το ποτήρι ξεχείλισε… Η κυβέρνηση και όλος ο πολιτικός κόσμος να προβληματιστούν και να δουν πού πάμε… Και να συμφωνήσουν στα μέτρα πριν ο Ελληνισμός και η χώρα μας χάσουν την ταυτότητά τους.
 



http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/12/blog-post_3079.html