Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Δείτε την περίεργη μαυροφορεμένη μορφή στα Μετέωρα

Δείτε την περίεργη μαυροφορεμένη μορφή στα Μετέωρα
Ένα περίεργο περιστατικό σημειώθηκε πριν από δύο χρόνια όταν δύο αδέλφια επισκέφθηκαν τα Μετέωρα....

Συγκεκριμένα, σε μια στάση που έκανε ο ένας από τους δύο ταξιδιώτες, χάζευε ένα… πελώριο βράχο και τότε το μάτι του ξαφνικά αντιλήφθηκε μια κίνηση!
Σαν κάποιος να περπατούσε μέσα στα βράχια.
Παρατηρώντας καλύτερα το σημείο είδε κάτι σαν πόρτα πάνω στο βράχο. Αμέσως τράβηξε φωτογραφία το σημείο.
Μια κανονική και μια κάνοντας ζουμ. Στη φωτογραφία όντως φαίνεται κάτι σαν πόρτα το οποίο πιθανόν να είναι τεχνητό μιας και το σχήμα είναι πολύ ακριβές. Μεγεθύνοντας τη ζουμαρισμένη φωτογραφία μέσω pc φαίνεται σαν μια μορφή μπροστά από την «πόρτα».
met

 met2
Τα συμπεράσματα δικά σας! 

Το διαβάσαμε από το: Δείτε την περίεργη μαυροφορεμένη μορφή στα Μετέωρα [εικόνες] http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/10/blog-post_6797.html#ixzz2hzqrHuxr


Αν δεν το αντέχετε να είστε Έλληνες, φύγετε...! O πρώτος Εθνικός ύμνος της Ελλάδος!

Αν δεν το αντέχετε να είστε Έλληνες, φύγετε...! O πρώτος Εθνικός ύμνος της Ελλάδος!

Σε Δύση και Ανατολή, σε Βορρά και Νότο, σε πλούσιους ή φτωχούς, δεν υπάρχει άλλη χώρα στην οποία να… ενοχλεί ο Εθνικός Ύμνος: 

Είναι κι αυτό ένα δικό μας φαινόμενο, κομμάτι της Ελληνικής ιδιαιτερότητας. 

Πιθανώς, αν...
οργανωθεί ένα συνέδριο από ιστορικούς και ψυχολόγους, ίσως και ψυχιάτρους, να καταφέρουν οι επιστήμονες να μας πουν το γιατί. 

Είτε όμως γίνει το συνέδριο είτε όχι, το βέβαιο είναι ότι το, με διεθνείς προδιαγραφές, παράδοξο, είναι το να ενοχλεί ο Εθνικός ύμνος μιας χώρας κι όχι το αντίστροφο. 

Η υπόθεση της ενοχοποίησης του εθνικού φρονήματος ενός ολόκληρου λαού είναι πλέον τόσο γελοία και συντριπτικά ξεπερασμένη, που καταντά προκλητική. 

Η λογική βάση της οποίας οι άνθρωποι στην Ελλάδα πρέπει περίπου να ντρέπονται για την εθνική τους ταυτότητα όχι μόνον είναι εντελώς απαράδεκτη αλλά είναι και απόλυτα αντιπαραγωγική: πώς μπορεί να κάνει το οτιδήποτε, ακόμα και στην ίδια την οικονομική δραστηριότητα, ένας λαός που πρέπει περίπου να απολογείται για την αγάπη του και το σεβασμό του προς την ίδια του την πατρίδα; Πρέπει λοιπόν κάποτε .....
 .....να τελειώνουμε με αυτές τις μπούρδες που, επιπλέον, κρύβουν κι άλλες πτυχές: τα εθνικά αισθήματα σε αυτό τον τόπο έχουν καταπιεστεί τρομακτικά κι έχουν ενοχοποιηθεί όσο δεν πάει άλλο, άδικα, άκριτα, εν τέλει ανόητα - γι αυτό ας μην απορούν οι πολέμιοί τους όταν αυτά γίνονται αντικείμενα καπήλευσης: όταν η εθνική συνείδηση πρέπει να απολογείται, τότε κάποιοι θα την αξιοποιήσουν όπως τους βολεύει.

Αν παρόλα αυτά υπάρχουν εκείνοι που ντρέπονται που είναι Ελληνες, που τους ενοχλεί η πατρίδα και τα σύμβολά της, είναι δικαίωμά τους.

Μπορούν πάντοτε να τα μαζεύουν και να φεύγουν. 

Κάποια άλλη «πατρίδα», που θα είναι πιο κατάλληλη για τα όσα νιώθουν ή πιστεύουν, θα βρεθεί να τους στεγάσει. Κι ας διαλέξουν άλλους ύμνους. 

Δεν πειράζει: ας μείνουμε εδώ εκείνοι που ο Ύμνος στην Ελευθερία μας συγκινεί ακόμα. 

Γιατί αυτό ακριβώς είναι ο δικός μας Ελληνικός εθνικός ύμνος: 

είναι η ωδή προς την Ελευθερία, που, είναι αλήθεια, δεν την αντέχουν...


O πρώτος Εθνικός ύμνος της Ελλάδος!

Σχόλιο ΤheSecretRealTruth:
Ο Διονύσιος Σολωμός έγραψε τον ύμνο εις την Ελευθερία το 1823 , ο οποίος από το 1865
καθιερώθηκε ως ο Εθνικός μας Ύμνος. Όμως και...
 πιο πριν, μέσα στην Τουρκοκρατία, οι Έλληνες είχαν Εθνικό Ύμνο, του οποίοι οι στίχοι αναφέρονταν στο όραμα για ελευθερία. 
Διαβάστε τους στίχους και δείτε το βίντεο: 


Ω,λυγερόν και κοφτερόν σπαθί μου,
κι εσύ τουφέκι,φλογερόν πουλί μου.
Εσείς τον τούρκο σφάξατε,τον τύραννο σπαράξατε,
ν'αναστηθεί η Πατρίς μου,να ζήσει το σπαθί μου.....
Για της πατρίδος την ελευθερία, για του Χριστού την πίστη την αγία,
για αυτά τα δύο πολεμώ, με αυτά να ζήσω επιθυμώ και αν δεν τα αποκτήσω τι με οφελεί να ζήσω


Το διαβάσαμε από το: Αν δεν το αντέχετε να είστε Έλληνες, φύγετε...! O πρώτος Εθνικός ύμνος της Ελλάδος! http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/10/o_17.html#ixzz2hzo9XBf3

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - Πόσα από τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και του Πολίτη νομίζετε ότι έχει παραβιάσει και καταλύσει η Δικτατορία που ζούμε σήμερα;

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - Πόσα από τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και του Πολίτη νομίζετε ότι έχει παραβιάσει και καταλύσει η Δικτατορία που ζούμε σήμερα;

Κλέβουμε την περιγραφή από την Βικιπαίδεια:

Η Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη ψηφίστηκε το 1789 κατά την περίοδο της Γαλλικής Επανάστασης από τη Συντακτική Συνέλευση.

Βασισμένη στις ιδέες του Διαφωτισμού και επηρεασμένη από ανάλογο φιλελεύθερο κλίμα κατοχύρωνε για την αστική τάξη με τα άρθρα της κάποια θεμελιώδη δικαιώματα που ως τότε είχαν καταπατηθεί από την εξουσία του απολυταρχικού καθεστώτος. Αναγνωρίζονταν σε όλους το δικαίωμα της ελευθερίας, της ισότητας, της ανεξιθρησκίας και το απαραβίαστο της ιδιοκτησίας. Επίσης προασπίστηκε την εξουσία που πηγάζει από το λαό, καταργήθηκαν οι τίτλοι ευγένειας και ορίζονταν ότι όλοι οι πολίτες ήταν δεκτοί σε διάφορα αξιώματα, θέσεις και υπηρεσίες ανάλογα με τις ικανότητές τους (αξιοκρατία).

Το κείμενο της διακήρυξης έχει ως εξής:

Διακήρυξη των δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη (26 Αυγούστου 1789): 
"Οι αντιπρόσωποι του γαλλικού λαού, συγκεντρωμένοι σε Εθνική Συνέλευση, επειδή πιστεύουν ότι η άγνοια, η λήθη και η περιφρόνηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι οι αποκλειστικοί λόγοι της κοινής δυστυχίας και της διαφθοράς των κυβερνήσεων, αποφάσισαν να εκθέσουν σε μια επίσημη διακήρυξη τα φυσικά, αναπαλλοτρίωτα και ιερά δικαιώματα του ανθρώπου με τελικό σκοπό αυτή η διακήρυξη, μια και θα βρίσκεται συνέχεια μπροστά στα μάτια του κοινωνικού σώματος, να υπενθυμίζει σε όλους αδιάκοπα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους. Ακόμη σκοπεύει να καταστήσει τις αποφάσεις της νομοθετικής και της εκτελεστικής εξουσίας περισσότερο σεβαστές, μια και θα μπορούν σε κάθε περίπτωση να συγκρίνονται με τον τελικό στόχο του κάθε πολιτικού θεσμού.
Τέλος, η διακήρυξη αυτή αποβλέπει να στρέψει τις διεκδικήσεις των πολιτών, που θα στηρίζονται πια σε απλές αρχές και αναμφισβήτητες, προς τη στήριξη του Συντάγματος και προς το γενικό καλό.
Επομένως, η Εθνική Συνέλευση μπροστά και κάτω από την προστασία του Ανωτάτου Όντος αναγνωρίζει και διακηρύσσει τα παρακάτω δικαιώματα του Ανθρώπου και του Πολίτη...


Ωραία θα πείτε. Οι πολιτικοί μας, σίγουρα τα σέβονται αυτά. ούτως ή άλλως τα δικαιώματα αυτά θα είναι πολύ δίκαια έτσι; Και οι διάφοροι "Συνταγματολόγοι", ειδικοί και νομικοί σίγουρα λοιπόν θα τα σέβονται έτσι; Τα δικαστήρια επίσης προφανώς θα τα υποστιρίζουν και αυτά πάντα έτσι;
ΌΧΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ...

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ, πόσα ανθρώπινα δικαιώματα (από την Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη) έχει καταλύσει η Κατοχική Χουντάρα;

Μήπως νομίζετε 30% ;
Μήπως νομίζετε 50% ;
Μήπως νομίζετε 70% ;

Όχι, δυστυχώς τα έχουν παραβιάσει ΟΛΑ!

Ας τα δούμε ένα - ένα λοιπόν...


Άρθρο 1 - Οι άνθρωποι γεννιούνται καί παραμένουν ελεύθεροι, με ίσα δικαιώματα. Κοινωνικές διακρίσεις γίνονται μόνο με γνώμονα το κοινό συμφέρον.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Τι να μην αναφέρει κανείς εδώ... Ασυλία Βουλευτών και πολιτικών. Φυλάκιση και κυνήγημα πολιτών για μηδαμινά χρέη. Μεγαλο-λαμόγια, Τραπεζίτες και άλλοι που κλέβουν εκατομμύρια, είτε το κάνουν "νόμιμα", είτε παράνομα, αλλά τυγχάνουν της πλήρους προστασίας του συστήματος... Και αυτά είναι μόνο η αρχή...

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 1, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 2 - Σκοπός κάθε πολιτικής ένωσης αποτελεί η διατήρηση των φυσικών και απαράγραπτων δικαιωμάτων του ανθρώπου. Τα δικαιώματα αυτά είναι η ελευθερία, η ιδιοκτησία, η ασφάλεια και η αντίσταση στη βία.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Κατασχέσεις πρώτης κατοικίας, σημειώστε "check". Άγρια καταστολή, από τις δυνάμεις κατοχής σε ΚΑΘΕ διαμαρτυρία, σημειώστε "check". Ασφάλεια και αντίσταση στην βία;;; Εδώ γελάμε... εάν δεν ήταν τόσο τραγικό. Το καθεστώς δεν χάνει καμιά ευκαιρία να μπουκάρει στο σπίτι του καθενός που αντιστέκεται, να τον κατηγορήσει, να τον φυλακίσει, και να του πάρει τα πάντα. Παράδοση της Εθνικής μας κυριαρχίας.

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 2, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 3 - Το Έθνος είναι η αποκλειστική πηγή κάθε εξουσίας. Καμία ομάδα ανθρώπων και κανένα άτομο δεν μπορεί να ασκεί εξουσία που δεν απορρέει από το Έθνος.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Το Έθνος; Ποιο Έθνος. Αυτή η λέξη έχει καταργηθεί πλέον... Αλλά ας το δούμε: Το πολιτικό προσωπικό ακολουθεί πιστά τις εντολές της Τρόικα και των διεθνών τοκογλύφων, χωρίς να ρωτά κανέναν απολύτως. Το τραγικότερο όλων, είναι ότι το παραδέχονται χωρίς αναστολές... Μας λένε ότι η όποιες γελοίες ρυθμίσεις ή αλλαγές δεν τις δέχεται η Τρόικα, οπότε δεν μπορούν να περάσουν. Και άλλα βέβαια...

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 3, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 4 - Ελευθερία σημαίνει το να μπορεί να πράττει το κάθε άτομο οτιδήποτε δε βλάπτει ένα άλλο άτομο. Έτσι, η άσκηση των φυσικών δικαιωμάτων κάθε ανθρώπου θέτει σαν όριο το σημείο εκείνο, από το οποίο αρχίζει η άσκηση των ίδιων δικαιωμάτων για το άλλο άτομο. Το όριο αυτό δεν καθορίζεται παρά μόνον από το νόμο.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Εδώ δεν θα αναφέρουμε κάποια πράγματα που ήδη έχουν αναφερθεί που καταλύουν και αυτό το δικαίωμα. Αλλά υπάρχουν και πολλά άλλα που δεν αναφέραμε ακόμη. Μέσα σε αυτά είναι τα καταστροφικά μέτρα που παίρνουν κάθε μέρα, που μας βλάπτουν, βάζουν λάδι στην φωτιά της κρίσης, ανεβάζουν την ύφεση, τις αυτοκτονίες, την ανεργία κλπ. Είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς ότι το Άρθρο 4 ισχύει ακόμα;

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 4, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 5 - Ο νόμος μπορεί να απαγορεύσει μόνο ό,τι είναι επιζήμιο για την κοινωνία. Ό,τι δεν απαγορεύεται από το νόμο θεωρείται επιτρεπτό και δεν μπορεί σε κανέναν να επιβληθεί να κάνει κάτι που δεν ορίζεται από το νόμο.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Ο νόμος της κατοχής σήμερα, θα έπρεπε πρώτα και κύρια, να απαγορεύσει την διαδικασία "σωσίματος" από την τρόικα εσωτερικού και εξωτερικού... Αλλά ας δούμε και κάποια άλλα θεματάκια... Σκουριές. Καταστροφή του περιβάλλοντος, ξεπούλημα αμύθητης περιουσίας του Λαού έναντι πινακίου φακής... Αυτό δεν είναι επιζήμιο για την κοινωνία; Οι αυτοκτονίες, η ανεργία, η υπερφορολογία και τόσα άλλα τι είναι; Ρωτήστε τον εαυτό σας: Οι νόμοι που περνά η κατοχή, είναι ηθικοί; Είναι δυνατόν να λέμε τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει ο νόμος, όταν αυτοί που τους ορίζουν έχουν ξεπεράσει κάθε όριο νομιμότητας;

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 5, δεν αφορά το παράνομο καθεστώς στην Ελλάδα και ως εκ τούτου, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 6 - Ο νόμος αποτελεί έκφραση της κοινής βούλησης. Όλοι οι πολίτες έχουν το δικαίωμα, προσωπικά ή με αντιπροσώπους τους, να μετέχουν στη θέσπισή του. Ο νόμος πρέπει να είναι ο ίδιος για όλους, ανεξάρτητα αν προστατεύει ή τιμωρεί. Εφόσον όλοι οι πολίτες είναι ίσοι απέναντι στο νόμο, μπορούν όλοι να μετέχουν το ίδιο και στα δημόσια αξιώματα, στις θέσεις και τις υπηρεσίες ανάλογα με τις ικανότητές τους και χωρίς καμία άλλη διάκριση παρά αυτή που πηγάζει από την αρετή τους και το ταλέντο τους.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Εδώ μιλάμε για άλλο ένα ανέκδοτο... Οι πολίτες έχουν το δικαίωμα να μετέχουν στην θέσπιση των νόμων; Εδώ ΟΥΤΕ ΚΑΝ η κυβέρνηση ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ... Τους τα υπαγορεύει η Τρόικα.... Δεν χρειάζεται να πούμε και τίποτα άλλο που δεν έχουμε ήδη αναφέρει εδώ.

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 6, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 7 - Κανένα άτομο δεν μπορεί να κατηγορηθεί, να συλληφθεί ή να κρατηθεί παρά μόνο στις περιπτώσεις που ο νόμος ορίζει και σύμφωνα με τις διαδικασίες που προκαθορίζονται από αυτόν. Όσοι αιτούνται, εκδιώκουν, και εκτελούν αμέσως ή εμμέσως αυθαίρετες εντολές πρέπει να τιμωρούνται. Όπως επίσης, κάθε πολίτης ο οποίος καλείται ή συλλαμβάνεται εν ονόματι του νόμου πρέπει να συμμορφώνεται αμέσως, κάθε αντίσταση που προβάλλει όντας ομολογία ενοχής.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Κι άλλο ανέκδοτο... Πόσοι από εμάς δεν έχουν ΗΔΗ υποστεί προσαγωγή, παράνομα και χωρίς καμιά νομιμότητα; Πόσοι από τους συμπολίτες μας, δεν είμαστε τραγικά θύματα απολύτως αυθαίρετων εντολών;

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 7, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 8 - Ο νόμος οφείλει να επιβάλλει ποινές που είναι αποκλειστικά και απόλυτα αναγκαίες. Κανείς δεν μπορεί να τιμωρηθεί παρά με νόμο που είχε θεσπιστεί πριν το αδίκημα και ο οποίος εφαρμόζεται νόμιμα.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Κι άλλο ανέκδοτο... Πόσοι από εμάς δεν έχουν ΗΔΗ υποστεί προσαγωγή, παράνομα και χωρίς καμιά νομιμότητα; Πόσοι από τους συμπολίτες μας, δεν είμαστε τραγικά θύματα απολύτως αυθαίρετων εντολών;

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 8, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 9 - Επειδή κάθε άνθρωπος θεωρείται αθώος έως ότου αποδειχτεί η ενοχή του, αν κριθεί αναγκαίο να συλληφθεί, κάθε αυστηρό μέτρο που δεν θα ήταν αναγκαίο για τη σύλληψή του απαγορεύεται αυστηρά από το νόμο.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Άλλο ένα ανέκδοτο... Μαζί τα φάγαμε, είμαστε όλοι τεμπέληδες, προσαγωγές, κρατήσεις, αντισυνταγματικές αποφάσεις στα δικαστήρια, είναι μόνο ένα μέρος των ενεργειών που καθημερινά κάνει το κράτος κατοχής.

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 9, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 10 - Κανείς δεν πρέπει να διώκεται για τις πεποιθήσεις του, ακόμη και τις θρησκευτικές, εφ’όσον η εκδήλωσή τους δεν διαταράσσει τη δημόσια τάξη που ο νόμος έχει επιβάλλει.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Είσαι ειρηνικός διαδηλωτής; Ετοιμάσου για δακρυγόνα, συλλήψεις, γλόμπ, και ξύλο... Όσο για τις πεποιθήσεις σου, να ξέρεις ότι ΔΕΝ τους απασχολεί καθόλου...

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 10, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 11 - Η ελεύθερη ανταλλαγή σκέψεων και ιδεών είναι ένα από τα πολυτιμότερα δικαιώματα του ανθρώπου. Επομένως, κάθε πολίτης έχει τη δυνατότητα να ομιλεί, να γράφει, και να τυπώνει τα έργα του ελεύθερα, αρκεί να μην κάνει κατάχρηση αυτής της ελευθερίας σε περιπτώσεις που ορίζονται σαφώς από το νόμο.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Είσαι blogger; Είσαι υπέρ του εθνικού νομίσματος; Εεε τότε να ξέρεις ότι το "σύστημα" θα κάνει το παν για να σε φιμώσει... Εντάξει δεν το έχουν καταφέρει ακόμα πλήρως, αλλά όλοι μας ξέρουν ότι το έχουν εφαρμόσει ήδη σε πολλές περιπτώσεις.

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 11, δεν έχει καταλυθεί πλήρως, αλλά έχει παραβιαστεί πολλές φορές.

----

Άρθρο 12 - Η εξασφάλιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη κάνει αναγκαία την ύπαρξη μιας κρατικής εξουσίας. Άρα αυτή η εξουσία έχει θεσπιστεί για το καλό όλων και όχι για την ιδιωτική ωφέλεια αυτών, στους οποίους έχει ανατεθεί.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Η κατοχική δικτατορία, εξασφαλίζει πλέον μόνο ένα πράγμα. Την πληρωμή τοκογλυφικών χρεών. Στην πλάτη του Λαού. Ή μάλλον, θα έλεγε κανείς, πάνω από τα πτώματα του Λαού... Είναι κανείς ακόμα που πραγματικά πιστεύει ότι το "κράτος" χρησιμοποιεί την εξουσία για το καλό όλων;

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 12, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 13 - Για τη συντήρηση της κρατικής εξουσίας και για τα έξοδα της διοίκησης μια κοινή συνεισφορά είναι αναγκαία. Η συνεισφορά αυτή πρέπει να είναι κατανεμημένη με δικαιοσύνη στους πολίτες, ανάλογα με τις δυνατότητές τους

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Ανέκδοτο και πάλι... Σήμερα έχουμε φορολογία στους άνεργους, άστεγους και στους άπορους! Η φορολογία όχι μόνο δεν είναι ανάλογη με την δυνατότητα του κάθε πολίτη, αλλά ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ ανάλογη...

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 13, έχει καταλυθεί και ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ πλήρως.

----

Άρθρο 14 - Όλοι οι πολίτες έχουν το δικαίωμα, αυτοπροσώπως ή με τους αντιπροσώπους τους, ν’αποδέχονται ελεύθερα την αναγκαιότητα της δημόσιας εισφοράς, να παρακολουθούν τη χρήση της και να καθορίζουν την ποσότητα, τη διάθεση, την είσπραξη και τη διάρκειά της.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Τι να πει κανείς και γι αυτό το δικαίωμα... Ποιοι πολίτες έχουν αυτό το δικαίωμα; Εδώ όπως είπαμε και παραπάνω, δεν έχουν το δικαίωμα αυτό ΟΥΤΕ ΚΑΝ οι κυβερνήσεις μας... Οι πολίτες... απλά καλούνται να πεθάνουν...

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 14, έχει καταλυθεί και ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ πλήρως.

----

Άρθρο 15 - Η κοινωνία έχει το δικαίωμα να ζητήσει ευθύνη από κάθε δημόσιο λειτουργό για τον τρόπο που άσκησε το λειτούργημά του.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Ευθύνες; ΠΟΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ; Αυτοί που ευθύνονται για την απόλυτη κατάντια μας, ούτε λογοδοτούν, ούτε επικοινωνούν με την κοινωνία. Οι "Δημόσιοι Λειτουργοί" που έχουν και την μεγαλύτερη ευθύνη, έχουν απαγορεύσει αυτό το δικαίωμα με τον νόμο περί ευθύνης υπουργών, την ασυλία τους και γενικότερα με την πλήρη απαξίωση που δείχνουν στον Λαό αυτής της χώρας...

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 15, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 16 - Κάθε κοινωνία η οποία δεν έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα των πολιτών της και δεν έχει καθορίσει με ακρίβεια τη διάκριση των εξουσιών, δεν μπορεί να θεωρηθεί οργανωμένη.

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Διάκριση εξουσιών; Ποια διάκριση; Εδώ έχουμε παρά μόνο μία εξουσία, αυτήν των τοκογλύφων και διεθνών κέντρων, που εργάζονται με έναν και μόνο νόμο: "Το αποφασίζουμε και διατάσσουμε."

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 16, έχει καταλυθεί πλήρως.

----

Άρθρο 17 - Επειδή η ιδιοκτησία είναι ένα απαραβίαστο και ιερό δικαίωμα κανείς δεν μπορεί να τη στερηθεί παρά μόνο σε περίπτωση δημόσιας ανάγκης που έχει καθορισθεί από το νόμο και φυσικά με την προϋπόθεση να καταβληθεί προηγουμένως στον κάτοχο μια δίκαιη αποζημίωση".

Τι έχει κάνει η κατοχική Δικτατορία:
Να τα ξαναπούμε; ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ. ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΤΙΜΟ. ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ;

Αποτέλεσμα: Το Άρθρο 17, έχει καταλυθεί πλήρως.
----


Έχουν καταλύσει τα 16 από τα 17 και τα έχουν παραβιάσει ΟΛΑ λοιπόν...
Η κυβέρνηση συνεχίζει βεβαίως να προσποιείται την νομιμότητά της.
Η αντιπολίτευση, συνεχίζει να τους νομιμοποιεί...
Τι σημαίνει αυτό; Τι σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε εμείς ως Λαός πλέον;

Οι απαντήσεις δικές σας, αλλά δείτε και αυτές τις ιδέες εδώ και εδώ...

Καλή Λευτεριά!

Σ. Κατσούλης


Το διαβάσαμε από το: ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - Πόσα από τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και του Πολίτη νομίζετε ότι έχει παραβιάσει και καταλύσει η Δικτατορία που ζούμε σήμερα; http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/10/blog-post_926.html#ixzz2hzlME3ZA

Αποκαλυπτήρια Προτομής Μαυρομιχάλη Στου Παπάγου.

Αποκαλυπτήρια Προτομής Μαυρομιχάλη Στου Παπάγου.

by maniatika

5254
Τα αποκαλυπτήρια της προτομής του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη θα κάνει η δημοτική αρχή την Κυριακή 20 Οκτωβρίου στις 11:30 η ώρα το πρωί. Ο Δήμος υλοποιεί παλαιότερη απόφαση του τ. Δήμου Παπάγου καθώς η προτομή είναι δωρεά του Συλλόγου Αεροπολιτών Μάνης «Πέτρος Μαυρομιχάλης-Αρχιστράτηγος». Θα στηθεί απέναντι από την καφετέρια VERDE στο άλσος Πελοποννήσου.

Καστανέα Δυτικής Μάνης: Με επιτυχία η 2η Γιορτή Κάστανου


Καστανέα Δυτικής Μάνης: Με επιτυχία η 2η Γιορτή Κάστανου

by maniatika
Με μεγάλη επιτυχία γιορτάστηκε για δεύτερη χρονιά εφέτος η "Γιορτή του Κάστανου", την Κυριακή (13/10/2012),   στην Καστανέα Μεσσηνιακής Μάνης (του δήμου Δυτικής Μάνης).
Κατά τον ολοήμερο εορτασμό την Καστανέα επισκέφθηκε πλήθος κόσμου από ολόκληρο το δήμο, την Καλαμάτα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στη γιορτή παρευρέθηκαν και πάρα πολλοί ξένοι (τουρίστες και παραθεριστές).
Τέλος, το μεσημέρι της Κυριακής στη γιορτή παρευρέθη και πολυμελής ομάδα Κινέζων φωτογράφων, που ευρισκόμενη στην Μεσσηνία και τη Μάνη στο πλαίσιο και άλλης αποστολής τους, κατέγραψαν-φωτογράφησαν με πολύ ενδιαφέρον.
----------
ΚΑΣΤΑΝΙΑ...ανάμεσα στα τρία βουνά
Κτισμένη ανάμεσα σε τρεις πλαγιές του Ταϋγέτου είναι τόσο καλά οχυρωμένη φυσικά, που δεν φαίνεται ούτε από κοντά. Η επίσκεψη σε αυτή θα αποζημιώσει τον επισκέπτη με το παραπάνω.
Οι μοναδικές στέγες των σπιτιών της περιοχής που είναι φτιαγμένες από λίθινες πλάκες, βρίσκονται εδώ. Τα βυζαντινά εκκλησάκια που την κοσμούν έχουν έξοχο αγιογραφικό υλικό .Ειδικότερα Ο Αγιος Γεώργιος στην είσοδο του χωριού, η Παναγία, ο Αγιος Νικόλαος τρικάμπανος και ο Αγιος Πέτρος με εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Σημεία αναφοράς, η βρύση του χωριού με τις πελώριες καρυδιές που είναι αληθινή όαση δροσιάς και ο πύργος του Δουράκη στον οποίο φιλοξενήθηκε ο Κολοκοτρώνης.
ΒΙΝΤΕΟ
Pelopsnews

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Λαοκόων

Λαοκόων

Αρχείο:Laocoön and His Sons.jpg
Λαοκόων ήταν πρόσωπο της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας, ένας από τους Τρώες ιερείς του ΘυμβραίουΑπόλλωνα. Ο Λαοκόων ήταν γιος του Κάπυος ή του Αντήνορα ή του Πριάμου ή του Ακοίτη, αδελφός του Αγχίση και σύζυγος της Αντιόπης.
Ο μικρός του ρόλος στο τέλος του Τρωικού Πολέμου ήταν ότι προειδοποίησε τους Τρώες (μάταια) να μη δεχθούν τονΔούρειο Ίππο (= ξύλινο άλογο) ως δώρο από τους Έλληνες: «Μια θανάσιμη απάτη είναι τούτη», είπε, «σκαρωμένη απ' τους Αχαιούς αρχηγούς!»

Η ασέβεια του Λαοκόοντα

Ο Λαοκόων κατά την παράδοση είχε ασεβήσει προς τον θεό του επειδή είχε παντρευτεί και είχε γίνει πατέρας, είτε επειδή είχε έρθει σε σωματική επαφή με τη σύζυγό του μπροστά στο είδωλο του θεού στον ναό.
Εδώ ωστόσο πρέπει να σημειωθεί ότι, μετά την αποβίβαση των Ελλήνων στην Τροία, οι Τρώες είχαν λιθοβολήσει τον ιερέα τους του Ποσειδώνα γιατί δεν είχε αποτρέψει με θυσίες την εισβολή.

«Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας»

Στην Αινειάδα, ο Βιργίλιος βάζει τον Λαοκόοντα να λέει: Equo ne credite, Teucri / Quidquid id est, timeo Danaos et dona ferentes, δηλαδή «Μην εμπιστεύεστε το άλογο, Τρώες. / Οτιδήποτε κι αν είναι, φοβάμαι τους Έλληνες ακόμα κι όταν φέρνουν δώρα». Από αυτούς τους στίχους έχει γίνει διάσημη και παροιμιώδης η φράση "timeo Danaos et dona ferentes", και στα ελληνικά: «Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας».

Ο θάνατος του Λαοκόοντα

Οι Τρώες όμως αψήφησαν τη συμβουλή του Λαοκόοντα, ξεγελασμένοι από τον Σίνωνα. Οργισμένος τότε ο Λαοκόων πέταξε το ακόντιό του στο ξύλινο άλογο. Εκείνη την ώρα ο θεός Ποσειδώνας, επειδή υποστήριζε τους Έλληνες, έστειλε δύο θαλάσσια φίδια και έπνιξαν τον Λαοκόοντα και τους γιούς του, Αντίφα (ή Αντιφάντη) και Θυμβραίο, είτε όρμησαν εναντίον των γιων του και ο Λαοκόων έτρεξε να τους βοηθήσει και σκοτώθηκε και αυτός. Νομίζοντας τώρα ότι οι Έλληνες είχαν φύγει, οι Τρώες αποφάσισαν να θυσιάσουν στον θεό της θάλασσας για να καταστρέψει τα πλοία τους. Μη διαθέτοντας πια ιερέα του Ποσειδώνα, ανέθεσαν στον Λαοκόοντα, ιερέα ενός άλλου θεού, να θυσιάσει στον Ποσειδώνα. Αυτό προσέθεσε στην ασέβεια προς τον Απόλλωνα, η οποία αναφέρθηκε στην αρχή του άρθρου. Στην πραγματικότητα επομένως, ο Λαοκόων τιμωρήθηκε μάλλον από τον Απόλλωνα και για άλλους λόγους.
Κατά τον βυζαντινό ανθολόγο Ιωάννη Τζέτζη, η θανάτωση του Λαοκόοντα και των γιων του έγινε μέσα στον ναό του Θυμβραίου Απόλλωνος, ενώ σύμφωνα με λιγότερο αποδεκτή παράδοση, ο πατέρας διασώθηκε και θρήνησε τα παιδιά του. Τα φίδια στη συνέχεια μπήκαν στον ναό της ακρόπολης της Τροίας και κουλουριάστηκαν στα πόδια του αγάλματος της Αθηνάς. Η παράδοση μνημονεύει ακόμη και τα ονόματα των δύο φιδιών: λέγονταν Όρκις (ή Πόρκις) και Χαρίβοια, και ήρθαν στην Τροία κολυμπώντας από τιςΚαλυδνές νήσους.
H άτυχη χρονική συγκυρία προκάλεσε την παρερμηνεία του θανάτου του από τους Τρώες ως τιμωρία επειδή είχε κτυπήσει τον Δούρειο Ίππο, με αποτέλεσμα να θεωρηθεί ιερό το ξύλινο άλογο και να μεταφερθεί στην πόλη, με καταστροφικές συνέπειες.
«Ο Λαοκόων, θυσιάζοντας φαινομενικά ένα ταύρο για λογαριασμό της Τροίας, γίνεται ο ίδιος το θύμα θυσίας... ...Κατά μία έννοια, ο θάνατός του πρέπει να συμβολίζει τον θάνατο της ίδιας της πόλεως»

Μετέπειτα παράδοση

Το επεισόδιο του θανάτου του Λαοκόoντος απετέλεσε το θέμα της χαμένης τραγωδίας του Σοφοκλέους Λαοκόων.
Το γεγονός παριστάνεται σε περίφημο μεγάλο μαρμάρινο γλυπτό με τίτλο Ο Λαοκόων και οι γιοί του, (αποδιδόμενο στους Ρόδιους γλύπτες ΑγήσανδροΑθηνόδωρο καιΠολύδωρο), που βρίσκεται στα Μουσεία Βατικανού.

Μαντώ του Τειρεσία

Μαντώ του Τειρεσία


Στην ελληνική μυθολογία η κόρη αυτή του μάντη Τειρεσία ήταν η και ίδια ονομαστή μάντισσα, όπως άλλωστε δείχνει και το όνομά της. Κατά τον Διόδωρο έγραψε χρησμούς. Η Μαντώ ήταν αδελφή της Ιστορίδας. Ο Παυσανίας αναφέρει ότι στον πρόναο του ναού του Ισμηνίου Απόλλωνος στη Θήβα υπήρχε ο «Μαντούς δίφρος», δηλαδή ο λίθος όπου κατά την παράδοση καθόταν η Μαντώ. Πιθανότατα η Μαντώ ήταν οιωνοσκόπος, αφού και ο πατέρας της μάντευε τα μελλούμενα από τα πουλιά, ιδίως τα όρνεα.
Στη δραματική ποίηση η Μαντώ εμφανίζεται απλώς ως συνοδός του τυφλού πατέρα της. Ο Στάτιος γράφει ότι βοηθούσε τον Τειρεσία στις θυσίες και του περιέγραφε τα σημεία. Στις μυθικές παραδόσεις, η Μαντώ συνδέεται με την εκστρατεία των Επιγόνων εναντίον των Θηβών. Μετά την κατάληψη της πόλης η Μαντώ μεταφέρθηκε μαζί με άλλους αιχμαλώτους στους Δελφούς, όπου και αφιερώθηκε στον Απόλλωνα. Από εκεί πήγε κατά διαταγή του θεού στην Κλάρο, όπου σύμφωνα με μία εκδοχή παντρεύτηκε τον Ράκιο, αρχηγό των Κρητών που είχαν εγκατασταθεί εκεί, και γέννησε τον Μόψο. Εκεί επίσης η Μαντώ ίδρυσε το ονομαστό μαντείο της Κλάρου, που ήταν πιθανότατα υδρομαντείο, τουλάχιστο στην αρχή. Ως σύζυγος της Μαντώς αναφέρεται, εκτός από τον Ράκιο, και κάποιος Ζωγραίος, πιθανώς Κορίνθιος και ταυτιζόμενος με τον αναφερόμενο «άνδρα Βακχιάδην». Μια άλλη παράδοση αναφέρει ότι η Μαντώ γέννησε τον Μόψο από τον ίδιο τον Απόλλωνα. Στη Θήβα μνημονεύεται και ένας Λάμπος που είχε ερωτική σχέση με τη Μαντώ αλλά σκοτώθηκε από τον Αμφιάραο με τη βοήθεια του Απόλλωνα.
Η Μαντώ συνδεόταν επίσης με το ιερό του Απόλλωνα στη Λέσβο, όπου ο θεός ονομαζόταν Μαλόεις επειδή εκεί η Μαντώ είχε βρει το χρυσό της μήλο, που είχε χάσει καθώς χόρευε. Σύμφωνα με άλλες παραδόσεις η Μαντώ μετά την άλωση των Θηβών από τους Επιγόνους κατέφυγε στην Ιταλία. Εκεί γέννησε με τον Τίβερη τον Βιάνορα ή Όκνο, που ίδρυσε στη Λομβαρδία της βόρειας Ιταλίας μία πόλη στην οποία έδωσε το όνομα της μητέρας του: ακόμα και σήμερα ονομάζεται Μάντοβα. Στην τραγωδία του Ευριπίδη «Αλκμέων διά Κορίνθου» η Μαντώ είναι παντρεμένη με τον Αλκμέωνα έχουν δύο παιδιά: τον Αμφίλοχο και την Τισιφόνη.

Κασσάνδρα (ή Αλεξάνδρα) Κόρη του βασιλέως Πριάμου της Τροίας

Κασσάνδρα (ή Αλεξάνδρα) Κόρη του βασιλέως Πριάμου της Τροίας

Ο μύθος
Ο θεός Απόλλων έδωσε στην Κασσάνδρα το χάρισμα της μαντικής και ζήτησε τον έρωτά της ως αντάλλαγμα. Η Κασσάνδρα όμως αρνήθηκε. Τότε ο θεός την εκδικήθηκε δίνοντάς της την κατάρα του να μη δίνει κανένας πίστη στις προφητείες της. Μία άλλη παράδοση ερμηνεύει αλλιώς την απόκτηση του προφητικού χαρίσματος από την Κασσάνδρα: όταν ήταν ακόμα παιδί, οι γονείς της τέλεσαν μια τελετή στον ναό του Θυμβραίου Απόλλωνα έξω από τις πύλες της Τροίας και το βράδυ αποχώρησαν αφήνοντάς τη μαζί με τον αδελφό της Έλενο μέσα στον ναό. Την άλλη μέρα πήγαν να πάρουν τα παιδιά και τα βρήκαν να κοιμούνται έχοντας δίπλα τους δύο φίδια που τους έγλειφαν το πρόσωπο. Ο Πρίαμος και η Εκάβη άρχισαν να φωνάζουν και τα φίδια αποτραβήχθηκαν, αλλά είχαν προλάβει, ως όργανα του θεού, να τους δώσουν το χάρισμα της μαντικής. Για την Κασσάνδρα λεγόταν ότι προέλεγε το μέλλον μετά από θεϊκή έμπνευση, όπως η Σίβυλλα και η Πυθία. Από την άλλη, ο Έλενος το έπραττε ερμηνεύοντας τις κινήσεις και τις κραυγές των πουλιών (οιωνοσκοπία).
Η πρώτη από τις συγκεκριμένες προφητείες της Κασσάνδρας που αναφέρονται από τις πηγές ήταν ότι ο Πάρις θα έφερνε καταστροφή στην πόλη, όταν αυτός επέστρεψε για πρώτη φορά στην Τροία, χωρίς να είναι γνωστή η πριγκηπική του ιδιότητα. Αργότερα, όταν έφερε και την Ωραία Ελένη στην πόλη, η Κασσάνδρα είπε πως η απαγωγή αυτή θα προκαλούσε τον αφανισμό της Τροίας, αλλά κανένας δεν την πίστευε. Η Κασσάνδρα ήταν η πρώτη που γνώριζε ότι ο πατέρας της επέστρεφε από τον Αχιλλέα με τη σορό του Έκτορα. Η Κασσάνδρα και ο Λαοκόων προσπάθησαν με κάθε τρόπο να πείσουν τους Τρώες να μη βάλουν μέσα στην πόλη τον Δούρειο Ίππο. Η Κασσάνδρα τους είπε μάλιστα «καθαρά και ξάστερα» ότι το ξύλινο εκείνο άλογο ήταν γεμάτο με οπλισμένους εχθρούς, αλλά και πάλι δεν έγινε πιστευτή.
Μετά την άλωση της Τροίας, η Κασσάνδρα κατέφυγε στον ναό της Αθηνάς. Εκεί έφθασε ο Αίας ο Λοκρός με κακές διαθέσεις. Η Κασσάνδρα αγκάλιασε το άγαλμα της θεάς και ικέτευε έλεος. Ο Αίας την τράβηξε από τα μαλλιά, οπότε το άγαλμα σείσθηκε από τη βάση του. Η Κασσάνδρα βιάστηκε μέσα στο ναό. Οι άλλοι Έλληνες που το είδαν αυτό αγανάκτησαν από τη φοβερή ιεροσυλία, τόσο ώστε είχαν σκοπό να λιθοβολήσουν τον Αίαντα. Τότε ο Αίας βρήκε καταφύγιο στον βωμό της ίδιας θεάς την οποία πριν από λίγο είχε προσβάλει με τη συμπεριφορά του.
Οι κατακτητές μοιράσθηκαν τις γυναίκες των ηττημένων, οπότε η Κασσάνδρα έπεσε στον κλήρο του Αγαμέμνονα, ο οποίος την ερωτεύθηκε σφοδρά. Κάποιος Τρωαδίτης ήρωας, ο Ορθυονέας, την είχε ζητήσει σε γάμο δίνοντας την υπόσχεση στον Πρίαμο ότι θα έδιωχνε τους πολιορκητές από την Τροία, αλλά σκοτώθηκε στη μάχη από τον Ιδομενέα. Είναι πιθανό ότι η Κασσάνδρα απέκτησε δύο γιους με τον Αγαμέμνονα, τον Τηλέδαμο και τον Πέλοπα. Τελικώς η τύχη της ενώθηκε με τη δική του: όταν έφθασαν στις Μυκήνες δολοφονήθηκαν και οι δύο από την Κλυταιμνήστρα και τον Αίγισθο.
Νεότερα στοιχεία, τα οποία δεν είναι απόλυτα εξακροιβομένα, λένε ότι η Κλυτεμνήστρα της χάρισε την ζωή και την έδιοξε βίαια από την πόλη. Καθ’ οδόν γνώρισε τον Ζάκυνθο και μαζί ιδρισαν την πόλη της Ζακύνθου.

**Στο αρχαιολογικό μουσείο της Αθήνας υπάρχει αναθηματική χάλκινη πλάκα με στοιχεία *//803* που είναι χαραγμένα :

ΙΕΥΔΩΔΩΝΗΣΜΕΔΕ                   Διά της Δωδώνης δέξου
ΩΝΤΟΔΕΣΟΙΔΩΡΟΝΠΕ             αυτό το δώρο που σου στέλνω
ΜΠΩΠΑΕΜΟΥ ΑΓΑΘΩΝ            από εμένα και την οικογένεια μου
ΕΧΕΦΥΛΟΥΚΑΙΓΕΝΕΑ             Αγάθωνας, γιος του Εχέφυλου
ΠΡΟΞΕΝΟΙΜΟΛΟΣΣΩΝ           της οικογένειας από τη Ζάκυνθο,
ΚΑΙΣΥΜΜΑΧΩΝΕΝΤ                 που είναι πρόξενοι των Μολλοσών
ΡΙΑΚΟΝΤΑΓΕΝΕΑΙΣ                 και των συμμάχων τους,
ΕΚΤΡΩΙΑΣΚΑΣΣΑΝ                  απόγονος από 30 γενιές
ΔΡΑΣΓΕΝΕΑ                            της Κασσάνδρας
ΙΑΚΥΝΟΙΟΙ                               της Τροίας

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Λίμνη Ευβοίας

Λίμνη Ευβοίας

ΛΙΜΝΗ ΕΥΒΟΙΑΣ
Η Λίμνη είναι η πρωτεύουσα του Δήμου Ελυμνίων, όμορφη, γραφική, γαλήνια παραθαλάσσια πόλη χτισμένη σε λόφο με πανοραμική θέα, συνδυάζει το απόλυτο γαλάζιο του Ευβοϊκού κόλπου με την πλούσια βλάστηση και το μοναδικό πράσινο του τοπίου τριγύρω, δίνοντας την εντύπωση κυκλαδίτικου νησιού. Γενικά στο σύνολο της η ευρύτερη περιοχή της Λίμνης, διαθέτει θεσπέσια σημεία φυσικού πλούτου αξιοποιημένα με γραφικά κιόσκια και μονοπατάκια που οδηγούν σε ονειρεμένες τοποθεσίες. Θα σας μείνει αξέχαστη η περιήγηση στα σοκάκια της Λίμνης, όπου η νεοκλασική αρχιτεκτονική των περισσότερων κτιρίων είναι του 19ου και 20ου - αιώνα. Τα πολυάριθμα γραφικά δρομάκια της περιοχής που θυμίζουν λαβύρινθο, διατηρούν στο σύνολο τους πλακόστρωτη εικόνα και καταλήγουν σε υπέροχες αυλές διώροφων σπιτιών που σφύζουν από πανέμορφα άνθη και λεμονιές. Σπίτια αρχοντικά, με έντονο το ναυτικό στοιχείο και την αίγλη των παλιών καραβοκύρηδων. Επισκεφτείτε το Μουσείο της πόλης για μια μοναδική Ξενάγηση στην Ιστορία και τον Πολιτισμό της περιοχής. Κατευθυνθείτε στο δυτικότερο άκρο της προκυμαίας της Λίμνης σε ένα στενό πλακόστρωτο δρόμο που οδηγεί στο ασκητήριο του Οσίου Χριστόδουλου αλλά και στον ναό του. Πολύ κοντά στον βράχο, στην σπηλιά που ασκήτευε ο Άγιος θα δείτε ένα πολύ όμορφο πετρόχτιστο κτίριο, το οποίο ήταν το παλιό σφαγείο της Λίμνης και τώρα φιλοξενεί την Λέσχη των Ναυτοπροσκόπων. Μην παραλείψετε να περάσετε και από το μικρό εκκλησάκι της Ζωοδόχου Πηγής «Παναγίτσας», το οποίο είναι χτισμένο πάνω σε ερείπια προγενέστερης παλαιοχριστιανικής Βασιλικής σε μία μικρή πλατεία στο εσωτερικό της Λίμνης. Στο κατώτερο τμήμα του σημερινού παρεκκλησίου υπάρχει ένα κομμάτι αψιδωτού δωματίου με ψηφιδωτό δάπεδο που χρονολογείται στα τέλη του 5ου με αρχές 6ου μχ αιώνα. Απολαύστε το τοπίο και την θάλασσα πίνοντας τον καφέ, το ποτό ή τρώγοντας παγωτό, γλυκό αλλά και τους υπέροχους μεζέδες και τα φρέσκα ψάρια και ντόπια κρεατικά με το παραδοσιακό ούζο, τσίπουρο, κρασί ή την παγωμένη μπύρα στα γραφικά ταβερνάκια της παραλίας της Λίμνης και γνωρίστε την απόλυτη εξυπηρέτηση από τους φιλόξενους κατοίκους της περιοχής. Πηγή: Δήμος Ελυμνίων (www.elimnion.gr)
Λίμνη Εύβοιας

Λίμνη Εύβοιας

Λίμνη Εύβοιας

Λίμνη Εύβοιας

Λίμνη Εύβοιας

Παραθαλάσσιο εκκλησάκι στη Λίμνη Εύβοιας

Λίμνη Εύβοιας

Μονή Οσίου Δαυίδ - Ευβοια

Μονή Οσίου Δαυίδ - Εύβοια

 Η μονή του Οσίου Δαυίδ η οποία βρίσκεται στην καρδιά πυκνόφυτης έκτασης στα χαμηλά των βουνών «Καβαλάρης» και « Ξηρόν όρος» αντίκρυ του χωριού Δρυμώνα και πάνω από το χωριό Καλαμούδι, είναι αφιερωμένη στη Μεταμόρφωση του Σωτήρος.

Στον ναό του Μοναστηριού φυλάσσονται σε καλλίτεχνη λειψανοθήκη τα ευωδιάζοντα και θαυματουργά οστά του Οσίου Δαυίδ του Γέροντος, το θυμιατό και το πετραχήλι του Αγίου (ρωσικής προέλευσης) και άλλα πολύτιμα κειμήλια.
Επίσης, τριγύρω και έξω από την μονή μπορείτε να επισκεφθείτε πολλά εκκλησάκια στην μνήμη διαφόρων Αγίων. Μην παραλείψετε να επισκεφθείτε και το ασκητήριο του Οσίου Δαυίδ, διανύοντας με τα πόδια μία μικρή απόσταση μέχρι την σπηλιά όπου ασκήτεψε ο θαυματουργός Όσιος.
Αξίζει το πέρασμα από το υπόγειο εκκλησίδιο των Αγίων Αναργύρων στην ΝΑ πτέρυγα των κελιών του μοναστηριού, στο οποίο σας δίνεται η δυνατότητα να θαυμάσετε αγιογραφίες του 17ου αιώνα.
Μάλιστα στο κατακομβικό αυτό εκκλησάκι κατά την διάρκεια της Τουρκοκρατίας λέγεται ότι λειτουργούσε «κρυφό σχολειό».
Η ιερά μονή του Οσίου Δαυίδ είναι πολύ γνωστή για τις θείες αρετές ενός χαρισματικού γέροντα μοναχού του μακαριστού Ιάκωβου, που για πολλά χρόνια και μέχρι το τέλος της ζωής του υπήρξε ο ηγούμενος της.
Όσον αφορά το έτος της πρώτης οικοδόμησης της Μονής, προϋπήρχε του 1500, καθώς ο Όσιος Δαυίδ ( έζησε γύρω στο 1550 ) δημιούργησε τη Μονή πάνω στα ερείπια προϋπάρχοντος ναού.
Γιορτάζει στις 6 Αυγούστου (Μεταμόρφωση του Σωτήρος) όπου πραγματοποιείται και ένα πολύ μεγάλο παζάρι στο εξωτερικά της μονής - αλλά και την 1η Νοεμβρίου στην μνήμη του Οσίου. 
Πολλοί χριστιανοί από όλη την Ελλάδα, επισκέπτονται τή Μονή γιά να προσκυνήσουν τά Άγια λείψανα πολλών Αγίων και φυσικά του ιδρυτού της Οσίου Δαυΐδ του Γέροντος.
Ημέρες Πανηγύρεων: Μεταμορφώσεως του Κυρίου (6/8), Οσίου Δαυΐδ (1/11), Αγίων Αναργύρων (1/7), Αγίου Χαραλάμπους (10/2), Κοιμήσεως της Θεοτόκου (15/8) και Αγίου Γεωργίου (23/4).
Ηγούμενος: Αρχιμ. Κύριλλος Γεραντώνης (μοναχοί 17).
Τηλέφωνα: 22270.71297 και 22270.71143.
Ταχυδρομική Διεύθυνση: 340 05  Ροβιές Ευβοίας.
Πηγή: Δήμος Ελυμνίων
Μονή Οσίου Δαυίδ
Μονή Οσίου Δαυίδ


Μονή Οσίου Δαυίδ

Μονή Οσίου Δαυίδ
Μονή Οσίου Δαυίδ

Μονή Οσίου Δαυίδ

Μονή Οσίου Δαυίδ

Μονή Οσίου Δαυίδ
Η ίδρυση και ανέγερση της Μονής, περί το έτος 1540, οφείλεται στον Όσιο Δαυΐδ. Νέος ακόμη στην ηλικία, επέτυχε την ανοικοδόμησή της σε υψόμετρο 500 περίπου μέτρων, κάτω από την σκέπη του Τελεθρίου όρους, ανάμεσα σε πυκνό δάσος πεύκων και ελάτων.
Ο Όσιος καταγόταν από τη Γαρδινίτζα. Νέος ακόμη έγινε μοναχός. Διετέλεσε ηγούμενος της Μονής Βαρνακόβης, ασκήτεψε στο Στείριον όρος και δοκιμάσθηκε από τον οθωμανό άρχοντα της Λιβαδειάς.«Θείω οδηγηθείς Πνεύματι», πέρασε στην Εύβοια, όπου έκτισε Ναό της Μεταμορφώσεως του Κυρίου, σε σημείο όπου προϋπήρχε παλαιότερος Ναός, κοντά στο χωριό Ροβιές και «τελείαν συνεστήσατο Μονήν», στην οποίαν συνέρρευσαν σύντομα πολλοί μοναχοί. Η φήμη της αγιότητός του ξαπλώθηκε γρήγορα, έκανε πολλά θαύματα και πριν την οσιακή κοίμηση του (1 Νοεμβρίου) πολλούς οδήγησε προς σωτηρία «μέγας φανείς εν λόγω και εργω».
Η Μονή, στα χρόνια του Βυζαντίου είχε τιμηθεί με Αυτοκρατορικούς τίτλους, οι οποίοι δυστυχώς καταστράφηκαν κατά την πυρπόλησή της. Ακόμη, Πατριαρχικό σιγίλιο του 1638, επί Πατριάρχου Κυρίλλου, αναγνώριζε την Σταυροπηγιακή και Πατριαρχική αξία της Μονής.
Κατά τη διάρκεια της ἑπαναστάσεως του 1821, οι Μοναχοί βοήθησαν στον Αγώνα, με αποτέλεσμα νά προκαλέσουν την οργή των Τούρκων, οι οποίοι κατέστερψαν ολοσχερώς το Μοναστήρι, το οποίο ανακαινίσθηκε το 1877.
Σε απόσταση χιλιομέτρου βορείως της Μονής βρίσκεται το «Αγιονέρι». Κατά την παράδοση, ο Όσιος Δαυΐδ χτύπησε με το ραβδί του το βράχο και ανέβλησε καλό, άφθονο και ιαματικό νερό. Ακόμη, σε απόσταση 20 λεπτών με τα πόδια στα νότια της Μονής, υπάρχει το «Ασκητήριο» του Οσίου Δαυΐδ, ένα μικρό σπήλαιο σε βράχο, με το παρεκκλήσιο του Αγ. Χαραλάμπους.
Ημέρες δόξης και ανάπτυξης γνώρισε η Μονή στά χρόνια της Ηγουμενίας του μακαριστού Αρχιμ. Ιακώβου Τσαλίκη (1975-1991), ο οποίος άφησε φήμη και μνήμη οσίου ανδρός.
Πηγή: Ιερά Μητρόπολις Χαλκίδος

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;

μυστικο ελληνικο πανεπιστημιο 1
Έχουν φτιάξει (χωρίς να το προβάλουν καθόλου στην Ελλάδα) ένα πανεπιστήμιο που ονομάζεται «Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας» (“International Hellenic University”, IHU). Η πανεπιστημιούπολη έχει χτιστεί ήδη και βρίσκεται στο 14ο χιλιόμετρο Θεσσαλονίκης – Μουδανιών
.
Το πανεπιστήμιο, με τον τρόπο που σχεδιάστηκε, είναι κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες της ευρύτερης περιοχής, όπως τις οραματίζονται οι παγκοσμιοποιητές. Στην ιστοσελίδα του λέει ανοιχτά ότι οι κλάδοι σπουδών είναι συνδεδεμένοι με τις προοπτικές στην Ν.Α. Ευρώπη.
Έχει πολύ λίγες σχολές μέχρι στιγμής, που έχουν να κάνουν με οικονομικές σπουδές, νομικές σπουδές, κοινωνιολογία, εθνολογία και πολιτισμό, επιστημονική έρευνα και τεχνολογία, και μια σχολή με το ενδιαφέρον όνομα «Τμήμα Πολιτιστικών Σπουδών των χωρών της Μαύρης Θάλασσας» (;).
Εκτός από το γεγονός ότι δεν το προβάλλουν καθόλου στα ελληνικά ΜΜΕ για να πληροφορηθούν οι Έλληνες γι’ αυτό, το άλλο που κινεί υποψίες είναι ότι ο ιστότοπος του πανεπιστημίου σχεδιάστηκε σε 16 γλώσσες, αλλά όχι στην Ελληνική! Το «Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας» δεν υποστηρίζεται στην Ελληνική γλώσσα.
Αν δούμε τώρα ποιες γλώσσες υποστηρίζονται στον ιστότοπο, τότε τα ερωτηματικά αυξάνονται.
Αλβανική, Αραβική, Αρμενική, Βουλγαρική, Αγγλική, Γαλλική, Σλαβική, Γεωργιανή, Γερμανική, Ιταλική, Ρουμανική, Ρωσική, Σερβική, Ισπανική, Τουρκική, Ουκρανική.
Ελληνικά πουθενά.
Φοβούνται μήπως οι Έλληνες τους ανακαλύψουν και γίνει θέμα; Ή δεν δέχονται Έλληνες σπουδαστές;
Ρίξε μια ματιά.
Η αρχική σελίδα για την δέσμη θεωρητικών σπουδών:
http://www.hum.ihu.edu.gr
Η αρχική σελίδα για την δέσμη θετικών σπουδών (2 σχολές μόνο):
http://www.tech.ihu.edu.gr
Σ’ αυτή την σελίδα έχουν αναρτήσει τις πόλεις και τις ημερομηνίες εκθέσεων εκπαιδευτικών οργανισμών, στις οποίες σκοπεύουν να λάβουν μέρος για να προωθήσουν το πρόγραμμά τους.