Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Περί Ελευσινίων Μυστηρίων!




 Περί Ελευσινίων Μυστηρίων!
Η λέξη Μυστήριο σημαίνει το απόρρητο, το μυστικό και προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «μυείν» που σημαίνει κλείνω. Ο Μύστης-μυσταγωγός ασκώντας τη μυστική λατρεία προς το θείο προσβλέπει στην ένωση, στη συνοχή της κοινότητας των μυημένων, ανώτερων πνευματικά ανθρώπων.
 Οι αιώνιες αλήθειες της ανθρώπινης ψυχής, ως φυσικές και αλληγορικές αναπαραστάσεις ανθρώπων, μέσω της Δήμητρας, της χθόνιας θεότητας της γης και του Άδη-θανάτου, αποκαλύπτονται στους μυημένους. Η Γη ως μήτηρ με αγροτικό χαρακτήρα και  γονιμότητα συμπυκνώνει τη ζωή και το θάνατο, την εναλλαγή του φωτός και της σκιάς ως φυσικού και μεταφυσικού φαινομένου.
 Η προέλευση των Ελευσινίων Μυστηρίων είναι προελληνική, πελασγική ή μυκηναϊκή. Για πρώτη φορά τέλεση μυστηρίων εντοπίζεται  στη Βοιωτία. Οι Αχαιοί και οι Ίωνες υιοθέτησαν και αφομοίωσαν χθόνιες θεότητες ενώ οι Ευμολπίδες, το βασιλικό γένος της Ελευσίνας, υπήρξαν από τους πρώτους Ιεροφάντες, Κήρυκες και δαδούχους των Ελευσινίων Μυστηρίων.
 Οι Αθηναίοι ήταν βέβαια αυτοί που «απογείωσαν» τα Ελευσίνια Μυστήρια συντελώντας στην απώτατη ακμή τους. Από την εποχή του απογείου του 5ου αι. μ.Χ. και της αίγλης της τυρρανίδας των Πεισιστρατιδών, πολιτικοί, οικονομικοί και κοινωνικοί λόγοι οδήγησαν την Αθήνα σε μια πνευματική ηγεμονία άνευ προηγουμένου. Το Ψήφισμα του Περικλή περί κατάργησης της προσόδου στα Ελευσίνια Μυστήρια απάλειψε τον  ελιτίστικο χαρακτήρα τους, αφού έτσι τα προηγούμενα χρόνια ήταν προορισμένα μόνο για υψηλές «εισόδους». Το «άνοιγμα»,  όμως, των Μυστηρίων σε όλους εκτός των μη ομιλούντων την Ελληνική (π.χ. Πέρσες) τα καθιστά χαμηλότερης πνευματικής ποιότητας.
 Τα Μεγάλα Μυστήρια διαρκούσαν 9 ημέρες και θεωρούνταν Πανελλήνια Γιορτή. Κάθε  Φθινόπωρο, κατά τις αρχές του Οκτωβρίου, από την εποχή της Τυραννίδας των Πεισιστρατιδών κατά το απόγειο του 5ου αι. π.Χ. οι Αθηναίοι τελούσαν  τα Ελευσίνια Μυστήρια μεταφέροντας τα ιερά αντικείμενα σε κίστη (καλάθι) από την Ελευσίνα στην Αθήνα και το αντίστροφο.
 Ο Άρχων Βασιλεύς στην Ποικίλη Στοά της Αγοράς πρωτοστατούσε στην κάθαρση με αλμυρό νερό και αργότερα στην πορεία στην Ιερά Οδό προς την Ελευσίνα. Στην στάση του Κηφισού οι αισχρολογίες και τα άσεμνα αστεία αποτελούσαν τον προάγγελο της μυστηριακής τελετουργίας του Τελεστηρίου: η εναλλαγή σκότους και φωτός που συνάδει με την αρχιτεκτονική δόμηση του κτιρίου, τα δρώμενα για τη Μητέρα, την Κόρη και τον Πλούτωνα (όπως αναπαριστώνται κυρίως σε αρχαία έργα τέχνης) που συμβολίζουν τον ιερό γάμο ζωής και θανάτου, ώθησαν τον Αριστοφάνη, τον Πλάτωνα, άλλους αρχαίους και χριστιανούς συγγραφείς καθώς και νεότερους μελετητές, όπως τον Φουκάρ και τον Νόακ, να υποθέσουν τη χρήση μηχανημάτων προς εντυπωσιασμό κατά την τέλεση των Ελευσινίων Μυστηρίων.
 Τα έντονα αυτά θεατρικά στοιχεία καθώς και οι ισχυροί συμβολισμοί ( στάχυς του αδύτου, μύηση, Τελετή, Εποπτεία) θα προσφέρουν αργότερα στο Χριστιανισμό, σύμφωνα και με τη μαρτυρία του Ιππόλυτου, χριστιανού συγγραφέα του 2ου αι. μ.Χ. , ιδεολογικό περιεχόμενο συμβατό με αυτό των Ελευσινίων: θερισμός=θάνατος/ελπίδα=προσδοκία ανάστασης. Βέβαια,  με την έλευση  και τελειωτική επικράτηση του Χριστιανισμού και την Εσχατολογική του Διδασκαλία τα Ελευσίνια Μυστήρια έλαβαν χαρακτήρα περισσότερο τελετουργικό και αποστεωμένο.
 Της Αμαλίας  Κ. Ηλιάδη, φιλολόγου-ιστορικού (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας απ’ το Α.Π.Θ.) Υπεύθυνης Σχολικής Βιβλιοθήκης 2ου Ε.Π.Α.Λ.  Τρικάλων, ailiadi@sch.gr
http://users.sch.gr/ailiadi , http://blogs.sch.gr/ailiadi,  http://www.matia.gr, http://www.emy67.wordpress.com

"Τα αρχαία αγάλματα δεν ήταν λευκά αλλά... πολύχρωμα!"


 "Τα αρχαία αγάλματα δεν ήταν λευκά αλλά... πολύχρωμα!"
 Η εικόνα των ολόλευκων αρχαίων αγαλμάτων είναι λανθασμένη, υποστηρίζουν επιστημονικά άρθρα του Χάρβαρντ και του Πανεπιστημίου του Κολοράντο! Στην πραγματικότητα τα αγάλματα και τα γλυπτά των αρχαίων Ελλήνων και των Ρωμαίων ήταν βαμμένα με έντονα χρώματα, προσθέτουν. Με το πέρασμα των αιώνων και την επίδραση του ανέμου, του ήλιου και της άμμου, τα χρώματα χάθηκαν, σαν να πέρασε από πάνω τους  ένα χημικό αποχρωματισμού.















  Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν τα επιστημονικά δημοσιεύματα, για να διαπιστώσει κανείς την αλήθεια της θεωρίας αυτής, αρκεί να ρίξει υπεριώδες φώς πάνω σε ένα άγαλμα. Όταν η κατεύθυνση του φωτός είναι σχεδόν παράλληλη με την επιφάνεια του αντικειμένου, τότε τα ίχνη του χρώματος γίνονται ορατά! Καθώς τα διαφορετικά χρώματα σβήνουν με διαφορετικό ρυθμό, το φως αποκαλύπτει τα πολύπλοκα σχέδια του χρώματος που κάποτε υπήρχαν στην λευκή επιφάνεια.

  Το smithsonianmag.com και ο αρχαιολόγος Vinzenz Brinkmann δημιούργησαν τις αναπαραστάσεις που βλέπετε για να δώσουν την πραγματική εικόνα κάποιων αγαλμάτων και γλυπτών της αρχαιότητας.Κάτι ανάλογο είχε κάνει και


















Πηγές: Harvard, The Smithsonian, Colorado University

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ HD ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ !

Έκλεισαν συμφωνία: Τουρκική ναυτική βάση στη Λιβύη!


Έκλεισαν συμφωνία: Τουρκική ναυτική βάση στη Λιβύη!

Η νέα μεταβατική κυβέρνηση της Λιβύης ζήτησε από το τουρκικό Ναυτικό να αναλάβει την αναδιοργάνωση και το κτίσιμο εξ αρχής του λιβυκού Ναυτικού και σε αντάλλαγμα προσφέρει τουλάχιστον μία βάση στην περιοχή της Βεγγάζης, ακριβώς απέναντι από την Κρήτη και τις περιοχές όπου κρύβουν τα χρυσοφόρα κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου. Η Άγκυρα, όπως αναφέρουν πηγές του ΝΑΤΟ, δέχθηκε ασμένως της λιβυκή πρόταση και ένα πρώτο μεγάλο κλιμάκιο Τούρκων αξιωματικών, μηχανικών και ειδικών οπλικών συστημάτων θα ταξιδέψει μέχρι το Πάσχα στην Βεγγάζη. Αυτονόητο είναι ότι ανοίγεται και μια τεράστια αγορά για την τουρκική αμυντική βιομηχανία. 
Θα είναι η δεύτερη βάση που θα αποκτήσει το τουρκικό Ναυτικό μετά την βάση της Αλβανίας και θα έχει ολοκληρώσει την περικύκλωση της χώρας και από το Νότο μετά τον Βορρά και τα πολύ σοβαρά στρατηγικά προβλήματα που έχει δημιουργήσει η βάση της Αλβανίας στον ανεφοδιασμό των τουρκικών υποβρυχίων που δρουν σε Ιόνιο και Αδριατική. 
Οι τουρκολιβυκές σχέσεις έγιναν πολύ στενές μετά την μπλόφα της Τουρκίας στο ΝΑΤΟ τον περασμένο Μάρτιο, όταν αρνούντο να δώσουν το "πράσινο φως" για επέμβαση της Συμμαχίας στην βορειοαφρικανική χώρα πριν πάρουν όλες τις εγγυήσεις ότι μεταπολεμικά η Λιβύη στα έδινε τις αναγκαίες αντιπαροχές στην Τουρκία. Έτσι και έγινε. Μόνο τυχαίο δεν ήταν η αποστολή του Α.Νταβούτογλου, μεσούντος του πολέμου στην Βεγγάζη για συζητήσεις με την μεταβατική κυβέρνηση των τότε ανταρτών. 
Η πρόσφατη αρνητική για την Ελλάδα τοποθέτηση της Αιγύπτου για την ελληνική ΑΟΖ και το Καστελόριζο καθώς και η συγκεκριμένη ειδική σχέση που τείνει να δημιουργηθεί μεταξύ Λιβύης και Τουρκίας αποδεικνύει ότι ο Τούρκος ΥΠΕΞ Αχμέτ Νταβούτογλου, φαίνεται ότιι έχει θέσει σε εφαρμογή ένα στρατηγικό σχέδιο για την δημιουργία προβλημάτων μεταξύ της Ελλάδας και των χωρών με τις οποίες η χώρας μας μοιράζεται θαλάσσια σύνορα, ώστε να εξουδετερωθεί οποιαδήποτε προσπάθεια της ελληνικής κυβέρνησης για την αξιοποίηση των πόρων της ΑΟΖ. 
Στα νότια της Κρήτης περιπολεί πλέον σχεδόν μόνιμα ένας αριθμός τουρκικών φρεγατών MEKO-200HN και O.H.Perry, όπως επίσης από εκεί περνούν τα υποβρύχια που ανεφοδιάζονται στην Αλβανία. Εφεξής θα έχουν νέα βάση ανεφοδιασμού και στην Βεγγάζη, αλλά και μια χώρα της οποία το Ναυτικό θα έχει κτιστεί εξ αρχής από την Τουρκία, με ότι αυτό συνεπάγεται ως στρατηγικός αντιπερισπασμός...  

defencenet

ΕΛ ΜΙΝΑ: ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΛΙΒΑΝΟΥ - EL MINA: THE GREEK SPEAKING VILLAGE OF LEBANON


ΕΛ ΜΙΝΑ: ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΛΙΒΑΝΟΥ - EL MINA: THE GREEK SPEAKING VILLAGE OF LEBANON

 -الميناء:اليوناني قرية بنان

Ο oρθόδοξος ελληνισμός του Λιβάνου χρονολογείται από τον 19ο αιώνα και ενισχύθηκε κατά την περίοδο της Μικρασιατικής Καταστροφής (από τη Σμύρνη και την Κωνσταντινούπολη) και κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Είναι αξιοσημείωτο ότι η πρώτη ελληνική κοινότητα με την επωνυμία "Φιλόπτωχος Ελληνική Κοινότης Βηρυττού" (σύμφωνα με στοιχεία του ενημερωτικού δελτίου Greek community of Beirut) ιδρύθηκε πολύ πριν από την ανεξαρτησία του Λιβάνου, με άδεια της τότε Λιβανέζικης κυβέρνησης και της Γαλλικής αρμοστείας, το 1926. Αμέσως ακολούθησε η "Αστική Ελληνική Σχολή" και η ίδρυση της "Ενωσης Ελληνίδων Κυριών" και του αθλητικού συλλόγου "Αετός", ο οποίος εξελίχθηκε αργότερα στην "Ελληνική Λέσχη Βηρυττού".

Σύμφωνα με τις πηγές της ελληνικής πρεσβείας, η εγγεγραμμένη ελληνική κοινότητα σήμερα ανέρχεται στους 3.000 κατοίκους. Κυριότερη ίσως εστία ελληνοφωνίας στο Λίβανο αποτελούν οι κρητικής καταγωγής κάτοικοι της χώρας, οι οποίοι κατοικούν στο βόρειο Λίβανο και είναι, κατά πλειοψηφία, μουσουλμανικού δόγματος. Σύμφωνα με τα δεδομένα πραγματοποιηθείσης επιτόπιας ερευνάς μας (Τσοκαλίδου, 2000), οι ελληνόφωνες εστίες της χώρας συγκεντρώνονται κυρίως στην πρωτεύουσα Βηρυττό και την Τρίπολη του Β. Λιβάνου. Τέλος, εκτός από τους ελληνικής καταγωγής κατοίκους της χώρας, στο Λίβανο υπάρχει και ακαδημαϊκή εστία ελληνομάθειας, η θεολογική σχολή του Balamand στο Β. Λίβανο, η οποία προετοιμάζει ορθοδόξους ιερείς με υψηλό βαθμό ελληνομάθειας. Η σχολή αριθμεί 60 φοιτητές (ανάμεσά τους και λίγες φοιτήτριες), οι οποίοι παρακολουθούν κάθε μέρα μαθήματα στα Ελληνικά.
'Οπως προείπαμε, οι κυριότερες εστίες του ορθοδόξου ελληνισμού στο Λίβανο είναι η πρωτεύουσα Βηρυττός και η Τρίπολη του Β. Λιβάνου. Εκτός από την "Ελληνική Κοινότητα" υπάρχει και η "Ελληνική Λέσχη", με αυτόνομη διοίκηση, η οποία απαρτίζεται από νεαρά μέλη τής ελληνικής κοινότητας και διοργανώνει ξεχωριστές εκδηλώσεις για τη διατήρηση της ελληνικής ταυτότητας στο Λίβανο. Το σημερινό σχολείο της ελληνικής κοινότητας Βηρυττού ενισχύεται από την ελληνική πολιτεία με αποστολή αποσπασμένου δασκάλου, αλλά συντηρείται αποκλειστικά από την ελληνική κοινότητα Βηρυττού.
Στην Τρίπολη του Β. Λιβάνου λειτουργεί εδώ και 40 χρόνια Ελληνική Λέσχη, στην οποία συχνά λειτουργεί και σχολείο Ελληνικών. Είναι αξιοσημείωτο το ενδιαφέρον ατόμων μη-ελληνικής καταγωγής στο Λίβανο για την ελληνική γλώσσα, με την οποία μπορούν να αισθάνονται άνετα τόσο ο ορθόδοξος ντόπιος πληθυσμός (περίπου 15% του συνόλου), λόγω κοινού θρησκεύματος, αλλά και οι υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες, που μαθαίνουν από νωρίς να εκτιμούν την ελληνική παράδοση, κυρίως για λόγους παλαιών ιστορικών δεσμών αλλά και γεωγραφικής εγγύτητας. Ταυτόχρονα, όμως, τα περιορισμένα μέσα που διαθέτουν τα ελληνικά κοινοτικά σχολεία (ιδίως η έλλειψη βιβλίων και εκπαιδευμένου διδακτικού προσωπικού) συνεπάγονται και χαμηλό επίπεδο ελληνομάθειας, ενώ έμφαση δίνεται σε επιφανειακά στοιχεία της ελληνικής κουλτούρας, όπως είναι οι χοροί και οι εθνικές γιορτές.
ο Κρητικός Σύνδεσμος ("Φιλανθρωπικός Κοινωνικός Λιβανέζικος Κρητικός Σύλλογος") ιδρύθηκε το 1996 στο επίνειο της Τρίπολης του Β. Λιβάνου, την Ελ Μίνα. Σύμφωνα με το καταστατικό τού συλλόγου, τα μέλη του αυτοπροσδιορίζονται ως πρόσφυγες από την Κρήτη (τέλη του 19ου-αρχές 20ου αι. με έτος ίδρυσης το 1897), οι οποίοι μετοίκησαν στο Λίβανο και ειδικά στις περιοχές τής Τρίπολης και της Ελ Μίνα. Σκοπός τους είναι η βελτίωση του βιοτικού επιπέδου και η επιτέλεση φιλανθρωπικού και κοινωνικού έργου, με τρόπο αφιλοκερδή και χωρίς πολιτικές επιδιώξεις. Αξιοσημείωτο είναι ότι στο καταστατικό του συνδέσμου δεν γίνεται καμμία αναφορά στο θρήσκευμα των μελών. Οι ίδιοι δηλώνουν ότι το γεγονός ότι ζουν σε μία πολυθρησκευτική κοινωνία έχει συντελέσει στη διαμόρφωση μιας ανεκτικής στάσης απέναντι στη θρησκεία. Η ελληνική πρεσβεία τού Λιβάνου τούς αντιμετωπίζει συχνά με δυσπιστία, ενώ οι ίδιο νιώθουν ότι δεν καθιστούν αρκετά αισθητή την παρουσία τους ως ελληνόφωνη εστία της διασποράς παρ' όλο που εξακολουθούν να διατηρούν την κρητική τους συνείδηση και να επιθυμούν σχέσεις με την μητροπολιτική Ελλάδα. Ενδεικτικά, πολλοί δήλωσαν ότι, παρ' όλο που είναι μουσουλμάνοι, είναι μονογαμικοί και θεωρούν το διαζύγιο ντροπή, θέλοντας έτσι να αποδείξουν την προτίμησή τους σε κάποιες χριστιανικές ελληνικές παραδόσεις. Μέχρι να αρχίσει ο εμφύλιος πόλεμος στο Λίβανο (1975), η κοινότητά τους ήταν πολύ δεμένη και απόλυτα ενδογαμική. 'Επειτα όμως, πολλοί αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν και η κοινότητα διασπάστηκε, ενώ όπως τονίζουν οι ίδιοι, οι σχέσεις τους με τους Λιβανέζους συμπολίτες τους υπήρξαν πάντοτε άριστες. Η πλειοψηφία τής κοινότητας διατηρεί τα Ελληνικά σε ικανοποιητικό βαθμό, ενώ ένα μέρος της έχει μόνο παθητική γνώση της γλώσσας.

Orthodox Hellenism in Lebanon dates from the 19th century and was strengthened at the period of the Asia Minor destruction (from the Smyrna and Constantinople) and during the Second World War. It is remarkable that the first Greek community with the name " Greek Benevolent Association of Beirut" was founded much before the independence of Lebanon, with the authorization of the then Lebanese government and French governorship, in 1926.This was immediately followed by the "Urban Greek School" and the foundation of the "Union of Greek Ladies" and the athletic association "Eagle", which developed later in the "Greek Club of Beirut". According to the sources of the Greek embassy, the registered Greek community today amounts 3.000 residents.However, the main source of Greek speakers in Lebanon constitute the Cretan origin residents of country, who live in Northern Lebanon and are, in their majority, Muslim in doctrine. According to the data of our realized research which took place on the spot (Tsokalidou, 2000), the Greek-speaking enclaves of the country are assembled mainly in the capital Beirut and Tripoli in N. Lebanon. Finally, apart from the Greek origin residents of country,there also exists in Lebanon an academic institution of Greek language learning.This is the theological faculty of Balamand in N. Lebanon, which prepares Orthodox priests with a high degree of Greek language proficiency. The faculty numbers 60 student(among them a few female students), who study courses in the Greek daily.As we have mentioned, the main enclaves of Orthodox Hellenism in Lebanon are the capital Beirut and Tripoli in Northern Lebanon. Apart from the "Greek Community" the "Greek Club",also exists with an autonomous administration, which is composed by young members of the Greek community and organizes separate events for the maintenance of Greek identity in Lebanon. The current school of the Greek community in Beirut is strengthened by the Greek state by sending school teachers from Greece, but is maintained exclusively by the Greek community of Beirut. In Tripoli in Northern Lebanon,a Greek Club functions for 40 years, which often also functions as a Greek school. The interest of individuals of non-Greek origin in Lebanon for the Greek language is remarkable.By learning Greek,the Orthodox local population (roughly 15% of total), become to feel more comfortable of their common religion, but also the remainder social groups, learn from an early age to appreciate the Greek culture, mainly for reasons of old historical connections but also geographic proximity. Simultaneously, however, the Greek Community schools have a limited ability (the lack of books and educated instructive personal) to teach the Greek language and this results in low level Greek proficiency,and emphasis is given in superficial elements of the Greek culture, such as dances and the national holidays.The Cretan Association ("Charitable Social Lebanese Cretan Association") was founded in 1996 at the port of Tripoli of N. Lebanon, El Mina. According to constitution of the association, its members are self-proclaimed as refugees from Crete (late 19th-beginning of 20th century, with the year of foundation 1897), who emigrated to Lebanon and specifically in the regions of Tripoli and El Mina. Their aim is the improvement of their standard of living and the realization of charitable and social work, with without economic profit and without political objectives.It is remarkable that in the statute of the association there is no mention about the religion of the members. They themselves declare that the fact that they live in a multi-religion society has contributed in the creation of an accepting attitude in regards of religion. The Greek embassy in Lebanon, faces them often with mistrust,(mainly because they are Muslims) while they themselves feel that they do not render enough , their presence as a Greek-speaking community in the diaspora, even though they all continue maintaining their Cretan conscience and wishing for relations with metropolitan Greece. Indicatively, many declared that, even though they are Muslim, they are monogamous and consider divorce to be a shame, wanting thus to prove their preference in certain christian Greek traditions. Until the beginning of the civilian war in Lebanon (1975), their community was very tied together and completely endogamous. After the war however, many were forced emigrate and the community was split, while they stress , their relations with their Lebanese fellow-citizens have always been excellent. The majority of the community maintains Greek in a satisfactory degree, while part of it has only a passive knowledge of language.

By Roula Tsokalidou

Οι συκοφάντες του Καραμανλή, “πρόθυμοι” του Παπαδήμου


Οι συκοφάντες του Καραμανλή, “πρόθυμοι” του Παπαδήμου

ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ 
και οι «εχθροί» της Κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου
(Του Προκόπη Παυλόπουλου στο περιοδικό «ΕΠΙΚΑΙΡΑ» τ. 116 της 5/1/2012, σ. 92)
Ιδίως τις τελευταίες εβδομάδες παρατηρείται μια, ολοένα και εντεινόμενη, προσπάθεια να εμφανισθεί ότι η Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου «βάλλεται», μάλιστα δε «συστηματικά», από «εχθρούς» και «πολέμιους» κατά την επιτέλεση της αποστολής που έχει αναλάβει. Αναζήτησα και εγώ, όπως φαντάζομαι και πολλοί άλλοι, τους «δράστες» μιας τέτοιας «υπονομευτικής» επιχείρησης. Πλην όμως οφείλω να ομολογήσω ότι το εγχείρημά μου απέβη επί ματαίω. Και εξηγούμαι:

Ο πυρήνας του συστήματος των ΜΜΕ, τόσο του γραπτού όσο και του ηλεκτρονικού Τύπου, που είναι σε θέση να διαμορφώσει αυτό που λέμε στην καθομιλουμένη «κοινή γνώμη» -και το απέδειξε εμπράκτως όταν το σύστημα αυτό, τουλάχιστον στη μεγάλη πλειοψηφία του, συνέβαλε καθοριστικώς στην πτώση της Κυβέρνησης Καραμανλή με το να τρώσει τον ηθικό της θώρακα φορτώνοντάς της είτε ανύπαρκτα, όπως αποδεικνύεται τώρα, σκάνδαλα είτε υπαρκτά πλην όμως «καταπράσινα» σκάνδαλα- όχι μόνο δεν «πολεμά» την Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου αλλά την στηρίζει παντοιοτρόπως. Αψευδής μάρτυρας είναι και το γεγονός ότι πολύ δύσκολα παρέχει forum ελεύθερης έκφρασης σε όποια πολιτική φωνή «τολμά» να την κριτικάρει αυστηρά. Ιδίως δε εκείνοι οι οικονομικοί κύκλοι, οι οποίοι έχουν διαχρονικώς την τάση να εμπλέκονται, δι’ ίδιον προφανώς 

λογαριασμόν, ενεργώς στα πολιτικά δρώμενα –και πάλι η «περιπέτεια» της Κυβέρνησης Κ. Καραμανλή τους φωτογραφίζει- αποδεικνύονται, κάθε μέρα και περισσότερο, πραγματικοί «στυλοβάτες» του κ. Λ. Παπαδήμου προσωπικώς αλλά και του μεγαλύτερου μέρους της Κυβέρνησής του.


Υπό τα δεδομένα αυτά διερωτάται κάθε καλόπιστος σε ποιο χώρο βρίσκονται, τέλος πάντων, οι θρυλούμενοι «εχθροί» και «πολέμιοι» της Κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου; Εκτός αν οι διακινούντες μια τέτοια «πολεμική» θεωρία εκλαμβάνουν ως ηθικούς αυτουργούς και συνεργούς της κατά της Κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου «εκστρατείας» όσους προσπαθούν να καταδείξουν την ουσία της φύσης και της αποστολής της καθώς και τη συνακόλουθη ανάγκη διεξαγωγής εκλογών, προκειμένου να λήξει, όσο γίνεται πιο σύντομα, μια εκκρεμότητα η οποία κινδυνεύει να μετατρέψει την τραγική οικονομική κρίση που βιώνουμε και σε κρίση Δημοκρατίας, με τις εντεύθεν ακόμη πιο τραγικές συνέπειες.

Αν όμως είναι έτσι τότε η μόνη απάντηση που αρμόζει στους εξυφαίνοντες τα κατά της Κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου «πολεμικά» σενάρια είναι ότι μάλλον παραπέμπουν, με τη νοοτροπία τους, στο μύθο της Κασσάνδρας και της κατάληξης των μαντικών της ικανοτήτων.
  1. I. Αξίζει λοιπόν, νομίζω, να σταθούμε στα βασικά σημεία του μύθου αυτού, όταν μάλιστα είναι γνωστό ότι κάθε μύθος- όχι βέβαια το κάθε παραμύθι- μπορεί, υπό προϋποθέσεις ιστορικής αλήθειας, να μας διδάξει πολλά.

Α. Κατά τον Όμηρο[1] η Κασσάνδρα ήταν μια από τις ωραιότερες κόρες του Πριάμου και της Εκάβης, προικισμένη με ιδιαίτερες μαντικές ικανότητες. Για την ιδιομορφία των ικανοτήτων της αυτών δεν υπάρχει άλλη ομηρική μαρτυρία. Κατά συνέπεια, τα όσα επ’ αυτής γνωρίζουμε σήμερα προκύπτουν από μεθομηρικές πηγές. Σπουδαιότερες τέτοιες πηγές είναι ο Πίνδαρος[2]και, κυρίως, ο Αισχύλος στην τριλογία «Ορέστεια»[3], οι οποίοι τοποθετούν την Κασσάνδρα, από πλευράς μαντικής τέχνης, στο επίπεδο της Πυθίας και της Σίβυλλας, υπό τις ακόλουθες ιδιαιτερότητες:

Β. Ο θεός Απόλλων ερωτεύθηκε την όμορφη Κασσάνδρα. Για να ενδώσει στα θέλγητρά του της έδωσε ως δώρο τη δύναμη να προβλέπει το μέλλον. Εκείνη όμως, στη συνέχεια, αρνήθηκε να υποκύψει στις απαιτήσεις του Απόλλωνα και περιορίσθηκε σ’ έναν απλό «ασπασμό». Ο θεός, για την «αγνωμοσύνη» της, την καταδίκασε στο μαρτύριο του να μην γίνονται πιστευτές οι δυσοίωνες προβλέψεις της. Και για του λόγου το ασφαλές όταν αργότερα, μετά την πτώση της Τροίας, η Κασσάνδρα έφθασε στο Άργος ως παλλακίδα, πλέον, του Αγαμέμνονα, του προέβλεψε την δολοφονία του από το δίδυμο Κλυταιμνήστρα-Αίγισθος. Δεν έγινε, και πάλι, πιστευτή. Κάπως έτσι τελείωσε, κατά το μύθο, μια από τις πιο ζοφερές πτυχές του «βίου και της πολιτείας» των Ατρειδών, μέσα από το σύμπτωμα του «συνδρόμου τους Κασσάνδρας».

  1. II. Και τώρα στα καθ’ ημάς, ως προς την Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου και τους «εχθρούς» της: Μήπως για κάποιους –γνωστούς από το παρελθόν τους ως εθισμένους στο να επηρεάζουν, αναρμοδίως, τα πολιτικά μας πράγματα- είναι ενοχλητικές ορισμένες φωνές που, απλώς και πάντα αποκλειστικώς στο πλαίσιο της δικής τους αποστολής και πεποίθησης, σπεύδουν ν’ αποτυπώσουν την σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα καθώς και να επισημάνουν τους κινδύνους, και για τη Δημοκρατία και για την οικονομία, από την αδικαιολόγητη παράταση της συμπεφωνημένης θητείας του υφιστάμενου κυβερνητικού σχήματος; Και ας δούμε πόσο «εχθρικές» είναι οι ουσιωδέστερες επισημάνσεις αυτής της πλευράς:

Α. Πόσο «εχθρική» φαντάζει η θέση, σύμφωνα με την οποία η Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου δεν είναι «γνήσιο τέκνο» λαϊκής ετυμηγορίας- αλήθεια, το Εκλογικό Σώμα, ύστερα από πολιτική απάτη, δεν ψήφισε τον «λεφτά υπάρχουν», «Καπετάνιο του Τιτανικού», κ. Γ. Παπανδρέου, συκοφάντη της Χώρα μας διεθνώς περί διαφθοράς;- και δεν προήλθε καν από ελεύθερη συναίνεση των Πολιτικών Αρχηγών, όπως π.χ. η Οικουμενική Κυβέρνηση Ζολώτα; Δεν είναι ιστορικώς ακριβές ότι η Κυβέρνηση αυτή επεβλήθη, μετά την εξευτελιστική για τον Τόπο «εκπαραθύρωση» του κ. Γ. Παπανδρέου στις Κάννες, ως όρος για την καταβολή της 6ης δόσης και, άρα, υπό τα «καυδιανά δίκρανα» της πτώχευσης της Ελλάδας; Π.χ. ο κ. Α. Σαμαράς επιδίωξε το σχηματισμό της Κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου ή, ενώ είχε –και ορθώς- προτείνει ως δημοκρατικώς αναγκαία ημερομηνία εκλογών την 4ηΔεκεμβρίου 2011, εξαναγκάσθηκε, για λόγους εθνικού συμφέροντος, απλώς να την στηρίξει;

Β. Κατόπιν τούτου πόσο «εχθρική» εμφανίζεται η διαπίστωση, που συνάδει απολύτως προς την δημοκρατική και κοινοβουλευτική μας τάξη, ότι η Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου έχει συγκεκριμένη αποστολή –αυτήν που διαγράφεται ρητώς στη συμφωνία πάνω στην οποία βασίζεται η στήριξή της- και, επομένως, συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα; Ήτοι μόνον εκείνο, εντός του οποίου μπορεί και πρέπει να διεκπεραιωθεί η ως άνω αποστολή;

Γ. Συνακόλουθα, πόσο «εχθρική» είναι δυνατό να κρίνεται η άποψη, κατά την οποία κάθε υπέρβαση του θεματικού και χρονικού αυτού πλαισίου από την Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου συνιστά παραβίαση των κανόνων της δημοκρατικής και κοινοβουλευτικής μας οργάνωσης και λειτουργίας; Πολλώ μάλλον όταν:

1. Την Κυβέρνηση αυτή, ως προς τα κρίσιμα για την συγκυρία Υπουργεία, συνθέτουν αποκλειστικώς οι ίδιοι Υπουργοί της Κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου, οι οποίοι ευθύνονται, επίσης αποκλειστικώς, για την καταστροφική οικονομική πολιτική που μας οδήγησε στο τωρινό τραγικό αδιέξοδο. Υπουργοί που σήμερα, αφού «αποκηρύσσουν» μετά βδελυγμίας τον Αρχηγό τον οποίο προηγουμένως υμνούσαν και στήριζαν άνευ όρων, ασχολούνται μόνο με την εντός του καταρρέοντος ΠΑΣΟΚ «δελφινομαχία», προκειμένου να περισώσουν το πολιτικό τους «μέλλον».

2. Η Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου ακολουθεί την ίδια καταστροφική οικονομική πολιτική, δίχως ίχνος αναπτυξιακής προοπτικής –αρκεί μόνο το εντελώς πρόσφατο παράδειγμα της γιγάντωσης των φορολογικών τεκμηρίων- που παραβιάζει κατάφωρα το Σύνταγμα και, ιδίως, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην κοινωνική έκρηξη, αφού εξουθενώνει πλήρως τους οικονομικώς ασθενέστερους. Άλλωστε ο ίδιος ο κ. Γ. Παπανδρέου δεν διακηρύσσει, urbi et orbi- με τη συνήθη για τις περιστάσεις συνδρομή των nepotes (όρα τον αδελφό του κ. Ν. Παπανδρέου) της familiae Παπανδρέου- ότι η Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου συνεχίζει το «σωτήριο» έργο του, δίχως ο σημερινός Πρωθυπουργός να το διαψεύδει, έστω και «για τα μάτια του κόσμου»;

Δ. Επιπλέον, πόσο «εχθρικός» μπορεί να χαρακτηρισθεί ο συλλογισμός ότι, ύστερα από τα όσα εκτέθηκαν, η μακροημέρευση της Κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου, χωρίς να εγγυάται καμία σημαντική αλλαγή στο μελανό οικονομικό μας τοπίο, το μόνο στο οποίο μπορεί να χρησιμεύσει θα ήταν, ουσιαστικώς, να μεταθέσει τις τεράστιες πολιτικές –και όχι μόνον- ευθύνες της Κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου και σ’ όσους τη στηρίξουν και, κατά λογική ακολουθία, να περισώσει τους ναυαγούς του πράσινου «Τιτανικού»; Δηλαδή τον κ. Γ. Παπανδρέου και το πολιτικό του «πλήρωμα», που τώρα τον κατηγορεί ευθέως για την πορεία προς το «παγόβουνο» της οικονομικής μας καταστροφής;

Ε. Τέλος- και το ουσιωδέστερο- ποιοι είναι εκείνοι που, κατ’ αποτέλεσμα, θεωρούν «εχθρική» την άποψη ότι τη διέξοδο από τα σημερινά αδιέξοδα πρέπει να δώσει ο μόνος αρμόδιος, ήτοι ο Ελληνικός Λαός; Από πότε και για ποιο λόγο κάποιοι νομίζουν ότι έχουν τη δύναμη να επιβάλλουν Κυβερνήσεις ερήμην του Εκλογικού Σώματος και, a fortiori, να προκαταλαμβάνουν ή και να «προβλέπουν» την ετυμηγορία του, με την άκρως αντιδημοκρατική «απόφανση» «ε και τι καλλίτερο πρόκειται να δώσουν οι εκλογές!»;

Εν κατακλείδι: Όλοι εκείνοι που αγωνιούν μπροστά στην «εντέχνως» καλλιεργούμενη προοπτική μιας, εκτός σύγχρονου δημοκρατικού πλαισίου, παράτασης του βίου της Κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου δεν είναι «εχθροί» της. Απλώς έχουν την -φυσικά κατά τη γνώμη των από καιρό «γνωστών» επίδοξων «κηδεμόνων» της πολιτικής μας σκηνής- «κακή συνήθεια» να πιστεύουν πάντα στην, θεσμικώς και πολιτικώς εξαγνιστική, ρυθμιστική δύναμη των δημοκρατικών κανόνων. Όπως και να μην ανέχονται η Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου να μετατραπεί σε «κολυμβήθρα του Σιλωάμ» τόσο για τα «κατορθώματα» του κ. Γ. Παπανδρέου και των συν αυτώ όσο και για πολιτικές πρακτικές που, δίχως αμφιβολία, οδηγούν στην οριστική διάλυση του οικονομικού μας οικοδομήματος και στην ρήξη του κοινωνικού ιστού. Έτσι όμως αυτοί οι, δήθεν, «αιρετικοί» ουσιαστικώς μαζί με τη Δημοκρατία κατά βάθος υπερασπίζονται το όποιο κύρος της Κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου. Όπως και το αδιαμφισβήτητο κύρος του ίδιου του κ. Λ. Παπαδήμου ο οποίος πρέπει, νομίζω, ν’ αντιληφθεί πως θα ήταν άδικο να σπαταλήσει την τεχνοκρατική «προίκα» που οικοδόμησε χρόνια ολόκληρα, με φρόνηση και κόπο, ενδίδοντας στις «παροτρύνσεις» κατ’ επάγγελμα περιστασιακών κολάκων, οι οποίοι διαχρονικώς αποδεικνύουν ότι μόνο πραγματικό κίνητρο έχουν το ίδιο συμφέρον.


[1] Ιλιάς, Ν, 365.
[2] Πυθιόνικος 11,29.
[3] Αγαμέμωνων, ιδίως 1107 επ. (ιδίως δε 1202-1212 και 1270-1275).

Σκάνε από παντού τα «κοράκια» της διεθνούς κερδοσκοπίας – Νέες δηλώσεις Soros και Goldman Sachs για την Ευρωζώνη


Σκάνε από παντού τα «κοράκια» της διεθνούς κερδοσκοπίας – Νέες δηλώσεις Soros και Goldman Sachs για την Ευρωζώνη

Σας είχαμε γράψει προ ημερών, για τις δηλώσεις της Goldman Sachs με το ξεκίνημα του έτους. Το άρθρο:Μετά τις συνεχείς δηλώσεις – τρόμου από τον Παπαδήμο, μίλησαν τα μεγάλα αφεντικά! 
Τότε έγραφε για την κρίση που είναι μικρότερη του αναμενομένου και ότι το 2012 θα φέρει βαθύτερη ύφεση στην Ευρωζώνη.
Όλως τυχαίως την ώρα που γίνεται «παιχνίδι» με το ευρώ
Τώρα, συνεχίζει και αναφέρει ότι η πολιτική λιτότητας θα δημιουργήσει ένα νέο «φαύλο κύκλο» χαμένων στόχων, μεγαλύτερης λιτότητας, οικονομικής αδυναμίας και μείωσης των φορολογικών εσόδων.


Μάλιστα, ως παράδειγμα φέρνει την πολιτική που ασκείται στην Ελλάδα, η οποία έχει έρθει σε αδιέξοδο, έχει εντείνει την ύφεση, αλλά έχει φέρει σε δυσχέρεια την ευρωπαϊκή περιφέρεια. Δηλαδή, με άλλα λόγια φταίει η Ελλάδα για την κρίση χρέους στην Ευρώπη.

Παράλληλα, λέει ότι αντί να ζητείται μεγαλύτερη λιτότητα από την περιφέρεια η άσκηση της δημοσιονομικής πειθαρχίας θα μετατοπιστεί προς το σχεδιασμό ενός νέου δημοσιονομικού καθεστώτος με πιο μακροπρόθεσμες στοχεύσεις.

Την ίδια ώρα, (όλως τυχαίως) ο μεγαλύτερος κερδοσκόπος όλων των εποχών, κολλητός του ΓΑΠ και χρηματοδότης των Σκοπίων George Soros, είπε ότι η κατάρρευση ευρωπαϊκών τραπεζών θα έχει παγκόσμιες συνέπειες, ενώ ανέφερε ότι η τρέχουσα κρίση της ευρωζώνης είναι πιο επικίνδυνη από την χρηματοοικονομική κρίση του 2008.

Παράλληλα, επεσήμανε τον αυξημένο κίνδυνο για ένα “φαύλο κύκλο αποπληθωρισμού” που θα επηρεάσει και την πραγματική οικονομία.

Οι «παρουσίες» δεν είναι τυχαίες αφού σήμερα παίζεται μεγάλο παιχνίδι με το ευρώ, ενόψει της συνάντησης Μέρκελ – Σαρκοζί. Η ισοτιμία έχει υποχωρήσει σε χαμηλά επίπεδα από τον Αύγουστο του 2010 στο 1,27, ενώ εκτιμήσεις (όπως της Goldman Sachs) κάνουν λόγο για περαιτέρω υποχώρηση ακόμα και στο 1,20.

olympia

Εδώ οι καλοί φασίστες…


Εδώ οι καλοί φασίστες…

H κατρακύλα μας και η αποχαύνωσή μας πάει να ξεφύγει από κάθε όριο. Η τραγελαφική πραγματικότητα δυστυχώς το επαληθεύει. Πρό ολίγων ημερών, αντιπροσωπεία Θρακών δημοσιογράφων (τρομάρα τους!), επισκέφθηκαν την Προύσσα της Τουρκίας όπου και χαριεντίστηκαν με Τούρκους δημοσιογράφους και αυτοδιοικητικούς, είπαν αμφότεροι τις σάχλες τους περί ελληνοτουρκικής φιλίας, εντυπωσιάστηκαν από την Προύσσα, ζήτησαν κατάργηση της βίζας (λες και ξέρουν τις παρενέργειες της καταργήσεως) και γενικώς θεώρησαν πως πραγματοποίησαν μιά επιτυχημένη επίσκεψη που τα απτά της αποτελέσματα θα τα καρπωθούμε σύντομα. Μέχρι εδώ όλα καλά (άλλωστε είναι της μόδας να επιδίδουμε τα διαπιστευτήριά μας και να ξιπαζόμαστε με τους εξ’ανατολών γείτονες…).
Το απαράδεκτο και κατακριτέο, όμως, είναι πως όντας δημοσιογράφοι δεν ψάχνουν για το ποιόν αυτών που επισκέπτονται. Έτσι ο οικοδεσπότης τους, ο Δήμαρχος Ντουντάρ, αντί να καταγγελθεί και να αποδοκιμαστεί ως φασίστας και υπονομευτής , απεναντίας πέρασε στις συνειδήσεις μας ως ένας καλόκαρδος και φιλόξενος Δήμαρχος ο οποίος προσφέρει τα μέγιαστα στην εδραίωση της ελληνοτουρκικής φιλίας (έλεος).
Παρακάτω ακολουθεί η φωτογραφία του λεγάμενου Δημάρχου πίσω από την αποσχιστική σημαία της Δυτικής Θράκης (σημαία που κυματίζουν υπερήφανα όλα τα φασιστοειδή της γείτονος με πρώτους πρώτουςτους “Γκρίζους Λύκους”- δηλαδή μιά καθαρά ναζιστική οργάνωση υπεύθυνη για χιλιάδες θανάτους αριστερών, Κούρδων, Ελλήνων, δημοκρατών κλπ κλπ). Μάλιστα δεν φωτογραφήθηκε απλώς με φόντο την σημαία αλλά παρέδωσε και τον ύμνο της Ανεξάρτητης Δυτικής Θράκης. 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΛΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ. ΝΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΛΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ. ΝΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

Έχουνε ξεφύγει εντελώς στην ΝΔ… Ο Γ. Γιακουμάτος έκανε πρόταση για να γεμίσουν τα δημόσια ταμεία να παραχωρήσουμε τους αρχαιολογικούς χώρους στους δανειστές ώστε να εκμεταλλεύονται τα έσοδα… Αυτά που κοροϊδεύαμε σιγά-σιγά θα τα λουστούμε.
Αίσθηση προκαλεί η πρόταση του βουλευτή της ΝΔ Γεράσιμου Γιακουμάτου, ο οποίος ζητά να παραχωρηθεί έναντι ενοικίου σε ιδιώτες η Ακρόπολη και άλλοι αρχαιολογικοί χώροι, προκειμένου να αξιοποιηθούν καλύτερα και να εισρεύσουν χρήματα στα δημόσια ταμεία.
Ο Γιακουμάτος όταν ρωτήθηκε στο «Βήμα fm 99,5» εάν μία τέτοια πρόταση δεν είναι ταπεινωτική για την Ελλάδα, δήλωσε ότι «ταπεινωτικό είναι να ζητιανεύουμε χρήματα από το εξωτερικό ή να έρχεται ο Κινέζος να δει την Ακρόπολη και να την βρίσκει κλειστή».
«Αντί να κοπεί ο μισθός και η σύνταξη, καλύτερα να ενοικιάσει η πολιτεία την Ακρόπολη και όχι μόνο. Να ενοικιάσει όλους τους αρχαιολογικούς χώρους» σημείωσε και απαντώντας στις πιθανές επικρίσεις, ανέφερε: «Να αφήσουν οι ψυχάκηδες και οι αγκυλωμένοι τις θεωρίες του χθες και να δουν το αύριο της πατρίδας».
ΥΓ: Με το συμπάθιο ρε Γιακουμάτε αλλά από το να λες μ…κίες δεν παίρνεις καμία σκούπα να γυαλίσεις την Ακρόπολη μπας και μπει κανένας επισκέπτης παραπάνω ;

Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗ


Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗ

Γράφει ο Νίκος Καράς > Τώρα στο λένε ξεδιάντροπα. Τώρα στο λένε φόρα παρτίδα. Τώρα στο λένε κατάμουτρα. Πρέπει να πτωχεύσεις για να σωθείς!Να μην έχεις κοινωνικό κράτος, να μην έχεις αξιοπρεπείς μισθούς, αν είσαι συνταξιούχος να κάνεις τον σταυρό σου και όσο ζήσεις, αν είσαι άνεργος υπάρχουν και χειρότερα, όλα αυτά για να έχεις ευρώ. Διαφορετικά θα γυρίσεις το 1950 και θα υποφέρεις. Αλλά θα έχεις ευρώ. Τώρα, αν το έχεις, σε φωτογραφία ή καρποστάλ, λίγο τους νοιάζει. Χρησιμοποιούν, για άλλη μία φορά, τον στυγνό αυτό εκβιασμό, διότι είναι έτοιμοι να τα ξεπουλήσουν όλα. Και θα το πετύχουν, να σε ισοπεδώσουν πλήρως, ώστε να μην έχεις καμία αντίσταση, διότι ενώ εσύ θα ασχολήσαι με τα προς το ζειν , αυτοί θα ξεπουλάνε τα πάντα.

Πλήρως υποταγμένοι στις εντολές των τροικανών, ετοιμάζονται για νέα επίθεση στον Έλληνα.
Θα βάλουν τώρα χέρι στους μισθούς του ιδ. τομέα. Θέλουν να τους μειώσουν και άλλο για να γίνει ανταγωνιστική η οικονομία μας! Μέγιστο ψέμα. Θέλουν να καταργήσουν τον 13-14 μισθό. Μα αυτός ήταν που κινήσουμε την αγορά. Το δώρο Χριστουγέννων και Πάσχα κινούσε την αγορά. Μια αγορά που φέτος ήταν μειωμένη κατά 40%! Αν καταργηθεί, τι θα γίνει; Το επίδομα αδείας το περίμενε ο άλλος να τον βοηθήσει να πάει διακοπές. Ακούω ότι έμποροι ,που κλαίγονται και όχι άδικα, να λένε να ενσωματωθούν στον μισθό! Το πιστεύουν άραγε αυτό; Δεν είδαν τα χάλια τους φέτος;
Επίθεση ξανά στις επικουρικές συντάξεις. Τα λεφτά τα δικά σου, αφού τα κατασπατάλησαν, τώρα έρχονται και σου λένε για την βιωσιμότητα των ταμείων, πρέπει αυτές να μειωθούν. Αλήθεια θα τιμωρηθούν ποτέ γι αυτό. Δεν νομίζω δυστυχώς, εκτός αν ξυπνήσουμε.
Μέτρα μέτρα , χαράτσια χαράτσια, εκβιασμοί στυγνοί,να υποκύψεις και να δεχτείς την πλήρη υποδούλωση σου στους τοκογλύφους.
Πτώχευσε να έχεις ευρώ διαφορετικά θα πας δραχμή και θα πεινάς. Τι λέτε ρε μάγκες. Το πρόβλημα μου είναι ευρώ ή δραχμή; Το πρόβλημα μου είναι να έχω λεφτά να ζω αξιοπρεπώς και τίποτε άλλο. Το πως θα λέγεται το τελευταίο που με νοιάζει. Αυτό με νοιάζει μάγκες μου, να ζω αξιοπρεπώς. Αλλά με την άθλια πολιτική σας όσο και πάει και εξαφανίζεται αυτή η προοπτική. Γιατί; Διότι, είστε εντεταλμένοι της ΝΕΑ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, να μας ισοπεδώσετε , να μην μπορούμε να αντισταθούμε και μετά να κάνετε γενναία επίθεση στον ορυκτό πλούτο της χώρας να τον ξεπουλήσετε αντί πινακίου φακής, όπως έχει σχεδιάσει η Ν.Τ.Π. Αυτό που έκανε στην ΛΙΒΎΗ, με πρόσχημα τον λαό και ετοιμάζεται και ακόμη πιο δίπλα. Διότι άμα ελέγχει τον ορυκτό μια χώρας δεν χρειάζεται πόλεμο να την υποτάξει και να την εκμεταλλεύεται. Σε πτωχαίνει και καθαρίζει.
Αυτός είναι απώτερος σκοπός τους. Σε δανείζουν, ενώ ξέρουν ότι είναι μαθηματικά βέβαιο ότι δεν μπορείς να τα πληρώσεις, σου προσφέρουν κουρέματα μαιμού για να σε έχουν στο χέρι, να σε ξεπουλήσουν πιο εύκολα.
Το Μάρτιο είναι να πληρώσουμε 22 δις. Από που; Μαϊντανός δεν υπάρχει. Την δόση των 15 δις, που είναι να πάρεις, να την δώσεις πίσω , την πάνε τον ΙΟΥΝΙΟ και βλέπουμε. Και σου λένε ξέροντας ότι δεν έχεις μία, αν δεν κάνεις τις αναγκαίες αλλαγές θα πτωχεύσεις μαλάκα, δεν σου τα δίνουμε.
Γι αυτό οι ντόπιοι υπάλληλοι, εκβιάζουν, σε τρομοκρατούν, ξέρουν αυτοί. Διότι, μέχρι το τέλος του 2012, είναι να πληρωθούν άλλα 8,5 δις. Κατάλαβες τώρα γιατί εκβιάζουν. Θέλουν να σου δώσουν δανεικά, να πληρώσουν τα δανεικά και εκβιάζουν με το πιο αισχρό τρόπο.
Και τα κόμματα; Στο κόλπο και αυτά. Να πάρει τις αποφάσεις το φερέφωνο και να έλθουν μετά σαν λυτρωτές να σε κυβερνήσουν ξανά.
Θα πτωχεύσουμε διαλαλούν μέσω των υποταγμένων ΜΜΕ αν δεν συμφωνήσουμε στην δυστυχία μας.
Ε λοιπόν φίλοι μου, ας πτωχεύσουμε , αφού έτσι και αλλιώς θα γίνει, αλλά θα πάρουμε μαζί μας και όλα αυτά τα αποβράσματα που μας φοβερίζουν.
Εκβιάζουν ασύστολα και χωρίς καμία αιδώ. Η απάντηση μας πρέπει να είναι αντίσταση. Αντίσταση παντού με κάθε τρόπο να σώσουμε ότι μπορούμε και πιο πολύ την αξιοπρέπεια μας σαν χώρας.
Το μήνυμα του 2012 να είναι. ΑΝΤΙΣΤΑΣΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΣΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΣΟΥ.


Υ.Γ. Μήπως είναι καιρός όλοι αυτοί αντιμνημονιακοί να γίνουν ένα μήπως σώσουμε την πατρίδα;

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΖΩΗ


ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΖΩΗ

Η διαφορά σε απλά καθημερινά πράγματα στο πέρασμα του χρόνου. Η αντίληψη των πραγμάτων από μια γενιά που έζησε διαφορετικά.
Κ Α Π Ο Τ Ε ο χρόνος είχε τέσσερις εποχές – Σ Η Μ Ε Ρ Α έχει δύο
Κ Α Π Ο Τ Ε δουλεύαμε οκτώ ώρες – Σ Η Μ Ε Ρ Α έχουμε χάσει το μέτρημα
Κ Α Π Ο Τ Ε είχαμε χρόνο να πάμε για καφέ με τους φίλους μας – Σ Η Μ Ε Ρ Α τα λέμε μέσω MSN και Skype
Κ Α Π Ο Τ Ε είχαμε τις πόρτες των σπιτιών ανοικτές, όπως και τις καρδιές μας – Σ Η Μ Ε Ρ Α κλειδαμπαρωνόμαστε, βάζουμε συναγερμούς και έχουμε και 5-6 λυκόσκυλα για να μην αφήσουμε κανέναν να μας πλησιάσει. Είτε είναι καλός, είτε κακός.
Κ Α Π Ο Τ Ε πίναμε νερό της βρύσης και ήμασταν μια χαρά – Σ Η Μ Ε Ρ Α πίνουμε εμφιαλωμένο και.αρρωσταίνουμε
Κ Α Π Ο Τ Ε παίζαμε με τους φίλους μας ποδόσφαιρο στις αλάνες – Σ Η Μ Ε Ρ Α παίζουμε ποδόσφαιρο στο Playstation
Κ Α Π Ο Τ Ε είχαμε 2 τηλεοπτικά κανάλια και πάντα βρίσκαμε κάτι ενδιαφέρον να δούμε – Σ Η Μ Ε Ρ Α έχουμε 100 κανάλια και δεν μας αρέσει κανένα πρόγραμμα
Κ Α Π Ο Τ Ε κυκλοφορούσαμε με ταπεινά αυτοκίνητα 1000 κυβικών και ήμασταν χαρούμενοι – Σ Η Μ Ε Ρ Α κυκλοφορούμε με τζιπ 2000 κυβικών και στεναχωριόμαστε που δεν έχουμε τζιπ. 3000 κυβικών
Κ Α Π Ο Τ Ε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας – Σ Η Μ Ε Ρ Α δεν έχουμε χρόνο για κανένα.
Κ Α Π Ο Τ Ε η σκληρή δουλειά ήταν ιδανικό – Σ Η Μ Ε Ρ Α είναι ..κουταμάρα
Κ Α Π Ο Τ Ε λέγαμε καλημέρα σε ένα περαστικό και τον ρωτούσαμε για την τάδε οδό – Σ Η Μ Ε Ρ Α μας τa λέει ο navigator
Κ Α Π Ο Τ Ε ζούσαμε σε σπίτι 65 τετραγωνικών και.ήμασταν ευτυχισμένοι – Σ Η Μ Ε Ρ Α ζούμε σε σπίτια 120 τετραγωνικών και δεν χωράμε μέσα.
Κ Α Π Ο Τ Ε είχαμε χρόνο να κοιτάξουμε τον ουρανό, να δούμε το χρώμα του, να ακούσουμε το κελάϊδισμα των πουλιών, να νιώσουμε την ευωδιά του βρεγμένου χώματος – Σ Η Μ Ε Ρ Α τα βλέπουμε στην τηλεόραση
Κ Α Π Ο Τ Ε ζητάγαμε συγγνώμη από κοντά – Σ Η Μ Ε Ρ Α το λέμε και με SMS
Κ Α Π Ο Τ Ε τα περιοδικά έπαιρναν συνέντευξη από ανθρώπους σα το Σεφέρη – Σ Η Μ Ε Ρ Α παίρνουν από τον Καρβέλα
Κ Α Π Ο Τ Ε μαζευόμασταν όλη η οικογένεια γύρω από το κυριακάτικο τραπέζι και αισθανόμασταν ενωμένοι και ευτυχισμένοι – Σ Η Μ Ε Ρ Α έχει ο καθένας το δικό του δωμάτιο και δεν βρισκόμαστε μαζί στο τραπέζι ποτέ.
Κ Α Π Ο Τ Ε οι τραγουδίστριες τραγουδούσαν με τη φωνή – Σ Η Μ Ε Ρ Α τραγουδούν με κάτι άλλο.
Κ Α Π Ο Τ Ε ντοκουμέντο ήταν μια επιστημονική ανακάλυψη – Σ Η Μ Ε Ρ Α ντοκουμέντο είναι ένα ερασιτεχνικό βίντεο που δείχνει δύο οπαδούς ομάδων να ανοίγουν ο ένας το κεφάλι του άλλου
Κ Α Π Ο Τ Ε είχαμε το θάρρος και τη λεβεντιά να λέμε «Έκανα λάθος». – Σ Η Μ Ε Ρ Α Λέμε «Αυτός φταίει».
Κ Α Π Ο Τ Ε Τα παιδιά έβλέπαν στην τηλεόραση κινούμενα σχέδια με τον Μίκυ Μάους, τον Σεραφίνο, τον Τιραμόλα – Σ Η Μ Ε Ρ Α βλέπουν τους Power Rangers και τους Monsters με όπλα και χειροβομβίδες να σκοτώνουν και να ξεκοιλιάζουν.τους κακούς.
Κ Α Π Ο Τ Ε νοιαζόμασταν για το γείτονα – Σ Η Μ Ε Ρ Α τσατιζόμαστε αν αγοράσει καλύτερη τηλεόραση από εμάς.
Κ Α Π Ο Τ Ε Ζούσαμε με ένα μισθό – Σ Η Μ Ε Ρ Α ζούμε με τους μισθούς που ΘΑ πάρουμε
Κ Α Π Ο Τ Ε περνάγαμε υπέροχα στο ταβερνάκι της γειτονιάς, με κρασάκι, τραγούδι και κουτσομπολιό – Σ Η Μ Ε Ρ Α μιζεριάζουμε σε ακριβά εστιατόρια.
Κ Α Π Ο Τ Ε δουλεύαμε για να ζήσουμε – Σ Η Μ Ε Ρ Α ζούμε για να δουλεύουμε
Κ Α Π Ο Τ Ε δεν είχαμε φράγκο στην τσέπη, μα ήμασταν τόσο, μα τόσο αισιόδοξοι, ακόμη κι ευτυχισμένοι! – Σ Η Μ Ε Ρ Α έχουμε τα πάντα και τρωγόμαστε με τα ρούχα μας.

Για την καλή χρονιά ...


 Για την καλή χρονιά ... 
 


Τι θα έχει το 2012 μέσα;
Την μάνα του και τον πατέρα του θα έχει μέσα μεγάλε!!!











ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, χαράτσια, κεφαλικούς φόρους, τεκμήρια, ασφάλειες, πράσινα τέλη....
αν έχεις λεφτά....
σε κόβω να μην έχεις....



ομορφάαααααντρα μουυυυυυ...
Δεν πειράζει!!!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ..








Θα σου βάλω και βαζελίνη να γλιστράει...!!!!!!!!!!!!!

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ 

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

"Αυτός ο ναός είναι ιδιαίτερα σημαντικός για εμένα. Εδώ βαπτίστηκα" δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Βλάντιμιρ Πούτιν εξερχόμενος από τη λειτουργία για τον εορτασμό των Χριστουγέννων που έγινε σε εκκλησία της Αγίας Πετρούπολης


"Αυτός ο ναός είναι ιδιαίτερα σημαντικός για εμένα. Εδώ βαπτίστηκα" δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Βλάντιμιρ Πούτιν εξερχόμενος από τη λειτουργία για τον εορτασμό των Χριστουγέννων που έγινε σε εκκλησία της Αγίας Πετρούπολης

"Αυτός ο ναός είναι ιδιαίτερα σημαντικός για εμένα. Εδώ βαπτίστηκα" δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Βλάντιμιρ Πούτιν εξερχόμενος από τη λειτουργία για τον εορτασμό των Χριστουγέννων που έγινε σε εκκλησία της Αγίας Πετρούπολης. Ο Ρώσος Πρωθυπουργός αποκάλυψε ότι η μητέρα του και ένας γείτονας τον πήγαν στα κρυφά να τον βαπτίσουν, από φόβο ότι δεν θα το εγκρίνει ο πατέρας του, ο οποίος ήταν μέλος του Κομμουνιστικού Κόμματος, που προωθούσε τον αθεϊσμό ως επίσημη ιδεολογία του κράτους.Ο Β. Πούτιν γεννήθηκε το 1952, έναν χρόνο πριν από τον θάνατο του Στάλιν. "Ο πατέρας μου ήταν μέλος του Κομμουνιστικού Κόμματος της Σοβιετικής Ένωσης. Ήταν ένας συνεπής, αυστηρός άνθρωπος. Το έκαναν αυτό (την βάπτιση) χωρίς να το γνωρίζει--ή τουλάχιστον θεωρούσαν ότι ήταν μυστικό", είπε ο Πούτιν που σπανίως μιλάει για την προσωπική του ζωή.
24h.gr