Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Η λίστα με τους πρώτους Έλληνες που διασώθηκαν

Η λίστα με τους πρώτους Έλληνες που διασώθηκαν




Η λίστα με τους πρώτους Έλληνες που διασώθηκαν

Το υπουργείο Ναυτιλίας έδωσε το μεσημέρι την πρώτη λίστα με τα ονόμα των Ελλήνων διασωθέντων που επέβαιναν στο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νorman Αtlantic», στο οποίο εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο γκαράζ του ενώ αυτό έπλεε 45 ναυτικά μίλια από την Κέρκυρα.

1. Πατούνας Νίκος
2. Πατούνα Αλεξάνδρα
3. Πατούνας Γιάννης
4. Βραβορίτη Ματίνα
5. Τουζλούδης Γεώργιος
6. Νάνος Βασίλης
7. Τσαντακίδης Φώτιος
8. Θεοδωρίδης Αντώνιος
9. Κενανίδης Μάκης
10. Τσούκης Ευάγγελος
11. Νατσιοπούλου Ευαγγελία
12. Τσιλιόπουλος Κωνσταντίνος
13. Καλογεράκης Ιωάννης
14. Μαυραγάνης Βασίλειος
15. Σταμπολίτης Σωτήριος
16. Κωνσταντινίδης Ιωάννης
17. Ευτηριάδης Νικόλαος
18. Μέσκας Μιχαήλ
19. Κωνσταντινίδης Λεωνίδας
20. Σούφης Παναγιώτης
21. Τσόνας Αθανάσιος
22. Τσόνας Δημήτριος
23. Τσόνας Σεβαστιανός
24. Μάμιλλος Πετράκης
25. Φερμαντζής Αθανάσιος

ΔΙΑΣΩΘΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΒΕΙ ΣΤΟ LECCE ΙΤΑΛΙΑΣ :

26. Μπονάρου Μαρία
27. Ταβριζέλου Βασιλική
28. Κεραμά Νεφέλη 
 

Τα ονόματα των επιβατών του «Norman Atlantic»

To Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας έδωσε στη δημοσιότητα των λίστα των επιβατών και του πληρώματος του Norman Atlantic. Στο πλοίο βρίσκονται συνολικά 478 άτομα: 422 άτομα και 56μελές πλήρωμα.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΛΙΣΤΑ
Οι εθνικότητες των επιβατών: 1 Ρουμάνος, 2 Ρώσοι, 6 Αυστριακοί, 2 Ούγγροι, 10 Ελβετοί, 1 Κροάτης, 8 Γεωργιανοί, 5 Σύροι, 1 Σουηδός, 1 Καναδός, 2 Ουκρανοί, 1 Αιγύπτιος, 18 Γερμανοί, 54 Τούρκοι, 2 Αφγανοί, 22 Αλβανοί, 1 Μαλτέζος, 7 Βούλγαροι, 3 από την ΠΓΔΜ, 2 Βρετανοί, 22 Ιταλοί, 3 Ολλανδοί, 3 Βέλγοι, 9 Γάλλοι, 2 Ιρακινοί, 234 Έλληνες.

Από το πλήρωμα: 22 Ιταλοί και 34 Έλληνες.

Πυρκαγιά σε πλοίο ανοιχτά της Κέρκυρας με 478 επιβάτες. Προσπάθειες να προσεγγίσουν παραπλέοντα πλοία

Πυρκαγιά σε πλοίο ανοιχτά της Κέρκυρας με 478 επιβάτες. Προσπάθειες να προσεγγίσουν παραπλέοντα πλοία


Σε εξέλιξη φωτιά σε πλοίο ανοιχτά της Κέρκυρας. Περισσότεροι από 400 επιβάτες και 55 άτομα προσωπικό προσπαθούν να το εγκαταλείψουν. Στο σημείο πνέουν άνεμοι 10 μποφόρ, που δυσκολεύουν την επιχείρηση διάσωσης. ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Πυρκαγιά ξέσπασε λίγο μετά τις 4 τα ξημερώματα της Κυριακής, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία στο γκαράζ του επιβατικού οχηματαγωγού πλοίου Norman Atlantic, το οποίο πλέει βορειοδυτικά των Οθωνών, στην Κέρκυρα. Εκτελούσε το δρομολόγιο Πάτρα - Ανκόνα.
Στο πλοίο επιβαίνουν 478 άνθρωποι, 422 επιβάτες και 56 άτομα προσωπικό, 22 Ιταλοί και 34 Έλληνες. Ο πλοίαρχος του Norman Atlantic είναι Ιταλός.
Οι πρώτες βάρκες κατέβηκαν τα ξημερώματα, για να επιβιβαστούν οι γυναίκες και τα παιδιά, τους οποίους περισυνέλεξε καΐκι, που έσπευσε για βοήθεια.
Στο σημείο επικρατούν πολύ δυνατοί άνεμοι, 10 μποφόρ, γεγονός που δυσχεραίνει την επιχείρηση διάσωσης. Γύρω από το πλοίο έχουν σπεύσει 7 πλοία, που προσπαθούν να προσεγγίσουν το Norman Atlantic, όμως τα κύματα το καθιστούν μέχρι στιγμής αδύνατο.

Καιγόμαστε... βοήθεια"

Επιβάτης του πλοίου, σε τηλεφωνική του επικοινωνία με την τηλεόραση του ΣΚΑΪ, είπε πως το προσωπικό του πλοίου δεν ήταν έτοιμο για μία ανάλογη κατάσταση και δεν γνώριζε, πώς να κατεβάσει τις λέμβους.
Άλλοι επιβάτες καταγγέλλουν, ότι δεν υπήρξε επαφή με το προσωπικό του πλοίου και μόνοι τους άνοιξαν τα κουτιά, για να πάρουν τα σωσίβια.
Κραυγή αγωνίας από άλλον επιβάτη του πλοίου Νorman Αtlantic, στο Mega.
"Θέλουμε επειγόντως βοήθεια. Δεν μπορούμε να φύγουμε από το καράβι. Δεν υπάρχουν βάρκες. Έχουμε εγκλωβιστεί τέρμα πάνω. Έχει τρελό αέρα", είπε.
Σε απόσταση από το Norman Atlantic βρίσκεται το Spirit of Piraeus, ενώ όπως είπε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, στο σημείο έσπευσαν και 6 ελικόπτερα και ένα C130.
Για το συμβάν ενημερώθηκε και ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων, ότι έχει δεσμευτεί το πλοίο ΕΥΗΝΟΣ, για την επιβίβαση των επιβατών.

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Ω ναι φίλοι μου δεν υπάρχει τίποτα στον πολιτισμό και την Γη που να μην έχει δανειστεί απο την αρχαία Ελλάδα !!!

Posted: 24 Dec 2014 01:00 PM PST
"Καταραμένε Έλληνα!
Όπου να γυρίσω τη σκέψη μου, όπου και να στρέψω την ψυχή μου, εσένα βλέπω, εσένα βρίσκω...
Friedrich Schiller 1759-1805"

Ω ναι φίλοι μου δεν υπάρχει τίποτα στον πολιτισμό και την Γη που να μην έχει δανειστεί απο την αρχαία Ελλάδα και όπως ήταν φυσικό νομίζετε πως τα ασήμαντα μελομακάρονα και κουραμπιέδες θα κατάγονταν απο κάπου αλλού;;
Φυσικά και όχι, τα γνωστά γλυκά των εορτών μελομακάρονο και κουραμπιές κατάγονται απο την αρχαία Ελλάδα και οι ρίζες τους δεν είναι εξ ανατολής όπως πολλοί νομίζουν...
Λίγα λόγια για να μαθαίνουμε οι νεότεροι.

Μελομακάρονο.
Μέλι και μακαρόνι θα σκεφτείτε και δεν έχετε και άδικο, όμως αν πάρουμε την λέξη ετυμολογικά μέλι+μακαρόνι έχει αρχαιοελληνική προέλευση όσο και αν ακούγετε παράξενο.
Στα λεξικά αναφέρεται ότι η λέξη «μακαρόνι» παράγεται από τη μεσαιωνική ελληνική λέξη «μακαρωνία» (επρόκειτο για νεκρώσιμο δείπνο με βάση τα ζυμαρικά, όπου μακάριζαν το νεκρό).
Η μακαρωνία με τη σειρά της έρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη «μακαρία», που δεν ήταν άλλο από την ψυχόπιτα, δηλαδή, ένα κομμάτι άρτου, στο σχήμα του σύγχρονου μελομακάρονου, το οποίο το προσέφεραν μετά την κηδεία.
Υπάρχουν όμως και αναφορές και αυτό δεν το υπολογίζουν οι ερευνητές όπου το γνωστό μας μελομακάρονο χάνετε στα βάθη των αιώνων καθώς βρίκσουμε αναφορές πως στις τελετές στην αρχαία Ελλάδα προσφέρουν ενα είδος πίτας απο αλεύρι, σιμιγδάλι και μέλι, ο πρόγονος του μελομακάρονου.
Εν τέλει πως καθιερώθηκε το γνωστό μας μελομακάρονο; Αργότερα, όταν η μακαρία περιλούστηκε με σιρόπι μελιού ονομάστηκε: μέλι+μακαρία = μελομακάρονο και καθιερώθηκε ως γλύκισμα του 12ημέρου, κυρίως από τους Μικρασιάτες Έλληνες και με το όνομα «φοινίκια». Οι Λατίνοι και αργότερα οι Ιταλοί χρησιμοποιούσαν τη λέξη μακαρωνία ως maccarone που τελικά κατέληξε να σημαίνει το σπαγγέτι. Τέλος, από το μεσαίωνα και μετά στη Γαλλία και την Αγγλία, ένα είδος αμυγδαλωτού μπισκότου ονομάστηκε «macaroon» (το γνωστό σε όλους σήμερα «μακαρόν»).

Κουραμπιές.
Αυτό και αν δεν πάει το μυαλό σας. 
Qurabiya στα Αζέρικα, Kurabiye, στα Τούρκικα και φυσικά Κουραμπιές στα ελληνικά, που στην κυριολεξία σημαίνει Kuru = ξηρό, biye = μπισκότο. Όμως, η ονομασία μπισκότο καθιερώθηκε τον Mεσαίωνα, ετυμολογικά προερχόμενη από το λατινογενές bis-cuit, που σημαίνει ψημένο δύο φορές
Στην αρχαία Ελλάδα ένα είδος μπισκότου που άρχισε ως αρτος ψήνετε δυο φορές για να αντέχει στην αλλοίωση το γνωστό δί-πυρον το έχουν στρατιώτες και ναυτικοί ώστε να αντέχει στο χρόνο. Η τεχνική του δι-πυρον ήταν γνωστή στην αρχαία Ελλάδα για αρτοποιήματα και με αυτόν τον τρόπο εφευρέθηκε ο κουραμπιές που στην πορεία του πρόσθεσαν αμύγδαλα και μέλι, φυσικά τότε δεν υπήρχε η ζάχαρη και κατ΄επέκταση η ζάχαρη άχνη οπότε ο πρόγονος του κουραμπιέ ήταν καφέ χρώματος και δεν θύμιζε και πολύ το σημερινό γλύκισμα.
Στα σύγχρονα ιταλικά, η λέξη είναι biscotto (τo cookies έχει φλαμανδική / ολλανδική προέλευση που πέρασε στην αγγλική γλώσσα). Το λατινικό bis-cuit διαδόθηκε μέσω των Βενετών εμπόρων και στην Ασία, όπου καθιερώθηκε ως παραφθορά της λατινικής λέξης, σε biya/biye, οπότε συνδέθηκε με το δικό τους Qura /Kuru (ξηρό) και έδωσε τη νέα μικτή (λατινο-ανατολίτικη) λέξη Qurabiya / Kurabiye, η οποία με αντιδάνεια ξαναγύρισε στη δύση και ελληνοποιημένη πλέον έδωσε το «κουραμπιές» με την έννοια του ξηρού μπισκότου, που διανθίστηκε με αμύγδαλα, ζάχαρη άχνη κ.λπ.


Η τεχνική του κουραμπιέ του πολύ ψημένου μπισκότου έχει βαθιά της ρίζες της στην αρχαία Ελλάδα πολύ πριν το σκεφτούν ή το δανειστούν άλλοι λαοί, ετσι κατ΄ουσία μπορούμε να θεωρήσουμε τον κουραμπιέ ή δί-πυρον μπισκότο Ελληνικότατο και πατροπαράδοτο.

Αυτά φίλοι μου για να γνωρίσουμε κάτι που σήμερα δεν έχει πολύ σημασία αλλά δεν γνωρίζουμε και προσπερνάμε, σημασία για εμένα δεν έχει τόσο που το μελομακάρονο και ο κουραμπιές είναι Ελληνικά γλυκίσματα αλλά σημασία έχει αυτό που είχε πει ο Γερμανός ποιητής Σίλερ "καταραμένε Έλληνα όπου κοιτάξω εσένα βρίσκω" και αυτό είναι κάτι ανώτερο, ιερό και μέγα στο να μπορείς ακόμα και στα πιο ασήμαντα και μικρά πράγματα να βρίσκεις μέσα την Ελλάδα!
Διογένης Κορίνθιος

Νερό με μέλι για να έχετε αναρίθμητα οφέλη στην υγεία μας

Posted: 25 Dec 2014 01:10 PM PST
http://www.star.gr/_layouts/handlers/Resizer.ashx?jpgurl=/publishingimages/2014/10/101014125726_6559.jpg&maxw=670&maxh=335
Είναι σχεδόν βέβαιο ότι γνωρίζετε τα αναρίθμητα οφέλη του μελιού για την υγεία. Όμως, έχετε σκεφθεί ποτέ το πόσο ωφέλιμο και ευεργετικό είναι το νερό με μέλι;

νερό-με-μέλι- Οι οδηγίες για την παρασκευή του είναι πολύ απλές

Βάλτε μία κουταλιά του γλυκού μέλι σε ένα ποτήρι χλιαρού νερού και ανακατέψτε. Το αποτέλεσμα θα είναι ένα μίγμα με 30% μέλι με εξαιρετικά ωφέλιμες και ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία, καθώς το νερό με μέλι διατηρείται «αβίαστα» από τον οργανισμό μας.

Ακολουθούν ορισμένα σημαντικά οφέλη για την υγεία από την πρωινή κατανάλωση νερού με μέλι με άδειο στομάχι:

  • Βελτιώνει σημαντικά τη διαδικασία της πέψης, απομακρύνοντας το πρόβλημα του «τεμπέλικου» εντέρου..
  • Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, πραγματοποιώντας εξαιρετική δράση κατά της βρογχίτιδας με την παράλληλη απομάκρυνση των υγρών από τους πνεύμονες.
  • Καθαρίζει το γαστρεντερικό σύστημα από παράσιτα και προλαμβάνει την αναπαραγωγή τους. Επιπρόσθετα, καθαρίζει τον οργανισμό από τοξικές ουσίες.
  • Ενισχύονται σημαντικά οι αντιικές, αντιβακτηριδιακές και αντιμυκητιασικές ιδιότητες του οργανισμού μας.
  • Σταθεροποιείται η λειτουργία του παχέος εντέρου. Το νερό με μέλι θα βοηθήσει στην αποκατάσταση της μικρο-χλωρίδας του παχέος εντέρου και στον «αφανισμό» τον μικροοργανισμών.
  • Το μίγμα αυτό μπορεί να βοηθήσει στην ανεξέλεγκτη νυχτερινή ούρηση. Το μέλι συγκεντρώνει νερό, γεγονός που σημαίνει ότι οι νεφροί δεν υπερ-λειτουργούν.
Αναλυτικές οδηγίες – Πώς πρέπει να πίνετε νερό με μέλι 
Για λόγους πρόληψης, καταναλώστε το νερό με μέλι το πρωί με άδειο στομάχι. Διασφαλίστε ότι θα το πιείτε γρήγορα. Η βαλβίδα ανάμεσα στον οισοφάγο και στο στομάχι ανοίγει γρήγορα και το νερό εισέρχεται τάχιστα στον πεπτικό σωλήνα.
Το νερό με μέλι θα πρέπει να πίνεται το πρωί και το βράδυ. Η βραδινή κατανάλωση του, συνίσταται επίσης, καθώς αν πιείτε αυτό το ρόφημα τη νύχτα θα διευκολυνθεί και η λειτουργία των νεφρών.
Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το μίγμα για τον καθαρισμό του προσώπου σας. Θα κάνει το δέρμα σας πιο απαλό, πιο λαμπερό και λιγότερο τραχύ. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το νερό με μέλι χρησιμοποιείται κατά κόρον στα καλλυντικά.

Τόποι δύναμης.Τα Άγνωστα Μεγαλουργήματα των Αρχαίων Ελλήνων

Posted: 25 Dec 2014 01:50 PM PST

Σύγχρονες μελέτες αποκαλύπτουν τη μυστική σύνδεση ιερών τόπων του αρχαίου κόσμου. Φανερώνουν επίσης ένα μέρος των απόκρυφων γνώσεων που διατηρούσαν τα Ιερατεία, σχετικά με την Αστρονομία, τα Μαθηματικά, την Ενέργεια και τη Γεωδεσία, με τις οποίες επόπτευαν και καθοδηγούσαν το λαό, ορίζοντας τους πλέον κατάλληλους γεωγραφικούς τόπους για την ίδρυση ναών, πόλεων ακόμα και τον καθορισμό πεδίων μάχης.





Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν η ακριβής γνώση του ηλιακού συστήματος και των αστερισμών σε συνδυασμό με την γεωγραφική - γεωδαετική μορφή του χώρου και των ηλεκτρομαγνητικών ρευμάτων που τον διατρέχουν.


Κάθε τέτοιος χώρος, που βρισκόταν στη διασταύρωση ροών ενέργειας, ξεχώριζε από ένα ιερό, μια πόλη, ένα μαντείο, ένα βωμό και μεταγενέστερα από ένα εικονοστάσιο ή ένα απλό προσκυνητάρι. Κι αυτά να μην υπήρχαν, ο τόπος θα ήταν στοιχειωμένος, καταραμένος, ιαματικός, τυχερός κλπ.

Γενικά, αυτοί οι ιδιαίτεροι κομβικοί χώροι, οι τόποι δύναμης, έχουν κάποια φήμη, καλή ή κακή, ανάλογα με την επίδραση που ασκούν στον άνθρωπο, γιατί υπάρχει σε αυτούς ένα είδος διάμεσου, είτε ανάμεσα στη γη και στον ουρανό είτε ανάμεσα στη γη και τον κάτω κόσμο.


Αν κάνουμε μια αναδρομή στο χρόνο, θα διαπιστώσουμε πως το «στήσιμο» των ναών και των πόλεων σε συγκεκριμένα σημεία ή συντεταγμένες ξεκινάει τουλάχιστον από την εποχή του κατακλυσμού του Δευκαλίωνα ή του Νώε και την εποχή της ίδρυσης του Μαντείου των Δελφών.


Στα «Πολιτικά» του Αριστοτέλη αναφέρεται ότι «οι οίκοι οι καθιερωμένοι για τη λατρεία των θεών αρμόζει να βρίσκονται στην κατάλληλη θέση, εκτός εκείνων των οποίων τη θέση ορίζει ο νόμος χωριστά ή κάποιο μαντείο πυθόχρηστο». Το ίδιο ισχύει και για τα Ιερά των αγροτικών περιοχών, τα αφιερωμένα σε θεούς ή ήρωες, που πρέπει να βρίσκονται συμμετρικά κατανεμημένα.

Κι όχι μόνο αυτά αλλά και τύμβοι, Ασκληπιεία, θέσεις μαχών, γυμναστήρια, θέατρα, στάδια, πύλες πόλεων, μνημεία και άλλοι χώροι με ιερή σημασία, ήταν κατανεμημένα αρμονικά σε όλο το γεωγραφικό χώρο της Ελλάδας με αναλογίες και συμμετρίες στις αποστάσεις τους, επιδιώκοντας όχι μόνο την ομορφιά και την αρμονία, αλλά και την εκμετάλλευση των ευνοϊκών συνθηκών που εξέπεμπε ο κάθε τόπος, των ιερών ιδιαιτεροτήτων που είχε, όπως π.χ. το Αμφιάρειο και η στοά εγκοίμησής του.

Οι έρευνες του κ. Μανιά έχουν αποκαλύψει ένα μεγαλειώδη γεωμετρικό- γεωδαιτικό τριγωνισμό του ελληνικού γεωγραφικού χώρου και μια συμβολική σημασία των αριθμών στην αρχαία τεχνική, όπως για παράδειγμα το τρίγωνο που σχηματίζει η Δωδώνη με την Ολυμπία και το μαντείο του Τροφωνίου στην Αττική.




Εμφανίζεται πολύ συχνά π.χ. ο αριθμός π ή ο αριθμός φ της χρυσής τομής των Πυθαγορείων, σημαντικής για τη ζωή και την αρμονία. Έτσι η «προϊστορική» Ελλάδα παρουσιάζεται σαν «ένα απέραντο βιβλίο γεωμετρίας και αρμονίας των αριθμών, ένας σωστός χάρτης του Ουρανού, ένας καταπληκτικός κώδικας θρησκευτικού, επιστημονικού, φιλοσοφικού, τεχνικού και καλλιτεχνικού χαρακτήρα.

Στον «Τίμαιο» του Πλάτωνα το όλο πνεύμα είναι ότι αυτός ο κόσμος ο αισθητός, ο κόσμος τον οποίο βλέπουμε, είναι ακριβές αντίγραφο του ουράνιου σχεδίου, με αναλογίες και συμμετρίες και γενικά με μια αρμονία αριθμών.®1greek 

Ο άξονας, η καρδιά της αρχαίας γνώσης ήταν να μπορούν να κάνουν τον Ουρανό και τη Γη να εναρμονίζονται, να αλληλοσυσχετίζονται. Πίστευαν ότι τα άστρα εκπέμπουν πολλές ενέργειες και δυνάμεις που μπορούν να διοχετευτούν και να ενσαρκωθούν στη γη, δημιουργώντας περαιτέρω ενεργειακά πεδία αλλά και «συνειδητότητα».

Για αυτό το λόγο οι αρχαίοι σοφοί στην Ελλάδα, την Αίγυπτο, την Αμερική, την Ανατολή, παντού δηλαδή, όριζαν τους ιερούς τόπους σε συγκεκριμένα μέρη, μέρη τα οποία θεωρούσαν ότι διοχέτευαν αυτές τις ουράνιες ενέργειες, και συνεπώς σε κείνα τα μέρη υπήρχε ένα είδος Ιερογαμίας, μια ένωση της Γης με τον Ουρανό. Πίστευαν μάλιστα ότι αυτή η ένωση ανανεώνεται σε συγκεκριμένες στιγμές μέσα στο χρόνο, κοντά στις Ισημερίες και τα Ηλιοστάσια.

Οι θέσεις των ιερών τόπων εξυπηρετούσαν κάποια σκοπιμότητα, σχημάτιζαν αόρατα γεωμετρικά σχήματα, ένα είδος χάρτη του ουρανού. Τη θέση των άστρων του ουρανού παίρνουν οι ιεροί τόποι πάνω στη γη.

Τα ιερά που βρίσκονταν στο Μαραθώνα, για παράδειγμα, σχημάτιζαν τον αστερισμό του Σκορπιού, προστάτης του οποίου είναι ο Άρης, θεός του πολέμου. Παρόμοια, η γεωγραφική θέση της Αθήνας, της Ελευσίνας, των Μεγάρων, της Τανάγρας και της Αίγινας αντιστοιχεί στον αστερισμό της Παρθένου, που κυβερνήτη του έχει τον Ερμή, γεγονός που εξηγεί αστρολογικά τη μεγάλη πνευματική και εμπορική ανάπτυξη της περιοχής. Στην Αίγυπτο, τα τρία άστρα της ζώνης του Ωρίωνα, κατά το μεσουράνημά του, αντιστοιχούν ακριβώς στις θέσεις των τριών πυραμίδων της Γκίζας.

Η Ιερή Γεωμετρία ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με τη μυστηριακή γνώση του Σύμπαντος, της Δημιουργίας του Θεού. Τα διάφορα ιερά ιδρύονταν με τη γνώση, ότι κάθε τι στον κόσμο το όρισε ο θεός από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας. Γι αυτό έπρεπε να διατηρηθεί η καθιερωμένη τάξη στο διηνεκές.

«Όπως είναι επάνω είναι και κάτω». Για αυτό αντέγραψαν πάνω στη γη αστρικά συστήματα και αστερισμούς και μάλιστα με αριστερόστροφη φορά, ακριβώς για να εμφανίζονται ως οπτικές αντανακλάσεις της ουράνιας πραγματικότητας στη γη.

Όλοι οι παραδοσιακοί λαοί, θεωρούσαν τον πλανήτη Γη ζωντανό οργανισμό. Η Γαία τρέφεται και διατηρείται στη ζωή με ένα δίκτυο από υπόγειες αρτηρίες, ανάλογες με τις αρτηρίες και τις φλέβες του ανθρώπινου σώματος. Στις αρτηρίες αυτές, που σήμερα ονομάζονται «τελλουρικά ρεύματα» και με τα οποία συμπίπτουν οι κυριότερες ενεργειακές γραμμές L, ρέει ένα μίγμα ηλεκτρομαγνητικής και αιθερικής ενέργειας. Οι διασταυρώσεις, τουλάχιστον δυο τέτοιων «αρτηριών», χαρακτηρίζονται στις αρχαίες παραδόσεις όλου του κόσμου ως τόποι δύναμης, ιεροί χώροι, άβατα ή ταμπού. Είναι περιοχές όπου ο χώρος, ο χρόνος, η ύλη και η ενέργεια συμπεριφέρονται διαφορετικά από τα συνηθισμένα. Συνήθως γίνονται αντιληπτές από το έντονο λευκό φως που υπάρχει σε αυτόν τον τόπο. Τυπικό τέτοιο παράδειγμα είναι το εσωτερικό της Μεγάλης Πυραμίδας ή η κορυφή του Λύκαιου όρους στην Αρκαδία, που θεωρείται τόπος γέννησης του Δία (η ρίζα λύκ σημαίνει φως).

Υπάρχουν σε όλη τη γη τέτοιες περιοχές, όπου οι μαγνητικές και άλλες αιθερικές δυνάμεις γίνονται εύκολα αντιληπτές από άτομα ευαίσθητα στη ραβδοσκοπία ή απ΄ το συναίσθημα της ανανέωσης και της ψυχικής ευφορίας που προκαλούν στον άνθρωπο, έστω και με ολιγόλεπτη παραμονή εκεί.

Άλλη μια πανάρχαια γνώση, όχι μόνο των Ελλήνων, έχει σχέση με την αρνητική ακτινοβολία της γης, τη γεωακτινοβολία, πάλι σε καθορισμένα σημεία, τα ονομαζόμενα παθολογικά σημεία ή κόμβοι- του Hart-mann, προς τιμήν του ανθρώπου που πρώτος τα μελέτησε στη σύγχρονη εποχή. Η γεωακτινοβολία προέρχεται από πυρηνικές διασπάσεις που συμβαίνουν ασταμάτητα στο κέντρο της γης και είναι αυτοί οι τόποι που στον ανατολικό πολιτισμό εντοπίζονται με τη μέθοδο του Φενγκ - Σούι.

Οι αρχαίοι είχαν βρει τον τρόπο να εξουδετερώνουν την αρνητική, γεωπαθητική ενέργεια ενός χώρου, κατασκευάζοντας στο επίκεντρό του μια πυραμίδα ή ένα θολωτό κτίσμα για να διαθλούνται οι δίνες των γεωπαθητικών σημείων (π.χ. οι θολωτοί τάφοι των Μυκηνών ή οι τρούλοι των βυζαντινών εκκλησιών).


®1greek 
Οι αρχαίοι ναοί, όπως και αργότερα οι γοτθικοί ή βυζαντινοί, ήταν κτισμένοι σύμφωνα με προϋποθέσεις, για να εκμεταλλεύονται τις ευεργετικές επιδράσεις της γεωακτινοβολίας και να εξασθενίζουν τις βλαβερές. Τέτοιοι ναοί είναι η Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη, η Βασιλική του Αγίου Ιωάννου στην Έφεσσο, οι καθεδρικοί ναοί του Άαχεν, της Σάρτρ, και της Νοτρ Νταμ στο Παρίσι. Στον τελευταίο υπήρχε παραμόρφωση των γραμμών Hartmann στο επίπεδο του ιερού βήματος και κτίστηκε σε σημείο που διασταυρώνονται 14 υπόγεια ρεύματα. Ο ναός της Αμιένης (χτισμένος από το 1218 ως το 1269) είναι ακριβέστατα προσανατολισμένος με το δίκτυο Hartmann, οι διάφορες γραμμές ρευμάτων συμπίπτουν με τους άξονες του ναού, η κύρια διασταύρωση σημειώνεται με οκτάγωνο ψηφιδωτό (λαβύρινθος) και οι δευτερεύουσες με διαφορετικό χρώμα πλακόστρωσης.

Οι περισσότεροι δε, έχουν κτιστεί πάνω σε δεξιόστροφα υπόγεια ρεύματα νερού, εκμεταλλευόμενοι και τις ονομαζόμενες γραμμές ευγλωττίας, που έχουν παρατηρηθεί ότι προσδίδουν ιδιαίτερη ευφράδεια στους ομιλητές (όπως π.χ. ο ρήτορας Δημοσθένης εξασκούνταν στην ακρογιαλιά, όπου τα κύματα της θάλασσας παράγουν ανάλογο μαγνητικό πεδίο).

Για τους αρχαίους οι γραμμές μεταφοράς θετικής ενέργειας συμβολίζονταν από φίδι ή δράκο (π.χ. κηρύκειο Ερμή, ράβδος του Ασκληπιού κλπ.). Οι Κινέζοι τα τελλουρικά ρεύματα τα ονομάζουν ακόμα και σήμερα «γραμμές του ρεύματος του Δράκου» και τα χωρίζουν σε δυο είδη: το γιν και το γιανγκ.®1greek 

Είναι η φυσική δύναμη που ρέει κατά μήκος του μαγνητικού πεδίου της γης. Είναι η ενέργεια της οργόνης που ανακάλυψε ξανά ο Βίλχεμ Ράιχ, ο ζωτικός μαγνητισμός του Μέσμερ, το Πράνα των Ινδών, ο Αιθήρ ή Πεμπτουσία των Ελλήνων. Είναι η ενέργεια που ήταν γνωστή στους αρχαίους σοφούς, ιερείς, μύστες, τους ονομαζόμενους αργότερα «ποντίφηκες», αυτούς δηλαδή που χτίζουν γέφυρες (ponts) ανάμεσα στη γη και τον ουρανό, τον κόσμο της ύπαρξης και τον κόσμο της αιωνιότητας. Είναι η γνώση που μεταβιβάστηκε αργότερα στα «συνδικάτα των τεκτόνων» που έχτιζαν τους ναούς και αυτή ανακαλύπτεται πάλι στην εποχή μας.

Η γνώση αυτή επέτρεπε στους αρχαίους να αναγνωρίζουν την ενέργεια που εκπέμπουν οι τόποι δύναμης και τους παράγοντες που τη βοηθούν, όπως π.χ. τα υπόγεια υδάτινα ρεύματα, οι κοιλότητες του εδάφους και οι σχισμές του υπεδάφους, οι κοιλάδες των ποταμών, οι οροσειρές, οι συστάσεις των πετρωμάτων (κρύσταλλα) που κάποιες φορές λειτουργούν ως πόλος έλξης για ουράνιες ενέργειες, οι άνεμοι, ο ηλεκτρισμός και μαγνητισμός του εδάφους, το υψόμετρο κλπ. Όπως επίσης και τον εντοπισμό του σημείου ύψιστης ενέργειας, στο οποίο αποδίδονται οι όροι: «πηγή της ζωής», «αθάνατο νερό», «αιώνια νεότητα».





Οι αρχαίοι λαοί είχαν συμπεράνει πως η ενέργεια των γραμμών του «ρεύματος του δράκου» ήταν θεραπευτική, ανανεωτική, αφύπνιζε τη συνείδηση, καθώς διέτρεχε όλη τη γη γονιμοποιώντας τις δυνάμεις της ζωής. Γι αυτό, σε τέτοιους τόπους δύναμης ιδρύονταν ιερά, μαντεία, θεραπευτήρια, γυμναστήρια και θέατρα. Οι άνθρωποι πήγαιναν εκεί για να πάρουν κάτι το ανώτερο, το πνευματικό, πήγαιναν εκεί για να πάρουν χρησμούς, να μάθουν το μέλλον τους αλλά και για να γίνουν καλά, για να ζητήσουν από τους θεούς τους υγεία, ευημερία και ευεξία. Σε τέτοιους τόπους οι θεοί, οι άγγελοι, τα πνεύματα, μπορούν να εμφανιστούν και να επικοινωνήσουν με τους ανθρώπους για να τους δώσουν οδηγίες για το καλό τους.

Πολλοί λαοί της αρχαιότητας ταξίδευαν από τόπο σε τόπο, έκαναν αυτό που λέμε Ιερή Οδοιπορία, για να βρεθούν σε τέτοιους τόπους δύναμης, όπως κάνουμε και σήμερα (Τήνος, Παναγία Σουμελά κλπ). Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε ότι οι περισσότεροι χριστιανικοί ναοί χτίστηκαν πάνω στα ερείπια των αρχαίων ναών, ακριβώς σε κείνα τα μέρη που οι αρχαίοι είχαν κτίσει τα μαντεία και τα ιερά τους, επειδή θεωρούσαν ότι είχαν κάτι από τον ουρανό μέσα στη γη.

Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι δεν υπήρχε ο παράγοντας τύχη εκεί που συναντάμε τόπους δύναμης, αλλά αντίθετα πολύ μεγάλη σοφία από τη μεριά των φιλοσόφων ιερέων, που καθοδηγούσε τις πράξεις τους.
 Έτσι κατάφερναν να ανυψώσουν το λαό σε ένα ύψος πολιτισμικό, φιλοσοφικό και επιστημονικό αξιοζήλευτο για τους ανθρώπους τού σήμερα, που όλα δομούνται τυχαία και άναρχα.

Χρειάζεται να δώσουμε περισσότερη σημασία στη γνώση των αρχαίων, να τη σεβαστούμε και να προσπαθήσουμε να την αποκωδικοποιήσουμε και να την εφαρμόσουμε ο καθένας στη ζωή του και όλοι μαζί. Άλλωστε «κάθε βελτίωση της κοινωνίας, αρχίζει με τη βελτίωση του κάθε ανθρώπου που την απαρτίζει».®1greek 

Είναι σημαντικό να μπορούμε να διδαχτούμε από το παρελθόν, από τον τρόπο που οι αρχαίοι λαοί αντιμετώπιζαν την «οικολογία». Θα μπορούσαν να μας δώσουν οδηγίες για το πώς μπορούμε εμείς σήμερα να είμαστε πιο καλά με τον εαυτό μας, με τους άλλους, με τη θέση μας μέσα στον κόσμο, πιο πολύ Άνθρωποι, που «άνω θρώσκουν», ανυψώνονται προς τα άστρα, συμβολικά.



Η μοίρα του Ανθρώπου δεν είναι να σέρνεται, αλλά να ανυψώνεται από τη Γη στον Ουρανό. Για αυτό το λόγο και οι σοφοί όλων των λαών ίδρυαν τα ιερά και τις πόλεις τους σε κείνα τα μέρη που η Γη «παντρευόταν» με τον Ουρανό.


Βιβλιογραφία

-«Η Ιερή Γεωγραφία της Ελλάδας», Ν. Λίτσας, εκδ. Έσοπτρον
-«Η Νέα Ανθρωπολογία», Φ. Σβαρτς, εκδ. Ν. Ακρόπολη
-«Τα Άγνωστα Μεγαλουργήματα των Αρχαίων Ελλήνων», Θ. Μανιάς, εκδ. Πύρινος Κόσμος
-«Το Οικολογικό Σπίτι», Κ. Τσίπηρας, εκδ. Λιβάνη
-«Μαγικές Πόλεις», M. Angebert
-Περιοδικό ΑΒΑΤΟΝ, τεύχος18

«Ο Μέγας Αλέξανδρος ελευθέρωσε την ανθρωπότητα»! Απάντηση στους ανελλήνιστους από τον κορυφαίο αρχαιολόγο

Posted: 25 Dec 2014 02:01 PM PST
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – Ο κορυφαίος αρχαιολόγος του πλανήτη αποκαλυπτει: Ο Μέγας Αλέξανδρος απελευθέρωσε την ανθρωπότητα!Βγαίνουν οι «σφαγμένοι» και απαντούν στους ανελλήνιστους! Αυτούς που χαρακτηρίζουν «σφαγέα» τον τυραννοκτόνο απελευθερωτή της υπόδουλης ανθρωπότητας από τα δεσμά του σκοταδισμού, της αδικίας, της τυραννίας.

Σήμερα που ο Ελληνικός λόγος χάνεται και την θέση του παίρνει το σκότος της μισαλλοδοξίας, της εκμετάλλευσης γυναικών, παιδιών και αδυνάτων, όπου η δύναμη υπερισχύει του δικαίου, τα υπόδουλα έθνη αναπολουν τον απελευθερωτή τους. Από το Ερμπίλ μέχρι την Καμπούλ.

  

«Νότια του Ουζμπεκιστάν στις όχθες του Αμπού Ντάρια βρήκαμε μια Ελληνική περιοχή που ονομαζόταν «Πανδοχείο» .

ΤΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ
Εκεί ήταν το περίφημο » Ελληνικό Πέρασμα» γιατί απο κεί περνούσαν οι πάνοπλοι, επιφανείς στρατηγοί του Μ. Αλεξάνδρου.
Σε κοντινή απόσταση βρίσκεται το σημείο Τερμέζ (από την Ελληνική ονομασία «Θερμές») ακριβώς πάνω στα σύνορα με το Αφγανιστάν….».

Ο διασημότερος- εν ζωή -αρχαιολόγος του κόσμου -ειδικός για τα Ελληνιστικά ευρήματα στην Κεντρική Ασία , ο Εντγκαρ Ρετβελάτζε , άνοιξε τα χαρτιά του στο Hellasforce και μίλησε για τα νεα ευρήματα που αφήνουν άφωνη την ανθρωπότητα, όπως για τη βιβλιοθήκη παπύρων στο Καμπίρ Τεπέ με γραφή βασισμένη στο Ελληνικό αλφάβητο, αλλά και για το πλήθος νομισμάτων (που δεν χωρούν πλέον σε μουσεία ) κυρίως του βασιλιά Ευθύδημου από τη Μαγνησία, του Ευκρατήδη και των Σέλευκου και Αντιόχου.
Ο Ρετβελάτζε που είναι Ακαδημαϊκός στο Ουζμπεκιστάν και γερουσιαστής, έχει πάθος ασίγαστο για τον Έλληνα στρατηλάτη. «Ο Μεγάλος Βασιλιάς σας – μου εκμυστηρεύτηκε στην πολύκροτη συνέντευξη που μου έδωσε σε ένα προάστιο της Τασκένδης- άνοιξε δρόμους στην Ιστορία κι έφερε σε συνεννόηση, σε συνάντηση, τη Δύση με την Ανατολή….Γι αυτό και για 10.000 άλλους λόγους που μαθαίνουμε κάθε μέρα παραμένει μεγάλος….».
Και καθώς τα κατέγραφα όλα αυτά, απ τον Ιντιάνα Τζόουνς του καιρού μας, μου άνοιξε το προσωπικό του θησαυροφυλάκιο στην Ακαδημία Επιστημών της Ουζμπεκικής πρωτεύουσας.
Χιλιάδες νομίσματα με Ελληνικές επιγραφές αλλά και μια λευκή λήκυθος που πάνω της γράφει «ΜΕΓΑΡΑ». Πάνω σε Πεντελικό μάρμαρο, χαραγμένο το όνομα της Ελληνικής πόλης απ τούς στρατιώτες που ακολουθούσαν τον ένδοξο στρατηλάτη στη μοναδική εποποιία στην έρημο της Κεντρικής Ασίας….

ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ 

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ & ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ & ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ
Χριστούγεννα-μηνύματα-για-γιο
Οι ευλογίες της Ειρήνης


Η ομορφιά της Ελπίδας

Το Πνεύμα της Αγάπης


Το Comfort της Πίστεως


Ίσως αυτά να είναι τα δώρα σας γι' αυτά τα Χριστούγεννα 
ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ & ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΟ ΤΟ ΝΈΟ ΕΤΟΣ

Σας εύχομαι ο,τι καλύτερο σε αυτή την εορταστική περίοδο με υγεία ευτυχία και ευημερία, για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. 

Με τις καλύτερες ευχές

Στέλιος Τσολάκος

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

αγαπη
  • Η δύναμη χωρίς την αγάπη σε κάνει επιθετικό.

  • Η τιμή χωρίς την αγάπη σε κάνει ψηλομύτη.

  • Το καθήκον χωρίς την αγάπη σε κάνει κακόκεφο.

  • Η ευθύνη χωρίς την αγάπη σε κάνει αδίστακτο.

  • Η δικαιοσύνη χωρίς την αγάπη σε κάνει σκληρό.

  • Η αλήθεια χωρίς την αγάπη σε κάνει κριτικό.

  • Η ανατροφή χωρίς την αγάπη σε κάνει ατίθασο.

  • Η εξυπνάδα χωρίς την αγάπη σε κάνει πονηρό.

  • Η ευγένεια χωρίς την αγάπη σε κάνει υποκριτή.

  • Η τάξη χωρίς την αγάπη σε κάνει σχολαστικό.

  • Η γνώση χωρίς την αγάπη σε κάνει τυραννικό.

  • Η περιουσία χωρίς την αγάπη σε κάνει τσιγκούνη.

  • Η πίστη χωρίς την αγάπη σε κάνει φανατικό.
 

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Ελληνικά κρασιά για το ρεβεγιόν

  Ελληνικά κρασιά για το ρεβεγιόν  

 Αγιωργίτικο Κρασί  

Επιτραπέζιος Οίνος Ερυθρός Ξηρός

Το Αγιωργίτικο είναι μια γηγενής ποικιλία κόκκινου κρασιού που καλλιεργείται από αρχαιοτάτους χρόνους στην περιοχή της Νεμέας, στην Πελοπόννησο. Το Αγιωργίτικο θεωρείται σαν μια από τις καλύτερες και περισσότερο αναγνωρίσιμες Ελληνικές ποικιλίες στην διεθνή αγορά.
Σύμφωνα με τους κανόνες της Μεσογειακής διατροφής, δύο ποτηράκια κρασιού στο καθημερινό μας τραπέζι θεωρούνται πολύτιμη συμβολή στην διατήρηση της υγείας και ευεξίας μας.
Το Αγιωργίτικο, ως κόκκινο ξηρό κρασί, συνοδεύει θαυμάσια τα πιάτα κρεατικών, μεζέδων, καθώς και ποικιλίες τυριών και φρούτων.
***********************

 Ροδίτης Κρασί  

Επιτραπέζιος Οίνος Λευκός Ξηρός


Ο Ροδίτης είναι μια ευγενική ποικιλία λευκού κρασιού που καλλιεργείται κυρίως στην Βόρεια και Ανατολική Πελοπόννησο και θεωρείται σαν μια από τις καλύτερες και περισσότερο αναγνωρίσιμες Ελληνικές ποικιλίες λευκού κρασιού.
Σύμφωνα με τους κανόνες της Μεσογειακής διατροφής, δύο ποτηράκια κρασιού στο καθημερινό μας τραπέζι θεωρούνται πολύτιμη συμβολή στην διατήρηση της υγείας και ευεξίας μας.
Ο Ροδίτης, ως λευκό ξηρό κρασί, συνοδεύει θαυμάσια τα θαλασσινά μας πιάτα, καθώς και ποικιλίες τυριών και φρούτων.
***********************

  Οίνος Ροζέ  

Επιτραπέζιος  Ξηρός **Ο Καρνεάτης** 

Ο Καρνεάτης  είναι ένα εξαιρετικό ροζέ κρασί που παράγεται από δύο πολύ γνωστές Ελληνικές ποιοτικές ποικιλίες σταφυλιών, το Αγιωργίτικο και τον Ροδίτη.
Σύμφωνα με τους κανόνες της Μεσογειακής διατροφής, δύο ποτηράκια κρασιού στο καθημερινό μας τραπέζι θεωρούνται πολύτιμη συμβολή στην διατήρηση της υγείας και ευεξίας μας.
Ο Καρνεάτης,  ως ροζέ ξηρό κρασί, συνοδεύει θαυμάσια όλα μας τα πιάτα τόσο στο Κυριακάτικο όσο και στο καθημερινό μας τραπέζι.

***********************

  Εις υγείαν  

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

ΗΜΕΡΙΔΑ του Οργανισμού για την Διάδοση της Ελλ. Γλώσσας..


Σᾶς πρoσκαλοῦμε τὸ Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2014 καὶ ὥρα 20.00 – 22.00, στὸ Ξενοδοχεῖο «ΧΙΛΤΟΝ» -Αἴθουσα «ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ 4-5-6» (ἡμιώροφος), στν ἡμερίδα μὲ θέμα:

«GREEKLISH - Η ΑΧΙΛΛΕΙΟΣ ΠΤΕΡΝΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΑΣ;»

Ιωάννης Βαρβάκης, ο πειρατής που έγινε εθνικός ευεργέτης...

Το ιστορικό Βαρβάκειο Λύκειο, η “ψευδώνυμη” Βαρβάκειος Αγορά της οδού Αθηνάς, ο ανδριάντας στο Ζάππειο και ορισμένοι δρόμοι της Αθήνας, οφείλουν το όνομά τους στον Ιωάννη Βαρβάκη, τον πειρατή από τα Ψαρά που έγινε εθνικός ευεργέτης.

Το “βαρβάκι”

Στις 24 Ιουνίου του 1745, ανήμερα της γιορτής του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου, ο καπετάνιος Ανδρέας Λεοντής επέστρεφε στην πατρίδα του, τα Ψαρά, ύστερα από ταξίδι πολλών μηνών. Καθώς το καράβι του έμπαινε στο λιμάνι του νησιού, ο καπετάν Ανδρέας έψαχνε τη σύζυγό του στην προβλήτα. Όταν δεν την βρήκε, ανησύχησε, γιατί η Μαρία πάντα τον περίμενε στο λιμάνι.

Το πλοίο άραξε και ο καπετάν Ανδρέας πήδηξε στο νερό και έτρεξε προς την προβλήτα, αναζητώντας τη γυναίκα του. Τελικά εντόπισε την γριά παραμάνα του σπιτιού, η οποία του ανήγγειλε το χαρμόσυνο γεγονός. Η Μαρία δεν ήταν στο λιμάνι, γιατί μόλις είχε γεννήσει τον γιο του! Του έδωσαν το όνομα Γιάννης και βαφτίστηκε στο μικρό μοναστήρι της Παναγίας, στα βόρεια του νησιού. Το όνομα “Βαρβάκης” προήλθε από ένα υποκοριστικό που του έδωσαν οι συχγωριανοί του. Στο νησί υπήρχαν πολλά γεράκια με μεγάλα μαύρα μάτια, τα οποία οι Ψαριανοί αποκαλούσαν “βαρβάκια”. Οι φίλοι του Γιάννη συνήθιζαν να τον φωνάζουν κι αυτόν “βαρβάκι”, εξαιτίας των μαύρων ματιών του και του ορμητικού του χαρακτήρα. Έτσι ο Γιάννης Λεοντής έγινε Γιάννης Βαρβάκης και το όνομα πέρασε στην ιστορία.

Ο πειρατής Βαρβάκης

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Γιάννης ακολούθησε το επάγγελμα του πατέρα του. Ήδη από την ηλικία των 8 ετών, ο πατέρας του άρχισε να του μαθαίνει την τέχνη του ναυτικού. Στα 10, είχε φτάσει στο σημείο να πυροβολεί με το κανόνι του πλοίου. Ο γιος του καπετάν Ανδρέα ξεκίνησε από τα χαμηλότερα στρώματα, ως απλός μούτσος και έκανε τις ίδιες δουλειές με όλους τους άλλους. Ξεχώρισε και κέρδισε τον σεβασμό των ναυτών με τη σκληρή δουλειά και την ευστροφία του. Στα 17, ο καπετάν Ανδρέας του έδωσε μερίδιο από τα έσοδα για να ναυπηγήσει το δικό του πλοίο.

Το πρώτο καράβι του Βαρβάκη ήταν μία γαλιότα μήκους 42 μέτρων και πλάτους 5 μέτρων. Διέθετε και πολυβόλα, έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργήσει και ως καταδρομικό, πολεμικό πλοίο εκτός από εμπορικό. Με πλήρωμα περίπου 100 άνδρες, ο Βαρβάκης ξεκίνησε να εμπορεύεται με γειτονικά νησιά του Αιγαίου και σύντομα ανοίχτηκε προς την υπόλοιπη Ευρώπη.

Με το γρήγορο και άρτια οπλισμένο καράβι του, ο Βαρβάκης επιδόθηκε στην πειρατεία. Συνεργαζόταν με Άγγλους και Ρώσους και έκανε επιθέσεις εναντίον των Οθωμανών για να πολλαπλασιάσει τα κέρδη του και να τους εξοργίσει.

Το 1768 η πειρατική του καριέρα διακόπηκε απότομα, γιατί ο οθωμανικός στόλος πήρε πολύ αυστηρά μέτρα εναντίον των Ελλήνων ναυτικών. Τους αιχμαλώτιζε και τους εκτελούσε, ενώ κατέστρεφε ολοσχερώς τα πολύτιμα πλοία τους. Το συνεχές κυνήγι είχε κουράσει τον νιόπαντρο Βαρβάκη, ο οποίος πήρε μια μεγάλη απόφαση για να δώσει οριστικό τέλος στην κατάσταση.

Πούλησε το καράβι του και όλη του την περιουσία. Με τα χρήματα αγόρασε ένα καινούριο πολεμικό πλοίο και προσέφερε τις υπηρεσίες του στον Ρώσο ναύαρχο Ορλώφ. Ο ρώσικος στόλος βρισκόταν στα νότια της Πελοποννήσου για να υποστηρίξει την εξέγερση της Μάνης εναντίον των Οθωμανών.

Το καλοκαίρι του 1770, μετά από συνεχείς ναυμαχίες στα ανοιχτά της Πελοποννήσου, ο οθωμανικός στόλος αναγκάστησε να αποχωρήσει και να αναζητήσει καταφύγιο. Οι Οθωμανοί κρύφτηκαν στα στενά της Μικράς Ασίας για να ανασυνταχθούν και οι Ρώσοι μάταια τους αναζητούσαν στα νερά του ανατολικού Αιγαίου, που τους ήταν άγνωστα.

Ο Βαρβάκης όμως γνώριζε άριστα την περιοχή και ενημέρωσε τον ναύαρχο Ορλώφ ότι δύο ήταν οι πιθανές περιοχές που μπορεί να είχε αγκυροβολήσει ο οθωμανικός στόλος, είτε  στο λιμάνι της Σμύρνης είτε στον κόλπο του Τσεσμέ.
Ο τουρκικός στόλος καίγεται στο Τσεσμέ
Η ναυμαχία του Τσεσμέ

Ο Βαρβάκης εντόπισε τους Οθωμανούς στον κόλπο του Τσεσμέ και ενημέρωσε τους Ρώσους, οι οποίοι αποφάσισαν να ναυμαχήσουν μέχρι την εξόντωση του εχθρικού στόλου. Ζήτησαν απ’ τους Έλληνες ναυτικούς των γειτονικών νησιών να παρέχουν τα πλοία τους ως πυρπολικά για να βοηθήσουν την αποστολή. Ο Βαρβάκης ήταν απ’ τους πρώτους που προσφέρθηκαν, αλλά απαίτησε να διοικήσει ο ίδιος το καράβι του.

Στις 26 Ιουνίου του 1770, δύο μέρες μετά τα 25α γενέθλια του Βαρβάκη, ξεκίνησε μια από τις μεγαλύτερες ναυμαχίες της Μεσογείου. Ο Βαρβάκης πλησίασε με το καράβι του τον εχθρικό στόλο και χωρίς να τον αντιληφθεί κανείς, το έδεσε με ένα οθωμανικό πλοίο. Διέταξε το πλήρωμά του να αποβιβαστεί στην εφεδρική βάρκα για να φύγουν, αλλά ο ίδιος έμεινε στο πυρπολικό, μέχρι να σιγουρευτεί ότι θα γίνει σωστά η ανατίναξη. Πήδηξε στη θάλασσα την τελευταία στιγμή και οι ναύτες τον ανέσυραν ημιλυπόθυμο.

Το καράβι του Βαρβάκη ανατινάχτηκε, παρασύροντας και πολλά πλοία του οθωμανικού στόλου, καθώς ήταν κολλημένα το ένα δίπλα στο άλλο. Η ναυμαχία έληξε με το θρίαμβο των Ρώσων και την ολοσχερή καταστροφή του οθωμανικού στόλου.
Ο Ορλώφ

Ο Ρώσος ναύαρχος Ορλώφ αποκάλεσε τον Βαρβάκη “εθελοντή ήρωα του Τσεσμέ” και του είπε να ζητήσει όποια χάρη ήθελε από την αυτοκράτειρα της Ρωσίας, Αικατερίνη. Ο Βαρβάκης ζήτησε μόνο ένα καράβι για να αντικαταστήσει αυτό που έχασε στη ναυμαχία.

Η Αικατερίνη τον ενέταξε στον αυτοκρατορικό στρατό με το βαθμό του υπολοχαγού και το 1771, ο Βαρβάκης αγόρασε ένα καινούριο και μεγαλύτερο πλοίο από αυτό που έχασε στο Τσεσμέ. Ο ναυτικός συνέχισε να αγωνίζεται εναντίον των Οθωμανών ως επικεφαλής του ψαριανού στόλου των καταδρομικών.

Το 1774, όταν υπογράφηκε η ρωσοτουρκική συνθήκη του Κιουτσούκ Καϊναρτζή, ο Βαρβάκης επέστρεψε στην εμπορική ναυτιλία, με την οποία θα συγκέντρωνε τα πλούτη που θα του επέτρεπαν να ευεργετήσει και την πατρίδα του. Αντλήθηκαν πληροφορίες από τη σειρά «Ελλάδα των Ευεργετών, Ιώαννης Βαρβάκης».

πηγή

Τα 30 βιβλία που άλλαξαν την ιστορία του κόσμου -Στην πρώτη θέση οι μύθοι του Αισώπου

Business Insider: Τα 30 βιβλία που άλλαξαν την ιστορία του κόσμου -Στην πρώτη θέση οι μύθοι του ΑισώπουΥπάρχουν βιβλία που κατάφεραν να αλλάξουν έναν άνθρωπο. Ναι, μπορεί να συμβεί. Τι γίνεται, όμως, με εκείνα που διαμόρφωσαν ολόκληρες γενιές ή και την ιστορία του κόσμου; 
Βιβλία που αποτελούν την επιτομή του ανθρώπινου πνεύματος ανά τους αιώνες και εξακολουθούν μέχρι τις ημέρες μας να είναι οι σηματωροί της σκέψης, της πράξης και των μεγάλων ερωτημάτων της ανθρωπότητας.
Με τη βοήθεια της Μίριαμ Τουλιάο (υποδιευθύντριας της Δημόσιας Βιβλιοθήκης της Νέας Υόρκης), το Business Insider συνέλεξε τα 30 βιβλία που ανήκουν στη ευάριθμη χορεία των πιο επιδραστικών για τον ανθρώπινο πολιτισμό. Είναι χαρακτηριστικό πως στην κορυφή βρίσκονται οι μύθοι του Αισώπου.

Η λίστα έχει ως εξής:
  1. Οι μύθοι του Αισώπου
  2. Τα ανάλεκτα του Κομφούκιου
  3. Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ
  4. Η τέχνη του πολέμου, Sun Tzu
  5. Bury My Heart at Wounded Knee, Ντι Αλεξάντερ Μπράουν
  6. Το κομμουνιστικό μανιφέστο, Καρλ Μαρξ-Φρίντριχ Ένγκελς
  7. Το λεξικό της αγγλικής γλώσσας, Σάμουελ Τζόνσον
  8. Δοκίμια, Μισέλ ντε Μονταίν
  9. The Feminine Mystique, Μπέτυ Φρίνταν
  10. First Folio, Γουίλιαμ Σαίξπηρ
  11. Χιροσίμα, Τζον Χέρσι
  12. How the Other Half Lives, Γιάκομπ Ρίις 
  13. I Ching: The Book of Changes
  14. Incidents in the Life of a Slave Girl, Χάριετ Τζάκομπς
  15. The Jungle', Άπτον Σινκλαίρ
  16. The King James Bible
  17. Narrative of the Life of Frederick Douglass, Φρέντρικ Ντάγκλας
  18. On Liberty, Τζον Στιούαρτ Μιλ
  19. On the Origin of Species, Δαρβίνος
  20. Philosophia Naturalis Principia Mathematica, Ισαάκ Νιούτον
  21. The Qur’an
  22. Η Πολιτεία, Πλάτωνας
  23. The Rights of Man, Τόμας Πέιν
  24. The Second Sex, Σιμόν Ντε Μποβουάρ
  25. Silent Spring, Ράσελ Κάρσον
  26. Tao Te Ching, Lao Tzu
  27. Things Fall Apart, Chinua Achebe
  28. The Torah: The Five Books of Moses
  29. The Wealth of Nations, Άνταμ Σμιθ
  30. 1984, Τζορτζ Όργουελ