Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

Άντε γιατί μας πρήξατε…Πάρτε και έναν ΕΛΛΗΝΙΚΟ χάρτη για να μη κάνετε λάθος στα σύνορα.!!!



Κωνσταντινιά Ντέμου

Άντε γιατί μας πρήξατε…. Αρκετά με τους χάρτες κύριοι με τις «μεγάλες πατρίδες» σας.

Πάρτε και έναν ΕΛΛΗΝΙΚΟ χάρτη για να μη κάνετε λάθος στα σύνορα.!!! Σημειωτέων οτι λείπει η Σικελία και η κάτω Ιταλία, και φυσικα περιοχές του Β. Πόλου που περικλείει την περιοχή του «Ητη » όπου εκεί ζουν απόγονοι του Μ. Αλεξάνδρου.

Επίσης ο χάρτης δεν αναφέρει τις ελληνικότατες δυτικές Ινδίες στις οποίες ακόμα υπάρχουν ελληνικοί πληθυσμοί.

Τρις φορές οι Ελληνες ηταν παγκόσμιοι κατακτητές ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ λόγο κουλτούρας .

1]Αυτοκρατορία του Μ. Αλεξάνδρου ,
2] Ρωμαϊκή αυτοκρατορία
3] Βυζαντινη αυτοκρατορία ,
τώρα, όσο και να μην θέλετε να το πιστευετε θα είναι η 4η αυτοκρατορία των ελληνων !

Ας προβληματιστούμε λίγο εν τω βάθη ,με τις σημερινές εξελίξεις …. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ με ισλάμ και παπαριες , αυτούς βάλθηκαν να διαλύσουν ,όπως και το κατάφεραν !

Πομακοχώρια: «Μας απειλούν για να απαρνηθούμε την ελληνική μας ταυτότητα»



ΜΕΓΑΛΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΤΟΥ NEWSBOMB.GR ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΓΙΑΧΝΑΚΗ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ - ΠΩΣ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΡΩΜΙΚΟΥΣ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ

Υπό τους ήχους των ιμάμηδων από τα τζαμιά και των καμπαναριών των εκκλησιών σε πόλεις και χωριά της Θράκης, η ζωή των κατοίκων της περιοχής, χρόνια τώρα εκπέμπει μια ιδιαίτερη κουλτούρα, η οποία στιγματίζει την καθημερινότητα μιας ευαίσθητης περιοχής της Ελλάδας.

Αποστολή - Θράκη: Μαρία Γιαχνάκη

Η Θράκη ως μια πολυπολιτισμική περιοχή έχοντας σε πρώτο πλάνο, κατά κύριο λόγο τις δυο θρησκείες, βρίσκεται πάντα στο στόχαστρο πολιτικών συζητήσεων, εθνικών διεκδικήσεων και διαφωνιών, που καταλήγουν τελικά με τον τρόπο τους, να καταπιέζουν τις ζωές των κατοίκων και κυρίως των Πομάκων, που βρίσκονται ίσως στην πιο δεινή και αδύναμη θέση.

Η Ελλάδα φαίνεται ξεκάθαρα ότι λόγω πολιτικών του παρελθόντος, άφησε μετέωρους τους Έλληνες Πομάκους, τη στιγμή που η Τουρκία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να τους εκτουρκίσει, κερδίζοντας παράλληλα μαζί με αυτούς και τα κομμάτια της ελληνικής γης που κατοικούν.

Έχουμε πολλές φορές επισκεφθεί την Θράκη καταγράφοντας την ανησυχία των κατοίκων για το μέλλον τους, συμπεριλαμβανομένων των Πομάκων, για την δράση της Τουρκίας στην περιοχή.

Αυτή τη φορά ταξιδεύοντας ακόμη πιο "ψηλά", στα Πομακοχώρια, συναντήσαμε μια άλλη καθημερινότητα ανάμεσα σε ανθρώπους που προσπαθούν να προστατεύσουν την ταυτότητά τους. Μιλούν κρυφά την γλώσσα τους ενώ στα σχολεία τους διδάσκονται τουρκικά και ελληνικά. Σε γιορτές και συνάξεις οι απεσταλμένοι της τουρκικής πλευράς τους απαγορεύουν να μιλούν οποιαδήποτε άλλη γλώσσα εκτός από την τουρκική. Το αντάλλαγμα; Παχυλοί μισθοί, σπουδές των παιδιών τους στα καλύτερα τουρκικά πανεπιστήμια.

Η χριστιανική παρουσία μπορεί να έχει μειωθεί στα χωριά της Ροδόπης, στο δήμο Ιάσμου της Κομοτηνής που πλέον οι μουσουλμάνοι είναι περισσότεροι, όμως οι πνευματικοί ηγέτες των ορθοδόξων μητροπόλεων της περιοχής συνεχίζουν το έργο τους αλλά και την δραστηριότητά τους για την καλή συμβίωση των θρησκευτικών ομάδων. Όπως άλλωστε μαρτυρούν όλοι, η συμβίωση των δύο θρησκειών γίνεται ειρηνικά όταν δεν παρεμβαίνουν εξωτερικοί παράγοντες με πολιτικές βλέψεις.

Ο Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ Παντελεήμων, γνώστης της κατάστασης στην περιοχή αφού όλα τα χρόνια υπηρέτησε την εκκλησία από διάφορες θέσεις εκεί, τονίζει ότι είναι ανάγκη να είμαστε προσεκτικοί ως Έλληνες στους χειρισμούς μας αλλά και να αποπέμπουμε εθνικιστικά φαινόμενα που μπορεί να βάλουν σε κίνδυνο τη Θράκη και την ειρηνική συμβίωση των θρησκευτικών ομάδων.

«Η εκκλησία μας αγκαλιάζει πάντα τους κατοίκους από όπου και αν προέρχονται. Προσπαθούμε με κάθε τρόπο να ζούμε συμφιλιωμένοι διότι δεν έχουμε και τίποτα να χωρίσουμε στην ουσία. Η Ελλάδα έδωσε τα φώτα της σε όλον τον κόσμο. Έχουμε μάλιστα κάνει και κοινές προσπάθειες να αναδείξουμε τα μουσουλμανικά και χριστιανικά μνημεία της περιοχής μας μέσω ενός ιστορικού λευκώματος που παρουσιάσαμε στις Βρυξέλλες. Όταν δεν μπαίνουν στη μέση άλλου είδους συμφέροντα όλα κυλούν κανονικά. Η Θράκη θα μπορούσε να είναι ένα καλό σχολείο που να διδάσκει πως μπορούν να συμβιώσουν δυο κοινότητες με διαφορετικό πολιτισμό και πίστη σεβόμενοι ο ένας τον άλλον. Στην Θράκη δεν ανέχεται ο ένας τον άλλον αλλά ζει ο ένας με τον άλλον.»

Το ίδιο ισχυρίζεται και ο θρησκευτικός λειτουργός γραμματέας της Μουφτείας Κομοτηνής, Χαλίλ Τζιχάντ, τον οποίο συναντήσαμε στο Εσκί τζαμί, στην Κομοτηνή.

«Προσπαθούμε να συμβιώνουμε ειρηνικά. Οι σχέσεις μας με τους Χριστιανούς είναι καθαρές στα πλαίσια της κοινωνικής συμβίωσης. Έχουμε τα ίδια προβλήματα και ανάγκες. Σύμφωνα με το Κοράνι και την μουσουλμανική παράδοση οφείλουμε να συμβιώνουμε. Οι μουσουλμάνοι είναι εγγύηση ασφαλείας για τους γείτονές τους. Εγώ αυτή την παράδοση της καλής γειτονίας την κληρονόμησα από την οικογένειά μου, που είχε καλή σχέση με τους Χριστιανούς και αλληλοβοηθιόμασταν. Ανταλλάσουμε ευχές, δώρα στις γιορτές και πάντα στις μεγάλες γιορτές είτε των Χριστιανών είτε των Μουσουλμάνων. Στέλνει ο Μουφτής εκπρόσωπό του στη Μητρόπολη και η Μητρόπολη στον Μουφτή με ευχετήριες επιστολές και γλυκά σε όλες τις γιορτές».

Οι κάτοικοι της περιοχής στις πόλεις της Θράκης, στην Ξάνθη και την Κομοτηνή, ζουν μέσα σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον, προσπαθώντας αυτήν την καθημερινότητα να την κάνουν τέχνη, μουσική και καλλιτεχνικές συνάξεις, άλλωστε όπως μας λέει και ο Νίκος Κοσμίδης, κάτοικος Ξάνθης και επιχειρηματίας όλοι ζουν κάτω από τον ίδιο ουρανό και όλοι δουλεύουν με όλους, έχοντας τα ίδια σχέδια για την ζωή τους για την μόρφωση για το μέλλον των παιδιών τους.

«Ντυνόμαστε παραδοσιακά και τραγουδάμε Θρακιώτικα ακόμη και στις γιορτές των μουσουλμάνων όταν μας καλούν», λέει ο Μόσχος Μυλωνάς, κάτοικος Ροδόπης. «Η ζωή μας δεν είναι όπως ήταν, αφού όλοι οι Χριστιανοί πούλησαν τα σπίτια τους και εγκατέλειψαν τα χωριά τους. Πολλές φορές νιώθουμε ένα βάρος μέσα μας για τη μορφή που πήραν τα χωριά μας αλλά συμβιώνουμε ειρηνικά με τους μουσουλμάνους. Βεβαίως σε κανέναν δεν αρέσει που στα χωριά μας δεν βλέπουμε πια Χριστιανούς αλλά μας έδιωξε η πολιτεία με τον τρόπο της».

Ο μουσουλμάνος βουλευτής Ν. Ροδόπης, Αιχάν Καραγιουσούφ που διανύει την πρώτη του τετραετία στην ελληνική Βουλή, δίνει την δική του οπτική στα πράγματα λέγοντας ότι «η Θράκη ναι, είναι μια κρίσιμη περιοχή που πολλοί την θέλουν σε αναβρασμό αλλά αυτό είναι έγκλημα. Παραμεληθήκαμε από την ελληνική κυβέρνηση. Η Ελλάδα έχει πια χάσει το παιχνίδι στο θέμα των Πομάκων που θα μπορούσε να τους είχε φροντίσει και όχι εγκαταλείψει στο έλεος του Θεού, όπως έγινε από πολλές κυβερνήσεις του παρελθόντος. Πρέπει να καταλάβουν κάποιοι ότι η μειονότητα δεν αποτελεί απειλή για την χώρα αλλά εγγύηση».

Αναφέρθηκε μάλιστα στο κλείσιμο μειονοτικών σχολείων που απασχόλησαν την επικαιρότητα τις τελευταίες ημέρες εξηγώντας ότι «δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς αφού υπήρχε πρόβλημα το οποίο έπρεπε να σεβαστούμε. Όμως η μειονοτική εκπαίδευση χρειάζεται αναβάθμιση γιατί υπάρχουν άνθρωποι που δε μιλούν καλά την γλώσσα. Δεν επιθυμούμε τις εθνικιστικές παρεμβάσεις ούτε υποστηρίζουμε την δράση όσων θέλουν να δημιουργήσουν πρόβλημα στην ζωή των κατοίκων προσπαθώντας να ξεσηκώνουν και να αγριεύουν τον κόσμο. Η αλήθεια είναι ότι τα προβλήματα του παρελθόντος σιγά σιγά εξαλείφονται».

Στα Πομακοχώρια οι Έλληνες κάτοικοι της περιοχής, είναι σα να ζουν σε ένα δικό τους κόσμο, έχοντας όμως και αυτοί τα προβλήματα της καθημερινότητας που καλούνται να αντιμετωπίσουν με τις λίγες δυνάμεις που τους απομένουν από τις ελλείψεις και την μοναξιά.

Σήμερα στα Πομακοχώρια, από τα Μάνταινα, την Γλαύκη, τον Κένταυρο από τον Εχίνο ως και τις Θέρμες, οι Πομάκοι γράφουν τη δική τους ιστορία. Άλλοι υψώνουν το ανάστημά τους βροντοφωνάζοντας ότι είναι Έλληνες και δε μπορεί κανείς να τους αλλάξει την εθνικότητα και άλλοι σιωπούν σκύβοντας το κεφάλι, αφού προηγουμένως έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν τη γραμμή που επιβάλει το Τουρκικό προξενείο που έχει ως στόχο τους τον εκτουρκισμό των Πομάκων και των Ρομά, ώστε να θεωρείται τούρκικη ιδιοκτησία η περιοχή που κατοικούν.

Την ίδια ώρα, όταν τα χωριά αυτά βρίσκονται στο στόχαστρο της «λαίμαργης» εξωτερικής πολιτικής της Τουρκίας ενώ πετιούνται σαν... την τρίχα από το ζυμάρι από τις ελληνικές κυβερνήσεις, είναι κατανοητό ότι τα πράγματα είναι δύσκολα.

Υπάρχουν άνθρωποι φτωχοί, φοβισμένοι, αγράμματοι που γίνονται ο Δούρειος Ίππος για τις παρεμβάσεις αυτές. Ο χρηματισμός, ο εκβιασμός αλλά και ο προσηλυτισμός μέσω των ιμάμηδων είναι αρκετά για να δηλώνουν Τούρκοι. Οι Πομάκοι ζουν μόνο από τους καρπούς της γης τους και αυτό είναι ο καπνός που καλλιεργείται σε όλα τα χωριά με δυσκολία λόγω της έλλειψης του νερού.

Η Φατιμέ είναι μια από τις πολλές γυναίκες που από το ξημέρωμα πασχίζει στα χωράφια.

«Από το πρωί μέχρι το απόγευμα βρίσκομαι στα χωράφια. Δυστυχώς φέτος πάλι δεν είχαμε αποτέλεσμα γιατί δεν έβρεξε αρκετά. Κοιτάμε πολλές φορές τις σοδειές μας να χάνονται από την ξηρασία και η καλύτερη ποιότητα καπνού να μην μπορεί να έχει την τύχη που της αξίζει. Από αυτό ζούμε και τώρα φανταστείτε θα κληθούμε να πληρώσουμε φόρους και λεφτά δεν έχουμε πάρει από πουθενά. Είμαστε όλοι η οικογένεια στα χωράφια και τίποτα. Κανείς μας δεν βγήκε κερδισμένος».

Ο Μεχμέτ Αλί Ιρφάν, από τα Μάνταινα είναι ένας από τους Πομάκους που δεν έσκυψε το κεφάλι, όπως λέει ο ίδιος, στην καταπίεση που πολλοί Πομάκοι ζουν καθημερινά αλλά το γεγονός το έχει πληρώσει ακριβά στην καθημερινότητά του:

«Μέχρι πρόσφατα ζούσαμε την καταπίεση. Μέχρι και μπάρα είχαμε απαγορευτική. Τώρα ζούμε την εγκατάλειψη. Ξέρετε τι σημαίνει να έρχεται ο ψευτομουφτής στα τζαμιά, να παίρνει το μικρόφωνο και να διασπείρει το μίσος; Παίζονται πολιτικά παιχνίδια μέσα από τα τζαμιά και πρέπει να παρέμβει ο εισαγγελέας. Εμείς πάμε στο τζαμί για προσευχή και μας ενοχλούν οι πολιτικές παρεμβάσεις. Υπάρχουν Τούρκοι πράκτορες ανάμεσά μας, οι οποίοι πληρώνονται για να μας γονατίζουν και να μας απειλούν να απαρνηθούμε την ελληνική μας ταυτότητα. Εγώ έχω αντισταθεί και με έχουν απειλήσει με σημειώματα με τηλεφωνήματα, με κοινωνικό αποκλεισμό. Δε με νοιάζει για μένα προσωπικά, με νοιάζει όμως για τους συγγενείς μου, που εξαιτίας μου διώκονται και αυτοί. Πρέπει η ελληνική πολιτεία να μας προστατεύσει είμαστε Έλληνες, μην μας διώχνουν από κοντά τους».

Η Εμινέ Μπουρουτζή, Πομάκα από το Δημάρειο, έκανε την επανάστασή της νωρίς. Μόλις παντρεύτηκε έβγαλε την Πομάκικη μαντίλα κι έφυγε από τα Πομακοχώρια αφού έτσι κι αλλιώς δεν είχε θέση μέσα στην οικογένειά της, που ακόμη δεν της μιλούν λόγω του γεγονότος αφού πιστεύουν ότι τους προσέβαλε. Η Εμινέ σήμερα κάνει μεγάλο αγώνα για τα δικαιώματα των γυναικών στα Πομακοχώρια μιλώντας για τα ανθρώπινα δικαιώματα σε διεθνή συνέδρια σε όλο τον κόσμο ενώ την παράδοση και τα ήθη κι έθιμα των Πομάκων τα έκανε τραγούδια, με τα οποία επίσης κάνει αγώνα.

«Ζούμε με πολλά προβλήματα στα χωριά μας. Η ανέχεια μας γονατίζει καθημερινά. Οι άνδρες ξενιτεύονται για να φέρουν χρήματα. Όπου κι αν πάνε τους εκμεταλλεύονται. Οι γυναίκες μένουν πίσω με χιλιάδες προβλήματα, με τα παιδιά και τους γονείς, τους οποίους πρέπει να προστατεύσουν και δε μπορούν να αντιμετωπίσουν τις αδικίες. Οι περισσότερες παίρνουν ψυχοφάρμακα διότι δεν μπορούν να αντέξουν την καθημερινότητα. Αν δεν πάρουν ηρεμιστικά, δε μπορούν να κοιμηθούν. Αυτή τη στιγμή στα Πομακοχώρια έχουμε ανάγκη από γιατρούς, ψυχολόγους, ψυχιάτρους, γυναικολόγους. Οι άνθρωποι δεν εμπιστεύονται ούτε τους γιατρούς. Εμπιστεύονται βέβαια περισσότερο τις γυναίκες και αναζητούμε εμείς από ιδιωτική πρωτοβουλία να βρούμε γιατρούς».

Ο Βαγγέλης Δορόπουλος, δάσκαλος σε μειονοτικά σχολεία τα τελευταία 30 χρόνια έχει ζήσει την ιστορία να επαναλαμβάνεται στα μειονοτικά δημοτικά σχολεία όπου τα παιδιά μαθαίνουν τα μισά μαθήματα στα τουρκικά και τα άλλα στα ελληνικά.

Τα προβλήματα διαδέχονται το ένα το άλλο όταν οι μαθητές από το μειονοτικό δημοτικό συνεχίζουν σε μεικτό σχολείο και σοκάρονται από την αλλαγή του συστήματος αφού τα ίδια δεν είναι προχωρημένα στη γλώσσα με αποτέλεσμα να δημιουργείται χάσμα. Όμως τα προβλήματα εξελίσσονται και σε πιο περίπλοκα όταν ανάμεσα στους μαθητές διαφορετικών θρησκευμάτων, δημιουργούνται φλέρτ κι έρωτες που φέρνουν τα πάνω κάτω στις μικρές κοινωνίες.

«Μετά από τόσα χρόνια έχω αποκτήσει φιλίες και συμπάθειες. Τα παιδιά έχουν διάθεση για μάθηση και το δείχνουν. Απλώς ο τρόπος που διδάσκονται και το σύστημα τους δημιουργεί προβλήματα. Κάποτε το 2000 υπήρχαν βιβλία που στήριζαν και την γλώσσα τους. Τώρα τα πράγματα άλλαξαν και προσπαθούμε εμείς με διάφορους τρόπους να δημιουργήσουμε υλικό που να ταιριάζει στα παιδιά μειονοτικών σχολείων. Όσο για την διαφορετικότητα θέλω να πω ότι ένας κήπος είναι πιο όμορφος όταν έχει πολλά λουλούδια παρά όταν έχει μόνο τριαντάφυλλα.»


Η υπόθεση «Τουρκικό προξενείο» είναι το θέμα που απασχολεί τους πάντες στην Θράκη. Ζήτησα λοιπόν να συναντήσω τον Τούρκο πρόξενο Αλί Ριζά Ακιντζί ο οποίος με δέχτηκε στο προξενείο στην Κομοτηνή. Ήταν προετοιμασμένος για μια σειρά θεμάτων. Βεβαίως στην περίπτωση της συνάντησής μας με τον Τούρκο πρόξενο που η αλήθεια είναι ότι δεν ανοίγει εύκολα τις πόρτες του σε Έλληνα δημοσιογράφο, η θέση μας ήταν ξεκάθαρη διότι εμείς δεν μιλούσαμε για τουρκική μειονότητα αλλά για θρησκευτική μειονότητα ενώ η πλευρά της Τουρκίας μιλάει πάντα για τουρκική μειονότητα στη Θράκη. Το γεγονός προσδιόρισε μια συνάντηση εκ νέου ανάμεσά μας ώστε να απαντήσει αποκλειστικά σε ερωτήσεις μας για τα όσα πρεσβεύει το προξενείο στη Θράκη.

Με την Ασπασία θα ασχοληθεί κανείς ή «ξεσκίζουμε» ακόμη το Γιατζόγλου;



Ο Νίκος Συρίγος γράφει για τα πραγματικά θέματα που κάποιοι περνάνε στο ντούκου γιατί δεν πουλάνε…

Η Ασπασία Μπόγρη είναι το κορίτσι που πριν μερικά χρόνια ο πατέρας της πυροβόλησε στο κεφάλι. Και ξεκινάω με το όνομα της γιατί οι περισσότεροι έχουμε ξεχάσει και πως τη λένε... Από τότε ανεβαίνει όχι ανήφορο αλλά Γολγοθά. Και η Ελλάδα, το κράτος… δικαίου, αντί να ελαφραίνει τον Σταυρό που κουβαλάει αυτό το κορίτσι, της καρφώνει τα χέρια στο ξύλο. Εκτός κι αν είναι κάτι άλλο από σταύρωση ότι της έκοψαν τα 300 ευρώ το μήνα που έπαιρνε ως βοήθημα. Λάθος. Δεν είναι απλά σταύρωση. Είναι αλητεία. Όπως αλητεία είναι το γεγονός ότι στην Ελλάδα των εκατοντάδων ΜΜΕ και των δεκάδων χιλιάδων δημοσιογράφων, αυτοί που ασχολήθηκαν με το συγκεκριμένο δράμα, είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Μπορεί και λιγότεροι.

Βλέπετε ό,τι δεν περνάει πια η μπογιά του, δεν πουλάει, οπότε ας αφήσουμε την Ασπασία να κουβαλήσει μοναχή τον σταυρό της και το… κράτος να κάνει ανενόχλητο τη δουλειά του! Στην Ελλάδα του 2016 και της δημοσιογραφίας του σήμερα, σε λιγότερο από 24 ώρες γράφτηκαν χιλιάδες λέξεις για τον Γιατζόγλου που πήρε αγκαλιά τον Μιχαλολιάκο, αλλά ούτε κουβέντα για το γεγονός ότι το κράτος κάνει… οικονομία κόβοντας το βοήθημα ενός κοριτσιού που παλεύει να μείνει ζωντανό.

Το αν ο Γιατζόγλου θέλει να είναι φασίστας, εθνικιστής ή… αναρχοαυτόνομος φαντάζομαι ότι είναι δικαίωμα του, στο πλαίσιο της δημοκρατίας που όλοι βαυκαλιζόμαστε ότι έχουμε στην Ελλάδα, παρότι ακόμη και για να αναπνεύσουμε παίρνουμε πια άδεια από τους… δανειστές.

Και επειδή τυγχάνει να τον ξέρω καλύτερα από κάποιους που έσπευσαν να του ρίξουν το ανάθεμα, να είστε σίγουροι ότι είναι πολύ πιο δημοκράτης από πολλούς που χθες και σήμερα τον πέρασαν πριονοκορδέλα για τα… φασιστικά του ιδεώδη. Και σίγουρα πιο αρσενικός. Τόσο που θα στηρίξει την επιλογή του ακόμη κι αν χρειαστεί να πάει κόντρα σε όλο τον πλανήτη.

Δεν θα πήγαινα ποτέ σε εκδήλωση της ΧΑ όπως δεν έχω πάει ποτέ γενικώς σε πολιτικές-κομματικές εκδηλώσεις. Προτιμώ να σκέφτομαι μόνος μου και να μην ακούω τους βοσκούς αλλά τα πρόβατα. Τους αδύναμους αυτής της πλάσης. Όπως γουστάρω να σηκώνω τη σημαία για τη σημαία και όχι για το κοντάρι… Κι όποιος κατάλαβε-κατάλαβε.


Αλλά από αυτό το σημείο μέχρι να ξεσκίσω τον Γιατζόγλου επειδή πήγε εκεί που γούσταρε είναι η μέρα με τη νύχτα… Και μεταξύ μας, όσο κι αν το να ξεσκίζεις σήμερα τον Στηβ είναι βολικό και σε κάνει στα μάτια του κόσμου… αγωνιστή της λευτεριάς και της δημοκρατίας (εδώ γελάμε), να με συμπαθάτε, αλλά προτιμώ να ασχοληθώ με την Ασπασία και τους μπάσταρδους που της έκοψαν τα 300 ευρώ το μήνα… Αυτούς που μάλλον τους βολεύει να ασχολούμαστε με τον Γιατζόγλου για να ξεχνάμε ότι κόβουν τις συντάξεις, τους μισθούς και τις ζωές των Ελλήνων…

Ανατριχιαστικό - από τη Σχολή Ικάρων: Τα «γεράκια του Αιγαίου» ψάλουν τον Εθνικό Ύμνο!!!


Ιδιαίτερα συγκινητικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στην αεροπορική βάση στο Τατόι.

Δεν ήταν μόνο το γεγονός ότι 42 χρόνια μετά την πτώση του Noratlas οι συγγενείς των ηρώων παραλάμβαναν τα οστά τους, για να μπορέσουν να τα κηδέψουν και να αναπαύσουν τις ψυχές τους.
Η μπάντα της Πολεμικής Αεροπορίας έπαιξε τον εθνικό ύμνο. Και τότε τα σημερινά «αετόπουλα» της σχολής Ικάρων και αυριανά γεράκια του Αιγαίου, άρχισαν να τραγουδούν δυνατά τον εθνικό μας ύμνο!

ΗΠΑ και Ρωσία «σφάζονται» για την Ελλάδα! Η Χώρα είναι πλέον ο Ισχυρότερος παίκτης στην Μεσογείο! Εκτακτο ταξίδι Λαβρόφ στην Αθήνα

kerilavrof

Μετά τις διαρροές από αξιωματούχους του νέου Πρέσβη στην Ελλάδα, ότι η χώρα μας στους επόμενους μήνες θα αναβαθμιστεί λόγω της αστάθεια στην Τουρκία, ο Υπουργός εξωτερικών Λαβρόφ θα επισκεφθεί εσπευσμένα την Ελλάδα για να επιβεβαιώσει την συνεργασία που εγκαινιάστηκε με την Συνάντηση Προκόπη Παυλόπουλου-Βλαντιμιρ Πούτιν.

Πριν ακόμη ο νέος Πρέσβης παραλάβει το Χαρτοφυλάκιο φρόντισε από κύκλους του να δώσει το στίγμα του. Η στροφή της Τουρκίας προς το Σουνιτικό Ισλαμ (ISIS, Ταλιμπαν) και η κατάρρευση των ενόπλων δυνάμεων μετά τις συλλήψεις στρατιωτικών από τον Ερντογαν, η Ελλάδα είναι η μόνη σταθερή πολιτικά και Ισχυρή στρατιωτική δύναμη στην περιοχή και αυτό από μόνο του αναβαθμίζει την σπουδαιότητα της.
Η Ρωσία δεν μένει αμέτοχη σε όσα γίνονται στην ανατολική Μεσόγειο κι αυτό αποδείχθηκε και μετά την τελευταία επίσκεψη του ίδιου του Βλαντιμιρ Πούτιν στον Προκόπη Παυλόπουλο και συνεχίζεται με την επίσκεψη του ΥΠΕΞ της Ρωσικής Ομοσπονδίας τις επόμενες εβδομάδες στην Ελλάδα για να επιβεβαίωσει τις σύσφιξη των καλών σχέσεων Ελλάδας-Ρωσίας.
Τέλος ο Ντόναλντ Τραμπ, υπολογίζει την Ελλάδα ως σημαντική σύμμαχο στο πόλεμο κατά του Φονταμενταλισμού, σε αντίθεση με την Χίλαρι Κλιντον που έχει ποντάρει στην Τουρκία και το ISIS, ώστε να μειώσει την σφαίρα επιρροής της Ρωσίας στην Συρία.

Προκόπης Παυλόπουλος: Οι Ελληνικές απαιτήσεις για την γερμανική κατοχή είναι και νομικώς ενεργές και δικαστικώς επιδιώξιμες



ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΚΡΑΤΑΝΕ ΣΕ ΛΙΣΤΕΣ, ΤΟΤΕ ΜΟΝΟΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΑΡΧΕΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
«ΑΘΗΝΑ 1940-1944. Η ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ» ΚΑΙ
«ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ»
ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ «ΜΕΛΙΝΑ»

Αθήνα, 6.10.2016

Κύριε Πρόεδρε της Βουλής των Ελλήνων,
Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Δήμαρχε,
Κυρία Αντιπεριφερειάρχης,
Κύριε Πρόεδρε της ΕΡΤ,
Κυρίες και κύριοι,

«Αθήνα, Θεσσαλονίκη 1940-1944» : Μία περίοδος της οποίας η μοναδική ιστορική πυκνότητα συμβαδίζει με την αντίστοιχη μοναδική πυκνότητα των συμβολισμών, τους οποίους εκπέμπει ως τις μέρες μας και όχι μόνο. Αθήνα : Σε αυτή την περίοδο η Αθήνα συμβόλισε διαδοχικά την Πόλη του «ΟΧΙ» , την Πόλη της Εθνικής Αντίστασης με κορυφαίο εμβληματικό παράδειγμα την υποστολή της ναζιστικής σημαίας από τον Μανώλη Γλέζο και από τον αείμνηστο Λάκη Σάντα.Την Πόλη εκείνη η οποία σε αυτό το χρονικό διάστημα δεν υποτάχτηκε στις κακουχίες, δεν υποτάχτηκε στην πείνα, αντιστάθηκε στα κάθε είδους κολαστήρια. Όπως το κολαστήριο της οδού Μέρλιν, το Σκοπευτήριο της Καισαριανής, τα εκτελεστικά αποσπάσματα στο Χαΐδάρι, το Μπλόκο της Κοκκινιάς. Και, τέλος, την Πόλη της απελευθέρωσης, την Αθήνα της έκρηξης ελευθερίας, της ελευθερίας εκείνης που της ταιριάζει σ΄αυτό που συμβολίζει. Γιατί η Αθήνα υπήρξε πάντοτε – όπως και η Ελλάδα γενικότερα, αλλά ιδίως η Αθήνα με την ιστορία της – για να πάρω τη φράση του Αντρέ Μαλρώ από την ομιλία του για την φωταγώγηση της Ακρόπολης στις 28 Μαΐου του 1959, ο τόπος της Παιδείας και του Θάρρους. Γι αυτό Αέτωμα της παραμένει πάντοτε, και θα παραμένει, ο Παρθενώνας ως αιώνια κιβωτός του Παγκόσμιου Πολιτισμού.
Θεσσαλονίκη : Αντίστοιχη υπήρξε η πορεία της, και στην αντίσταση και στην απελευθέρωση. Δεν είναι τυχαίο ότι το «ΟΧΙ» και η επέτειός του γιορτάζονται στη Θεσσαλονίκη. Η Θεσσαλονίκη είχε τις αντίστοιχες περγαμηνές αντίστασης με τους δικούς της ανθρώπους, τα δικά της μαρτύρια. Θέλω όμως να τονίσω δυο σημεία για τη μοναδικότητα της Θεσσαλονίκης σ΄ αυτή την περίοδο. Σε αυτή την περίοδο εκτός από την Ελευθερία της Ελλάδας, η Θεσσαλονίκη υπερασπίσθηκε την Ελληνικότητα της Μακεδονίας μας. Γιατί ήτανε μια ταραγμένη περίοδος όπου και η Ελληνικότητά της κινδύνευσε, όπως και σήμερα αμφισβητείται. Και αυτό πρέπει να το αντιληφθούμε ως εθνικό μας χρέος. Να ακολουθήσουμε εκείνο το παράδειγμα, όταν η Θεσσαλονίκη υπερασπίσθηκε την Ελληνικότητα της Μακεδονίας απέναντι σε πολλούς οι οποίοι την επιβουλεύτηκαν κρυπτόμενοι πίσω από τη ναζιστική μάσκα και μπότα. Αλλά η Θεσσαλονίκη έχει και μία άλλη όχι μόνο εθνική αλλά παγκόσμια περγαμηνή, σε ό,τι αφορά την συμβολή της, σε αυτό που θα λέγαμε τον οβολό της, στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Είναι η Πόλη εκείνη που πλήρωσε βαρύ το τίμημα των ομοεθνών μας Εβραίων στο πιο στυγερό έγκλημα κατά της Ανθρωπότητας, στο Ολοκαύτωμα. Και αυτό είναι κάτι, το οποίο η Θεσσαλονίκη το έχει ως έμβλημα σε παγκόσμια κλίμακα όπως είναι γνωστό. Με την ίδια δύναμη ψυχής γνώρισε και εκείνη την Απελευθέρωση και, επομένως, είναι σωστό να μιλάμε για κοινές πορείες αυτών των δύο μεγάλων εθνικών φάρων του Ελληνισμού, της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Η Έκθεση αυτή είναι πολύτιμη. Όχι μόνο γι΄ αυτά που μας θυμίζει, αλλά και γι αυτά τα οποία πρέπει να μας διδάξει σήμερα. Και αυτά είναι πολλά. Επιτρέψτε μου, μόνο δύο να τονίσω.
Το πρώτο: Πρέπει να μας θυμίζει ότι έχουμε Χρέος, όχι για λόγους εκδίκησης, κάθε άλλο, αλλ΄ απέναντι στην ίδια την Ιστορία : Να μην ξεχνάμε, ότι οι ελληνικές απαιτήσεις, και σε ό,τι αφορά το κατοχικό δάνειο και σε ό,τι αφορά τις αποζημιώσεις, είναι και νομικώς ενεργές και δικαστικώς επιδιώξιμες. Δεν προβαίνουμε σε μονομερείς ενέργειες, αλλά θεωρούμε – και στην μνήμη όλων εκείνων που έπεσαν θύματα του nαζισμού – αυτονόητο το δικαίωμά μας να απαιτούμε δικαστικώς αυτό που ανήκει.
Και το δεύτερο, που δεν αφορά μόνο την Ελλάδα: Όλα αυτά πρέπει να μας θυμίζουν ότι δεν έχουμε τελειώσει με τον εφιάλτη του ναζισμού. Τα μορφώματα τα βλέπουμε ακόμα και εδώ στην Πατρίδα μας και μην τα υποτιμάμε. Και κυρίως δεν πρέπει να τα υποτιμά η ίδια η Ευρώπη, γιατί εκεί τα φαινόμενα είναι εντονότερα. Και πρέπει να θυμόμαστε τούτο: Ότι ο μόνος τρόπος για να αντιδράσουμε αποτελεσματικά απέναντι στο ναζισμό είναι να στηρίξουμε τον Άνθρωπο. Να στηρίξουμε τον Άνθρωπο με μια κραυγή Ελευθερίας. Να στηρίξουμε την αξία του, την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του. Κάθε φοβικό σύνδρομο είναι τροφή – πραγματικά – στα μορφώματα του ναζισμού και αυτό το βλέπουμε και τώρα. Και πρέπει να το αντιληφθεί πολύ περισσότερο η Ευρώπη. Γιατί είναι, στην κυριολεξία, υπαρξιακό το πρόβλημα για την Ευρώπη σήμερα. Περισσότερο και από τον οικονομικό κίνδυνο, τον κίνδυνο της κρίσης που κινδυνεύει να διαλύσει τον κοινωνικό ιστό της Ευρώπης, σημαντικός είναι ο κίνδυνος που αφορά αυτά τα νεοναζιστικά μορφώματα. Και ο κίνδυνος αυτός ενισχύεται όταν η Ευρώπη φαίνεται να ξεχνά από που ξεκίνησε και γιατί δημιουργήθηκε.
Ευκαιρία λοιπόν να θυμίσουμε στους Εταίρους μας, ως ισότιμοι Εταίροι, αυτό που ούτως η άλλως είναι δική μας επινόηση, τον Πολιτισμό μας και την Δημοκρατία μας. Πριν από όλα ο Άνθρωπος. Όταν τον υπερασπισθούμε υπερασπιζόμαστε την Δημοκρατία και την εν γένει πορεία της Ανθρωπότητας.
Συγχαρητήρια για την Εκδήλωση και εύχομαι να επαναληφθεί και τα επόμενα χρόνια, αφού τις μνήμες αυτές πρέπει να τις διατηρήσουμε για πάντα ζωντανές.

Ο Ελληνικός Στρατός κάνει απόβαση στη Χίο -Κομάντο, τανκς και ελικόπτερα στο νησί [εικόνες]



Ευρεία κλίμακας αποβατική ενέργεια της 32 ΤαξιαρχίαςΠεζοναυτών πραγματοποιήθηκε στη Χίο στο πλαίσιο της ΤΑΜΣ «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ - 2016».
Την αποβατική ενέργεια υποστήριξαν Ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού, Μονάδες του Πολεμικού Ναυτικού και Μαχητικά Αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας.
Οι φωτογραφίες από την άσκηση είναι εντυπωσιακές και δείχνουν την απόλυτη ετοιμότητα στην οποία βρίσκονται οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις.










Στη Μεσόγειο καταφτάνουν δύο ρωσικές κορβέτες που μεταφέρουν πυραύλους

1028997924

Δύο κορβέτες που μεταφέρουν πυραύλους και ανήκουν στον ρωσικό Στόλο της Μαύρης Θάλασσας εγκατέλειψαν τη βάση τους στη Σεβαστούπολη προκειμένου να ενισχύσουν την ομάδα των ρωσικών πολεμικών πλοίων που βρίσκονται στη Μεσόγειο, μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων RIA, επικαλούμενο εκπρόσωπο του Στόλου της Μαύρης Θάλασσας.

Συγκεκριμένα, τα πολεμικά πλοία The Serpukhov και The Zelyony Dol, τα οποία είναι εξοπλισμένα με μεγάλου βεληνεκούς πυραύλους Κάλιμπρ, εγκατέλειψαν την Τρίτη τη Σεβαστούπολη και αναμένεται να φθάσουν το βράδυ της Τετάρτης στη Μεσόγειο, ανέφερε ο εκπρόσωπος.
Πρόκειται για «προγραμματισμένη εναλλαγή» των ναυτικών δυνάμεων στην περιοχή, όπου η Ρωσία διαθέτει ήδη δέκα πλοία, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Πηγές: Reuters, Sputnik, Γαλλικό Πρακτορείο, ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://www.viadiplomacy.gr/sti-mesogio-kataftanoun-dio-rosikes-korvetes-pou-metaferoun-piravlous/

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

ο DNA των Ελλήνων


Υπάρχει ένα παραμύθι που πλασάρουν κυρίως στους νέους, το οποίο φτάνει στα όρια του ρατσισμού-μισελληνισμού. «Δεν υπάρχουν στην εποχή μας Έλληνες. Είμαστε απόγονοι Σλάβων, Τούρκων, Αλβανών κτλ.» Κάποιοι υποστηρίζουν, δηλαδή, ούτε λίγο ούτε πολύ πως όλοι οι γύρω από εμάς λαοί είναι γενετικά προικισμένοι, εκτός από τους Έλληνες.


Γιατί όμως κανείς δεν αναφέρεται στους -άγνωστους στο ευρύ κοινό- ελληνογενείς πληθυσμούς εκτός Ελλάδας, όπως οι Γκρεκάνοι της Ιταλίας, οι pobladores Griegos της Ισπανίας, οι Χαμεντιανοί της Συρίας, οι ρουμ-ορτοντόξ του Λιβάνου, οι Παστούν και Καλάς στην Ασία, οι Αραουκάνοι στην Χιλή, οι Αινού στην Ιαπωνία και άλλοι, που περήφανα διατρανώνουν την ελληνική καταγωγή τους. Αυτούς γιατί δεν τους αφομοίωσε κανείς;

Η αλήθεια είναι μία: Στους δύσκολους καιρούς, η μνήμη σε κρατάει ζωντανό και σου δίνει ώθηση να ανανήψεις. Η «καταπολέμηση» του ιστορικού παρελθόντος των Ελλήνων από ορισμένους «μεγάλο-καθηγητές» και ανθρώπους των «γραμμάτων», στόχο έχει να μας «φύγει η μαγκιά». Να μην γνωρίζουμε ότι οι αγώνες των Ελλήνων γίνονταν πάντα για την ελευθερία και την αυτοδιάθεση. Να μην ξαναφουντώσει μέσα μας η φλόγα, που κατά καιρούς έχει αναγκάσει φίλους και εχθρούς να υποκλιθούν εμπρός στο μεγαλείο του Ελληνισμού.

Την Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2005 στην εφημερίδα «Απογευματινή της Κυριακής» είχε δημοσιευτεί ένα άρθρο με τίτλο «Καθαρό το DNA των Ελλήνων» και με υπέρτιτλο «Έρευνα των Πανεπιστημίων Στάνφορντ των ΗΠΑ και της Παβίας της Ιταλίας απαντά ευθέως στον Φαλμεράγερ.

Σε αυτό γινόταν αναφορά πως το DNA των Ελλήνων καταδεικνύει πως σε ποσοστό 99,5% πρόκειται για λευκή φυλή.

Συνεπώς, το DNA των Ελλήνων δεν έχει επηρεαστεί από Σλάβους, -όπως ισχυρίζονται ορισμένοι- ούτε από τους Τούρκους παρά τα 400 χρόνια σκλαβιάς!

Άλλωστε οι αυθεντικοί Τούρκοι είναι ελάχιστοι, καθώς ειδικά στα παράλια της Μικράς Ασίας, στην κατεχόμενη Θράκη και στον Πόντο, η πλειοψηφία είναι ελληνογενείς.

Σύμφωνα με παλαιότερο ρεπορτάζ της εφημερίδας «Αγγελιοφόρος», τα πιο σύγχρονα επιστημονικά στοιχεία για τη γενετική σύσταση των σημερινών κατοίκων της Ελλάδας παραθέτει στο βιβλίο του «Η γενετική ιστορία της Ελλάδας – Το DNA των Ελλήνων» ο ομότιμος καθηγητής Γενετικής και Γενετικής του Ανθρώπου, Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης, ο οποίος έχει αφιερώσει πολλά χρόνια στη συγκεκριμένη έρευνα.

Από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία που παρουσιάζει είναι ότι οι Έλληνες όχι μόνο δεν επηρεάστηκαν γενετικά από άλλους λαούς, αλλά αντίθετα μετέδωσαν το DNA τους και στην υπόλοιπη Ευρώπη! Μάλιστα, το ελληνικό γενετικό υλικό «μοιάζει» πολύ με αυτό των Ιταλών (σ.σ. una fazza una razza), λιγότερο με των Γάλλων και με ένα ποσοστό των Ισπανών, όχι όμως και με των Τούρκων (σ.σ. προφανώς των αυθεντικών που ζουν στα βάθη της Ανατολίας με καταγωγή από την κινεζική επικράτεια και όχι αυτούς που ζουν στα παράλια και τον Πόντο και είναι ελληνογενείς), όπως θα περίμενε κανείς λόγω της τουρκικής κατοχής.

Εντυπωσιακό είναι ότι το DNA των σύγχρονων Ελλήνων δείχνει καταγωγή από τη Νεολιθική εποχή και άμεση συνέχεια με αυτό των αρχαίων Ελλήνων, χωρίς να έχει υποστεί ιδιαίτερες προσμείξεις και, επιπλέον, το ενδεχόμενο οι αρχαίοι Ελληνες να είχαν φτάσει στην… Αμερική αιώνες προτού ο Κολόμβος φιλήσει το χώμα των «Δυτικών Ινδιών» εξετάζεται σήμερα ως πολύ πιθανό από τους επιστήμονες.

Οι γενετικές έρευνες γίνονται στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και σε άλλα ευρωπαϊκά ιδρύματα.

Παππού, συγγνώμη...



Ο Νίκος Συρίγος είδε τα σκαμμένα πρόσωπα των γερόντων δακρυσμένα από τα… αριστερά χημικά και απολογείται για την ΑΛΗΤΕΙΑ ενός κράτους που δεν σέβεται πια τίποτα.

Αυτό που έγινε χθες στο Σύνταγμα είναι η απόλυτη ΑΛΗΤΕΙΑ. Η απόλυτη ΑΛΗΤΕΙΑ ενός κράτους που σκοτώνει όχι τα άλογα αλλά τους ανθρώπους όταν γεράσουν. Κι όσο κι αν το βρώμικο σύστημα προπαγάνδας, το οποίο ανέβασε τον ΣΥΡΙΖΑ και τον κρατάει με νύχια και με δόντια στην εξουσία, προσπάθησε να βγάλει εκτός τον Τσίπρα από το κάδρο, η ευθύνη για ότι συνέβη είναι δική του. Θα έλεγα και του Καμμένου αλλά όσο περνάει ο καιρός τόσο αντιλαμβάνομαι ότι το να ασχολείσαι με τον συγκεκριμένο τύπο που έχει κάνει την κωλοτούμπα τρόπο ζωής είναι απλά χάσιμο χρόνου…

Για να ανέβουν στην εξουσία αυτοί οι αστείοι, πούλησαν στον κόσμο ελπίδα για μια καλύτερη κοινωνία, για μια καλύτερη Ελλάδα… Αν μέτρο της κοινωνίας είναι το πώς φέρεται στους αδύναμους, τα χημικά που έφαγαν στη μούρη οι παππούδες είναι απόδειξη σήψης. Το ότι μια μέρα μετά ουδείς έχει την ευθιξία να παραιτηθεί είναι απλά απόδειξη αλητείας. 

Και κανείς δεν πρέπει να δώσει το δικαίωμα στον Τσίπρα, τον Τόσκα και όλους αυτούς τους τύπους να πιστέψουν ότι μπορούν να «χτυπάνε» τους πατεράδες και τους παππούδες μας. ΚΑΝΕΙΣ. Οι άνθρωποι που μας μεγάλωσαν, που έχυσαν αίμα και ιδρώτα για να ζήσουν τα παιδιά τους, που ζουν από το υστέρημα τους τα εγγόνια τους, είναι οι ρίζες μας. 

Και φαντάζομαι ότι δεν είναι απλά δικαίωμα τους να κατέβουν στο δρόμο για τη σύνταξη τους που την κατάντησαν χαρτζιλίκι αλλά υποχρέωση όλων μας να είμαστε στο πλευρό τους. Χθες τους αφήσαμε μόνους απέναντι σε όλους αυτούς που αποφάσισαν να τους ρίξουν δακρυγόνα. Την επόμενη φορά πρέπει και θα είμαστε εκεί…

Παππού, πατέρα, συγγνώμη που σε αφήσαμε μόνος σου απέναντι στα θηρία… Συγγνώμη που δεν ξεσηκωνόμαστε εμείς για σένα... Συγγνώμη για όλα… Και κυρίως που επιτρέπουμε σε αυτούς τους αλήτες να σου φέρονται έτσι...

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων



Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων πρωτογιορτάστηκε το 1931 σ' ένα συνέδριο περιβαλλοντιστών στη Φλωρεντία, ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση ζώα. Από τότε, η γιορτή διευρύνθηκε και περιλαμβάνει όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
Η 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, επειδη συμπίπτει με τον εορτασμό της μνήμης του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, που έχει αναγορευτεί από την Καθολική Εκκλησία ως προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος.
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα

H Διεθνής Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων (1978)

Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα

Άρθρο 1
Όλα τα ζώα γεννιούνται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και στη δυνατότητα ύπαρξης.
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα

Άρθρο 2
1. Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου.
2. Ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο και δεν μπορεί να εξοντώνει ή να εκμεταλλεύεται τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Αντίθετα, οφείλει να χρησιμοποιεί τις γνώσεις για το καλό των ζώων
3. Κάθε ζώο δικαιούται φροντίδας, προσοχής και προστασίας από τον άνθρωπο.
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
Άρθρο 3
1. Κανένα ζώο δεν πρέπει να υποβάλλεται σε κακομεταχείριση ή απάνθρωπη συμπεριφορά.
2. Αν η θανάτωση ενός ζώου θεωρηθεί υποχρεωτική πρέπει να γίνεις στιγμιαία, ανώδυνα και χωρίς καμιά πρόκληση αγωνίας του ζώου.
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα

Άρθρο 4
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
1. Κάθε ζώο δικαιούται να ζήσει στο φυσικό του χώρο (γη, θάλασσα, αέρας) και να αναπαράγεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους,
2. Η στέρηση ελευθερίας του ζώου ακόμη κι αν γίνεται για μορφωτικούς σκοπούς είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη δικαιωμάτων αυτού.
Άρθρο 5
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
1. Κάθε ζώο που από παράδοση θεωρείται κατοικίδιο δικαιούται να ζήσει με το ρυθμό και τις συνθήκες ζωής και ελευθερίας που αντιστοιχούν στο είδος του. 2. Η διαφοροποίηση αυτών των συνθηκών από τον άνθρωπο έχει σκοπούς κερδοσκοπικούς και είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη.
Άρθρο 6
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
1. Κάθε ζώο που αποτελεί σύντροφο του ανθρώπου έχει δικαίωμα διάρκειας ζωής ανάλογης με τη φυσική του μακροβιότητα.
2. Η εγκατάλειψη ενός ζώου θεωρείται πράξη απάνθρωπη και εξευτελιστική.
Άρθρο 7
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
Αναφορικά με τα ζώα που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον άνθρωπο, η διάρκεια και η ένταση δουλειάς πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια, η διατροφή τους ικανοποιητική και η ανάπαυσή τους υποχρεωτική.
Άρθρο 8
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
1. Οποιοσδήποτε πειραματισμός πάνω στα ζώα, ιατρικός, επιστημονικός, κλπ. Αντιτίθεται προς τα δικαιώματα των ζώων, εφόσον προκαλεί πόνο σωματικό ή ψυχικό.
2. Πρέπει να επιδιώκεται η αντικατάσταση του πειραματισμού πάνω στα ζώα από άλλες υπάρχουσες τεχνικές.
Άρθρο 9
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
Τα ζώα που εκτρέφονται για τη διατροφή του ανθρώπου πρέπει να στεγάζονται, να τρέφονται, να μετακινούνται και να θανατώνονται χωρίς πρόκληση πόνου και αγωνίας.
Άρθρο 10
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
1. Απαγορεύεται η εκμετάλλευση των ζώων για τη διασκέδαση των ανθρώπων. 2. Η έκθεση ζώου και τα θεάματα που χρησιμοποιούν ζώα αποτελούν καταστρατήγηση της αξιοπρέπειας και του σεβασμού προς τη ζωή του ζώου.
Άρθρο 11
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
Κάθε πράξη που χωρίς λόγο προκαλεί θάνατο ζώου είναι βιοκτονία, είναι έγκλημα απέναντι στη ζωή.
Άρθρο 12
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
1. Κάθε πράξη που προκαλεί θάνατο μεγάλου αριθμού άγριων ζώων αποτελεί «γενοκτονία», έγκλημα απέναντι στο είδος.
2. Η μόλυνση και οποιαδήποτε καταστροφή του φυσικού μας περιβάλλοντος οδηγούν στη γενοκτονία.
Άρθρο 13
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
1. Σεβασμός επιβάλλεται ακόμη και στο νεκρό ζώο.
2. Κάθε σκηνή βίας στην τηλεόραση και το σινεμά, με θύματα ζώα πρέπει να απαγορευτεί και μόνο οι σκηνές που έχουν σκοπό να ενημερώσουν για τα δικαιώματα των ζώων οφείλουν να προβάλλονται.
Άρθρο 14
Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες ζώα
1. Οι οργανισμοί προστασίας και προάσπισης των ζώων πρέπει να αντιπροσωπεύονται από κάθε κυβέρνηση.
2. Τα δικαιώματα του ζώου πρέπει να κατοχυρωθούν απ' τους νόμους, όπως ακριβώς και τα δικαιώματα του ανθρώπου.