**Ένα βιβλίο η ζωή μας** Εδώ γράφω αυτό που σκέφτομαι , καθώς και κείμενα που τα έχω ξεχωρίσει
Τρίτη 2 Απριλίου 2013
ΣΤΕΓΕΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΡΟΥΣ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
ΣΤΕΓΕΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΡΟΥΣ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
Του Μανώλη Κείου
Τα μοναστήρια όποτε χρειάστηκε κατά τη διάρκεια της ελληνικής ιστορίας, είτε σε πολέμους είτε σε άλλες κρίσεις, προσέφεραν αμέριστη βοήθεια.
Άλλοτε μετατρέποντας τις αποθήκες τους σε εργαστήρια κατασκευής για μπαρουτόβολα, άλλοτε κρύβοντας αντάρτες και πολεμιστές της ελευθερίας. Σήμερα βρίσκονται και πάλι στις επάλξεις προκειμένου να προσφέρουν κάθε δυνατή βοήθεια σε όσους έχουν πληγεί από την οικονομιική κρίση.
Στις μέρες μας λοιπόν πολλά μοναστήρια ανά την επικράτεια έχουν μετατραπεί σε καταφύγιο για άστεγους! Δείγμα του ότι η Εκκλησία ανοίγει τις φτερούγες της για να αγκαλιάσει τον ανήμπορο και κατατρεγμένο συμπολίτη μας όχι μόνο με τα συσσίτια και την κάθε άλλου είδους βοήθεια που προσφέρουν οι Μητροπόλεις και οι κατά τόπους ενορίες, αλλά και μέσω των μοναστηρίων, των οποίων οι μοναχοί μπορεί να εγκατέλειψαν τα εγκόσμια, αλλά ουδέποτε αδιαφόρησαν για τα δεινά που πλήττουν τον τόπο μας και επιχειρούν να συνεισφέρουν με κάθε τρόπο προκειμένου να απαλύνουν έστω κατά τι τον πόνο που βιώνουν καθημερινά εκατοντάδες συνάνθρωπόί μας.
Άλλοτε μετατρέποντας τις αποθήκες τους σε εργαστήρια κατασκευής για μπαρουτόβολα, άλλοτε κρύβοντας αντάρτες και πολεμιστές της ελευθερίας. Σήμερα βρίσκονται και πάλι στις επάλξεις προκειμένου να προσφέρουν κάθε δυνατή βοήθεια σε όσους έχουν πληγεί από την οικονομιική κρίση.
Στις μέρες μας λοιπόν πολλά μοναστήρια ανά την επικράτεια έχουν μετατραπεί σε καταφύγιο για άστεγους! Δείγμα του ότι η Εκκλησία ανοίγει τις φτερούγες της για να αγκαλιάσει τον ανήμπορο και κατατρεγμένο συμπολίτη μας όχι μόνο με τα συσσίτια και την κάθε άλλου είδους βοήθεια που προσφέρουν οι Μητροπόλεις και οι κατά τόπους ενορίες, αλλά και μέσω των μοναστηρίων, των οποίων οι μοναχοί μπορεί να εγκατέλειψαν τα εγκόσμια, αλλά ουδέποτε αδιαφόρησαν για τα δεινά που πλήττουν τον τόπο μας και επιχειρούν να συνεισφέρουν με κάθε τρόπο προκειμένου να απαλύνουν έστω κατά τι τον πόνο που βιώνουν καθημερινά εκατοντάδες συνάνθρωπόί μας.
Έτσι προσφέρουν σε κάθε ευκαιρία ένα κρεβάτι κι ένα πιάτο φαγητό, από τις καλλιέργειές τους τις περισσότερες φορές, σε όσους πραγματικά το έχουν ανάγκη. Σε όλους εκείνους που αυξάνονται και πληθύνονται καθημερινώς στο κατώφλι τους ζητώντας μια χείρα βοηθείας. Άνεργοι, άστεγοι, χαμηλοσυνταξιούχοι, οικογένειες ολόκληρες εκλιπαρούν για μια στήριξη και οι μοναχοί από το υστέρημά τους την προσφέρουν απλόχερα. Κι αυτό επειδή τα μοναστήρια δεν είναι εκτός κάδρου της κρίσης. Η οικονομική δυσχέρεια, η οποία καταγράφεται παντού επόμενο ήταν να πλήξει και τη μοναχική κοινότητα. Παρόλα αυτά η αγάπη για τον πλησίον υπερτερεί πάντα και τα μοναστήρια μετατρέπονται σε “φωλιές αγάπης” για όσους το ζητήσουν.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πως η κρίση επηρέασε και τα μοναστήρια είναι η περίπτωση του μοναστηριού του Αγίου Γεωργίου Επανωσήφη Ηρακλείου, στο οποίο έκοψαν το ρεύμα για οφειλές προς τη ΔΕΗ που φέρεται να ξεπερνούν τις 20.000 ευρώ. Και μιλάμε για ένα από τα μοναστήρια εκείνα που προσφέρουν αμεριστη βοήθεια σε όσους το ζητήσουν.
Οι ξενώνες λοιπόν δεκάδων μοναστηριών είναι ανοιχτοί και φιλοξενούν τους πληγέντες από την κρίση Έλληνες. Πέραν του του Αγίου Γεωργίου Επανωσήφη στην Κρήτη χαρακτηριστικά είναι και τα παραδείγματα μονών όπως του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου στην Αγιά Λάρισας και της Μονής Παναγίας Κάτω Ξενίας στη Μαγνησία.
Αλλά και επιχειρηματίες οι οποίοι αναγκάστηκαν να κλείσουν τις επιχειρήσεις τους καταφεύγουν στα μοναστήρια. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός Πατρινού, όπως ανέφερε πρόσφατα ο τοπικός τύπος. Ο άνδρας αυτός διατηρούσε μαγαζί με ηλεκτρονικά είδη στο κέντρο της πόλης. Όπως υποστηρίζουν κάτοικοι της πόλης, το τελευταίο διάστημα ήταν ιδιαίτερα προβληματισμένος αφού οι δουλειές δεν πήγαιναν καλά, όπως εξάλλου και στις περισσότερες επιχειρήσεις. Τα χρέη τον έπνιγαν μέχρι που μία ημέρα έβαλε λουκέτο και εξαφανίστηκε. Έκπληκτοι έμειναν άλλοι επιχειρηματίες της περιοχής, όταν έμαθαν, ότι αποφάσισε να γίνει μοναχός! Κλείστηκε σε μοναστήρι της Πελοποννήσου, ενώ παρακολουθεί μαθήματα βυζαντινής μουσικής και αγιογραφίας.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΥ ΡΕ ΑΡΙΣΤΕΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑ;
ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΥ ΡΕ ΑΡΙΣΤΕΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑ;
Αντιγράφω από το votegreece.gr
Τα «ιδεολογικά» σκουπίδια που στηρίζουν την εθνική μας αδράνεια….
Ο σύγχρονος Ελληνικός λαός, έχει καταντήσει να αποτελεί μία παγκόσμια πρωτιά σε όλους τους αρνητικούς δείκτες !
Ο σύγχρονος Ελληνικός λαός, έχει καταντήσει να αποτελεί μία παγκόσμια πρωτιά σε όλους τους αρνητικούς δείκτες !
Το σημερινό του δράμα, είναι ότι περιπλανάται μέσα στα σκουπίδια των « γνώσεων» και των «ιδεολογιών» που του προσέφεραν οι εξωτερικοί του εχθροί με όργανα Ελληνόφωνους μασκαράδες.
Μέσα σ΄ αυτά, βασανίζεται, τυραννιέται και αδυνατεί να βρει διέξοδο .
Σήμερα του κλειδώνουν τις βαριές αλυσίδες με τις οποίες τον έδεναν από χρόνια, και αυτός αδυνατεί να αντιδράσει διότι το μένος του είναι στραμμένο απέναντι στον υποτιθέμενο «ιδεολογικό» του αντίπαλο! Δηλαδή έχουμε φαινόμενο αυτοκαταστροφικού διχασμού.
Μέσα σ΄ αυτά, βασανίζεται, τυραννιέται και αδυνατεί να βρει διέξοδο .
Σήμερα του κλειδώνουν τις βαριές αλυσίδες με τις οποίες τον έδεναν από χρόνια, και αυτός αδυνατεί να αντιδράσει διότι το μένος του είναι στραμμένο απέναντι στον υποτιθέμενο «ιδεολογικό» του αντίπαλο! Δηλαδή έχουμε φαινόμενο αυτοκαταστροφικού διχασμού.
Ζωντανό παράδειγμα ήταν αυτό που έγινε στην Κορινθία με κάποια ομάδα που θεωρεί ότι αποτελεί την αλήθεια ενώ οι ιδεολογικοί της αντίπαλοι αποτελούν τον πραγματικό εχθρό, με αποτέλεσμα να τινάξει στον αέρα την ιερότητα της εθνικής τελετής και να βρεθεί εκτεθειμένος από αγανάκτηση ο διοικητής της αστυνομίας ό οποίος δεν άντεξε την κατάσταση .
Ποιος είσαι εσύ πού θα πεις στον εκπρόσωπο του 10 % και πλέον του Ελληνικού λαού ότι δεν έχει δικαίωμα να τιμήσει τους ήρωες του ;
Ποιος είσαι εσύ που γιουχάρεις επιδεικνύοντας το ήθος σου και την ποιότητά σου , ειδικά αυτές τις ώρες που επιβάλλεται εθνική ενότητα, βαθιά σεμνότητα, ιερή σκέψη και περισυλλογή ;
Ποιος είσαι αυτός πού τρέχεις σαν μαινόμενος μασκαράς να αρπάξεις το στεφάνι που προορίζεται για τους τιμώμενους ήρωες ;
Ποιος είσαι εσύ πού παίζεις τον ρόλο του πόντιου Πιλάτου και τραβάς την ουρά σου απέξω βάζοντας στην ίδια ζυγαριά τον θύτη με το θύμα ;
Γνώριζε ότι η αποσιώπηση του δίκαιου. Σημαίνει συνενοχή !
Ποιος είσαι εσύ πού θα πεις στον εκπρόσωπο του 10 % και πλέον του Ελληνικού λαού ότι δεν έχει δικαίωμα να τιμήσει τους ήρωες του ;
Ποιος είσαι εσύ που γιουχάρεις επιδεικνύοντας το ήθος σου και την ποιότητά σου , ειδικά αυτές τις ώρες που επιβάλλεται εθνική ενότητα, βαθιά σεμνότητα, ιερή σκέψη και περισυλλογή ;
Ποιος είσαι αυτός πού τρέχεις σαν μαινόμενος μασκαράς να αρπάξεις το στεφάνι που προορίζεται για τους τιμώμενους ήρωες ;
Ποιος είσαι εσύ πού παίζεις τον ρόλο του πόντιου Πιλάτου και τραβάς την ουρά σου απέξω βάζοντας στην ίδια ζυγαριά τον θύτη με το θύμα ;
Γνώριζε ότι η αποσιώπηση του δίκαιου. Σημαίνει συνενοχή !
Αν αυτή την ενέργεια, την είχε κάνει η άλλη παράταξη που εσύ υποτίθεται ότι αντιπαλεύεις, θα είχαν κερδίσει αυτή την στιγμή τα σχόλια που απευθύνω σε σένα .
Διότι αυτός πού δεν έχει λόγο για να πείσει, φοβάται και τρέμει τον αντίλογο .
Θα ήμουν θετικός σε σχόλια που θίγουν πράξεις και ενέργειες του ιδεολογικού σου αντιπάλου και τα οποία θα είχαν απήχηση στον σκεπτόμενο πολίτη, με αποτέλεσμα εσύ να κερδίσεις από την σοβαρότητα των λόγων σου και ο άλλος να διορθώσει τα λάθη του για να πορευτούμε ενωμένοι και διαλεκτικοί αυτήν την δύσκολη ανηφόρα .
Εσύ κατηγορείς τον αντίπαλό σου για ναζισμό, αλλά οι δικοί σου για πολλά χρόνια εκτρέφουν καταστάσεις που μας έφεραν μέχρι εδώ.
Διότι αυτός πού δεν έχει λόγο για να πείσει, φοβάται και τρέμει τον αντίλογο .
Θα ήμουν θετικός σε σχόλια που θίγουν πράξεις και ενέργειες του ιδεολογικού σου αντιπάλου και τα οποία θα είχαν απήχηση στον σκεπτόμενο πολίτη, με αποτέλεσμα εσύ να κερδίσεις από την σοβαρότητα των λόγων σου και ο άλλος να διορθώσει τα λάθη του για να πορευτούμε ενωμένοι και διαλεκτικοί αυτήν την δύσκολη ανηφόρα .
Εσύ κατηγορείς τον αντίπαλό σου για ναζισμό, αλλά οι δικοί σου για πολλά χρόνια εκτρέφουν καταστάσεις που μας έφεραν μέχρι εδώ.
Αυτός μιλάει για πατρίδα, ενώ εσύ είσαι ενάντιος στις πατρίδες .
Αυτός μιλά για Ελληνική ιστορία κι΄εσύ προωθείς ψευτοϊστορικούς πού με τις θέσεις τους ενισχύουν τον επεκτατισμό των γειτόνων και τους δίνουν όπλα στον υπόγειο πόλεμο που διεξάγουν κατά της χώρας σου.
Εσύ μιλάς για ειρήνη ανάμεσα στους λαούς παραβλέποντας προκλητικά τις εναντίον του λαού γειτονικές και διεθνείς επιβουλές, ενώ αυτοί, που έχουν μελετήσει την Ελληνική ιστορία και σκέψη, γνωρίζουν ότι «πόλεμος πατήρ πάντων», γνωρίζουν επίσης ότι «αν θέλεις ειρήνη, ‘ετοιμάσου για πόλεμο» .
Εσύ ήσουν κατά του στρατού και των πολεμικών μας βιομηχανιών, ενώ αυτοί μιλάνε για ενδυνάμωση του στρατού και της αμυντικής μας βιομηχανίας.
Εσύ έδινες στα παιδιά χάρτινα περιστεράκια «ειρήνης» την στιγμή όπου σε γειτονικές χώρες καλλιεργούσαν την μαζική ψύχωση κατά των Ελλήνων «κατακτητών» , ενώ αυτοί εδώ καλλιεργούσαν τις αρχές και τις αξίες που διασφάλισαν την ιστορική μας συνέχεια μέχρι σήμερα.
Αυτός μιλά για Ελληνική ιστορία κι΄εσύ προωθείς ψευτοϊστορικούς πού με τις θέσεις τους ενισχύουν τον επεκτατισμό των γειτόνων και τους δίνουν όπλα στον υπόγειο πόλεμο που διεξάγουν κατά της χώρας σου.
Εσύ μιλάς για ειρήνη ανάμεσα στους λαούς παραβλέποντας προκλητικά τις εναντίον του λαού γειτονικές και διεθνείς επιβουλές, ενώ αυτοί, που έχουν μελετήσει την Ελληνική ιστορία και σκέψη, γνωρίζουν ότι «πόλεμος πατήρ πάντων», γνωρίζουν επίσης ότι «αν θέλεις ειρήνη, ‘ετοιμάσου για πόλεμο» .
Εσύ ήσουν κατά του στρατού και των πολεμικών μας βιομηχανιών, ενώ αυτοί μιλάνε για ενδυνάμωση του στρατού και της αμυντικής μας βιομηχανίας.
Εσύ έδινες στα παιδιά χάρτινα περιστεράκια «ειρήνης» την στιγμή όπου σε γειτονικές χώρες καλλιεργούσαν την μαζική ψύχωση κατά των Ελλήνων «κατακτητών» , ενώ αυτοί εδώ καλλιεργούσαν τις αρχές και τις αξίες που διασφάλισαν την ιστορική μας συνέχεια μέχρι σήμερα.
Εσύ κάλυπτες όλα αυτά τα αποβράσματα με τις μουτσούνες τα οποία έκαιγαν την Αθήνα, στον ίδιο χρόνο πού αλλά σκοτεινά αποβράσματα έκαιγαν την Πελοπόννησο για να αποφευχθούν στρατηγικές συμμαχίες με άλλες χώρες από τις οποίες συνεργασίες θα είχαμε αποφύγει τα μνημόνια, ενώ αυτοί εδώ οι αντίπαλοί σου δεν φορούν κουκούλες , ούτε υπερασπίζονται κουκουλοφόρους. Τα δικά σου λάθη δηλαδή είναι πίσω από τις κουκούλες, ενώ τα δικά τους, είναι κάτω από το φώς του ήλιου…
Εσύ το παίζεις αντινατοϊκός επαναστάτης και κάνεις τα πάντα για να υποταχθούμε πιο βαθιά στις μοχθηρές συμμαχίες, ενώ αυτοί έχουν το θάρρος να τις αμφισβητούν και στην πράξη. Απόδειξη τούτου είναι ότι εσένα σε ανέχονται και σε κάνουν «ήρωα» με τα έμμισθα δημοσιογραφάκια τους, ενώ τους άλλους τους θέλουν εκτός νόμου…
Εσύ το παίζεις αντινατοϊκός επαναστάτης και κάνεις τα πάντα για να υποταχθούμε πιο βαθιά στις μοχθηρές συμμαχίες, ενώ αυτοί έχουν το θάρρος να τις αμφισβητούν και στην πράξη. Απόδειξη τούτου είναι ότι εσένα σε ανέχονται και σε κάνουν «ήρωα» με τα έμμισθα δημοσιογραφάκια τους, ενώ τους άλλους τους θέλουν εκτός νόμου…
Αν το πρώτο αποκαλείται «δημοκρατία», δεν έχω καμία σχέση μαζί της …
Αν το δεύτερο αποτελεί «φασισμό» τότε, θα πω με υπερηφάνεια ότι είμαι κι΄εγώ «φασίστας»…
Αν και θα προτιμούσα να σας έβλεπα να κινείσθε στα πλαίσια της σοβαρότητας και της φρονήσεως για να πολεμήσουμε ενωμένοι, από τις ίδιες γραμμές και αποτελεσματικοί τον παγκόσμιο Εφιάλτη .
Στην τελευταία περίπτωση, θα είχατε κερδίσει όλη μου την ψυχή
Ο κάθε λογικός πολίτης, έφριξε για την βαρβαρότητα, την ύβρη με την οποία ο εκφραστής σας, έτρεξε και άρπαξε το στεφάνι από τα χέρια του βουλευτή.
Αν το δεύτερο αποτελεί «φασισμό» τότε, θα πω με υπερηφάνεια ότι είμαι κι΄εγώ «φασίστας»…
Αν και θα προτιμούσα να σας έβλεπα να κινείσθε στα πλαίσια της σοβαρότητας και της φρονήσεως για να πολεμήσουμε ενωμένοι, από τις ίδιες γραμμές και αποτελεσματικοί τον παγκόσμιο Εφιάλτη .
Στην τελευταία περίπτωση, θα είχατε κερδίσει όλη μου την ψυχή
Ο κάθε λογικός πολίτης, έφριξε για την βαρβαρότητα, την ύβρη με την οποία ο εκφραστής σας, έτρεξε και άρπαξε το στεφάνι από τα χέρια του βουλευτή.
Αλλά εσείς, θα πείτε ότι δείξαμε την αγανάκτηση μας για τους «ναζιστές»… Δική σας ‘άποψη …
Και οι άλλοι, έχουν άλλη άποψη για σας. Δηλαδή όποιος έχει κάποια άποψη, έχει και το δικαίωμα
να τινάξει στον αέρα την ιερότητα της στιγμής ;
Εκτός εάν δεν πιστεύετε σ αυτήν την ιερότητα, διότι οι θέσεις των ιστορικών που λατρεύετε, καθώς και των πολιτικών σας ταγών που σας καθοδηγούν, αμφισβητούσαν μέχρι εχθές τις εθνικές παρελάσεις και εορτές …
Δεν είμαι οπαδός κανενός κόμματος. Διότι πιστεύω στην άμεση δημοκρατία. Σ΄αυτήν πού δημιούργησαν οι αρχαίοι νομοθέτες και με την οποία όλοι οι αρνητές της ιστορίας, των αξιών μας, οι παντός είδους διασπαστές της κοινωνικής συνοχής, οι εκφραστές της αριστερής και δεξιάς τάξεως πραγμάτων, δεν έχουν καμία θέση .
Όσους όμως τρέχουν με δύναμη να συμπληρώσουν το κενό που άφησε η ψευτοπροοδευτική ρεπουσοδιανόηση στα σχολεία και στην καθημερινότητα, τους σέβομαι γι΄αυτό το ιερό τους έργο.
Αν κι΄εσείς αποτινάξετε ρεπούστηδες, δραγωνόμορφα και τσατσοπούλια μορφώματα δεν έχω λόγο να μην σας στηρίξω δημόσια .
Και οι άλλοι, έχουν άλλη άποψη για σας. Δηλαδή όποιος έχει κάποια άποψη, έχει και το δικαίωμα
να τινάξει στον αέρα την ιερότητα της στιγμής ;
Εκτός εάν δεν πιστεύετε σ αυτήν την ιερότητα, διότι οι θέσεις των ιστορικών που λατρεύετε, καθώς και των πολιτικών σας ταγών που σας καθοδηγούν, αμφισβητούσαν μέχρι εχθές τις εθνικές παρελάσεις και εορτές …
Δεν είμαι οπαδός κανενός κόμματος. Διότι πιστεύω στην άμεση δημοκρατία. Σ΄αυτήν πού δημιούργησαν οι αρχαίοι νομοθέτες και με την οποία όλοι οι αρνητές της ιστορίας, των αξιών μας, οι παντός είδους διασπαστές της κοινωνικής συνοχής, οι εκφραστές της αριστερής και δεξιάς τάξεως πραγμάτων, δεν έχουν καμία θέση .
Όσους όμως τρέχουν με δύναμη να συμπληρώσουν το κενό που άφησε η ψευτοπροοδευτική ρεπουσοδιανόηση στα σχολεία και στην καθημερινότητα, τους σέβομαι γι΄αυτό το ιερό τους έργο.
Αν κι΄εσείς αποτινάξετε ρεπούστηδες, δραγωνόμορφα και τσατσοπούλια μορφώματα δεν έχω λόγο να μην σας στηρίξω δημόσια .
Αν προχθές στο Λουτράκι είχατε προβάλει μια ιδέα και μία πρωτότυπη ενέργεια εναντίον της κυβερνήσεως των κατακτητών, θα είχατε κερδίσει στη συνείδηση των πολλών και μέσα από μια τέτοια πρακτική θα σας ακολουθούσαμε με πίστη και αγωνιστικότητα.
Εσείς όμως στρέψατε το μένος σας εναντίον αυτών που αποτελούν το κόκκινο πανί για όλο αυτό το κατακτητικό συνονθύλευμα . Δείξατε λοιπόν για μία άλλη φορά με ποιους είσαστε σύμμαχοι…
Έτσι, αυτό που σας μένει είναι, ή να πετάξετε την προβιά του αντιτροϊκανού, η να αλλάξετε πορεία για να βρεθούμε ενωμένοι στον αγώνα ενάντια στους κατακτητές…
Μέσα από μία τέτοια πρακτική, όλοι θα βγούμε νικητές .
Εσείς όμως στρέψατε το μένος σας εναντίον αυτών που αποτελούν το κόκκινο πανί για όλο αυτό το κατακτητικό συνονθύλευμα . Δείξατε λοιπόν για μία άλλη φορά με ποιους είσαστε σύμμαχοι…
Έτσι, αυτό που σας μένει είναι, ή να πετάξετε την προβιά του αντιτροϊκανού, η να αλλάξετε πορεία για να βρεθούμε ενωμένοι στον αγώνα ενάντια στους κατακτητές…
Μέσα από μία τέτοια πρακτική, όλοι θα βγούμε νικητές .
Τα λάθη συγχωρούνται όταν συνοδεύονται από πράξεις. .. Η υποκρισία όμως και το μασκαριλίκι θα βρουν την απάντηση που τους πρέπει…
ΥΓ: votegreece.gr. Ευχαριστούμε θερμά τον ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ
Κυριακή 31 Μαρτίου 2013
Πολύτιμες προτάσεις... Για ολιγοήμερες αποδράσεις και διακοπές
Πολύτιμες προτάσεις...
Για ολιγοήμερες αποδράσεις και διακοπές
Στον απομονωμένο κολπίσκο του Αγίου Πέτρου στην Αλόννησο θα βρείτε το δικό σας καταφύγιο στις ομώνυμες παραδοσιακές κατοικίες που απλώνονται σε ένα καταπράσινο τοπίο και απέχουν λίγα μέτρα από την παραλία
Μικρά νησιά του Αιγαίου που βρίσκονται έξω από τις διαδρομές του μαζικού τουρισμού μπορούν να σας προσφέρουν διακοπές που εστιάζονται στην αυθεντικότητα και στη γνωριμία με την καθημερινή ζωή των τοπικών κοινωνιών.
Για τη διαμονή σας επιλέξαμε και σας προτείνουμε μικρούς ξενώνες που εναρμονίζονται με το φυσικό περιβάλλον.
Ξενώνες που ξεχωρίζουν για την φιλόξενη διάθεση των ιδιοκτητών οι οποίοι είναι πρόθυμοι να αποκαλύψουν στους τυχερούς επισκέπτες τους όλα τα «μυστικά» για ολοκληρωμένες εξερευνήσεις. Ανακαλύψτε λοιπόν μαζί μας την Σκύρο, την Αλόννησο και το ακριτικό Καστελόριζο. Μικρές κουκίδες στην απεραντοσύνη του Αιγαίου, ιδανικοί προορισμοί για όσους αναζητούν το διαφορετικό στις διακοπές τους.
Ξενώνες που ξεχωρίζουν για την φιλόξενη διάθεση των ιδιοκτητών οι οποίοι είναι πρόθυμοι να αποκαλύψουν στους τυχερούς επισκέπτες τους όλα τα «μυστικά» για ολοκληρωμένες εξερευνήσεις. Ανακαλύψτε λοιπόν μαζί μας την Σκύρο, την Αλόννησο και το ακριτικό Καστελόριζο. Μικρές κουκίδες στην απεραντοσύνη του Αιγαίου, ιδανικοί προορισμοί για όσους αναζητούν το διαφορετικό στις διακοπές τους.
ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ – AGHIOS PETROS HOUSES, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
Μακριά από την κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα της Σκιάθου και την οικογενειακή θαλπωρή της Σκοπέλου, η Αλόννησος δίκαια θεωρείται η «εναλλακτική πρόταση» των βόρειων Σποράδων. Εδώ, στον απομονωμένο κολπίσκο του Αγίου Πέτρου θα βρείτε το δικό σας καταφύγιο στις ομώνυμες παραδοσιακές κατοικίες που απλώνονται σε ένα καταπράσινο τοπίο και απέχουν λίγα μέτρα από την παραλία με τα γαλαζοπράσινα νερά. Οι τρεις άνετες κατοικίες και η μεγάλη αγροικία που στεγάζει τέσσερα στούντιο έχουν κατασκευαστεί με σεβασμό στο περιβάλλον και βρίσκονται μέσα σε ένα μεγάλο κτήμα με ελιές, αμυγδαλιές και καρποφόρα δέντρα. Η Αλόννησος, με τα πολλά σηματοδοτημένα μονοπάτια, προσφέρεται για πεζοδρομικές διαδρομές και οι φιλόξενοι ιδιοκτήτες θα σας προμηθεύσουν με χάρτες και χρήσιμες
Μια βόλτα με καΐκι γύρω από το νησί θα σας μεταφέρει στο προστατευμένο θαλάσσιο πάρκο της φώκιας Μονάχους-Μονάχους.
ΣΚΥΡΟΣ - ARIADNE STUDIOS, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ
Στο ξεχωριστό νησί της Σκύρου θα απολαύσετε τις διακοπές σας στα διαμερίσματα Ariadne. Στούντιο και διαμερίσματα βρίσκονται μέσα σε ένα καταπράσινο κήπο με οπωροφόρα δέντρα και απέχουν μόλις 50 μέτρα από την μεγάλη παραλία Μαγαζιά. Στο παραθαλάσσιο χωριό θα χαρείτε το ρομαντικό ηλιοβασίλεμα και θα δοκιμάσετε τοπικές σπεσιαλιτέ στις ταβέρνες.
Θα περπατήσετε στην Χώρα (πρωτεύουσα της Σκύρου) και θα ανεβείτε μέχρι τον επιβλητικό βράχο στην κορυφή του οποίου βρίσκεται ένα Ενετικό Φρούριο. Θα επισκεφθείτε παραδοσιακά σπίτια και εργαστήρια που κατασκευάζουν μέχρι σήμερα ξυλόγλυπτα έπιπλα.
Θα παρακολουθήσετε σεμινάρια ζαχαροπλαστικής και Ελληνικής Μυθολογίας που οργανώνονται στον ξενώνα και θα κάνετε πεζοπορικές διαδρομές στα μέρη όπου ζουν τα χαρακτηριστικά μικρόσωμα «σκυριανά αλογάκια».
Θα περπατήσετε στην Χώρα (πρωτεύουσα της Σκύρου) και θα ανεβείτε μέχρι τον επιβλητικό βράχο στην κορυφή του οποίου βρίσκεται ένα Ενετικό Φρούριο. Θα επισκεφθείτε παραδοσιακά σπίτια και εργαστήρια που κατασκευάζουν μέχρι σήμερα ξυλόγλυπτα έπιπλα.
Θα παρακολουθήσετε σεμινάρια ζαχαροπλαστικής και Ελληνικής Μυθολογίας που οργανώνονται στον ξενώνα και θα κάνετε πεζοπορικές διαδρομές στα μέρη όπου ζουν τα χαρακτηριστικά μικρόσωμα «σκυριανά αλογάκια».
ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ - KARNAGIO, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΞΕΝΩΝΑΣ
Στο ακριτικό Καστελόριζο, το λιλιπούτειο νησί των Δωδεκανήσων, οι διακοπές έχουν το άρωμα περασμένων δεκαετιών. Ο ξενώνας «Καρνάγιο» βρίσκεται στη Μεγίστη, το μοναδικό λιμάνι και πρωτεύουσα του νησιού και αποτελείται από δυο ανακαινισμένες νεοκλασικές κατοικίες. Εδώ θα απολαύσετε την γαλήνη και την ηρεμία του αυθεντικού περιβάλλοντος. Οι εξορμήσεις στο νησί περιλαμβάνουν πεζοπορίες σε σηματοδοτημένα μονοπάτια που θα σας ανεβάσουν σε λόφους με ξωκλήσια και μοναστήρια.
Θαλάσσιες διαδρομές με μικρά καΐκια θα σας φέρουν στις γειτονικές βραχονησίδες Στρογγύλη και Ρω, όπου θα κολυμπήσετε σε ειδυλλιακούς όρμους και θα ανακαλύψετε θαλάσσιες σπηλιές.
Θαλάσσιες διαδρομές με μικρά καΐκια θα σας φέρουν στις γειτονικές βραχονησίδες Στρογγύλη και Ρω, όπου θα κολυμπήσετε σε ειδυλλιακούς όρμους και θα ανακαλύψετε θαλάσσιες σπηλιές.
Όλοι οι προτεινόμενοι ξενώνες είναι μέλη του δικτύου Guest Inn, του πρώτου δικτύου αγροτουριστικών ξενώνων της Ελλάδας.
O Καραμανλής στην κηδεία του Aθανάσιου Νάκου
O Καραμανλής στην κηδεία του Aθανάσιου Νάκου
Το “τελευταίο αντίο” στον Αθανάσιο Νάκο είπαν σήμερα πλήθος κόσμου, απλών ψηφοφόρων του αλλά και πολιτικών που συμπορεύτηκαν επί σειρά ετών μαζί στον δημόσιο βίο, στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου στον Βόλο.
Η κηδεία του αποθανόντος αντιπροέδρου της Βουλής έγινε με τιμές εν ενεργεία υπουργού, ενώ από τις παρουσίες πολιτικών ξεχώρισαν ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, ο Πρόεδρος της Βουλής Βαγγέλης Μεϊμαράκης, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, και οι υπουργοί Δημήτρης Αβραμόπουλος και Νίκος Δένδιας.
Την εξόδιο ακολουθια έψαλλε ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος.
Το “τελευταίο αντίο” στον Αθανάσιο Νάκο είπαν σήμερα πλήθος κόσμου, απλών ψηφοφόρων του αλλά και πολιτικών που συμπορεύτηκαν επί σειρά ετών μαζί στον δημόσιο βίο, στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου στον Βόλο.
Η κηδεία του αποθανόντος αντιπροέδρου της Βουλής έγινε με τιμές εν ενεργεία υπουργού, ενώ από τις παρουσίες πολιτικών ξεχώρισαν ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, ο Πρόεδρος της Βουλής Βαγγέλης Μεϊμαράκης, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, και οι υπουργοί Δημήτρης Αβραμόπουλος και Νίκος Δένδιας.
Την εξόδιο ακολουθια έψαλλε ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Ακόμα τρέχουν πίσω από την Σχολή της Μιλήτου
Ακόμα τρέχουν πίσω από την Σχολή της Μιλήτου
Ο Αναξίμανδρος υπήρξε μαθητής και διάδοχος του Θαλή στη διεύθυνση της Σχολής της Μιλήτου.
Μιλήτου, Σχολή. Φιλοσοφική σχολή στη μικρασιατική Μίλητο (βλ. λ.), κατά την αρχαιότητα. Η σχολή ιδρύθηκε γύρω στο 600 π.Χ. και θεωρείται το πρώτο πανεπιστήμιο του κόσμου.
Μοναδικός καθηγητής της ήταν ο Θαλής (βλ. λ. Θαλής ο Μιλήσιος), ο οποίος δίδασκε μερικές δεκάδες φοιτητών. Από τον Αριστοτέλη έχουμε μερικές πληροφορίες για το έργο της σχολής, τις οποίες έγραψε περίπου 250 χρόνια μετά τον θάνατο του Θαλή. Ο Αριστοτέλης, ωστόσο, ασχολείται μόνο με τις φιλοσοφικές θεωρίες της Σχολής, ενώ μόνο από μεταγενέστερους συγγραφείς σώθηκαν μερικές πληροφορίες που μας βοηθούν να σχηματίσουμε κάποια εικόνα για το έργο της. Ο Θαλής είχε επιδοθεί στην απόδειξη γεωμετρικών προτάσεων, η αλήθεια των οποίων είχε διαπιστωθεί εμπειρικά. Αναφέρονται μερικές αποδείξεις θεωρημάτων περί ομοιότητας καθώς και η κατασκευή κάποιου απλού οργάνου, με τη βοήθεια του οποίου μπορούσε να υπολογιστεί από την παραλία η απόσταση ενός πλοίου που πλησίαζε. Λέγεται πως για τη μέτρηση της απόστασης αυτής είχε αποδείξει το θεώρημα πως «αν δύο τρίγωνα έχουν μία πλευρά ίση και τις προσκείμενες γωνίες ίσες, είναι ίσα».
Δεν υπάρχουν πληροφορίες αν ο Θαλής είχε ασχοληθεί με τη θεωρία των αριθμών. Ωστόσο, είναι γνωστές οι αστρονομικές του ενασχολήσεις και οι μετεωρολογικές του έρευνες. Θεωρείται ο πρώτος μετεωρολόγος του κόσμου και ο πρώτος φυσικός, αφού αυτός ανακάλυψε τον μαγνητισμό και τον ηλεκτρισμό. Έχει παραμείνει μνημειώδης η πρόβλεψή του, πολλούς μήνες νωρίτερα, της έκλειψης του Ηλίου της 28ης Μαΐου του 585 π.Χ.)Αντάξιος μαθητής του και διάδοχός του στη διεύθυνση της σχολής υπήρξε ο Αναξίμανδρος (βλ. λ.). Ήταν ο πρώτος που επινόησε την κατασκευή των ηλιακών ρολογιών, τα οποία έστησε στη Λακεδαίμονα, όπως μας πληροφορεί ο Διογένης ο Λαέρτιος. «Ανακάλυψε πρώτος τον γνώμονα και έστησε στη Λακεδαίμονα τις συσκευές που δείχνουν με τη σκιά τις τροχιές και τις ισημερίες», όπως αναφέρει και ο Φαβωρίνος στην πραγματεία του που φέρει τον τίτλο Παντοδαπή Ιστορία. Κατασκεύασε επίσης ηλιακά ρολόγια. Ο Αναξίμανδρος είχε κληθεί στη Σπάρτη, που ήταν εκείνη την εποχή μια πολύ ισχυρή δύναμη, για να εγκαταστήσει στη Λακεδαίμονα αστεροσκοπεία και ηλιακά ρολόγια, που είχαν ως όργανα παρατηρήσεων τους γνώμονες. Ο Κικέρων, μάλιστα, μας δίνει την πληροφορία ότι το αστεροσκοπείο στη Λακεδαίμονα είχε στηθεί από τον Αναξίμανδρο στην κορυφή του Ταΰγετου. Ο Αναξίμανδρος στις έρευνές του φαίνεται πως είχε υπερβεί και τον δάσκαλό του.
Στην αστρονομία, είναι ο πρώτος που σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει τη γεωμετρία για τον υπολογισμό των αποστάσεων και των μεγεθών του Ηλίου και της Σελήνης, προκαλώντας τον θαυμασμό των συγχρόνων και των μεταγενεστέρων του για το εκπληκτικό για την εποχή του εγχείρημα. Κατάπληξη προξενεί στους συγχρόνους η θεωρία του Αναξίμανδρου ότι το παν ήταν κάποτε διάπυρο και ενιαίο και από αυτό προήλθαν οι άλλοι κόσμοι. Η σημερινή επιστήμη δεν είναι σε θέση να προσθέσει τίποτα περισσότερο στη θεωρία αυτή.
Ο Αναξίμανδρος είχε γράψει πολλές πραγματείες σχεδόν για όλους τους κλάδους των θετικών επιστημών, οι οποίες δυστυχώς χάθηκαν. Για το περιεχόμενο αυτών των πραγματειών έχουμε ελάχιστες πληροφορίες, από συγγραφείς που έζησαν τουλάχιστον πεντακόσια χρόνια μετά τον θάνατο του Μιλήσιου φιλοσόφου. Ανάμεσα σε αυτούς συγκαταλέγονται ο Αέτιος, ο Πλούταρχος, ο Ιππόλυτος, ο Θέων ο Σμυρναίος και άλλοι. Κατά τον Ιππόλυτο, ο Αναξίμανδρος πρέσβευε πως η Γη βρίσκεται στη μέση του κόσμου, αλλά δεν στηρίζεται πουθενά και αιωρείται λόγω της έλξης των ουράνιων σωμάτων που βρίσκονται γύρω της. Ο Θέων ο Σμυρναίος μας δίνει την πληροφορία ότι, κατά τον Αναξίμανδρο, η Γη είναι μετέωρη και κινείται «περί το του κόσμου μέσον».
Περίπου εκατό χρόνια πριν από τους πυθαγόρειους φιλοσόφους Ικέτα και Εκφάντη, στους οποίους ο Κοπέρνικος αναγνωρίζει σε μια επιστολή του προς τον πάπα πως είχαν διατυπώσει τη θεωρία του ηλιοκεντρικού συστήματος, ο Αναξίμανδρος είχε πρώτος διατυπώσει τη θεωρία αυτή. Ο σπόρος που είχε σπείρει ο Θαλής αναπτύχθηκε απίστευτα με τον Αναξίμανδρο. Είναι ο πρώτος που κατασκεύασε γεωγραφικό χάρτη της τότε οικουμένης, και ο πρώτος που έγραψε πραγματεία φυσικής ιστορίας. Ο Θεμίστιος το τονίζει αυτό: «Ο Αναξίμανδρος τόλμησε πρώτος από όσους Έλληνες γνωρίζουμε να γράψει βιβλίο περί φύσης».
Ο Διογένης ο Λαέρτιος και ο Λατίνος συγγραφέας Πλίνιος μας παρέχουν την πληροφορία ότι ο Αναξίμανδρος είχε κατασκευάσει σφαίρα. Πρόκειται για την κατασκευή του πρώτου πλανητάριου του κόσμου, όπου ήταν σημειωμένες οι κινήσεις του Ηλίου και των πλανητών. Από τον Αναξίμανδρο επίσης γράφτηκε το πρώτο βιβλίο γεωμετρίας του κόσμου καθώς και το πρώτο βιβλίο γεωγραφίας. Από τον Πλούταρχο επίσης γνωρίζουμε τη βιολογική θεωρία του Αναξίμανδρου για την προέλευση του ανθρώπου από τα ψάρια, η οποία ενέπνευσε τον Δαρβίνο και τους μεταγενέστερους βιολόγους. )Τρίτος και τελευταίος, όπως φαίνεται, διευθυντής της σχολής ήταν ο Αναξιμένης, που επονομαζόταν Φυσικός, γιατί εξακολούθησε με ζήλο τις έρευνες του δασκάλου του, Αναξίμανδρου, επάνω στα φυσικά φαινόμενα. Ελάχιστες πληροφορίες έχουν περισωθεί για το έργο του Αναξιμένη, αλλά από αυτές που υπάρχουν, φαίνεται ότι είχε βαδίσει ακριβώς πάνω στα χνάρια που είχε χαράξει ο μεγάλος του δάσκαλος των φυσικών επιστημών.
ΔΟΜΗ
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Η αλήθεια τους απελευθερώνει
Η αλήθεια τους απελευθερώνει
Τα Δελφικά αποφθέγματα (147 τον αριθμό) ήταν σύντομες ρήσεις προερχόμενες από τους 7 σοφούς της αρχαιότητας και ήταν χαραγμένα σε διάφορα σημεία στο ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς.
Σκοπός τους ήταν να εμπνεύσουν και να καθοδηγήσουν τον άνθρωπο, ώστε να πορευθεί στη ζωή του με ηθική και εντιμότητα και στις λίγες λέξεις τους είχαν συμπυκνώσει όλες τις αρετές και τα ευγενή αισθήματα.
Έπου θεώ (Ακολούθα τον Θεό)
Νόμω πείθου (Να πειθαρχείς στο Νόμο)
Θεούς σέβου (Να σέβεσαι τους θεούς)
Γονείς αίδου (Να σέβεσαι τους γονείς σου)
Ηττώ υπέρ δικαίου (Να καταβάλλεσαι για το δίκαιο)
Γνώθι μαθών (Γνώρισε αφού μάθεις)
Ακούσας νόει (Κατανόησε αφού ακούσεις)
Σαυτόν ίσθι (Γνώρισε τον εαυτό σου)
Εστίαν τίμα (Να τιμάς την εστία σου)
Άρχε σεαυτού (Να κυριαρχείς τον εαυτό σου)
Φίλους βοήθα (Να βοηθάς τους φίλους)
Θυμού κρατεί (Να συγκρατείς το θυμό σου)
Όρκω μη χρω (Να μην ορκίζεσαι)
Φιλίαν αγάπα (Να αγαπάς τη φιλία)
Παιδείας αντέχου (Να προσηλώνεσαι στην εκπαίδευσή σου)
Σοφίαν ζήτει (Να αναζητάς τη σοφία)
Ψέγε μηδένα (Να μην κατηγορείς κανένα)
Επαίνει αρετήν (Να επαινείς την αρετή)
Πράττε δίκαια (Να πράττεις δίκαια)
Φίλοις ευνόει (Να ευνοείς τους φίλους)
Εχθρούς αμύνου (Να προφυλάσσεσαι από τους εχθρούς)
Ευγένειαν άσκει (Να είσαι ευγενής)
Κακίας απέχου (Να απέχεις από την κακία)
Εύφημος ίσθι (Να έχεις καλή φήμη)
Άκουε πάντα (Να ακούς τα πάντα)
Μηδέν άγαν (Να μην υπερβάλλεις)
Χρόνου φείδου (Να μη σπαταλάς το χρόνο)
Ύβριν μίσει (Να μισείς την ύβρη)
Ικέτας αίδου (Να σέβεσαι τους ικέτες)
Υιούς παίδευε (Να εκπαιδεύεις τους γιους σου)
Έχων χαρίζου (Όταν έχεις, να χαρίζεις)
Δόλον φοβού (Να φοβάσαι το δόλο)
Ευλόγει πάντας (Να λες καλά λόγια για όλους)
Φιλόσοφος γίνου (Να γίνεις φιλόσοφος)
Όσια κρίνε (Να κρίνεις τα όσια)
Γνους πράττε (Να πράττεις με επίγνωση)
Φόνου απέχου (Να μη φονεύεις)
Σοφοίς χρω (Να συναναστρέφεσαι με σοφούς)
Ήθος δοκίμαζε (Να επιδοκιμάζεις το ήθος)
Υφορώ μηδένα (Να μην είσαι καχύποπτος)
Τέχνη χρω (Να ασκείς την Τέχνη)
Ευεργεσίας τίμα (Να τιμάς τις ευεργεσίες)
Φθόνει μηδενί (Να μη φθονείς κανένα)
Ελπίδα αίνει (Να δοξάζεις την ελπίδα)
Διαβολήν μίσει (Να μισείς τη διαβολή)
Δικαίως κτω. (Να αποκτάς δίκαια)
Αγαθούς τίμα (Να τιμάς τους αγαθούς)
Αισχύνην σέβου (Να σέβεσαι την εντροπή)
Ευτυχίαν εύχου (Να εύχεσαι ευτυχία)
Εργάσου κτητά (Να κοπιάζεις για πράγματα άξια κτήσης)
Έριν μίσει (Να μισείς την έριδα)
Όνειδος έχθαιρε (Να εχθρεύεσαι τον χλευασμό)
Γλώσσαν ίσχε (Συγκράτησε τη γλώσσα σου)
Ύβριν αμύνου (Να προφυλάσσεσαι από την ύβρη)
Κρίνε δίκαια (Κρίνε δίκαια)
Λέγε ειδώς (Να ομιλείς εφόσον γνωρίζεις)
Βίας μη έχου (Μην έχεις βία)
Ομίλει πράως (Να ομιλείς με πραότητα)
Φιλοφρόνει πάσιν (Να είσαι φιλικός με όλους)
Γλώττης άρχε (Να ελέγχεις τη γλώσσα σου)
Σεαυτόν ευ ποίει (Να ευεργετείς τον εαυτό σου)
Ευπροσήγορος γίνου (Να είσαι ευπροσήγορος)
Αποκρίνου εν καιρώ (Να αποκρίνεσαι στον κατάλληλο καιρό)
Πόνει μετά δικαίου (Κοπίαζε δίκαια)
Πράττε αμετανοήτως (Πράττε με σιγουριά)
Αμαρτάνων μετανόει (Όταν σφάλλεις, να μετανοείς)
Οφθαλμού κράττει (Να κυριαρχείς των οφθαλμών σου)
Βουλεύου χρήσιμα (Να σκέπτεσαι χρήσιμα)
Φιλίαν φύλασσε (Να φυλάττεις τη φιλία)
Ευγνώμων γίνου (Να είσαι ευγνώμων)
Ομόνοιαν δίωκε (Επεδίωκε την ομόνοια)
Άρρητα μη λέγε (Μην λες τα απόρρητα)
Έχθρας διάλυε (Να διαλύεις τις έχθρες)
Γήρας προσδέχου (Αποδέξου το γήρας)
Επί ρώμη μη καυχώ (Μην καυχιέσαι για τη δύναμή σου)
Ευφημίαν άσκει (Επεδίωκε καλή φήμη)
Απέχθειαν φεύγε (Απέφευγε την απέχθεια)
Πλούτει δικαίως. (Να πλουτίζεις δίκαια)
Κακίαν μίσει. (Να μισείς την κακία)
Μανθάνων μη κάμνε (Μην κουράζεσαι να μαθαίνεις)
Ους τρέφεις αγάπα (Να αγαπάς αυτούς που τρέφεις)
Απόντι μη μάχου (Να μην μάχεσαι τον απόντα)
Πρεσβύτερον αιδού (Να σέβεσαι τους μεγαλύτερους)
Νεώτερον δίδασκε (Να διδάσκεις τους νεότερους)
Πλούτω απόστει (Να αποστασιοποιείσαι από τον πλούτο)
Σεαυτόν αιδού (Να σέβεσαι τον εαυτό σου)
Μη άρχε υβρίζων (Να μην κυριαρχείς με αλαζονεία)
Προγόνους στεφάνου (Να στεφανώνεις τους προγόνους σου)
Θνήσκε υπέρ πατρίδος (Να πεθαίνεις για την πατρίδα σου)
Επί νεκρώ μη γέλα (Μην περιγελάς τους νεκρούς)
Ατυχούντι συνάχθου (Να συμπάσχεις με το δυστυχή)
Τύχη μη πίστευε (Μην πιστεύεις στην τύχη)
Τελεύτα άλυπος (Να πεθαίνεις χωρίς λύπη)
(ellinonpaligenesia.blogspot.gr)
(ellinonpaligenesia.blogspot.gr)
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Η κρυμμένη προσευχή του αρχαιοελληνικού αλφαβήτου
Η κρυμμένη προσευχή του αρχαιοελληνικού αλφαβήτου
Πανάρχαια προσευχή - επίκληση υπάρχει και λειτουργεί μυστικά μέσα στο Ελληνικό Αλφάβητο από καταβολής του.
Η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνησή τους (Άλφα, Βήτα, Γάμα κλπ.) Δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά πίσω από αυτήν υπολανθάνει μια πλήρης γραμματική, συντακτική και νοηματική συνέχεια, ανώτερης σύλληψης.
Σύμφωνα με αυτήν τη γνωστή μας εκφώνηση, τα ελληνικά γράμματα (αφού προσθέσουμε και το εξαφανισμένο σήμερα έκτο γράμμα: Στίγμα ή Δίγαμα F) ακούγονται και γράφονται ως εξής:
ΑΛΦΑ - ΒΗΤΑ - ΓΑΜΑ - ΔΕΛΤΑ - ΕΨΙΛΟΝ - ΣΤΙΓΜΑ - ΖΗΤΑ - ΗΤΑ - ΘΗΤΑ - ΙΩΤΑ - ΚΑΠΠΑ - ΛΑΜΒΔΑ - ΜΙ - ΝΙ - ΞΙ - ΟΜΙΚΡΟΝ - ΠΙ - ΡΟ - ΣΙΓΜΑ - ΤΑΥ - ΥΨΙΛΟΝ - ΦΙ - ΧΙ - ΨΙ - ΩΜΕΓΑ.
Αποκωδικοποιώντας την γνωστή αυτή διάταξη, που έγινε σύμφωνα με τις αρχές της Ερμητικής Επιστήμης, έχουμε τα ακόλουθα:
"ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α) ΜΑ ΔΕ (Ε) Λ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ. ΣΤ (Η) ΙΓΜΑ. ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ ΔΑ. ΜΗ ΝΥΞ Η, Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ (Ε) Ψ ΙΛΩΝ, ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ! "
Εν συνεχεία, αφού προσθέσουμε τα εννοούμενα συνδετικά και ρήματα που παραλείπονται, έχουμε την ανάδυση μιας θαυμάσιας κοσμογονικής προσευχής - επίκλησης προς την πηγή του Φωτός:
"ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ!
ΑΜΑ ΔΕ ΕΛ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ.
ΣΤΗ ΙΓΜΑ (ΙΝΑ) ΖΗ ΤΑ,
Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ
ΚΑΤΑ ΠΑΛΛΑΝ ΔΑ.
(ΙΝΑ) ΜΗ ΝΥΞ Η,
Ο ΜΙΚΡΟΝ (ΕΣΤΙ),
ΠΥΡΟΣ (ΔΕ) ΙΓΜΑ
ΤΑΦΗ ΕΨ ΙΛΩΝ,
ΦΥ (ΟΙ) ΨΥΧΗ,
Ο ΜΕΓΑ (ΕΣΤΙ) ".
Η επίκληση αυτή είναι καταγεγραμμένη από αιώνες στο υποσυνείδητο των Ελλήνων.
Αμέσως πιο κάτω αποκαλύπτουμε την σημασία των λέξεων της προσευχής αυτής:
Αλ = Ο νοητός ήλιος.
Φά-ος = το φώς.
Βη = προστακτική του ρημ. βαίνω (= βαδίζω, έρχομαι).
Τα = δοτική άρθρου δωρικού τύπου, τη, εις τήν.
Γα = Γή (δωρικός τύπος).
Άμα = (επιρρ.) συγχρόνως.
Ελ = ο ορατός Ήλιος, ο Ερχόμενος.
Εψ = ρήμ. έψομαι, εψ-ημένος = ψημένος.
Ιλών = ιλύς (ουσ.) = λάσπη, πηλός.
Στη = προστ. ρήμ. ίστημι.
Ιγμα = καταστάλαγμα, απόσταγμα.
Ζη = προστ. ρημ. ζώ.
Η = προστ. ρημ. ειμί, είμαι.
Θη = προστ. ρημ. θέτω.
Ιώτα = τα Ιώγα, τα Εγώ (πρβλ. αγγλ. Ι = εγώ).
Παλλάν = Ρημ. πάλλω (= δονούμαι, περιστρέφομαι) επιθ. παλλάς = πάλλουσα, περιστρεφόμενη (π.ρ.β.λ. Παλλάς Αθηνά).
Δα = άλλος τύπος της Γα, Γής (πρβλ. Δά-μήτηρ> Δημήτηρ> Δήμητρα = Μητέρα Γή)
Νύξ = (ουσ.) νύχτα.
Ο = (αναφ.) το οποίο, που.
Φύ (οι) = ευκτική ρημ. φύω (φυτρώνω, αναπτύσσομαι).
Απόδοση:
Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται
(Που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν
και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,
το σημαντικότερο όλων!
Η εκφώνηση της επίκλησης αυτής, στον αρχαϊκό της τύπο, έχει μια ισχυρή δονητική επίδραση στους αισθανόμενους Ανθρώπους του Φωτός, σε όποιο σημείο αυτού του Πλανήτη και αν ίστανται ..
Διότι πάνω απ όλα είναι μια μυστηριακή κρούση στον ιερό σπόρο της Ελληνικής ψυχής τους
[Πηγή ellinikoarxeio.com]
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Νέο! Στρώματα φύλαξης χρημάτων με ενσωματωμένο ΑΤΜ!
Νέο! Στρώματα φύλαξης χρημάτων με ενσωματωμένο ΑΤΜ!
Ένα καινούριο πρόγραμμα αποταμίευσης στην αγορά, που συνδυάζει τη νοσταλγία των μηχανήματων αυτόματης ανάληψης, με το κρεβάτι, που ως γνωστόν αποτελεί την αλάνθαστη μέθοδο φύλαξης κομποδέματος, όσων βλέπουν μακριά
Το ειδικό τραπεζοστρώμα «Στρώσε το στρώμα σου για δυό», για κοινούς λογαριασμούς αποταμίευσης!
Επανακάμπτει όπως φαίνεται, σε παγκόσμια κλίμακα, λόγω των διεθνών οικονομικών συγκυριών, η μέθοδος διάσωσης οικονομιών και αποταμίευσης «Stroma Bank», ύστερα από μια σχετικά μακρά περίοδο υποχώρησης, όπου είχαν αντικατασταθεί από τις Τράπεζες και άλλες παρόμοιες οργανώσεις. Όπως όλα δείχνουν, επρόκειτο για μια προσωρινή υποχώρηση. Μετά από μερικές δεκαετίες ξέφρενων τραπεζικών συναλλαγών, οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, δείχνουν να εγκαταλείπουν τις κούφιες αξίες όπως το «επιτόκιο» και τις «αποδόσεις» και να επιστρέφουν στις απλές χαρές του να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και τα χρήματά σου εκεί που μπορείς να τα βλέπεις. Δηλαδή, στο γνωστό και πάντα φιλόξενο στρώμα! Τα νέα στρώματα φυσικά, δεν έχουν καμία σχέση με εκείνα τα πρωτόγονα, των γιαγιάδων. Μολονότι η ιδέα παραμένει ίδια, τώρα τα έξυπνα υλικά επιτρέπουν μια σειρά από επαναστατικές καινοτομίες. Τέλος, λοιπόν, στα ενοχλητικά εξογκώματα που έκανε το μασούρι. Πλέον, το ειδικό αφρολέξ, αντιλαμβάνεται τον ακριβή όγκο του αντικειμένου που βρίσκεται κρυμμένο μέσα του και μειώνει αντίστοιχα το πάχος του. Επίσης, η «Stroma Bank», διαθέτει ειδική πυρίμαχη και απολύτως στεγανοποιημένη θήκη, όπου ο πρώην καταθέτης, θα μπορεί να αποθηκεύει άλλα πολύτιμα αντικείμενα, όπως στις θυρίδες των τραπεζών, αλλά με μεγαλύτερη ασφάλεια. Χωρίς το άγχος ότι η από τη μια στιγμή στην άλλη, θα του τα πάρουν. Τέλος, για να μην μπαίνει στον κόπο να στρώνει και να ξεστρώνει το κρεβάτι, κάθε φορά που χρειάζεται χρήματα, ο «στρωματοκαταθέτης» θα έχει το δικό του ΑΤΜ στο προσκέφαλο, και με ειδική κάρτα θα μπορεί να σηκώνει το ακριβές ποσό! Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα, είχαν τεράστια ζήτηση σε όλο τον κόσμο και τα αποθέματα της εταιρίας έχουν εξαντληθεί. Έτσι, αν και η αναμονή πλέον από τη στιγμή της παραγγελίας, φτάνει το 6μηνο, η εταιρία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει και σε γλάστρες με αντίστοιχο αποταμιευτικό εξοπλισμό. |
Γιουσουφάκι ο Μπουτάρης υμνεί τον Κεμάλ
Γιουσουφάκι ο Μπουτάρης υμνεί τον Κεμάλ
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης εξυμνεί τον σφαγέα του ελληνισμού στη Μικρά Ασία.
Τόσο προκλητικός όσο ποτέ εμφανίστηκε στην εκπομπή «Άλλη όψη» ο Δήμαρχος της Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης.
Σε άνετο στυλ, συνδυασμένο με μια open mind υποκουλτούρα, ο κ Μπουτάρης αποκάλεσε τον Μουσταφά Κεμάλ σαν «μεγάλο ηγέτη», ξεχνώντας προφανώς πως πρόκειται για τον μεγάλο σφαγέα του Ελληνισμού στη Μικρά Ασία.
«Άσχετα με οποιαδήποτε πολιτική πεποίθηση, εμείς δεν ανακατευόμαστε στο τι συμβαίνει στην Τουρκία, ο Κεμάλεξακολουθεί και είναι ένας μεγάλος ηγέτης, για να μην πως από τους μεγαλύτερους του τουρκικού κράτους», ανέφερε ο δήμαρχος χωρίς κανένα ενδοιασμό.
Ο Δήμαρχος όμως δεν σταμάτησε εκεί και συμπλήρωσε πως «δεν έχει να χωρίσει τίποτα με τους Τούρκους». Κάτι ξέχασε όμως και μάλιστα σημαντικό. Ξέχασε πως οι Τούρκοι έχουν να χωρίσουν πολλά με το Έθνος μας αφού μόλις χθες ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας, μίλησε περί «διχοτόμησης» της Κύπρου σε περίπτωση μη συνεκμετάλλευσης των υδρογονανθράκων.
Κύριε Μπουτάρη εμείς θα σας κάνουμε ένα μικρό μάθημα ιστορίας μέσα σε λίγες λέξεις το οποίο εσείς και φυσικά αγνοείτε, αφού θέλετε να φαίνεστε ως ο πολυεθνικός δήμαρχος που δεν έχει να χωρίσει τίποτα και με κανέναν.
Ο Κεμάλ, λοιπόν κυρ δήμαρχε με τα τατού, σφάγιασε τουλάχιστον 600.000 Έλληνες και ξερίζωσε περίπου άλλο 1,5 εκατ. Οι νεότουρκοι του Κεμάλ προκάλεσαν μια Γενοκτονία για την οποία το πολιτικό σύστημα των «προοδευτικών» συνεχίζει να κάνει την «κότα». Μαζί με τους Αρμένιους, τα «μεμέτια» του Κεμάλ έσφαξαν τον Ποντιακό Ελληνισμό και αφάνισαν ο,τιδήποτε ελληνικό στις περιοχές της Καππαδοκίας.
Καλά κάνετε και θεωρείτε τον Κεμάλ λοιπόν μεγάλο ηγέτη, αλλά εμείς ΟΧΙ σεβόμενοι την ιστορία μας. Την πραγματική ιστορία μας όμως και όχι την εκδοχή της κυρίας Ρεπούση και του κυρίου Βερέμη, που προβάλει τον ισχυρισμό περί «συνωστισμού» και την οποία πιθανότατα ενστερνίζεστε.
Κύριε δήμαρχε εσάς μπορεί να μην σας πειράζει όταν η πλειοψηφία των κατοίκων στο δήμο που διοικείτε σας αποκαλεί «γιουσουφάκι», πειράζει όμως εμάς καθώς και όλο τον πολύπαθο τούτο λαό, που έχει περάσει τα πάνδεινα στο βάθος των αιώνων και πολύ περισσότερο από το ίνδαλμά σας, τον Μουσταφά Κεμάλ.
Δεν μπαίνουμε σε άλλες λεπτομέρειες όσον αφορά στις τουρκολαγνικές αντιλήψεις ή τις αναφορές περί των Σκοπίων και της κίβδηλης «Μακεδονίας» που χρησιμοποιήσατε ως επιχείρημα επειδή ζητήσατε την απόλυση δημοσιογράφου επειδή μίλησε για τη «Βόρειο Ήπειρο» από το δημοτικό ραδιόφωνο.
Εκτός από τους τεμενάδες στο κάδρο του Κεμάλ καλό θα είναι να διαβάσετε το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας. Υπεγράφη στις 17 Μαΐου 1914 και μιλά περί της «Βορείας Ηπείρου». Επίσης, αν δεν γνωρίζετε για την εθνική ελληνική μειονότητα στην Αλβανία ή στο λεγόμενο «Βορειοηπειρωτικό ζήτημα» είναι καλύτερα να σκέφτεστε, ως δημόσιο πρόσωπο, τι λέτε διότι διαφορετικά εκτίθεστε.
Τουλάχιστον μιλήστε για κάτι που ξέρετε, όπως τα κρασιά, ή έστω για όσα γκρινιάζουν οι Θεσσαλονικείς, όπως η καθαριότητα, η εξυπηρέτηση των πολιτών, η απουσία του δήμου από την κοινωνία. Διαφορετικά συλλογιστείτε τον τραγικό Φιλωνίδη, ο οποίος διατύπωσε την αμίμητη φράση: «Κρείττον σιωπάν ή λαλείν μάτην»…
Αν δεν είναι αντιληπτό το μήνυμα, προσφέρεται και δωρεάν μετάφραση είτε στα νέα ελληνικά, είτε στα καθομιλούμενα τουρκικά… Bu nedir Ekselansları Belediye Başkanı mesajı anladı?
«Άσχετα με οποιαδήποτε πολιτική πεποίθηση, εμείς δεν ανακατευόμαστε στο τι συμβαίνει στην Τουρκία, ο Κεμάλεξακολουθεί και είναι ένας μεγάλος ηγέτης, για να μην πως από τους μεγαλύτερους του τουρκικού κράτους», ανέφερε ο δήμαρχος χωρίς κανένα ενδοιασμό.
Ο Δήμαρχος όμως δεν σταμάτησε εκεί και συμπλήρωσε πως «δεν έχει να χωρίσει τίποτα με τους Τούρκους». Κάτι ξέχασε όμως και μάλιστα σημαντικό. Ξέχασε πως οι Τούρκοι έχουν να χωρίσουν πολλά με το Έθνος μας αφού μόλις χθες ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας, μίλησε περί «διχοτόμησης» της Κύπρου σε περίπτωση μη συνεκμετάλλευσης των υδρογονανθράκων.
Κύριε Μπουτάρη εμείς θα σας κάνουμε ένα μικρό μάθημα ιστορίας μέσα σε λίγες λέξεις το οποίο εσείς και φυσικά αγνοείτε, αφού θέλετε να φαίνεστε ως ο πολυεθνικός δήμαρχος που δεν έχει να χωρίσει τίποτα και με κανέναν.
Ο Κεμάλ, λοιπόν κυρ δήμαρχε με τα τατού, σφάγιασε τουλάχιστον 600.000 Έλληνες και ξερίζωσε περίπου άλλο 1,5 εκατ. Οι νεότουρκοι του Κεμάλ προκάλεσαν μια Γενοκτονία για την οποία το πολιτικό σύστημα των «προοδευτικών» συνεχίζει να κάνει την «κότα». Μαζί με τους Αρμένιους, τα «μεμέτια» του Κεμάλ έσφαξαν τον Ποντιακό Ελληνισμό και αφάνισαν ο,τιδήποτε ελληνικό στις περιοχές της Καππαδοκίας.
Καλά κάνετε και θεωρείτε τον Κεμάλ λοιπόν μεγάλο ηγέτη, αλλά εμείς ΟΧΙ σεβόμενοι την ιστορία μας. Την πραγματική ιστορία μας όμως και όχι την εκδοχή της κυρίας Ρεπούση και του κυρίου Βερέμη, που προβάλει τον ισχυρισμό περί «συνωστισμού» και την οποία πιθανότατα ενστερνίζεστε.
Κύριε δήμαρχε εσάς μπορεί να μην σας πειράζει όταν η πλειοψηφία των κατοίκων στο δήμο που διοικείτε σας αποκαλεί «γιουσουφάκι», πειράζει όμως εμάς καθώς και όλο τον πολύπαθο τούτο λαό, που έχει περάσει τα πάνδεινα στο βάθος των αιώνων και πολύ περισσότερο από το ίνδαλμά σας, τον Μουσταφά Κεμάλ.
Δεν μπαίνουμε σε άλλες λεπτομέρειες όσον αφορά στις τουρκολαγνικές αντιλήψεις ή τις αναφορές περί των Σκοπίων και της κίβδηλης «Μακεδονίας» που χρησιμοποιήσατε ως επιχείρημα επειδή ζητήσατε την απόλυση δημοσιογράφου επειδή μίλησε για τη «Βόρειο Ήπειρο» από το δημοτικό ραδιόφωνο.
Εκτός από τους τεμενάδες στο κάδρο του Κεμάλ καλό θα είναι να διαβάσετε το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας. Υπεγράφη στις 17 Μαΐου 1914 και μιλά περί της «Βορείας Ηπείρου». Επίσης, αν δεν γνωρίζετε για την εθνική ελληνική μειονότητα στην Αλβανία ή στο λεγόμενο «Βορειοηπειρωτικό ζήτημα» είναι καλύτερα να σκέφτεστε, ως δημόσιο πρόσωπο, τι λέτε διότι διαφορετικά εκτίθεστε.
Τουλάχιστον μιλήστε για κάτι που ξέρετε, όπως τα κρασιά, ή έστω για όσα γκρινιάζουν οι Θεσσαλονικείς, όπως η καθαριότητα, η εξυπηρέτηση των πολιτών, η απουσία του δήμου από την κοινωνία. Διαφορετικά συλλογιστείτε τον τραγικό Φιλωνίδη, ο οποίος διατύπωσε την αμίμητη φράση: «Κρείττον σιωπάν ή λαλείν μάτην»…
Αν δεν είναι αντιληπτό το μήνυμα, προσφέρεται και δωρεάν μετάφραση είτε στα νέα ελληνικά, είτε στα καθομιλούμενα τουρκικά… Bu nedir Ekselansları Belediye Başkanı mesajı anladı?
πηγή: newsbomb.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)