Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Πέθανε η σπουδαία ηθοποιός Άννα Συνοδινού

Πέθανε η σπουδαία ηθοποιός Άννα Συνοδινού


Φτωχότερος ο κόσμος της Τέχνης, μετά τον θάνατο της κορυφαίας Ελληνίδας ηθοποιού Άννας Συνοδινού. Διακρίθηκε για τις ερμηνείες της, κυρίως σε ρόλους της αρχαίας τραγωδίας, τιμήθηκε για την προσφορά της από την Ελλάδα και άλλα κράτη (Pics+Vids)
Adtech Ad
Έφυγε από τη ζωή πλήρης ημερών, σε ηλικία 89 ετών, η σπουδαία ηθοποιός Άννα Συνοδινού, έχοντας διαγράψει μία σημαντική πορεία στο θέατρο, που ξεπέρασε τα σύνορα της χώρας. Η Άννα Συνοδινού κόσμησε με την παρουσία της τις θεατρικές σκηνές, αλλά και το ελληνικό κοινοβούλιο, όπου εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής το 1974, με τη Νέα Δημοκρατία.
AdTech Ad
Η Άννα Συνοδινού γεννήθηκε στο Λουτράκι Κορινθίας στις 21 Νοεμβρίου 1927. Ήταν το όγδοο παιδί της οικογένειά της, που καταγόταν από την Αμοργό. Τελείωσε το Γυμνάσιο στην Αθήνα και στη συνέχεια φοίτησε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου (1947-1949). Στη σκηνή  πρωτοεμφανίστηκε το 1948 στο έργο του Εντμόν Ροστάν «Σιρανό ντε Μπερζεράκ», που σκηνοθέτησε για το Εθνικό Θέατρο ο Δημήτρης Ροντήρης. Κατόπιν συνεργάστηκε με τον Ντίνο Ηλιόπουλο, τον Μίμη Φωτόπουλο και τον Νίκο Χατζίσκο στο ελεύθερο θέατρο.
Έπειτα από μερικές σποραδικές εμφανίσεις με το Εθνικό Θέατρο, υπήρξε μόνιμο στέλεχός του από το 1956 έως το 1964 και διέπρεψε για τις ερμηνείες της πλάι στην Κατίνα Παξινού, τον Αλέξη Μινωτή και τον Θάνο Κωτσόπουλο σε πρωταγωνιστικούς ρόλους της αρχαίας τραγωδίας, αλλά και του νεώτερου κλασικού ρεπερτορίου. Το 1955 και το 1957 τιμήθηκε με το έπαθλο της Μαρίκας Κοτοπούλη. Ενδιάμεσα παντρεύτηκε τον πρωταθλητή του τριπλούν και έμπορο Γιώργο Μαρινάκη (1921-2009).

Το 1965, η Άννα Συνοδινού ίδρυσε τον θίασο «Ελληνική Σκηνή» και αναζητώντας θεατρική στέγη εκμίσθωσε το παλαιό λατομείο του Λυκαβηττού και δημιούργησε το πασίγνωστο Θέατρο, σε σχέδια του αρχιτέκτονα Τάκη Ζενέτου.
Με την επιβολή της δικτατορίας το 1967, διέκοψε τη θεατρική της δραστηριότητα. Η Χούντα ανακάλεσε την άδεια χρήσης του Θεάτρου του Λυκαβηττού και της αφαίρεσε το διαβατήριό της, ματαιώνοντας έτσι περιοδεία της στο εξωτερικό. Το διάστημα αυτό εργάστηκε ως δακτυλογράφος στην εμπορική εταιρεία του συζύγου της.
Το 1972 επανήλθε στο θέατρο. Εμφανίστηκε στο ρόλο της Ηλέκτρας στο Ηρώδειο και λίγο αργότερα ανασυγκρότησε την «Ελληνική Σκηνή», στην οποία συνεργάστηκε με τον Θάνο Κωτσόπουλο. Από το 1973 έως το 1975 πραγματοποίησε εμφανίσεις με το Εθνικό Θέατρο και το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.
Μετά την πτώση της δικτατορίας αφοσιώθηκε στην πολιτική. Εξελέγη βουλευτής Αθηνών με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας (1974, 1977, 1981, 1985, 1989) και διετέλεσε υφυπουργός Κοινωνικών Υπηρεσιών στην κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή (1977-1980). Κατά τη διάρκεια της πολιτικής της σταδιοδρομίας εισηγήθηκε νομοθετικές προτάσεις για την προστασία των γερόντων, της μητρότητας, των παιδιών και ατόμων με ειδικές ανάγκες. Στον καλλιτεχνικό τομέα εισήγαγε τα μαθήματα καλλιτεχνικής παιδείας στη Μέση Εκπαίδευση, πρότεινε την ένταξη των ηθοποιών στο ΙΚΑ και την ίδρυση της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης. Το 1986 εξελέγη δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων με τον συνδυασμό του Μιλτιάδη Έβερτ.
Τον Μάρτιο του 1990 παραιτήθηκε του βουλευτικού της αξιώματος κατά τη διαδικασία εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας. Σε μία από τις ψηφοφορίες, η βουλευτής των Οικολόγων Εναλλακτικών Μαρίνα Δίζη, όταν κλήθηκε να ψηφίσει, άνοιξε ένα πανό, το οποίο έγραφε «Φτάνει το θέατρο για το +1, τον Πρόεδρο και το νέφος». Η ενέργεια αυτή εξόργισε την Άννα Συνοδινού, που σε ένδειξη διαμαρτυρίας υπέβαλε την παραίτησή της, τόσο από το βουλευτικό της αξίωμα, όσο και από το κόμμα της. Έκτοτε, δεν ξανασχολήθηκε με την πολιτική.
Τον ίδιο χρόνο επανήλθε στη θεατρική δραστηριότητα, ερμηνεύοντας, εκτός από αρχαίο δραματολόγιο, ρόλους του νεώτερου ελληνικού θεάτρου με το Εθνικό Θέατρο («Το μυστικό της κοντέσσας Βαλέραινας» του Γρηγόρη Ξενόπουλου, «Ο αγαπητικός της Βοσκοπούλας» του Δημήτρη Κορομηλά). Εκτός από το θέατρο, εμφανίσθηκε σε ξένες και ελληνικές κινηματογραφικές ταινίες, τηλεοπτικές σειρές, καθώς και σε θεατρικές παραγωγές για την τηλεόραση και το ραδιόφωνο.
Αξιοσημείωτο είναι και το εκπαιδευτικό της έργο. Δίδαξε στις θεατρικές σχολές του Εθνικού Θεάτρου, του Πέλου Κατσέλη, της Καλλιτεχνικής Εταιρείας Αθηνών και του Ωδείου Αθηνών. Έχει τιμηθεί με τα παράσημα Ευποιίας και τον Ταξιάρχη του Φοίνικος της Ελληνικής Πολιτείας, καθώς και με το μετάλλιο της πόλεως των Αθηνών. Τιμές τής έχουν αποδοθεί και από ξένα κράτη για την καλλιτεχνική της προσφορά (Δανία, Γαλλία, Λίβανος, Ιταλία).

Φιλμογραφία:

Τηλεόραση:


Η Άννα Συνοδινοού ήταν συγγραφέας του αυτοβιογραφικού «Πρόσωπα και Προσωπεία» (Εκδόσεις Βλάση,1998) και του βιβλίου θεατρικών αναμνήσεων «Αίνος στους άξιους» (Καστανιώτης, 1999).

Δηλώσεις της πολιτειακής και πολιτικής ηγεσίας για τον θάνατό της

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος επικοινώνησε τηλεφωνικά με τους οικείους της 'Αννας Συνοδινού και τους εξέφρασε τα βαθειά του συλλυπητήρια για την απώλεια της.
Μία μεγάλη Ελληνίδα, η Άννα Συνοδινού, έφυγε από κοντά μας», αναφέρει στη δήλωσή του ο ΒαγγέληςΜεϊμαράκης για την απώλεια της μεγάλης Ελληνίδας ηθοποιού και πολιτικού.
Ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ σημείωσε ότι η Άννα Συνοδινού διακρίθηκε όχι μόνο στη θεατρική, αλλά και την πολιτική σκηνή, όπου άφησε τεράστια κοινωνική προσφορά.
«Τίμησε την παράταξή μας ως βουλευτής και υφυπουργός των κυβερνήσεων Κωνσταντίνου Καραμανλή. Εισηγήθηκε προτάσεις για τους αδύναμους, την προστασία της τρίτης ηλικίας, της μητρότητας, των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Τιμήθηκε με παράσημα της ελληνικής πολιτείας αλλά και ξένων κρατών.Η Άννα Συνοδινού υπηρέτησε τους αγώνες για τη δημοκρατία, την πατρίδα μας, την ελληνική κοινωνία. Η μνήμη της θα είναι αθάνατη», τόνισε ο κ. Μεϊμαράκης.
Τη βαθιά θλίψη για την απώλεια της Άννας Συνοδινού εξέφρασε και ο υποψήφιος για την προεδρία της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης. "Η μεγάλη Ελληνίδα τραγωδός υπηρέτησε με ξεχωριστό πάθος, συνέπεια και ήθος την τέχνη και τον πολιτισμό. Το Ελληνικό θέατρο σήμερα θρηνεί μια χαρισματική προσωπικότητα και σπουδαία γυναίκα. Είχα τη χαρά να τη γνωρίσω μικρός και να αισθανθώ το μεγαλείο της.
Το Ελληνικό Κοινοβούλιο και η Νέα Δημοκρατία σήμερα θυμούνται επίσης την μεγάλη προσφορά της Άννας Συνοδινού στην πολιτική ζωή της πατρίδας μας. Εξελέγη βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία το 1974, διετέλεσε υφυπουργός Κοινωνικών Υπηρεσιών, αλλά πρωτίστως άφησε πίσω της μια τεράστια πολιτική και κοινωνική παρακαταθήκη", δήλωσε ο κ.Μητσοτάκης.
Τη βαθύτατη θλίψη του για την απώλεια της Άννας Συνοδινού εξέφρασε ο πρόεδρος της ΝΔ, ΓιάννηςΠλακιωτάκης. «Της Ελληνίδας που τίμησε τον πολιτισμό, αγωνίστηκε για τη δημοκρατία, υπηρέτησε την παράταξή μας και πρόσφερε πολλά στην ελληνική κοινωνία», ανέφερε ο πρόεδρος της ΝΔ.
Επίσης, ο κ. Πλακιωτάκης σημείωσε ότι η Άννα Συνοδινού ήταν μία Ελληνδία που δίδαξε με το ήθος και το έργο της, που τιμήθηκε από την πολιτεία και τίμησε την πατρίδα μας, με την εξαίρετη προσφορά της. «Οι Έλληνες την ευγνωμονούμε για όσα πρόσφερε και θα τιμούμε για πάντα τη μνήμη της», τόνισε.
Η εκπρόσωπος των ΑΝΕΛ Μαρίνα Χρυσοβελώνη δήλωσε: «Η απώλεια της σπουδαίας ηθοποιού Άννας Συνοδινού κάνει αναμφισβήτητα φτωχότερο το ελληνικό θέατρο, και όχι μόνο. Η Άννα Συνοδινού ήταν από τις σημαντικότερες Ελληνίδες ηθοποιούς, μια κορυφαία τραγωδός, μια Μεγάλη Κυρία του Θεάτρου, που υπηρέτησε με απαράμιλλη συνέπεια και ήθος το θεατρικό σανίδι και διέγραψε μια καλλιτεχνική πορεία, η οποία ξεπέρασε τα ελληνικά σύνορα.
Με την παρουσία της κόσμησε τις θεατρικές σκηνές, αλλά και το ελληνικό Κοινοβούλιο μετά την εκλογή της το 1974. Ήταν μια προσωπικότητα βαθιά φιλελεύθερη και με κοινωνικές ευαισθησίες, καθώς τα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης ανέλαβε πρωτοβουλίες για τη νομοθετική προστασία των γερόντων, της μητρότητας, των παιδιών και των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Στους οικείους της εκφράζουμε τα πιο θερμά μας συλλυπητήρια».
Η Λαϊκή Ενότητα εκφράζει τα βαθιά της συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους της κορυφαίας τραγωδού και πολιτικού Άννας Συνοδινού.
Η Άννα Συνοδινού σημάδεψε με την παρουσία της τόσο το θεατρικό σανίδι όσο και το πολιτικό πεδίο στην μεταπολεμική και μεταπολιτευτική Ελλάδα. Ο θάνατός της συνιστά μια μεγάλη απώλεια σε όλα τα πεδία που δραστηριοποιήθηκε με πάθος και συνέπεια.

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

ΒΕΝΕΤΙΑ Horses of Saint Mark Τα λάφυρα των σταυροφόρων!!!!!!!!



Tα τέσσερα επιχρυσωμένα άλογα του Ιπποδρόμου της Κωνσταντινούπολης κοσμούν σήμερα την εκκλησία του Αγίου Μάρκου στη Βενετία.
Στο όνομα του Πάπα!
Οκτακόσια δέκα χρόνια από εκείνη τη 13η Απριλίου του 1204, όταν οι Φράγκοι και Φλαμανδοί στην πλειονότητά τους, αλλά και Γερμανοί, Λομβαρδοί, Tοσκάνoι και φυσικά Βενετοί που αποτελούσαν το σώμα της Δ΄ Σταυροφορίας κατελάμβαναν και λεηλατούσαν την Κωνσταντινούπολη, στο όνομα του Πάπα Ιννοκέντιου Γ΄

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Χριστούγεννα… προ Χριστού;

Χριστούγεννα… προ Χριστού;

Οι ιστορικές πηγές υποδεικνύουν ότι ο εορτασμός των Χριστουγέννων άρχισε να τηρείται στη Ρώμη γύρω στο 335, αν και κάποιοι ερευνητές βασιζόμενοι σε αρχαίους ύμνους με χριστουγεννιάτικη θεματολογία θεωρούν ότι τα πρώτα βήματα που οδήγησαν στον εορτασμό αυτό έγιναν μέσα στον 3ο αιώνα. Η παράδοση θεωρεί ότι η αρχαιότερη ομιλία για τη γιορτή των Χριστουγέννων εκφωνήθηκε από τον Μέγα Βασίλειο στην Καισαρεία της Καππαδοκίας το έτος 376 μ.Χ..
Επί Πάπα Ιουλίου Α' (337-352) τα Χριστούγεννα σταμάτησαν να γιορτάζονται μαζί με τα Θεοφάνεια και θεσπίσθηκε ως επέτειος η 25 Δεκεμβρίου κατόπιν έρευνας των αρχείων της Ρώμης, όπως πιστεύεται, επί της απογραφής που έγινε επί αυτοκράτορα Οκταβιανού Αυγούστου, σε συνδυασμό με υπολογισμό ρήσης του Ευαγγελίου (το οποίο και συνέτεινε) του Προδρόμου λεχθείσα περί τον Χριστόν:"Εκείνος δει αυξάνειν, εμέ δε ελατούσθαι" (Ιωάνν. γ'30).

Με βάση αυτή την υποθετική πηγή, η Γέννηση του Χριστού ορίσθηκε κατά το χειμερινό ηλιοστάσιο όπου και αρχίζει η αύξηση των ημερών. Στον καθορισμό της 25ης Δεκεμβρίου ως ημερομηνίας εορτασμού συντέλεσαν προφανώς η μεγάλη εθνική εορτή του "ακατανίκητου" θεού Ήλιου (Dies Natalis Solis Invicti) και ο εορτασμός των γενεθλίων του Μίθρα που ήταν διαδεδομένα σε όλη την επικράτεια της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας με την έννοια ότι η επιλογή αυτής της ημέρας ως ημέρας γέννησης του Χριστού είχε να κάνει με την προσπάθεια αντικατάστασης των παγανιστικών (μη χριστιανικών) γιορτών που τηρούνταν εκείνον τον καιρό, όπως τα Σατουρνάλια και τα Μπρουμάλια. Συνεπώς, όταν ο Χριστιανισμός έγινε η επίσημη θρησκεία της αυτοκρατορίας, προσπάθησε να απορροφήσει και να δώσει νέα διάσταση και νέα σημασία σε πανάρχαια λατρευτικά έθιμα και λατρευτικές συνήθειες αιώνων.
Πάντως, παρά τις απαγορεύσεις της εκκλησίας για πολλές από τις εκδηλώσεις που τελούνταν στην αντίστοιχη του Δωδεκαημέρου περίοδο ή τις νομοθεσίες, αυτές διατηρήθηκαν κυρίως στην ύπαιθρο καθ' όλη την διάρκεια των ρωμαϊκών αυτοκρατορικών χρόνων, μέχρι τον 5ο μ.Χ. αιώνα. Σε μεταγενέστερη εποχή πολλά από τα έθιμα τους (ανταλλαγή δώρων, γλέντια, χαρτοπαίγνια κ.ο.κ.) μεταβιβάστηκαν στον εορτασμό τής Πρωτοχρονιάς.
Αρχαία Ρώμη
Από τη Δύση ο εορτασμός της Γεννήσεως στις 25 Δεκεμβρίου πέρασε και στην Ανατολή γύρω στο 376. Το 386 ο Αγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος παρότρυνε την εκκλησία της Αντιόχειας να συμφωνήσει στην 25η Δεκεμβρίου ως ημέρα εορτασμού της Γέννησης.Η γέννηση του Ιησού τοποθετείται γύρω στο 7 ή 6 π.Χ. ή μεταξύ του 4 ως 1 π.Χ Αυτό συμβαίνει καθώς το σημερινό ημερολόγιο, στηρίζεται βασικά στους υπολογισμούς του μοναχού και αστρονόμου Διονυσίου του Μικρού, που κατά τον 4ο αιώνα μ.Χ. καθόρισε με τα δεδομένα που είχε τότε, το έτος 754 από κτίσεως Ρώμης ως το χρόνο της γέννησης του Ιησού, αντί του έτους 747 όπως θα έπρεπε με τα σημερινά δεδομένα. Αυτό σημαίνει πως, αν σήμερα ήταν δυνατό να γίνει επανακαθορισμός του παγκόσμιου ημερολογίου, η αρχή του χριστιανικού ημερολογίου θα βρισκόταν επτά περίπου χρόνια νωρίτερα. Τη στιγμή αυτή, συμβαίνει το παράδοξο να θεωρούμε ότι εξαιτίας των λανθασμένων υπολογισμών, η γέννηση του Ιησού να τοποθετείται σε χρόνια προ Χριστού.
Ηρώδης ο Μεγάλος
Το πιο γνωστό σημείο στην προσπάθεια προσέγγισης χρονολογικά της γέννησης του Ιησού, είναι ο θάνατος του Ηρώδη του Μεγάλου. Μπορεί να ειπωθεί με σχετική ακρίβεια ότι ο Ηρώδης πέθανε κατά το έτος 750 "από κτίσεως Ρώμης" (4 π.Χ.) ή λίγο πριν και στη συνέχεια κηρύχθηκε πένθος μιας εβδομάδας. Εφ' όσον ο Ιησούς, γεννήθηκε "εν ημέραις Ηρωδου του βασιλέως", πρέπει να γεννήθηκε σίγουρα πριν από το 750 "από κτίσεως Ρώμης" (4 π.Χ.) κατά το οποίο πέθανε ο Ηρώδης.Λαμβάνοντες υπ' όψη τη διαταγή του Ηρώδη να φονευθούν τα νήπια στη Βηθλεέμ "από διετούς και κατωτέρω", υπολογίζεται ότι ο Ιησούς μπορεί να γεννήθηκε έως και δύο χρόνια πριν από τον θάνατο του Ηρώδη. Δηλαδή οι υπολογισμοί φτάνουν στο 6 π.Χ. υποθέτοντας ότι ο Ηρώδης θα επιμήκυνε τον σχετικό χρόνο για να είναι βέβαιος ότι μέσα σ' αυτό το χρονικό διάστημα θα είχε οπωσδήποτε γεννηθεί ο μελλοντικός βασιλιάς των Ιουδαίων. Εξάλλου κατά την ευαγγελική ρήση, αφού ο Ηρώδης κάλεσε τους Μάγους, τους έστειλε στη Βηθλεέμ, όπου συνάντησαν πλέον τον Ιησού ως "παιδίον" και όχι ως βρέφος. Συνεπώς, οι σχετικοί αυτοί υπολογισμοί οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο Ιησούς μάλλον θα γεννήθηκε σε χρονικό διάστημα δύο τουλάχιστο χρόνια πριν το θάνατο του Ηρώδη, δηλαδή περίπου το έτος 747 ή 748 "από κτίσεως Ρώμης" (7 ή 6 π.Χ.).
Από επιστημονικής απόψεως λοιπόν, το θέμα περί γεννήσεως του Χριστού είναι αρκετά ενδιαφέρον. Από πλευράς πίστεως όμως δεν θα έπρεπε να απασχολεί κανέναν χριστιανό, μιας και δεν αλλάζει τίποτα αν ο Χριστός τελικά έχει γεννηθεί πριν ή και μετά από την συγκεκριμένη χρονολογία που πιστεύουμε. Διότι το θέμα δεν είναι το πότε ήρθε….το θέμα είναι το ότι ΗΡΘΕ. Το σημαντικό είναι να καταλάβουμε ότι ο ΘΕΟΣ ΕΓΙΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ για να σώσει τον άνθρωπο.
Μέσα από την δική μας ανθρώπινη αδυναμία ίσως έχουμε κάνει λάθος για το πότε γεννήθηκε ο Χριστός (έτος γέννησης) όμως δεν είναι το θέμα αυτό. Αυτό που θα έπρεπε να μας συγκλονίζει δεν είναι το πότε αλλά το ίδιο το γεγονός το οποίο και από ιστορικής πλευράς έχει γίνει. Το γεγονός της Γεννήσεως του Χριστού είναι το γεγονός το οποίο θα έπρεπε να μας προβληματίσει ώστε να φιλοσοφήσουμε την ζωή μας, τους λόγους, τις πράξεις μας.
Ο Χριστός, ο Θεός μας, γεννήθηκε όντως στην γη –έγινε άνθρωπος- μέσα σε μία ταπεινή φάτνη από μία ταπεινή γυναίκα την Παρθένο Μαρία. Αυτό είναι ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ που άλλαξε την ιστορία του κόσμου.
Αυτό λοιπόν το γεγονός θα πρέπει να το πλησιάσουμε όχι μόνο με μία κοσμική χαρά, με έναν στείρο εορτασμό που δεν έχει Χριστό -αλλά μόνο ευκαιρία για ξεσάλωμα και διακοπές-, αλλά να πλησιάσουμε το γεγονός της Γεννήσεως του Χριστού δια της ταπεινώσεως, δια της μετανοίας (με διάθεση να αλλάξουμε, να αλλάξουμε τρόπο σκέψεως και ζωής), δια της ασκήσεως.
Όταν πλησιάσουμε την μεγάλη αυτή Εορτή της Κτίσεως δι’ αυτού του τρόπου, τότε νομίζω θα έχουμε και την ευλογία ώστε να εννοήσουμε όσο μας είναι δυνατόν το μεγαλείο αυτού του γεγονότος, το μεγαλείο του Θεού μας, το μεγαλείο των Χριστουγέννων, ώστε να ξέρουμε γιατί εορτάζουμε, γιατί χαιρόμαστε, γιατί είναι όμορφο να είσαι Χριστιανός έχοντας στην ζωή σου τον Χριστό.

Αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

ΑΦΘΑΡΤΟΣ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΤΑΤΖΗΣ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ!!!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ!!!ΑΦΘΑΡΤΟΣ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΤΑΤΖΗΣ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ!!!ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!!!


 «Άφθαρτος ο Ιωάννης Βατάτζης στον τάφο του στη Μικρασία»!!!
Σε μυστικό σπήλαιο της Κωνσταντινούπολης το Άγιο λείψανό του...  

Δρ. Ησαΐας Κωνσταντινίδης

          Πραγματικά, έχουν προξενήσει βαθύτατη εντύπωση και ποικίλα σχόλια από το φίλο αναγνωστικό μας κοινό οι αποκαλύψεις στις οποίες έχουμε προβεί από την «Ε.Ω.» σχετικά με τον Ιωάννη Βατάτζη (τον Μαρμαρωμένο Βασιλιά), τον θρύλο του, αλλά και το ρωσικό γεωπολιτικό σχέδιο «Ιωάννης Βατάτζης»! Και δεν είναι καθόλου λίγοι όλοι εκείνοι, οι οποίοι... μας «πιέζουν» αφόρητα σχεδόν, προκειμένου να βγάλουμε στη δημοσιότητα και άλλα, επιπλέον, στοιχεία επί του μείζονος αυτού για τον ελληνισμό θέματος!... Επειδή λοιπόν δεν χαλάμε ποτέ το χατίρι των αγαπημένων μας φίλων, ιδού σήμερα μερικά ακόμη από τα συγκλονιστικά περί Βατάτζη στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας...
          Σύμφωνα λοιπόν με φήμη που διακινείται: «Αγιορείτες Γέροντες λένε πως ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς είναι ο Άγιος Ιωάννης Δούκας Βατάτζης ο Ελεήμων, ο Αυτοκράτορας δηλαδή Νικαίας, ο οποίος βρέθηκε παντελώς άφθαρτος στον τάφο του στην Μικρασία, τόσο ο ίδιος, όσο και τα βασιλικά του ενδύματα! [βλ. και στο http://noiazomai.tripod.com/vatatzis.html του διαδικτύου]. Όμως με τις αλώσεις των Φράγκων και των Τούρκων χάθηκαν τα ίχνη του αγίου άφθαρτου και ολόσωμου λειψάνου, το οποίο βρίσκεται όπως φαίνεται στην Κωνσταντινούπολη, κεκρυμμένο, σε μυστικό σπήλαιο, το οποίο γνωρίζουν μόνο λίγοι κρυπτοχριστιανοί, που φυλούν το ιερό μυστικό για αιώνες, αναμένοντας την έγερση του μαρμαρωμένου»!
          Αυτά τα παραπάνω εκπληκτικά λέει η πληροφόρησή μας... Και έρχεται σε πλήρη συγχορδία με τα όσα γράφαμε (πρώτοι και μόνοι, και πάλι...) εμείς ήδη από τον μήνα Φεβρουάριο του 2012, όταν και αποκαλύψαμε με σχετικά μας πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα στην «Ε.Ω.» την ύπαρξη ολόκληρου δικτύου «κρυπτοχριστιανών» στην Τουρκία, το οποίο συντονίζει η «παράξενη» μορφή του αποκαλούμενου «κοσμοκαλόγερου». Βέβαια, τότε οι «γνωστοί-άγνωστοι» προοδευτικοί θολοκουλτουριάρηδες και οι σύμμαχοί τους ψευτοπατριώτες νεοναζί θεώρησαν τις θέσεις μας αυτές ως «μυθεύματα». Ήρθαν όμως αργότερα όλες αυτές οι καταιγιστικές πληροφορίες για το σχέδιο «Ιωάννης Βατάτζης», τους Πανέλληνες του Μυστρά κτλ. και επιβεβαιώθηκαν οι «πηγές» μας για μια ακόμη φορά! [σημ.: επίσης, το καλοκαίρι του 2013 ξέσπασε η «τουρκική άνοιξη» που είχε ως επίκεντρό της την πλατεία Ταξίμ της Κωνσταντινούπολης, όπου -όπως γράφαμε στις αρχές του 2012- και δρα ο «κοσμοκαλόγερος»!].
          Ιδού τώρα, προς χρήση των πάντοτε άριστα ενημερωμένων αναγνωστών μας, μία «συρραφή» θρύλων περί Αγίου Ιωάννη Βατάτζη. Παραθέτουμε εδώ ατόφιες τις σχετικές ειδήσεις-πληροφορίες, που έχουν συλλεκτικό χαρακτήρα (αφού αρκετοί φίλοι μας, μάς ζήτησαν να τα βάλουμε όλα αυτά σε κάποιο δημοσίευμα, για να τα κρατήσουν στο αρχείο τους και... να τα θυμηθούν όταν έρθει η Μεγάλη Ώρα! Επίσης, αξίζει να προσεχθεί και η σειρά κειμένων του καθηγητή Δημήτρη Κιτσίκη, που από σήμερα φιλοξενεί η «Ε.Ω.», περί του θέματος του Μαρμαρωμένου Βασιλιά και της Κόκκινης Μηλιάς...
«α) Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΑΜΕΡΙΚΗΣ - δεκαετία 1950.
  Την πρώτη βάσιμη και αξιόπιστη μαρτυρία την έχουμε δια στόματος του μεγάλου Γέροντος Εφραίμ της Αμερικής, τέως  Καθηγουμένου της Ι. Μ. Φιλοθέου Αγίου Όρους, ο οποίος έχει διηγηθεί ότι την πληροφορία για την ύπαρξη του Ιωάννη, τους την μετέφερε πριν το 1955 στο Άγιον Όρος ο Αρχιερεύς Ιερόθεος εκ Μικρασίας, ο οποίος μάλιστα τον είχε χειροτονήσει! Αυτός ο Αρχιερέας Ιερόθεος τους είπε πως είχε δει με τα ίδια του τα μάτια τον κοιμώμενο Βασιλέα Ιωάννη!
Να τι είχε διηγηθεί συγκεκριμένα ο Γέροντας Εφραίμ της Αμερικής, το οποίο πρωτακούσαμε άφωνοι πριν 14 σχεδόν χρόνια στο Άγιον Όρος από κασέτα με τη φωνή του ίδιου του γέροντα:
«...Υπάρχει κοιμώμενος Στρατηγός ονόματι Ιωάννης, ο οποίος, τότε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ θα υποδείξει εις τους Χριστιανούς ότι αυτός θα βασιλεύσει τώρα. Θα τους υποδείξει με το δάχτυλό του τον τόπο και θα τον καλέσουν να ηγηθεί και να βασιλεύσει εις τον ελληνικό και ορθόδοξο λαό. Και θα γίνει αυτό.
Πριν από χρόνια εις το Άγιον Όρος ήταν ένας Αρχιερέας ονόματι Ιερόθεος. Αυτός ήρθε από την Μικρά Ασία. Και το Οικουμενικό Πατριαρχείο τον έβαλε στο Άγιον Όρος να κάνει χειροτονίες, μνημόσυνα, Λειτουργίες, κλπ. Ήταν ένας άγιος Αρχιερέας, στον τύπου του Αγίου Νικολάου. Από αυτόν τον άγιον Αρχιερέα αξιώθηκα της Ιεροσύνης. Από την Μικρά Ασία. Ευλογημένος άνθρωπος του Θεού!
Ένα θα σας πω. Αγρυπνίες που κάμναμε! Δεκαπέντε ώρες αγρυπνία, αυτός ο άνθρωπος, ογδοηκοντούτις γέρων, δεν εκάθετο καθόλου στο κάθισμα. Από το θρόνο κατέβαινε στο στασίδι πάλι όρθιος. Και στην Λειτουργία τρεις ώρες που ακολουθούσε μετά την πολύωρη Ακολουθία του Όρθρου, όρθιος! Τον βάζαμε μια καρέκλα να καθίσει και δεν ήθελε. Έλεγε «ακόμη η Παναγία μας δεν με κούρασε» και ας έτρεμε όλος από την κούραση. Αυτός ο άγιος Αρχιερέας, αυτός μας είπε. Αυτός είδε τον κοιμώμενο αυτόν Στρατηγό Ιωάννη, που θα αναστηθεί όταν θα γίνει ο 3ος μεγάλος αυτός Παγκόσμιος Πόλεμος! Τον είδε! Διότι χείλη αρχιερέως και ιερέως ου ψεύδονται.
Λοιπόν μας είπε την αλήθεια. Και τον ρωτήσαμε. Διότι ζούσε τότε και ο μακαριστός μου και ο άγιος γέροντάς μου (σ.σ. ο περίφημος Ιωσήφ Ησυχαστής και Σπηλαιώτης) και όλοι μαζί συνοδεία, τον είχαμε πάρει στο εκκλησάκι μας και εκεί καθίσαμε και τον κάμναμε τις ερωτήσεις. Και μας τα έλεγε. Τα ακούσαμε με τα αυτιά μας.
Λέει, «υπάρχει αυτός ο κοιμώμενος βασιλεύς και θα αναστηθεί»! Του λέμε, «ποτέ Γέροντα; Πότε άγιε Αρχιερέα του Θεού»; Λέει, «όταν θα γίνει ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος»! Και επίσης μας είπε ότι «το δεξί του χέρι είναι στη λαβή του σπαθιού! Το οποίο σπαθί είναι μες στην θήκη». Και μας έλεγε, «όταν το σπαθί βγει από τη θήκη του, τότε θα αρχίσει ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος». Και εμείς από την περιέργεια μας του λέγαμε: «Σεβασμιότατε πόσο απέχει το σπαθί από την θήκη»; «Ολίγοι πόντοι εναπέμειναν για να βγει», λέει...»!
Η αποκάλυψη αυτή του Αρχιερέως Ιεροθέου έγινε λίγο πριν τα γεγονότα του Πογκρόμ του 1955 σε Κωνσταντινούπολη και Σμύρνη, ζώντος του οσίου Γέροντος Ιωσήφ Ησυχαστή του Σπηλαιώτη, ο οποίος κοιμήθηκε στις 15 Αυγούστου του 1959 μ.Χ.
β) Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ - δεκαετία 1970.
Η παρακάτω μαρτυρία έχει δημοσιευθεί στο διαδίκτυο:
«Η διήγηση που ακολουθεί περιγράφει την επίσκεψη ενός Καθηγητού του Πανεπιστημίου στην Κωνσταντινούπολη μέσα στη δεκαετία του 1970. Εκεί είχε φίλους δύο Τούρκους καθηγητές του Πανεπιστημίου της Κων/πολης. Σε συζήτηση που είχε μαζί τους για τα επερχόμενα ήρθε και το θέμα της επανάκτησης της Πόλης. Τότε οι Τούρκοι καθηγητές (που απ’ τη συνέχεια φαίνεται ότι ήταν κρυπτοχριστιανοί) του είπαν: «Θέλεις να σε πάμε να δεις κάτι μοναδικό, με την προϋπόθεση ότι θα σου δέσουμε τα μάτια καθ’ όλη την διαδρομή, ώστε να μην μπορείς να εντοπίσεις το μέρος; Γιατί αυτό που θα αντικρύσεις, αποτελεί επτασφράγιστο μυστικό»!
Εκείνος δέχτηκε καί ξεκίνησαν με ένα τζίπ, αυτός με δεμένα τα μάτια, αλλά από την ώρα που έκαναν να φτάσουν στόν προορισμό τους, υπολόγισε πως πρέπει να ήταν περί τα 10 χιλιόμετρα έξω απ’ την Κων/πολη. Τον κατέβασαν με δεμένα μάτια και τον οδήγησαν σε ένα μέρος που απ’ την υγρασία κατάλαβε ότι ήταν σπήλαιο.
Προχώρησαν αρκετά μέσα στο σπήλαιο και όταν έφθασαν σε μια εσωτερική στοά του σπηλαίου του άνοιξαν τα μάτια. Αυτό που αντίκρυσε υπερέβαινε ό,τι μπορούσε να είχε πρίν φανταστεί! Η στοά ήταν αρκετά μεγάλη και σε κάποιο σημείο υπήρχε ένας ανοικτός τάφος χωρίς κανένα διακριτικό. Μέσα στόν τάφο είδε έναν άνδρα ντυμένο με ρούχα βασιλικά της Ρωμαΐκής αυτοκρατορίας, διέκρινε δύο πορφυρούς σταυρούς στούς ώμους, αλλά το συγκλονιστικό ήταν ότι ο άνδρας αυτός ήταν σαν ζωντανός που κοιμάται, είχε δηλαδή ροδαλό χρώμα σαν ζωντανός. Έφερε πλήρη πολεμική εξάρτιση της εποχής και είχε το χέρι του στο ξίφος το οποίο ήταν βγαλμένο σχεδόν όλο, απέμεναν δε λίγα εκατοστά για να αποσπαστεί από τη θήκη του. Και ενώ παρατηρούσε άναυδος, οι φίλοι του, τού είπαν:
«Αυτός είναι ο δούξ Ιωάννης Βατάτζης, βασιλεύς της Νίκαιας, αυτός θα ηγηθεί του γένους των Ρωμιών. Το μυστικό αυτό μεταδίδεται από γενιά σε γενιά, σε κάποιους έμπιστους και η παράδοση λέει ότι όταν θα βγεί το σπαθί του τελείως απ’ το θηκάρι, οι Έλληνες θα πάρουν πίσω ό,τι έχασαν τότε. Και είναι γεγονός, το έχουμε παρατηρήσει, ότι το ξίφος μετακινείται κατα ενα-δύο χιλιοστά την πενταετία» (δεν είναι βέβαιο το διάστημα).
Τού έδεσαν τα μάτια πάλι και επέστρεψαν. Φίλος φίλου του καθηγητού και αυτόπτου μάρτυρος, το έχει διηγηθεί γύρω στο 1992 απ’ ευθείας σε αδελφικό μου φίλο, γιατρό, αναπληρωτή διευθυντή κλινικής, πιστό και σοβαρό άνθρωπο, ο οποίος μου το μετέφερε.
Τότε ήμασταν πολύ δύσπιστοι. Μάλιστα εγώ το είπα στόν γέροντά μου που είναι δυσκολόπιστος σ’ αυτά και έχει διάκριση και το άκουσε με προσοχή. «Γιατί όχι;», τον άκουσα έκπληκτος να μου λέει, «το κρατάμε στην καρδιά μας αφού είναι προσδοκία μας και εφ’ όσον οι άγιοι μάς έχουν πει ότι θα γίνουν αυτά, δεν ψεύδονται». «Ναι, αλλά είναι ο Βατάτζης ο αγαθός βασιλεύς και θα αναστηθεί;», τον ρώτησα. «Πολύ πιθανόν!», μου απήντησε. Ξέροντας τον γέροντά μου κι εγώ κι ο φίλος μου θεωρήσαμε την απάντησή του σαν απόλυτη επιβεβαίωση. Παρ’ όλα αυτά ήμασταν ακόμα επιφυλακτικοί.
Πολύ αργότερα το διασταυρώσαμε με ένα βίντεο όπου μιλάει ο γέρων Εφραίμ, κτήτωρ πολλών μοναστηριών στην Αμερική και λέει πως στο Άγ. Όρος είχε γνωρίσει έναν άγιο αρχιερέα, τον Μηλιτουπόλεως Ιερόθεο, που ζούσε τότε μονάζοντας στο Άγ. Όρος και του είχε διηγηθεί ότι σε επισκεψή του το 1952 στην Κων/πολη είχε δει (κάτω από ποιές συνθήκες δεν ξέρω) ακριβώς τα ίδια που περιγράφω πιο πάνω. Μάλιστα έλεγε στον γ. Εφραίμ ότι «...λίγα εκατοστά παιδάκι μου είχε για να βγει το σπαθί απ’ το θηκάρι του...". Του το διηγήθηκε το 1955 και φοβόταν (με την εκδίωξη των Ελλήνων απ’ την Πόλη) μήπως είχε έρθει η ώρα του μεγάλου πολέμου. Στο βίντεο αυτό ο γέρων Εφραίμ τονίζει: «...και χείλη Αγίου Αρχιερερέως ού ψεύδονται...».
Και η παραπάνω μαρτυρία επικαλείται την αποκάλυψη του Γέροντος Εφραίμ της Αμερικής.
γ) Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ - δεκαετία 1980.
Η επόμενη μαρτυρία δημοσιεύθηκε σε άρθρο της δημοσιογράφου Ελένης Κυπραίου -πρώτης παρουσιάστριας της Ελληνικής Τηλεόρασης-  παραμονή της Αλώσεως, 28 Μαΐου του 1990. Ανάμεσα στα άλλα, αναφέρει μια συνταρακτική αποκάλυψη:
«Πριν μερικά χρόνια λοιπόν, λιγότερα από δεκαετία, υπηρετούσαν, απ’ τη μια κι από την άλλη πλευρά του Έβρου, στα σύνορα, που διαιρούν τη Θράκη μας στα δύο, αντίστοιχα, Έλλην και Τούρκος στρατηγός. Οι δύο άνδρες είχαν συνδεθεί με στενή μεταξύ τους φιλία. Πολύ περισσότερο που ο Τούρκος στρατηγός είχε σύζυγο Ελληνίδα.
Όταν έφθασε ο καιρός να μετατεθούν για άλλη υπηρεσία, προσκάλεσε ο Τούρκος τον Έλληνα συνάδελφό του. «Τόσον καιρό», του είπε, «περάσαμε ανέφελα μαζί. Οι διαφορές που έχουν οι δύο χώρες μας, μεταξύ τους, δεν επηρέασαν τη φιλία μας. Αλλά κι εμείς οι Τούρκοι θεωρούμε τη φιλία ιερή. Θα ήθελα αύριο το βράδυ να σου το αποδείξω».
Την επόμενη, στις 10 ακριβώς, ο Έλλην επιβιβαζόταν στο ιδιωτικό αυτοκίνητο του Τούρκου. Νύχτα αφέγγαρη ήταν. Ερημικοί οι δρόμοι. Ανοιχτή κι η λεωφόρος ταχείας κυκλοφορίας προς την Πόλη. Κοντά μεσάνυχτα πρέπει να πλησίασαν στις παρυφές της, ύπνος βαθύς είχε καθηλώσει στα κρεβάτια τους κατοίκους της. Ησυχία στους δρόμους.
Γρήγορος, ο οδηγός Τούρκος, μπήκε, βγήκε από στενά, από περιπεπλεγμένα σαν κουβάρι καλντερίμια. Νύχτα αφέγγαρη. Έσβησε τη μηχανή, σταμάτησε μπροστά σε καγκελόπορτα με γραφές στα Ελληνικά. Ο γοργός ρυθμός, η αγωνία, η περιέργεια, δεν άφηναν στον Έλληνα περιθώρια να ψάξει, ούτε καν να προβληματισθεί. Ακολουθούσε τον Τούρκο πειθήνια, σαν αυτόματο, χωρίς φόβο, με περίσσια εμπιστοσύνη. Ούτε καν που του πέρασε απ’  το μυαλό, πως μπορούσαν να ’ναι και κακές οι προθέσεις του.
Στάθηκαν μπροστά σε διπλομανταλωμένη σιδερένια στενή θύρα. Έβγαλε κλειδί απ’ την τσέπη του ο Τούρκος. Ξεκλείδωσε. Άνοιξε. Υπόγειο ήταν. Μούχλα ανέδιναν οι τοίχοι. Μούχλα και κλεισούρα. Λησμονιά, καταχωνιασμένη στα έγκατα της γης. Περπάτησαν κι οι δύο, σε διαδρόμους, χωρίς να σκοντάφτουν. Τους βάραινε η σιωπή, η αναμονή. Πού πήγαιναν, έτσι στα τυφλά; Που κατευθύνονταν; Ανάστροφα στο χρόνο. Σε ποιον χρόνο; Τον ανθρώπινο ή τον Θεϊκό;
Ο Τούρκος ήξερε. Αλλά δεν ήξερε ακόμη ο Έλληνας. Δεν μπορούσε να δικαιολογήσει την περιπλάνηση. Μα ούτε και πρόφταινε να προβληματιστεί. Ακολουθούσε. Με την βεβαιότητα, πως η στιγμή ήταν μοναδική. Πως δεν θα ’χε την ευκαιρία, ποτέ ξανά, να την ξαναζήσει. Ακολουθούσε. Ονειρευόταν άραγε; Υπνοβατούσε; Φτερωμένη η φαντασία του, ανάπλαθε μονοπάτια, που μόνο σε ελαφρύ ύπνο βαδίζει κανείς. Ένα ήταν σίγουρο: Δεν θα ξανάβρισκε ποτέ τον δρόμο. Δεν θα τον ξανάβρισκε χωρίς οδηγό.
Είχαν φτάσει στο τέρμα. Θύρα και πάλι αρματωμένη μπροστά τους. Βαριά σιωπή. Η σιγή της ύστατης ώρας. Που ήρθε να διακόψει μόνο το τρίξιμο της κλειδαριάς. Το γκρίνιασμα του σκουριασμένου σίδερου. Μισάνοιξε η βαριά θύρα. Ισχνό φως στο εσωτερικό. Υπερκόσμιο. Μυστηριακό. Υπόγειο; Μπουντρούμι; Κενοτάφιο;
Και τότε, τότε μόνον μίλησε ο Τούρκος: «Εσείς οι Έλληνες δεν πιστεύετε στον θρύλο του Μαρμαρωμένου Βασιλιά; Δεν λέτε και ξαναλέτε μεταξύ σας, πως βόλι εχθρού δεν τον άγγιξε; Πως δεν τον κατάπιε το μανιασμένο πλήθος των πορθητών της Πόλης; Αλλά πως τον τράβηξε η Παναγιά στην αγκαλιά της, για να τον κάνει Αθάνατο. Δεν είστε βέβαιοι πως ΖΕΙ Ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ; Δεν είναι θρύλος. Ψεύτικη ελπίδα. Ονειροφαντασία. Είναι ΑΛΗΘΕΙΑ. Δες και μόνος σου».
Στο πάτωμα, μισοανασηκωμένο στον ένα αγκώνα ο Έλληνας είδε, είδε με τα μάτια του, τον ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΙΑ. ΑΝΑΣΗΚΩΜΕΝΟ. Ρίγος μεταφυσικό τον διαπέρασε. Θόλωσαν απ’ τα δάκρυα τα μάτια του. Θαμπώθηκε η όραση του. Έκανε το σταυρό του. Μπροστά του, εκεί, σε απόσταση ανάσας, το ΘΑΥΜΑ. Κι ήταν αυτός, ο τυχερός, που είχε αξιωθεί να το ζήσει με τις αισθήσεις του. Σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο.
Πηχτή η σιωπή, σχεδόν, κοβόταν με το μαχαίρι. Μίλησε και πάλι ο Τούρκος: «Πριν μερικά χρόνια κειτόταν στο έδαφος ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ. Τον τελευταίο καιρό άρχισε σιγά-σιγά ν’ ανασηκώνεται. Πάμε».
Ξανάκλεισαν τη θύρα. Την ξανακλείδωσαν. Αντίστροφα βγήκαν μέχρι την αυλή απ’ τα υπόγεια. Ξαναπέρασαν την καγκελένια πόρτα. Δεν άφησαν πίσω ίχνη απ’ τις πατημασιές τους. Κανείς δεν τους είχε δει. Μπήκαν στο αυτοκίνητο, πήραν τον δρόμο του γυρισμού. Σιωπηλοί. Χωρίς ν’ ανταλλάξουν κουβέντα.
Δεν είχε ακόμη ξημερώσει σαν έφτασαν στον Έβρο. Προτού αποχωρισθούν, φιλήθηκαν σταυρωτά. Το ποτάμι κυλούσε ορμητικά προς το Αιγαίο. «Γυρίζει πίσω το ποτάμι», μονολόγησε ο Έλλην στρατηγός. «Γυρίζει όταν το θελήσει ο Θεός».
Υπηρέτησε αργότερα στο Κέντρο. Προτού αποστρατευθεί θεώρησε υποχρέωση του ν’ αποκαλύψει το μεγάλο μυστικό στην προσωπικότητα που μας το εμπιστεύθηκε, κατονομάζοντας και τον στρατηγό, κάτω από το βλέμμα του Θεού και της Παναγιάς. Κάναμε και μεις το σταυρό μας μουρμουρίζοντας: Η ΠΟΛΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΑΛΩ»! 
Ο Στρατηγός αναφέρεται πως κοιμήθηκε το 2001 και τη μαρτυρία επιβεβαίωσε η αδελφή του Ελένη, η οποία ανέφερε επιπρόσθετα πως ο αδερφός της είχε δει και μια επιγραφή πάνω από το κεφάλι του  Μαρμαρωμένου Βασιλέα, που έγραφε το όνομα «Ιωάννης»! Η  εξακρίβωση των παραπάνω περιγράφεται και στο βιβλίοhttp://www.marmaromenosautokratoras.gr/marmaromenos10th.pdf σελ. 32.
δ) ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΙΑ.
Σύμφωνα με τις παραπάνω μαρτυρίες (πολλά στενάκια-ελληνικά γράμματα) ο Μαρμαρωμένος πρέπει να βρίσκεται κάπου στην Κωνσταντινούπολη και το όνομά του είναι πράγματι ΙΩΑΝΝΗΣ! Αφού υπάρχουν και διάφοροι Βυζαντινοί Χρησμοί και Προφητείες Αγίων μας, που μιλούν επακριβώς για αυτόν, αναφέροντας το όνομα «Ιωάννης» και προσδιορίζουν το μέρος που βρίσκεται:
1. Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΘΟΔΙΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΠΑΤΑΡΩΝ γράφει: «απέλθετε επί τα δεξιά μέρη της Επταλόφου, και εκεί ευρήσεται άνθρωπον επί δύο κίονας, ιστάμενον εν κατηφεία πολλή (έσται δε λαμπρός το είδος, δίκαιος, ελεήμων, φορών πενιχρά, τη όψει αυστηρός και τη γνώμη πράος) έχοντα επί τον δεξιόν αυτού πόδα καλάμου τύλωμα, και φωνή υπό του αγγέλου κηρυχθήσεται, συνήσατε αυτόν Βασιλέα, και δώσουσιν αυτώ εις την δεξιάν χείρα ρομφαίαν, λέγοντες αυτώ, ανδρίζου Ιωάννη, και ίσχυε και νίκα τους εχθρούς σου, και επάρας την ρομφαίαν παρά αγγέλου, πατάξει τους Ισμαηλίτας Αιθίοπας, και πάσαν γενεάν άπιστον»!
2. Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΜΕ ΚΩΔΙΚΑ ΣΎΜΦΩΝΩΝ (χωρίς φωνήεντα) ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (την οποία αποκωδικοποίησε ο Πατριάρχης Γεννάδιος) γράφει: «σπεύσατε πολλά σπουδαίως εις τα δεξιά μέρη άνδρα εύρητε γεναίον θαυμαστόν και ρωμαλέον τούτον έξετε δεσπότην»!
3. Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΟΥ ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΥ αναφέρει: «Εν γαρ ταις εσχάτοις ημέραις αναστήσει Κύριος ο Θεός βασιλέα από πενίας και πορεύεται εν δικαιοσύνη πολλή»...
4. Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΤΑΡΑΣΙΟΥ γράφει σχετικά: «Και τότε εξυπνήσει ο Άγιος Βασιλεύες, ο εν αρχή μεν του ονόματος αυτού το ι, και εν δε τω τέλει σ, έχων, α σημαίνουσι σωτηρίαν...», δηλαδή το όνομα Ιωάννης.
5. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΥ-ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΔΙΝΟΥΝ ΧΡΗΣΜΟΙ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ:
«Περί του θρυλουμένου πτωχού και εκλεκτού βασιλέως, του γνωστού και άγνωστου, του κατοικούντος εν τη άκρα της Βυζαντίδος. Ο αληθινός βασιλεύς... ον έδιωξαν της οικίας αυτού οι άνθρωποι... εις το τέλος των Ισμαηλιτών αποκαλυφθήσεται... εν ημέρα Παρασκευή, ώρα τρίτη... αποκαλυφθήσεται»...
Και σε άλλο σημείο: «Ερωτώσι  δε τον Βασιλέα, γέλοντες πως ακούει το όνομά σου; ο δε αποκριθείς λέγει, ο πτωχός, ο πτωχολέων, το όνομά μου Ιω, των πάντων ήμην δραπέτης, και ήλθον να πληρώσω μόνον τας λστ' ημέρας. εγώ ειμί ο ο βασιλεύς ο πένης. ο ελεών πτωχούς και πένητας, το δε όνομά μου, ιώτα και ω, συν τη μακρά, ο λέγεται Ιω, και ελήλυθα εις τον κόσμον εις Χριστιανών πρεσβείαν, ίνα φυλάττω χρόνους λστ'. Έπειτα πορεύομαι, όθεν εξήλθον, είτα έρχεται και ο λύκος ολόγας τινάς ημέρας»! «Ιω» όμως σημαίνει «Ιωάννης» και ως «λύκος» νοείται ο «Αντίχριστος», ο οποίος θα έρθει μετά τον Άγιο Βασιλέα, επειδή πρέπει να προηγηθεί ο ευαγγελισμός στην Ορθοδοξία όλης της ανθρωπότητας! Όσης απομείνει από τον φονικό Πόλεμο... 
6. Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟ γράφει: «Τότε άγγελος εξ  ουρανού καταβήσεται δια νεύσεως Θεού, έχων εν τη χερί αυτού σκήπτρον και ξίφος του Αγιωτάτου Βασιλέως Κωνσταντίνου, και τον ειρηνικόν στέψει βασιλέα. Ος και αυτόν μέσον πάντων εστίν εν τω πολέμω, δώσει δε αυτώ το σκήπτρον και το ξίφος, και το όνομα αυτού Ελεήμονα καλέσει»! Αυτό είναι όμως το προσωνύμιο του Αγίου Ιωάννου Γ΄ Δούκα Βατάτζη του Ελεήμονος, Αυτοκράτορος Νικαίας!
ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΗΜΩΝ ΚΕΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΙΩΑΝΝΗ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΕΤΗ. ΑΜΗΝ»!

ΚΑΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ 36 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ

ΚΑΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ 36 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ

Είναι σαφές ότι οι τεχνολογίες παρακολούθησης έχουν περάσει σε νέα επίπεδα. Απόδειξη η νέα κάμερα της Hitachi η οποία μπορεί κατά την εταιρεία να αναγνωρίσει έναν άνθρωπο από μια βάση δεδομένων 36 εκατομμυρίων προσώπων μέσα σε ένα μόλις δευτερόλεπτο.
To λογισμικό αυτό αποτυπώνει τα αποτελέσματα σε μορφή thumbnails με καθένα από το αποτέλεσμα να μπορεί να απεικονίσει την φωτογραφία ή βίντεο που αντιπροσωπεύει. Μάλιστα, όπως επισημαίνει η εταιρεία το λογισμικό μπορεί να λειτουργήσει εξίσου καλά ακόμη και αν τα πρόσωπα δεν είναι ανφάς αλλά σε γωνία 30 μοιρών σε οποιαδήποτε κατεύθυνση ακόμη και σε φωτογραφία ή βίντεο.
Εκπρόσωποι της Hitachi έχουν αναφέρει ότι το λογισμικό λειτουργεί μέχρι στιγμής με συγκεκριμένα μηχανήματα. Όπως μαθαίνουμε, η λειτουργία της κάμερας στηρίζεται στο συνδυασμό εφαρμογής αναγνώρισης προσώπων και ενός αλγορίθμου ομαδοποίησης προσώπων με βάση παρόμοια χαρακτηριστικά. Αν και το τελικό προϊόν βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της παραγωγής, πρόκειται να διατεθεί στην αγορά εντός του 2013 και όσες εταιρείες ενδιαφέρονται μπορούν να το παραγγείλουν από τώρα.
Πηγή: techit.gr


Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Βόμβα από τις ΗΠΑ αποκαλύπτει το βρωμικο σχέδιο Παπανδρέου – ΔΝΤ για να αλυσοδέσουν την Ελλάδα!

http://1.bp.blogspot.com/-uqP6aedGe1k/UbBu1bdJcUI/AAAAAAAAW2Q/pSVjCmXqKG4/s640/papandreou20kastelorizo.jpgΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΕΣΤΗΣΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ… ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΔΩΣΑΝ!

Άμεσο έλεγχο στα δάνεια που δίνει το ΔΝΤ, κατά παρέκκλιση των διατάξεών του, όπως αυτά που πήρε η Ελλάδα, ζητά το αμερικανικό Κογκρέσο, με βάση νομοσχέδιο που κατατέθηκε σήμερα, ενώ ζητά και μελέτη για το αν πρέπει να υπάρξουν ενέχυρα από την Ελλάδα για νέα δάνεια τέτοιου τύπου.

Με το νομοσχέδιο αυτό, αναφέρουν οι Financial Times, η αμερικανική κυβέρνηση θα πρέπει να επιδιώξει την ανάκληση της δυνατότητας κατ’ εξαίρεση χορήγησης μεγάλων δανείων από το ΔΝΤ. Πρόκειται για μία εξαίρεση που θεσπίσθηκε για πρώτη φορά το 2010, ώστε να μπορέσει να συμμετάσχει το ΔΝΤ στο πρόγραμμα χρηματοδότησης της Ελλάδας.

Με βάση το νομοσχέδιο, η κυβέρνηση των ΗΠΑ θα πρέπει να ενημερώνει το Κογκρέσο τουλάχιστον επτά ημέρες πριν το Διοικητικό Συμβούλιο ψηφίσει τη χορήγηση μίας «κατ’ εξαίρεση πρόσβασης» στα κεφάλαια του Ταμείου.

Το νομοσχέδιο ζητά, επίσης, να υπάρξει μία μελέτη για το αν χρειάζονται ενέχυρα για τα δάνεια αυτά, εγείροντας την πιθανότητα, όπως σημειώνουν οι FT, να πρέπει χώρες, όπως η Ελλάδα, να παραδώσουν τον έλεγχο μεγάλου μέρους των υποδομών τους, όπως λιμανιών ή εργοστασίων παραγωγής ρεύματος, στο ΔΝΤ για την εξασφάλιση της χρηματοδότησής του.

Υψηλόβαθμος Ρεπουμπλικάνος αξιωματούχος, που μετέχει στις διαπραγματεύσεις, δήλωσε ότι οι όροι αυτοί, είναι κρίσιμης σημασίας για να ξεπερασθούν οι ανησυχίες των συντηρητικών σχετικά με τις μεταρρυθμίσεις του ΔΝΤ και τα πρόσφατα προγράμματά του διάσωσης χωρών.

Enikonomia.gr

Βόρειο σέλας στη Φιλανδία: Ενα εντυπωσιακό «σόου» της φύσης [εικόνες]

http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/styles/708x320/public/se-708_19.jpg?itok=UyVGZpasΠοικιλία χρωμάτων και σχεδίων αλλά και αιφνίδιες εμφανίσεις και γρήγορες μεταμορφώσεις κατατάσσουν το Βόρειο Σέλας στη λίστα με τα πιο εντυπωσιακά φυσικά φαινόμενα.


Την aurora borealis, αυτό το εκπληκτικό «σόου» της φύσης στο κατώφλι της Γης, απαθανάτισε με τη φωτογραφική του μηχανή ο φωτογράφος Joni Niemelä  και το αποτέλεσμα ήταν εξωπραγματικό.



Ουρές στο Συκάγο για τους… ΕΛΛΗΝΕΣ!!! "Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο"

http://www.nikosonline.gr/wp-content/uploads/2015/12/sto-sikago-i-ekthesi-oi-ellines-apo-ton-agamemnona-sto_7_w_l.jpgΜε πρωτοσέλιδα αφιερώματα υποδέχθηκαν τα αμερικανικά ΜΜΕ τη μεγάλη έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο», που ξεκίνησε τον περασμένο μήνα στο Field Museum, στο Σικάγο, το οποίο δέχεται ετησίως περισσότερους από 1,2 εκ. επισκέπτες από όλον τον κόσμο.

Υπομονετικά και για πολλές ώρες, ο κόσμος περιμένει στις ουρές για να θαυμάσει τον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό, με την έκθεση «Τhe Greeks: Agamemnon to Alexander the Great», που σχεδιάστηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού σε συνεργασία με τέσσερα σημαντικά μουσεία του Καναδά και των ΗΠΑ.
Περιλαμβάνει περισσότερα από πεντακόσια εκθέματα, αριστουργήματα της αρχαίας ελληνικής γλυπτικής, ζωγραφικής και κοσμηματοτεχνίας, που προέρχονται από 22 ελληνικά μουσεία, και με την σωστή προβολή που έγινε, αποδείχθηκε ότι ο κόσμος διψάει να δει και να θαυμάσει την τέχνη των αρχαίων Ελλήνων που έδωσαν το φως τους, σε όλο το, δυτικό κόσμο.

Για πρώτη φορά βγήκαν από την Ελλάδα τόσο πολλά αρχαία αριστουργήματα για να γίνει αυτή η έκθεση, που έχει κεντρικό θεματικό άξονα τους Έλληνες σαν μορφές μέσα από τα ανασκαφικά δεδομένα. Ο επιμελητής της έκθεσης στο Σικάγο κ. William Parkinson εξέφρασε τη συγκίνησή του για τη μεγάλη τιμή να παρουσιάζεται μια τόσο σημαντική έκθεση στο Field Museum, η οποία ξετυλίγει το πανόραμα του ελληνικού πολιτισμού.

Καθ' όλη τη διάρκεια της έκθεσης, πραγματοποιούνται εκπαιδευτικά προγράμματα και διαλέξεις, ενώ, όπως πληροφόρησε ο κ. John Calamos, το National Hellenic Museum, εκτός από την έκθεση για το Αιγαίο του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου, θα διοργανώσει παράλληλες εκδηλώσεις για την ομογένεια και τους Αμερικανούς πολίτες.








Πριν από το Σικάγο η έκθεση παρουσιάστηκε στο Pointe-à-Callière του Μόντρεαλ, καταλύοντας όλα τα ρεκόρ επισκεψιμότητας στην ιστορία του Μουσείου.





Μετά το Σικάγο, η έκθεση θα φιλοξενηθεί στο National Geographic Museum στην Ουάσιγκτον (26 Μαΐου 2016 έως 9 Οκτωβρίου 2016).


Ότι και να πούμε οι άνθρωποι ξέρουν να στήσουν μια έκθεση και να αναδείξουν τα έργα τέχνης.


Η προβολή και η διαφήμιση που έγινε ήταν συντονισμένη και σωστή, γι' αυτό και τράβηξε το ενδιαφέρον του κόσμου.





Με υπομονή, ο κόσμος περιμένει στην ουρά για να μπει στο Μουσείο και να θαυμάσει την έκθεση.
 




nikosonline.gr

Επικύρωση αμυντικής συμφωνίας Ελλάδας-Ρωσίας με νομοσχέδιο! Τι σχέση έχουν οι S-300

Επικύρωση αμυντικής συμφωνίας Ελλάδας-Ρωσίας με νομοσχέδιο! Τι σχέση έχουν οι S-300

Image“Ελλάς-Ρωσία-Συμμαχία” σ΄ ότι έχει να κάνει με εξοπλιστικά ζητήματα των Ενόπλων Δυνάμεων. Με σχέδιο νόμου που κατατέθηκε την Τετάρτη στη Βουλή πρβλέπεται η κύρωση συμφωνίας Ελλάδας-Ρωσίας που είχε υπογραφεί τον Δεκέμβριο του 2013 για προμήθειες αμυντικού υλικού από τη Ρωσία. Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου η συμφωνία “αντικατοπτρίζει τις υφιστάμενες πολύ καλές σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών και την επιθυμία τους για περαιτέρω ενίσχυση των διμερών σχέσεων στον τομέα της Άμυνας με την συνεργασία τους στον τομέα της προμήθειας του αμυντικού υλικού”.

Γιατί τώρα η κατάθεση του νομοσχεδίου που προβλέπει επί της ουσίας τον απρόσκοπτο εφοδιασμό της Ελλάδας με τα απαραίτητα ανταλλακτικά για τα ρωσικά οπλικά συστήματα που έχει η Ελλάδα στο οπλοστάσιό της;

Πολλοι θα σπεύσουν να την συνδέσουν με την κλιμακούμενη κρίση στις ρωσο-τουρκικές σχέσεις, αλλά η αλήθεια είναι ότι η συμφωνία “δουλευόταν”καιρό πριν. 

Τα ρωσικά οπλικά συστήματα που διαθέτουμε ,όπως για παράδειγμα οι S-300 “πονούσαν” από την έλλειψη ανταλλακτικών και τεχνικής υποστήριξης . Προβλήματα για τα οποία δεν ήταν πάντα υπεύθυνη η Μόσχα. Υπήρχαν πολλά θέματα εντός Ελλάδας ,που είχαν να κάνουν με ανταγωνισμούς αλλά και αγκυλώσεις του παρελθόντος. Όλα αυτά “γεννούσαν” διαρκώς εμπόδια, τα οποία έρχεται να επιλύσει το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή.

Οι διατάξεις του νομοσχεδίου καθορίζουν με ακρίβεια πως η Ελλάδα θα προμηθεύεται τα απαραίτητα “αμυντικά υλικά” από τη Ρωσία. Η επικοινωνία των δύο πλευρών θα γίνεται μέσα από “θεσμικό κανάλι”. Απο τη μία πλευρά το ελληνικό ΥΕΘΑ και από την άλλη η κρατική επί της ουσίας εταιρεία ROSOBORONEXPORT.

Η Αθήνα εγγράφως θα ζητά από τη Μόσχα τα υλικά που χρειάζεται και η Ρωσία θα της απαντά από ποια εταιρεία και σε τι τιμή θα τα προμηθεύεται.

Μ΄ αυτό το τρόπο η Αθήνα θέλει να εξασφαλίσει τη εύρυθμη και συνεχή επιχειρησιακή λειτουργία όλων των ρωσικών οπλικών συστημάτων που έχουν ενταχθεί στο οπλοστάσιό μας από τη δεκαετία του ΄90. Και πρώτα απ΄ όλα των S-300, οι οποίοι παίζουν σημαντικότατο ρόλο όχι μόνο για την ασφάλεια της χώρας αλλά και για την αεράμυνα όλης της “θερμής” περιοχής της νοτιοανατολικής Μεσογείου. Περιοχή η οποία θα “κλειδωθεί” κυριολεκτικά με την απόκτηση S-300 και από την Αίγυπτο. Σχετικές συζητήσεις για την “ελληνο-αιγυπτιακή” ομπρέλα στην νοτιοανατολική Μεσόγειο έγιναν κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Αιγύπτιου Προέδρου Σίσι στην Αθήνα.