Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

AΠΙΣΤΕΥΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ: Φονική λίμνη μετατρέπει τα ζώα σε απολιθώματα!

Posted: 24 Jan 2014 12:50 PM PST
AΠΙΣΤΕΥΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ: Φονική λίμνη μετατρέπει τα ζώα σε απολιθώματα!Η λίμνη Natron στην Τανζανία, κοντά στα σύνορα με την Κένυα, μοιάζει με επίγειο παράδεισο ωστόσο έχει ένα κρυφό μυστικό: σκοτώνει οτιδήποτε την πλησιάζει. Με θερμοκρασίες που φτάνουν τους 60 βαθμούς Κελσίου και υψηλή αλκαλικότητα (pH 10.5) η λίμνη φιλοξενεί μόνο ένα είδος ψαριού (Alcolapia latilabris) και κυανοβακτήρια, έναν τύπο μπλε-πράσινων φυκιών. Επιπλέον, η λίμνη έχει εξαιρετικά υψηλές συγκεντρώσεις νάτρον, ενός ορυκτού που αποτελείται από χλωριούχο νάτριο και θειικό νάτριο, το οποίο εκτιμάται ότι προέρχεται από ηφαιστειακή στάχτη και μετατρέπει σε πέτρα τα ζώα που πεθαίνουν στα νερά της.
Δυστυχώς, η λίμνη αποτελεί τη μοναδική περιοχή αναπαραγωγής στην ανατολική Αφρική για 2,5 εκατομμύρια φλαμίνγκο, που τρέφονται με τα φύκια στα αφιλόξενα νερά της. Όταν το νερό εξατμίζεται, στη λίμνη σχηματίζονται μικρά νησάκια από αλάτι, πάνω στα οποία ξεκουράζονται τα φλαμίνγκο με κίνδυνο της ζωής τους. Μια θεωρία υποστηρίζει ότι τα ζώα ξεγελιούνται από την επιφάνεια της λίμνης που μοιάζει με γυαλί και παγιδεύονται στα νερά της με αποτέλεσμα να μετατρέπονται σταδιακά σε απολιθώματα επειδή το νερό είναι τόσο «βαρύ», που δεν μπορούν να ξεφύγουν.
perierga.gr - Φονική λίμνη μετατρέπει τα ζώα σε απολιθώματα!
Ο φωτογράφος Nick Brandt φωτογράφισε και παρουσιάζει μερικά πτηνά και νυχτερίδες που σκοτώθηκαν στη λίμνη και ξεβράστηκαν στις ακτές της. Όπως δήλωσε, απομάκρυνε τα ζώα από τη λίμνη και τα τοποθέτησε σε συγκεκριμένες στάσεις για να δείχνουν ζωντανά, σε μια προσπάθεια να τα αναστήσει μέσα από την τέχνη.
perierga.gr - Φονική λίμνη μετατρέπει τα ζώα σε απολιθώματα!
perierga.gr - Φονική λίμνη μετατρέπει τα ζώα σε απολιθώματα!
perierga.gr - Φονική λίμνη μετατρέπει τα ζώα σε απολιθώματα!
perierga.gr - Φονική λίμνη μετατρέπει τα ζώα σε απολιθώματα!
Πηγή:

Δείτε ποιες παθήσεις μπορεί να σας προκαλέσουν 10 αρνητικά συναισθήματα (Λίστα)

Δείτε ποιες παθήσεις μπορεί να σας προκαλέσουν 10 αρνητικά συναισθήματα (Λίστα)
Posted: 24 Jan 2014 12:54 PM PST

Δείτε ποιες παθήσεις μπορεί να σας προκαλέσουν 10 αρνητικά συναισθήματα (Λίστα)
















Σίγουρα, με όλα τα καθημερινά προβλήματα που μας κατακλύζουν δεν είναι εύκολο να σκεφτούμε θετικά, ωστόσο οφείλουμε, τουλάχιστον, να προσπαθήσουμε.


Σύμφωνα με πολλές επιστημονικές μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί κατά το παρελθόν, τα χρόνια αρνητικά συναισθήματα, είναι δυνατόν σε βάθος χρόνου να προκαλέσουν από καρδιαγγειακά νοσήματα μέχρι μολύνσεις, ηπατικές διαταραχές και νοητική σύγχυση.


Συγκεκριμένα, έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τη Σχολή Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Πλίμουθ της Μ. Βρετανίας κατέδειξε ότι οι καρκινοπαθείς που συμμετείχαν στην έρευνα είχαν 70% περισσότερες πιθανότητες να έχουν υποστεί σωματική ή λεκτική κακοποίηση ως παιδιά σε σύγκριση με τους υγιείς εθελοντές που έλαβαν μέρος. 


Αντίστοιχα, διαπιστώθηκε πως οι καρδιοπαθείς είχαν κατά 30% περισσότερες πιθανότητες να έχουν υποστεί σωματική ή λεκτική τιμωρία και οι ασθματικοί 60% περισσότερες πιθανότητες.


Δείτε αναλυτικά πώς τα αρνητικά συναισθήματα που μας κατακλύζουν πολλές φορές είναι δυνατόν να έχουν αρνητικές επιδράσεις στην υγεία μας, σύμφωνα με αντίστοιχες μελέτες:


Η αντιπάθεια είναι δυνατόν να προκαλέσει διαταραχές στο κυκλοφορικό.


Ο μόνιμος εκνευρισμός έχει συσχετιστεί με τις μολύνσεις.


Ο καταπιεσμένος θυμός μπορεί να πυροδοτήσει ηπατικές διαταραχές.


Η επικριτική διάθεση έχει συνδεθεί με γαστρορραγίες.


Η αίσθηση ότι κάποιος μας εκμεταλλεύεται, μπορεί να πυροδοτήσει ακμή ή και έλκος.


Ο έντονος προβληματισμός συνδέεται με δυνατούς πονοκεφάλους.


Η αυτολύπηση έχει συσχετιστεί με γαστρεντερικές διαταραχές, κρυολογήματα, βρογχικά και οδοντικά προβλήματα.


Η καταπιεσμένη σεξουαλικότητα μπορεί να προκαλέσει διαταραχές στα γεννητικά όργανα.


Οι ανεκπλήρωτες φιλοδοξίες είναι πιθανό να προκαλέσουν φλεγμονές, πυρετό και νοητική σύγχυση.


Η αγωνία και το άγχος έχει συσχετιστεί με γαστρεντερικές και νεφρικές διαταραχές.

Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΚΑΤΑΓΩΓΉ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Posted: 24 Jan 2014 02:30 PM PST
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/q71/s720x720/1656342_395256407277061_884486133_n.jpgΓράφω για Ελλάδα και αρχαιους ελληνες . Αν πω οτι εμεις οι ελληνες εχουμε ουρανια καταγωγη θα πουν αρκετοι οτι ειμαι ρατσιστης . Διαβαστε ομως πιο κατω τι λεγανε οι σοφοι μας προγονοι . Πολλοί αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι και ιστορικοί κάνουν συχνά αναφορά στην ουράνια και θεϊκή καταγωγή των Ελλήνων, και τη σχέση τους με τους Ολύμπιους.
Όσα κείμενα αναφερόταν πάνω σ' αυτή την πραγματικότητα έχουν καταστραφεί ή έχουν κρυφθεί ώστε να σωπάσουν για πάντα.
Ο Πλάτωνας, ο Ησίοδος, ο Πλούταρχος, ο Ισοκράτης, ο Νoνος και άλλοι, κάνουν αναφορά στην ουράνια καταγωγή των Ελλήνων. Μια τέτοια διαπίστωση ενοχλούσε πολλούς, εχθρούς του Ελληνισμού, όμως παρ' όλες τις φιλότιμες προσπάθειες για να αφανίσουν τα κείμενα αυτά, τούτα διασώθηκαν για να μαρτυ¬ρούν την πορεία των Ελλήνων στο χώρο.
• «Απόγονοι των θεών και παιδιά των θεών» ονομάζονται οι Έλληνες. (Πλάτωνας Τίμαιος 40 β).
• «Γεννήματα και θρέμματα θεών γεμάτοι αρετές» χαρακτηρίζονται οι Έλληνες. (Πλάτωνας Τίμαιος 24 d).
• «Είναι φυτά τ' ουρανού οι Έλληνες, και όχι της γης, γιατί στον ουρανό Βρίσκονται οι ρίζες τους. Τους ανέθρεψε η Αθηνά.» (Πλάτωνας Τίμαιος 23 d - e).
• «Θεοί και άνθρωποι έχουν την ίδια καταγωγή». (Ησίοδος: Έργα και Ημέρες και Πίνδαρος Ωδή Νεμεονίκου).

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ.

Posted: 22 Jan 2014 03:00 AM PST
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης 

Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί για εκείνη την μεγάλη βραδιά της κρίσης των Ιμίων, που είχε σαν τραγική συνέπεια τον θάνατο των τριών ελλήνων αξιωματικών όταν έπεσε το ελικόπτερο που επέβαιναν. Η υπόθεση αυτή του ελικοπτέρου άφησε μέχρι σήμερα πολλά ερωτηματικά καθώς οι ίδιες οι ελληνικές αρχές έκαναν ότι μπορούσαν για να την «θάψουν» κάτω από μια επίσημη και πολύ αμφισβητουμένη εκδοχή για την απώλεια έλεγχου και ένεκα καιρικών συνθηκών, πτώση του ελικοπτέρου.

Εκείνο όμως που δεν απαντήθηκε και είναι κατά την άποψη μας πολύ σημαντικό που αν εξιχνιάζονταν θα έλυνε πολλά «μυστήρια» από την κρίση των Ιμίων, είναι η τύχη των Τούρκων κομάντος που είχαν αποβιβαστεί και είχαν καταλάβει την δεύτερη βραχονησίδα που είχε μείνει προδοτικά αφύλακτη από ελληνικής πλευράς. Τα μεγάλα και πολύ κρίσιμα ερωτήματα είναι δυο:
1) Γιατί η Τουρκία φρόντισε να «εξαφανίσει» όλους τους Τούρκους κομάντος που είχαν πάρει μέρος σε εκείνη την επιχείρηση, παρά του ότι τους είχε παρασημοφορήσει σαν ήρωες;

Ορισμένοι από αυτούς μάλιστα χαθήκαν με σκανδαλώδη τρόπο, (περίεργα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα και επέμβαση περιθωριακών που μαχαίρωσαν τον αρχηγό τον κομάντος στο κέντρο της Κωνσταντινούπολης ). Βέβαια μετά οι Τούρκοι ισχυριστήκαν ότι οι κομάντος ζουν και παρουσίασαν κάποιους «αδέσποτους» που μάλιστα έγραψαν και βιβλίο για εκείνη την βραδιά. Μονό που οι νέοι κομάντος των Ιμίων που παρουσιαστήκαν ήταν κάθε φορά… άλλοι, με αποτέλεσμα να μπερδευτεί ακόμα περισσότερο η κατάσταση και, το δεύτερο ερώτημα,

2) Γιατί κάθε χρόνο η Τουρκία την επέτειο εκείνης της βραδιάς που θεωρήθηκε τότε σαν μια από τις μεγαλύτερες στρατηγικές νίκες της Τουρκίας, δεν κάνει κανένα λόγο για την κρίση των Ιμίων και κανένα σχεδόν τουρκικό ΜΜΕ δεν κάνει καμία αφιέρωση για την κρίση πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, όπως ο αείμνηστος πια πρώην υφυπουργός Εξωτερικών, Ινάν Μπατού, που ήταν και ο μόνος επίσημος που είπε κάποια λίγα για εκείνη την βραδιά σε μια ειδική εκπομπή στο τουρκικό κανάλι, CNNTürk; Οι κάποιες άλλες λίγες τουρκικές αναφορές, είναι το λιγότερο παραπλανητικές. Κατά τα αλλά, «μαύρη» σιωπή για τα γεγονότα από τουρκικής πλευράς  και για όσους παρακολουθούν τα τουρκικά πράγματα αυτό, συν τα προηγούμενα, είναι το λιγότερο ανεξήγητα.
Αλλά ας έρθουμε στην βραδιά της κρίσης. Η επιχείρηση απόβασης των Τούρκων στην δεύτερη βραχονησίδα ήταν από την αρχή μια καλά στημένη θεατρική επιχείρηση που στολίστηκε από κάποιες εντυπωσιακές δημοσιογραφικές «μαρτυρίες», οι οποίες όμως μάλλον συνεπικουρούν στην όλη θεατρικότητα της επιχείρησης. Η πιο εντυπωσιακή μαρτυρία είναι αυτή του πολύ γνωστού δημοσιογράφου της Sabah, Fatih Altaylı, ο οποίος σε μια διήμερη δημοσιογραφική του αναφορά του στην εφημερίδα στις 5-6 Φεβρουαρίου του 2006, «αποκαλύπτει» ένα επεισόδιο που υποτίθεται ότι έγινε εκείνη την βραδιά και ενώ ξημέρωνε. Ο δημοσιογράφος αυτός, αφού διηγείται πως ενώ είχε αρχίσει η μεγάλη κρίση αφού έφυγε άρων άρων από την Κωνσταντινούπολη πέρνωντας εντολή από την αρχισυντάκτη της εφημερίδας, Ertuğlul Özkök, έφτασε μετά από περιπέτειες στο Bodrum.

Εκεί πρόλαβε την ομάδα των Τούρκων κομάντος που ετοιμάζονταν να φύγει για την «ιστορική» τουρκική απόβαση.  Ο Fatih Altaylı τους… παρακάλεσε να πάει και αυτός μαζί τους για να καλύψει δημοσιογραφικά την απόβαση αλλά εκείνοι, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, αρνήθηκαν με… ευγενικό τρόπο. Αυτός όμως απτόητος πήγε και βρήκε τον… μπακάλη που είχε ένα ταχύπλοο και του ζήτησε να το νοικιάσει για να πάει με τους φωτογράφους του στις βραχονησίδες όπου εκτυλίσσονταν η μεγάλη κρίση. Αυτός, στην αρχή αρνήθηκε, μπροστά όμως στην μεγάλη  επιμονή του δημοσιογράφου τότε του είπε με… ηρωικό ύφος ότι παρά τις πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες θα τους πήγαινε εκεί ο ίδιος.


Έτσι ο Τούρκος δημοσιογράφος, Fatih Altaylı, μαζί με τους δυο φωτορεπόρτερ και την σύζυγο του αποβιβάστηκαν με τον μπακάλη στο ταχύπλοο και κατευθύνθηκαν  προς τα Ίμια. Εκεί όμως υπήρχε το πρόβλημα ότι δεν γνώριζαν σε ποια βραχονησίδα βρίσκονταν οι Τούρκοι κομάντος. Τελικά, αφού έφτασαν  περνώντας (;;;),  μέσα από όλα τα πολεμικά που βρίσκονταν στην περιοχή, αποβιβάστηκαν σε μια βραχονησίδα και κατευθύνθηκαν προς το στρατιωτικό άγημα. Τότε ακουστήκαν φωνές σε μια γλώσσα που δεν καταλάβαιναν και αμέσως αντιλήφτηκαν ότι βρίσκονταν στην βραχονησίδα όπου ήταν οι Έλληνες κομάντος.
Ελληνες καταδρομείς στα Ιμια
Ο Τούρκος δημοσιογράφος αμέσως πήδηξε με τους άλλους στο ταχύπλοο και ανενόχλητοι αφού οι Έλληνες κομάντος δεν τους πείραξαν ούτε… μια τρίχα, πέρασαν στην άλλη βραχονησίδα. Εκεί οι Τούρκοι κομάντος ετοιμάζονταν να αποχωρήσουν γιατί ήδη είχε κλειστεί η συμφωνία αποχώρησης των δυο ομάδων από τις βραχονησίδες. Οι Τούρκοι μόλις τους είδαν τους είπαν ότι δεν μπορούσαν να αποβιβαστούν ενώ  προηγουμένως ανενόχλητοι σχεδόν είχαν αποβιβαστεί στην βραχονησίδα των Ελλήνων κομάντος. Έτσι γύρισαν πίσω.
Τούρκοι κομμαντος στα Ιμια
Σε λίγο έφτανε και η τουρκική άκατος με τους Τούρκους κομάντος και άρχισε η «παράσταση» επίδειξης των Τούρκων «ηρώων» που κατήγαγαν την μεγάλη νίκη στα Ίμια, μόνο που όπως εξελιχτήκαν στη συνέχεια τα γεγονότα, όλοι αυτοί οι Τούρκοι «ήρωες» ήταν ήδη μελλοθάνατοι. Αλήθεια, έγινε αυτή η απόβαση των Τούρκων δημοσιογράφων στην ελληνική βραχονησίδα εκείνο το ξημέρωμα ενώ ήταν σε εξέλιξη η κρίση; Πάντως, όλα αυτά δίνουν άλλη μια εντυπωσιακή διάσταση στην βραδιά εκείνη, που σημάδεψε την ιστορία των ελληνοτουρκικών σχέσεων.

Αλλά αυτό είναι το μικρότερο ερώτημα που παρέμεινε αναπάντητο. Το μεγάλο ερώτημα είναι πως έπεσε το ελληνικό ελικόπτερο που στοίχησε την ζωή στους τρεις Έλληνες αξιωματικούς. Στις 19 Ιουλίου του 2010, ο αρθρογράφος της Hürriyet, Ertuğrul Özkök, αποκάλυπτε, (αν  πιστέψουμε στην τουρκική εκδοχή), πως είχε εδώ και καιρό ένα μυστικό γράμμα από ένα ανώτερο Τούρκο αξιωματικό του ναυτικού. Στο γράμμα αυτό ο Τούρκος αξιωματικός του φανέρωνε πως εκείνη την βραδιά είχε υπηρεσία στην περιοχή της κρίσης και αποκάλυπτε πως ενώ είχαν «πιάσει» την ελληνική εντολή να απογειωθεί το ελικόπτερο καθώς είχε δοθεί με διεθνή συχνότητα, είχε επικοινωνήσει μετά την απογείωση με το πλήρωμα του ελληνικού ελικοπτέρου. Αντιλαμβανόμενος την δυσχέρεια που αντιμετώπιζε το ελληνικό πλήρωμα ένεκα των καιρικών συνθηκών, τους πρότεινε να προσγειωθούν στο κατάστρωμα του τουρκικού πλοίου.

Η απάντηση όμως , όπως αναφέρουν οι Τούρκοι, ήταν δυο φόρες, Negative Negative. Στη συνέχεια όπως όλοι γνωρίζουμε, το ελικόπτερο έπεσε παρασύροντας στον θάνατο τους ηρωικούς Έλληνες αξιωματικούς. Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται και ένα άλλο ένα επεισόδιο. Ο διοικητής της φρεγάτας Yavuz, που επρόκειτο να καλύψει την ομάδα των Τούρκων κομάντος για να καταβάλουν την δεύτερη βραχονησίδα, ήταν ο Ahmet Erol.

Επειδή όμως, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο ….μισθός του δεν ήταν για αυτόν επαρκής, είχε παραιτηθεί για οικογενειακούς λόγους. Εκείνη την βραδιά επρόκειτο να παραδώσει την διοίκηση της φρεγάτας στον νέο διοικητή, τον Cem Orçun. (ένας από αυτούς έγραψε το «μυστικό» γράμμα αλλά δεν αποκαλύπτεται). Την ώρα όμως εκείνη της τελετής παράδοσης και παραλαβής, σήμανε συναγερμός και έτσι και οι δυο διοικητές, ο πρώην και ο νυν, αναγκάστηκαν να πλεύσουν προς τις βραχονησίδες. Ήταν αυτοί που   είχαν δώσει εντολή να ετοιμαστεί το κατάστρωμα για να προσγειωθεί το ελληνικό ελικόπτερο.
Αλλά εκτός από το ελικόπτερο και το πώς έπεσε υπάρχουν και άλλα πολύ ενδιαφέροντα ερωτήματα. Μήπως οι πραγματικοί Τούρκοι κομάντος που αποβιβάστηκαν στην δεύτερη βραχονησίδα είχαν «χαθεί» από εκείνο το βραδύ και γι’ αυτό έπρεπε να εμφανιστούν άλλοι στα τουρκικά ΜΜΕ για να τους ηρωοποιήσει η Τουρκία; Μήπως άλλοι ήταν οι κομάντος που αποβιβάστηκαν στα Ίμια, και άλλοι εμφανιστήκαν σαν «ήρωες»;  Και μήπως οι υποτιθέμενοι «ήρωες¨επειδή ήξεραν το μυστικό έπρεπε να  παύσουν να υπάρχουν;

Είναι χαρακτηριστικό πως όταν τον Φεβρουάριο του 2003 στήθηκε στην περιοχή του Beykoz της Κωνσταντινούπολης, το μνημείο πεσόντων στα Ίμια, (KARDAK ŞEHİTLERİ PARKI), πολλοί Τούρκοι θεώρησαν ότι είναι το μνημείο πεσόντων Τούρκων κομάντος ακριβώς την βραδιά της κρίσης.

Όλα αυτά όμως τα ερωτήματα δεν μειώνουν με τίποτα το μέγεθος της ελληνικής  προδοσίας.
Μιας προδοσίας  αυτών που παρέδωσαν για πρώτη φορά στην σύγχρονη ελληνική ιστορία χερσαίο έδαφος στην τουρκική βουλιμία. Έκτοτε, χάριν αυτών των προδοτών που ποτέ δεν τιμωρήθηκαν, χάθηκε η ελληνική κυριαρχία σε δυο ελληνικότατες βραχονησίδες που συμβόλιζαν την ελληνική ταυτότητα του από αιώνων ελληνικού Αιγαίου πελάγους.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Tό τελευταῖο ταξίδι τοῦ Σ/χου Κ. ΔΑΒΑΚΗ (21 Ἰαν.1943)

Posted: 22 Jan 2014 09:00 AM PST
Χειμωνιάτικο παγερό πρωινό. 
Δέν εἶναι τό τσουχτερό κρύο, πού παγώνει τίς καρδιές. Εἶναι ἡ μισητή σκλαβιά, εἶναι ὁ φόβος, ἡ καθημερινή ταπείνωση.

Δεύτερος χρόνος γερμανοϊταλικῆς κατοχῆς στή μαρτυρική Ἑλλάδα, πού ὑποφέρει, πού πεινάει, πού στενάζει, μά κρατάει ὄρθιο καί ἀδούλωτο τό ἐσώτατο εἶναι της.

Σκηνή συνηθισμένη γιά τήν ἐποχή. Ἀκόμη δέν ξημέρωσε ἡ 7η Δεκεμβρίου 1942.Ἕξι καραμπινιέροι βροντοῦν τήν πόρτα τοῦ ἥρωα Δαβάκη στήν Καλλιθέα. Δέν εἶναι ἡ πρώτη φορά. Ἀπό τότε πού βαριά τραυματισμένος μεταφέρθηκε σέ νοσοκομεῖο τῆς Ἀθήνας ὁ νικητής τῆς Πίνδου, μοναδικός σκοπός τῶν κατακτητῶν εἶναι νά ἐκδικηθοῦν ἐκεῖνον πού τούς κατατρόπωσε καί τούς καταντρόπιασε σ’ ὁλόκληρο τόν κόσμο. Φοβοῦνται αὐτόν πού, ἀνήμπορος πιά γιά πολεμικές ἐπιχειρήσεις, σηκώνει τό σταυρό τῆς ἀναπηρίας μέ λεβεντιά.


Ὁ συνταγματάρχης Κων/νος Δαβάκης, ὁ διοικητής τοῦ Ἀποσπάσματος Πίνδου, πού χάρισε στήν Ἑλλάδα καί σέ ὅλο τόν κόσμο τήν πρώτη νίκη τοῦ Β´ Παγκοσμίου Πολέμου, ἀντιμετωπίζει μέ ὑπερηφάνεια ψυχῆς τήν ἀναιδέστατη ἰταλική δολιότητα. Ψύχραιμος παρακολουθεῖ τή δίωρη λεπτομερέστατη ἔρευνα τοῦ σπιτιοῦ του. Κανένα ἐνοχοποιητικό στοιχεῖο.  Ἄκαρπη κι αὐτή ἡ εὐτελής τους πράξη.Ὅμως ἡ ἐντολή πρέπει νά ἐκτελεστεῖ. Κι ὁ πρωταγωνιστής τοῦ «Πίνδιου ἔπους» μεταφέρεται στίς φυλακές τῆς Καλλιθέας. Ἔτσι οἱ νικημένοι κατακτητές ἐκδικοῦνται γιά τήν ἧττα τους.
Cita di Genova
Στίς 20 Ἰανουαρίου 1943 τόν ἀποχαιρετοῦν οἱ δικοί του, γεμάτοι πόνο καί συγκίνηση, στόν σταθμό Πελοποννήσου. Τό ἀπόγευμα τῆς ἴδιας μέρας, μαζί μέ ἄλλους 150 περίπου Ἕλληνες ἀξιωματικούς, ἐπιβιβάζεται ἀπό τό λιμάνι τῆς Πάτρας στό ἰταλικό ἐπιβατικό “Cità di Genova”. Λίγο πρίν ἀπό τά μεσάνυχτα, τό καράβι σηκώνει ἄγκυρα γιά τό Πρίντεζι τῆς Ἰταλίας. Ἐκεῖ θά κρατήσουν ὅμηρους τούς νικητές τους, μέχρι νά ὁλοκληρώσουν τό ἄνομο σχέδιό τους.

Νύχτα παγερή. Ὁ φόβος τοῦ τορπιλλισμοῦ, ἡ ἀγωνία, ἡ θλίψη, ἡ μοναξιά, ἀναμετριοῦνται μέ τή θυσία γιά τήν Ἑλλάδα. Καί βαραίνει τό δεύτερο. Χαλάλι τῆς Πατρίδας!…

Ὁ τόσο ταλαιπωρημένος τραυματίας, ὅλη νύχτα δέν ἔκλεισε μάτι. Δέσμιος τῶν Ἰταλῶν, ὁ πρωτεργάτης τῆς Λευτεριᾶς. Ἀδέσμευτη ἡ μνήμη γυρίζει στά ἱστορικά βουνά, δυό χρόνια πρίν… Ἀναθυμιέται… 

«τῆς Πίνδου τίς ἀκρώρειες,
πού σάν ἀητός πετοῦσε,
πού ‘στηνε τρόπαια παντοῦ,
τούς ἥρωες πού μεθοῦσε».


Τώρα τό Χρέος, τό ἴδιο τῆς Φυλῆς Χρέος, τόν καλοῦσε νά ὑπομείνει μέ λεβεντιά ψυχῆς τίς κακουχίες, τίς ταπεινώσεις, γιατί ὄχι; καί τό θάνατο ἀκόμη. Ἕτοιμος πάντα δέν ἦταν καί γι’ αὐτόν;

Τό πρῶτο φῶς τῆς μέρας τούς πρόλαβε στά στενά τῆς Κέρκυρας, νά χαιρετοῦν γιά στερνή φορά γῆ Ἑλληνική. Καί πέρα ἀπ’ τόν ὁρίζοντα, πέρα βαθιά, πού τό βλέμμα τῆς ψυχῆς μονάχα φτάνει, ἀγναντεύει ὁ ἥρωας δασωμένες ράχες, φαράγγια καί βουνοκορφές τῆς Πίνδου. Πόσα δέν ζωντανεύουν μέσα του!

Ὥρα 1.30´ τό μεσημέρι. Κρότος δυνατός συγκλονίζει τό μεγάλο πλεούμενο. Πληρώματα καί Ἕλληνες ἀξιωματικοί πετάγονται στό κατάστρωμα, στή Γέφυρα. Νάρκη; Τορπίλλη;

Σύγχυση, χλαλοή, πρόσωπα γεμάτα ἀγωνία, βλέμματα παγωμένα ἀπό τό φόβο τοῦ θανάτου.

Δεύτερος κρότος ἀπό ἰσχυρή ἔκρηξη. Σιδερικά, ξύλα, ἀνθρώπινα κορμιά, στῆλες νεροῦ τινάζονται μέ βία στόν ἀγέρα. Φωνές, συνωστισμός, σκηνές ἀλλοφροσύνης, καθώς ἀναζητοῦν μιά θέση σωτηρίας σέ βάρκες ἤ σχεδίες. Σέ μιά στιγμή, ἀκοῦνε ἀγανακτισμένο τόν Δαβάκη νά φωνάζει:

«Ἐλεεινοί, δειλοί Ἰταλοί!Κανείς δέν ἐνδιαφέρεται γιά μᾶς. Μονάχα τόν ἑαυτό τους κοιτάζουν νά σώσουν».
Το βρετανικο υποβρύχιο Τιγρης
Τό καράβι χτυπημένο στήν «καρδιά» ἀπό τορπίλλη τοῦ συμμμαχικοῦ ὑποβρυχίου HMS “Tigris” (N63), πέφτει σέ ρόγχο θανάτου, γέρνει καί μέσα σ’ ἕνα παφλασμό κυμάτων χάνεται…

Κι ὁ σεμνός ἥρωας, πού πότισε μέ τό αἷμα του τίς ράχες τῆς Πίνδου, γιά νά κρατήσει ὑψωμένη τή σημαία τῆς λευτεριᾶς, βρίσκει οἰκτρό θάνατο ἀπό πνιγμό, σ’ ἐκεῖνο τό μοιραῖο ταξίδι. 

«Τάφος πλατύς, πού νά χωράει τή δόξα σου, Δαβάκη, τό γαλανό Ἰόνιο σέ δέχτηκε…».

Τίς ἑπόμενες μέρες, μέσα στούς 100 νεκρούς, πού περισυλλέγουν ἰταλικά ναυαγοσωστικά καί μεταφέρουν στόν Αὐλώνα, συμπολεμιστής του ἀξιωματικός ἀναγνωρίζει τό λείψανο τοῦ γενναίου Συνταγματάρχη. Τόν θάβουν στόν Αὐλώνα.

Τόν ἔκλαψαν οἱ Πανέλληνες τόν πιστό στόν Θεό καί ἀφοσιωμένο στήν Ἑλλάδα ἥρωα, πού πάνω κεῖ στῆς Πίνδου τίς κορφές, τόν Ὀκτώβρη τοῦ ’40, χάριζε τήν πρώτη δόξα στήν Ἑλλάδα,τήν πρώτη νίκη στόν κόσμο.

Ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν στήν πανηγυρική της συνεδρίαση, τόν Μάρτιο τοῦ 1948, τίμησε τόν ἥρωα μέ τό ἀργυρό μετάλλιο τῆς Αὐτοθυσίας.

Μεταπολεμικά (21 Σεπ.1963),τά ὀστᾶ του διακομίστηκαν καί τάφηκαν στήν Ἀθήνα.

Τό ὄνομά του πῆρε θρυλικές διαστάσεις στή λαϊκή ψυχή, ὡς συνισταμένη τῆς ἡρωικῆς ἀντιμετώπισης τῶν πρώτων ἡμερῶν τῆς ἰταλικῆς ἐπίθεσης, ἀπό τόν Ἑλληνικό στρατό τοῦ τομέα Ἠπείρου.

Αἰωνία σου ἡ μνήμη, ἀτρόμητε συνταγματάρχα. Σέ εὐγνωμονοῦμε, πρωτεργάτα τῆς ἐποποιΐας τοῦ ’40, γιατί χάρις στά δικά σου ἐπιτελικά σχέδια, στίς δικές σου θυσίες καί ἀγρύπνιες, ἡ μικρή Ἑλλάδα νίκησε καί «θρυμμάτισε τό θρύλο τοῦ ἀνίκητου Ἄξονα».

Χάρις στίς θυσίες σας, γενναῖοι μας πρόγονοι, εἴμαστε ἐμεῖς σήμερα ἐλεύθεροι καί ἀπολαμβάνουμε τό μεγάλο ἀγαθό τῆς ἐλευθερίας. 

Εὔχεστε νά τήν ἀξιοποιοῦμε σωστά, γιά νά καταξιώνουμε τούς ἀγῶνες σας, τιμημένοι μας πρόγονοι. 

ΠΗΓΗ 



Ὁ Βασιλεύς Παῦλος,ὁ Διάδοχος Κωνσταντίνος, συγγενεῖς τῶν θυμάτων καί πλῆθος κόσμου, παρίστανται στήν τελετή διακομιδῆς τῶν ὀστῶν Ἑλλήνων ἀξιωματικῶν καί ὁπλιτῶν, οἱ ὁποῖοι πνίγηκαν στήν Ἀδριατική θάλασσα στίς 21 Ἰαν.1943, ὡς ἀποτέλεσμα τοῦ τορπιλισμού τοῦ ἰταλικού «Città di Genova», στό ὁποῖο ἐπέβαιναν, μεταφερόμενοι στήν Ἰταλία ὡς ὅμηροι.

Μεταξύ τῶν νεκρῶν, συγκαταλέγεται καί ὁ Συνταγματάρχης Κων/νος Δαβάκης. Ἡ τελετή πραγματοποιεῖται στήν προβλῆτα «Βασιλεύς Κωνσταντίνος», του λιμένος Πειραιῶς.
(ΠΗΓΗ: Ἐθνικόν Ὀπτικοακουστικόν Ἀρχεῖον) 

ΟΙ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΔΝΤ

ΟΙ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΔΝΤ

εντολες δντ

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Τα επτά αρχαιολογικά μυστικά του Παναθηναϊκού Σταδίου.

Τα επτά αρχαιολογικά μυστικά του Παναθηναϊκού Σταδίου.

Τι κρύβεται κάτω από τα κατάλευκα μάρμαρα και τους γύρω λόφους. Τα στοιχεία- κλειδιά για να καταλάβουμε το μεγαλοπρεπές έργο της αρχαιότητας. 

Μια μνημειώδης κλίμακα άρχιζε από το Παναθηναϊκό Στάδιο και ανέβαινε στον Αρδηττό, όπου βρισκόταν ο ναός της θεάς Τύχης, που κυβερνούσε τους πάντες στην πόλη. Στην απέναντι πλευρά μια δεύτερη κλίμακα έφθανε στην κορυφή του λόφου της Αγρας. 

Εκεί φυλασσόταν το ιερό πλοίο των Παναθηναίων. Στη ρίζα τους το ίδιο το Στάδιο αποτελούσε θαύμα τελειότητας. Τότε όπως και τώρα. Ελάχιστοι όμως σήμερα γνωρίζουν τι κρύβεται κάτω από τα κατάλευκα μάρμαρα, γύρω από το Στάδιο και στους διπλανούς λόφους. 

Τα μυστικά του είναι καλά κρυμμένα: το νεκροταφείο, ο λεγόμενος τάφος του Ηρώδη, η σαρκοφάγος που βρέθηκε δίπλα του, η αφετηρία των αγώνων δρόμου, η κρυπτή (στοά) εισόδου στο στάδιο, τα αρχαία αποδυτήρια… 

Νεότερες έρευνες που έχουν διεξαχθεί από την αρχαιολόγο κυρία Εφη Λυγκούρη, προϊσταμένη σήμερα της Εφορείας Πειραιά, αποκαλύπτουν στοιχεία-κλειδιά για την κατανόηση αυτού του μεγαλοπρεπούς έργου της αρχαιότητας. 

Οι γραπτές πηγές είναι σαφείς παραδίδοντας ότι χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά για την τέλεση των γυμνικών αγώνων στα Μεγάλα Παναθήναια του 330-329 π.Χ. 

Μια χαράδρα ανάμεσα σε δύο λόφους είχε επιλεγεί ως το ιδανικό σημείο κατασκευής του Σταδίου, που ήταν ευθύγραμμο αρχικώς, για να αλλάξει ριζικά από τον Ηρώδη Αττικό, που το έκανε πεταλόσχημο και του προσέθεσε λάμψη: 

Εδώλια από λευκό, πεντελικό μάρμαρο για 50.000 θεατές! (Αργότερα θα γινόταν ασβέστης ή άλλο οικοδομικό υλικό.) «Η λαμπρή κατασκευή του Σταδίου προκαλούσε τον γενικό θαυμασμό και εθεωρείτο από τους συγχρόνους του συγγραφείς ότι δεν υπήρχε εφάμιλλο έργο στον τότε κόσμο» λέει η κυρία Λυγκούρη. 

Ο Ερνέστος Τσίλλερ έκανε την πρώτη ανασκαφή (1869-1870) αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων και ένα αμφιθέατρο της Ρωμαϊκής Εποχής όπου ελάμβαναν χώρα μονομαχίες, θηριομαχίες και άλλα θεάματα. 

Τα επτά αρχαιολογικά μυστικά του Παναθηναϊκού Σταδίου: 

1. Η κρύπτη εισόδου στο στάδιο
Επάνω από την είσοδο της αρχαίας υπόγειας διόδου την οποία χρησιμοποιούσαν οι αθλητές για να εισέλθουν στον στίβο βρίσκεται σήμερα το αποδυτήριο, το οποίο κατασκευάστηκε για τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες. Μια σκάλα οδηγεί από το εσωτερικό του στη δίοδο (στη φωτογραφία), ενώ η δεύτερη είσοδός της βρίσκεται στη σημερινή οδό Αρχιμήδους. Η στοά πρέπει να διανοίχθηκε την εποχή του Λυκούργου, έχει μήκος 57 μέτρα και πλάτος 4 μ. 

2. Ο ναός της Τύχης
Μόνο τα ίχνη από την υποδομή της κλίμακας που οδηγούσε στον ναό της Τύχης έχουν απομείνει σήμερα στην ανατολική κλιτύ του Αρδηττού. Στην κορυφή του λόφου εξάλλου είναι ορατή μια εντυπωσιακή κατασκευή από λίθους και ισχυρό κονίαμα ως βραχώδες έξαρμα, ύψους περίπου 15 μέτρων, που ήταν το ανάλημμα του ανδήρου. Στον μικρό ιωνικό ναό υπήρχε το χρυσελεφάντινο άγαλμα της θεάς, πρώτη ιέρεια της οποίας ήταν η γυναίκα του Ηρώδη, η Ρήγιλλα. 

3. Το ιερό πλοίο
Μια ιδιαίτερα επιμήκης κατασκευή στην κορυφή του λόφου της Άγρας (στην φωτογραφία) ήταν το κτίσμα στο οποίο τοποθετούσαν οι Αθηναίοι το ιερό πλοίο, που μετέφερε το πέπλο της θεάς Αθηνάς κατά την Πομπή των Παναθηναίων. Για την άνοδο του πλοίου στον λόφο, είχε κατασκευαστεί κρυφός μηχανισμός! 

4. Νεκροταφείο
Ποιός από τους επισκέπτες του Σταδίου μπορεί να φαντασθεί σήμερα ότι εκεί όπου βρίσκεται το νέο κτίριο των χώρων υγιεινής (υπώρειες του Αρδηττού), υπήρχε ένα αρχαίο νεκροταφείο.. Το έφεραν στο φως οι εργασίες συντήρησης του Σταδίου για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, κατά τη διάρκεια των οποίων ανασκάφηκαν 31 τάφοι διαφόρων ειδών, οι οποίοι χρονολογούνται από τον 3ο-4ο αι.μ.Χ. 

5. Σαρκοφάγος
Μια μαρμάρινη σαρκοφάγος του 2ου αι.μ.Χ. που περιβάλλεται από κτιστό τοίχο και έχει εξαιρετική διακόσμηση αποκαλύφθηκε στον ανατολικό περιμετρικό διάδρομο του Σταδίου, πολύ κοντά στο σημείο όπου είχε εντοπισθεί από τον Α. Σκιά το 1904 η λεγόμενη σαρκοφάγος του Ηρώδη Αττικού. Από τις ανασκαφές αποκαλύφθηκαν επίσης τέσσερις κεραμοσκεπείς τάφοι και τρεις κτιστοί (τέλος του 3ου- αρχές του 4ου αι.μ.Χ.). 

6. Η βαλβίδα
Μόνο το εξασκημένο μάτι ενός ειδικού μπορεί να παρατηρήσει ότι στο σημείο γένεσης της σφενδόνης του Σταδίου, όπου βρίσκεται ένας αρράβδωτος κιονίσκος, έχουν απομείνει τα κατάλοιπα της σειράς των μαρμάρινων πλακών των βαλβίδων. Στις πλάκες αυτές που έφεραν δύο παράλληλες αυλακώσεις πατούσαν οι δρομείς στην αφετηρία των αγώνων δρόμου. 

7. Η λεγόμενη, σαρκοφάγος του “Ηρώδη Αττικού”
Στην εξωτερική ανατολική πλευρά του Σταδίου μπορεί καισήμερα να δει κανείς μια ιδιαίτερα επιμελημένη σαρκοφάγο που βρέθηκε πριν από έναν αιώνα. Στο εσωτερικό της υπήρχε σκελετός τοποθετημένος σε λάρνακα από μολύβι και αυτή σε δεύτερη από ξύλο, ενώ στον τοίχο που την περιέβαλλε ένα μαρμάρινο βάθρο φέρει την επιγραφή «ήρωι τω Μαραθωνίω». Στοιχεία αρκετά για ορισμένους μελετητές να θεωρήσουν ότι πρόκειται για το ταφικό μνημείο του Ηρώδη, αν και ο σκελετός ήταν πολύ μεταγενέστερος.

L1 από apocalypsejohn
πηγή

Το σχέδιο των Εβραίων Μασόνων για τον έλεγχο του κόσμου

Posted: 20 Jan 2014 02:10 PM PST
Το σχέδιο των Εβραίων Μασόνων για τον έλεγχο του κόσμου
Του Texxe Mars* (Power of Prophecy) / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Ο στόχος της εβραϊκής μασονικής ελίτ είναι η δημιουργία ενός Ιλλουμινατιστικού δικτατορικού καθεστώτος που θα υποδουλώσει ολόκληρη την ανθρωπότητα κάτω από την εξουσία ενός Ηγέτη – Μεσσία που θα προέρχεται από την εβραϊκή φυλή και που θα κυβερνά από την Ιερουσαλήμ.
Ένα σημαντικό στοιχείο σε αυτό το μεγαλειώδες μασονικό σχέδιο είναι η ανατίναξη και η καταστροφή του ισλαμικού τεμένους του Βράχου του Θόλου στο Όρος του Ναού στην Ιερουσαλήμ, που περιφρονείται από Ορθόδοξους Εβραίους λόγιους και κοσμικούς Μασόνους Ιλλουμινάτι.


Από το σωρό των ερειπίων του, οι Τέκτονες σκοπεύουν να χτίσουν έναν Ιουδαϊκό μασονικό ναό, μέσα στον οποίον θα προσκυνήσουν τον «κατ’ ενέργεια του Σατανά» ερχόμενο ‘Μεσσία’ τους και θα αποτίσουν φόρο τιμής στην αιγυπτιακή θεότητα με τη μορφή δικέφαλου αετού, το Μαμμωνά-Ρα, το θεό του χρήματος και της ευημερίας (Δανιήλ 11 :37-39).

Οι Εβραίοι έχουν μια μακραίωνη επιθυμία να αποκτήσουν παγκόσμια δύναμη και να δημιουργήσουν, μία για πάντα, τον από καιρό ετοιμαζόμενο σιωνιστικό τους βασίλειο στην Γη.
Ένα από τα λιγότερο γνωστά γεγονότα σχετικά με τον Τεκτονισμό και τις Τεκτονικές Στοές είναι η εβραϊκή προέλευση και φύση τους. Η θρησκεία του Ιουδαϊσμού, με βάση το Βαβυλωνιακό Ταλμούδ και την Εβραϊκή Καμπάλα, ένα αλχημικό σύστημα μαγείας, αποτελούν τη βάση για τους 33 τελετουργικούς μασονικούς βαθμούς του Σκωτικού τύπου.
Έτσι, η ‘Jewish Tribune of New York’, στις 28 Οκτωβρίου 1927, αναφέρει: "η Μασονία βασίζεται στον Ιουδαϊσμό. Εξαλείψτε τις διδασκαλίες του Ιουδαϊσμού από το μασονικό τελετουργικό και τι απομένει.;"
Ο γνωστός ραβίνος Isaac Wise, ήταν εμφατικός όταν διατύπωσε το εξής: "Ο Τεκτονισμός είναι ένα εβραϊκό ίδρυμα, του οποίου η ιστορία, οι βαθμοί, οι επίσημες συναντήσεις, οι κωδικοί πρόσβασης, και οι εξηγήσεις είναι εβραϊκές από την αρχή μέχρι το τέλος".

Η ειδωλολατρική εικόνα του δικέφαλου αετού – που παρουσιάζεται εδώ στο εξώφυλλο του κλασικού κειμένου του Albert Pike, ‘Ηθική και Δόγμα’ (‘Morals and Dogma’), είναι ένα πολύ προσφιλές-σύμβολο του Τεκτονισμού. Αντιπροσωπεύει το Βαβυλωνιακό θεό του χρήματος και των φρουρίων, του Μαμμωνά-Ρα, καθώς και την εγελιανή διαλεκτική διαδικασία που ασκείται από την εβραϊκή ελίτ. Αυτό το ίδιο το σύμβολο είναι το "Τεκτονικό Κόσμημα" που απονέμεται σε υψηλού επιπέδου Τέκτονες που έχουν μυηθεί στον 33οβαθμό.
Στην κλασική πραγματεία του για τον Τεκτονισμό, ‘Morals andDogma,’ που έχει συγγράψει ο Ύπατος Μεγάλος Ταξίαρχος του Σκωτικού Τύπου, Albert Pike, ανακαλύπτουμε την αποκάλυψη ότι η εβραϊκή Καμπάλα είναι η ίδια η βάση της μασονικής τελετουργίας και πρακτικής και ότι η μυστηριώδης «Θεολογία του Sephiroth» είναι η ρίζα όλης της μασονικής γνώσης. Αυτή, παραδέχεται ο Pike, είναι "υψηλή μαγεία", είναι η «Ιερά Τέχνη» και η «Βασιλική Τέχνη».
Η εβραϊκή καμπαλιστική φύση της μασονίας αποδεικνύεται από την περίεργη άποψη που έχει η Στοά για το κακό. Γράφει ο Pike : "Το αληθινό όνομα του Σατανά, λένε οι Καμπαλιστές, είναι ότι είναι του Γιαχβέ αντιστραμμένο. Γιατί ο Σατανάς δεν είναι ένας ‘μαύρος θεός’, αλλά η άρνηση του Θεού ... Για τους Μύστες, αυτό δεν είναι ένα πρόσωπο, αλλά μια δύναμη, που δημιουργήθηκε για το καλό, αλλά το οποίο μπορεί να χρησιμεύσει για κακό. Είναι το μέσο της Ελευθερίας και της ελεύθερης βούλησης". 

Για τον Εωσφόρο, το εναλλακτικό όνομα για τον Διάβολο, ο Pike παραδέχεται με ειλικρίνεια ότι αυτός, ο Εωσφόρος, είναι ένας καλός άγγελος και ένας θεϊκός θεός άξιος της λατρείας μας. "Μηναμφιβάλλεις!", παραγγέλλει ο Pike.
Ο Pike, αναφέρεται κρυφά στο βιβλίο του "Triple Secret of theGreat Work" ("Το Τριπλό Μυστικό του Μεγάλου Έργου"), δημιουργώντας την εντύπωση ότι ο Αντίχριστος, αυτός ο οποίος η Αγία Γραφή προειδοποιεί ότι θα επιβάλλει στον κόσμο τον αριθμό 666, είναι αυτός τον οποίο οι Τέκτονες (Εβραίοι) περιμένουν και θα αναγνωρίσουν ως Μεσσία τους,
Φυσικά, προσθέτει, «η Μασονία ... κρύβει τα μυστικά της από όλους, εκτός από τους μύστες και τους σοφούς, και χρησιμοποιεί ψευδείς εξηγήσεις και παρερμηνείες των συμβόλων της για να παραπλανήσει."
Είναι πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι το βιβλίο της Αποκάλυψης, κεφάλαιο 18, στίχος 23, μας λέει ότι η «πλήρης αιμάτων» και ασεβής, τις τελευταίες ημέρες "Μεγάλη Πόλη", η ‘Μυστήριον Βαβυλών η μεγάλη’ (Ιεροσυαλήμ!; βλέπε Αποκάλυψη 11:8), θα αποτελέσει μια τεράστια αυτοκρατορία του κακού που θα είναι η πυξίδα όλης της γης. Τα πλοκάμια της εξαπλώνονται μέσω του ελέγχου του χρήματος, των τραπεζών, και του εμπορίου. Οι πλούσια άνδρες της (μεγιστάνες) είναι κρυφά και μάγοι που εμπορεύονται και προϊόντα και ψυχές ανθρώπων: «... διότι οι έμποροί σου ήσαν οι μεγιστάνες της γης, διότι με την γοητεία σου πλανήθηκαν όλα τα έθνη...»
Όταν εξετάζουμε τις παραδόσεις της Μασονίας, βλέπουμε άφθονη μαγεία και γοητεία. Βλέπουμε ολοκληρωτική λατρεία του Μαμμωνά, του θεού τους. Βλέπουμε επίσης πως η Τεκτονική Στοά βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να καλωσορίζει στις τάξεις της, όχι μόνο Εβραίους, αλλά Εθνικούς, ακόμα και αποστάτες μουσουλμάνους, βουδιστές, και ανθρώπους από κάθε θρησκεία ... ή και χωρίς θρησκεία. Ωστόσο, οι Εβραίοι παραμένουν «πρώτοι μεταξύ ίσων», για να χρησιμοποιήσουμε τη φράση του Τζορτζ Όργουελ από την ‘Φάρμα των Ζώων’. Αυτοί είναι οι «Πρίγκιπες της Μασονίας» (Morals & Dogma, σ. 819).
"Τέκτονες της Ειρήνης"

Αυτή η διαφήμιση εμφανίστηκε στην εφημερίδα ‘The JerusalemPost’, τον Νοέμβριο του 1994.
Στην εφημερίδα ‘Jerusalem Post’ (Νοέμβριος 1994) υπήρχε μια διαφήμιση που τοποθετήθηκε από την "Μεγάλη Στοά του Κράτους του Ισραήλ." Η διαφήμιση απευθυνόταν «Προς τους Τέκτονες της Ειρήνης», και ανέφερε (ως τέτοιους) : "Ο Αξιότιμος Γιτζάκ Ράμπιν, πρωθυπουργός του Ισραήλ," "η Αυτού Μεγαλειότης, οβασιλιάς Χουσεΐν της Ιορδανίας," και "ο Αξιότιμος Μπιλ Κλίντον, Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών".
Η διαφήμιση κλείνει με αυτά τα συναρπαστικά λόγια: «Με θερμά αδελφικά συγχαρητήρια σχετικά με την υπογραφή της ειρηνευτικής συμφωνίας μεταξύ του Ισραήλ και της Ιορδανίας." Υπογραφή:Ephraim Fuchs, πρόεδρος του Ισραηλινού Τάγματος των Τεκτόνων. " 

Μιλώντας στην κηδεία του δολοφονημένου Ισραηλινού πρωθυπουργού Γιτζάκ Ράμπιν, ο τότε Αμερικάνος πρόεδρος Μπιλ Κλίντον, φορώντας ένα εβραϊκό yarmulke, αναφέρθηκε στον Rabin ως "ο πρεσβύτερος αδελφός μας" ("Our elder brother"). Φυσικά, αναφερόταν στην Αδελφότητα της Στοάς. 
Στην φώτο: Ο βασιλιάς της Ιορδανίας Abdullah II δίνει έδωσε στον "αδελφό" του πρώην Ισραηλινό πρωθυπουργό Εχούντ Μπαράκ, μια μασονική χειραψία κατά τη συνάντησή τους στο Αμμάν της Ιορδανίας, τον Αύγουστο του 2000.
Ο βασιλιάς Χουσεΐν, που είναι μουσουλμάνος, ήταν επίσης παρών για να τιμήσει τον Μασόνο πρεσβύτερο αδελφό του. Αργότερα, λίγο μετά το θάνατο του ίδιου του βασιλιά Χουσεΐν της Ιορδανίας, ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Εχούντ Μπαράκ ταξίδεψε στο Αμμάν της Ιορδανίας, όπου συναντήθηκε με τον διάδοχο του Χουσεΐν, Βασιλιά Abdullah II. Μια φωτογραφία από το Associated Press δείχνει τον Μπαράκ και το Ιορδανό βασιλιά να ανταλλάζουν μια σαφώς μασονική χειραψία.
Τέκτονες: Αφέντες του Ισραήλ και του Κόσμου

Η άνοδος των Τεκτόνων στην πολιτική εξουσία στο Ισραήλ χρονολογείται από το 1948 και από την ίδρυση του Ισραήλ ως σύγχρονο έθνος. Ο David Ben-Gurion, (φώτο) πρώτος πρωθυπουργός του, ήταν τόσο Μασόνος όσο και ένας ορκισμένος Μαρξιστής-Λενινιστής Κομμουνιστής. Από εκείνη την εποχή, ο κάθε ένας πρωθυπουργός ήταν ένας υψηλού επιπέδου Μασόνος, συμπεριλαμβανομένης της Golda Meier, η οποία ήταν μέλος της γυναικείας μασονικής οργάνωσης ‘Co-Masons’.


Το 1993, πραγματοποιήθηκε στην Ιερουσαλήμ, μια γιορτή Τεκτόνων πολιτικών. Σύμφωνα με την γνωστή ιταλική εφημερίδα ‘La Republica’ (Οκτώβριος 1993), σε ένα άρθρο με τίτλο, "Ισραήλ: Υπάρχει μια συμφωνία μεταξύ πολιτικών και Μασόνων," αναφέρθηκε ότι στην τελετή παρέστη ο (τότε) Δήμαρχος της Ιερουσαλήμ, Teddy Kollek, καθώς και ο (τότε)Ασκενάζι Αρχιραββίνος του Ισραήλ, Meier Lau (φώτο). Ο Kollek είπε στους παρευρεθέντες Τέκτονες, "Προσφέρουμε μεγάλη τιμή στην Ιερουσαλήμ. Αυτό είναι φυσικό, δεδομένου ότι ο βασιλιάς Σολομών ήταν ο μεγάλος οικοδόμος του Ναού, ο οποίος είναι η ρίζα της τεκτονικής ιδέας και ότι οι εργάτες του ήταν οι πρώτοι Τέκτονες. "
Στην ίδια τελετή, που χρηματοδοτήθηκε από την ‘Μεγάλη Στοά του Κράτους του Ισραήλ’, ο Ραββίνος Lau δήλωσε ότι, "Οι αρχές του Τεκτονισμού, όλες περιέχονται στο Βιβλίο των Βιβλίων του εβραϊκού λαού."
Εικάζεται ότι ο Ραβίνος Lau αναφερόταν στην πορνογραφικό και ρατσιστικό εβραϊκό (Βαβυλωνιακό) Ταλμούδ, το οποίο είναι, στην πραγματικότητα, το κύριο βιβλίο κανόνων τους και ο οδηγός για τη ζωή τους. Έχω μια φωτογραφία από αυτόν τον ίδιο Αρχιραββίνο Meier Lau, να δίνει ένα καμπαλιστικό μασονικό σήμα με το χέρι στον Αιγύπτιο πρόεδρο Χόσνι Μουμπάρακ, σε συνάντησή τους στο Κάιρο της Αιγύπτου το 1998. 

 
Ο πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου έχει δηλώσει δημοσίως (βλ. την ισραηλινή Shishi, Άνοιξη 1994) ότι μυήθηκε στην Τεκτονική Στοά, ενώ ήταν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η εφημερίδα La Republica δήλωσε ότι ο πρωθυπουργός Γιτζάκ Ράμπιν ήταν ενεργός στη Μασονία και εκτιμάται ότι υπάρχουν 4.000 Ισραηλινοί Ελευθεροτέκτονες, που διαιρούνται σε 76 στοές. Οι περισσότεροι δικαστές του Ισραήλ και προσωπικότητες της ιουδαϊκής θρησκείας είναι Τέκτονες. Στο υποστηριγμένο από τουςRothschild Εβραϊκό Πανεπιστήμιο στο Ισραήλ έχει ανεγερθεί ένας αιγυπτιακός οβελίσκος, σύμβολο του Τεκτονισμού, στην αυλή του, καθώς και μέσα στο νέο κτίριο του Ανωτάτου Δικαστηρίου του Ισραήλ υπάρχει μια βιβλιοθήκη νομικών βιβλίων αρχιτεκτονικά σχεδιασμένη σε σχήμα Αιγυπτιακής πυραμίδας.
Η Στοά ‘Bnai B'rith’ της Νέας Υόρκης συνδέεται με ισραηλινές Στοές και το ίδιο και οι εβραιοαμερικάνικες οργανώσεις ADL και ACLU, για να μην αναφέρουμε σχεδόν κάθε κορυφαίο μεγιστάνα των επενδύσεων της Wall Street στη Νέα Υόρκη. Πραγματικά, η Αγία Γραφή έχει αποδειχθεί αληθής στην προφητεία περί «μεγιστάνων» που, τις τελευταίες ημέρες, θα εξαπατήσουν τον κόσμο μέσω των εμπορικών συναλλαγών τους και της μαγείας τους. 

Ο προγραμματισμένος Ιουδαϊκός "Ναός όλων των Θρησκειών"
Στο βίντεο μου, ‘Masonic Lodge Over Jerusalem’ (‘Τεκτονική Στοά Πάνω από την Ιερουσαλήμ’ – βλέπε στο τέλος), αποκαλύπτω τις μυστικές τελετές που πραγματοποιούνται από Εβραίους Τέκτονες βαθιά σε μια σπηλιά κάτω από την πόλη της Ιερουσαλήμ. Έχω εκθέσει επίσης το σχέδιο αυτών των ανθρώπων να καταστρέψουν εντελώς και να αφαιρέσουν από το Όρος του Ναού και το ισλαμικό τέμενος του Ομάρ και το τέμενος με τον Χρυσό Θόλο γνωστό ως «Θόλο του Βράχου». Αυτά τα δύο ισλαμικά θρησκευτικά κτίρια θα γκρεμιστούν από τον ισραηλινό στρατό με πυραύλους, βόμβες εκρήξεις λέιζερ, ή άλλα μέσα. Φυσικά, αυτή η θηριωδία θα οδηγήσει μέσα από χαοτικές καταστάσεις σε πόλεμο, και για την καταστροφή θα κατηγορηθούν σκανδαλωδώς οι Άραβες. Θα πουν ότι ένας ‘αδέσποτος’ αραβικός πύραυλος ή μια βόμβα ευθύνονται.
Τότε θα στηθεί ο προφητευμένος (Β’ Θεσ : 2) Μασονικός Ναός όλων των θρησκειών και θα κτιστεί ακριβώς στο σημείο από όπου τα συντρίμμια και οι στάχτες των μουσουλμανικών τεμενών θα εκκαθαριστούν από τις μπουλντόζες. 

 
Μέσα από τις χρυσές του πύλες θα περάσει ο νέος σιωνιστικός Μεσσίας, ο Βασιλιάς του Πλανήτη Γη. Μπροστά από τον σατανικό βωμό του, θα ενημερώσει όλο τον κόσμο, μέσω της τηλεόρασης, ότι ο ‘Παγκόσμιος Σωτήρας’ τους έχει έρθει τελικά, ένας άνθρωπος που είναι γνωστός στην «Ιερά Καμπάλα, την αποκλειστική κληρονομιά του λαού του Ισραήλ» (Morals &Dogma, σ. 839).
Ο σιωνιστικός Μεσσίας θα δηλώσει ότι ο εκλεκτός λαός του Θεού, οι Εβραίοι, είναι ο "Χριστός" συλλογικά. Σύμφωνα με την Καμπάλα και τον Zohar, οι Εβραίοι δημιούργησαν τον "Θεό" κατ’ εικόνα τους και, με τη σειρά του, αυτός ο "Θεός" των Εβραίων είναι ο ίδιος η ανακλώμενη εικόνα του θεϊκού ανθρώπου (οι Εβραίοι), καθώς οι Εβραίοι λέγεται ότι είναι «συμμέτοχοι της Θείας Φύσης».
Αυτός, λοιπόν, είναι ο αρχαίος, διπλός στόχος και το τελικό μυστικό μυστήριο των Τεκτόνων: Πρώτον, μέσω της λατρείας του Μαμμωνά-Ρα, και μέσα από τα χρήματα και τα πλούτη, να έρθει η ένωση όλων των θρησκειών, που θα καθοδηγείται από έναν Εβραίο Μεσσία. Τότε θα έρθει η εβραϊκή Ουτοπία: Παγκόσμια Κυβέρνηση, από τους Εβραίους, με τους Εβραίους, και για τους Εβραίους, για πάντα. Αμήν. 

Αλλά ανεξάρτητα από τα σχέδιά τους η μοίρα τους είναι σαφής.
«… Έπεσεν, έπεσε Βαβυλών η μεγάλη, και έγεινε κατοικητήριον δαιμόνων και φυλακή παντός πνεύματος ακαθάρτου και φυλακή παντός ορνέου ακαθάρτου και μισητού·…διότι εν μιά ώρα ηρημώθη ο τοσούτος πλούτος.» (Αποκάλυψη 18: 2,17) 

* Ο Tex Marrs, του οποίου έχουν εκδοθεί αρκετά βιβλία στα ελληνικά, είναι Αμερικάνος χριστιανός συγγραφέας – ερευνητής, ειδικός σε θέματα αποκρυφισμού, σιωνισμού και νέας παγκόσμιας τάξης. Έχει κατηγορηθεί για συνομωσιολογία, αντισημιτισμό και αντικαθολικισμό. 
Διάβασε στον ΚΟ:

H ANΘΩΠΟΤΗΤΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ 50 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ! ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ;;; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ

Posted: 20 Jan 2014 02:20 PM PST
Τους τελευταίους μήνες γίνονται συζητήσεις σε όλα σχεδόν τα Eλληνικά και ξένα ΜΜΕ για την οικονομική κρίση και τα χρέη κάθε χώρας. Πολλοί απο εμάς ακούμε καθημερινά τον όρο "αγορές". 
Σε αυτές τις αγορές σύμφωνα τους "κορυφαίους" οικονομολόγους χρωστάνε λίγο πολύ όλα τα κράτη. Κανείς τους όμως δεν τολμάει να πεί δημόσια απο ποιούς αποτελούνται αυτές οι "αγορές". 

Όλοι οι οικονομολόγοι σταματούν την ανάλυση τους σχετικά με το ποιοι μας δανείζουν στην λέξη "αγορές".Είναι πραγματικά απίστευτο το γεγονός ότι όλες οι "μεγάλες" δυνάμεις(ΗΠΑ, Γερμανία, Αγγλία κτλ) χρωστούν τρισεκατομμύρια. Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες στο ρολόι του παγκόσμιου χρέους του "Economist
Κάποιοι λοιπόν έχουν υποθηκεύσει μέσω δανείων την ανθρωπότητα και προσπαθούν να την υποδουλώσουν φέρνοντας την Νέα Τάξη Πραγμάτωνκαι την Παγκόσμια Διακυβέρνηση. 
Αυτή τη στιγμή τα σχέδιά τους βρίσκονται σε τελικό στάδιο, το οποίο περιλαμβάνει την απαξίωση στα μάτια των ανθρώπων, των απανταχού εθνικών κυβερνήσεων. 
Οι τραπεζίτες στους οποίους χρωστάει η ανθρωπότητα είναι γνωστοί σε κύκλους οικονομολόγων και έχουμε δημοσιεύσει τα ονόματα στο παρελθόν. 
Δείτε τα ξανά: 
Rothschilds of London 
Lazar Brothers of Paris 
Israel Moses Seif of Italy 
Warburg Bros of Hamburg 
Lehman Brothers of New York 
Kuhn Loeb of New York 
Chase Manhattan of New York(Morgan) 
Goldman Sachs of New York 
Τι κοινό έχουν όλοι αυτοί οι Διεθνείς Τραπεζίτες; Είναι όλοι τους Εβραίοι στην καταγωγή. 
Για αυτό κανείς οικονομολόγος δεν τολμά να πει ποιοί αποτελούν στην πραγματικότητα τις αγορές. 

Για να μην ξεσηκωθούν οι λαοί εναντίον τους μόλις καταλάβουν το βρώμικο παιχνίδι που έχουν παίξει εις βάρος της ανθρωπότητας. 
Δείτε και διαδώστε το ντοκιμαντέρ που τους ξεσκεπάζει! Το Money Masters μιλάει για το πως οι κεντρικοί τραπεζίτες μας οδηγούν στην παγκόσμια κυβέρνησή τους! Από το 1996 υπάρχει το ντοκιμαντέρ!