Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Η Τριμερής Επιτροπή, η λέσχη Bilderberg, όργανα της παγκόσμιας εξωπολιτικής εξουσίας


Η Τριμερής Επιτροπή, η λέσχη Bilderberg, όργανα της παγκόσμιας εξωπολιτικής εξουσίας

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου - Η ανθρωπότητα έχει περάσει πολλές κρίσεις στη μακραίωνη διαδρομή της. Κρίσεις περιορισμού της ελευθερίας, αμφισβήτησης ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κατάργησης του δικαίου και της νομιμότητας, αλλά και πολιτικές μεταμορφώσεις που όμως κατάφερε να ξεπεράσει. Σήμερα όμως, αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε, ότι είμαστε μάρτυρες μιας παγκόσμιας δημιουργημένης κρίσης, η οποία είναι πρωτοφανής στην ιστορία της ανθρωπότητας και για πρώτη φορά η πολιτική του πλανήτη είναι υπόδουλη και καθορίζεται εξ ολοκλήρου από μια αυθαίρετη και παγκόσμιας εμβέλειας εξωπολιτική εξουσία δυνάμεων του κεφαλαίου και της κερδοσκοπίας.

Το 1973 ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ, γερμανοεβραϊκής καταγωγής, αναθέτει στον Πολωνοεβραίο καθηγητή Ζμπίγκνιου Μπρεζίνσκι να διοργανώσει ένα κλαμπ κορυφαίων πολιτικών και επιχειρηματιών από την ΗΠΑ, την Ιαπωνία και την Ευρωπαϊκή Ένωση για να ενισχύσει τη συνεργασία μεταξύ των τριών αυτών πόλων. Έτσι, δημιουργήθηκε η Τριμερής Επιτροπή (Trilateral Commission), της οποίας τα 300 και πλέον μέλη και οι προσκεκλημένοι τους συναντώνται εναλλάξ μια φορά τον χρόνο στις ΗΠΑ, στην Ιαπωνία και την Ευρώπη. Η συνάντηση στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 1999 στην Αθήνα. 
Μέλη της από την Ελλάδα είναι ο Στέλιος Αργυρός (ευρωβουλευτής και πρώην πρόεδρος του ΣΕΒ), ο Παναγής Βουρλούμης (πρώην στέλεχος τηςAlphaBank και νυν ιδιοκτήτης εταιρείας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών), ο Αλέξης Παπαχελάς (δημοσιογράφος), ο Λουκάς Παπαδήμος (νυν Πρωθυπουργός) και πολλοί άλλοι. Από τον διεθνή χώρο εξέχουσα θέση κατέχουν οι πρώην πρόεδροι των ΗΠΑ Τζορτζ Μπους (προσωπικός φίλος της οικογένειας Μητσοτάκη) και Μπιλ Κλίντον, ο Χένρυ Κίσινγκερ κ.α.
Επίσης, το 1973, ο Χένρυ Κίσινγκερ αναθέτει στον ίδιο άνθρωπο, τονΖμπίγκνιου Μπρεζίνσκι, να υλοποιήσει επί χάρτου την εξάπλωση της παγκοσμιοποιήσεως. Το Σεπτέμβριο του 1994, ο Χένρυ Κίσινγκερ σε ομιλία κατά την βράβευσή του από προσωπικότητες του επιχειρηματικού κόσμου των ΗΠΑ στην Ουάσιγκτον, μεταξύ των άλλων είπε για την Ελλάδα: «Ο Ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι΄ αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε, ίσως να συνετισθεί. Εννοώ, δηλαδή, να πλήξουμε την γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητα του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει για να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ».
Ρόλο αντίστοιχο με την τριμερή επιτροπή στο διεθνές στερέωμα παίζει ηλέσχη Bilderberg. Η συγκεκριμένη λέσχη είναι ένα ανεπίσημο, ετήσιο, μυστικό, αμαρτωλό, διατλαντικό club που συνεδριάζει μια φορά τον χρόνο σε πολυτελή ξενοδοχεία και θέρετρα στην Ευρώπη και μια φορά κάθε τέσσερα χρόνια στις Η.Π.Α ή τον Καναδά. Μετέχουν περί τα 120 με 140 άτομα και οι συμμετέχοντες είναι η παγκόσμια επίκαιρη ελίτ πολιτικών (μεταξύ άλλων όλοι οι Γενικοί Γραμματείς του ΝΑΤΟ), επιχειρηματιών (μεταξύ άλλων εκπρόσωποιεταιρειών πετρελαίου και παραγωγής όπλων), τραπεζιτών και δημοσιογράφων. Έτσι, η συμμετοχή όλων των παραπάνω γίνεται με αυστηρά προσωπική πρόσκληση. Εκεί, καθορίζεται η παγκόσμια κοινωνικο-οικονομική πολιτική υπέρ των συμφερόντων των τοκογλυφικών και κερδοσκοπικών οργανισμών της διεθνούς αγοράς και εις βάρος των λαών του κόσμου με ταυτόχρονη ποδηγέτηση της Δημοκρατίας.
Γίνεται, δηλαδή, εξαγορά συνειδήσεων προς όφελος της παγκόσμιας εξωπολιτικής εξουσίας με αντάλλαγμα την προσωπική ανέλιξη των συμμετεχόντων και ταυτόχρονα την μελλοντική εγκαθίδρυση της Παγκόσμιας Κυβέρνησης που θα εφαρμόσει την Παγκόσμια Δικτατορία του κεφαλαίου. Εξαθλιώνοντας έτσι τους λαούς της γης και επαναφέροντας τις κοινωνίες στην ευημερία των πολύ ολίγων και την πενία των πολλών. Οι συμμετέχοντες απαγορεύεται να μιλήσουν σε ΜΜΕ ή σε ιδιώτες και αποφεύγουν οποιαδήποτε αναφορά σε ό,τι έχει σχέση με τις συνεδριάσεις. Ακόμα, “αρνούνται” έστω και την συμμετοχή τους σε συνεδριάσεις. Επιπρόσθετα, απαγορεύεται να ενημερώσουν τα Κοινοβούλια των χωρών τους, εάν είναι πολιτικοί. Δηλαδή, συνωμοτούν πολλές φορές και εναντίον των συμφερόντων της πατρίδος τους μπρος στην πιστή εφαρμογή των αποφάσεων της κάθε διασκέψεως της λέσχης. Παράλληλα, κανένας ρεπόρτερ δεν προσκαλείται εντός των συνεδριάσεων της λέσχης και παρόλο που καταγράφονται πρακτικά δεν σημειώνονται ονόματα και δεν δημοσιοποιείται απολύτως τίποτε. Αποφασίζουν δηλαδή για το μέλλον του κόσμου, χωρίς να μας ενημερώνουν. Όλοι οι συμμετέχοντες πολιτικοί σ΄αυτές τις συνεδρίες αναρριχήθηκαν ακολούθως στα ύψιστα αξιώματα στις χώρες τους (βλέπε Παπαδήμος). Τακτικά μέλη όλων αυτών των συνεδρίων κατά καιρούς οι «περίεργοι», Κίσσιγκερ, Κλίντον, Ντ΄ Εστέν, Πρόντι, Χόλμπρουκ, Πέρλ, Γούλφοβιτς, Ροκφέλερ. Επιπροσθέτως, ο «φίλος» και τακτικός συνομιλητής του Γιώργου Παπανδρέου, ο διεθνιστής Σόρος κ.α. Αξίζει τον κόπο να αναφέρουμε κάποιες τακτικές Ελληνικές πολιτικές συμμετοχές της λέσχης Bilderberg και φρεσκάροντας τη μνήμη μας να αναλογισθούμε ποια αξιώματα είχαν μετέπειτα στην Ελληνική πολιτική σκηνή και τι ακριβώς διαχειρίστηκαν από τις θέσεις τους, επιβάλλοντας το αποτέλεσμα στον Ελληνικό λαό. Γιώργος Παπανδρέου (4), Θεόδωρος Πάγκαλος (3), Άννα Διαμαντοπούλου (3), Γιώργος Αλογοσκούφης (3), Κώστας Καραμανλής, Ντόρα Μπακογιάννη, Ευάγγελος Βενιζέλος, Θάνος Βερέμης, Ευθύμιος Χριστοδούλου, Γεράσιμος Αρσένης, Στέφανος Μάνος, Ανδρέας Ανδριανόπουλος κ.α. Επίσης, αξιοπρόσεκτη η συμμετοχή του μόνου ‘Έλληνα δημοσιογράφου, Αλέξη Παπαχελά, σε συνεδριάσεις της Λέσχης το 2002 και το 2008.
Έτσι, όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις των πέντε Ηπείρων, υπηρετούν τις πολιτικές που χαράζει η τριμερής επιτροπή και η λέσχη Bilderberg που είναι συνωμοτικές οργανώσεις επιβολής της παγκόσμιας νέας τάξης..
Σε αυτές τις δύσκολες ώρες, λοιπόν, για τον τόπο μας και μετά τον φυσιολογικό πολιτικό θάνατο του Γιώργου Παπανδρέου, έπρεπε να ηγηθεί της κυβέρνησης ένας άνθρωπος των αγορών και των δανειστών μας, προκειμένου να εγγυηθεί την είσπραξη των χρεών μας από τους τοκογλύφους κερδοσκόπους με την περεταίρω εξαθλίωση του λαού μας και την ολοκληρωτική απεμπόληση των κυριαρχικών δικαιωμάτων μας. Ο κ. Παπαδήμος εξαγόρασε από την παγκόσμια ελίτ, την πρωθυπουργία της χώρας λόγω της προσφοράς του στο διεθνές σύστημα, ως οικονομικός εμπειρογνώμων στην Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ από το 1980, ως οικονομικός σύμβουλος της Τράπεζας της Ελλάδος (1985 – 1993) και ως υποδιοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος από το 1993. Από τον επόμενο χρόνο, διοικητής της Τράπεζας παραμένοντας μέχρι το 2002, ως αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, θέση από την οποία αποχώρησε το 2010. Ο άνθρωπος αυτός δεν είναι τυχαίος. Δεν είχε καταλάβει τίποτε, ως διοικητής τηςΤράπεζας της Ελλάδος, την περίοδο 1999-2001, για το μεγαλύτερο οικονομικό σκάνδαλο όλων των αιώνων που συντελέσθηκε στο χρηματιστήριο; Δεν συνέβαλε στην παραποίηση των δημοσιονομικών στοιχείων της Ελλάδος από την Goldman Sachs, για να καλυφθεί μέρος του χρέους της Ελλάδας, ούτως ώστε να μπορέσει έτσι με ψεύτικα στοιχεία (δημιουργική λογιστική) να μπει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη (όπως αναφέρει σε προχθεσινό της φύλο η γαλλική εφημερίδα Le Monde);
Εν όψει, λοιπόν, της ψήφου εμπιστοσύνης που ζητά η Κυβέρνηση Παπαδήμου από την Ελληνική Βουλή, όλοι εμείς θα πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε, πως στις ημέρες μας είναι σε εξέλιξη μια παγκόσμιας εμβέλειας πειρατεία που την ακολουθούν πιστά όλοι οι συμμετέχοντες στις διεργασίες των συνεδρίων αυτών των λεσχών. Προσπαθούν να μας πείσουν, πως η διεθνής κρίση είναι οικονομική και χρηματοπιστωτική, ενώ όλοι αυτοί γνωρίζουν πολύ καλά, ότι η κρίση είναι κοινωνικο-πολιτική και οι ίδιοι την προκαλούν σκόπιμα. Η πλήρης κατάργηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του εργατικού δικαίου του κοινωνικού κράτους μέσω μιας μορφής αχαλίνωτου καπιταλισμού, ο πλήρης εξευτελισμός των θεσμών, η εξαφάνιση του πολιτισμού και της Ιστορίας των κρατών, η προβληματική παιδεία, η ανύπαρκτη πρόνοια, η άκρως υποβαθμισμένη υγεία, είναι το σχέδιό τους. Σχέδιο που όταν υλοποιηθεί θα εγκαθιδρύσει την παγκόσμια Κυβέρνηση του τρόμου.
Στην Ελλάδα, ο Ελληνικός λαός πλέον γνωρίζει πολύ καλά τους υπευθύνους της βίαιης κατακρεούργησης των κατακτημένων με την εργασία δικαιωμάτων τους και τους βιαστές της διατάραξης της ζωής τους με την ταυτόχρονη αφαίρεση οραμάτων από την νεολαία της πατρίδος μας. Η ημέρα που όλοι αυτοί, πολιτικοί, δημοσιογράφοι, συνδικαλιστές, καρτέλ της αγοράς και γενικά όλοι οι βολεμένοι από αυτό το σάπιο πολιτικό σύστημα, θα απολογηθούν και θα λογοδοτήσουν στον Ελληνικό λαό, είναι πολύ κοντά.
Μέχρι τότε, μέλημα δικό μας μέσα από αγώνες είναι η προσπάθεια διάλυσης του σάπιου πολιτικού κατεστημένου της πατρίδος μας που επέφερε όλα τα παραπάνω και η δημιουργία νέων δεδομένων με βάση τις αρχές αξιών και δομών μιας σωστής και υγιούς δημοκρατίας.
Απαίτηση όλου του Ελληνικού λαού, όταν επιτέλους γίνουν εκλογές, θα πρέπει να είναι η δημιουργία νέου Συντάγματος από Συντακτική Εθνοσυνέλευση και όχι από την Βουλή, αλλά και Συνταγματικού δικαστηρίου εκλεγμένο από το λαό, για να δημιουργήσει θωράκιση των θεσμών, ώστε να μην παραβιάζονται από τα όποια λαμόγια της πολιτικής σκηνής του παραλόγου.
Παναγιώτης Αποστόλου – Οικονομολόγος (egerssi@otenet.gr)
gdailynews

Η μασονία στην πολιτική της χώρας στην εξ. πολιτική, στον στρατό στην παιδεία, στην οικονομία, αποδίδει τους καρπούς της σε βάρος του ελληνορθόδοξου λαού


Η μασονία στην πολιτική της χώρας στην εξ. πολιτική, στον στρατό στην παιδεία, στην οικονομία, αποδίδει τους καρπούς της σε βάρος του ελληνορθόδοξου λαού

Ι.Μ.Πειραιώς: Ψήφισμα για "Μασόνια και Νέα Τάξη" > Της ομηγύρεως όσων συμμετείχαν στην Ημερίδα της 29ης Νοεμβρίου 2009 με θέμα· «Μασονία και Νέα Τάξη, Σχέσεις του Τεκτονισμού με το Χριστιανισμό, την Πολιτική και τη Δημοκρατία», που πραγματοποιήθηκε, υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, από την εφημερίδα «Χριστιανική» στο κινηματοθέατρο Αττικόν, έναντι του Ιερού Ναού του Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης. Η Ημερίδα, λόγω του θέματος, αφιερώθηκε στους μακαριστούς αρχιμανδρίτη Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και τον Νικόλαο Ψαρουδάκη, ιδρυτή της Χριστιανικής Δημοκρατίας, οι οποίοι με τα βιβλία τους αποκάλυψαν τον αντιχριστιανικό και αντιδημοκρατικό χαρακτήρα της Μασονίας. 

Γιατί τώρα η εκδήλωση; 
Σημαντικά γεγονότα διεθνούς και εθνικού επιπέδου επαναφέρουν στην επικαιρότητα το ρόλο Οργανώσεων που λειτουργούν κατά τρόπο μυστικό και συνωμοτικό και τελευταίως εντατικοποιούν την δράση τους με βασικούς στόχους· 

- Την πολιτιστική ισοπέδωση των λαών με κύρια μέσα τον θρησκευτικό συγκρητισμό και την απαξίωση παραδοσιακών αρχών, θεσμών και ιδανικών, πάγιες επιδιώξεις της Μασονίας και των παραφυάδων της (Βλέπε απόφασιν Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για αφαίρεση του Τιμίου Σταυρού από τα Σχολεία, πολεμική κατά του μαθήματος των θρησκευτικών, απαγόρευση προσευχής κ.α.). 
- Την παγκοσμιοποίηση σ' όλους τους τομείς, με κατάληξη την διακυβέρνηση των λαών μέσω μιας παγκόσμιας υπερκυβέρνησης-δικτατορίας. Στόχος που προβλέπεται και από την Συνθήκη της Λισαβώνας και προωθείται συστηματικά από την Λέσχη Μπίλντεμπεργκ, την Τεκτονική Εταιρεία, των Ιλλουμινάτι, την Τριμερή κ.α. Ετσι· 
Η Λεσχη Μπίλντεμπεργκ έχει συνεδριάσει δύο φορές τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας, στην Βουλιαγμένη Αττικής.
Η Τεκτονική Εταιερεία Ιλλουμινάτι του Λονδίνου, που απροκάλυπτα διακηρύσσει ότι έχει ως βασικό στόχο της τον σχηματισμό μιας παγκόσμιας υπερκυβέρνησης, προσφάτως είχε συνεδριάσει στην Αθήνα προγραμματίζοντας την ίδρυση παραρτημάτων της στην Ελλάδα. 

Στο πρώτο λιμάνι της χώρας λειτουργούν ήδη δεκαπέντε Μασονικές Στοές! 


Για την ιμπεριαλιστική πολιτιστική αυτή επίθεση της Μασονίας και των παραφυάδων της εναντίον του Πειραιώς και γενικότερα της Πατρίδος μας ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ αντέταξε ευθύς εξ' αρχής σθεναρά αντίσταση, με δηλώσεις και αρθρογραφία. 

Ταυτόχρονα η εφημερίδα «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ», η οποία ιδρύθηκε πριν 56 χρόνια από τον αείμνηστο Νικόλαο Ψαρουδάκη, συνεπή αγωνιστή και συστηματικό πολέμιο του Τεκτονισμού και όλων των αντιχριστιανικών οργανώσεων, εκτίμησε ότι στη σημερινή συγκυρία είναι αναγκαία η προς τούτο υπεύθυνη ενημέρωση του ελληνικού λαού, από την Πνευματική Ηγεσία του τόπου και ιδιαιτέρως από την ποιμαίνουσα Εκκλησία μας και οργάνωσε, υπό την αιγίδα της Ι. Μητροπόλεως Πειραιώς, την Ημερίδα «Μασονία και Νεα Ταξη» ως μια πρώτη και επίκαιρη συμβολή στον αναγκαίο αγώνα της ενημέρωσης. 

Το Ψήφισμα έχει ως εξής· 
Α. Σημερα, την 29 Νοεμβρίου 2009, ημέρα Κυριακή, όσοι συμμετείχαμε στην Ημερίδα με θέμα· «Μασονία και Νέα Τάξη, Σχέσεις του Τεκτονισμού με το Χριστιανισμό, την πολιτική και τη Δημοκρατία», αφού ακούσαμε τις εισηγήσεις του πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Μεταλληνού, ομότιμου καθηγητού της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνῶν, του κ. Εμμανουήλ Μηλιαράκη, δημοσιογράφου και προέδρου της «Χριστιανικής Δημοκρατίας» και του κ. Κωστα Τσαρούχα, δημοσιογράφου και συγγραφέα, καθώς επίσης το χαιρετισμό του σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ και, τέλος, τις απαντήσεις των εισηγητών σε ερωτήσεις των ακροατών, αποδεχόμαστε τις ακόλουθες εκτιμήσεις και προβαίνουμε στις εν συνεχεία προτάσεις προς την Ιερά Συνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος και την Ελληνική Πολιτεία καθώς και την ανεξάρτητη Δικαστική Εξουσία, που εποπτεύει την τήρηση του Συντάγματος και των νόμων της Δημοκρατίας. 
Β. Αφορμώμενοι από την Ορθόδοξη Παράδοσή μας και το σεβασμό στην ελευθερία των προσώπων καθώς και από το αίτημα της διαφάνειας και της ισονομίας κατά τη λειτουργία των θεσμών της Δημοκρατίας και αποβλέποντας στην ειρηνική και δίκαιη προαγωγή της κοινωνικής ζωής των Ελλήνων προβαίνουμε στις εξής διαπιστώσεις· 


1. Η Μασονία η άλλως Τεκτονισμός η Ελευθεροτεκτονισμός εξακολουθεί να λειτουργεί και να δρα μυστικά και μάλιστα συνωμοτικά, τόσο στην ελληνική κοινωνία όσο και σε πολλές χώρες του εξωτερικού και, παρά τις αντιφάσεις και αλληλοσυγκρούσεις μεταξύ διαφόρων μασόνων η Μασονικών Στοών, οι μασόνοι έχουν γενικά κοινά βασικά χαρακτηριστικά, που τα επιβεβαιώνουν τόσο τα Τυπικά και Καταστατικά τους κείμενα και οι δημοσιεύσεις τους σε περιοδικά της Μασονίας, όσο και οι δράσεις τους με αφορμή θρησκευτικά η ιδεολογικά, εθνικά, πολιτικά και κοινωνικά γεγονότα. Αυτά αποκάλυψαν τόσο οι εισηγήσεις των ομιλητών όσο και τα συγγράμματα συγγραφέων, όπως των μακαριστών αρχιμανδρίτου Επιφανίου Θεοδωροπούλου και Νικολάου Ψαρουδάκη, ιδρυτού της Χριστιανικής Δημοκρατίας και συγγραφέα πολλών αποκαλυπτικών βιβλίων κατά της Μασονίας. Σ αὐτούς προστίθενται πολλοί άλλοι αξιόλογοι και αγωνιστές κήρυκες και συγγραφείς κληρικοί και λαϊκοί. 
2. Θρησκευτική σκοπιά 
α. Η Μασονία, παρά τα λεγόμενα μερικών Διδασκάλων της Στοάς, για να αποκρύψουν το θρησκευτικό χαρακτήρα της μυστικής Εταιρείας η Ταγματος, είναι αναμφισβήτητα θρησκεία, φιλοδοξούσα να αποβεί υπερθρησκεία, και μάλιστα ξένη και αντίθετη και εχθρική στον Χριστιανισμό, τον οποίο συστηματικά υπονομεύει σε πολλά επίπεδα. 
Η Μασονία έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας θρησκείας, όπως απέδειξε η «Πράξις περί Μασονίας» της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος το 1933 καθώς και το εμπεριστατωμένο υπόμνημα του καθηγητή Π. Μπρατσιώτη και τα βιβλία του καθηγητή Π. Τρεμπέλα, καθώς επίσης και άλλων χριστιανών και ιδιαιτέρως του μακαριστού αρχιμανδρίτου Επιφανίου Θεοδωροπούλου (·πρόταση νέου «Θεού», του Μεγάλου Αρχιτέκτονα του Συμπαντος, Τυπικά θρησκευτικών τελετών, προσευχές, όρκοι, βωμοί, ναοί, λατρεία, ευλογίες, μυστήρια, σύμβολα, θρησκευτική ορολογία κ.λπ., κ.λπ.).
(βλ. = Επιφανίου Θεοδωροπούλου, 1965, Η Μασονία υπό το φως της αληθείας, εν Αθήναις, Εκδ. Πατμος). 

Εξάλλου, σε μασονικά κείμενα διαβάζουμε· 
β. Στο περιοδικό των μασόνων Πυθαγόρας - Γνώμων (1935), ο θεωρητικός της Μασονίας Α.Πάϊκ, κάτω από τον τίτλο «Το πιστεύω των Τεκτ.·» γράφει· 
«Ο Ελευθεροτεκτονισμός επιδιώκει την διάδοσιν μόνον του ιδικού του πιστεύω, καθ ὅ η παγκόσμιος θρησκεία διδάσκεται υπό της φύσεως και της λογικής. Αι Τεκτονικαί Στοαί δεν είναι Ναοί Ιουδαϊκοί η Μουσουλμανικοί η Χριστιανικοί. Ο Τεκτονισμός επαναλαμβάνει τας ηθικάς αρχάς όλων των θρησκειών... Απανθίζει εξ όλων των πιστεύω το καλόν»... (βλ. και Ν. Ψαρουδάκη, 1991, Μασονία· Η έχιδνα του Σιωνισμού, Αθήνα, Εκδ. Ορθ. Μετωπο, σελ. 116 - 7). 
γ. «Ο Μεγας του Συμπαντος Αρχιτέκτων είναι ο Μεγας ημών διδάσκαλος και ο αλάθητος νόμος, τον οποίον μας παρέδωσε, είναι εκείνος, σύμφωνα με τον οποίον εργαζόμεθα. Θρησκευτικαί συζητήσεις εν τη Στοά απαγορεύονται αυστηρώς, διότι οι τέκτονες ακολουθούμεν μόνον την γενικώς παραδεδεγμένην θρησκείαν, την θρησκείαν της Φυσεως» (περ. Πυθαγόρας - Γνώμων, 1935, σελ. 15).
δ. Στη Μασονική Εγκυκλοπαίδεια του Ν. Λασκαρη (με άδεια της Μ.· Στ.· της Ελλάδος και του Υ.Σ. του 33ου βαθμού) γράφονται στο λήμμα «Θρησκεία και ο Τεκτονισμός»· Η Τεκτονική Θρησκεία δεν κάνει διακρίσεις... Ο Τεκτονισμός δεν είναι Ιουδαϊσμός... Δεν είναι ούτε Χριστιανισμός... Η θρησκεία του Τεκτονισμού είναι η γενική θρησκεία της φύσεως και της πρωταρχικής αποκαλύψεως... Αποτελεῖ όμως αναμφισβητήτως την πύλην, δια της οποίας εισάγονται οι πιστοί εις τον Ναόν της Θείας Αληθείας»! 
(βλ. Ν. Ψαρουδάκη, 1999, Λογοι διαλύσεως της Μασονίας, Μαρούσι, Εκδ. Ορθ. Μετωπο, σελ. 29). 
ε) Κατά τον Κ. Μελισσαρόπουλο, μασόνο 33ου βαθμού, στο βιβλίο του «Επτά Τεκτονικαί Ομιλίαι εις 18ον», ο Μ.Α.Τ.Σ. δεν είναι ο Θεός που δημιούργησε τον κόσμο εκ του μηδενός, όπως ο Χριστιανικός Θεός, αλλά πίσω από τον Αγγελο του Φωτός Ελβίς, το Πνεύμα του Πυρός, κρύβεται ο Φωσφόρος άγγελος, ο Εωσφόρος, ο Σατανάς, αφού ερμηνεύεται η Γενεσις σύμφωνα με αποκρυφιστικές δοξασίες, όπου αντιστρέφονται όλα στο όνομα της ελεύθερης σκέψης». (βλ. Ν. Ψαρουδάκης, 1999, ο.π., σελ. 32 - 35) 
στ. Οι Γαλλοι μασόνοι φαίνεται προχωρούν περισσότερο. Το 1875 κατά τη σύνταξη του νέου Συντάγματος και του Γεν. Κανονισμού... πρότειναν αντί του (προσωπικού) Μ.Α.Τ.Σ. να γίνει αποδεκτή η ύπαρξις Αρχῆς Δημιουργού, οπότε (κατά τούς Αγγλους Μασόνους) γίνεται η ιδεολογία των μασόνων αθεϊστική.
ζ) Συμφωνα με τις «θεμελιώδεις διατάξεις της Μασονίας (Τεκτονικό Δελτίο, της Μ.Σ. της Ελλάδος, τ. 74 - 5/1967), σελ. 281 - 89) που «είναι το δογματικό στήριγμα της μασονικής θρησκείας» (βλ. Ν.Ψ., ο.π. σελ. 37 - 39) καθιερώνεται ως Θεός της Μασονίας ο Εωσφόρος η Σατανάς η Διάβολος. 

Τα ανωτέρω θεωρούνται απαραβίαστα. 
Κατόπιν των ανωτέρω δεν συμβιβάζεται η ιδιότητα του χριστιανού και μάλιστα του Ορθοδόξου με την ιδιότητα του μασόνου, που ορκίζεται πι-στη στον Μ.Α.Τ.Σ., στα δόγματα και τα Τυπικά της Μασονίας. Αλλος ο Θεός των μασόνων με την ιδεολογία που εξασφαλίζει τούς ολίγους, τούς ταξικά συνασπισμένους με μυστικό τρόπο και όρκους και άλλος ο Θεός των χριστιανών, η Αγία Τριάδα, που αγκαλιάζει όλους τούς ανθρώπους, χωρίς διακρίσεις, με το πνεύμα της Αγάπης, που είναι ο ίδιος ο Θεός. 
Επομένως, όσοι χριστιανοί ασπάστηκαν τη Μασονία και όσοι μασόνοι νομίζουν ότι μπορούν συγχρόνως να είναι και Χριστιανοί και μάλιστα Ορθόδοξοι, πρέπει να διαφωτιστούν από την Εκκλησία, να μετανοήσουν και να κατανοήσουν πλήρως την επικίνδυνη τακτική της Μασονίας, δηλαδή της ηγεσίας των μασόνων, που κρατάει στο σκοτάδι τούς πρωτόβαθμους μασόνους και υπηρετεί τα διεθνή κέντρα του Σιωνισμού για την παγκόσμια εξουσία και την Πανθρησκεία, η οποία αντιστρατεύεται το Χριστιανισμό και εκφράζει το Διεθνή Σιωνισμό, που εξέπεσε στη θρησκεία του Εωσφόρου, όπως αποδεικνύει το Ταλμούδ, η Καμπάλα και η Ραβινική διδασκαλία. 
Επειδή, εξάλλου οι μασόνοι, σε κατάλληλες ευκαιρίες, για να προσελκύσουν μέλη και υποψήφια θύματα και να διαφημίσουν τη Μασονία, ισχυρίζονται, ίσως κάποτε ψευδώς, ότι κάποιοι ιεράρχες ανήκουν η ανήκαν στη Μασονία, γι αὐτό είναι αναγκαία η διαρρήδην αποκήρυξη της Μασονίας από κάθε ιεράρχη και από τη σύνολη Ιεραρχία, όπως έγινε και το 1933 το 1972, το 1986 και το 1996. 
Οπως, έγραψε ο μακαριστός Μητροπολίτης Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος, όσοι προσήλθαν στη Μασονία, είναι τραγικά πρόσωπα και θύματα μιας απάτης και η Εκκλησία οφείλει να τούς αναζητήσει, να τούς ανεύρει και να τούς σώσει από την πλάνη. 

3. Πολιτική και Δημοκρατική σκοπιά 
Επειδή η εκάστοτε μασονική ηγεσία ισχυρίζεται ότι είναι φιλανθρωπική οργάνωση και δεν ασχολείται η δεν επιδιώκει την πολιτική εξουσία, για να καθησυχάσει την κοινή γνώμη και να εξαπατήσει τούς αφελείς, ενώ στην πράξη συνήθως, με μυστικές συμμαχίες και διεθνείς εξαρτήσεις, επηρεάζει την πολιτική ζωη από τα παρασκήνια, το χρέος όλων των πολιτών και ιδιαίτερα των χριστιανών είναι να αποκαλύψουν τα τεκταινόμενα, που υπονομεύουν τη Δημοκρατία και την Ανεξαρτησία της χώρας. 
Η πολιτική όμως δραστηριότητα των Ελλήνων, που γίνεται σύμφωνα με τούς δημοκρατικούς θεσμούς και αποβλέπει στην πρόοδο και τη δικαιοσύνη στην ελληνική κοινωνία, είναι ευκτέα, γιατί διεξάγεται με διαφάνεια και διευκολύνει τον πολιτικό διάλογο, που ευνοούν την κοινωνική συνοχή. 
Πάντως η σχέση της Μασονίας και της Πολιτικής είναι στενή. Εξάλλου, υπάρχουν και κλάδοι της Μασονίας που διαψεύδουν, όσους μασόνους ισχυρίζονται ότι δεν επιδιώκουν την πολιτική. Ιδιαίτερα οι Στοές του Γαλλικού δόγματος, οι Ιλλουμινάτοι, η Λεσχη Μπίλντερμπεργκ και άλλοι αποκαλύπτουν τούς πολιτικούς τους στόχους. 
Εμμεσα η άμεσα φαίνεται ότι οι μασόνοι υπηρετούν τα συμφέροντα των πλουτοκρατιών της μιας η άλλης φατρίας και όχι του λαού ολοκλήρου. 
Η απόδειξη της πολιτικής δράσης των μασόνων προκύπτει από πλήθος γεγονότα, κάποτε με εγκληματικούς σκοπούς, ασυμβίβαστους με την εθνική ανεξαρτησία. 
Το σκάνδαλο της Ιταλικής Στοάς Ρ-2 το 1981, που συμμετείχε, σε συνεργασία με την Μαφία την Τράπεζα του Βατικανού και την αμερικανική Σ.Ι.Α., στην ανατροπή της Ιταλικής Δημοκρατίας και τη διακυβέρνηση της χώρας με προεδρικό καθεστώς μασονικού χαρακτήρα και αμερικανική εξάρτηση. Εξάλλου, το οικονομικό σκάνδαλο της Ρ-2 ήτον τεράστιο, αφού η Στοά με μέλη της είχε διεισδύσει σε καίριους τομείς της Κυβέρνησης και της δημόσιας διοίκησης, ώστε να υπονομεύει το δημόσιο συμφέρον. Ενδεικτικά αναφέρουμε σχετικά έργα και δημοσιεύματα· 

Ν. Ψαρουδάκης, 1991, Μασονία· Η έχιδνα του Σιωνισμού, Αθήνα, Εκδ. Ορθ. Μετωπο σελ. 90 - 98. 
- Κ. Τσαρούχα, 2004, Η Μασονία στην Ελλάδα, Αθήνα, Εκδ. - Ελλ. Γράμματα,
Πλήθος άρθρων των εφημερίδων Ελευθεροτυπία, Τα Νεα, Το Βήμα, Απογευματινή Ακρόπολις, Αυριανή, Χριστιανική και άλλες κατά την περίοδο Μαΐου - Ιουνίου 1981. 
Η Μασονία συσπειρώνοντας φιλόδοξους ανθρώπους μέσα στις μυστικές Στοές της για να επιτύχουν τη μασονική αλληλεγγύη, καλλιεργεί το αντιδημοκρατικό πνεύμα, υπονομεύοντας την ισορροπία της Δημοκρατίας αλλά και σε περιόδους κρίσιμες την Εθνική Ασφάλεια, ώστε να προκαλεί κάθε ελεύθερο πολίτη και κάθε χριστιανό, που εκτιμά τούς αγώνες και τις θυσίες του ελληνικού λαού για την πίστη και την πατρίδα. 
Για την απόδειξη των ανωτέρω αναφέρουμε μερικά αντιδημοκρατικά χαρακτηριστικά της Μασονίας. 
α) Είναι μυστική συνωμοτική οργάνωση μιας ολιγαρχικής ελίτ, που συνάπτει συμμαχία συμφερόντων με στόχο την εξουσία εις βάρος των άλλων πολιτών. 
β) Διακρίνει «καθαρούς και εκλεκτούς μασόνους» και «βεβήλους» με ρατσιστικό τρόπο, όπως χαρακτηρίζονται οι εκτός Στοάς. 
γ) Αποκλείει από τούς κόλπους της τούς οικονομικά ασθενείς, τούς αγρότες, τούς εργάτες και τούς μαύρους. Είναι κατ ἀρχάς ρατσιστική συμμαχία των λευκών αστών. 
δ) Συνδέθηκε με την Αγγλική κυρίως Αποικιοκρατία, το οικονομικοπολιτικό πραξικόπημα - σκάνδαλο της Ιταλικῆς Στοάς P-2 και το σύγχρονο Ιμπεριαλισμό (βλ. Μ.Μ.Ε. του 1981). 
ε) Οι μισοί, περίπου, πραξικοπηματίες της Χούντας και μέλη των Κυβερνήσεων της Δικτατορίας ήταν μασόνοι. 
στ) Η μασονική δράση για τη λήψη αποφάσεων είναι αυστηρά ιεραρχική, όπου οι χαμηλόβαθμοι μασόνοι αγνοούν τα μυστικά και δεν ελέγχουν τούς υψηλόβαθμους, που επιβάλλονται εκ των άνω, ασκώντας και με απειλές το νόμο της σιωπής. 
ζ) Η Μασονία έχει στενές σχέσεις με Στοές του Εξωτερικοῦ, κυρίως της Αγγλίας και των ΗΠΑ, και εξαρτάται από σιωνιστικά διεθνή κέντρα του ιμπεριαλισμού και της παγκοσμιοποίησης ανεξέλεγκτα. 
η) Μεσα στις Στοές επιβάλλεται προληπτική λογοκρισία και απαγορεύεται η ελευθερία της εκφράσεως για πολιτικά η θρησκευτικά θέματα, αν και η Μασονία καυχάται για την ελευθερία της έρευνας της αλήθειας και για το πνεύμα του Διαφωτισμού. 
θ) Η Μασονία καταδυναστεύει την ελεύθερη συνείδηση, επιβάλλοντας φρικτούς όρκους, αδιαφορώντας για την αξιοπρέπεια των προσώπων, που απειλεί ακόμα και με κίνδυνο της ζωής τους. 
ι) Γενικά η Μασονία αντιστρατεύεται πλήρως στη διαφάνεια, που αποτελεί πρωταρχικό χαρακτηριστικό της Δημοκρατίας η οποία απαιτεί φως, πειθώ λόγου, ανιδιοτέλεια και παρρησία, τα οποία ενισχύουν την ισοπολιτεία και την αξιοκρατία. 
ια) Τελος, συνέπεια των ανωτέρω, οι σκοποί, η δομή και οι μέθοδοι της Μασονίας αντιστρατεύονται σε συγκεκριμένα άρθρα του Συντάγματος. Διαπρεπείς δικαστικοί και νομικοί διακήρυξαν το ασυμβίβαστο της ιδιότητας του δικαστή και της ιδιότητας του μασόνου, που θέτουν υπεράνω όλων την υπακοή τους στα μασονικά Συντάγματα. 

Π ρ ο τ α σ ε ι ς : 
- Για τούς παραπάνω λόγους προτείνουμε στην Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία και το Οικουμενικό Πατριαρχείο να ανανεώσουν την καταδίκη της Μασονίας, ενημερώνοντας τον ελληνικό λαο και γενικά τούς χριστιανούς για την απάτη και τούς πραγματικούς σκοπούς και τις μεθόδους της Μασονίας, στα πλαίσια της Ελληνικῆς Πολιτείας και σε διεθνές επίπεδο. 
- Επίσης, καλούμε την Πολιτεία και την ανεξάρτητη Δικαστική Εξουσία να ελέγξουν την εφαρμογή του Συντάγματος και των νόμων εκ μέρους των Μασονικών Στοών, θωρακίζοντας τη Δημοκρατία και προφυλάσσοντας την Εθνική Ανεξαρτησία, από μυστικές και ανεξέλεγκτες δυνάμεις και συμφέροντα που εξαρτώνται από κέντρα του εξωτερικού. 
- Ιδιαιτέρως ζητούμε την διάλυση του Τεκτονικού Ιδρύματος γιατί· 

α) Εχει παρεκκλίνει του σκοπού του και εξαπατά το κράτος αφού ιδρύθηκε με σκοπό «την ευόδωσιν έργων ευποιΐας, ιδία δια περιθάλψεως ενδεών και μορφώσεως απόρων παίδων», αλλά έχει κύριο έργο του την ίδρυση, λειτουργία και συντήρηση Μασονικών Στοών και την προώθηση της λατρείας του ΜΑΤΣ. 
β) Το Τεκτονικό Ιδρυμα πραγματοποιεί μυήσεις και εμφανίζεται ως δήθεν Σωματείο ενώ νομικώς είναι ανύπαρκτο χωρίς δικαστική αναγνώριση. 
Για όλα τα παραπάνω έχομε στη διάθεση κάθε Αρχής φάκελλο αδιάσειστων στοιχείων για την αντισυνταγματική και παράνομη λειτουργία του Τεκτονικού Ιδρύματος. 


+ O ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ


ΠΡΩΤΟΠΡ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ, ΟΜ. ΚΑΘΗΓ. ΠΑΝΕΠΙΣΤ. ΑΘΗΝΩΝ

ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΛΙΑΡΑΚΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΕΑ

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

ΕΓΓΡΑΦΟ TOY STATE DEPARTMENT[1961]ΠΩΣ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ


ΕΓΓΡΑΦΟ TOY STATE DEPARTMENT[1961]ΠΩΣ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ


 

AYTO EINAI ENA ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ TOY STATE DEPARTMENT TOY 1961.. 

ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ   ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΗΦΘΗΚΑΝ ΤΟΤΕ  ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΑΦΟΠΛΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ[ΠΙΘΑΝΟΤΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΟΗΕ]..

ΤΑ ΕΘΝΗ ΚΡΑΤΗ ΧΑΝΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΒΡΑΧΙΟΝΑ ΤΟΥ ΟΗΕ [ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΝΑΤΟ] ΚΑΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΘΑ... ΕΞΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΣΥΡΡΑΞΕΙΣ

Freedom From War

The United States Program
for General and Complete
Disarmament in a Peaceful
World


U.S. DEPARTMENT OF STATE
DEPARTMENT OF STATE PUBLICATION 7277
Disarmament Series 5
Released September 1961
Office of Public Services
BUREAU OF PUBLIC AFFAIRS
For sale by the Superintendent of Documents, U.S. Government
Printing Office, Washington 25, D.C. – Price 15 cents
INTRODUCTION
The revolutionary development of modern weapons within a world divided by serious ideological differences has produced a crisis in human history. In order to overcome the danger of nuclear war now confronting mankind, the United States has introduced at the Sixteenth General Assembly of the United Nations a Program for General and Complete Disarmament in a Peaceful World.
This new program provides for the progressive reduction of the war-making capabilities of nations and the simultaneous strengthening of international institutions to settle disputes and maintain the peace. It sets forth a series of comprehensive measures which can and should be taken in order to bring about a world in which there will be freedom from war and security for all states. It is based on three principles deemed essential to the achievement of practical progress in the disarmament field:
First, there must be immediate disarmament action:
A strenuous and uninterrupted effort must be made toward the goal of general and complete disarmament; at the same time, it is important that specific measures be put into effect as soon as possible.
Second, all disarmament obligations must be subject to effective international controls:
The control organization must have the manpower, facilities, and effectiveness to assure that limitations or reductions take place as agreed. It must also be able to certify to all states that retained forces and armaments do not exceed those permitted at any stage of the disarmament process.
Third, adequate peace-keeping machinery must be established:
There is an inseparable relationship between the scaling down of national armaments on the one hand and the building up of international peace-keeping machinery and institutions on the other. Nations are unlikely to shed their means of self-protection in the absence of alternative ways to safeguard their legitimate interests. This can only be achieved through the progressive strengthening of international institutions under the United Nations and by creating a United Nations Peace Force to enforce the peace as the disarmament process proceeds.
There follows a summary of the principal provisions of the United States Program for General and Complete Disarmament in a Peaceful World. The full text of the program is contained in an appendix to this pamphlet.

FREEDOM FROM WAR

THE UNITED STATES PROGRAM
FOR GENERAL AND COMPLETE DISARMAMENT
IN A PEACEFUL WORLD

SUMMARY

DISARMAMENT GOAL AND OBJECTIVES

The over-all goal of the United States is a free, secure, and peaceful world of independent states adhering to common standards of justice and international conduct and subjecting the use of force to the rule of law; a world which has achieved general and complete disarmament under effective international control; and a world in which adjustment to change takes place in accordance with the principles of the United Nations.
In order to make possible the achievement of that goal, the program sets forth the following specific objectives toward which nations should direct their efforts:
  • The disbanding of all national armed forces and the prohibition of their reestablishment in any form whatsoever other than those required to preserve internal order and for contributions to a United Nations Peace Force;
  • The elimination from national arsenals of all armaments, including all weapons of mass destruction and the means for their delivery, other than those required for a United Nations Peace Force and for maintaining internal order;
  • The institution of effective means for the enforcement of international agreements, for the settlement of disputes, and for the maintenance of peace in accordance with the principles of the United Nations;
  • The establishment and effective operation of an International Disarmament Organization within the framework of the United Nations to insure compliance at all times with all disarmament obligations.

TASK OF NEGOTIATING STATES

The negotiating states are called upon to develop the program into a detailed plan for general and complete disarmament and to continue their efforts without interruption until the whole program has been achieved. To this end, they are to seek the widest possible area of agreement at the earliest possible date. At the same time, and without prejudice to progress on the disarmament program, they are to seek agreement on those immediate measures that would contribute to the common security of nations and that could facilitate and form part of the total program.

GOVERNING PRINCIPLES

The program sets forth a series of general principles to guide the negotiating states in their work. These make clear that:
  • As states relinquish their arms, the United Nations must be progressively strengthened in order to improve its capacity to assure international security and the peaceful settlement of disputes;
  • Disarmament must proceed as rapidly as possible, until it is completed, in stages containing balanced, phased, and safeguarded measures;
  • Each measure and stage should be carried out in an agreed period of time, with transition from one stage to the next to take place as soon as all measures in the preceding stage have been carried out and verified and as soon as necessary arrangements for verification of the next stage have been made;
  • Inspection and verification must establish both that nations carry out scheduled limitations or reductions and that they do not retain armed forces and armaments in excess of those permitted at any stage of the disarmament process; and
  • Disarmament must take place in a manner that will not affect adversely the security of any state.

DISARMAMENT STAGES

The program provides for progressive disarmament steps to take place in three stages and for the simultaneous strengthening of international institutions.
FIRST STAGE
The first stage contains measures which would significantly reduce the capabilities of nations to wage aggressive war. Implementation of this stage would mean that:
  • The nuclear threat would be reduced:
    All states would have adhered to a treaty effectively prohibiting the testing of nuclear weapons.
    The production of fissionable materials for use in weapons would be stopped and quantities of such materials from past production would be converted to non-weapons uses.
    States owning nuclear weapons would not relinquish control of such weapons to any nation not owning them and would not transmit to any such nation information or material necessary for their manufacture.
    States not owning nuclear weapons would not manufacture them or attempt to obtain control of such weapons belonging to other states.
    A Commission of Experts would be established to report on the feasibility and means for the verified reduction and eventual elimination of nuclear weapons stockpiles.
  • Strategic delivery vehicles would be reduced:
    Strategic nuclear weapons delivery vehicles of specified categories and weapons designed to counter such vehicles would be reduced to agreed levels by equitable and balanced steps; their production would be discontinued or limited; their testing would be limited or halted.
  • Arms and armed forces would be reduced:
    The armed forces of the United States and the Soviet Union would be limited to 2.1 million men each (with appropriate levels not exceeding that amount for other militarily significant states); levels of armaments would be correspondingly reduced and their production would be limited.
    An Experts Commission would be established to examine and report on the feasibility and means of accomplishing verifiable reduction and eventual elimination of all chemical, biological and radiological weapons.
  • Peaceful use of outer space would be promoted:
    The placing in orbit or stationing in outer space of weapons capable of producing mass destruction would be prohibited.
    States would give advance notification of space vehicle and missile launchings.
  • U.N. peace-keeping powers would be strengthened:
    Measures would be taken to develop and strengthen United Nations arrangements for arbitration, for the development of international law, and for the establishment in Stage II of a permanent U.N. Peace Force.
  • An International Disarmament Organization would be established for effective verification of the disarmament program:
    Its functions would be expanded progressively as disarmament proceeds.
    It would certify to all states that agreed reductions have taken place and that retained forces and armaments do not exceed permitted levels.
    It would determine the transition from one stage to the next.
  • States would be committed to other measures to reduce international tension and to protect against the chance of war by accident, miscalculation, or surprise attack:
    States would be committed to refrain from the threat or use of any type of armed force contrary to the principles of the U.N. Charter and to refrain from indirect aggression and subversion against any country.
    A U.N. peace observation group would be available to investigate any situation which might constitute a threat to or breach of the peace.
    States would be committed to give advance notice of major military movements which might cause alarm; observation posts would be established to report on concentrations and movements of military forces.
SECOND STAGE
The second stage contains a series of measures which would bring within sight a world in which there would be freedom from war. Implementation of all measures in the second stage would mean:
  • Further substantial reductions in the armed forces, armaments, and military establishments of states, including strategic nuclear weapons delivery vehicles and countering weapons;
  • Further development of methods for the peaceful settlement of disputes under the United Nations;
  • Establishment of a permanent international peace force within the United Nations;
  • Depending on the findings of an Experts Commission, a halt in the production of chemical, bacteriological and radiological weapons and a reduction of existing stocks or their conversion to peaceful uses;
  • On the basis of the findings of an Experts Commission, a reduction of stocks of nuclear weapons;
  • The dismantling or the conversion to peaceful uses of certain military bases and facilities wherever located; and
  • The strengthening and enlargement of the International Disarmament Organization to enable it to verify the steps taken in Stage II and to determine the transition to Stage III.
THIRD STAGE
During the third stage of the program, the states of the world, building on the experience and confidence gained in successfully implementing the measures of the first two stages, would take final steps toward the goal of a world in which:
  • States would retain only those forces, non-nuclear armaments, and establishments required for the purpose of maintaining internal order; they would also support and provide agreed manpower for a U.N. Peace Force.
  • The U.N. Peace Force, equipped with agreed types and quantities of armaments, would be fully functioning.
  • The manufacture of armaments would be prohibited except for those of agreed types and quantities to be used by the U.N. Peace Force and those required to maintain internal order. All other armaments would be destroyed or converted to peaceful purposes.
  • The peace-keeping capabilities of the United Nations would be sufficiently strong and the obligations of all states under such arrangements sufficiently far-reaching as to assure peace and the just settlement of differences in a disarmed world.
Appendix

DECLARATION ON DISARMAMENT

THE UNITED STATES PROGRAM
FOR GENERAL AND COMPLETE DISARMAMENT
IN A PEACEFUL WORLD
The Nations of the world,
Conscious of the crisis in human history produced by the revolutionary development of modern weapons within a world divided by serious ideological differences;
Determined to save present and succeeding generations from the scourge of war and the dangers and burdens of the arms race and to create conditions in which all peoples can strive freely and peacefully to fulfill their basic aspirations;
Declare their goal to be: A free, secure, and peaceful world of independent states adhering to common standards of justice and international conduct and subjecting the use of force to the rule of law; a world where adjustment to change takes place in accordance with the principles of the United Nations; a world where there shall be a permanent state of general and complete disarmament under effective international control and where the resources of nations shall be devoted to man’s material, cultural, and spiritual advance;
Set forth as the objectives of a program of general and complete disarmament in a peaceful world:
(a) The disbanding of all national armed forces and the prohibition of their reestablishment in any form whatsoever other than those required to preserve internal order and for contributions to a United Nations Peace Force;
(b) The elimination from national arsenals of all armaments, including all weapons of mass destruction and the means for their delivery, other than those required for a United Nations Peace Force and for maintaining internal order;
(c) The establishment and effective operation of an International Disarmament Organization within the framework of the United Nations to ensure compliance at all times with all disarmament obligations;
(d) The institution of effective means for the enforcement of international agreements, for the settlement of disputes, and for the maintenance of peace in accordance with the principles of the United Nations.
Call on the negotiating states:
(a) To develop the outline program set forth below into an agreed plan for general and complete disarmament and to continue their efforts without interruption until the whole program has been achieved;
(b) To this end to seek to attain the widest possible area of agreement at the earliest possible date;
(c) Also to seek — without prejudice to progress on the disarmament program — agreement on those immediate measures that would contribute to the common security of nations and that could facilitate and form a part of that program.
Affirm that disarmament negotiations should be guided by the following principles:
(a) Disarmament shall take place as rapidly as possible until it is completed in stages containing balanced, phased and safeguarded measures, with each measure and stage to be carried out in an agreed period of time.
(b) Compliance with all disarmament obligations shall be effectively verified from their entry into force. Verification arrangements shall be instituted progressively and in such a manner as to verify not only that agreed limitations or reductions take place but also that retained armed forces and armaments do not exceed agreed levels at any stage.
(c) Disarmament shall take place in a manner that will not affect adversely the security of any state, whether or not a party to an international agreement or treaty.
(d) As states relinquish their arms, the United Nations shall be progressively strengthened in order to improve its capacity to assure international security and the peaceful settlement of differences as well as to facilitate the development of international cooperation in common tasks for the benefit of mankind.
(e) Transition from one stage of disarmament to the next shall take place as soon as all the measures in the preceding stage have been carried out and effective verification is continuing and as soon as the arrangements that have been agreed to be necessary for the next stage have been instituted.
Agree upon the following outline program for achieving general and complete disarmament:

STAGE I

A. To Establish an International Disarmament Organization:
(a) An International Disarmament Organization (IDO) shall be established within the framework of the United Nations upon entry into force of the agreement. Its functions shall be expanded progressively as required for the effective verification of the disarmament program.
(b) The IDO shall have: (1) a General Conference of all the parties; (2) a Commission consisting of representatives of all the major powers as permanent members and certain other states on a rotating basis; and (3) an Administrator who will administer the Organization subject to the direction of the Commission and who will have the authority, staff, and finances adequate to assure effective impartial implementation of the functions of the Organization.
(c) The IDO shall: (1) ensure compliance with the obligations undertaken by verifying the execution of measures agreed upon; (2) assist the states in developing the details of agreed further verification and disarmament measures; (3) provide for the establishment of such bodies as may be necessary for working out the details of further measures provided for in the program and for such other expert study groups as may be required to give continuous study to the problems of disarmament; (4) receive reports on the progress of disarmament and verification arrangements and determine the transition from one stage to the next.
B. To Reduce Armed Forces and Armaments:
(a) Force levels shall be limited to 2.1 million each for the U.S. and U.S.S.R. and to appropriate levels not exceeding 2.1 million each for all other militarily significant states. Reductions to the agreed levels will proceed by equitable, proportionate, and verified steps.
(b) Levels of armaments of prescribed types shall be reduced by equitable and balanced steps. The reductions shall be accomplished by transfers of armaments to depots supervised by the IDO. When, at specified periods during the Stage I reduction process, the states party to the agreement have agreed that the armaments and armed forces are at prescribed levels, the armaments in depots shall be destroyed or converted to peaceful uses.
(c) The production of agreed types of armaments shall be limited.
(d) A Chemical, Biological, Radiological (CBR) Experts Commission shall be established within the IDO for the purpose of examining and reporting on the feasibility and means for accomplishing the verifiable reduction and eventual elimination of CBR weapons stockpiles and the halting of their production.
C. To Contain and Reduce the Nuclear Threat:
(a) States that have not acceded to a treaty effectively prohibiting the testing of nuclear weapons shall do so.
(b) The production of fissionable materials for use in weapons shall be stopped.
(c) Upon the cessation of production of fissionable materials for use in weapons, agreed initial quantities of fissionable materials from past production shall be transferred to non-weapons purposes.
(d) Any fissionable materials transferred between countries for peaceful uses of nuclear energy shall be subject to appropriate safeguards to be developed in agreement with the IAEA.
(e) States owning nuclear weapons shall not relinquish control of such weapons to any nation not owning them and shall not transmit to any such nation information or material necessary for their manufacture. States not owning nuclear weapons shall not manufacture such weapons, attempt to obtain control of such weapons belonging to other states, or seek or receive information or materials necessary for their manufacture.
(f) A Nuclear Experts Commission consisting of representatives of the nuclear states shall be established within the IDO for the purpose of examining and reporting on the feasibility and means for accomplishing the verified reduction and eventual elimination of nuclear weapons stockpiles.
D. To Reduce Strategic Nuclear Weapons Delivery Vehicles:
(a) Strategic nuclear weapons delivery vehicles in specified categories and agreed types of weapons designed to counter such vehicles shall be reduced to agreed levels by equitable and balanced steps. The reduction shall be accomplished in each step by transfers to depots supervised by the IDO of vehicles that are in excess of levels agreed upon for each step. At specified periods during the Stage I reduction process, the vehicles that have been placed under supervision of the IDO shall be destroyed or converted to peaceful uses.
(b) Production of agreed categories of strategic nuclear weapons delivery vehicles and agreed types of weapons designed to counter such vehicles shall be discontinued or limited.
(c) Testing of agreed categories of strategic nuclear weapons delivery vehicles and agreed types of weapons designed to counter such vehicles shall be limited or halted.
E. To Promote the Peaceful Use of Outer Space:
(a) The placing into orbit or stationing in outer space of weapons capable c,f producing mass destruction shall be prohibited.
(b) States shall give advance notification to participating states and to the IDO of launchings of space vehicles and missiles, together with the track of the vehicle.
F. To Reduce the Risks of War by Accident, Miscalculation, and Surprise Attack:
(a) States shall give advance notification to the participating states and to the IDO of major military movements and maneuvers, on a scale as may be agreed, which might give rise to misinterpretation or cause alarm and induce countermeasures. The notification shall include the geographic areas to be used and the nature, scale and time span of the event.
(b) There shall be established observation posts at such locations as major ports, railway centers, motor highways, and air bases to report on concentrations and movements of military forces.
(c) There shall also be established such additional inspection arrangements to reduce the danger of surprise attack as may be agreed.
(d) An international commission shall be established immediately within the IDO to examine and make recommendations on the possibility of further measures to reduce the risks of nuclear war by accident, miscalculation, or failure of communication.
G. To Keep the Peace:
(a) States shall reaffirm their obligations under the U.N. Charter to refrain from the threat or use of any type of armed force–including nuclear, conventional, or CBR–contrary to the principles of the U.N. Charter.
(b) States shall agree to refrain from indirect aggression and subversion against any country.
(c) States shall use all appropriate processes for the peaceful settlement of disputes and shall seek within the United Nations further arrangements for the peaceful settlement of international disputes and for the codification and progressive development of international law.
(d) States shall develop arrangements in Stage I for the establishment in Stage II of a U.N. Peace Force.
(e) A U.N. peace observation group shall be staffed with a standing cadre of observers who could be dispatched to investigate any situation which might constitute a threat to or breach of the peace.

STAGE II

A. International Disarmament Organization:
The powers and responsibilities of the IDO shall be progressively enlarged in order to give it the capabilities to verify the measures undertaken in Stage II.
B. To Further Reduce Armed Forces and Armaments:
(a) Levels of forces for the U.S., U.S.S.R., and other militarily significant states shall be further reduced by substantial amounts to agreed levels in equitable and balanced steps.
(b) Levels of armaments of prescribed types shall be further reduced by equitable and balanced steps. The reduction shall be accomplished by transfers of armaments to depots supervised by the IDO. When, at specified periods during the Stage II reduction process, the parties have agreed that the armaments and armed forces are at prescribed levels, the armaments in depots shall be destroyed or converted to peaceful uses.
(c) There shall be further agreed restrictions on the production of armaments.
(d) Agreed military bases and facilities wherever they are located shall be dismantled or converted to peaceful uses.
(e) Depending upon the findings of the Experts Commission on CBR weapons, the production of CBR weapons shall be halted, existing stocks progressively reduced, and the resulting excess quantities destroyed or converted to peaceful uses.
C. To Further Reduce the Nuclear Threat:
Stocks of nuclear weapons shall be progressively reduced to the minimum levels which can be agreed upon as a result of the findings of the Nuclear Experts Commission; the resulting excess of fissionable material shall be transferred to peaceful purposes.
D. To Further Reduce Strategic Nuclear Weapons Delivery Vehicles:
Further reductions in the stocks of strategic nuclear weapons delivery vehicles and agreed types of weapons designed to counter such vehicles shall be carried out in accordance with the procedure outlined in Stage I.
E. To Keep the Peace:
During Stage II, states shall develop further the peace-keeping processes of the United Nations, to the end that the United Nations can effectively in Stage III deter or suppress any threat or use of force in violation of the purposes and principles of the United Nations:
(a) States shall agree upon strengthening the structure, authority, and operation of the United Nations so as to assure that the United Nations will be able effectively to protect states against threats to or breaches of the peace.
(b) The U.N. Peace Force shall be established and progressively strengthened.
(c) States shall also agree upon further improvements and developments in rules of international conduct and in processes for peaceful settlement of disputes and differences.

STAGE III

By the time Stage II has been completed, the confidence produced through a verified disarmament program, the acceptance of rules of peaceful international behavior, and the development of strengthened international peace-keeping processes within the framework of the U.N. should have reached a point where the states of the world can move forward to Stage III. In Stage III progressive controlled disarmament and continuously developing principles and procedures of international law would proceed to a point where no state would have the military power to challenge the progressively strengthened U.N. Peace Force and all international disputes would be settled according to the agreed principles of international conduct.
The progressive steps to be taken during the final phase of the disarmament program would be directed toward the attainment of a world in which:
(a) States would retain only those forces, non-nuclear armaments, and establishments required for the purpose of maintaining internal order; they would also support and provide agreed manpower for a U.N Peace Force.
(b) The U.N. Peace Force, equipped with agreed types and quantities of armaments, would be fully functioning.
(c) The manufacture of armaments would be prohibited except for those of agreed types and quantities to be used by the U.N. Peace Force and those required to maintain internal order. All other armaments would be destroyed or converted to peaceful purposes.
(d) The peace-keeping capabilities of the United Nations would be sufficiently strong and the obligations of all states under such arrangements sufficiently far-reaching as to assure peace and the just settlement of differences in a disarmed world.
U.S. GOVERNMENT PRINTING OFFICE: 1961 O 609147[end of document]
ΠΗΓΗ http://dosfan.lib.uic.edu/ERC/arms/freedom_war.html
Πηγή

Οι παπούδες μας δεν φοβήθηκαν για τη ζωή τους, εμείς θα φοβηθούμε για μισθούς και συντάξεις;


Οι παπούδες μας δεν φοβήθηκαν για τη ζωή τους, εμείς θα φοβηθούμε για μισθούς και συντάξεις;

Γερμανοί και ντόπιοι γερμανόφιλοι (από εδώ ειπώθηκε ότι εκπορεύτηκε η ιδέα των υπογραφών), κατάφεραν αρχικά να βάλουν τον Σαμαρά στο κάδρο του μνημονίου και τώρα πλέον, με μοχλούς πίεσης την 6ηδόση και την συμφωνία για το «κούρεμα» του χρέους, τον κατέστησαν μέρος του προβλήματος. Και όχι απλά τον κατέστησαν μέρος του προβλήματος, αλλά επιπλέον τον έβαλαν και ....στο κέντρο της κρίσης. Από εδώ και στο εξής, εάν δεν συναινεί εγγράφως και ο Σαμαράς στην πλήρη υποτέλεια και το ξεπούλημα της χώρας, θα απειλούμαστε με μη καταβολή μισθών και συντάξεων, με έξοδο από το ευρώ, με πόλεμο κ.λ.π..


Στο τέλος να δείτε ότι θα επαληθευτούμε όταν λέγαμε ότι, αν καταφέρει τελικά το καθεστώς ΠΑΣΟΚ να βάλει την Νέα Δημοκρατία στο κάδρο του μνημονίου, τότε το ΠΑΣΟΚ θα την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια και θα το παίξει αντιπολίτευση στα μνημόνια!!! Εδώ θα είμαστε…
Το πρόβλημα όμως δεν είναι τώρα πλέον το πολιτικό μέλλον της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ. Το πρόβλημα είναι… η παράδοση ή όχι της Ελλάδας στην απόλυτη κυριαρχία και στις ορέξεις της Γερμανίας.
Το «ΟΧΙ» πλέον του Σαμαρά είναι ιστορικά και Εθνικά επιβεβλημένο. 
 
Το «ΟΧΙ» αυτό λαμβάνει τώρα πια κορυφαίο συμβολικό χαρακτήρα. Δεν έχει να κάνει με μια απλή υπογραφή ενός πολιτικού. 
Έχει να κάνει με την αξιοπρέπεια ενός λαού (του ελληνικού) απέναντι σε έναν άλλο (τον γερμανικό).
 
Και αυτό το «ΟΧΙ» στον Σόϊμπλε και στην Μέρκελ, θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο και ευανάγνωστο και δεν θα πρέπει να είναι ένα συγκαλυμμένο «ναι» με κάποια πλάγια πολιτική οδό.
Στο τέλος τέλος, αυτό το «ΟΧΙ» σηματοδοτεί και την αξιοπρεπή στάση μας απέναντι στην ιστορία του Έθνους μας και τον σεβασμό μας απέναντι σε όλους εκείνους που προτίμησαν να πεθάνουν, από το να πουν ένα προσωρινό «ΝΑΙ» στις γερμανικές δυνάμεις κατοχής πριν από 70 χρόνια!!!
Άλλοι δεν φοβήθηκαν για τη ζωή τους, άραγε εμείς θα φοβηθούμε για μισθούς και συντάξεις;;

Πέτρος Χασάπης

Ελάτε να γράψουμε Ιστορία!


Ελάτε να γράψουμε Ιστορία!


Φτιάξαμε ένα BANNER
Είμαστε πάνω απο 30.οοο Bloggers, μας διαβάζουν καθημερινά πάνω απο 2.οοο.οοο επισκέπτες συνολικά.
Ξέρετε με 2.000.000 φωνές τι μπορούμε να κάνουμε; ...δεν το βάζει ο νούς σας.
Διαδώστε τον, βάλτε τον και στο δικό σας Blog, πείτε και σε άλλους Blogger, φίλους και γνωστούς σας, να το αναρτήσουν και στα δικά τους Blog.
"Είναι καιρός να κάνουν τα Blog αυτό που μπορούν να κάνουν πραγματικά,
να ενημερώσουν, να φωνάξουν, να σπρώξουν και να αφυπνίσουν."

Το Banner είναι αριστερά στην μπάρα αναρτημένο σε μικρότερη μορφή, δείτε το.
Κάντε "Save As.." αυτήν εδώ την μεγάλη εικόνα, αποθηκεύστε την κάπου στον υπολογιστή σας, και τοποθετήστε την κατόπιν στο Blog σας, σε σημείο που να φαίνεται μόλις το ανοίξει ο επισκέπτης σας, έχοντας τσεκάρει το τετραγωνάκι που λέει "Σμίκρυνση εικόνας.." για να χωρέσει.
Για όσους δεν μπορούν, ή δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν να το μικραίνουν, ορίστε μια μικρότερη έκδοση του Banner αριστερά κάτω απο την μεγάλη εικόνα.
Δεν έχει επάνω κανένα αναγνωριστικό, για το ποιός τον έφτιαξε, ούτε με ενδιαφέρει αν κάποιος ή κάποιοι ιδιοποιηθούν κάποια μέρα κάτι που έφτιαξα η έγραψα εγώ. Δεν επιδιώκω παλαμάκια όταν φτιάχνω κάτι, με ενδιαφέρει να αρέσει η να πιάσει τόπο.
Αυτό λοιπόν που με ενδιαφέρει, είναι να σωθούν οι συμπατριώτες μου απο το αδιέξοδο των χρεών τους. Απο την "εν ψυχρώ ληστεία" των τραπεζών και των παρατραπεζικών κυκλωμάτων. Απο το κράτος που ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΚΥΨΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.


Στείλτε την εικόνα ελεύθερα σε όσους πιστεύετε πως ενδιαφέρονται για τα κοινά, που δεν είναι αναίσθητοι, που δεν κοιτάζουν την βολεψιά και την πάρτη τους μονάχα, και που ευαισθητοποιούνται με σοβαρά ζητήματα που αφορούν γενικά το σύνολο.
Κάποια Blogs, ξέρουν να φωνάζουν, και το κάνουν καλά.
Λύσεις δεν προτείνουν όμως. Καλή η φωνή, μα εδώ δεν αρκεί πιά το να φωνάζει κάποιος μοναχά. Τα αφτιά τους έχουν συνηθίσει, δεν πτοούνται απο φωνές και κλάματα.
Χρειάζονται ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ.
Χρειάζονται ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.
Χρειάζεται αγώνας. 
Μα χρειάζεται πλέον και "Αλληλεγγύη" μεταξύ μας σαν Bloggers. 

Μαζί και ενωμένοι, μπορούμε να κάνουμε όλους αυτούς που σήμερα μας αγνοούν και κρατάν κλειστά τα αφτιά τους, να μας προσέξουν και να μας ακούσουν.

Βοηθήστε να ξυπνήσει ο λαός στην Ελλάδα, ο κόσμος να μάθει τι κάνουν τα άλλα κράτη.
και να ζητήσει ίσα δικαιώματα επιτέλους.
Τις ίσες υποχρεώσεις τις επωμίσθηκε δίχως να τις ζητήσει, και δίχως να τον ρωτήσουν.

Ας μην του κρύβουν τουλάχιστον 
ΤΑ ΙΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ,
που είναι και δικά σου, και δικά μου, και όλων μας!
ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΕΝΑ,
ΑΥΡΙΟ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΣΟΥ
ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΕΣΕΝΑ


Διαβάστε περισσότερα εδώ: http://apneagr.blogspot.com/2008/11/blog-post_7948.html#ixzz1eSw1doCy