Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

ΤΟ ΝΤΟΜΙΝΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΩΝ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ


ΤΟ ΝΤΟΜΙΝΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΩΝ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Γράφει ο Άναξ - Για όσους ακόμη επιθυμούν να σκέφτονται κομματικά ή απλά δεν μπορούν να σταματήσουν τον εαυτό τους από το να το κάνει, παρακαλώ κοιτάξτε αυτήν την υπέροχη φωτογραφία που υπάρχει ως συνοδεία προς το άρθρο. Είναι η απόλυτη απεικόνιση της νέας τάξης πραγμάτων. Πρώτα η Ελλάδα που φοβόντουσαν πιο πολύ ότι θα αντιδράσει (όπως σε ένα μικρό βαθμό έγινε) και μετά όλα τα υπόλοιπα πρόβατα της Ευρώπης πλην Γερμανίας και Γαλλίας (για την Γαλλία βλέπουμε, μιας και τα σενάρια περί υποβάθμισης της πιστοληπτικής ικανότητάς της, θα επανεξεταστεί στα τέλη Αυγούστου), θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της χώρας μας, αργά ή γρήγορα.

Το σχέδιο λειτουργεί υπέροχα και απόλυτα, με πολλά σενάρια για κάθε απρόβλεπτη κι ανεπιθύμητη αντίδραση της εκάστοτε κοινωνίας (ΜΑΤ, χημικά, πλαστικές σφαίρες, οχήματα εκτόξευσης νερού υπό μεγάλη πίεση,προβοκάτσια, καπέλωμα, υποβολή της κοινωνίας σε κατάσταση ΣΟΚ, κ.λ.π.).Το εφάρμοσαν εδώ, είδαν και τις πιθανές δυσκολίες και τώρα πάνε πιο διαβασμένοι από ποτέ, για να υποδουλώσουν ολόκληρη την υπόλοιπη Ευρώπη.

Να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Ας πάρουμε μια απίθανη πιθανότητα, ως αλήθεια κι ας εξετάσουμε την πραγματικότητα, ως προς αυτήν την φανταστική υπόθεση.

Έχουμε έναν Οίκο Ανοχής. Σε αυτόν τον οίκο, εργάζονται πόρνες, τσατσάδες και μπράβοι. Σε αυτόν τον Οίκο, έρχονται και πελάτες, οι οποίοι και συντηρούν τον Οίκο, με τα χρήματά τους.

Για το ποιες πόρνες θα έχουν τους περισσότερους πελάτες, αποφασίζουν οι τσατσάδες, που με τις αξιολογήσεις τους, βαθμολογούν τις πόρνες. Σύμφωνα με τις βαθμολογίες αυτές, οι πελάτες διαμορφώνουν άποψη και πηγαίνουν στην μία ή στην άλλη πόρνη.

Όταν μια πόρνη αρχίζει κι επαναστατεί, τότε ο Οίκος, στέλνει τους μπράβους του και «καθαρίζουν» την κατάσταση.

Όταν ένας πελάτης δώσει τα χρήματά του, τα οποία τα δίνει στην τσατσά, η πόρνη δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο, από το να αποδεχτεί τον πελάτη και να τον ικανοποιήσει.

Τα χρήματα, δεν τα παίρνει ποτέ η πόρνη. Όσο και αυτή αν ευθύνεται για τα έσοδα του Οίκου. Πάντα τα παίρνει ητσατσά και τα δίνει στον Οίκο. Εκείνη παίρνει όσα χρειάζεται για να ζήσει και να έχει ένα σπίτι να κοιμάται και τροφή να τρώει.

Όταν μια πόρνη έχει χαμηλή αξιολόγηση, είναι αναγκασμένη να δουλεύει αποκλειστικά και μόνον για τον Οίκο, μέχρι να πάρει πάλι μια καλή βαθμολογία. Όσον καιρό κρατάει αυτό, η πόρνη παίρνει δάνεια από τον Οίκο, με πολύ υψηλό τόκο, τα οποία είναι αναγκασμένη να αποπληρώσει με κάθε τίμημα, ακόμη και με την προσωπική της περιουσία.

Βέβαια οι τσατσάδες, κάνουν αρνητικές αξιολογήσεις, όχι αξιοκρατικά, αλλά σύμφωνα με το συμφέρον του Οίκου. Δηλαδή, όσο πιο ποθητή είναι μια πόρνη, τόσο πιο κακό βαθμό της δίνουν κι όσο πιο αδιάφορη είναι μια πόρνη, τόσο πιο πολύ την αφήνουν στην ησυχία της.

Σας θυμίζει τίποτε αυτό;

Μήπως αναγνωρίζετε την Ελλάδα μας ως μια από τις πόρνες;

Η παγκόσμια διακυβέρνηση, είναι εδώ.

Το παγκόσμιο νόμισμα, αποτελεί ήδη πρόταση, ως λύση στην οικονομική κρίση.

Η λέξη «Εθνικό», έχει πια εκλείψει.

Τον ρόλο του κυβερνήτη, έχουν πάρει προ πολλού οι οίκοι αξιολόγησης, οι τράπεζες, οι μεγαλοεπενδυτές, οι κάτοχοι των ασφαλίστρων κινδύνου, κ.λ.π.

Το ντόμινο των οικονομιών, δεν είναι καθόλου τυχαίο γεγονός.

Είναι καλά ενορχηστρωμένο και πλησιάζει στο τέλος τήςπαράστασης.

Οι Εθνικές οικονομίες, ήταν το αγκάθι τής επιβολής της.

Τώρα όμως που αυτές καταρρέουν, οι νεοταξίτες έχουν φθάσει προ των πυλών και συγκεκριμένα της πίσω πόρτας, την οποία αφήνουν ανοικτή οι Εθνικές κυβερνήσεις. Με το να επιτρέπουν τους οίκους αξιολόγησης και τις τράπεζες με τους κερδολάγνους να καιροσκοπούν, είναι εμφανές ότι συμμετέχουν κι αυτοί στην ορχήστρα (πρώτα τρομπόνια).Οι κυβερνήσεις των χωρών μελών της ΕΕ, έχουν επιδοθεί σε ξεπούλημα των χωρών τους και άνευ όρων παράδοσή τους.

Πέφτει η μια οικονομία μετά την άλλην. Ελλάδα, Ισπανία, Πορτογαλία, Κύπρος, Αμερική, Κίνα, Γαλλία, Ιρλανδία, Ισλανδία, Νορβηγία και οι υπόλοιπες έρχονται.

Είναι τυχαίο πως σε όλες τις χώρες του κόσμου, η κεντρική τους τράπεζα είναι ιδιωτική, αντί να είναι κρατική;

Πως είναι δυνατόν μια χώρα να ορίζει τον εαυτό της, όταν δεν ορίζει το νόμισμά της, τον χρυσό της, την οικονομική της πολιτική;

Κοιτάξτε την εικόνα για άλλη μια φορά και συνειδητοποιήστε πως το σύστημα χρειάζεται όλους τους πολιτικούς σε μια χώρα και τόσους ακριβώς διαθέτει.

Αν υπάρχουν και μια ή δυο εξαιρέσεις (λέω αν), τότε αυτές είναι τόσο αδύναμες να ακουστούν που δεν βγάζουν ήχο οι φωνές τους. Ζουν και με τον φόβο, δεν συσπειρώνουν, ούτε συσπειρώνονται.

ΜΜΕ δεν υπάρχουν, εισαγγελείς δεν υπάρχουν, πατριώτες δεν υπάρχουν, πνευματική ζωή δεν υπάρχει, Έλληνες δεν υπάρχουν κι έτσι συνεχίζουν να υπάρχουν αυτοί και να κατρακυλάνε καθημερινά την χώρα μας ολοένα και πιο χαμηλά.

Μόνο που όταν λέμε την ΧΩΡΑ μας, εννοούμε ΕΜΑΣ, τους ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ, τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, τα παιδιά των παιδιών τους κι όλες τις υπόλοιπες γενιές για τα επόμενα χρόνια.

Ακόμη πιστεύετε στα κόμματα;

Ακόμη πιστεύεται σε γιωργάκηδες, αντώνηδες, τσίπρες,καρατζαφέρηδες και τους υπόλοιπους μπαμπουίνους;

Δεν υπάρχουν όλοι αυτοί. Είναι διακοσμητικοί, ώστε να μην φαίνονται αυτοί που είναι από πίσω τους.

Στην γλώσσα των επιχειρήσεων, είναι οι λεγόμενοι “ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΙ”… Πως είναι ο λαυρεντιάδης ένα πράγμα ή πολλοί ακόμη πρόεδροι που φέρονται να είναι τα αφεντικά διαφόρων τραπεζών; Έτσι ακριβώς. Όπως παλαιά με τα αυτόφωρα στα νυκτερινά κέντρα που έβαζαν τους “ΑΥΤΟΦΟΡΑΔΗΚΕΣ”, κάτι “κουρασμένα παλικάρια” καιπερίμεναν πότε θα έρθει η αστυνομία για να ζητήσει τον υπεύθυνο του καταστήματος ώστε να περάσει την νύκτα στο αυτόφωρα και να βγάλουν κι αυτοί έτσι ένα μεροκάματο.

Κοιτάξτε την φωτογραφία ξανά και ξανά και ξανά. Μπας και συνέλθετε λίγο από τον ύπνο τον βαθύ.

Τυχαία λέτε να μην μπήκε η Αγγλία στο ευρώ; Εκείνοι απλά υποβάθμισαν μόνοι τους την λίρα και μέχρι τώρα γλιτώνουν τα χειρότερα. Τουλάχιστον, ελέγχουν το νόμισμά τους. Εμείς είμαστε έρμαια της βουλής των καιροσκόπων και των κερδοσκόπων, ελλήνων και ξένων.

Ξυπνήστε Έλληνες, πριν να είναι πολύ αργά……

………και μην πείτε ότι δεν γνωρίζατε……… θα λέτε ψέματα……… στους εαυτούς σας………
olympia

Σου έκλεψαν το κινητό; Μπλόκαρέ τους το τώρα!


 

Σου έκλεψαν το κινητό; Μπλόκαρέ τους το τώρα!

Πώς θα αχρηστευτεί στα χέρια τους το κινητό που σου έκλεψαν; ΜΑΘΕ ΠΩΣ... Οι έμποροι κινητών διατηρούν κρυφή αυτήν την πληροφορία ώστε ο κλέφτης να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της κινητής τηλεφωνίας και να καταναλώνει και παράλληλα, το θύμα της κλοπής, να αγοράσει άλλο κινητό και να συνεχίσει και αυτό... να καταναλώνει... .... Είναι ανάγκη να αποκτήσεις το serial number του κινητού σου. Πληκτρολόγησε *#06# και στην οθόνη σου θα εμφανιστεί ένας κωδικός. Αυτός ο κωδικός, μοναδικός στον κόσμο, είναι το serial number του κινητού σου. Σημείωσέ τον και φύλαξέ τον κάπου. Αν σου κλέψουν το κινητό, ειδοποίησέ τον παροχέα σου και δώστου αυτό τον αριθμό. Αυτό σημαίνει ότι το κινητό σου θα μπλοκαριστεί τελείως ακόμη και αν ο κλέφτης αλλάξει την κάρτα SIM.Πιθανόν να μην ανακτήσεις το κινητό σου αλλά τουλάχιστον θα έχεις τη βεβαιότητα ότι ο κλέφτης δεν θα το χρησιμοποιήσει ποτέ. Το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ είναι ότι αν όλοι το εφαρμόσουμε αυτό, η κλοπή κινητών είναι κάτι το τελείως άχρηστο. http://topeiraxtiri.blogspot.com/2011/04/blog-post_7170.html

ΠΡΙΝ 50 ΧΡΟΝΙΑ. ΑΝΕΚΔΟΤΟ


ΠΡΙΝ 50 ΧΡΟΝΙΑ. ΑΝΕΚΔΟΤΟ


Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων κάθεται σε μια καφετέρια και θυμάται τα νιάτα του.
- Θυμάσαι, λέει ο γέρος στην γριά, που πρώτοσυναντηθήκαμε πριν 50 χρόνια σε ετούτη εδώ την καφετέρια και μόλις βγήκαμε από εδώ, σε πήγα πίσω στον φράχτη του διπλανού εργοστασίου και κάναμε σεξ?
- Και βέβαια το θυμάμαι, λέει η γριά.
- Ε, λοιπόν για χάρη εκείνης της μέρας, λέω να το ξανακάνουμε απόψε.
- Βεβαίως, λέει η γριά και σηκώνονται και οι δυο να βγουν από την καφετέρια.
Ένας τυπάκος που καθόταν εκεί δίπλα και άκουσε την συνομιλία, σκέφτηκε:
«Γούστο θα έχει να πάρω μάτι τα γερόντια» και τους ακολούθησε.
Βλέπει λοιπόν την γριά να σηκώνει την φούστα και να πιάνεται στον φράχτη και από πίσω ο γέρος έχοντας κατεβάσει τα παντελόνια.
Το τι ακολούθησε μετά δεν περιγράφεται. Το πιο άγριο σεξ που είχε δει ποτέ ο ματάκιας! Για 40 λεπτά, χωρίς διακοπή, το ζευγάρι τιναζόταν έξαλλα, κουνιόταν σπασμωδικά και οι δυο τους, ούρλιαζαν με τεντωμένες τις φλέβες και γουρλωμένα μάτια. Στο τέλος κατέρρευσαν και έπεσαν στο χώμα.
Ο ματάκιας έπαθε πλάκα. Ποτέ δεν είχε δει, ούτε ακούσει για τόσο παρατεταμένο και τόσο άγριο σεξ πόσο μάλλον από δυο γερόντια. «Πρέπει να μάθω το μυστικό τους» σκέφτηκε. Περίμενε να συνέλθουν και πλησίασε τον γέρο.
- Παππού, χωρίς να το θέλω είδα το σκηνικό και εντυπωσιάστηκα.
Ποιο είναι το μυστικό σου? Έτσι το έκανες και πριν πενήντα χρόνια?
- Παιδί μου, απαντά ο γέρος, πριν πενήντα χρόνια αυτός ο φράχτης δεν ήταν ηλεκτροφόρος.

ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΓΙΑΤΙ ;;;


ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΓΙΑΤΙ ;;;


Ένα πολύ καλοστημένο δίκτυο έχει εξαπλωθεί τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας.
Το λαθρεμπόριο μαϊμού προϊόντων με πωλητές λαθρομετανάστες ανθίζει στις παραλίες, στα πεζοδρόμια, στις λαϊκές και όλες οι αρμόδιες αρχές με πρώτη την αστυνομία κλείνουν τα μάτια.
Γιατί ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Κοντέινερ καταφθάνουν στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με μαϊμού προϊόντα και διασπείρονται σε κάθε γωνία της χώρας μας χωρίς να τα έχει δει κάνεις. Κάποιοι βγάζουν εκατομμύρια ευρώ από όλη αυτή την ιστορία και φυσικά αφορολόγητα. Κάποιοι λαδώνονται για να κλείνουν τα μάτια και η ελληνική οικονομία, ο Έλληνας επιχειρηματίας καταστρέφεται ανήμπορος να αντιδράσει.
Ποιοι είναι άραγε όλοι αυτοί που ρημάζουν ύπουλα την χώρα μας;
Οι πρώτες υποψίες μας φυσικά ξεκινούν από τις προβλήτες που παραχώρησε το ελληνικό κράτος στους κινέζους .
Αφού κάνεις πλέον δεν ενδιαφέρεται για την κατάντια της χώρας και κάνεις δεν αναρωτιέται πως φτάνουν τα κοντέινερ με τόνους μαϊμού λαθραία προϊόντα θα ερευνήσουμε το θέμα εμείς για να δούμε από ξεκάνει η πηγή του κακού.
Και ξανά ρωτάμε…
Κανείς δεν ενδιαφέρεται και κανείς δεν είδε πως αυτά τα κοντέινερ με τους τόνους των μαϊμού προϊόντων;




Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

ΚΑΠΟΙΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΜΕ…



Από μικρός έβλεπα τον Ταρζάν να τριγυρνάει γυμνός. Η Σταχτοπούτα γυρνούσε μεσάνυχτα.Ο Πινόκιο έλεγε ψέματα. Ο Αλλαντίν ήταν κλέφτης. Ο Μπάτμαν οδηγούσε με 320 km/h . Ο Ποπάϋ κάπνιζε και είχε τατουάζ. Και το Πάκμαν έτρεχε σε ένα σκοτεινό δωμάτιο με ηλεκτρονική μουσική, τρώγοντας χαπάκια που τον έκαναν να σπιντάρει…

Συναγερμός: Νομοσχέδιο στις ΗΠΑ νομιμοποιεί το ψευδοκράτος;



Nομοσχέδιο στις ΗΠΑ εσφαλμένως αποσκοπεί στη νομιμοποίηση του ψευδοκράτους στο παρανόμως κατεχόμενο τμήμα της Κυπριακής Δημοκρατίας (ΚΔ) κατά παραβίαση δικαστικών αποφάσεων, (της Αμερικανικής) εξωτερικής πολιτικής και ψηφισμάτων του ΟΗΕ. Ενώ το Ελληνοαμερικανικό Ινστιτούτο (AHI) υποστηρίζει το Νομοσχέδιο Αρ. 2597, πιο προσεκτική εξέτασή του αποκαλύπτει πως νομιμοποιεί τον (παρόμοιο με την μαφία) «unincorporated association» της “Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου” σαν (νόμιμο) «αντιπρόσωπο/πράκτορα» της Τουρκίας αντί να τον καταδικάζει ως ψευδοκράτος.

Νομοσχέδιο στις ΗΠΑ είναι προτεινόμενη νομοθεσία που έχει εγκριθεί από επιτροπή του Κογκρέσου. Με βάση παλαιότερο νόμο για αποζημίωση Αμερικανών με περιουσίες σε κομμουνιστικές χώρες, το νομοσχέδιο εξισώνει την Τουρκική διοικητική μαριονέτα των κατεχομένων με (νόμιμη) κυβέρνηση. Το νομοσχέδιο εξουδετερώνει την ισχύ των Αμερικανικών δικαστηρίων να αποφασίζουν υπέρ των δικαιωμάτων των Ελληνοκυπρίων, όπως συνέβη στην περίπτωση των ψηφιδωτών της Κανακαριάς (Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Κύπρου εναντίον Γκόλντμπεργκ), κηρύσσοντας το ψευδοκράτος «unrecognized party» όταν (παρενέβη στη δίκη και) ισχυρίσθη ότι ήτο ο ιδιοκτήτης των ιστορικών εικόνων. Προς το παρόν, καθεστώτα που δεν αναγνωρίζονται ως κυβερνήσεις δεν μπορούν να προσφύγουν σε δικαστήρια των ΗΠΑ, αν και μπορεί να μηνυθούν μια και δεν έχουν ασυλία. Ωστόσο, εάν το νομοσχέδιο ψηφιστεί σαν νόμος, το ψευδοκράτος μπορεί να καταστεί απρόσβλητο καθόσον αφορά σε αγωγές (εναντίον του).
Εάν το Κογκρέσο θα μπορούσε να διατάξει τη κυβέρνηση Ομπάμα να διαπραγματευτεί με παράνομες οντότητες, οι διεθνείς σχέσεις θα διεξάγονταν με κακοποιούς. Αντί να αποκαλύπτει το μαφιόζικο στοιχείο του καθεστώτος που κατέχει (παράνομα) και καταληστεύει περιουσίες, το νομοσχέδιο καμουφλάρει το ψευδοκράτος με νομιμότητα κυρίαρχου κράτους υπονομεύοντας το Δίκαιον, προηγούμενα δεδικασμένα και τα ψηφίσματα 541 και 550 του ΟΗΕ που καταδικάζουν το ψευδοκράτος. Εντέλλει ακόμη την κυβέρνηση των ΗΠΑ να διαπραγματευτεί και να διακανονίσει αποζημιώσεις για περιουσίες Ελληνοκυπρίων κατ’ ευθείαν με τους κατακτητές και τούς εποίκους από την Τουρκία.
Ακόμα χειρότερα, το νομοσχέδιο προτείνει “αποζημίωση” με μια διάταξη “προτεραιότητας” που επιδιώκει διευθετήσεις για “25.000 δολάρια” ή λιγότερο. Δεν είναι σαφές κατά πόσο τα $25.000 αφορούν σε άτομα ή σε περιουσίες. Με άλλα λόγια, το νομοσχέδιο θεωρεί πως περίπου $675 ανά έτος είναι ικανοποιητική αποζημίωση για 37 χρόνια κατοχής! Οι επιπτώσεις αυτού του νομοσχεδίου, εσκεμμένα ή όχι, είναι τόσο επικίνδυνες όσο και η Επιτροπή Ακίνητης Περιουσίας (IPC), όπου Ελληνοκύπριοι έχουν μπλοκαριστεί σε μία ατελείωτη για χρόνια δοκιμασία χωρίς αποζημίωση, καταλήγοντας στο τέλος να λαμβάνουν ψίχουλα αποζημιώσεως. Τελικά, με βάση άλλο δεδικασμένο του Ανωτάτου Δικαστηρίου των ΗΠΑ (Ντέημς και Μούρ εναντίον Ρήγκαν), ελλοχεύει ο κίνδυνος το νομοσχέδιο να απαγορεύσει και να αναστείλει τις μηνύσεις εναντίον του ψευδοκράτους στις ΗΠΑ.
Παράδοξα, ενώ η μήνυση των Ελληνοκυπρίων προσφύγων στις ΗΠΑ είχε προκαλέσει “συναγερμό” για δήθεν νομιμοποίηση του ψευδοκράτους, το νομοσχέδιο που θεσπίζει διπλωματικές σχέσεις του ψευδοκράτους με τις ΗΠΑ δεν έχει ούτε καν περιέλθει της προσοχής της κυβερνήσεως της ΚΔ.
Συμπερασματικά, το νομοσχέδιο δεν προστατεύει τις περιουσίες και τα δικαιώματα των Ελληνοκυπρίων. Στη περίπτωση που το νομοσχέδιο γίνει νόμος, μπορεί και θα ανατραπεί στο δικαστήριο. Το νομοσχέδιο θεωρείται συνταγματικά “για φούντο” δεδομένου ότι εξισώνει την μαριονέτα του ψευδοκράτους με (νόμιμη) κυβέρνηση. Το νομοσχέδιο θα έπρεπε να καταδικάζει το ψευδοκράτος, να καθιστά την Τουρκία υπόλογη, να δίνει στούς Ελληνοκυπρίους δίκαιη αποζημίωση για 37 χρόνια κατοχής, να προστατεύει το δικαίωμά τους να επιστρέψουν στην πατρογονική τους γη, να προστατεύει τα δικαιώματα τους να προσφύγουν σε δικαστήρια των ΗΠΑ ατομικά και συλλογικά και να θέτει χρονικό όριο μέχρι του οποίου οι αποζημιώσεις θα πρέπει να καταβληθούν. Αλλιώς, οι Αμερικανοκύπριοι με περιουσία στα κατεχόμενα θα αντιμετωπίσουν την ίδια άδικη και παράνομη συμπεριφορά μερικοί κακώς πληροφορημένοι Ελληνοκύπριοι αντιμετώπισαν όταν έπεσαν στην παγίδα του IPC, του Τουρκικού Δούρειου Ίππου που καταληστεύει περιουσίες Ελληνοκυπρίων, ένα αναγκαίο βήμα για την οριστική διχοτόμηση της Κύπρου.
PRESS RELEASE
U.S. Proposed Legislation Mistakenly Seeks to Legitimize the Pseudo-State in the Illegally Occupied Part of the Republic of Cyprus (ROC) in Violation of Court Decisions, Foreign Policy and U.N. Resolutions
While the American Hellenic Institute supports Congressional Bill No. 2597, its closer examination reveals it legitimizes the “unincorporated association” of the “Turkish Republic of Northern Cyprus” as an “agent” of Turkey instead of condemning it as a pseudo-state.
A Bill is proposed legislation first approved by a congressional committee. Based on a law that sought to compensate Americans for their properties in communist countries, the Bill equates the puppet Turkish administration in the illegally occupied 36% of the territory of the ROC with a government. It guts the power of U.S. Courts to vindicate the rights of Greek Cypriots as it happened in the case of the Mosaics of Kanakaria (Autocephalous Church of Cyprus v. Goldberg) declaring the pseudo-state an “unrecognized party” when it claimed ownership over the artifacts. Presently, unrecognized regimes cannot resort to US courts, although they can be sued and have no immunity. However, if the Bill becomes law, the pseudo-state may become immune to lawsuits.
If Congress could mandate the Obama administration to negotiate with illegal entities, foreign relations would be conducted with thugs. Rather than exposing the mafia element of the regime when it occupies and steals properties, the Bill cloaks the pseudo-state with the legitimacy of a sovereign undermining law, legal precedents and United Nation Resolutions 541 and 550 that condemned the pseudo-state. It even mandates the US Government to negotiate and settle property claims of Greek Cypriots directly with the occupiers and the settlers from Turkey.
Even worse, the Bill proposes a “settlement” through a “priority” provision that seeks to settle claims for “$25,000″ or less. It is not clear whether $25,000 pertains to individuals or properties. In other words, the Bill considers approximately $675 per year for 37 years of occupation as adequate compensation! The effects of this Bill, intentional or not, are as dangerous as the Immovable Property Commission (IPC), where Greek Cypriots have been bottled for years in misery without compensation, eventually receiving trivial amounts of compensation. Finally, based on a U.S. Supreme Court precedent (Dames & Moore v. Regan), potentially the Bill can prohibit and suspendU.S. court litigation against the pseudo-state.
Astonishingly, while the U.S. class action of Greek Cypriot refugees had caused “alarm” for its falsely reported legitimization of the pseudo-state, this Bill that legislates diplomatic relations between the pseudo-state and the U.S. has yet to raise an eyebrow from the government of the ROC.
In conclusion, the Bill does not protect the properties and the rights of Greek Cypriots. Should this bill become law, it can and will be overturned in court. The Bill is constitutionally overboard as it equates the puppet pseudo-state with a government. The Bill should have condemned the pseudo-state, holding Turkey accountable, giving Greek Cypriots fair compensation for 37 years of occupation, protecting their right to return to their ancestral lands, protecting their rights to resort to U.S courts individually and collectively and placing a time limit on when claims must be paid. Otherwise, American Cypriots with property in the illegally occupied 36% of the territory of the ROC are facing the same unjust and egregious treatment some ill-advised Greek Cypriots faced, when they fell in the trap of the IPC, a Turkish Trojan Horse that steals property from Greek Cypriots, a necessary step towards the final division of Cyprus.
SIMPEDES LAW FIRM
1920 N Street, NW Suite 300, Washington DC 20036 U.S.A.
‘ +1(202) 464-9910 Ê+1(202) 449-3499 ™ athan@tsimpedeslaw.com

Ο Πούτιν σε ανασκαφές στον Εύξεινο Πόντο



Τη μεγαλύτερη αρχαιοελληνική αποικία στο έδαφος της σημερινής Ρωσίας, την καταποντισμένη Φαναγόρεια στον κόλπο του Ταμάν, επισκέφθηκε ο Βλαντίμιρ Πούτιν. Ο Ρώσος πρωθυπουργός περιόδευσε στις ανασκαφές ολόκληρης της χερσονήσου του Ταμάν στα Στενά του Κερτς, που ενώνουν την Αζοφική με τη Μαύρη Θάλασσα. Μάλιστα βούτηξε σε βάθος 200 μέτρων, όπου ανακάλυψε, σύμφωνα με την υπηρεσία Τύπου του και δύο αρχαίους αμφορείς.

 

Με την ιδιότητα του προέδρου του Εποπτικού Συμβουλίου της Ρωσικής Γεωγραφικής Εταιρείας, που χρηματοδοτεί τις ανασκαφές στην περιοχή, ο Βλ.Πούτιν ξεναγήθηκε από τον επικεφαλής της αρχαιολογικής αποστολής της Ρωσικής Ακαδημίας Επιστημών καθηγητή Βλαντίμιρ Κουζνετσόφ, ο οποίος αναφέρθηκε εκτενώς στην ανασκαφή του ταφικού λόφου Μπογιούρ-Γκαρά του 4ου αιώνα, η οποία ολοκληρώνεται περί τα τέλη της σεζόν. Ο ταφικός λόφος («κουργκάν») έχει ύψος 10-11 μέτρα και διάμετρο 100 και θεωρείται μοναδικό και περίπλοκης δομής μνημείο, του οποίου όμως ίσως παραμείνει άγνωστο το μεγάλο μυστικό, το ποιός, δηλαδή, σημαντικός άνδρας της Φαναγόρειας θάφτηκε εκεί.

 
Ο κ. Κουζνετσόφ έδειξε στον Βλ.Πούτιν τους «δρόμους», δηλαδή τις στοές, που ανοίχθηκαν από τυμβωρύχους, οι οποίοι εκτιμάται ότι έδρασαν εντατικότερα από ποτέ την περίοδο του Μεσαίωνα και ήταν ως επί το πλείστον Γενουάτες, που περνούσαν στην πλευρά του Ταμάν από την αντικρυνή χερσόνησο της Κριμαίας. 

 
«Ας τα φορτώσουμε όλα στους Γενουάτες κι ας κλείσουμε την υπόθεση» αστειεύτηκε ο Βλ.Πούτιν, ο οποίος ήταν εξαιρετικά ευδιάθετος, συμμετείχε επανειλημμένως σε εργασίες, αποδεχόμενος προσκλήσεις φοιτητών και κατά την άποψη πολλών παρατηρητών πραγματοποίησε μια ακόμη επιτυχημένη προεκλογική εμφάνιση ενόψει των βουλευτικών εκλογών του Δεκεμβρίου και των προεδρικών του ερχόμενου Μαρτίου.

   
Μεταξύ άλλων ο Ρώσος πρωθυπουργός επισκέφθηκε την Ακρόπολη στο κεντρικότερο σημείο της Φαναγόρειας, όπου βρίσκεται το παλάτι του άρχοντα του Βασιλείου του Βοσπόρου, του Μιθριδάτη του 6ου του Ευπάτορος. Το μνημείο ανακαλύφθηκε τον Αύγουστο του 2009 από την αρχαιολογική ομάδα του Β.Κουζνετσόφ και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εξελίξεις στην καταγραφή της ιστορίας του κατοπινού Βασιλείου του Πόντου.
onalert

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

ΟΙ 270 ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

ΟΙ 270 ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

1. Παναγία των Βλαχερνών 
2. Παναγία η Βλαχαρνέα 
3. Παναγία της Κάσσου
4. Παναγία Ακρωτιριανή 

5.Παναγία των Σταυροφόρων 
6.Παναγία η Ποταμίτισσα (Κάσος)
7. Παναγία Εκατονταπυλιανή (Πάρος)
8. Παναγία Ρόδον το Αμάραντο 

9. Παναγία η Σουμελά (Πόντου)
10. Παναγία η Κοσμοσωτήρα (Φερών Έβρου)
11. Παναγία Σιάτιπας (Μακεδονίας)
12. Παναγία η Διασώζουσα (Πάτμος) 

13. Παναγία η Παντάνασσα 
14. Παναγία η Γρηγορούσα
15. Θεομήτωρ 

16. Παναγία Γοργοεπήκοος 
17. Παναγία η Οδηγήτρια
18. Η Αγία Σιών (Παναγία της Αγιάσου)
19. Παναγία η Γλυκοφιλούσα
20. Παναγία η Πελαγιανή
21. Παναγία η Αγιοσορίτισσα 

22. Παναγία η Νικοποιός 
23. Παναγία η Μυροβλύτισσα
24. Παναγία η Μελαχρινή 

25. Παναγία η Κανάλα 
26. Παναγία η Τουρλιανή (Μήλος)
27. Παναγία Φανερωμένη (Σαλαμίνα) 

28. Παναγία Φανερωμένη (Λευκάδα) 
29. Παναγία Παντοβλεπούσα (Θάσος)
30. Παναγία Χοτάσια 

31. Παναγία του Παπαμελέτιου (Σκόπελος) 
32. Παναγία Μελικαρού (Σκύρος)
33. Παναγία Φοδελιώτισσα (Φόδελα-Ηραλείου Κρήτης) 

34. Παναγία Καβουριανή ( Λέρος)
35. Παναγία Κυράς (Λέρος) 

36. Παναγία Κερά 
37. Παναγία Βρεσθενίτισσα
38. Παναγία Κεριώτισσα (Ζάκυνθος) 

39. Παναγία Πελαγονήτισσα
40. Παναγία η Γαλατούσα (Ρόδος) (Αφιερωμένη στις γυναίκες που δεν κατεβάζουν γάλα για τα μωρά τους)
41. Παναγία η Βλεφαριώτισσα (Αστυπάλαια) 

42. Παναγία η Συντριανή (Τζια)
43. Παναγία Πλημμυριανή (Ρόδος) 

44. Παναγία η Καλοπέτρα (Ρόδος)
45. Παναγία η Σκιαδενή (Ρόδος) (εικόνα του Ευαγγελιστή Λούκά) 46. Παναγία η Προυσιώτισσα (Ευρυτανία)
47. Παναγία η Λουβιαρίτισσα (Ρόδος) (επειδή στα κελιά της έμεναν οι λουβιάρηδες (λεπροί) του νησιού)
48. Τιμιωτέρα των Χερουβείμ 

49. Πλατυτέρα των Ουρανών 
50. Παναγία της Τήνου 
51. Αγία Σκέπη
52. Αγία Ζώνη 

53. Παναγία Ιεροσολυμίτισσα (Ιερουσαλήμ) 
54. Παναγία Εσφαγμένη
55. Παναγία Χρυσολεόντισσσα (Αίγινα) 

56. Παναγία η Ξενιά 
57. Παναγία Παραμυθία (Άγιο Όρος)
58. Φοβέρα Προστασία ( Άγιο Όρος) 

59. Παναγία η Λιμνιά (Σκιάθος) 
60. Παναγία η Κεχριά (Σκιάθος)
61. Παναγία Εικοσιφοίνισσα (Πάγγαιο Όρος) 

62. Η Αμόλυντος (Σίφνος)
63. Παναγία η Τρειχερούσα (Άγιο Όρος) 

64. Παναγία η Σκαφιδιά ( Ηλεία)
65. Παναγία Πορταϊτισσα (Άγιο Όρος) 

66. Παναγία η Μυρτδιώτισσα
67. Η Πάντων Χαρά 

68. Παναγία η Κρεμαστή (Ρόδος) 
69. Παναγία Χρυσοπηγή
70. Παναγία η Ανέμη (Σαμοθράκη) (λέγεται έτσι επειδή φυσάει δυνατός άνεμος σε εκείνο το σημείο)
71. Παναγία η Κουφή (Σαμοθράκη) (επειδή είναι ιατρός και προστάτης των κουφών)
72. Παναγία η Λεχούσα (Σέρρες)(επειδή προστατεύει τις λεχώνες)
73. Παναγία η Λιθινιώτισσα (Λιθίνες Σιτείας) 

74. Παναγία η Γιάτρισσα (Μάνη)
75. Παναγία Δεκαπεντούσα (Σίφνος) ( επειδή γιορτάζει τον δεκαπενταύγουστο)
76. Παναγία Θαλασσινή (Άνδρος) 

77. Παναγία Νερατζιώτισσα 
78. Παναγία του Χάρου (Λειψοί)
79. Παναγία Σπηλιανή (Νίσυρος) 

80. Παναγία η Μεγαλόχαρη 
81. Παναγία η Γουρλομάτα (Λέρος)
82. Παναγία η Βρυσιανή (Κάρπαθος) 

83. Παναγία η Λαρνιώτισσα (Κάρπαθος)
84. Παναγία του Γραβά στη Χώρα (Πάτμος) 

85. Παναγία του Απόλου στον Κάμπο (Πάτμος)
86. Παναγία στο Λιβάδι (Πάτμος) 

87. Παναγία η Κουμάνα (Πάτμος) 
88. Παναγία Γερανού (Πάτμος)
89. Η Παντάνασσα (Αρκίους) 

90. Παναγία της Αποκουής (Σύμη) 
91. Η Θεοτόκισσα (Τήλος)
92. Παναγία η Πολίτισσα 

93. Παναγία η Αιματούσα (Κύπρος) 
94. Παναγία η Χαριτωμένη (Κάλυμνος)
95. Παναγία των Αργινωντών (Κάλυμνος) 

96. Παναγία Ζωοδόχος Πηγή 
97. Άξιον Εστί
98. Των αγγέλων η Κυρία 

99. Πάντων Προστασία 
100. Η Αγία Ζώνη 

101. Η Αγία Σκέπη
102. Παναγία των Τσουκχουών (Κάλυμνος) 

103. Παναγία η Κυρά-Ψηλή (Κάλυμνος)
104. Παναγία των Παθών ( Χίος) 

105. Παναγία η Γκουμπελίδικη (Καστοριά) 
106. Παναγία Ελεούσα (Αγρίνιο)
107. Παναγία Χρυσαλινιώτισσα (Κύπρος) 

108. Παναγία του Χάρακα (Κρήτη) 
109. Παναγία η Ναυπακτιώτισσα
110. Παναγία η Βρεφοκρατούσα (Σινά) 

111. Παναγία η Αγγελόκτιστη (Κίττι)
112. Παναγία η Κυρά-Χωστή (Κάλυμνος) 

113. Παναγία η Μυρτιώτισσα (Κάλυμνος)
114. Παναγία η Γαλατιανή (Κάλυμνος) 

115. Παναγία της Τελένδου (Κάλυμνος)
116. Παναγία της Ψερίμου (Κάλυμνος)

117. Παναγία των Βουθυνών (Κάλυμνος) 
118. Παναγία του Πάθους
119. Παναγία Αχιβάδενα 

120. Παναγία η Χοζοβιώτισσα ή Κυνηγημένη (Αμοργός)
121. Παναγία η Πλατανιώτισσα (Αιγίου) 

122. Παναγία η Ελευθερώτρια (Σαλαμίνα)
123. Παναγία η Μαλεβή 

124. Παναγία η Νιαμονίτισα 
125. Παναγία της Σκρίπους
126. Παναγία Κασσιωπία (Κέρκυρα) 

127. Παναγία η Τρυπητή (Αίγιο)
128. Παναγία Χρυσοσπηλιώτισσα (Αθήνα) 

129. Παναγία Χρυσοκαστριώτισσα (Πλάκα)
130. Παναγία Τριτιανή (Σαντορίνη) (επειδή γιορτάζει την Τρίτη ημέρα του Πάσχα)
131. Παναγία Εικοσπενταρούσα ( Σαμοθράκη)( γιορτάζει την Μεσοπεντηκοστή) 

132. Παναγία η Αγιοσορίτισσα
133. Παναγία η Σουμελά 

134. Παναγία η Απείρανδρη 
135. Παναγία η Αθηνιώτισσα
136. Παναγία η Φιδούσα (Κεφαλονιά) 

137. Παναγία η Ταρτάνα ( Καρπενήσι) 
138. Παναγία η Αντιφωνήτρια
139. Παναγία η Σαραντασκαλιώτισσα (Μαραθόκαμπου) 

140. Παναγία του Κήπου (Μήλος)
141. Παναγία η Λεσινιώτισσα 

142. Παναγία στην Μάκρη (Αλεξανδρούπολη) 
143. Παναγία των Αχαρνών
144. Παναγία των Χαλκέων (Θεσσαλονίκη) 

145. Παναγία η Γερόντισσα 
146. Παναγία η Μυρτιδιώτισσα
147. Παναγία η Υπάρχουσα (Ιεροσόλυμα) 

148. Νέα Παναγιά (Θεσσαλονίκη) 
149. Παναγία η Μεσίτρια
150. Παναγία η Πρωτόθρονη 

151. Παναγία η Παντοβασίλισσα 
152. Παναγία η Δεομένη
153. Παναγία η Άμμωμος 

154. Παναγία η Πανάμωμος 
155. Παναγία η Άχραντος
156. Παναγία η Υπέρμαχος 

157. Παναγία η Κορυφινή 
158. Παναγία η Μπαλουκλιώτισσα
159. Παναγία του Κύκκου 

160. Παναγία του Γενάτου (Κύπρος) 
161. Παναγία Χελιδονού
162. Παναγία Μαυρομωλίτισσα (Φανάρι) 

163. Παναγία Λαγουδιανή (Θεσσαλονίκη)
164. Παναγία Κρηνά 

165. Παναγία Σπηλιανή (Νίσυρος) 
166. Παναγία Συνεμπάστρα (Κεφαλονιά)
167. Παναγία Μυρσινιώτισσα (Λέσβος) 

168. Παναγία Δομανδρίου (Λέσβος)
169. Παναγία Αγίας Σιών (Λέσβος) 

170. Παναγία Γλυκοφιλούσα (Λέσβος) 
171. Παναγία η Γοργόνα (Λέσβος)
172. Παναγία Τρουλωτή (Λέσβος) 

173. Παναγία Γαλαξά ή Θαλασσοκρατούσα
174. Παναγία Αρχαγγελιώτισσα (Ξάνθη) 

175. Παναγία η Καλυβιανή (Ηράκλειο)
176. Παναγία Παλαιοκαστρίτης (Κέρκυρας) 

177. Παναγία η Πανάχραντος (Άνδρος)
178. Παναγία Μεγαλομάτα 

179. Παναγία η Θρηνούσα 
180. Παναγία η Σωτήρα 
181. Παναγία η Βοήθεια
182. Παναγία η Μαυριώτισσα 

183. Παναγία η Μαχαιρωμένη 
184. Παναγία η Θεοσκέπαστη
185. Παναγία η Βατοπεδινή 

186. Παναγία η Ξενοπούλα 
187. Παναγία η Αμπελακιώτισσα
188. Παναγία η Βέλλα 

189. Παναγία η Ελεούσα 
190. Παναγία Παρηγορίτισσα 
191. Παναγία η Ουρανοφόρα
192. Παναγία η Καταφυγή 

193. Παναγία η Δαμάστα 
194. Παναγία Δαμασιά 
195. Παναγία η Λαγκοβάρδα
196. Παναγία η Παλατιανή 

197. Παναγία η Ορθοκώστα 
198. Παναγία η Ολυμπίώτισσα
199. Παναγία η Λυκοδήμου 

200. Παναγία η Καλιγού 

201. Παναγία Περγιλού 
202. Παναγία η Στεφανά
203. Παναγία η Αρακά 

204. Παναγία η Φλεβαριανή 
205. Παναγία η Μεσοσπορίτισσα
206. Παναγία η Πολυσπορίτισσα 

207. Παναγία η Αρχισπορίτισσα 
208. Παναγία η Ξεσπορίτισσα
209. Παναγία η Ακαθή ( Ακαθίστου Ύμνου)

 210. Παναγία η Πονολύτρια 
211. Παναγία η Παρηγορίτισσα
212. Παναγία η Αμαστή (ιαματική) 
213. Παναγία η Αρμενοκρατούσα
(προστατεύει τις λεχώνες από το «αρμένισμα», τον επιλόχειο πυρετό)
214. Παναγία η Ξεσκλαβώστρα 

215. Παναγία η Καψοδεματούσα ή Τζιλά
(τιμωρεί όσους εργάζονται την ημέρα των εορτών της)
216. Παναγία η Μαντηλούσα 

217. Παναγία η Γουρλομάτα 
218. Παναγία η Ηλιόκαλη
219. Παναγία η Χρυσογαλατούσα 

220. Παναγία η Χρυσολεούσα 
221. Παναγία η Χρυσοπαντάνασσα
222. Παναγία η Αγιογαλούσα 

223. Παναγία η Ευθριανή 
224. Παναγία η Κυκκώτισσα
225. Παναγία η Θαλασσομαχούσα 

226. Παναγία η Βρυούλων 
227. Παναγία η Κισσιώτισσα
228. Παναγία η Κυπαρισσιώτισσα 

229. Παναγία η Γενεσιουργός 
230. Παναγία η Κατοπολιανή ( Αμοργός)
231. Παναγία η Πανάχραντος 

232. Παναγία η Χώρα του Αχωρήτου 
233. Παναγία η Άσπιλη
234. Παναγία Ζερβάτι (Βορ. Ήπειρος) 

235. Παναγία Μπόρια (Κορυτσά)
236. Παναγία Γεωργάνικη (των Μαυρομιχαλέων) 

237. Παναγία η Τσιπιώτισσα 
238. Η Μεγάλη Παναγία ( Πάτμος)
239. Παναγία του Σταυρού (Πάτμος) 

240. Παναγία η Κακαβιώτισσα (Λίμνος) 
241. Παναγία η Έλωνα ( Κουνουρία)
242. Παναγία η Μακρυνή (Μαραθόκαμπος) 

243. Παναγία η Κακοπερατού (Μαραθόκαμπος)
244. Μεγάλη Παναγία Σαμαρίνας (Γρεβαννά)

245. Παναγία η Χυσοπολίτισσα (Νάξος)
246. Παναγία η Διώτισσα (Κεφαλονιά)

247. Παναγία η Σκοπιώτισσα ( Ζάκυνθος) ( Βρίσκεται στο χωριό Morsbach στην Ρωμαιοκαθολική εκκλησία της St. Gertud της Γερμανίας κατόπιν θαύματος)
248. Παναγία η Χαρδακιώτισσα (Κυθραία) 
249. Παναγία η Χρυσαφίτισσα (Μονεμβασιά) 
250. Παναγία η Αμίαντος
251. Παναγία των Καστριανών (Κως) 

252. Παναγία Μπαφέρου (Στεμνίτσα) 
253. Παναγία Δομιαμίτισσα (Καρπενήσι)
254. Παναγία η Κόχη (Σίφνος) 

255. Παναγία της Άμμου ( Σίφνος) 
256. Παναγία η Μοναχή (Σίφνος)
257. Παναγία του Μπαλή (Σίφνος) 

258. Παναγία η Δροσιανή (Νάξος) 
259. Παναγία η Καρδιανή (Σύρος)
260. Παναγία η Αρκουδιώτισσα (επειδή μαρμάρωσε μια αρκούδα που πήγαινε να πιει το νερό των μοναχών)
261. Παναγία η Τσαμπίκα (Ρόδος) 

262. Παναγία η Καμαριώτισσα (Σαμοθράκη)
263. Παναγία Μακρυμάλλη (Ψαχνά Ευβοίας) 

264. Παναγία η Χρυσομαλλούσα (Λέσβος)
265. Παναγία Αιμιαλών (Δημητσάνα) 

266. Παναγία Αμαρτωλών Σωτηρία (Αγία Λαύρα Καλαβρύτων)
267. Παναγία Δουπιανή (Μετέωρα) 

268. Παναγία Δοχειάρισσα (Άθως)
269. Παναγία Διμιοβίτισσα (Μεσσηνία) 

270. Παναγία Δυοχούσαινα (Ψαρά).

Παναγία Εκατονταπυλιανή



Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗΣ

Παναγία Εκατονταπυλιανή
Σύμφωνα με την παράδοση αιώνων κτήτορες του ναού της Παναγίας της Εκατονταπυλιανής, είναι οι Άγιος Κωνσταντίνος και Αγία Ελένη. Η σημερινή μορφή του ναού αποτελεί την ιουστινιάνεια εκδοχή του, όπως τον αποκατέστησε στα χρόνια μεταξύ 1959-1966 ο αρχαιολόγος Αναστάσιος Ορλάνδος, οι έρευνες του οποίου απέδειξαν ότι στο χώρο υπήρχε πρότερος του 6ου αι. ιερός χριστιανικός ναός, επιβεβαιώνοντας έτσι την παράδοση ότι η Εκατονταπυλιανή ιδρύθηκε από τους ισαποστόλους.
Ο ναός αυτός ωστόσο καταστράφηκε κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος του, πιθανότατα εξαιτίας πυρκαγιάς, και ανακατασκευάστηκε επί Ιουστινιανού, κατά τη διάρκεια του 6ου αι.
Μέχρι την έναρξη των εργασιών αναπαλαίωσης, το 1959, ο ναός είχε δεχτεί αναρίθμητες παρεμβάσεις και επιδιορθώσεις, που είχαν αλλοιώσει τον αρχικό του χαρακτήρα, καθώς οι καταστροφές που υπέστη, κατά τη διάρκεια των αιώνων, δεν είχαν τελειωμό: είτε από τις ορδές των κατακτητών και των πειρατών, είτε από τους καταστροφικούς σεισμούς του 1773.
Εξάλλου και ο κατάλευκος, επιβλητικός περίβολος ύψους 8,5 μέτρων και περιμέτρου 252 μέτρων είχε προστατευτικό χαρακτήρα απέναντι στις κάθε είδους επιδρομές, και χρονολογείται από την εποχή της φραγκοκρατίας.
Η Παναγία η Εκατονταπυλιανή δεν είναι ένας και μόνο ναός αλλά ένα μεγάλο κτιριακό συγκρότημα, αποτελούμενο από τον κυρίως ναό και άλλα προσκτίσματα, όπως τα έξι παρεκκλήσια, αφιερωμένα σε αγίους: το παρεκκλήσι του Αγίου Νικολάου, που πιστεύεται ότι πρόκειται για τον αρχικό ναό στον οποίο προσευχήθηκε η Αγία Ελένη, και γι’ αυτό θεωρείται και η παλαιότερη εκκλησία στην Πάρο, των Αγίων Αναργύρων, του Αγίου Φιλίππου, της Αγίας Θεοδοσίας, του Αγίου Δημητρίου και της Οσίας Θεοκτίστης, της πολιούχου της Παροικιάς, που έζησε, μόνασε, πέθανε και τάφηκε σ’ αυτόν ακριβώς το χώρο, κατά τη διάρκεια του 9ου αι., όταν η Πάρος είχε εγκαταλειφθεί από τους κατοίκους της, λόγω των συνεχών επιδρομών των πειρατών, και ήταν ολόκληρη σκεπασμένη από άγρια δάση.
Εκτός από τα παρεκκλήσια κόσμημα για το ναό αποτελεί το αρχαιότερο σ’ ολόκληρη την ορθόδοξη Ανατολή σωζόμενο βαπτιστήριο, του 4ου αι, που αποτελεί και μια ισχυρή απόδειξη για την ύπαρξη του ναού εκείνη την περίοδο, όταν οι βαφτίσεις περιορίζονταν στους ενηλίκους και δεν είχε ξεκινήσει ακόμα η βάπτιση των νηπίων, πρακτική που διαδόθηκε από τον 6ο αι. και εξής.
Όπως γνωρίζουμε πλείστα παλαιοχριστιανικά μνημεία χτίστηκαν στα θεμέλια προχριστιανικών κτισμάτων, συνήθως αρχαίων ναών, ενώ στην οικοδόμηση τους έχουν χρησιμοποιηθεί αρχαία μάρμαρα, κολώνες κ.α. Η Εκατονταπυλιανή δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.
Κατά την αναπαλαίωση του ναού ο καθηγητής Ορλάνδος αποκάλυψε ένα Γυμνάσιο –γυμναστήριο- της ρωμαϊκής εποχής, με ένα θαυμάσιο δάπεδο με μωσαϊκό, το οποίο κοσμούν οι Άθλοι του Ηρακλή και το οποίο σήμερα έχει μεταφερθεί στην αυλή του Αρχαιολογικού Μουσείου της Πάρου, όπου φιλοξενούνται πάρα πολλά ακόμα κομμάτια, της κλασικής αλλά και της αρχαϊκής εποχής, όταν η Πάρος ευημερούσε, και τα οποία επί αιώνες φυλάσσονταν στα υπόγεια της Εκατονταπυλιανής.
Ίσως και να γλύτωσαν έτσι από τις χρήσεις που επεφύλαξαν οι κάτοικοι του νησιού ανά τους αιώνες σε άλλα αρχαιολογικά μνημεία, καθώς μια βόλτα και μερικές προσεκτικές ματιές αρκούν για να διαπιστώσει κάποιος σωρεία αρχαιολογικών μελών ενσωματωμένα σε τοίχους σπιτιών και βυζαντινών εκκλησιών.
Όσον αφορά την ονομασία του Ναού Εκατονταπυλιανή ή Καταπολιανή, που προέρχεται από τον όρο «καταπόλα» και σημαίνει «κατά την πόλη», πιθανότατα «δείχνοντας» το σημείο όπου βρισκόταν η αρχαία πόλη της Πάρου, μέχρι πρόσφατα που διαβάστηκαν νέες πηγές, οι γνώμες διίστανταν για το ποια από τις δύο ήταν γνήσια και παλιότερη.
Τελικά απεδείχθη ότι και οι δύο είναι έγκυρες και σχεδόν σύγχρονες μεταξύ τους καθώς τις πρωτοσυναντάμε σε κείμενα και επιστολές του ύστερου 15ου αι. την πρώτη και των μέσων του 16ου αιώνα τη δεύτερη.

ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΛΩΝΑ - ΚΟΙΜΗΣΗ ΘΕΟΤΟΚΟΥ



Ιερά Μονή Παναγίας 'Ελωνας
Στο νότιο τμήμα της οροσειράς του Πάρνωνα, στην Κυνουρία και σε υψόμετρο 650μ. από τη θάλασσα υψώνεται επιβλητικό και μεγαλοπρεπές το μοναστήρι της Παναγίας της Έλωνας. Ακολουθώντας τη διαδρομή " Λεωνίδιο- Κοσμάς" μέσα από την πολυποίκιλη βλάστηση και τους πανύψηλους άγριους βράχους, σε μια καμπή του δρόμου θα δούμε να προβάλει ο μετέωρος βράχος της Έλωνας με το μοναστήρι του κατάλευκο κρεμασμένο στα ριζά του.
Η Μονή παλαιότερα ήταν αφιερωμένη στη Ζωοδόχο Πηγή και από το 1797 είναι αφιερωμένη στην Κοίμηση της Θεοτόκου. Για την επωνυμία της που οφείλεται στην εικόνα της Παναγίας, έχουν διατυπωθεί αρκετές ερμηνείες επικρατέστερες όμως θεωρούνται οι εξής:
Η επωνυμία προέρχεται από τοπωνύμια κοντά στο Λεωνίδιο που φυλασσόταν παλαιότερα η εικόνα (έλος της Πελιάς) (Γ. Δεληγιάννης)
  1. Από το σπήλαιο που φέρει την ονομασία "Ελώνη" (Θ. Βαγενά, Ν. Αντωνάκου, Τ. Μαύρος)
  2. Από την τσακώνικη λέξη "έουνη" που σημαίνει Ελεούσα.
  3. Από την επίκληση της Παναγιάς στη Λακωνία "Ελωνίτισσα" (δηλ. καταγόμενη από το έλος και τα ελοχώρια της Λακωνίας) (Αν. Μιχαλόπουλος), ενώ ο μελετητής Γεώργιος Γεώρτσης αναζητά τη γραμματολογική ρίζα της στην Αρχαία Αττική Διάλεκτο, από τη μετοχή Αορίστου β΄ του ρήματος "αιρέω-αιρώ" (ελών, ελούσα, ελόν).
Η χρονολογία ίδρυσης του Μοναστηριού δεν είναι γνωστή. Η παράδοση αναφέρει ως ιδρυτές της δύο ασκητές μοναχούς, το Δοσίθεο και τον Καλλίνικο, που γύρω στα 1500μ.χ. αποφάσισαν να κοινοβιάσουν κι έτσι αποτέλεσαν το μοναστικό πυρήνα της Έλωνας, αν και πιθανολογείται ότι προϋπήρχαν ασκηταριά στην περιοχή. Οι μοναχοί σφαγιάστηκαν από τους Τούρκους τα χρόνια της Αλώσεως κι έτσι χάθηκε η εικόνα της Παναγιάς. Σύμφωνα, λοιπόν με την ίδια παράδοση, η εικόνα βρέθηκε χρόνια αργότερα από βοσκούς της περιοχής, σε απόκρυμνη κι απρόσιτη θέση, κρεμασμένη σε πάσσαλο, αφού προηγουμένως διέκριναν ότι φωτιζόταν επίμονα το σημείο.

Επί Όθωνα, η Μονή, κρίθηκε Διατηρητέα! Τα διπλανά, μικρά Μοναστήρια, διαλύθηκαν οπότε, οι Μοναχοί τους, εντάχθηκαν στην Έλωνα.

Σήμερα, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί ο χώρος της Μονής με τις νεότερες προσθήκες, εισέρχεται κανείς σ αυτόν απο μια τοξωτή είσοδο. Ένας ανοικτός διάδρομος 15μ. περίπου οδηγεί στη δεύτερη πύλη, ακολουθώντας ένα δεύτερο διάδρομο με σκαλιά, αριστερά του οποίου βρίσκεται γκρεμός και δεξιά πάνω κοφτός κόκκινος βράχος, οδηγούμαστε στο κέντρο της Μονής. Εδώ τα διαφορετικά επίπεδα, οι διάδρομοι, οι στοές και οι σκάλες συνθέτουν ένα αρμονικό κτιριακό σύνολο που μαρτυρεί την ύπαρξη εσωτερικής ζωής και κίνησης. Συγκεκριμένα, στην ανατολική πλευρά και πάνω από τον γκρεμό ορθώνονται δύο κτίρια εκ των οποίων το ένα διόροφο, με ξενώνες και κειά στον πρώτο όροφο, αποθήκες και τραπεζαρίες κάτω, ενώ το άλλο, ακριβώς δίπλα, περιλαμβάνει γραφεία, σαλόνια και χώρους υποδοχής. Ένα τρίτο κτίριο, στη δυτική πλευρά, με πλάτη στο βράχο διαθέτει επίσης ξενώνες κι αποθήκες πίσω απ΄ αυτό δε και πιο ψηλά βρίσκεται το παρεκκλήσι των Αγίων Πάντων. Στο κοίλωμα του βράχου, μετά από αυτό, διακρίνονται ακόμα τα σημάδια ύπαρξης παλαιού ασκηταριού. Υπάρχει επίσης μικρή πλακώστρωτη αυλή, στην οποία οδηγούμαστε μέσω μιας διπλής σκάλας. Η μικρή εκκλησία της Παναγιάς είναι νεότερο κτίσμα του 1790 κι έχει δεχθεί προσθήκη το 1809, η οποία αποτέλεσε χώρο στέγασης του Ιερού. Είναι χτισμένη σε ρυθμό κεραμοσκεπαστής βασιλικής με πλινθοπερικλειστη τοιχοδομή. Διαθέτει τέσσερις θύρες εισόδου, ανοιγμένες όλες στη βόρεια πλευρά της. Η μεγαλύτερη δε από αυτές διαθέτει ακανόνιστο πέτρινο τόξο πάνω από το ανώφλι. Αριστερά της υψώνεται το μαρμάρινο κωδωνοστάσιο, χτισμένο στα 1831μ.χ. επάνω στο οποίο διακρίνονται εμφανή υπολείμματα μπλε χρώματος.

Μπαίνοντας κανείς στο εσωτερικό του ναού, μένει έκθαμβος στη θέα των δεκάδων καντηλιών (αφιερώματα πιστών) που κρέμονται από την καπνισμένη οροφή. Το Καθολικό είναι 5,10 Χ 14,90, σε ρυθμό θολοσκεπής βασιλικής, κι έχει τέσσερις εισόδους. Η οροφή του, δε φαίνεται, αφού την κατακλύζουν αμέτρητα(;) καντήλια! Το ξυλόγλυπτο τέμπλο είναι κομψοτέχνημα! Οι εικόνες του φέρουν τις χρονολογίες 1798, 1806, 1815... Η εικόνα της Κοίμησης της Θεοτόκου είναι "δέησις Καμαρινού και υιού Νικολάου", η εικόνα του βαπτιστή Προδρόμου "δέησις Χατζή-Λαμπρινού Σμυρναίου", η εικόνα της Ζωοδόχου Πηγής "δέησις Νικοδήμου του αγιογράφου Γεωργίου Κρητός"... Οι προθήκες, με τα διάφορα Λείψανα των Αγίων καθώς και τα λοιπά Κειμήλια, προσελκύουν το ενδιαφέρον του Επισκέπτη. Το τέμπλο είναι ξυλόγλυπτο, φιλοτεχνημένο σε ξύλο καρυδιάς κατά τον παροαδοσιακό τρόπο επεξαργασίας. Η χρονολογία κατασκευής του παραμένει άγνωστη. Ο τεχνίτης του δεν κατόρθωσε να ολοκληρώσει το έργο του, παρά μόνο κατά τα 2/3, εξαιτίας αιφνίδιου θανάτου του, συμπληρώθηκε όμως κατά ένα μεγάλο μέρος από άλλο τεχνίτη που παροδόξως, είχε την ίδια τύχη. Επί του τέμπλου απεικονίζονται σκηνές από την Παλαιά και την Καινή Διαθήκη. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίαζει το βαθύ σκάψιμό του, ενώ οι σκιές που δημιουργούνται καθώς εισχωρεί το φως στις εσοχές κάνουν την ατμόσφαιρα ακόμη πιο επιβλητική. Οι εικόνες στην κεφαλή του τέμπλου παρουσιάζουν το δωδεκάορτο και στηρίζουν την ισορροπία τους στον συνδυασμό ψυχρών και θερμών χρωμάτων και στη γεωμετρία των μορφών. Στο βάθος παρατηρούμε την ύπαρξη συμβολικού χώρου, που απεικονίζει γεωμετρημένα κτίρια ή τοπία χωρίς τη χρήση προοπτικής. Σκηνές από την Αγία Γραφή αναγνωρίζουμε και στον ξύλινο διάκοσμο, ενώ αξίζει να σημειωθεί ο λεπτός τρόπος που οι αναδυόμενες μορφές εντάσσονται αρμονικά στα "πλαστικά" στοιχεία της φυτικής ανάπτυξης. Αριστερά και δεξιά της Ωραίας Πύλης παρατηρούμε τα ασημένια "πουκάμισα" των εικόνων και τα εξωτερικά λεπτά χαράγματα του σχεδίου.

Στο προσκηνητάρι δεσπόζει η φορητή εικόνα της Παναγιάς, που χρονολογείται από το 1350 περίπου. Είναι κατασκευάσμένη με κερί και μαστίχα σε ξύλο, ενώ αργότερα προστέθηκε χρυσό περίτεχνο "πουκάμισο" και καλύφθηκε από τάματα. Εικάζεται ότι η εικόνα φιλοτεχνήθηκε από τον Ευαγγελιστή Λουκά και η ιστορία της είναι άρρηκτα δεμένη με την ίδρυση της Μονής. Πολλά θαύματα έχουν αποδοθεί στην ιερή δύναμη της εικόνας αυτής, γι αυτό και πλήθος προσκυνητών από όλα σχεδόν τα μέρη της Ελλάδας επισκέπτονται το μοναστήρι της Έλωνας. Εντός του ναού επίσης φυλλάσσονται σε εμφανή σημεία λείψανα Αγίων, ένα χειρόγραφο Ευαγγέλιο, θαυμάσιες εικόνες διάφορων αγιογράφων και τεχνοτροπιών - μερικές δε και ρώσικης προέλευσης - χρυσά και αργυρά σκεύη - καθώς και πλήθος από τάματα πιστών.

Σήμερα το Μοναστήρι, που είναι γυναικείο, συντηρείται με την ιδιαίτερη φροντίδα των μοναχών. Πρέπει να αναφερθεί ότι μετόχια της Μονής βρίσκονατι στο Λεωνίδιο και στον Κοσμα. Η Παναγιά της Έλωνας εορτάζει στις 15 και 23 Αυγύστου (Κοίμιση και Εννάμερα της Θεοτόκου αντίστοιχα), ενώ της 21 Νοεμβρίου, που εορτάζοναται τα Εισόδια της Θετόκου γίνεται τοπική εορτή στο Λεωνίδιο και προς τιμή της τελώνται θρησκευτικές εκδηλώσεις.

Το Μοναστήρι της Παναγίας της Έλωνας απέχει από το Λεωνίδιο 17 χιλιόμετρα και από τον Κοσμα 14. Μπορεί να το προσεγγίσει κανεί οδιπορικώς μέσω της διαδρομής "Λεωνίδιο- \'Ελωνα" στην πρώτη περίπτωση, είτε ακολουθώντας το δρόμο από την Σπάρτη στον Κοσμά στη δεύτερη. Όποια διαδρομή παάνως κι αν επιλέξει ο επισκέπτης θα αποζημιωθεί από το συναπαντήμα του με το θρησκευτικό και ιστορικό αυτό σύμβολο.