Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

« Και στην κόλαση τελείωσε η προεκλογική περίοδος, τώρα θα τα δεις όλα»



«η φώτο είναι από το fb και δείχνει τον παράδεισο της Ελλάδος που με δαιμονική μεθοδεία την έκαναν πνευματική και κοινωνική κόλαση» 
Τελείωσε η προεκλογική περίοδος στην κόλαση και ανοίγει η περίοδος της κόλασης των ελληνοτουρκικών. 

Καλό είναι να φεύγεις από τούτη την ζωή με αναπαυμένη την συνείδηση έστω και αν είσαι πολιτικός, γιατί εκεί πάνω δεν διαλέγεις, αλλά σε επιλέγουν ή προς τα αριστερά (εξ ευωνύμων) ή προς τα δεξιά. 
Κάπως έτσι και η παρακάτω ιστορία που ακούγεται σαν ανέκδοτο, αλλά είναι διδακτική και σημειολογική. 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Κάποια στιγμή ήρθε η ώρα να πεθάνει ένας μεγάλος γνωστός πολιτικός της Ελληνικής Μεταπολίτευσης των πρώτων χρόνων. 
Ενώ ψυχορραγούσε 
Ήρθαν και τον παρέλαβαν οι Άγγελοι. 
Επειδή αυτός τους έλεγε ότι είναι σημαίνων πρόσωπο "Very Important Person" τον πήγαν να δει τον Παράδεισο. 
Εκεί ο γνωστός πολιτικός άκουσε ψαλμωδίες, αισθάνθηκε εκκλησιαστικά θυμιάματα, ένοιωσε μια πρωτόγνωρη ειρήνη που δεν τα αισθάνθηκε ποτέ στην επίγεια ζωή του. 
Στράφηκε στους συνοδούς Αγγέλους και τους είπε «εγώ δεν μπορώ να μείνω σε αυτό το μέρος, δεν είναι του χαρακτήρα μου» 
Τότε οι Άγγελοι τον πήγαν στο απέναντι μέρος από τον παράδεισο, την κόλαση και του είπαν «δες εδώ αν σου αρέσει;» 

Μόλις ο πολιτικός μπήκε στον νέο αυτό χώρο είδε τράπεζες, χορούς και πανηγύρια, δεξιώσεις, τουαλέτες, αισθάνθηκε γυναικεία αρώματα, εορταστικά πυροτεχνήματα, αφίσες όμορφες, σημαιάκια, άκουσε χειροκροτήματα . 
«Απ!! αυτό είναι το μέρος μου » είπε στους Αγγέλους 

Και τότε αυτοί του έδωσαν ένα χαρτί που αφορούσε την VIP νέα θέση για να το υπογράψει. Αδίστακτα ο πολιτικός αυτός το υπέγραψε και μετά οι Άγγελοι του διαμήνυσαν, ότι θα κατέβει στην γη για να ζήσει λίγο και μετά θα έρθουν να τον παραλάβουν για την θέση που επέλεξε ο ίδιος. 
Πράγματι έζησε ακόμα λίγες μέρες, ουσιαστικά ψυχορραγώντας και ήρθε η στιγμή της τελευτής του. 
Πάλι ήρθαν οι ίδιοι οι Άγγελοι και τον παρέλαβαν. 
Το ταξίδι του τώρα ήταν για την VIP θέση που ήδη επέλεξε. 
Αλλά μόλις εισήλθε στο χώρο της επιλογής του, όλα ήταν αλλιώτικα. Μεγάλα καζάνια με πίσσα, δυσωδία, φωνές, κουρνιαχτό, στριγκλιές. 
Τρόμαξε, δεν το περίμενε. 

Γύρισε εμφανώς ενοχλημένος προς τους αγγέλους συνοδούς του και τους είπε «δεν το περίμενα αυτό από εσάς να με κοροϊδέψετε» 

Αλλά η απάντηση των Αγγέλων ήταν τότε προς αυτόν: 
«όταν σε φέραμε τις προάλλες εδώ, η κόλαση είχε προεκλογική περίοδο, αλλά τελείωσε, τώρα θα τα δεις όλα» 

Και πάμε αδελφοί στην κόλαση των Ελληνοτουρκικών που δεν κάνει προεκλογικό αγώνα αλλά περιμένει το αποτέλεσμα των Ελληνικών εκλογών για να επικυρώσει την φριχτή ονομασία της. 
Η καυτή ανάσα του τούρκου επάνω από την Ελλάδα που την αφήσαν γυμνή κυρίως οι τοκογλύφοι φίλοι της είναι πραγματικότητα. 
Τουρκικά δημοσιεύματα αναφέρουν την έναρξη παραλαβής των S-400 την Κυριακή. 

Αυτή πάλι την Κυριακή που θα εορτάζει η ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ έχουμε ασκήσεις με πραγματικά πυρά κοντά στο Καστελόριζο- Ρόδο και κανείς δεν ξέρει που αλλού. 
Το Γιαβούζ βγαίνει να κάνει γεώτρηση και όπως επιθυμούν άσχετα αν δεν γίνει, ο τούρκος θέλει διακαώς τα κόκκινα γεωτρύπανα του να έχουν αντιαεροπορική ομπρέλα από τους S-400.

Ο τούρκος είναι δύσκολο να διαψεύσει τον εαυτό του, πάντα δοκιμάζει την Ελλάδα σε στιγμές αλλαγών, όπως τώρα. 
Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ να φωτίσει τις αρχές και τις εξουσίες μας γιατί θα βρεθούν προ πρωτόγνωρων δυσάρεστων εκπλήξεων. Το ερώτημα όμως είναι αν έχουν ΘΕΟ και ποιον;
Όποιον θεό και να έχουν η ΕΛΛΑΔΑ πρέπει να πορευτεί εκεί που την οδηγεί η ανά τους αιώνες πολιτισμική και αποστολική πορεία της. 

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Σάββατο 15 Ιουνίου 2019

Οι σκιώδεις φίλοι του φέισμπουκ…


Οι σκιώδεις φίλοι του φέισμπουκ… 
                                                                    …ΚΑΙ Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 
Η κοινότητα του φέισμπουκ είναι εθιστική αλλά και αβίωτη, χρήσιμη αλλά και φορές φορές εκνευριστική. Ένα ετερόκλητο πλήθος που μάχεται να ακουστεί, να κάνει πλάκα, να ξεχωρίσει, να επιβάλει απόψεις, να προπαγανδίσει, να αποδοκιμάσει, να επιδοκιμάσει, να πολιτικολογήσει, να βρίσει και να βριστεί για την ομάδα ή το κόμμα του, να επιβεβαιωθεί με ένα λάικ ή να αποθεωθεί με μια κατακόκκινη φωτεινή καρδούλα.

Άνθρωποι ίδιοι, σχεδόν ίδιοι ή διαμετρικά αντίθετοι –κάποτε τελείως ξένοι, αλλά σκιώδεις «φίλοι»!– ενωμένοι με έναν αόρατο ηλεκτρονικό κρίκο. Και η αγωνία να ακουστούν, να αγκιστρώσουν την προσοχή τού περιφερόμενου διαδικτυακού πλήθους με ένα κείμενο, μια ατάκα, ένα προτεινόμενο τραγούδι, μια φωτογραφία, ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλα κείμενα, ατάκες, προτεινόμενα τραγούδια, φωτογραφίες. Διάχυτο το άγχος των μελών της κοινότητας να ξεχωρίσουν μέσα στο ποδοβολητό του πλήθους που τρέχει ρολάροντας βιαστικά πάνω κάτω τη σελίδα –με πυρετώδη πέιτζ απ, πέιτζ ντάουν– για να σταθεί για λίγο σε κάτι που το ενδιαφέρει ή μπορεί να το ενδιαφέρει.

Τι μας/τους τραβάει εθιστικά στο φέισμπουκ –και στα άλλα σόσιαλ; Μπορεί η ανάγκη για να τροφοδοτηθεί το Εγώ μας/τους με συνεχή προβολή στιγμών της προσωπική ζωής:
(εγώ) εδώ πίνω καφέ,
(εγώ) εδώ ταξιδεύω,
(εγώ) εδώ γλεντάω,
(εγώ) εδώ είμαι με τον φίλο μου,
(εγώ) εδώ στο πτυχίο του παιδιού μου.


Μπορεί να είναι και η δοτική χαρά που μας/τους κάνει να διακτινίζουν τις προσωπικές στιγμές για να τις μοιραστούν με «όλον» τον κόσμο. Με ένα πάτημα του έντερ φεύγουν με ασύλληπτη ταχύτητα προς όλες τις κατευθύνσεις της γειτονιάς, της πόλης, της χώρας και του πλανήτη, φωτογραφίες, κείμενα, ευφυολογήματα, προκλήσεις, απαντήσεις σε προκλήσεις.

Το φέισμπουκ είναι ένα ηλεκτρονικό εξομολογητήριο. Μαζί με τις στιγμές χαράς ταξιδεύουν στους διαδικτυακούς δαίδαλους κι εκείνες της προσωπικής λύπης ή συντριβής. Κάνουμε αυτό που κάναμε άλλοτε μπροστά σε μια παλιά φωτογραφία ενός απόντος –εννοώ για πάντα απόντος. Απευθυνόμαστε από το ανοικτό βήμα του κυβερνοχώρου σε αγαπημένους, σε γνώριμους ή απλώς σε γνωστούς που έχουν φύγει, περιμένοντας να μας ακούσουν –αν υπάρχει… wi fi στο Εκεί.

Και μέσα σε όλο αυτό πλήθος τού φέισμπουκ, ζει και μια σιωπηλή πλειοψηφία διαδικτυακών φίλων που τους ξεχνάμε βυθισμένους μέσα στη σιωπή τους. Αμέτοχοι στα λόγια, στις αναρτήσεις, στις φωτογραφίες. Δεν μιλάνε, δεν ανεβαίνουν στη σκηνή του Διαδικτύου• μόνο παρακολουθούν παράμερα –σαν τα ήσυχα παιδιά της τάξης που δεν ξεχύνονται όπως τα άλλα στην έδρα, στους διαδρόμους, στα διπλανά θρανία όταν για μια στιγμή ο δάσκαλος βγει από την αίθουσα.

Το φέισμπουκ (και τα συναφή) είναι ένα από τα δυσεξήγητα πράγματα της σύγχρονης ζωής, όπου ζούμε μια δυσερμήνευτη συμπεριφορά των ανθρώπων. Είναι ένα φαινόμενο• ούτε το δαιμονοποιείς ούτε τα προσκυνάς. Είναι εργαλείο, ένα μέσο επικοινωνίας κι ας μιλάνε για «ψυχρό, απρόσωπο» κατασκεύασμα. Εκεί μέσα βλέπεις χαρακτήρες. Τους κακούς, τους ρομαντικούς, τους εμπαθείς, τους εγωπαθείς, τους νάρκισσους, τους πολιτικοποιημένους, τους απολίτικους, τους σεμνούς, τους ευγενικούς. Και σε βοηθάει να αναζητήσεις χαμένες διαδρομές και πρόσωπα. Φίλος μού έλεγε ότι βρήκε από το φέισμπουκ συμμαθητή του μετά από σαράντα χρόνια («ευχαριστώ που με βρήκες!» του είπε ο αναζητούμενος). Κι άλλος, όταν έψαξε και βρήκε τον δικό του φίλο, πήρε στο ίνμποξ θλιβερό μήνυμα. «Ευχαριστούμε που γράψατε, αλλά ξέρετε, ο παππούς έφυγε από τη ζωή πριν από δυο χρόνια –είμαι ο εγγονός του». 

Για όλα αυτά δεν απορρίπτεις αβασάνιστα το Διαδίκτυο και τις σελίδες «κοινωνικής δικτύωσης» όπως εύηχα τις λέμε. Το παρατηρείς, το αποδέχεσαι ως κάτι νέο που ακόμα το εξερευνούμε, προσέχεις πού πατάς και, όσο μπορείς, κινείσαι στη φωτεινή πλευρά τού πλανήτη Διαδίκτυο. 

Μπλόγκερ 
Πηγή: Harddog 
ΑΒΕΡΩΦ 

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΜΙΖΕΣ ΣΤΟ ΚΚΕ


Αυτή Τη Φωτογραφία Κόψτε Την, Πλαστικοποιήστε Την Και Φυλάξτε Την Καλά Στο Αρχείο Σας.

«Δύο Κάπα κι ένα Ε, μετρητά στο ΚΚΕ»! Σύνθημα που ενώνει και δονεί (διαχρονικά) την καθοδήγηση των ελληνόφωνων μαρξιστών
Αυτή τη φωτογραφία κόψτε την, πλαστικοποιήστε την και φυλάξτε την καλά στο αρχείο σας. Δείχνει κάτι για το οποίο

όλοι ήμασταν πεπεισμένοι αλλά δεν μπορούσαμε να αποδείξουμε τόσο... θεαματικά. Τι δείχνει; Στη σελίδα του facebook «Στηρίζουμε τον “Ιστορικός Συλλέκτης Βέροιας”» (https://www.facebook.com/Στηρίζουμε-τον-Ιστορικός-Συλλέκτης -Βέροιας-128037153879904) η λεζάντα της φωτό γράφει: «Η φωτογραφία είναι του 1949 από την επίσκεψη στελεχών του ΚΚΕ στη Γερμανία, καθώς το ΚΚΕ διατηρούσε, όπως γίνεται αντιληπτό, άριστες σχέσεις με τους Γερμανούς, προκειμένου το ΚΚΕ\ΔΣΕ να ενισχυθεί οικονομικά για να συνεχίσει τον συμμοριτοπόλεμο στην Ελλάδα, καθώς η ηγεσία του ΚΚΕ έβλεπε να έρχεται αναπόφευκτα η ήττα, όπου η συγκεκριμένη φωτογραφία εμφανίζει τον Γερμανό αξιωματούχο Σβότσερ (όρθιο), μέλος της Κ.Ε. του SED (Ενιαίο Σοσιαλιστικό Κόμμα), να παραδίδει ένα χρηματικό ποσό ως βοήθεια στον Θανάση Γεωργίου (καθιστός), μέλος του ΚΚΕ, ενώ άξιον παρατηρήσεως είναι πως τα χρήματα βρίσκονται πάνω στη σημαία του “ΔΣΕ”, υπό το βλέμμα του στελέχους του ΚΚΕ».

Ω ναι! Το τιμημένο κόμμα έπαιρνε μετρητούλι από τους Γερμανούς πριν καν σχηματιστεί το κράτος της Ανατολικής Γερμανίας και τα σημαίνοντα στελέχη του φωτογραφίζονταν με το μαρούλι, τον μπερντέ, το μπικικίνι, πάνω στην παντιέρα του «Δημοκρατικού Στρατού»! Αυτό και μόνο τα λέει όλα για το «κόμμα του λαού» που σήκωσε τα όπλα εναντίον της πατρίδας κι αντί να απολογείται και να ντρέπεται για τα πεπραγμένα του τα νοσταλγεί και δηλώνει ότι θέλει να τα ξανακάνει.

Αυτό το συγκλονιστικό ντοκουμέντο έφερε στο φως ο Κανέλλος Ντόντος, απόστρατος αξιωματικός, αναγνωρισμένος συλλέκτης από το υπουργείο Πολιτισμού και διευθυντής του Βλαχογιάννειου Μουσείου της Βέροιας, όπου εκτίθεται και η συλλογή του με ιστορικά και συλλεκτικά κειμήλια, αναδεικνύοντας την ελληνική Ιστορία και όχι μόνο. Η ιστοσελίδα του μουσείου είναι


http://www.historicalcollector.gr/.
Παναγιώτης Λιάκος
http://www.dimokratianews.gr/

Έρχεται ο έλεγχος του νου! «Όπλα με ελεγχόμενη σκέψη» βρίσκοντας τρόπους κανείς να «διαβάσει τα μυαλά των στρατιωτών»



Το μέλλον φαίνεται πιο ζοφερό καθώς κινούμαστε μπροστά στις εξελίξεις στον τομέα του πολέμου. Εξελίξεις που έχουν να κάνουν με τα όπλα «που διαβάζουν τα μυαλά των στρατιωτών» και από τις οποίες θα προέλθει και η υποδούλωση της ανθρωπότητας, που είναι ο απώτερος στόχος.

Το DARPA είναι ίσως η πιο ανησυχητική οντότητα που υπάρχει σήμερα. Ο ερευνητικός βραχίονας του αμερικανικού Υπουργείου Άμυνας πληρώνει επιστήμονες για να επινοήσουν τρόπους για να διαβάσουν άμεσα τα μυαλά των στρατιωτών χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως η γενετική μηχανική και ο τελικός στόχος είναι τα «ελεγχόμενα από την σκέψη όπλα».

Η κυβέρνηση επενδύει σοβαρά στον έλεγχο του νου. Τον Μάιο, η DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency) ανακοίνωσε ότι έξι ομάδες θα λάβουν χρηματοδότηση στο πλαίσιο του προγράμματος Νευροβιοτεχνολογίας της επόμενης γενιάς (Ν3). Οι συμμετέχοντες είναι επιφορτισμένοι με την ανάπτυξη τεχνολογίας που θα παρέχει ένα αμφίδρομο κανάλι για ταχεία και απρόσκοπτη επικοινωνία μεταξύ του ανθρώπινου εγκεφάλου και των μηχανών χωρίς να απαιτείται χειρουργική επέμβαση.

«Φανταστείτε κάποιον που χειρίζεται ένα drone ή κάποιον που μπορεί να αναλύει πολλά δεδομένα», δήλωσε ο Jacob Robinson, βοηθός καθηγητής βιοϊατρικής στο Πανεπιστήμιο Rice, ο οποίος ηγείται μιας από τις ομάδες. «Υπάρχει αυτή η λανθάνουσα κατάσταση, όπου εάν θέλω να επικοινωνήσω με τη μηχανή μου, πρέπει να στείλω ένα σήμα από τον εγκέφαλό μου για να μετακινήσω τα δάχτυλά μου ή να μετακινήσω το στόμα μου για να δώσω μια λεκτική εντολή και αυτό περιορίζει την ταχύτητα με την οποία μπορώ να αλληλεπιδράσω σε ένα κυβερνοσύστημα ή ένα φυσικό σύστημα. Έτσι λοιπόν η σκέψη είναι ίσως να μπορούσαμε να βελτιώσουμε αυτή την ταχύτητα αλληλεπίδρασης. »

Αυτή είναι μια θεωρητικά σπουδαία ιδέα για να βοηθήσει στρατιώτες στην μάχη, ωστόσο, αυτό είναι στην ουσία ένα όπλο μαζικής καταστροφής!!!


Το DARPA προσπαθεί να προωθήσει μια σημαντική ανακάλυψη σε μη επεμβατικές ή ελάχιστα επεμβατικές διεπαφές εγκεφάλου-υπολογιστή (BCIs).

Ο οργανισμός ενδιαφέρεται για συστήματα που μπορούν να διαβάσουν και να γράψουν σε 16 ανεξάρτητες θέσεις σε ένα κομμάτι του εγκεφάλου μεγέθους ενός μπιζελιού με μια καθυστέρηση που δεν υπερβαίνει τα 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου μέσα σε τέσσερα χρόνια, δήλωσε ο Robinson.

Παρά τις πολλαπλές προσπάθειες να θέσει ένα «θετικό παρονομαστή» στον έλεγχο του νου, ένας εμπιστευμένος ερευνητής του DARPA τελικά παραδέχεται την αλήθεια. Δεν υπάρχει θετικός τρόπος να εξετάσουμε τον έλεγχο του νου. Είναι η τελική μορφή της δουλείας και είμαστε πιο κοντά από ό, τι οι περισσότεροι τολμούν να παραδεχτούν.

Ο Δρ Robert Duncan σημειώνει ότι οι επιστήμονες «έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου να πιστεύουν ότι όλα όσα κάνουμε είναι προς όφελος της ανθρωπότητας, αλλά κοιτάξτε ποιος πληρώνει τους λογαριασμούς μας; Ο στρατός. Είναι όλα για πόλεμο, είναι όλα για έλεγχο, για κυβερνητικό έλεγχο … »

Οι Μεγάλες Δυνάμεις «πέταξαν» την Ελλάδα «δόλωμα» στην Τουρκία: Πόσο «θερμό» θα είναι το ελληνοτουρκικό επεισόδιο;


Γράφει ο Βασίλης Καπούλας

Προ των πυλών βρίσκεται το "θερμό" ελληνοτουρκικό επεισόδιο, γεγονός που έχει σημάνει συναγερμό σε διάφορες υπηρεσίες εντός και εκτός χώρας. Οπως όλα δείχνουν, είναι θέμα χρόνου αυτό να εκδηλωθεί καθώς τόσο οι ΗΠΑ όσο και η Ρωσία με την Βρετανία χρησιμοποίησαν δυστυχώς την χώρα μας ως "δόλωμα" των επεικείμενων εξελίξεων.
Ας δούμε αναλυτικά τις εξελίξεις.
Την αρχή την έκανε η Βρετανία η οποία με μπαράζ δηλώσεων της έθεσε την "κυπριακή ΑΟΖ προς αμφισβήτηση"!
Οπως έχουμε ήδη αναφέρει, περιοχή με κυριαρχία «υπό αμφισβήτηση» χαρακτήρισε ο Βρετανός υπουργός Ευρώπης σερ Άλαν Ντάνκαν την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Κύπρου μιλώντας στη Βουλή των Κοινοτήτων, λέγοντας ότι σε τέτοιες περιοχές δεν πρέπει να διεξάγονται γεωτρήσεις.
Μάλιστα το μπαράζ βρετανικών δηλώσεων συνεχίστηκε σύμφωνα με κυπριακά ΜΜΕ. Το Λονδίνο έφτασε στο σημείο να τονίζει πως "θα μπλοκάρει τις κυρώσεις της ΕΕ εναντίον της Τουρκίας"!
Ολα αυτά έδωσαν το "πράσινο φως" στην Τουρκία.
Παράγοντας Νο 2: Η Ρωσία
Η Μόσχα τις τελευταίες 30 μέρες έχει επιδοθεί σε αγώνα δρόμου προκειμένου η παράδοση των S-400 να γίνει σύντομα ακόμα και πριν την προκαθορισμένη ώρα. Γιατί η Μόσχα καίγεται τόσο πολύ;
Η Μόσχα θα έβγαινε τρομερά κερδισμένη αν σε ένα ελληνοτουρκικό επεισόδιο ήταν "διαιτητής" ο Β.Πούτιν και όχι ο Ν.Τραμπ. Μήπως τελικά αυτός είναι και ο στόχος; 
Αλλά αυτό προϋποθέτει σύρραξη των δύο χωρών και διαπραγματεύσεις υπό το βλέμμα των Ρώσων... Ας μην γελιόμαστε, οι S-400 θα χρησιμοποιηθούν εναντίον της Ελλάδας.
Αν επιβεβαιωθούν οι τουρκικές πληροφορίες περί παράδοσης των κωδικών των συστημάτων IFF στους Ρώσους, τότε αυτό σημαίνει πως το ρωσοτουρκικό σχέδιο βρίσκεται στην τελική φάση υλοποίησης και εκτέλεσης.
Παράγοντας Νο3: Οι HΠΑ και το "δόλωμα" με τον χάρτη
Ξαφνικά, βλέπουμε να "σκάει" χάρτης του υπουργείου Ενέργειας (Bureau of energy Resources) των ΗΠΑ στον οποίο παρουσιάζονται τα κοιτάσματα στην Ανατολική Μεσόγειο γύρω από την Κύπρο, αλλά και τις υποδομές αξιοποίησής του. Τον χάρτη έφερε στη δημοσιότητα η ιστοσελίδα Μc Clatchy DC και όχι το pronews.gr.
Ο χάρτης, όπως αποκαλύπτει μάλιστα σε δηλώσεις του ο πρώην Ειδικός συντονιστής του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για Θέματα Ενέργειας Αμος Χοκστάιν, παρουσιάστηκε προσωπικά στον ίδιο τον τούρκο πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν κατά την περίοδο των διαπραγματεύσεων για το Κυπριακό 2015-2017 και βρίσκεται στην κατοχή τόσο της Κύπρου, όσο του Ισραήλ και του Λιβάνου.
Στον χάρτη αποτυπώνονται οι πιθανές διαδρομές εξαγωγής φυσικού αερίου στην περιοχή.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι δείχνει αγωγό φυσικού αερίου να ξεκινά από το κοίτασμα Αφροδίτη και να κατευθύνεται μέσω Κύπρου στα νότια παράλια της Τουρκίας.
Ο συγκεκριμένος αγωγός εμφανίζεται με τη σήμανση «proposed» (έχει προταθεί), χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται από ποιους ακριβώς έχει προταθεί.
Παράλληλα, υπάρχει και αγωγός που, ξεκινώντας από τα κοιτάσματα του Λεβιάθαν στο Ισραήλ, διασχίζει την Κυπριακή ΑΟΖ, καταλήγοντας στην Αλεξανδρέττα.
Επιπλέον, είναι αποτυπωμένες και οι τουρκικές διεκδικήσεις γύρω από την Κύπρο, όπως τις επικαλείται η Τουρκία, στη βάση της διεκδικούμενης υφαλοκρηπίδας.
Η Κυπριακή ΑΟΖ δεν αποτυπώνεται στο σύνολό της, αλλά μόνο το οριοθετημένο κομμάτι με Ισραήλ, Αίγυπτο και Λίβανο.
Σύμφωνα με τρεις ανώτερους αξιωματούχους της αμερικανικής κυβέρνησης, ο συγκεκριμένος χάρτης έχει παρακινήσει τα μέλη του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ να δώσουν προτεραιότητα στη συγκρότηση του EastMed Gas Forum , που θα ενισχύσει και θα εμπλέξει ταυτόχρονα τις οικονομίες αρκετών χωρών σε αποδόσεις εδώ και δεκαετίες.
Ο Χόκσταϊν, αποκάλυψε ότι ο χάρτης παρουσιάστηκε προσωπικά στον τούρκο πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν κατά την ειρηνευτική διαδικασία του Κυπριακού 2015-2017 και έθεσε τις βάσεις για την προσέγγιση μεταξύ Τουρκίας και Ισραήλ μετά την κρίση του στολίσκου της Γάζας.
«Οι Λιβανέζοι το έχουν, οι Ισραηλινοί το έχουν, οι Κύπριοι το έχουν – αυτό ήταν ένα τεράστιο ενδιαφέρον», είπε.
Ο εν λόγω χάρτης εκπονήθηκε κατά τoν δεύτερο γύρο αδειοδότητης της ΑΟΖ, πριν ακόμη υπάρξει εμπλοκή της Exxon Mobil και γίνουν οι ανακαλύψεις σε Γλαύκο και Καλυψώ από ΕΝΙ.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον «αρχιτέκτονα» του εγχειρήματος Αμος Χόκσταϊν, υπάρχει «μια σπάνια περίπτωση συνέχειας μεταξύ των διοικήσεων Ομπάμα και Τραμπ. Ο χάρτης δημιουργήθηκε αρχικά από τους χαρτογράφους του κρατικού τμήματος και τους ενεργειακούς διπλωμάτες που εργάστηκαν υπό την διεύθυνση του πρώην αντιπροέδρου Τζο Μπάιντεν»
Ως γενική ιδέα, το άρθρο ισχυρίζεται ότι επικεφαλής σύμβουλοι της Εθνικής Ασφάλειας του προέδρου Τραμπ θεωρούν πως η πορεία για το σχέδιο ειρήνης στη Μέση Ανατολή αποτυπώνεται έμμεσα και στον χάρτη που αποδεσμεύτηκε.
Εν κατακλείδι ο χάρτης επιβεβαιώνει αυτό ακριβώς που γράφτηκαν από διάφορες ελληνικές ιστοσελίδες (δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩΕΔΩ).
Οταν παρουσιάζεις έναν τέτοιο χάρτη στον Ρ.Τ.Ερντογάν, τότε δεν σου φταίει κανένα ελληνικό ΜΜΕ. 
Υπενθυμίζουμε, πως προ μηνών δημοσιεύτηκε ακόμη ένα αμερικανικό σενάριο . Σύμφωνα με αυτό η Ελλάδα, στέλνει ενισχύσεις και οι Τούρκοι κτυπούν πλοίο μας με αποτέλεσμα η ένοπλη αντιπαράθεση να κλιμακωθεί και η Άγκυρα να επιτεθεί σε Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο και Κω.
Αν η Ελλάδα στο "θερμό" επεισόδιο που ακολουθεί, χάσει πλοίο και έχει νεκρούς, τότε η οργή απέναντι σε όσους έταζαν στρατηγικές συμμαχίες, "ασπίδες" κτλ θα είναι μεγάλη.
Δικαιολογημένες οι σπασμωδικές κινήσεις διαφόρων αξιωματούχων που είδαν πως ο Ρ.Τ.Ερντογάν έχει συγκεκριμένη στόχευση, συνέπεια και στρατηγική.
Ο γράφων αυτό το είχε γράψει προ μηνών λέγοντας πως "στο διάστημα αυτό, από πέρυσι μέχρι και τώρα, η Τουρκία οργανώνεται και συντονίζει την επόμενη μέρα της φυγής της από το στρατιωτικό σκέλος της Ατλαντικής Συμμαχίας χρησιμοποιώντας ροές πληροφοριών..."
Και ο νοών νοείτω… 

Το τι ακριβώς γίνεται την ύστατη ώρα ακόμη και στο Άμυνας είναι αδύνατο να περιγραφεί ..! Επανέφεραν νύχτα 4 Ανωτάτους Αξιωματικούς στην ενεργό υπηρεσία (έγγραφο)



Το τι ακριβώς γίνεται την ύστατη ώρα ακόμη και στο Άμυνας είναι αδύνατο να περιγραφεί και αν μάλιστα επανέφεραν Αξιωματικούς που ήταν για να τους πάνε στη πρώτη γραμμή πάει στο καλό ,αλλά αν είναι αναντικατάστατοι…Τότε γιατί τους Αποστράτευσαν;


Αλλά εδώ τα πράγματα βρωμάνε και μάλιστα από μακριά …Αλήθεια γνωρίζουν στο Σύριζα και στο ΥΠΕΘΑ ότι ένας από τους Αξιωματικούς που επανέρχονται ,ήταν στο Γραφείο του τότε ΥΕΘΑ Βενιζέλου ;

Δικτυακά Μέσα Μαζικής Αποκτήνωσης

 
Γράφει η Κατερίνα Γκαράνη

Τελικά είχαν δίκιο οι Ινδιάνοι που φοβόταν να τους βγάζουν φωτογραφίες λέγοντας ότι τους κλέβουν κομμάτια από την ψυχή. 
Μετρήστε τώρα πόσα κομμάτια ψυχής έχουν κρυφτεί μέχρι εξαφανίσεως σε κάθε selfie, που βγάζετε και πόσο ακόμα θα χωνόμαστε κάτω από τραπέζια για να αποφεύγουμε την γαμημένη κάμερά σας που φασιστικά μάς βάζει στο κάδρο, για να αποδείξετε ότι ζείτε μια ζωή που θέλετε likes για να την αντέξετε. 
Το έχετε καταλάβει ότι κινείστε μέχρι και μέσα στο σπίτι σας λες και σας ακολουθεί μία κάμερα συνεχώς που πρέπει να σας αποθανατίσει με πόζα; Πραγματικά αναρωτιέμαι πόσο σημαντική νομίζετε ότι είναι η ζωή σας που πρέπει να την κάνετε δημόσια. 
Αν ανακαλύψατε το εμβόλιο για τον καρκίνο ή έχετε γράψει μία κοινωνικο-οικονομική θεωρία που μπορεί να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο τότε μάλιστα δημοσίως να μάθουμε και τι τρώγατε όταν σάς ήρθε η επιφοίτηση για να φτιάξετε έναν καλύτερο κόσμο. 
Έχετε καταλάβει ότι βλέπετε φωτογραφία με έντερα και μυαλά χυμένα, κάνετε τα "likes" σας λες και είδατε κάτι συνηθισμένο και πάτε για το επόμενο, που θα βάλετε "hahaha". Έχετε καταλάβει ότι μέσα σε 5 λεπτά έχετε ποστάρει βυζιά, μία είδηση για καμένα δάση, το σκυλάκι σας που με το ζόρι το κρατάτε ακίνητο για ένα κλικ, μία σκηνή από ξεκοιλιασμένο παιδί στην Παλαιστίνη, τα γεμιστά που ΔΕΝ θα φάτε στημένα στο τραπέζι λες και κάνετε φωτογράφιση για περιοδικό εστιατορίων, ένα βίντεο που δείχνει μία γάτα με επιθανάτιους σπασμούς από φόλα και στο καπάκι ένα από αυτά τα έτοιμα εικονογραφημένα ή μη χαζοανεκδοτάκια ή μιμίδια ή όπως στο διάολο τα λένε με σεξουαλικά υπονοούμενα χαμηλότερου επιπέδου από το Ταρατατά. 
Πραγματικά μέσα σε 5 λεπτά πώς καταφέρνετε να μεταβάλετε την διάθεσή σας λες και η ψυχή σας είναι μία τηλεόραση που απλά κάνετε ζάπινγκ; 
Είχαν δίκιο οι Ινδιάνοι, μόνο που δεν υπολόγιζαν ότι οι βάρβαροι θα πήγαιναν την φωτογραφία στα εικονικά επίπεδα των Μέσων Μαζικής Δικτύωσης (το Κοινωνικής ξεχάστε το. Το χάσατε πριν ακόμα το κατανοήσετε). 
Οι ανθρώπινες κοινωνίες πάντα ήταν ανάλογες των ατόμων που τις απάρτιζαν. Το πρόβλημα όμως είναι ότι υπήρχε και ένας άγραφος κανόνας ηθικής που οι κουτσομπόλες έλεγαν ό,τι έλεγαν κρυμμένες και όχι σε δημόσια θέα κομπάζοντας κιόλας για αυτό που κάνουν. 
Και βασανιστές ζώων υπήρχαν πάντα αλλά δεν έκαναν σε δημόσια θέα τα εγκλήματά τους. Και βιαστές επίσης. Τώρα φτάσαμε στο καμαρώστε πόσο ανήθικοι, πόσο βλάκες, πόσο άψυχοι, πόσο δήθεν είμαστε. Δεν γινόταν στον κόσμο γνωστός ο Μήτσος που κατούραγε όρθιος στην στρούγκα αλλά ο Φλέμινγκ, ο Γκαγκάριν, ο Τσε. 
Και τώρα ποιος; Και το καλύτερο; Και τώρα ποιος και γιατί; Για να σώσει ποιους ακριβώς; Να αλλάξει ποιον ακριβώς κόσμο; Ούτως ή άλλως η δημοσιότητα των σημαντικών έχει τον ίδιο χρόνο με την δημοσιότητα των ασήμαντων. Δεν είχαμε ποτέ δισεκατομμύρια Μαρίες Κιουρί αλλά πάντα είχαμε και έχουμε δισεκατομμύρια Κιμ Καρντάσιαν. 
Στον κόσμο των ποσοτήτων και της δύναμης της πλειοψηφίας όταν η εικόνα μπει ως μέσο τότε η ποιότητα χάνει τον πόλεμο της αλλαγής του κόσμου. Γι' αυτό βάζω τον Γκεβάρα σε μια φωτό να φανώ "επαναστάτης" και σε 10 λεπτά βάζω τον εαυτό μου φωτογραφία κάτω από τον Τσε να πίνω μοχίτο ή τσίπουρο και στο επόμενο λεπτό βάζω πάλι τον εαυτό μου σε πορεία αντιπολεμική κάτω από μία φωτογραφία του Γκεβάρα. Το να χρησιμοποιείς την εικόνα ενός συμβόλου για το 5λεπτο παλαμάκι διαδικτυακώς δεν είναι τίποτε άλλο από ένα ξέπλυμα της δικιάς σου ανικανότητας να μιμηθείς διά της πράξεώς σου το σύμβολο που χρησιμοποιείς ως εικονική κολυμβήθρα. 
Η πλειοψηφία των χρηστών βολεύονται με το να πετάνε το "παλιομοδίτικη ηθική" όταν τολμάει κάποιος να τους πει ότι "κάτι πάει στραβά". Ακριβώς πάνω στην "παλιομοδίτικη ηθική", που πρέπει να παταχθεί, πάτησαν οι εφευρέτες των Μέσων Μαζικής Δικτύωσης προωθώντας ότι η άνευ λόγου και αιτίας προσωπικών δεδομένων οικειοθελώς ή εν ερήμην του "αντικειμένου" που προβάλλουν είναι προοδευτικότητα. 
Είναι να μην μένει τίποτε κρυφό λες και τώρα που είναι φανερό έχει αλλάξει κάτι. Το αντίθετο, γίνεται εσκεμμένα πολλές φορές αυτό που "καταδικάζουμε" γιατί η ματαιοδοξία της αυτοπροβολής είναι δικαίωμα πλέον και του ηλίθιου-κτήνους όσο και του μη ηλίθιου. 
Εκεί έχασαν το τρένο άνευ επιστροφής όσοι η ηθική δεν τους βόλευε γιατί αλλιώς θα ήταν στην αφάνεια της ανηθικότητας. Εκεί που έπρεπε να είναι πάντα εφόσον για να αλλάξουν ως χαρακτήρες θα έπρεπε να τους γίνει μεταμόσχευση καταρχάς ψυχής και μετά εγκεφάλου. 
Ήδη είναι γεγονός ότι οι χρήστες του διαδικτύου στην πλειοψηφία τους δεν διαβάζουν. Δεν είναι τυχαίο που οι αναρτήσεις τους δεν είναι πάνω από δύο σειρές και τις περισσότερες φορές είναι τόσο ανούσιες λέξεις, που μόνο με μία κλεμμένη φωτογραφία επαγγελματία φωτογράφου διακοσμούν το ανούσιο του λόγου τους για να πάρουν την πολυπόθητη επιβράβευση του "like". Έχουμε φτάσει στο σημείο, λοιπόν, να "κλέβουμε" από τον κόπο, την τέχνη και το έργο άλλου για να υπάρχουμε στον εικονικό κόσμο αφού στον πραγματικό δεν καταφέραμε να κάνουμε τίποτε άλλο πέρα από το να σκεφτόμαστε με 18 λέξεις και έχουμε και την τόλμη να τις γράφουμε δημοσίως! 
Αν κάποιος ευφυής κατάφερνε να δημιουργήσει ένα Μέσο Μαζικής Δικτύωσης και να το μεταβάλλει σε Κοινωνικής Δικτύωσης τότε θα έπρεπε να αφαιρέσει τα εικονίδια επιβράβευσης, να μην είχε δικαίωμα ανάρτησης φωτογραφιών και βίντεο άλλων και να είχε υποχρεωτικό τον σχολιασμό στην κάθε ανάρτηση επί της ανάρτησης. Εκεί θα βλέπαμε το άδειο του όλου πράγματος που κυκλοφορεί ανάμεσά μας, την τραγικότητα του φασισμού με το να βρίζεις χωρίς να μπορείς επιχειρηματολογώντας να αντικρούσεις αυτό που διαβάζεις. 
Άλλωστε δεν σημαίνει ότι όσοι λένε πολλά είναι καλύτεροι από αυτούς που σιωπούν. Υπάρχουν και οι ηλίθιοι κολλημένοι σε μια "ιδεολογία" που έχουν παπαγαλίσει θεωρητικούς και φιλοσόφους και απλά λένε τα σοφίσματά τους δογματικά. Δεν είναι τυχαίο ότι το δόγμα πετυχαίνει πάντα σε ηλίθιους. 
Επίσης, φανταστείτε ότι υπάρχουν χρήστες που νομίζουν ότι με το να μπλοκάρουν έναν άλλον χρήστη αυτός "εξαφανίζεται" από την ζωή. Νομίζουν ότι τον σκοτώνουν. Τον ψοφάνε. Ότι αυτός δεν θα είναι κολλητά μαζί τους στο λεωφορείο που θα τους πηγαίνει στον προορισμό τους. Στρουθοκαμηλισμός και τάση υπεκφυγής της πραγματικότητας. Δεν τον βλέπω, άρα δεν υπάρχει. 
Η προώθηση του Εγώ και τίποτε παραπάνω δόθηκε "δωρεάν" από τους εφευρέτες απογόνους των εφευρετών της τηλεόρασης. Αυτοί, που ορίζουν την Εικόνα, ορίζουν και την Μάζα. Και ως γνωστό, όποιος πόνταρε στην ματαιοδοξία και στον ναρκισσισμό του κάθε ατόμου, που αποτελεί την Μάζα, την καθοδηγεί ως Ένα και όχι ως ξεχωριστές προσωπικότητες. Είναι τυχαίο ότι ακόμα και τα αστεία τα βρίσκουν έτοιμα και τα κοινοποιούν; Κάποιος είχε πει ότι ο βλάκας δεν μπορεί να γεννήσει χιούμορ. 
Πόσο δίκιο είχε, και αυτός και οι Ινδιάνοι. 

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Για να μη ξεχάσω ποτέ τα γελαστά προσωπάκια τους

















Για να μη ξεχάσω ποτέ τα γελαστά προσωπάκια τους Τα προσωπάκια της νιότης μου. 

Ένας υπέροχος παππούς ζωγραφίζει το παλιό αλφαβητάρι σε σχολείο της Πάτρας!!!-ΦΩΤΟ



Η Λόλα, ο Μίμης, Η Έλλη, Η ‘Αννα και τα παιχνίδια τους….
Ποιος μπορεί να ξεχάσει το αναγνωστικό που μας συνόδευε στα θρανία της Α’ τάξης του δημοτικού;
Οι ονειροπόλοι ήδη συλλαβίζουν τις προτάσεις από το βιβλίο που πρωτοχρησιμοποιήθηκε το 1956 και έμεινε γνωστό για τις εικονογραφήσεις και τα χαρακτηριστικά του παραδείγματα.
Πολλά χρόνια μετά ο κ. Γιώργος Κατσίποδος ζωντάνεψε την Λόλα και την Άννα στους τοίχους του δημοτικού σχολείου στο Σούλι της Πάτρας!

Όλοι οι θρυλικοί ήρωες που πυροδότηταν κάποτε τη φαντασία των παιδιών ήρθαν στη ζωή μας για να φανερώσουν την αγάπη για τη γνώση, τους ανθρώπους και τη ζωή.


Ο παππούς Γιώργος μας βοήθησε να ανασύρουμε από τη μνήμη τις μαγικές σελίδες του βιβλίου που μας «σημάδεψε» μια για πάντα.
Εδώ και αρκετό καιρό συμβάλλει εθελοντικά στο να δίνει ζωή στους άτονους τοίχους των σχολείων και να μας κάνεις να χαμογελάμε παρακολουθώντας το έργο του! Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!

ΚΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ....ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ !


Αυτό που βάλλεται λυσσαλέα σήμερα ,είναι η παραδοσιακή οικογένεια .Εξ ου και το υποτιμητικό "νοικοκυραίοι" ,ένας χαρακτηρισμός που έως και σήμερα ήταν τιμητικός .
Νοικοκύρη άνδρα ήθελαν και θέλουν να πάρουν οι γυναίκες ,νοκοκυρά ήθελαν και θέλουν την γυναίκα τους οι άνδρες , εκτος απο τα άλλα προσόντα που επιθυμούν .
Εξ ου και η φράση "κορίτσι για σπίτι "
Οχι γιατί ο έρωτας περνά από το στομάχι όπως λένε οι Γάλλοι ,αλλά γιατί θα οργανώσει ΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΗΣ .
Και στην τελική η λέξη τι σημαίνει ; Ο ΚΥΡΗΣ ή Η ΚΥΡΑ του οίκου ,δηλαδή το αφεντικό του σπιτιού που το συντηρεί ,το φροντίζει και το οργανώνει , εν αντιθέσει με ΤΟΝ ΡΕΜΠΕΛΟ ,τον ΑΚΑΜΑΤΗ ,τον ΑΝΟΙΚΟΚΥΡΕΥΤΟ , δηλαδή αυτόν ΠΟΥ ΠΑΡΑΣΙΤΕΙ εις βάρος των άλλων .
Ε ΒΓΗΚΑΝ ΤΩΡΑ ΤΑ Π@Ρ@ΣΙΤ@ να κατηγορήσουν όσους -ες νοιάζονται για το σπιτικό τους και θέλουν να έχουν και τον έλεγχο αλλά και την ευθύνη του αντί να φορτώνονται σε άλλους .
Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΟΣ .
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ .
ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ,ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ .
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑ ΠΑΙΔΙΑ .
Και για να γίνει εφικτό αυτό ,και για να μεγαλώσουν αξιοπρεπώς και χωρίς ελλείψεις ,χρειάζεται "νοικοκυριό" δηλαδή οργάνωση του οίκου με το κάθε μέλος να αναλαμβάνει τις ευθύνες του .
Οπότε όλο το εγχείρημα της επίθεσης ,συνιστά ΠΡΟΘΕΣΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ .
Αυτό θέλουν ,αυτό επιδιώκουν .

Ευστρατία Σουραβλά

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

Εχετλαίος: O μυστηριώδης ήρωας της Μάχης του Μαραθώνα με το άγνωστο υπερόπλο



Εχετλαίος ή Έχετλος ήταν το όνομα ενός αγνώστου ήρωα που εμφανίστηκε στη μάχη του Μαραθώνα και βοήθησε να αναχαιτιστεί την περσική εισβολή στην Ελλάδα.

Ιστορικά, ο Εχετλαίος δεν αναφέρεται πουθενά στο παρελθόν και η ύπαρξη του στο πάνθεον των αρχαίων ηρώων γίνεται μετά τη μάχη του Μαραθώνα.

Στη μάχη εκείνη, ο Εχετλαίος είχε εμφανιστεί ξαφνικά στο Ελληνικό στρατόπεδο ντυμένος με στολή άγνωστη για τους Αθηναίους κρατώντας στα χέρια του μία εχέτλη (= λαβή αρότρου) ή κάτι που έμοιαζε με εχέτλη, αντί για όπλο.

Με αυτό το παράξενο όπλο, ο Εχετλαίος χτυπούσε τους Πέρσες κι εξόντωσε πολλούς από αυτούς. Μετά τη μάχη, ο άγνωστος άνδρας εξαφανίστηκε με τον ίδιο τρόπο που είχε εμφανιστεί και κανείς δεν γνώριζε το παραμικρό γι’ αυτόν, ούτε καν το όνομά του.

Οι Αθηναίοι, μετά τη μάχη, ρώτησαν το Μαντείο των Δελφών να μάθουν ποιος ήταν αυτός ο άγνωστος ήρωας που πολέμησε μαζί τους και το Μαντείο τους έδωσε ως απάντηση πως θα έπρεπε να τιμούν τον ήρωα Εχετλαίο.




Οι Αθηναίοι από ευγνωμοσύνη προς αυτόν, όρισαν την επίσημη λατρεία του ως ήρωα. Γενικά, η νίκη στην μάχη του Μαραθώνα φαίνεται ότι ξάφνιασε ακόμα και τους Αθηναίους. Για να εξηγήσουν την πανωλεθρία των Περσών, αρκετοί από τους Αθηναίους πολεμιστές ισχυρίστηκαν ότι είδαν πολλούς ήρωες και θεούς να πολεμούν στο πλάι τους.

Ο κυριότερος από αυτούς ήταν ο Πάνας ο οποίος ενέπνευσε στους Πέρσες τον «Πανικό» τον ιερό, τρομερό φόβο. Σε αυτήν την μυθοπλασία μάλλον συγκαταλέγεται και η εμφάνιση του ήρωα Εχετλαίου.

Η περιγραφή του Παυσανία έχει ως εξής:
[…]«Λέγουν επίσης πως έτυχε να είναι παρών στη μάχη ένας άνδρας με παλαιική εμφάνιση κι ενδύματα. Σκοτώνοντας πολλούς από τους ξένους με την εχέτλη, εξαφανίστηκε μετά τη μάχη. Σαν ρώτησαν οι Αθηναίοι το μαντείο, ο θεός απλά τους έδωσε την εντολή να τιμήσουν τονΕχετλαίο ως ήρωα. Ανήγειραν και μνημείο μάλιστα με λευκό μάρμαρο!!!

ΗΡΟΔΟΤΟΣ: Ο Ηρόδοτος δίνει μια άλλη διάσταση στον άγνωστο αυτόν πολεμιστή και το όπλο του , περιγράφει λοιπόν ότι στην μάχη του Μαραθώνα σκοτώθηκαν 6.400 Πέρσες και 192 Αθηναίοι. Κατά την διάρκεια της συγκρούσεως συνέβη κάτι πολύ παράξενο, ένας Αθηναίος στρατιώτης, ο Επίζηλος, γιός του Κουφαγόρα, ενώ πολεμούσε γενναία στήθος με στήθος ξαφνικά έχασε την όραση του και στα δύο του μάτια, παρόλο που δεν τον είχε ακουμπήσει τίποτα, ούτε δόρυ ούτε ξίφος ούτε βέλος τόξου.

Συνεχίζοντας ο Ηρόδοτος αναφέρει ότι ο Επίζηλος διηγείται ότι είδε έναν μεγαλόσωμο οπλίτη που η γενειάδα του κάλυπτε ολόκληρη την ασπίδα του, και ότι αυτό το φάντασμα κρατούσε στα χέρια του ένα πολύ φωτεινό όπλο! Πέρασε ακριβώς δίπλα του, σκοτώνοντας Πέρσες αντιπάλους και αυτή η σκηνή ήταν η τελευταία που είδε ο Επίζηλος γιατί από κάποια υπερβολική λάμψη, τυφλώθηκε! 



Όρκος Αρχαίων Ελλήνων οπλιτών


Κρατώντας τα όπλα που του εμπιστεύονταν η Πατρίδα,
ο Αθηναίος έφηβος μπροστά στο ναό της Αγραύλου έδινε τον παρακάτω όρκο…


Όρκος Αθηναίων οπλιτών 

Ου καταισχυνώ τα όπλα,
ουδ' εγκαταλείψω τον προστάτην ω αν στοίχω,
αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων,
και μόνος και μετά πολλών,
και την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω,
πλείω δε και αρείω όσης αν παραδέξωμαι.
Και συνήσω των αεί κρινόντων,
και τοις θεσμοίς τοις ιδρυμένοις πείσομαι,
και ούς τινας άλλους ιδρύσεται το πλήθος εμφρόνως.
Και αν τις αναιρεί τους θεσμούς ή μη πείθηται ουκ επιτρέψω,
αμυνώ δε και μόνος και μετά πάντων.
Και τα ιερά τα πάτρια τιμήσω.
Ίστορες θεοί
Άγραυλος, Ενυάλιος, Άρης, Ζεύς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη 


Δε θα ντροπιάσω τα όπλα μου,
ούτε θα εγκαταλείψω τον συμπολεμιστή μου
όπου κι αν ταχθώ να πολεμήσω,
θα υπερασπίζω τα ιερά και τα όσια,
και μόνος και με πολλούς,
και την πατρίδα δε θα παραδώσω μικρότερη,
αλλά μεγαλύτερη και καλύτερη απ' όση θα μου παραδοθεί.
Θα πιστεύω στους Θεούς
και στους ισχύοντες νόμους θα υπακούω,
και σε όσους άλλους νόμιμα θεσπισθούν.
Κι αν κάποιος αναιρέσει ή αμφισβητήσει
τους θεσμούς δεν θα το επιτρέψω,
θα τον πολεμήσω είτε μόνος είτε με όλους.
Και τις ιερές παρακαταθήκες των πατέρων θα τιμήσω.
Μάρτυρές μου οι θεοί
Άγραυλος, Ενυάλιος, Άρης, Ζεύς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη 




Όρκος των Ελλήνων στις Πλαταιές (479)

ΟΥ ΠΟΙΗΣΟΜΑΙ ΠΕΡΙ ΠΛΕΙΟΝΟΣ ΤΟ ΖΗΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΟΥΔΕ ΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΟΥΣ ΗΓΕΜΟΝΑΣ ΟΥΤΕ ΖΩΝΤΑΣ ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΑΝΟΝΤΑΣ,
ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΕΝ ΤΗι ΜΑΧΗι ΤΕΛΕΥΤΗΣΑΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΘΑΨΩ.
ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΑΣ ΤΩι ΠΟΛΕΜΩι ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΝ ΜΑΧΕΣΑΜΕΝΩΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΛΕΩΝ ΟΥΔΕΜΙΑΝ ΑΝΑΣΤΑΤΟΝ ΠΟΙΗΣΩ, ΤΑΣ ΔΕ ΤΑ ΤΟΥ ΒΑΡΒΑΡΟΥ ΠΡΟΕΛΟΜΕΝΑΣ ΑΠΑΣΑΣ ΔΕΚΑΤΕΥΣΩ.
ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΡΗΣΘΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΝΤΩΝ ΥΠΟ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΟΥΔΕΝ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΩ ΠΑΝΤΑΠΑΣΙΝ, ΑΛΛ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΙΣ ΕΠΙΓΙΓΝΟΜΕΝΟΙΣ ΕΑΣΩ ΚΑΤΑΛΕΙΠΕΣΘΑΙ ΤΗΣ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΑΣΕΒΕΙΑΣ. 

Δε θα προτιμήσω τη ζωή από την ελευθέρια, ούτε τους αρχηγούς μου θα παρατήσω, είτε ζωντανούς είτε νεκρούς, αλλά όσους συμπολεμιστές μου σκοτωθούν στη μάχη θα τους θάψω.
Και, νικητής στον πόλεμο κατά των βαρβάρων, δεν θα βλάψω καμία από τις πόλεις που πολέμησαν για την Ελλάδα, εκείνες όμως που πήραν το μέρος του βαρβάρου θα τις κάνω φόρου υποτελείς.
Και κανένα απ’ τα ιερά, που οι βάρβαροι πυρπόλησαν ή γκρέμισαν, δεν θ’ ανοικοδομήσω αλλά θα τ’ αφήσω να μένουν στους μεταγενέστερους μνημεία της βαρβαρικής ασέβειας.

(Λυκούργος, Κατά Λεωκράτους, 81
και Ηρόδοτος, Ζ,131)


Πώς έβλεπαν οι ευρωπαίες περιηγήτριες τις Ελληνίδες στα χρόνια της τουρκοκρατίας. Σε ποια μέρη συνάντησαν τις πιο όμορφες και ποιες αποκάλεσαν αμαζόνες



Πολλές ξένες περιηγήτριες οι οποίες επισκέφθηκαν σε διάφορους χρόνους την Οθωμανική Αυτοκρατορία, περιέγραφαν με σεβασμό τις Ελληνίδες εκείνης της εποχής. 
Κάποιες περιγράφονταν ως καθαρές, άλλες ως δυναμικές, ενώ υπήρχαν και μαρτυρίες για την ταπείνωση των γυναικών αυτών από τους Οθωμανούς. 

Η συγγραφέας Ντόρα Ντ΄ Ίστρια Η Ιταλίδα περιηγήτρια – συγγραφέας που είχε επισκεφθεί τις Σπέτσες το 1859 και το 1863, εντυπωσιάστηκε από το αγωνιστικό πνεύμα που διακατείχε τις Ελληνίδες εκείνη την περίοδο. 
Σύμφωνα με τη μαρτυρία της, οι γυναίκες πολεμούσαν πάντα στο πλευρό των ανδρών, των γιων και των πατεράδων τους, ενώ συμμετείχαν ενεργά στον απελευθερωτικό αγώνα και προτιμούσαν να πεθάνουν παρά να γίνουν σκλάβες στα χέρια των Τούρκων. 
Η Ντ΄Ίστρια είχε επισκεφθεί το σπίτι και τους απογόνους της Μπουμπουλίνας και είχε αναφέρει στα γραπτά της το «κάλλος των Ελληνίδων, τη διατήρηση της αρχαίας τους ενδυμασίας και της παιδεία τους». ... 

Οι γενναίες Σουλιώτισσες  Πολλές από τις περιηγήτριες συνέκριναν τις Ελληνίδες με τα αρχαία γλυπτά και τόνιζαν εμφατικά ότι δεν είχαν συμπεριφορά υποταγής και δουλοπρέπειας, σε αντίθεση με τις Οθωμανές και τις έγλειστες σκλάβες των χαρεμιών. 

Όπως χαρακτηριστικά έγραφαν, οι Ελληνίδες κυκλοφορούσαν ακάλυπτες χωρίς το γιασμάκι και τον φερετζέ, κολυμπούσαν, χόρευαν και συμμετείχαν στα γλέντια μαζί με τους άντρες. 
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο γεγονός ότι πολλές γυναίκες ίππευαν άλογα, κάτι το οποίο προκάλεσε μεγάλη εντύπωση στις Ευρωπαίες περιηγήτριες. ... 

Η Αγγλίδα Φράνσις Μακέλαν είχε κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο εθνικό πνεύμα των Ελληνίδων και το 1835 είχε γράψει από την Κέρκυρα όπου βρισκόταν για τις Σουλιώτισσες: «Απολάμβανα να διηγούμαι τις ιστορίες αυτών των γενναίων γυναικών στις Αγγλίδες κυρίες που ζούσαν μέσα στην άνεση και στην ασφάλεια των σπιτιών τους» 

Οι Κωσταντινουπολίτισσες με την χορευτική χάρη  Το 1717 η σύζυγος του Άγγλου πρέσβη στην Κωνσταντινούπολη, Λαίδη Μόνταγκου, είχε επισκεφθεί την Πόλη και περιέγραφε τις Ελληνίδες ως ωραίες, ενώ τις παρομοίασε με τη Θεά Άρτεμη για τον τρόπο που χόρευαν. «Ο τρόπος που χορεύουν, αναμφίβολα, είναι ο ίδιος με εκείνον που η Άρτεμη χόρεψε στις όχθες του Έβρου». 

Κολακευτικά ήταν και τα λόγια της Ελβετής Λουίς Ντεμόντ, η οποία έγραφε για τις Ελληνίδες της Κωνσταντινούπολης το 1816: 
«Οι Ελληνίδες κάνουν την μονοτονία της κοινωνικότητας πιο υποφερτή» 
Οι Ελληνίδες της Μικράς Ασίας και οι νησιώτισσες Στα μέσα του 19ου αιώνα, οι περιηγήτριες Σάρα Χέιτ (Αμερική) και Χάριετ Έγκερτον (Αγγλία) είχαν εξάρει τη διαφορετικότητα που χαρακτήριζε τις Ελληνίδες. Η Χέιτ είχε επισκεφθεί τη Σμύρνη και προς μεγάλη της έκπληξη διέκρινε ότι εκεί, «στον τόπο του Ομήρου» όπως έλεγε, υπήρχαν γυναίκες οι οποίες εργάζονταν στον τζόγο. 

Η αγγλίδα περιηγήτρια Έγκερτον μετά από ταξίδι που έκανε στο χωριό Καραμάνια της Μικράς Ασίας – τότε ονομαζόταν Μουλάχ – οι γυναίκες δεν έμεναν κλεισμένες στα σπίτια και εργάζονταν στα χωράφια μαζί με τους άντρες. 

Ως τη «χώρα των διάσημων Αμαζόνων» περιέγραφε τη Μυτιλήνη το 1859 η Βρετανίδα Έμιλυ Μπίφορντ. Όπως σημείωνε, οι Ελληνίδες του νησιού ίππευαν άλογα, κυνηγούσαν και κυριαρχούσαν στις οικογενειακές υποθέσεις, ενώ είχαν το δικαίωμα να κληρονομήσουν γη. Επίσης, κάποιες γυναίκες της Μυτιλήνης πουλούσαν προϊόντα που οι ίδιες έφτιαχναν, όπως κεντήματα και εργόχειρα. 

Το 1860 από τη Ρόδο, η Άννυ Τζέιν Χάρβεϋ εγκωμίαζε το «κάλλος των γυναικών αυτών», ενώ περιέγραφε της Ελληνίδες της Σαντορίνης ως όμορφες, λυγερές και ψηλές, με ωραία ανοιχτόχρωμα μάτια. ... 

Μερικά χρόνια αργότερα όταν η Χάρβεϋ πήγε στη Σινώπη του Πόντου, υπογράμμιζε ότι οι γυναίκες ήταν πολύ όμορφες με ωραία μαλλιά. 

Όσο για τη σύγκριση μεταξύ των ηλικιωμένων Τουρκάλων και Ελληνίδων, η Χάρβεϋ παρατήρησε ότι οι Ελληνίδες διατηρούσαν την ομορφιά τους και είχαν πολύ καλή διάθεση. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στη χορευτική «μανία» των Ποντίων, κάτι που τους χαρακτηρίζει ακόμα και σήμερα. 
Άλλες ευρωπαίες γυναίκες που επισκέπτονταν τα νησιά επικεντρώνονταν κυρίως στα χαρακτηριστικά του προσώπου, όπως η Αγγλίδα Λαίδυ Μπράσσευ όταν επισκέφθηκε τη Μήλο το 1880. Όπως είχε αναφέρει, το νησί κατοικείτο από ωραίους άντρες, γυναίκες και ωραία παιδιά, που όλοι τους είχαν το κλασσικό ελληνικό πρόσωπο με την ίσια μύτη και το όμορφο στόμα. Εντύπωση της είχε προκαλέσει και η καθαριότητα που διέκρινε τις γυναίκες, οι οποίες «επιδίδονταν σε ένα συνεχές τρίψιμο…» 
Οι ευρωπαίες περιηγήτριες είχαν εντυπωσιαστεί από τη διαφορετικότητα των Ελληνίδων στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και τους προκαλούσε μεγάλη εντύπωση η αντίθεση μεταξύ αυτών και των Τουρκάλων, καθώς τους φαινόταν πολύ γενναίο το ότι οι γυναίκες αυτές πήγαιναν αντίθετα στο «ρεύμα».... 

Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Βρέθηκαν θεραπείες του Ιπποκράτη στην Αγία Αικατερίνη του Σινά..


Της Κικής Τριανταφύλλη  

Με την σύγχρονη τεχνική της πολυφασματικής απεικόνισης, ειδικοί επιστήμονες που ερευνούν τα παλίμψηστα της βιβλιοθήκης της Μονής της Αγίας Αικατερίνης στην έρημο του Σινά, ανακάλυψαν σπάνιες συνταγές του «Πατέρα της Ιατρικής».

Ήταν ήδη γνωστό ότι επρόκειτο για ένα εξαιρετικά σημαντικό χειρόγραφο. Η περγαμηνή, που βρέθηκε στην παλαιότερη βιβλιοθήκη του κόσμου, καλά διατηρημένη για περισσότερα από 1.200 χρόνια, χάρη στο ξερό και σταθερό κλίμα της ερήμου του Σινά, περιείχε το πρώτο γνωστό αντίγραφο των Ευαγγελίων στα αραβικά. Παρατηρώντάς τη, ωστόσο, πιο προσεκτικά φαίνεται ότι υπάρχει και κάτι άλλο. Σε μια σελίδα, μόλις που διακρίνεται αχνά πίσω από τις γραμμές το σβησμένο σχέδιο ενός φυτού, ενώ σε άλλες σελίδες μπορεί κανείς να δει «φαντάσματα ελληνικών λέξεων», γράφουν οι Times.


Ειδικοί επιστήμονες, που ερευνούν τις περγαμηνές στην βιβλιοθήκη της Αγίας Αικατερίνης του Σινά, χρησιμοποίησαν την τεχνολογία της πολυφασματικής απεικόνισης για να αποκαλύψουν τι κρυβόταν πίσω από το Ευαγγέλιο, το οποίο ήταν γραμμένο πάνω από κάποιο άλλο αρχαίο κείμενο και διαπίστωσαν ότι το λουλούδι προέρχονταν από μια όμορφη απεικόνιση φαρμακευτικών βοτάνων. 



Στην αρχαία περγαμηνή κάτω από το Ευαγγέλιο που ήταν γραμμένο στα Αραβικά αποκαλύφθηκαν ελληνικές λέξεις και το σκίτσο ενός φυτού [EMEL] 

Οι Έλληνες. Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο


Με περισσότερα από 350 εκθέματα να ταξιδεύουν για πρώτη φορά στη Ν. Κορέα και ένα μουσειολογικά ευρηματικό σχεδιασμό που εστιάζει στον άνθρωπο, η έκθεση Τhe Greeks: Agamemnon to Alexander the Great (Οι Έλληνες. Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο) θα παρουσιαστεί στο Seoul Arts Center του Hangaram Museum, από τις 5 Ιουνίου έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2019. 

Η διοργάνωση μιας έκθεσης – επιτομής του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού αποτελεί ένα ιδιαίτερο πολιτιστικό γεγονός για την ασιατική χώρα, λόγω του έντονου ενδιαφέροντος του κορεατικού κοινού για την Ελλάδα και τον ελληνικό πολιτισμό καθώς και της σημασίας της ανάδειξης της θεμελιώδους συμβολής του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού στη διαμόρφωση του σύγχρονου δυτικού κόσμου.


Η έκθεση Τhe Greeks: Agamemnon to Alexander the Great έχει ήδη παρουσιαστεί με τεράστια επιτυχία και θεαματική προσέλευση επισκεπτών σε τέσσερα μουσεία της Β. Αμερικής (στο Point-a-Calliere Museum of History and Archaeology στο Μόντρεαλ, στο Canadian Museum of History στην Οττάβα, στο Field Museum στο Σικάγο και στο National Geographic Museum στην Ουάσιγκτον) από τον Δεκέμβριο του 2014 έως τον Οκτώβριο του 2016, και αποτελεί πολιτιστικό γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας.

Στη Σεούλ η έκθεση διοργανώνεται από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού σε συνεργασία με το Seoul Arts Center του Hangaram Museum και περιλαμβάνει εκθέματα από ελληνικά αρχαιολογικά μουσεία, αριστουργήματα της αρχαίας ελληνικής γλυπτικής, ζωγραφικής και κοσμηματοτεχνίας, ανασκαφικά ευρήματα από Εφορείες Αρχαιοτήτων, καθώς και μία μεγάλη ποικιλία σύγχρονων τεχνολογικών μέσων.


Αναδεικνύοντας τις όψεις του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, κεντρικό θεματικό άξονα αποτελεί ο «’Ελληνας», από τον ανώνυμο επιφανή νεκρό στον μυθολογικό άνακτα Αγαμέμνονα και από τον επώνυμο αριστοκράτη σε «επιφανείς άνδρες» του πνεύματος – Πλάτωνα και Αριστοτέλη και του ιστορικού γίγνεσθαι- Φίλιππο και Αλέξανδρο. Το χρονολογικό της πλαίσιο καλύπτει την περίοδο από την Εποχή του Λίθου μέχρι την Ελληνιστική περίοδο, από το 6000 π.Χ. περ. μέχρι τον 2ο αι. π.Χ. 

Η έκθεση θα εγκαινιαστεί την Τρίτη, 4 Ιουνίου 2019, στις 17.00, στο Seoul Arts Center, από την Γενική Διευθύντρια Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού Δρ. Πολυξένη Αδάμ – Βελένη. 

ΓΙΑΤΙ! Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΙΛΟΣ


Τούρκοι στρατιώτες με κομμένα κεφάλια Κούρδων μαχητών
Γράφει ο Ιωάννης Ασλανίδης

- Παραξενεύονται πολλοί από τον χώρο της πολιτικής και όχι μόνο, με τις δηλώσεις κατά καιρούς από ανθρώπους της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας της γείτονος χώρας, περί καταπιέσεως των Ελλήνων Μουσουλμάνων (αυτοί τους αποκαλούν Τούρκους), της Ρόδου και της Δυτικής Θράκης. Βέβαια σαν Ελληνική απάντηση στις προκλήσεις λέγεται πάντα ότι, το Υπουργείο Εξωτερικών μας, έκαμε αυστηρό διάβημα προς την Άγκυρα. Τίποτε άλλο. Οι κατηγορίες όμως συνεχίζονται.

- Αυτό το σενάριο παρακολουθούμε εδώ και πολλά χρόνια, χωρίς να υπάρχει έστω και ένα βήμα πολιτικής επιτυχίας στον τομέα των σχέσεων με την Τουρκία. Οι Ζεμπεκιές και τα κουμπαριά, είναι για εσωτερική κατανάλωση, όπως και κάποιες καλλιτεχνικές προσεγγίσεις και λυκοφιλίες, δυστυχώς το τεράστιο θέμα που αντιμετωπίζει το Ελληνικό Έθνος με την γείτονα παραμένει ανοικτό και σιγοβράζει επικίνδυνα.

- Είμαστε βέβαιοι ότι στο θέμα της καλής γειτονίας δεν περιμένουμε τίποτε διά τον απλούστατο λόγο, επειδή η παιδεία της Τουρκίας στηρίζεται στην δολιότητα, της δημιουργία φανταστικής ιστορίας και στην μεταβίβαση των αιτίων των δεινών της, στην Ελλάδα και τους Έλληνες.

- Έτσι! Εξηγείται και ο ξεριζωμός των Ελλήνων από τις πατρογονικές των Εστίες στην Μ. Ασία, όταν ο Γερμανός Συνταγματάρχης Lyman von Sanders, ως Στρατιωτικός Σύμβουλος του Στρατού των νεοτούρκων, είχε διατυπώσει την εγκληματική αρχή του προς αυτούς, δηλαδή: "Εάν θέλετε να κάμετε Τουρκικό Κράτος, εκδιώξτε και εξαφανίστε τους Έλληνες, τους Αρμένιους κλπ...". Όλα έχουν τους λόγους των και τα αίτια των.

Ο Τουρκικός λαός δεν είναι διαφορετικός, είναι κι’ αυτός σαν κι’ εμάς, η παιδεία της γείτονος Τουρκίας, δημιουργεί το πρόβλημα της έχθρας μεταξύ των λαών μας, στηρίζεται σε βασικούς πλασματικούς ιστορικούς πυλώνες, διδάσκοντας τελικά:

Πρώτον: Η Ελλάδα και τα άλλα Βαλκανικά Κράτη, εδημιουργήθησαν επάνω σε εδάφη της Οθωμανικής αυτοκρατορίας και ότι οι σημερινοί Έλληνες δεν έχουν καμία σχέση με τους αρχαίους Έλληνες, οι οποίοι εξαφανίσθηκαν ως φυλή.

Δεύτερον: Η όλη παιδεία των επιδιώκει να πείσει τον τουρκικό λαό ότι είναι γηγενείς και αυτόχθονες στην χώρα των και

Τρίτον: Ο τουρκικός πολιτισμός είναι ο αρχαιότερος πολιτισμός στην περιοχή μαζί με τον Χεττιτικό της Μεσοποταμίας και ότι ο αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός είναι παρακλάδι του Αιγιακού πολιτισμού, ο οποίος με την σειρά του είναι μέρος του Τουρκικού πολιτισμού.

Τώρα με τα από τα παραπάνω, τι να περιμένουμε και μετά από την γνωστή πλέον κατάντια και περιπέτεια της Ελληνικής Ιστορίας, έργο αποκλειστικό της νεοπροοδευτικής νομενκλατούρας έτσι ώστε στοιχεία της Ιστορίας μας,ακόμη και σήμερα, ν’ αμφισβητούνται με κείμενα Ελλήνων δήθεν «Ιστορικών».

Η εικόνα και η συμπεριφορά της Τουρκίας, όσο ισχύει αυτή η παραποίηση της Ιστορίας, θ’ αλλάξει ριζικά έναντι της Ελλάδος προς το χειρότερο, εάν γίνει το μεγάλο λάθος και εισέλθει αυτή στην Ευρωπαϊκή Ένωση και μάλιστα όπως λέει η Τουρκία, θα γίνει με τους δικούς τις όρους και όχι με αυτούς της Ε. Ε.

Τότε όμως, θα είναι πολύ αργά πλέον για την υπεράσπιση των ιερών και οσίων της χώρας με την πολιτική που επικρατεί στην Ελλάδα της ασυνεννοησίας και του αυταρχισμού, με την διάλυση του ιστού του Κράτους, με την μετάπτωση της Δημοκρατίας σε οχλοκρατία, με την ανυπαρξία εθνικής παιδείας, με την καθημερινή καταστρατήγηση των Νόμων και τόσα άλλα που αντιμετωπίζει η χώρα μας.

"Οι Δημοκρατίες που διατηρήθηκαν είχαν πάντοτε δύο κύρια βάθρα, την δικαιοσύνη και τα όπλα, για να μπορεί να διαπαιδαγωγήσει σωστά τον λαό και για να μπορεί να υπερασπιστεί την ελευθερία, την ακεραιότητα της πατρίδος και τους θεσμούς της από τους εχθρούς" (ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ)

Ιωάννης Μ. Ασλανίδης
Αντιστράτηγος ε.α.
Επίτιμος Δκτης της Σ. Σ. Ε.