Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Ο Βίαιος Εξισλαμισμός-Εξαλβανισμός Στην Ήπειρο Κατά Την Τουρκοκρατία!!!


Από του Σουλτάν Μουράτ, μετά την ήττα του Σκεντέρμπεη, στο βαθύ σκοτάδι, που έφερε η εισβολή των Τούρκων στην Ήπειρο, αρχίζουν οι εξισλαμισμοί των χριστιανών. Η ανάμνηση του Δεσποτάτου και των Κομνηνών όλο κι έσβυνε στου χρόνου το πέρασμα.

Πρώτοι έδωσαν το παράδειγμα οι μεγάλοι κτηματίαι, οι αρχηγοί πατριών για να διατηρήσουν τα φέουδά τους. Εμιμήθησαν αυτούς και οι φτωχοί κολλήγοι κάτω από τον ψυχολογικό καταναγκασμό.

Όμως οι νεοφώτιστοι, αγράμματοι και αμαθείς, δεν εγνώριζαν τίποτε από το Κοράνιο κι εξακολουθούσαν να προσκυνούν τον Άγιο Γεώργιο και τον Άγιο Νικόλαο. Διατηρούσαν τα χριστιανικά τους ονόματα , γιόρταζαν τακτικά τις ημέρες του εορτολογίου, πού τις γνώριζαν απ' έξω και φορούσαν μετάλλια με σταυρό.

Αν ο μουλάς ( ιερολογιώτατος) αγνοεί την ευχή για τη θεραπεία του παιδιού του, φέρνει αυτό στον παπά της γειτονιάς του και αυτός τη διαβάζει ελληνικά. Δεν ξέυρει το σεριάτι ( ιερό νόμο) και το βρίσκει πολύ φυσικό ν' ακολουθήσει την παράδοση των πατέρων του.

Πολλές φορές στον εξισλαμισμό συντελούν και επίσκοποι, πουμε αψυχολόγητα τακρίρια αφόριζαν κατοίκους φτωχών περιοχών, διότι δεν εκρατούσαν όλες τις επιβεβλημένες νηστείες, όπως στην περιοχή του Κουρβελεσίου, όπου τα μοναδικά προϊόντα ήταν λίγο κριθάρι, γάλα τυρί, κορόμηλα και λεφτόκαρα.

Κοντά στους αφορισμούς και η πίεση για την είσπραξη των εκκλησιαστικών δικαιωμάτων και των επαρχιακών εισοδημάτων, όπως ήταν τα κύρια και τυχερά τα συνήθη και νενομισμένα δηλ. βοήθεια, φιλότιμα, κανονικά, εμβατοίκια, τα των γάμων και πανηγύρεων, η τοπική ζητεία, παρρησία, προθέσεις, σαρανταλείτουργα και ψυχομερίδια, έσπρωχνε στον εξισλαμισμό και τους υπολοίπους. 

Ό, τι επί χρόνια φιλότιμοι Επίσκοποι έκαναν για να διατηρήσουν στην πίστη του Γένους τους πιστούς, μπορούσε να καταστρέψει μέσα σε λίγο διάστημα ένας ανάξιος διάδοχός τους.

Αλλά σ' αυτήν τη χώρα που κατέχει τα παράλια του Αδριατικού και κρατεί τα κλειδιά της πόρτας του διασταυρώνονται κι άλλα ξίφη. Δεν είναι μόνο η πάλη ανάμεσα στο χριστιανισμό και το Ισλάμ.

Μαύρες κουκούλες Φραγκισκανών μοναχών από τον 14ον αιώνα εφωδισμένων με φιρμάνια του Μωάμεθ του Β' ξεκινώντας από τη Βοσνία διατρέχουν την Αλβανία και την Ήπειρο απ' άκρου εις άκρον με ευχολόγια και παράδες.

Από τον 17ον αιώνα επωφελούνται των νικών του πρίγκιπος Ευγενίου και γίνονται όργανα της Αυστριακής πολιτικής.

Σαν να μη έφθαναν αυτοί, από του 1840 εμφανίζονται και Ισουΐται με εντολές από τη Ρώμη. Τα νήματα πού ξεκινούν από τη Βιέννη και τη Ρώμη τυλίγουν σ' ένα αδιαπέραστο πλέγμα όλη τη χώρα.

Έτσι οι Μιρδίται της Βορείου Αλβανίας έγιναν καθολικοί επί Πάπα Ινοκεντίου του Δ' , αλλά διατηρώντας τύπους της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας μετελάμβαναν των Αχράντων Μυστηρίων.

Η διαρροή προς τον Ισλαμισμό εξακολουθούσε ομαδικά πότε με τη βία του κατακτητού και πότε εθελουσία μέχρι το 1860. Εκατοντάδες κάτοικοι της Αρπίτσας του Μαργαριτίου της Τσαμουργιάς ωνομάζονταν μέχρι προ ολίγων χρόνων Πασχαλινοί και Μπαϊραμίτες διότι εξισλαμίσθησαν το Πάσχα και το Μπαϊράμι. Όλοι οι Τούρκοι της Αρβανιτιάς και της Ηπείρου είναι Χριστιανοί γυρισμένοι, ρωμηογυρίσματα.

Ο κατακτής είχε ανάγκη από ένα υπόστρωμα δικού του πληθυσμού και στην αρχή ευνόησε ποικιλοτρόπως τον εκμουσουλμανισμό.
Και όταν το κακό παραγινόταν και ολιγόστευαν οι ραγιάδες ( ποιος θα δούλευε;) τότε η Κεντρική Οθωμανική Διοίκηση, συνήθως διά των βερατίων των Επισκόπων, προσπαθούσε ν' αναχαιτίσει την πλημυρίδα.

Ιστορικά. Εις βεράτι του Μητροπολίτου Λαρίσσης Λεοντίου εκδοθέν το 1604:

«Κανείς ραγιάς ποτέ ακουσίως να μη βιάζεται παρ' ουδενός να εξομόση» (Περιοδ. Προμηθεύς τεύχος 4 (1892) σελ. 311 κι εξ ).

Εις τον γνωστόν Ορισμόν του Σινάν Πασιά, έγγραφον παραχωρήσεων του Μουράτ του Β' προς τους Ιωαννίτας το 1430 αναφέρεται:

«Ο μητροπολίτης να έχη την κρίσιν την Ρωμαϊκήν και όλα τα εκκλησιαστικά δικαιώματα... και οι εκκλησίαις σας να σημαίνουν καθώς έχουν συνήθειαν ( Βλ. Κ. Αμάντου: Οι χριστιανοί και ο Ορισμός του Σινάν Πασιά, Ηπειρ. Χρονικά τεύχ. Γ' 1930).

Ότι όμως ήταν πολιτική της κεντρικής Οθωμανικής Διοικήσεως, αλλ' αντέβαινε στα σχέδια των τοπικών οργάνων στις απομεμακρυσμένες επαρχίες της αυτοκρατορίας, των σπαχήδων και των ζαΐμιδων ( τιμαριούχων) δεν έμπαινε σε εφαρμογή, ύστερα μάλιστα από μικρές εξεγέρσεις τωνραγιάδων ή και σοβαρώτερα κινήματα, όπως του Διονυσίου του Τρίκκης, του επιλεγομένου Σκυλοσόφου.

Έτσι έχουμε βιαίους εξισλαμισμούς από το 1612. Τότε εσταμάτησαν οι κωδωνοκρουσίες και αφηρέθησαν και τα προνόμια ( σιουρούτια). ( Βλ. Περιγραφή πόλεως Ιωαννίνων σελ. 45 Ηπειρ. Μελετήματα Ι. Λαμπρίδη).

Τα φρικτά μικτά συνοικέσια επεδείνωναν το κακό.( Βλ. Αθηναγόρα Νέος Κουβαράς Ηπ. , Χρον.τεύχος Α – Β 1929, σελ. 25 Χριστιανές πού συζούσαν με Οθωμανούς).

Ο Σπ. Αραβαντινός γράφει ότι « ο χείμαρρος του εξισλαμισμού ηπείλει να κατακλύση ολόκληρον την Ήπειρον» ( Βλ. Σπ. Αραβαντινού. Ιστορία Αλή Πασιά Τεπελενλή – Αθήναι 1895 εν σελ. 29-30.

«Το δυστύχημα, γράφει ο Φαν. Μιχαλόπουλος , είναι πως οι περισσότεροι εξισλαμισμοί ήσαν με τη θέληση των κατοίκων. Βαριεστημένοι οι ραγιάδες από την καταθλιπτική φορολογία, από την εγκατάλειψη και ακηδία του ανωτέρου κλήρου... αλλαξοπιστούσαν, ελπίζοντας την καλυτέρευση της τύχης των. ( Βλ. Φ. Μιχαλοπούλου – Κοσμάς ο Αιτωλός (1774-1779) Ν. Κράτος τεύχος 9 σελ. 611).

«Κατά το 1739 οι χριστιανοί της Χαονίας και Θεσπρωτίας ήρξαντο ελαττούσθαι επαισθητώς ένεκεν της κατά καιρόν τουρκεύσεως γιγνομένης προς αποφυγήν των αδιαλείπτων κακουχιών, ας οι Οθωμανοί ενεποίουν εις τους Χριστιανούς. Πολλά λοιπόν τότε χωρία ηναγκάσθησαν να εναγκαλισθούν τον Ισλαμισμόν.

Και της Επαρχίας Δελβίνου και Παραμυθίας και των Φιλιατών και της Αυλώνος και των Ακροκεραυνίων. Εις τα μεν των ως είρηται χωρίων ο Χριστιανισμός εις το παντελώς απεσβέσθη». ( Βλέπε χρονογραφ. της Ηπείρου Παν. Αραβαντινού, τόμ. Α' σελ. 245).

«Οι δυστυχείς Χριστιανοί ένεκα των ποικίλων καταπιέσεων και της παχυλής αμαθείας εις ήν δετέλουν, ήρχισαν να κλονίζωνται εν τη πίστει και ν' ασπάζωνται την πλείονα επίγεια αγαθά και απολαύσεις υποσχόμενην αυτοίς θρησκείαν». ( Ηπειρ. Ημερ. 1914 σελ. 218).

«Εις τες Δουκάτες του τμήματος Αυλώνος Επαρχίας Βελεγράδων εκ 300 Χριστιανικών οικογενειών άπασαι ησπάσθησαν τον Ισλαμισμό εκτός 25-30 απόρων οικογενειών. Γάμοι μεταξύ Οθωμανών και Χριστιανών ήσαν συνηθέστατοι. Εκ δύο αδελφών ο μεν οπαδός του Μωάμεθ, ο έτερος του Χριστού.

Ο πατήρ Οθωμανός, η μήτηρ Χριστιανή και τ' ανάπαλιν. ( Βλ. Έκθεσιν Δ. Μαλιάδη. Επετηρίς Ηπειρωτ. Φιλεκπαιδ. Συλλόγου Κων/πόλεως 1873 σελ. 70).

«Εις τα 34 χωρία της άνω και κάτω Σπαθίας οι νέοι μετήλλασσον εκ φόβου τα ονόματα εγγραφόμενοι εις τους στρατολογικούς καταλόγους και τους απογραφικούς μετά την έκδοσιν του Τανζιματίου. ( Βλέπε ανωτέρω σελ. 70-71).

Αντίδρασιν κατά του κύματος αυτού έχομε φωτεινούς ιερωμένους, που ορθώνουν το ανάστημά τους. Πρώτος στους πρώτους ο πάτερ Κοσμάς ο Αιτωλός, με το ιερό κήρυγμα από το ένα μέρος και με τα συστατικά γράμματα προς τους προεστούς και δημογέροντες, προτρεπτικά για την ίδρυσι σχολείων, πουσώζονται ακόμα και που μπορούν να θεωρηθούν σανδιατάγματα ιδρύσεως.

Μα και του Δριϊνουπόλεως Σοφιανού το παράδειγμα, που εγκατέλειψε τον επισκοπικό θρόνο και εγκαταστάθηκε στον Άγιο Αθανάσιο της Πολιτσάνης δεν είναι το μικρότερο.
Έχοντας ορμητήριον τούτον περιήλθε τα χωριά της Ζαγοριάς και ανεχαίτισε τον χείμαρρο του εξισλαμισμού. Πολλά χωριά είχαν εξωμότες. Τους συγκέντρωσε όλους στο Μαλέσοβο.

Στο χωριό Χάλιο του Δελβίνου, στο εικονοστάσι της οικογενείας Ιωάννου Παπά σωζόταν μέχρι το 1936 ιδιόγραφη επιστολή του Πάτερ Κοσμά. Αντίγραφο της επιστολής αυτής είχε κάνει προ ετών ο Ευάγγελος Ζάρος, Μπουλιαρατινός δάσκαλος.

Αντίγραφον από το αντίγραφο του Ζάρου είχε κάνει ο επίσης δάσκαλος Γ. Κ. Καλυβόπουλος.
Του Πάτερ Κοσμά, που στέκει πλάι-πλάι ισάξια με τους τρειςιεράρχες ο αναγώστης θα ιδή παρακάτω επιστολή:

« Ευγενέστατοι αγαπητοί μου αδελφοί , οι κατοικούντες την χώραν Χάλιου, σας ασπάζομαι και παρακαλώ τον Άγιον Θεόν διά την ψυχικήν και σωματικήν σας υγείαν.

Εγώ, αδελφοί μου, ως δούλος ανάξιος Χριστού του Θεού ημών περιερχόμενος και διδάσκων το κατά δύναμιν τους χριστιανούς με άδειαν των κατά τόπον Αρχιερέων, ήλθα και εδώ εις την χώραν σας και βλέποντας ότι δεν έχετε σχολείον να διαβάζουν τα παιδιά σας χωρίς πληρωμήν, επαρακίνησα τους Χριστιανούς και έδωσαν τα κατά δύναμιν και προαίρεσιν διά το σχολείον σας, πρέπει δε και η ευγένειά σας, πάντες να βοηθάτε πάντοτε το σχολείον σας εξ ιδίων πόνων ή κοινώς από την χώραν ή και από βακούφια διά να λάβετε και παρά Θεού τον μισθόν σας και τιμήν παρά ανθρώπων.

Είμαι και εγώ χρεώστης και παρακαλώ τον Κύριον τον ευλογούντα τα πάντα να ευλογήση και την χώραν σας και το σχολείον και τα παιδιά σας και να σας αξιώση να ζήσετε και εδώ καλά και θεάρεστα και να σας βάλη και εις τον παράδεισον να χαίρεσθε και να ευφραίνεσθε, να δοξάζετε την Αγία Τριάδα. Αμήν.

Έλαβα δε και επίτροπον, με την γνώμην πάντων, τον κύρ Ρίζον του Δήμου και επιστάτας και βοηθούς αυτού όλην την χώραν, μάλιστα δε τον κύρ Κυριάζον του Ζήση και τον κύρ Ιωάννην του Γκίκα και τον κύρ Ιωάννην του Ζώτου και τον κύρ Κυριάζον του Δημητρίου και τον κύρ Κώστα του Σπύρου και τον κύρ Πάντον του Δήμου να κυβερνήσουν το σχολείον καθώς ο Κύριος τους φωτίσει.

Ταύτα και υγιαίνετε εν Κυρίω
(1779) ΑΨΟΘ Ιούλιος

Κοσμάς Ιερομόναχος και ευχέτης σας

Αν όμως μεγάλο τμήμα του πληθυσμού κάτω από τις ιδιόμορφες συνθήκες έχασε την πίστην των προγόνων του, όμως οι εκδηλώσεις του , αποτέλεσμα παραδόσεων αιώνων, δεν έπαψαν να δείχνουν και να σελαγίζουν αυτό το παρελθόν προ της μεταστροφής. Ιδιαιτέρως αυτό συνέβαινε με τους Λιάμπιδες.

Οι Λιάμπιδες ήταν καλοί, μα τους χαλούσαν οι Καστρινοί αγάδες, που τους είχαν όργανά τους.

Δανείζομαι από τον Αραβαντινό ( Ιστορία Αλή Πασιά του Τεπελενλή) δύο μπουγιουρντιά του σπουδαιοτέρου από τους Λιάμπιδες, του αρχηγού τους, του περιφήμου Πασιά των Ιωαννίνων.


(Ετοίμασε η Ιωάννα Λουμπόνια, (Ιστορικός) με πληροφορείες από το βιβλιο ΗΠΕΙΡΟΣ (Λαογραφικά- Ηθογραφικά – Εθνογραφικά) του Αλεξ. Χ Μαμμόπουλου, Αθήνα 1961, Τομος Α, σελ 5-8) - defencenet.gr

ΜΙΑ ΕΙΚΌΝΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΊΑ

Τραγικές ώρες για τον Δημήτρη Καμπουράκη! Νέο χτύπημα μετά το κλείσιμο του Mega!



Το βράδυ της Πέμπτης το site του Δημήτρη Καμπουράκη, Lion News θα γράψει τίτλους τέλους.
Ο λόγος; Τα έξοδα ήταν δυσανάλογα περισσότερα από τα έσοδα, δεδομένης της οικονομικής κρίσης, της μειωμένης διαφήμισης και της πληθώρας των ιστότοπων που τη διεκδικούν. Το προϊόν κρίθηκε, λοιπόν, ακριβό και αποφασίστηκε η διακοπή της λειτουργίας του με την παρούσα μορφή.
Ο Δημήτρης Καμπουράκης δεν προτίθεται, πάντως, να εγκαταλείψει την προσπάθεια. Σχεδιάζει να ξαναβγάλει στον «αέρα» το Lion News, πιο «μαζεμένο» όμως και λιγότερο κοστοβόρο. Πότε; Σε λίγες μέρες…
Image result for δημήτρης καμπουράκης
Ο Γιάννης Σωτηρόπουλος, ρεπόρτερ του Μega και συνεργάτης του Lion News, έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο facebook:
Tέλος. Δυστυχώς από σήμερα το βράδυ 30/11, το ειδησεογραφικό site του Δημήτρη Καμπουράκη θα πάψει να είναι στο αέρα. Μπορεί να μας ξάφνιασε όλους, αλλά είναι απολύτως σεβαστή η απόφαση του Δημήτρη. Eγώ προσωπικά θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκανε να συνεργαστούμε, για μια ακόμη φορά και με άψογο τρόπο, έστω και για τόσο λίγο.
ΠΗΓΗ: athensmagazine.gr

Πανικός στην Αθήνα | Έκτακτη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ΕΛΑΣ προς όλους



ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ…
Μεγάλη προσοχή προς όλους τους γονείς: Κλέβουν παιδιά στην Αθήνα! Πού έγινε το τελευταίο περιστατικό;
Μεγάλη αναστάτωση στη σχολική κοινότητα της Αργυρούπολης, έχει προκαλέσει η απόπειρα αρπαγής ενός 13χρονου μαθητή, την ώρα που πήγαινε στο σχολείο του (στο 3ο Γυμνάσιο).
Ένα λευκό βαν με φιμέ τζάμια πλησίασε τον μαθητή και μια ηλικιωμένη που καθόταν στη θέση του συνοδηγού, βγήκε και άρχισε να κάνει του κάνει ερωτήσεις. Ο 13χρονος κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά και προσπάθησε να φύγει. Η γυναίκα τον έπιασε από το λαιμό και προσπάθησε να τον βάλει στο βαν αλλά το παιδί την έριξε κάτω με μια αγκωνιά και κατάφερε να ξεφύγει. Ενημερώθηκε η αστυνομία και από το σχολείο μοίρασαν σε όλους τους γονείς μια ανακοίνωση που γράφει:
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα το πρωί, άγνωστοι που επέβαιναν σε λευκό βαν, προσπάθησαν να προσεγγίσουν μαθητή μας με σκοπό να τους ακολουθήσει. Παρακαλούμε όπως ενημερώσετε ξανά τα παιδιά σας για τον τρόπο αντιμετώπισης τέτοιων περιστατικών. Το περιστατικό γνωστοποιήθηκε στην Ασφάλεια Αργυρούπολης η οποία έθεσε το σχολείο υπό επιτήρηση.
Δείτε πως περιγράφει την επίθεση στον 13χρονο μαθητή, μια μητέρα που είναι φίλη της οικογένειάς του:
“Το περιστατικό έγινε τη Τετάρτη το πρωί στη περιοχή της Αργυρούπολης, την ώρα που το αγόρι της Α΄Γυμνασίου πήγαινε στο σχολείο του. Σταμάτησε μπροστά του ένα Βαν χρώματος άσπρο με φιμέ τσάμια και από μέσα βγήκε μια ηλικιωμένη γυναίκα ψηλή και άρχισε να το ρωτάει διάφορα πράγματα.
Το παιδί στην αρχή απαντούσε στις ερωτήσεις της, μετά από λίγο κατάλαβε ότι κάτι δε πάει καλά και προσπάθησε να φύγει.
Τότε εκείνη το έπιασε από το λαιμό, με σκοπό να το βάλει μέσα στο βαν, αλλά εκείνο κατάφερε να της δώσει μια αγκωνιά. Η ηλικιωμένη γυναίκα έπεσε κάτω και ευτυχώς το παιδί πρόλαβε και το έσκασε μπαίνοντας σε ένα κατάστημα της περιοχής.
Αμέσως ενημερώθηκε η αστυνομία όμως οι δράστες κατάφεραν να εξαφανιστούν. Δε πτοήθηκαν όμως γιατί την επόμενη μέρα, όπως έμαθα, προσπάθησαν να αρπάξουν παιδί δημοτικού, αυτή τη φορά στη περιοχή της Ηλιούπολης”
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.
ΚΑΙ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ

Σατανικό κόλπο! – Τι αρνήθηκε ο Κ. Καραμανλής και τον έβγαλαν από τη μέση



Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΟΤΤΑΚΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ: Το σατανικό κόλπο του Βερολίνου για να αλυσοδέσει την Ελλάδα!

Ερευνα- σοκ στο Πεντάγωνο


Πλησιάζει η ώρα της αλήθειας, αγαπητοί… πλησιάζει.

Μεγάλο μέρος της ευθύνης για τηχρεοκοπία της χώρας έχουν οι Γερμανοί εταίροι, οι οποίοι, σε αγαστή συνεργασία με τους τοπικούς εκπροσώπους τους στη σοσιαλιστική παράταξη, πρώτα (το 1998-2003) φόρτωσαν τη χώρα με ένα τεράστιο δημόσιο χρέος για εξοπλιστικά και μετά (το 2010) τη «βούλιαξαν» στα Μνημόνια για να τους πληρώσουν οι λαοί της Ευρώπης τα δανεικά!
Περί αυτού πρόκειται. Γερμανοί απαίτησαν να αγοράσουμε εξοπλισμούς-μαμούθ 84 δισ. ευρώ για να μπούμε στην ΟΝΕ. Γερμανοί έδωσαν εντολή στους εδώ υπαλλήλους τους να αλλοιώσουν το έλλειμμα του 2009 (με επιπλέον 4,7 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 2,9 δισ. από παραλαβές εξοπλισμών μελλοντικών ετών!).

Για να μην έχουμε, λοιπόν, καρδιακά επεισόδια, προειδοποιώ: Θα ζήσουμε ζωηρές συγκινήσεις. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η Ελλάδα δεσμεύτηκε σε Γερμανούς (και σε άλλους) με κρατική «προμήθεια» 84 δισ. ευρώ σε εξοπλιστικές δαπάνες την περίοδο 1998-2003. Ηταν το…

διόδιο για την ένταξή της στην ΟΝΕ.
Οι εταίροι στην αρχή έκαναν, μάλιστα, τα… στραβά μάτια και οι συμβάσεις του δανεισμού-μαμούθ, στον οποίο υποχρεωθήκαμε για να μπούμε στα ευρωπαϊκά σαλόνια, δεν ενεγράφησαν στα ελλείμματα εκείνων των ετών (με το κόλπο της παραλαβής). Το ποσό των 84 δισ. των εξοπλιστικών δαπανών 1998-2003 αντιστοιχεί στο 25% του δημόσιου χρέους και ξεσκεπάζει όλο το σύστημα που έβαλε την Ελλάδα στην ΟΝΕ με μια πέτρα στον λαιμό.

Σύστημα το οποίο, ακόμη και μετά την είσοδό μας στην Ενωση, πίεζε τον Καραμανλή να κατεβάσει το έλλειμμα κάτω από το 3% από τη μία και να αγοράσει πανάκριβα Eurofighter και ελαττωματικά υποβρύχια από την άλλη (αρνήθηκε και το πλήρωσε).Σύστημα το οποίο ζητούσε επιτακτικά να υπαχθούμε σε «επιτήρηση», αλλά, όταν ο Καραμανλής επεδίωξε τον εξοστρακισμό της κλεπτοκρατίας -μέσω του βασικού μετόχου-, εκείνο έβαλε «βέτο» μέσω των εκπροσώπων του στην Κομισιόν.

Η χρεοκοπία, λοιπόν, εξελίχθηκε σε δύο φάσεις:

Στην πρώτη, το 1998-2003, μας φόρτωσαν τα 84 δισ. ευρώ (ο Καραμανλής έκανε μόνο μία αγορά 40 F16, αξίας 2 δισ. ευρώ), που μας εκτόξευσαν στις πέντε πρώτες χώρες παγκοσμίως σε επίπεδο εισαγωγής εξοπλισμών!

Στη δεύτερη, το 2010, όταν, λόγω της διεθνούς οικονομικής κρίσης, χάθηκε ο έλεγχος, έβαλαν τη γερμανική ηγεσία της Εurostat να πειράξει, μέσω των εδώ υπαλλήλων της, το έλλειμμα του 2009, ώστε να χωθούμε πιο βαθιά στο Μνημόνιο και να εξοφλήσουμε με μέτρα λιτότητας τους εμπόρους όπλων. Είκοσι δισ. ευρώ δαπάνες για εξοπλιστικά πλήρωσε το Δημόσιο την περίοδο 2010-2015, την ώρα που έκοβε μισθούς και συντάξεις!

Θα είναι πολύ οδυνηρή η στιγμή -συμπεραίνω- όπου άπαντες θα καταλάβουν ότι το ευρώ δεν είναι το κοινό νόμισμα όλων, αλλά μια μεγάλη μπίζνα εις βάρος των λαών. Θα είναι πικρή η ημέρα όπου οι ευρωπαϊκοί λαοί θα συνειδητοποιήσουν ότι πέντε χρόνια τώρα δεν δανείζουν την πατρίδα μας για να περνάνε καλά «οι τεμπέληδες Ελληνες», αλλά για να εξοφληθεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ στους Γερμανούς εμπόρους όπλων, πολιτικούς φίλους σοσιαλδημοκρατών και χριστιανοδημοκρατών.

Θα είναι πικρή η ημέρα που θα ξεχωρίσουν οι πολιτικοί που έβαζαν τον λαό πάνω από τους εμπόρους και οι πολιτικοί που έβαζαν τους εμπόρους πάνω από τον λαό. Θα είναι, τέλος, πικρή, γιατί πράγματι θα αποδειχθεί -εκτιμώ- ότι ένα μεγάλο μέρος του χρέους μας είναι όντως ανήθικο και απεχθές, άρα πρέπει να ρυθμιστεί γενναία και χωρίς εκπτώσεις.

Από τον Μανώλη Κοττάκη ( αποσπάσματα)

Πηγή: dimokratianews.gr

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Βρέθηκε ο τάφος της Βασίλισσας Νεφερτίτης πίσω από δύο άγνωστες και σφραγισμένες πύλες (φωτό)



Μια άγνωστη και σφραγισμένη πύλη στον διασημότερο αιγυπτιακό τάφο, του διασημότερου Φαραώ, του Τουταγχαμών, ίσως οδηγεί στον τάφο της θρυλικής βασίλισσας Νεφερτίτης.
Σε αυτό το συμπέρασμα οδηγήθηκε ο καθηγητής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Αριζόνα, Νίκολας Ριβς. Οπως υποστηρίζει, ερευνώντας τον τάφο του Τουταγχαμών στην Κοιλάδα των Βασιλέων, στην Αίγυπτο, εντόπισε δύο άγνωστες και σφραγισμένες πύλες, εκ των οποίων η μία οδηγεί στον τάφο της βασίλισσας Νεφερτίτης.
Ενενήντα τρία χρόνια από την ανακάλυψη του πολύχρυσου τάφου στον οποίο είχε εναποτεθεί η μούμια του έφηβου Φαραώ Τουταγχαμών, οι αρχαιολόγοι ψάχνουν ακόμη τον τάφο και τη μούμια της Νεφερτίτης. Αλλοι λένε ότι ο Τουταγχαμών, που θα μείνει στην αιωνιότητα λόγω των πάμπλουτων κτερισμάτων του, ήταν γιος της.
Ομως, οι έρευνες DNA θέλουν τον νεαρό βασιλιά να αποτελεί γόνο του Φαραώ Ακενατόν και κάποιας από τις αδελφές του – οι αιμομικτικοί γάμοι ήταν συνηθισμένοι στις βασιλικές οικογένειες της Αιγύπτου. Λέγεται λοιπόν ότι η Νεφερτίτη χάριζε στον Ακενατόν μόνο κόρες, ενώ ο Τουταγχαμών ήταν γιος της Σαταμόν. Γενετικές ανωμαλίες υποδεικνύουν ότι ήταν απόγονος αδελφών, κάτι που ισχύει μόνο ως προς τη Σαταμόν
.
Σάρωση 
Ο Ριβς δήλωσε στην «Daily Mail» ότι προχώρησε σε απεικονιστικές μεθόδους υψηλής ανάλυσης στο εσωτερικό του τάφου του Τουταγχαμών. Η σάρωση αποκάλυψε δύο σφραγισμένες πύλες, μία που οδηγεί σε αποθηκευτικό χώρο και μια άλλη που οδηγεί σε χώρο με αδιατάρακτη ταφή.
Ο τάφος του Τουταγχαμών στην Κοιλάδα των Βασιλέων
Η θέση του μυστικού τάφου στη δεξιά πλευρά της εισόδου του μνημείου αποτελεί για τον Ριβς άλλη μία απόδειξη ότι ανήκει σε γυναίκα. Ο Ριβς εξηγεί έτσι και το γιατί ο ταφικός θάλαμος με τη σαρκοφάγο του Τουταγχαμών είναι τόσο μικρός και κάθε άλλο παρά σε τάφο βασιλιά παραπέμπει. Συμπεραίνει πως ο ταφικός θάλαμος του Τουταγχαμών χτίστηκε αργότερα, ως προσθήκη, στο υπάρχον ταφικό μνημείο της Νεφερτίτης.
Η Νεφερτίτη βασίλεψε με τον σύζυγό της από το 1353-1336 π.Χ. Το όνομά της σημαίνει «έφτασε η όμορφη» και οι επιστήμονες πιστεύουν πως καταγόταν από τη Μεσοποταμία. Η «κυρά της ευτυχίας», σύμφωνα με τον σύζυγό της, Φαραώ Ακενατόν, η γυναίκα που στο άκουσμά της «ο βασιλιάς αγάλλεται», εισήγαγε μαζί του τον μονοθεϊσμό στην αιγυπτιακή θρησκεία.
Πίστευαν μόνο στον θεό Ατόν και είχαν μεταφέρει την πρωτεύουσά τους σε μια τεχνητή πόλη, την Αμάρνα, η οποία κατέρρευσε σύντομα μετά τον θάνατό τους.
Η πανέμορφη πήλινη κεφαλή της Νεφερτίτης που σήμερα βρίσκεται στη Γερμανία.
Μερικοί υποστηρίζουν πως η Νεφερτίτη κυβέρνησε για μια σύντομη περίοδο μεταξύ του θανάτου του συζύγου της ίσως ως συμβασιλέας Σμενκχαρέ.
Η μούμια της δεν βρέθηκε ποτέ. Οι περισσότεροι αρχαιολόγοι θεωρούν ότι μάλλον έχει καταστραφεί εδώ και αιώνες, καθώς η πανέμορφη βασίλισσα δεν είχε καθόλου υψηλές μετοχές στον λαό, ως αιρετική. Πιθανότατα όλα της τα ίχνη εξαφανίστηκαν μετά τον θάνατό της. Η προτομή της παραμένει πάντως μία από τις πλέον αναγνωρίσιμες παγκοσμίως εικόνες της αρχαίας Αιγύπτου.
Η πανέμορφη πήλινη κεφαλή αποτελεί κατά πάσα πιθανότητα έργο του επιφανούς καλλιτέχνη Τούθμωση και ανακαλύφθηκε το 1912 από τον Γερμανό Αρχαιολόγο Λούντβιχ Μπόχαρτ. Ο ανασκαφέας έκανε ό,τι μπορούσε για να την πάρει από την Αίγυπτο. Σύμφωνα με τις διακρατικές συμφωνίες που υπήρχαν τότε, η κάθε χώρα μπορούσε να πάρει τα μισά από τα αντικείμενα ανασκαφών.
Προκειμένου να επιτύχει τον σκοπό του, ο Μπόρχαρντ άφησε το εύρημα καλυμμένο με λάσπη, ώστε να μη φαίνεται η εξαιρετική ομορφιά του και έδωσε σε αντάλλαγμα στους Αιγύπτιους δύο αγάλματα του Ακενατόν και της Νεφερτίτης από ασβεστόλιθο. Σήμερα αποτελεί σημείο τριβής ανάμεσα στη Γερμανία και την Αίγυπτo!
ΠΗΓΗ: xorisorianews.gr

Τα 147 Δελφικά Παραγγέλματα: Η κληρονομιά των Αρχαίων Ελλήνων που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε.



Τα Δελφικά Παραγγέλματα είναι οι σοφές εντολές που άφησαν στους Έλληνες οι σοφοί της Αρχαίας Ελλάδας. Μια πολύτιμη κληρονομιά γνώσης και σοφίας για τις επερχόμενες γενεές. 

Οι αρχαίοι Έλληνες ιερείς δεν έδιναν συμβουλές ούτε άκουγαν τις εξομολογήσεις των πιστών, αλλά ασχολούνταν μόνο με την τέλεση των θυσιών και των άλλων ιεροτελεστιών. 

Η ηθική εκπαίδευση και καθοδήγηση των πολιτών ξεκινούσε μεν από τους παιδαγωγούς και παιδοτρίβες της νεαρής ηλικίας, αλλά συνεχιζόταν αργότερα στα μαντεία, τα οποία, εκτός από τις χρησμοδοτήσεις τους για τα μελλούμενα και τις θελήσεις των θεών, έδιναν και ένα πλήθος ηθικών παραγγελμάτων και προτροπών συμβουλευτικού χαρακτήρα για τα προβλήματα της καθημερινής ζωής. 

Περίαπτη θέση βέβαια, κατείχε σε όλα αυτά ,το διάσημο σε όλο τον κόσμο Μαντείο των Δελφών, του οποίου τα ομώνυμα ηθικά παραγγέλματα είχαν καταγραφεί στους τοίχους του Προνάου του Ναού του Απόλλωνος,στο υπέρθυρο ή ακόμα και σε διάφορες στήλες που είχαν τοποθετηθεί περιμετρικά στις πλευρές του ναού. 

Τα 147 Δελφικά Παραγγέλματα ή Πυθίας Γράμματα, ήταν λιτά αποφθέγματα ελαχίστων λέξεων και ανήκαν στους 7 σοφούς της αρχαιότητας: 
Τον Θαλή τον Μιλήσιο, τον Πιττακό τον Μυτιληναίο, τον Βία τον Πρηνεύ, τον Σόλωνα τον Αθηναίο, τον Κλεόβουλο τον Ρόδιο, τον Περίανδρο τον Κορίνθιο και τον Χίλωνα τον Λακεδαιμόνιο. 


Στο αέτωμα του ναού δέσποζαν τα τρία σπουδαιότερα Δελφικά Παραγγέλματα, τα οποία εύκολα μπορούσε να διακρίνει ο πλησιάζων επισκέπτης: 

•Κάτω αριστερά το ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ (να γνωρίσεις τον εαυτό σου). 
•Κάτω δεξιά το ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ (να κάνεις τα πάντα με μέτρο, αποφεύγοντας την υπερβολή). 

•Ανάμεσά τους, στη κορυφή, το περίφημο «ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ Ε» (ή ΕΙ), για το οποίο ο ιερέας των Δελφών Πλούταρχος έγραψε ολόκληρη πραγματεία («Περί τού έν Δελφοίς Ε»), προσπαθώντας να ερμηνεύσει την απωλεσθείσα σημασία του. 
Ο θαυμασμός των αρχαίων Ελλήνων για τα ανηρτημένα αυτά αποφθέγματα στο Μαντείο των Δελφών ήταν τόσο μεγάλος, ώστε ο λυρικός ποιητής Πίνδαρος (522 π.Χ.) θεωρούσε τους επτά σοφούς, γιους του Ήλιου, που με την ακτινοβολία τους φώτιζαν και καθοδηγούσαν τον άνθρωπο στην οδό της αρετής. Αυτά τα σοφά παραγγέλματα χρησιμοποιήθηκαν στην συνέχεια και απο άλλους λαούς ,που τα παρουσίασαν σαν “θρησκευτικές εντολές”. 

Σας παραθέτουμε τα παραγγέλματα αυτά, όπως οι επισκέπτες της αρχαιότητας αντίκριζαν στους Δελφούς. 

“Εν δέ τώ προνάω τά έν Δελφοίς γεγραμμένα, έστιν ώφελήματα άνθρώποις” Παυσανίας  

  1. Νόμω πείθου ( Να πειθαρχείς στο Νόμο)
  2. Θεούς σέβου (Να σέβεσαι τους θεούς) 
  3. Γονείς αίδου (Να σέβεσαι τους γονείς σου)
  4. Ηττώ υπέρ δικαίου (Να καταβάλεσαι για το δίκαιο) 
  5. Γνώθι μαθών (Γνώρισε αφού μάθεις) 
  6. Ακούσας νόει (Κατανόησε αφού ακούσεις) 
  7. Σαυτόν ίσθι (Γνώρισε τον εαυτό σου) 
  8. Εστίαν τίμα (Να τιμάς την εστία σου) 
  9. Άρχε σεαυτού (Να κυριαρχείς τον εαυτό σου) 
  10. Φίλους βοήθε (Να βοηθάς τους φίλους) 
  11. Θυμού κράτε (Να συγκρατείς το θυμό σου) 
  12. Όρκω μη χρω (Να μην ορκίζεσαι)
        1. Φιλίαν αγάπα (Να αγαπάς τη φιλία) 
  13. Παιδείας αντέχου (Να προσηλώνεσαι στην εκπαίδευσή σου) Σοφίαν ζήτει 
  14. (Να αναζητάς τη σοφία) 
  15. Ψέγε μηδένα (Να μην κατηγορείς κανένα) 
  16. Επαίνει αρετήν (Να επαινείς την αρετή) 
  17. Πράττε δίκαια (Να πράττεις δίκαια) 
  18. Φίλοις ευνόει (Να ευνοείς τους φίλους) 
  19. Εχθρούς αμύνου (Να προφυλάσσεσαι από τους εχθρούς) 
  20. Ευγένειαν άσκει (Να είσαι ευγενής) 
  21. Κακίας απέχου (Να απέχεις από την κακία) 
  22. Εύφημος ίσθι (Να έχεις καλή φήμη) 
  23. Άκουε πάντα (Να ακούς τα πάντα) 
  24. Μηδέν άγαν (Να μην υπερβάλλεις) 
  25. Χρόνου φείδου (Να μη σπαταλάς το χρόνο) 
  26. Ύβριν μίσει (Να μισείς την ύβρη) 
  27. Ικέτας αίδου (Να σέβεσαι τους ικέτες) 
  28. Υιούς παίδευε ( Να εκπαιδεύεις τους γιους σου) 
  29. Έχων χαρίζου (Όταν έχεις, να χαρίζεις) 
  30. Δόλον φοβού (Να φοβάσαι το δόλο) 
  31. Ευλόγει πάντας (Να λες καλά λόγια για όλους) 
  32. Φιλόσοφος γίνου (Να γίνεις φιλόσοφος) 
  33. Όσια κρίνε (Να κρίνεις τα όσια) 
  34. Γνους πράττε (Να πράττεις με επίγνωση) 
  35. Φόνου απέχου ( Να μη φονεύεις) 
  36. Σοφοίς χρω (Να συναναστρέφεσαι με σοφούς) 
  37. Ήθος δοκίμαζε (Να επιδοκιμάζεις το ήθος) 
  38. Υφορώ μηδένα (Να μην είσαι καχύποπτος) 
  39. Τέχνη χρω (Να ασκείς την Τέχνη) 
  40. Ευεργεσίας τίμα (Να τιμάς τις ευεργεσίες) 
  41. Φθόνει μηδενί (Να μη φθονείς κανένα) 
  42. Ελπίδα αίνει ( Να δοξάζεις την ελπίδα) 
  43. Διαβολήν μίσει (Να μισείς τη διαβολή) 
  44. Δικαίως κτω. (Να αποκτάς δίκαια) 
  45. Αγαθούς τίμα ( Να τιμάς τους αγαθούς) 
  46. Αισχύνην σέβου ( Να σέβεσαι την εντροπή) 
  47. Ευτυχίαν εύχου (Να εύχεσαι ευτυχία) 
  48. Εργάσου κτητά (Να κοπιάζεις για πράγματα άξια κτήσης) 
  49. Έριν μίσει ( Να μισείς την έριδα) 
  50. Όνειδος έχθαιρε (Να εχθρεύεσαι τον χλευασμό) 
  51. Γλώσσαν ίσχε (Να συγκρατείς τη γλώσσα σου) 
  52. Έπου θεώ (Ακολούθα τον θεό) 
  53. Ύβριν αμύνου (Να προφυλάσσεσαι από την ύβρη) 
  54. Κρίνε δίκαια (Να κρίνεις δίκαια) 
  55. Λέγε ειδώς (Να λες γνωρίζοντας) 
  56. Βίας μη έχου (Να μην έχεις βία) 
  57. Ομίλει πράως (Να ομιλείς με πραότητα) 
  58. Φιλοφρόνει πάσιν (Να είσαι φιλικός με όλους) 
  59. Γλώττης άρχε (Να κυριαρχείς τη γλώσσα σου) 
  60. Σεαυτόν ευ ποίει (Να ευεργετείς τον εαυτό σου) 
  61. Ευπροσήγορος γίνου ( Να είσαι ευπροσήγορος) 
  62. Αποκρίνου εν καιρώ ( Να αποκρίνεσαι στον κατάλληλο καιρό) Πόνει μετά 
  63. δικαίου (Να κοπιάζεις δίκαια) 
  64. Πράττε αμετανοήτως (Να πράττεις με σιγουριά) 
  65. Αμαρτάνων μετανόει (Όταν σφάλλεις, να μετανοείς) 
  66. Οφθαλμού κράτει (Να κυριαρχείς των οφθαλμών σου) 
  67. Βουλεύου χρήσιμα (Να σκέπτεσαι τα χρήσιμα) 
  68. Φιλίαν φύλασσε (Να φυλάττεις τη φιλία) 
  69. Ευγνώμων γίνου (Να είσαι ευγνώμων) 
  70. Ομόνοιαν δίωκε (Να επιδιώκεις την ομόνοια) 
  71. Άρρητα μη λέγε ( Να μην λες τα άρρητα) 
  72. Έχθρας διάλυε (Να διαλύεις τις έχθρες) 
  73. Γήρας προσδέχου ( Να αποδέχεσαι το γήρας) 
  74. Επί ρώμη μη καυχώ (Να μην καυχιέσαι για τη δύναμή σου) Ευφημίαν άσκει 
  75. (Να επιδιώκεις καλή φήμη) 
  76. Απέχθειαν φεύγε (Να αποφεύγεις την απέχθεια) 
  77. Πλούτει δικαίως. (Να πλουτίζεις δίκαια) 
  78. Κακίαν μίσει. (Να μισείς την κακία) 
  79. Μανθάνων μη κάμνε (Να μην κουράζεσαι να μαθαίνεις) 
  80. Ους τρέφεις αγάπα ( Να αγαπάς αυτούς που τρέφεις) 
  81. Απόντι μη μάχου (Να μην μάχεσαι αυτόν που είναι απών) Πρεσβύτερον 
  82. αιδού (Να σέβεσαι τους μεγαλύτερους) 
  83. Νεώτερον δίδασκε (Να διδάσκεις τους νεότερους) 
  84. Πλούτω απόστει (Να αποστασιοποιείσαι από τον πλούτο) 
  85. Σεαυτόν αιδού (Να σέβεσαι τον εαυτό σου) 
  86. Μη άρχε υβρίζων (Να μην κυριαρχείς με αλαζονεία) 
  87. Προγόνους στεφάνου ( Να στεφανώνεις τους προγόνους σου) Θνήσκε υπέρ πατρίδος (Να πεθάνεις για την πατρίδα σου) 
  88. Επί νεκρώ μη γέλα ( Να μην περιγελάς τους νεκρούς) 
  89. Ατυχούντι συνάχθου (Να συμπάσχεις με το δυστυχή) 
  90. Τύχη μη πίστευε (Να μην πιστεύεις την τύχη) 
  91. Τελεύτα άλυπος (Να πεθαίνεις χωρίς λύπη) 
Δήμος Δελφών 

tilestwra.com

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΑ ΠΡΙΝ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjj56HdT-f-Pxcw38-WH4qTmAYPmo8LsQhw1ADzeKZnsez_OsB1LFOtAfUfhULXhRNskZbm6dUFPdplUoHGQ4kf6_k-vuD3RopjykcSy_MLahjGOH7PVkL7IIUjiPyMzTG-lcYI57QDXKQ/s1600/%25CE%259F.jpg

Το τηλεσκόπιο ήταν γνωστό από τούς αρχαιοτάτους χρόνους . Περιγράφτηκε, το δέκατο τρίτο αιώνα από τον Ρότζερ Μπαίηκον και απο τον Γερμανό Ίησουιτη Αθανάσιο Κίρτσερ γύρω στα1650.
Το Βρετανικό Μουσείο έχει φακό ηλικίας τεσσάρων χιλιάδων χρόνων, που βρέθηκε στα ερείπια της Νινευί. Μιά γιγαντιαία πλάκα ανακαλύφτηκε στην Παλαιστίνη και κοίλοι καθρέπτες, που πρέπει να ήταν τμήματα οπτικών οργάνων, έχουν βρεθεί στη Νότιο Αμερική, Βόρειο Αφρική και Ιράκ.























Ο Αριστοτέλης αναφέρει οτί οι αρχαίοι παρατηρούσαν τα ουράνια σώματα "μέσα απο επιμηκείς σωλήνες" Ο Ευκλείδης (τρίτος αιώνας π.χ)διατύπωσε κανόνες για την κατασκευή ματογυάλων
και ο Στράβωνας, στις αρχές της Χριστιανικής εποχής, γνώριζε το τηλεσκόπιο. Σύμφωνα με τον Ζάν ντε Κερντελάντ (τέλε 7 Ζούρ, Νο 750) όταν ο Καίσαρας σχεδίαζε να εισβάλει στην Βρετανία, παρατήρησε τις ακτές απο την Γαλλία.  
































Υπάρχει μια αναφορά για το τηλεσκόπιο στο Σού -Τσίγκ, στο γνωστότερο αρχαίο κινέζικο έργο
" Ό διάδοχος του Αυτοκράτορα Γίαο (πέθανε το 2258) πήγε στην Αίθουσα των Προγόνων, οπού
είναι απεικονισμένα τα ουράνια σώματα και εκεί είδε το σωλήνα που μ΄ αυτόν τα παρατηρούσαν.
Ο καθηγητής Μιχανόβσκυ, αστρονόμος αναφέρει κατηγορηματικά, οτί οι πρόγονοι των Ινγκάς είχαν
τα ίδια αστεροσκοπεία και τηλεσκόπια που έχουμε εμείς σήμερα. Οι αστρονόμοι της ΝΑΣΑ πιστεύουν οτι οι άνθρωποι στα αρχαία χρόνια, πρίν από τριάντα περίπου χιλιάδες χρόνια, παρατήρησαν εκρήξεις νόβα, αόρατες με γυμνό μάτι.

Το 1956 ο καθηγητής Μιχανόβσκυ, ανακάλυψε στη Βολιβία ένα λίθο καλυμμένο με αστρονομικά σχέδια. Όταν μελέτησε τις χαράξεις, είδε κατάπληκτος, οτί αντιπροσώπευαν ένα τμήμα του ουρανού, οπού ένας σούπερ νόβα είχε εκραγεί τριάντα χιλιάδες χρόνια πρίν, και είχε σαν αποτέλεσμα τη γέννηση του νεφελοειδούς Γκάμ. Σε καταφανή συσχέτηση μ αυτήν την ανακάλυψη, έμαθε οτί
κάθε έτος, στην ακριβή τοποθεσία οπού είχε βρεί το λίθο, οι ινδιάνοι πραγματοποιούσαν μια τελετουργική συνάθροιση, για να γιορτάσουν ένα συμβάν που κανένας τους δεν μπορούσε να προσδιορίσει. Επίσης ένας μύθος ανάφερε οτι ένα τμήμα του ουρανού που καταλαμβάνονταν απο τα νεφελοειδή ονομαζόταν " η περιοχή του ουράνιου κυνηγιού της στρουθοκάμηλου".

























Η έκρηξη του σούπερνόβα Grab

"Πρίν από πολύ καιρό" έλεγαν οι ινδιάνοι " η ουράνια στρουθοκάμηλος κυνηγήθηκε στον ουρανό απο δυό σκύλους. Την έπιασαν και την έφαγαν". Αυτή η ιστορία αναφέρεται καθαρά στην αρχαία εποχή που στην διάρκεια της ένας μεγάλος κοσμικός κατακλυσμός τρομοκράτησε τους λαούς των Άνδεων.


























Ο Μιχανόβσκυ ανακάλυψε οτι ήταν αδύνατο να δεί το νεφελοειδές Γκάμ με γυμνό μάτι από την τοποθεσία του λίθου της ιεροτελεστίας. Αυτό τον οδήγησε να συμπεράνει, οτι η έκρηξη του νεφελοειδούς μπορούσε να παρατηρηθεί, με τη χρήση ενός τηλεσκόπιου.






























Η θεωρία του υποστηρίζεται απο απεικονίσεις σε λίθους που ανακαλύφτηκαν στην Καλιφόρνια, οπού φαίνεται η έκρηξη του σούπερ νόβα, απ όπου προέκυψε ο νεφελοειδής του Γκάμ. Ανακαλύφτηκαν το 1964 απο την Μύριελ Κέννεντυ και πιστοποιήθηκαν, σάν αστρονομικές αναπαραστάσεις, απο τον
Στέφεν Μαράν του Κέντρου Διαστημικών Πτήσεων Γκόνταρντ. Ο Ρόμπερτ Χάρρινγκτον, αστρονόμος του Ναυτικού Αστεροσκοπείου της Πολιτείας Ουάσιγκτων, υπολόγισε με ακρίβεια μιας μοίρας τη θέση της Σελήνης, που απεικονίζεται στα σχέδια σε σχέση με το νεφελοειδή Grab και προσδιόρισε την ημερομηνία παρατήρησης, στις 5 /07/1054.



Crab Supernova explosion




https://youtu.be/xVk48Nyd4zY

Έτσι, οι πρόγονοι - που στην ύπαρξη τους αρνιέται η συνωμοσία- ανάπτυξαν προηγμένους επιστημονικά πολιτισμούς, οχι μόνο στην αρχαία αυτοκρατορία των Ίνκας, αλλά και στη Βόρεια Αμερική και, αναμφίβολα, σε άλλα μέρη της Γής.


Οι πρό -Ίνγκα Αμερικάνοι Ίνδιάνοι του καθηγητή Μιχανόβσκυ φαίνεται να πιστοποιούν την αυθεντικότητα των χαραγμένων λίθων του Δρ Καμπρέρα και μας δίνουν μια ένδειξη ώς πρός την ηλικία τους ...τριάντα χιλιάδες χρόνια!


απόσπασμα από τα μυστήρια των Άνδεων Ρόμπερτ Σάρρου




Πηγή: aporrito.blogspot.gramfipolinews

Ελληνικό σχολείο 1700 ετών ανακαλύφθηκε στην Αίγυπτο.







































Οι αρχαιολόγοι που εργάζονται στη δυτική έρημο της Αιγύπτου ανακάλυψαν ένα σχολείο 1.700 ετών περίπου, στους τοίχους του οποίου βρέθηκαν κείμενα γραμμένα στην αρχαία ελληνική γλώσσα, συμπεριλαμβανομένου και ενός κειμένου για την αρχαία χρήση των φαρμάκων που παραπέμπει στην Οδύσσεια του Ομήρου.



Το σχολείο - το οποίο έχει μικρούς πάγκους που χρησιμοποιούσαν οι μαθητές ως θρανία για να κάθονται, να διαβάζουν ή να στέκονται όρθιοι και να γράφουν στους τοίχους - χρονολογείται σε μια εποχή όπου η Αίγυπτος ελέγχεται από τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και τα αρχαία ελληνικά ήταν ευρέως διαδεδομένα.

Σε χρήση για λιγότερο από 20 χρόνια, το κτίριο του σχολείου ενσωματώθηκε τελικά ως τμήμα ενός μεγάλου σπιτιού που περιείχε πολύχρωμα έργα τέχνης, συμπεριλαμβανομένων εικόνων των θεών του Ολύμπου, σύμφωνα με τους ερευνητές.

Το σπίτι και το σχολείο βρίσκονται στην αρχαία πόλη Trimithis (σημερινή Amheida), η οποία βρίσκεται στην όαση Dakhla, 322 χιλιόμετρα περίπου δυτικά του ποταμού Νείλου.





















Το σπίτι, και μερικά από τα έργα τέχνης που φιλοξενούσε, ανακαλύφθηκαν για πρώτη φορά το 1979. Το 2001, ένα νέο πρόγραμμα έρευνας στην Amheida, που σήμερα χρηματοδοτείται κατά κύριο λόγο από το πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, οδήγησε στην ανακάλυψη του σχολείου, των ελληνικών συγγραμμάτων του και ακόμη περισσότερων σκηνών τέχνης που φιλοξενούσε. 

Μια μοναδική ανακάλυψη

Στον αρχαίο κόσμο, τα σχολεία δεν αποτελούσαν αυτόνομα κτίρια αλλά φιλοξενούνταν συχνά σε άλλα μέρη - όπως σε ιδιωτικές κατοικίες, δημόσια κτίρια και ναούς - και, ως εκ τούτου, είναι πολύ δύσκολο για τους αρχαιολόγους να το προσδιορίσουν με ακρίβεια, αναφέρει η Raffaella Cribiore, καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, στο άρθρο της στο επιστημονικό περιοδικό Zeitschrift für Papyrologie und Epigraphik.

Παρόλο που οι αρχαιολόγοι γνωρίζουν την ύπαρξη κι άλλου αρχαίου σχολείου στην Αίγυπτο – του πανεπιστημίου στην Αλεξάνδρεια – το σχολείο στην Amheida είναι μοναδικό, γιατί βρέθηκε με κείμενα στους τοίχους του, δηλώνει η Cribiore. Τα κείμενα αυτά είναι «μια ακόμη απόδειξη ότι η διδασκαλία και η μάθηση πραγματοποιήθηκε εκεί, και επιβεβαιώνουν ότι ανήκουν στον μοναδικό κτίριο που έχει ανακαλυφθεί μέχρι σήμερα από την αρχαιότητα, και που αναγνωρίζεται με βεβαιότητα ως σχολείο ενώ επιδεικνύει και εκπαιδευτικές δραστηριότητες», αναφέρει η Cribiore. 

Το κείμενο του καθηγητή (όπως φαίνεται εδώ στον τοίχο) γράφτηκε πολύ προσεκτικά και ήταν προφανώς ένα πρότυπο για τον μαθητή.


Για παράδειγμα, το κείμενο που αναφέρεται στην Οδύσσεια αφηγείται μια θρυλική ιστορία για την αρχαία χρήση φαρμακευτικών ουσιών: η Ελένη της Τροίας δίνει στους επισκέπτες της ένα φάρμακο (πιθανόν όπιο), το οποίο «παίρνει μακριά τη θλίψη και το θυμό, και φέρνει τη λήθη σε κάθε αρρώστια», αναφέρει το αρχαίο κείμενο. «Όποιος το πιεί αναμεμειγμένο σε κύπελλο δεν θα αφήσει να πέσει ένα δάκρυ στο μάγουλό του κατά τη διάρκεια αυτής της ημέρας τουλάχιστον. Μιμηθείτε». Η λέξη «Μιμηθείτε» φαίνεται να υποδεικνύει στους μαθητές ότι θα πρέπει να αντιγράψουν το κείμενο με κάποιο τρόπο. Αρχαίες πηγές αναφέρουν ότι μερικοί άνθρωποι πίστευαν ότι αυτό το απόσπασμα είχε μια τέτοια μαγική ποιότητα που μπορούσε να ηρεμεί τους νέους.
Σε ένα διαφορετικό δωμάτιο του σχολείου, η ομάδα ανακάλυψε ένα άλλο κείμενο που αποτελείται από ένα δάσκαλο να προτρέπει τους μαθητές του να αποκτήσουν τέτοιες ρητορικές ικανότητες που να φτάνουν μέχρι το επίπεδο διαφόρων θεοτήτων, όπως του αρχαίου Έλληνα θεού Ερμή. Προέτρεψε επίσης τους μαθητές να δουλέψουν σκληρά. «Να είστε τολμηροί, αγόρια μου. Ο μεγάλος θεός θα σας ανταμείψει με ένα όμορφο στέμμα πολλαπλής αρετής», αναφέρει μέρος του κειμένου. «Δούλεψε σκληρά για μένα, ο κόπος κάνει τους άνδρες ανδροπρεπείς ...» 

Το σχολείο τελείωσε

Το σχολείο δεν ήταν σε χρήση για μεγάλο χρονικό διάστημα, ίσως επειδή ο δάσκαλος μετακινήθηκε ή έχασε τη ζωή του, σύμφωνα με τους ερευνητές. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, «το σχολείο ήταν ο δάσκαλος και έπαψε να υπάρχει όταν ο τελευταίος μετακινήθηκε ή πέθανε», γράφει η Cribiore. Αφού έκλεισε, το σχολικό κτίριο ενσωματώθηκε σε ένα κοντινό σπίτι που ανήκε σε έναν σύμβουλο της πόλης με το όνομα «Serenos», ο οποίος χρησιμοποίησε μέρος του ως αποθηκευτικό χώρο.


























Το 1979, οι ερευνητές βρήκαν μια εικόνα των θεών του Ολύμπου στο σπίτι του Serenos και οι πρόσφατες ανασκαφές έφεραν στο φως περισσότερα έργα ζωγραφικής μεταξύ των οποίων και μια σκηνή συμποσίου με έναν άνδρα να παίζει φλάουτο. Σε ένα δωμάτιο, σχεδόν κάθε επιφάνεια «ήταν διακοσμημένη, είτε με πολύχρωμα γεωμετρικά μοτίβα ή με ζωντανές σχηματικές παραστάσεις, έτσι ώστε η εμπειρία της εισόδου στο χώρο, για πρώτη φορά κατά την αρχαιότητα θα πρέπει να ήταν συντριπτική», έγραψε η Susanna McFadden, καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Fordham, σε ένα βιβλίο με τίτλο «Actes du XII Colloque de l' Association International pour la Peinture Murale Antique». (Το βιβλίο θα δημοσιευθεί από τον εκδοτικό οίκοInternazionale L' Associazione per la Pittura murale antica).



















Ο Serenos φαίνεται να είχε μια εκτίμηση για τα μαθήματα που λάμβανα χώρα στο σχολείο και διατήρησε το κείμενο του καθηγητή που προτρέπει τους μαθητές να εργαστούν σκληρά και να ανυψώσουν τις ρητορικές τους ικανότητες, αναφέρει η Cribiore. Οι ιδιοκτήτες του σπιτιού κατά πάσα πιθανότητα«εκτίμησαν την εμφάνιση και το περιεχόμενό του, το οποίο θα μπορούσε να εκληφθεί ως σημάδι της πολιτιστικής τους εκλέπτυνσης», γράφει η Cribiore. 
Το κείμενο που γράφτηκε από τον καθηγητή εκδόθηκε για πρώτη φορά στην έκδοση του 2008 του επιστημονικού περιοδικού Journal of Roman Archaeology.


O. Jarus, LiveScience