Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Άλιμος

Άλιμος


Άλιμος (γνωστός και ως Καλαμάκι), βρίσκεται στο Νότιο Τομέα του λεκανοπεδίου στην Περιφέρεια Αττικής. Συνορεύει με το Ελληνικό στο νότο, με το Φάληρο στα βορειοδυτικά, με τον Άγιο Δημήτριο στα βορειοανατολικά και με την Ηλιούπολη στα ανατολικά. Περικλείεται δυτικά από τη Λεωφόρο Ποσειδώνος και ανατολικά από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης, νοτιοδυτικά του Υμηττού. Ο Δήμος, προϊόν συνένωσης των κοινοτήτων Καλαμάκι καιΕυωνύμεια (σήμερα Κάτω και Άνω Καλαμάκι, αντίστοιχα) το 1968, έχει έκταση περίπου 7,5 τετρ. χιλιομέτρων, και πληθυσμό περίπου 40.000 κατοίκων.

Χαρακτηριστικά

Η περιοχή αρχικά καταλαμβανόταν από βοσκοτόπια: από τη δεκαετία του '40 μέχρι το '70, σημειώθηκε οικιστική ανάπτυξη, καθώς όλο και περισσότεροι πλούσιοι Αθηναίοι έχτιζαν τα εξοχικά τους στην παραλία, ενώ αργότερα δημιουργήθηκαν και ορισμένες επιχειρήσεις, που βρίσκονται στα νότια της περιοχής, κοντά στις κεντρικές οδικές αρτηρίες.

Προέλευση του ονόματος 
Ο Αλιμος συμπεριλαμβάνεται στους ακριβούς, με βάση τις εμπορικές τιμές, δήμους της Αττικής. Οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων κυμαίνονται μεταξύ €1500/m² και €2850/m² . Η προνομιακή θέση του (δίπλα στη θάλασσα) και το επιφανές του όνομα, τον καθιστούν αγαπημένο προορισμό για αρκετούς Αθηναίους παραθεριστές καθ'όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. Ο Άλιμος διαθέτει οργανωμένες παραλίες σχεδόν σε όλο το μήκος της ακτογραμμής του. Συγκεκριμένα οι ελεύθερες παραλίες του είναι η Πλαζ και τα Λουτρά Αλίμου, ενώ η κατά πολύ μεγαλύτερη οργανωμένη Ακτή του Ήλιου έχει είσοδο επί πληρωμή, ωστόσο, οι δημότες με την επίδειξη της Κάρτας Δημότη εισέρχονται δωρεάν. Στον Άλιμο δραστηριοποιούνται και σημαντικοί αθλητικοί σύλλογοι όπως, ηΑ.Λ.Φ. Αλίμου (Αθλητική Λέσχη Φιλάθλων Αλίμου). Στο χώρο του ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ δραστηριοποειται πολύ δυναμικά ο Α.Σ Γαία, ενα σωμματείο απο τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα με πρωταθλητές Ελλάδας και διακρίσεις Πανευρωπαϊκού και Παγκόσμιου επίπεδου, που στελεχώνει κάθε χρόνο την Εθνική Ομάδα με αθλητές. Στον Α.Σ. Γαία υπάρχουν και τα ολυμπιακά αθλήματα Ενόργανη Γυμναστική που ασχολούνται αγόρια και κορίτσια και Ρυθμική Γυμναστική που απευθύνεται μόνο σε κορίτσια. ο Αθλητικός Σύλλογος Φωκέας στο χώρο του TAEKWONDO & KICK BOXING, και ο Ν.Ο. Καλαμακίου στο χώρο του πόλο, καθώς και, η ομάδα των Τραχώνων (Α.Ο.Τ. Αλίμου)στο χώρο κυρίως του ποδοσφαίρου αλλά και της καλαθοσφαίρισης όπως και της πετοσφαίρισης. Ο Δήμος Αλίμου διαθέτει επίσης μεγάλη ομώνυμη μαρίνα, με 1000 θέσεις για σκάφη αναψυχής. Σήμερα ο δήμος Αλίμου, περιλαμβάνει και τους συνοικισμούς: Γκρώμαν (Συμμαχικό νεκροταφείο), Αμπελακίων, Εκτελωνιστών, Ευωνύμειας (Άνω Καλαμάκι), Κάτω Καλαμάκι, Εφοριακών, Αναπήρων και Κυθηρίων.
Το όνομα Άλιμος προέρχεται ετυμολογικά από την Ομηρική λέξη αλς που σημαίνει θάλασσα στην αρχαία ελληνική γλώσσα ή κόκκο αλατιού ή αρμυρήθρα ή από τη λέξη λιμός και το στερητικό «α» που σημαίνει αυτός που διώχνει την πείνα. Σύμφωνα με άλλη ερμηνεία η ονομασία προέρχεται από το θαμνώδες φυτό άλιμος (αλιμιά ή αρμυρήθρα) άλιμος (αρμυρήθρα), το οποίο ανήκει στο γένος των χηνοποδιιδών (chenopodiaceae) και φυτρώνει στα παραλιακά υφάλμυρα εδάφη.

Ιστορία 

Σύμφωνα με αρχαιολογικά ευρήματα, η περιοχή κατοικείται από τη Νεολιθική περίοδο (περίπου στο 5000 πΧ) και χαρακτηρίζεται ως παραθαλάσσιος πρωτοελλαδικός οικισμός. Στην αρχαιότητα, ο Άλιμος ήταν γνωστός ως Δήμος Αλιμούντος της Λεοντίδας φυλής, και αποτελούσε παραλιακό δήμο στα περίχωρα των Αθηνών (το κλεινό άστυ απείχε περίπου 35 στάδια, δηλαδη περίπου 6.600 μέτρα), ενώ εντύπωση προκαλούν τα ερείπια ενός αμφιθεάτρου (Θέατρο Ευωνύμου) με τετράγωνη ορχήστρα στη θέση Ευωνύμεια στο εσωτερικό του Αλίμου, όπου τοποθετείται η αρχαία ομώνυμη περιοχή. Ωστόσο, ο Δήμος Αλιμούντος είναι γνωστός ως πατρίδα του μεγάλου ιστορικού Θουκυδίδη. Σύμφωνα με τον συμβουλευτικό ρήτορα της εποχής Δημοσθέση οι πολίτες του Αλίμου συμμετείχαν στις ψηφοφορίες της εποχής του. Η σημερινή άκρα "Άγιος Κοσμάς" λέγονταν παλαιότερα "Άκρα Κωλιάς". Ο Άλιμος το 1927 αναγνωρίσθηκε ως κοινότητα Καλαμακίου. Με το πέρας του Β´ Παγκοσμίου Πολέμου χτίστηκε στην περιοχή της Μαρίνας Αλίμου στα σύνορα με το Παλαιό Φάληρο το Συμμαχικό Νεκροταφείο όπου έχουν ταφεί 2067 Βρετανοί, Καναδοί, Νεοζηλανδοί, Νοτιοαφρικανοί και Αυστραλοί στρατιώτες. Αν και φέρει επισήμως το όνομα Συμμαχικό Στρατιωτικό Νεκροταφείο Φαλήρου, βρίσκεται μέσα στα όρια του Δήμου Αλίμου. Σήμερα συντηρείται από την Κοινοπολιτειακή Επιτροπή Στρατιωτικών Τάφων, ενώ στο χώρο βρίσκονται και οι στάχτες 74 Ινδών στρατιωτών που σκοτώθηκαν στην Ελλάδα.
Το 1968, στη περίοδο της Χούντας, ανακηρύχθηκε σε Δήμο. Κυριότερες συνοικίες του Δήμου Αλίμου είναι τα Αμπελάκια, (περιοχή) Αναπήρων, Καλαμάκι (όνομα προερχόμενο από παλαιό μεγάλο καλαμιώνα), Άνω Καλαμάκι, Εκτελωνιστών, Εφοριακών, Κεφαλλήνων, Κυθηρίων (Τσιριγώτικα), το ύψωμα Πανί, (από τον αρχαίο Πάνα), στη κορυφή του οποίου υπήρχε μεγάλο πυροβολείο προστασίας του αεροδρομίου, και οι Τράχωνες προς τη περιοχή της λεωφόρου Βουλιαγμένης, βραχώδης περιοχή που ήταν η θέση του αρχαίου δήμου του Ευωνύμου.
Πρώτα ευρήματα 
Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως η περιοχή μάλλον κατοικείται από την Νεολιθική περίοδο, ωστόσο τα πρώτα καθαρά δείγματα αρχαιολογικής σκαπάνης που δείχνουν ύπαρξη οικισμού χρονολογούνται περίπου στο 2.300 πΧ. Συγκεκριμένα, στην περιοχή "Κωλιάς Άκρα" (σημερινός Άγιος Κοσμάς) βρέθηκε οικισμός Κυκλαδιτών από τη Μήλο, χρονολογούμενος από την εποχή του Χαλκού. Οι πρώτες οικίες είχαν τέσσερις πλευρές με δυο δωμάτια και αυλή, ενώ βρέθηκαν, μεταξύ άλλων, αντικείμενα όπως φιάλες, υδρίες, εργαλεία, ασκοί και άλλα που μαζί με άλλα κυκλαδίτικα εδώλια από τους οικογενειακούς κτιστούς τάφους στην νεκρόπολη αποκαλύπτουν την ύπαρξη εμπορείου από τους αποίκους. Στον Άγιο Κοσμά συνεπώς διέμεναν Κυκλαδίτες, ενώ στην περιοχή της σημερινής Ζωοδόχου Πηγής στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης ζούσαν αγρότες.
Η περιοχή αυτή καταστράφηκε μάλλον από Ίωνες και Πελασγούς το 2000 πΧ και κατοικήθηκε εκ νέου από φορείς του μυκηναικού πολιτισμού το 1500-1400 πΧ. Κατοικούσαν σε μεγαροειδής κατασκευές και ασχολούνταν με την αλιεία και την κατεργασία υλικών για βαφή βασιλικών ρούχων. Η κάθοδος των Δωριέων εξάλειψε αυτόν τον οικισμό, ο οποίος εγκαταλείφθηκε το 1100 πΧ.
Γεωμετρικά Χρόνια
Κατά τους γεωμετρικούς χρόνους, δηλαδή γύρω στον 8ο αιώνα πΧ, η περιοχή παρουσιάζει έντονη δραστηριότητα, καθώς βάσει της αρχαιολογικής σκαπάνης, υπήρχαν εργαστήρια κεραμικής και άθικτοι τάφοι. Η ακμή της περιοχής συνεχίστηκε και κατά την επόμενη περίοδο.
Αρχαϊκοί και Κλασικοί Χρόνοι
Την περίοδο 700-480 πΧ, ο Δήμος Αλιμούντος βρέθηκε στο απόγειο της ακμής του, βρισκόμενος σε ταχεία οικονομική, πληθυσμιακή και καλλιτεχνική ανάπτυξη, συμβάλλοντας αντίστοιχα στην ανάπτυξη και της Αθήνας, εν γένει. Το ίδιο συνέβαινε και κατά τον Χρυσό Αιώνα (5ος αιώνας), οπότε οι πολίτες του Δήμου, όντας ισότιμοι με τους υπόλοιπους Αθηναίους πολίτες, είχαν δικαίωμα συμμετοχής στις πολιτικές συνελεύσεις της πόλης των Αθηνών, εκπροσωπούνταν στη Βουλή και στην Εκκλησία του Δήμου. Η δημιουργικότητα της εποχής εκφράζεται μέσα από αγγεία, στήλες σε ταφικά μνημεία, νεκρικά και γαμήλια δώρα, καθώς και όπλα. Η ακμή αυτή διήρκησε ως και την ελληνιστική εποχή, οπότε η περιοχή παρήκμασε ακολουθώντας ολόκληρο τον εν Ελλάδι πολιτισμό. Η κατάσταση αυτή συνεχίστηκε και κατά τους Ρωμαικούς Χρόνους.
Στον λόφο «Αγία Άννα», ο οποίος ονομάζεται και «Μικρό Πανί», βρέθηκαν, το 1929, υπολείμματα μικρού ναού του 6ου π. Χ. αιώνα. Η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φως το λατρευτικό χώρο και τη λαξευτή βάση του βωμού που υπήρχε εκεί. Σε αυτό λοιπόν το χώρο οι Αθηναίες τιμούσαν τη θεά Δήμητρα και την κόρη της προσφέροντας δώρα. Οι τριήμερες λατρευτικές εκδηλώσεις ονομάζονταν Θεσμοφόρια των Αλιμουσίων, τα οποία απετέλεσαν πηγή έμπνευσης για τον Αριστοφάνη, ο οποίος έγραψε την κωμωδία «Θεσμοφοριάζουσαι». Πάνω στα ερείπια του αρχαίου ναού υπήρχε βυζαντινός ναός με κρύπτη που, ωστόσο, καταστραφηκε κατά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, διότι λειτουργούσε ως οχύρωμα για τους Γερμανούς κατακτητές.
Αρχαίο Θέατρο ορθογωνικού σχήματος, το οποίο χρονολογείται μεταξύ του 4ου και του 3ου π. Χ. αιώνα, που αποτελείτο από σφενδόνα, ορχήστρα και προσκήνιο και σώζεται μέχρι σήμερα, βρέθηκε επίσης στην περιοχή της βιομηχανίας ROC, το 1975. Ακόμα, βρέθηκαν δυο ακέφαλα διονυσιακά αγάλματα. Στο μέρος αυτό λατρεύονταν ο Διόνυσος πριν από τον 5ο π. Χ. αιώνα.
Λατρευτικός χώρος υπήρχεκ και για τον αρχαίο θεό Πάνα στον σημερινό λόφο Πανί, από τον οποίο έχει λάβει και το όνομα του. Λατρευόταν ιδίως μετά τη μάχη του Μαραθώνα.
Βυζάντιο και Τουρκοκρατία
Κατά το 10ο μ. Χ. αιώνα δημιουργείται ο οικισμός των Τραχώνων, μικρό αγροτικό χωριό, ο οποίος στην αρχαιότητα ανήκε στον Ευώνυμον, έναν από τους αρχαίους δήμους της Αττικής. Η ονομασία προήλθε από το "τράχων" που σημαίνει τραχύς, λόγω της μορφολογία του εδάφους. Η ανάπτυξη της περιοχής υπήρξε μάλλον ασήμαντη χωρίς αξιόλογα ευρήματα.
Τα πρώτα αρχαιολογικά ευρήματα της εποχής αυτής εντοπίζονται στην εποχή του Βασιλείου του Βουλγαροκτόνου. Το πρώτο αφορά την ύπαρξη της μικρής εκκλησίας των Εισοδίων της Θεοτόκου, στο κτήμα Τράχωνες, σε σχήμα ελεύθερου σταυρού με τρούλο και παρουσιάζει εξαιρετικό αρχαιολογικό και αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον. Χρονολογείται τον 11ο μ. Χ. αιώνα και εντοπίζεται στη Μ. Ασία, τρεις αιώνες νωρίτερα, ως παρόμοιος τύπος ναού. Στη νοτιοδυτική πλευρά του κτήματος υπάρχει και περίβολος της μυκηναϊκής εποχής.
Στην Τουρκοκρατία, αλλά και μετά την απελευθέρωση, όλος ο Άλιμος ήταν ένα απέραντο κτήμα. Η περιοχή, συμπεριλαμβανομένου και του γεωργικού χωριού, ανήκε στον Μπραχάμ πασά και στον Χασάν πασά. Όλο αυτό το κτήμα, διαιρέθηκε σε αγροτεμάχια τα οποία ο δήμος της Αθήνας, στον οποίο και ανήκε, δώρισε ή πούλησε. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν διάφοροι οικισμοί.

Ο Άλιμος στη νεότερη και σύγχρονη εποχή
Στις αρχές του 20ου αιώνα, το Καλαμάκι αποτελούσε παραθεριστικό προορισμό για εύπορους Αθηναίους, οι οποίοι απολάμβαναν τη θάλασσα. Η ονομασία "Καλαμάκι", σύμφωνα με την παράδοση, προήλθε από ένα τρίκλωνο ή τετράκλωνο κλωνάρι που βρισκόταν σε κεντρικό σταυρόδρομι του οικισμού στην περιοχή της σημερινής παραλιακής οδού.
Σε αντίθεση με το Μπραχάμι (σημερινός Άγιος Δημήτριος) αλλά και την περιοχή του Παλιού Αλίμου, το Καλαμάκι δεν ήταν ιδιαίτερα εύφορο και η συγκόμιδη που απέδιδε σε σιτάρι, βρώμη και κριθάρι δεν θεωρείτο επαρκής. Άλλωστε στον Άλιμο υπήρχαν ήδη από τα χρόνια μετά την επανάσταση μεγάλες εκτάσεις γης, εκ των οποίων μια αρκετά εκτενής ανήκε στον στρατηγό Μακρυγιάννη, ενώ στους Τράχωνες το γνωστό στους κατοίκους ως κτήμα Γερουλάνου πέρασε από τη δικαιοδοσία του Υπουργείου Ναυτικών στον εφοπλιστή Μαρίνο Γερουλάνο στα πλαίσια δημοπρασίας.
Η 9η Νοεμβρίου 1927 είναι η γενέθλιος μέρα της Κοινότητας Καλαμακίου, καθώς εκείνη τη μέρα δημοσιεύθηκε το φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως, υπογεγραμμένο από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Παύλο Κουντουριώτη και τον Υπουργό Ανδρέα Ζαΐμη, με το οποίο συστάθηκε η Κοινότητα Καλαμακίου με πρώτο Πρόεδρο τον Νίκο Μαλτέζο, ενώ το πρώτο σχέδιο πόλης εκπονήθηκε ένα χρόνο αργότερα από τον Αντώνη Πιζάνη.
Το 1942 η Κοινότητα Παλαιού Φαλήρου αναγνωρίστηκε ως Δήμος και ενσωμάτωσε την Κοινότητα Καλαμακίου. Δυο δεκαετίες αργότερα, στην διάρκεια της Χούντας των Συνταγματαρχών, την Τετάρτη 24 Ιουλίου 1968 ιδρύεται ο Δήμος Αλίμου με την συνένωση των Κοινοτήτων Καλαμακίου και Ελληνικού. Δήμαρχος διορίζεται από το καθεστώς ο Ανδρέας Μάγειρος, ενώ το 1974 η Κοινότητα Ελληνικού αποσπάται για να γίνει αργότερα Δήμος. Μέχρι τη διενέργεια Δημοτικών Εκλογών χρέη δημάρχου θα ασκήσουν οι δικαστικοί Γιώργος Γιαμαλής και Κωνσταντίνος Τρίγκας.

Συγκοινωνίες

Ο Άλιμος εξυπηρετείται από 15 λεωφορειακές γραμμές, 2 γραμμές του Τραμ Αθήνας και την κόκκινη γραμμή (Γραμμή 2 (Μετρό Αθήνας)) συνολικά που τον συνδέουν με γειτονικούς Δήμους, το κέντρο της Αθήνας, το λιμάνι του Πειραιά, καθώς και το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος [5].
  • Γραμμές Λεωφορείων
    • 101 ΑΛΙΜΟΣ - ΕΛΛΗNIKO
    • 109 ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ
    • 140 ΠΟΛΥΓΩΝΟ - ΓΛΥΦΑΔΑ
    • 141 ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΚΙ
    • 142 ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΚΙ
    • 155 ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    • 165 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ
    • 217 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΣΤΑΘ. ΔΑΦΝΗΣ)
    • 790 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ)
    • Α1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΟΥΛΑ
    • Α2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΟΥΛΑ (Μέσω Λ. ΑΜΦΙΘΕΑΣ)
    • Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ (Μέσω ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ)
    • Β1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
    • Β2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ (Μέσω ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ)
    • Χ96 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΕΡΟΛ. ΑΘΗΝΩΝ (EXPRESS)
  • Γραμμές Μετρό
    • Γραμμή 2 (κόκκινη γραμμή) ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ.ΕΛΛΗΝΙΚΟ
  • Γραμμές ΤΡΑΜ

    • Γραμμή 3 (Τ3) ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ - ΒΟΥΛΑ
    • Γραμμή 5 (Τ5) ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΒΟΥΛΑ

Μαρίνα Αλίμου

Η Μαρίνα Αλίμου αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες μαρίνες της Ελλάδας, με περισσότερες από χίλιες θέσεις ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής, η οποία κατασκευάστηκε επί χούντας Πενήντα θέσεις αφορούν τον ελλιμενισμό θαλαμηγών με μήκος άνω των 25 μέτρων. Παρέχονται υπηρεσίες διαχείμασης, επισκευών, διαχείρισης και συντήρησης σε έναν χερσαίο χώρο συνολικής έκτασης 171.030 τ.μ., με θαλάσσια έκταση 250.000 τ.μ. και λιμενοβραχίονες μήκους 1.170 μ.. Δίπλα στη μαρίνα και επί της λεωφόρου Ποσειδώνος βρίσκεται το κολυμβητήριο της πόλης, ενώ μέσα στο χώρο της μαρίνας βρίσκεται εγκατεστημένος μικρός αριθμός χώρων εστίασης. Το μέγιστο βάθος της Μαρίνας είναι 6.5 μέτρα.
Οι διαθέσιμες υπηρεσίες  στην Μαρίνα περιλαμβάνουν:
  • Φώτα στην είσοδο για ασφαλή πορεία
  • Παροχή ηλεκτρικού ρεύματος
  • Παροχή νερού
  • Ανεφοδιασμό με καύσιμα
  • Θέσεις στάθμευσης
  • Δύο εστιατόρια Bar
  • VHF επικοινωνία (Channel 71)
  • Σταθμό Πρώτων Βοηθειών
  • Security
  • PIR αυτόματα φώτα
Οι συντεταγμένες εισόδου της Μαρίνας είναι :
  • Ανατολικά : 23º 42' 03
  • Βόρεια : 37º 54' 68

Δημοτικές Εκλογές 2014


Δήμαρχος Αλίμου, 18 Μαΐου 2014 και 25 Μαΐου 2014
Υποψήφιος - Συνδυασμός (κόμμα)%
1ου γύρου
Ψήφοι
1ου γύρου
%
2ου γύρου
Ψήφοι
2ου γύρου
Σύνολο εδρών
Κονδύλης Ανδρέας / Αγαπώ τον Άλιμο (Ανεξάρτητος υποστηριζόμενος από Δράση/ΔΗΜΑΡ)26,925.29857,7810.763
20 / 33
Ορφανός Αθανάσιος / Άλιμος Εδώ Ζούμε (Ανεξάρτητος)24,934.90642,227.864
5 / 33
Τσαμπαρλής Νικόλαος / Άλιμος Όλοι Μαζί (Ανεξάρτητος προερχόμενος από τη Νέα Δημοκρατία)20,334.001
3 / 33
Μπελιά Ελένη / Άνω-Κάτω στο Καλαμάκι-Δημοτική Κίνηση Αλίμου (ΣΥΡΙΖΑ)15,563.061
3 / 33
Καμαρινού Κυριακή / Λαική Συσπείρωση Αλίμου (ΚΚΕ)6,841.346
1 / 33
Μέξας Χαρίλαος / Ελληνική Αυγή για τον Άλιμο (Χρυσή Αυγή)5,421.066
1 / 33

Δήμαρχοι του Αλίμου

  • Παύλος Τζιβανίδης (1975 - 1982)
  • Βασίλης Ξένος – Γαβριέλης (1983 – 1994)
  • Αργύρης Αργυρίου (1995 – 1998)
  • Αλέξανδρος Αλούκος (1999 – 2002)
  • Κωνσταντίνος Ματζουράνης (2003 – 2006)
  • Θάνος Ορφανός (2007 – 2014)
  • Ανδρέας Κονδύλης (2014- )

Πρόγραμμα Καλλικράτης στον Άλιμο

Με την εφαρμογή της νέας διοικητικής διαίρεσης της χώρας σύμφωνα Πρόγραμμα Καλλικράτης το 2011 καμία μεταβολή δεν επήλθε στο Δήμο, σύμφωνα με το άρθρο 1,§ 5.1.Β.

ΈΠΕΣΕ ΑΥΛΑΊΑ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΟ *ΠΕΝΤΕΛΙΚΟΝ*

ΈΠΕΣΕ ΑΥΛΑΊΑ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΟ *ΠΕΝΤΕΛΙΚΟΝ*

Κηφισιά, Δευτέρα 25η Μαΐου 2015
Η εταιρία ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΒΑΡΔΗ Α.Ε. και το «ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΕΝΤΕΛΙΚΟN» μετά από μια πολυετή και επιτυχημένη πορεία συνεχούς και συνεπούς προσήλωσης στην υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτηση, θα ήθελε καταρχάς να σας ευχαριστήσει για την προτίμησή σας αλλά και για την εμπιστοσύνη σας.

Με αυτό σαν γνώμονα, η Διοίκηση της εταιρίας θα ήθελε να σας ενημερώσει σχετικά με τις πρόσφατες εξελίξεις και την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των κτιριακών εγκαταστάσεων. Από τα μέσα Μαΐου ο νέος ιδιοκτήτης των εγκαταστάσεων είναι ο κος Δουζόγλου. Η Διοίκηση της εταιρίας από την πρώτη στιγμή ξεκίνησε διαπραγματεύσεις με τον νέο ιδιοκτήτη ώστε να επιτευχθεί μία ομαλή μετάβαση από την προηγούμενη ιδιοκτησία στην νέα, και με μοναδικό στόχο την συνεχή, αδιάλειπτη και συνεπέστατη λειτουργία του ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΠΕΝΤΕΛΙΚΟN. Παρά τις άοκνες προσπάθειες της Διοίκησης, οι προσπάθειες αυτές δεν απέδωσαν και η σημερινή αιφνίδια απόφαση του νέου ιδιοκτήτη ήταν το εμβληματικό και ιστορικό ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΕΝΤΕΛΙΚΟN να διακόψει οριστικά την λειτουργία του την Δευτέρα 25 Μαΐου 2015 στις 12μ.μ., όπως και έγινε.


Το σύνολο των πελατών που διέμεναν στο Ξενοδοχείο ενημερώθηκε σχετικά και ήδη έχει αποχωρήσει.






Κυριακή 24 Μαΐου 2015

O τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου και η απαγορευμένη ιστορία

http://3.bp.blogspot.com/-9WM0wfQGCWE/UdIKEgbUD8I/AAAAAAAAJe0/BAfyEHrR_wA/s400/O+-%CF%84%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82+-%CF%84%CE%BF%CF%85+-%CE%9C%CE%AD%CE%B3%CE%B1+-%CE%91%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%85-+%CE%BA%CE%B1%CE%B9-+%CE%B7-+%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-+%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1.jpgAναλογισθήκατε ποτέ γιατί οι Γρύπες (Γκριφόν), οι Σφίγγες και άλλα τέρατα τα οποία κατά την παράδοση δημιούργησαν οι ΄΄εγρήγοροι΄΄ στέκονται πάνω από τη δανειστική βιβλιοθήκη των Αθηνών – δηλαδή το βασικό κέντρο γνώσης των Αθηνών - σε στάση υποταγής , όπως τα σκυλάκια στον αφέντη τους ? Oι ΄΄εγρήγοροι΄΄ ήταν ο Σεμιαζάς καιοι περί αυτόν δεκάρχες κατά το βιβλίο του Ενώχ ( Π. Διαθήκη ) . Ηταν άγγελοι που φύλαγαν τις πύλες της γης για να μη εισέλθουν ο διάβολος και οι δαίμονες του – δηλαδή ο μετέπειτα αυτοαποκαλούμενος ‘θεός’ Δίας της ελληνικής μυθολογίας και οι ολύμπιοι ‘θεοί’ του ή απλά ΄΄είδωλα ΄΄.       


Αυτό το ΄΄μεγάλο μυστικό ΄΄΄ το έχουν τοποθετήσει σε τόσο ΄΄κεντρικά΄΄, πνευματικό σημείο... Ομως αυτοί που τα τοποθέτησαν εκεί γνωρίζουν άραγε ότι τα τέρατα υποτάχθηκαν σε αυτούς που με τις πράξεις τους τα δημιούργησαν ; Oι ίδιοι οι 201 παραβάτες άγγελοι δημιούργησαν αυτά τα τέρατα στον πλανήτη με την μίξη που είχαν με τις γυναίκες των ανθρώπων.. Και οι ίδιοι προσπαθούσαν χρόνια να τα εξαλείψουν. Γιγαντομαχία και Τιτανομαχία δεν αρκούσαν. Επρεπε να επιστρατευθούν και οι άνθρωποι για να εξαφανισθούν τα τέρατα από τον πλανήτη...

Ηδη το γένος των ΄΄ΗΡΩΩΝ΄΄ , είχε αποσυρθεί ... Οι ίδιοι οι παραβάτες άγγελοι το ΄΄απέσυραν΄΄... Ο Ηρακλής υφαρπάζεται από ένα κεραυνό ..στα ουράνια... Δηλαδή ο ίδιος ο ΄΄πατέρας΄' Δίας - Σεμιαζάς , κατακεραυνώνει το γένος των ΄΄ηρώων΄΄ (μείξη ανθρώπων και αγγέλων, προφανώς) και το εξαφανίζει. Και χρησιμοποιεί για το σκοπό αυτό και τα τέρατα - δημιουργήματά του... Τον Κένταυρο Νίσσο πχ, για να δώσει το δηλητήριο στη Δηιάνειρα ...

Θεωρώ ότι το σημείο ν + 4, είναι αβίαστα αυτό στον τέταρτο πχ αιώνα, κατά το οποίο ,ο Μέγας Αλέξανδρος, με τη βοήθεια του Σεμιαζά - Δία , εξαφανίζει δια παντός τις Θήβες (οι ΄΄σπαρτοί΄΄ του Κάδμου δεν ήταν άνθρωποι, αλλά δρακοσπέρματα.. ) , την περσική αυτοκρατορία (όμοιες φυλές , εξ ου και σύμμαχοί τους πάντα οι Θηβαίοι), διαλύει την Τύρο και τη Σιδώνα - πόλεις γιγάντων - μαζεύει ότι τέρας βρίσκει μέχρι την Ινδία και ταφυλακίζει στην Αορνο Πέτρα, μαζί με τα 72 μιαρά έθνη, παρά τον ινδό ποταμό. Στην εκστρατεία του δεν ακολουθούν, οι ΄΄σπαρτοί΄΄ , αυτοί της νήσου του Πέλοπα. Όύτε οι προκάτοχοι των περιοχών της Τιτανίδας κόρης, ούτε βέβαια ο λαός των δαιμόνων (μίξη ανθρώπων δαιμόνων, ΛΑΣ + ΔΑΙΜΩΝ = ΛΑΚΑΙΔΕΜΩΝ = Λακεδαίμων )... Πως θα μπορούσαν άλλωστε να τα βάλουν με τη γενιά τους. Να μη μας διαφεύγει ότι η πτώση της πανίσχυρης Αθήνας θα προέλθει από την ΄΄πρόσκληση΄΄ των Περσών , από τους Σπαρτούς ή Σπαρτιάτες...

Εκείνο που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση με την εκστρατεία του Αλεξάνδρου είναι η παρακάτω εικόνα. Θυμίζει την ΑΘΗΝΑ. Φορώντας κράνος με λοφίο όπως πάντα, λευκό , ριχτό χιτώνα , κρατώντας την ασπίδα της. Με τα μαλλιά ελεύθερα.


Δεν θα μου έκανε κάποια εντύπωση η εικόνα, αν δεν επρόκειτο για αποτύπωση των εδαφών στα οποία έγινε η εκστρατεία του Μεγίστου των Ελλήνων, τον οποίο ακόμη και ο Απόστολος των Εθνών, Παύλος σεβάσθηκε. Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ Ελλάς είναι το λοφίο στο κράνος της. Το υψηλότερο σημείο. Η Αίγυπτος , είναι η ασπίδα της. Οι ιεροί τόποι, το χέρι της.


Ο Αλέξανδρος , το ΄΄πνεύμα του Μακεδόνα΄΄ παρουσιάσθηκε οπτασία στο ενύπνιο του Αποστόλου και του ζήτησε ως αντάλλαγμα της απελευθέρωσης της Ιερουσαλήμ να κηρύξει το Ευαγγέλιο στην Ελλάδα και όχι στην Ασία , που είχε αποφασίσει να μεταβεί. Ιερουσαλήμ , ιερου + σαλ+ ημ. Σαλ = λασ = ύλη, δηλαδή η γη. ΗΜ= είμαι, είναι. Δηλαδή εκεί είναι ο τόπος που η γη θα γίνει ιερή .. Αυτή που τίμησε ο Θεός με την παρουσία του. Ο μέγας στρατηλάτης συναντώντας την πομπή των Εβραίων ιερέων από τον ναό του Σολομώντα , αναγνώρισε σε κάποιον από αυτούς ιμάτια με τα οποία του είχε παρουσιασθεί σε όραμα το προηγούμενο βράδυ ο Θεός. Ετσι μπήκε μόνος του στο ναό και προσκύνησε μέσα στο καταπέτασμα. Φυσικά κανείς δεν τόλμησε να τον εμποδίσει. Ας αναλογισθούμε ποιός άλλος προφήτης του Ισραήλ ή ΄άλλης φυλής, αξιώθηκε να δει το Θεό, έστω και σε ενύπνιο , έστω και σε όραμα ...

Κάνουμε εδώ μία πνευματική ΄΄παράκαμψη΄΄ , για να αναφερθούμε στα έργα του τιτάνα (ΤΙΤΑΝ = ΤΙ (Η) ΤΑΝ, ή πλάσμα , γέννημα των θνητών από μίξη με τους αγγέλους παραβάτες ή άγγελος παραβάτης ή και δαιμονας) Προμηθέα , πρέπει να σημειώσουμε τα παρακάτω, τα οποία ο συγγραφέας Ι. Φουράκης έχει τονίσει , αναφέρει και δημοσιεύσει κατά κόρον στο παρελθόν.

Η Αθηνά και ο Ήφαιστος έρχονται στην Αθήνα από την Κηφισσίδα λίμνη, μετά τον κατακλυσμό. Εκεί ήταν η πρώτη ΑΘΗΝΑ. Η κάποια από τις Αθήνες, γιατί όπως ξέρουμε έχουν γίνει πολλοί κατακλυσμοί. Και υπήρξαν και άλλες Αθήνες.

ΑΘΗΝΑΙ = ΑΘ ΗΝΑΙ = ΑΘ(ΕΟΙ)ΗΝΑΙ ... = ΑΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ..

Ο Ήφαιστος θέλει να συνουσιασθεί με την Αθηνά , εκσπερματώνοντας στο μηρό της". Ομοίως και στην Π. Διαθήκη, ο Αβραάμ όρκισε τον Ελεάζαρ στον μηρό του να μην παντρευτεί ο Ισαάκ γυναίκα ανθρώπων. Στο μηρό (ΜΗ + ΡΩ = εκεί που το πνεύμα παύει να ρέει , έχει εγκλοβισθεί πλέον σε ανθρώπινο βιολογικό οργανισμό) ενυπάρχει το πρώτο σχηματισμένο κύτταρο των ανθρώπων.

Η Αθηνά, σκουπίζει το σπέρμα του Ηφαίστου από τον μηρό της με μια τούφα μαλλιά. Εναποθέτει το γόνος και το τοποθετεί ΄΄είς κύστην΄΄ (σαν να λέμε σε σωλήνα) , "εναποθέτοντας την κύστην εις πάνδροσον" (εκεί που πάντα έχει χαμηλή θερμοκρασία.. ψυγείο ; ), "ίνα ποιήσει αθάνατον τον Εριχθόνιο κρυφά των άλλων θεών".

Διαφαίνεται σαφώς εδώ πρόγραμμα ΄΄τεχνητής΄΄ γονιμοποίησης.

Η ουσία είναι ότι σε ανθρώπους στον πλανήτη υπάρχουν περίεργες ιδιαιτερότητες. Δεν θα ισχυρισθώ ότι ο Έλληνας είναι διαφορετικός από τον κοινό άνθρωπο. Γνωρίζω από συγκεκριμένο φίλο βιολόγο γεννετιστή, ότι το λεγόμενο εύθραυστο ΄΄Η΄΄ στον Ελληνα δεν υπάρχει, ενώ σε όλες σχεδόν τις άλλες φυλές είναι συγκεκριμένο.

Αν θέλουν οι βιολόγοι ας κάνουν αυτήν την συγκεκριμένη έρευνα για την διαφοροποίηση του Έλληνα και θα βρουν του λόγου το αληθές. Στην παρακάτω εικόνα που δημοσιεύθηκε σε περιοδικό πριν μερικά χρόνια φαίνεται ένας Ινδός που έχει ΒΡΑΓΧΙΑ κάτω από τις μασχάλες του …. Είναι και άνθρωπος και ψάρι.


Γνωστές οι δοξασίες των Ινδών που πάνε να πεθάνουν στα νερά συγκεκριμένου ιερού ποταμού για να ΄΄αγιάσουν΄΄. Τα πτώματα μένουν άταφα μέσα στο ποτάμι και τις όχθες του… Κάτι μας λέει αυτό. Οι ινδοί ήταν ατλαντική αποικία για πολλές δεκαετίες. Η μία από τις 7 νήσους των Ατλάντων ήταν στον Ινδικό ωκεανό. Η σχέση των Ατλάντων με τη θάλασσα γνωστή.

Στην Ινδία (ΙΝ + ΔΙΑ = ΗΝ του ΔΙΑ) έχουν γίνει τα φοβερότερα περίεργα πράγματα στον πλανήτη. Πολλές εκστρατείες – τεράστιες – προελλήνων εκεί. Και ο στόχος της εκστρατείας του Μ. Αλεξάνδρου. Ο τελικός στόχος. Ηταν κτίση των ατλάντων. Οι άτλαντες είχαν άμεση σχέση με τη θάλασσα.

Ο κόκκυγας του ανθρώπου αποτελείται από 4 ή 5 σπονδύλους. Ο τέταρτος ή ο πέμπτος είναι δισχιδής και οξύς ή μονοσχιδής και οξύς. Αν ερευνηθεί θα φανεί, ότι οι Ελληνες έχουμε κόκκυγα που αποτελείται από 5 σπονδύλους, αλλά ο πέμπτος είναι λείος και στρογγυλός, ποτέ οξύς και μονοσχιδής ή δισχιδής.

’λλο σημάδι είναι ο λοβός του αυτιού. Στην ανατολική φιλοσοφία – που έχει αντιγράψει πολλά στοιχεία από τον Ασκληπιό – τα ωτία (αυτιά) είναι μια μικρογραφία του εμβρύου. Στην πραγματικότητα είναι ένα από τα βασικά κέντρα του γεννετικού μας κώδικα. Πάντα, σε όλες τις φυλές, ο μεγάλος λοβός στο αυτί είναι σημάδι ιδιαιτερότητας και σοφίας. Προσέξτε τις αναπαραστάσεις του Βούδα. Μας δείχνουν μεγάλους λοβούς το ίδιο και όλων των κινέζων σοφών. Πολλοί Αφρικανοί και Ινδιάνοι προσπαθούν να επιμηκύνουν με τεχνητό τρόπο τ' αυτιά τους κρεμώντας βάριά αντικείμένα.


Ο Κουμπλάι Χάν δέχεται να μιλήσει στον Μάρκο Πόλο όταν επισημαίνει ότι έχει "καλό λοβό στο αυτί", ο Ιούλιος Καίσαρας όταν ήθελε να δείξει την εύνοια του σε κάποιον του τραβούσε το αυτί, το ίδιο και ο Χίτλερ. Και αυτά δεν είναι παρά ελάχιστα παραδείγματα για την μεγάλη σημασία που δινόταν πάντα στον λοβό του αυτιού.

Στους καιρούς μας έμεινε το τράβηγμα του αυτιού για άλλους λόγους. Αλλά παρέμεινε.
Οσον αφορά τα παράξενα ανθρωποειδή, υπάρχουν ουκ ολίγες αναφορές για τους υποχθόνιους σε αρχαία κείμενα.

΄΄Ο περίπλους του Αγαθαρχίδου΄΄ (πολύτομο έργο μεγάλου γεωγράφου που περιόδευσε την Ασία μέχρι και την Ινδία πριν την εκστρατεία του Μ Αλεξάνδρου) είναι γεμάτος από τέτοιες αναφορές. Μέχρι και σφίγγες έχει καταγράψει (μεταλλαγμένους ανθρώπους με ζώα, πτηνά και ερπετό).



Ο Σκύλαξ, ο μεγαλύτερος γεωγράφος του 4ου π.Χ. αιώνα, περιόδευσε στην Ινδία κατ' εντολή του βασιλιά των Περσών Δαρείου, για να καταγράψει τα έθνη και τις φυλές της. Αναφέρει την ύπαρξη στην Ινδία φανταστικών όντων : Σκιαποδών, Ωτολικνών, Μονοφθάλμων, Μακρυκεφάλων και Πυγμαίων. Οι Πέρσες στο στρατό τους είχαν ενεργά πολλά τέτοια τέρατα. Ισως αυτός ήταν ο λόγος του έργου που του ανατέθηκε.

Ο Μέγας Αλέξανδρος γνώρισε πολλά από τα τέρατα που είχαν γεννοβολήσει οι γυναίκες των ανθρώπων μετά τη μίξη τους με τους εγρήγορους (τους 201 αγγέλους φύλακες των πυλών της γης . Τον Δία και τους 12 ΄΄θεούς΄΄ του Ολύμπου δηλαδή) ' Πιστεύεται ότι τα πλοία - ο μισός στόλος - που διέταξε να βυθιστούν κάπου στο Αιγαίο, περιείχαν ακριβώς όλη την κωδικοποιημένη ανθρώπινη γνώση γύρω από τα θέματα που "έπρεπε" να μην γνωρίζει η ανθρωπότητα όπως , του είχε δώσει εντολή, ο Δίας – Σεμιαζάς. Η αποστολή του δεν ήταν η κατάκτηση της Ασίας , αλλά η εξαφάνιση όλων αυτών των τεράτων που ο Σεμιαζάς - Δίας έσπειρε στην γη. Και αυτό θα το δούμε και από το ότι όταν τελείωσε αυτό το έργο, κατάκοπος και κουρασμένος από τις συνεχείς μάχες, με λίγους εκλεκτούς συντρόφους, αμέσως ταξιδεύει στη Σίβα(ΑΒΙΣ = ΑΒΥΣ = ΑΒΥΣΣΟΣ ) της Αιγύπτου για να αναφέρει πέρας αποστολής στο ιερό του Δία -Σεμιαζά.


Ο Μέγας Αλέξανδρος μάχεται εναντίον τρικέρατου τέρατος. Βρυξέλλες ( 18ος αι.)

Ειδικά για το γένος των Κυνοκέφαλων έχουν ειπωθεί πολλά. Αναφέρει: "...Υπήρχαν στα βουνά του Ινδού ποταμού και της Κεντρικής Ινδίας, όπου ζούσαν σε σπηλιές και υπόγειες στοές... Και όλοι τους, άντρες και γυναίκες, είχαν μεγάλη ουρά!...." Αυτά τα όντα έχουν ονομαστεί Τρογκαλίτες. Υπάρχουν παράξενες "φυλές όντων, που από πολλούς ονομάζονται Γκορό (κατά άλλους Λοϊγκόρ, Γκρίζοι ή Δέρος) οι οποίοι κατοικούν στο υπόγειο βασίλειο, που το μεγαλύτερο κέντρο του βρίσκεται στην στέπα της ερήμου Γκόμπι στην Μογγολία, κάτω από τα Ιμαλάια, καθώς και σε άλλα σημεία.

Εδώ θα αναφερθώ δι ολίγον στους Αχαιούς. Στους Μυκηναίους. Θεωρούμε ότι η ορθή γραφή ΕΊΝΑΙ ΄΄Μη Κύνες΄΄ και όχι μυκήνες. Σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν ήσαν από τους άλλους, τους κύνες. Όχι κυνοκεφαλοι, δηλαδή. Δεν γνωρίζουμε αν αναφέρεται στη φυλή των κυνοκεφάλων που όντως υπήρχε και μεταχριστιανικά στον πλανήτη (ο Αγιος Χριστόφορος , προστάτης των ταξιδιωτών, ήταν κυνοκέφαλος και παρίσταται σε πολλές εικόνες έτσι) ή αναφέρεται στη μη δαιμονοποιημένη κατάσταση του ανθρώπου.


Παραθέτω παρακάτω λαξευμένη σε βράχο εικόνα εικόνα - από κάποιο σπήλαιο στην Ελληνική επικράτεια - στην οποία παρίσταται ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΣ.


Ως γνωστόν τη μορφή κύνα έχει το πρόσωπο των δαιμόνων , αλλά και των ανθρώπινων ψυχών που δεν αποδεικνύονται ικανές να επιστρέψουν στον ουρανό. Κυνόμορφες είναι και οι τεράστιες μορφές των αγαλμάτων που έχουν βρεθεί στην απομονωμένη νήσο του Ειρηνικού ωκεανού , Μάτε κίτε ράνι. Δηλαδή Μάταια κείνται (εκεί οι μορφές και το κύμα τις ) ραίνει. Τα αυτιά των αγαλμάτων δείχνουν το κυνόμορφό τους. Πιθανότατα η μετονομασθείσα αργότερα Νήσος του Πάσχα , ήταν η κορυφή μιάς από τις 7 τεράστιες νήσους της Ατλαντίδας. Και θα πρέπει να ήταν από τους ’τλαντες που ήταν καλοί και θεοσεβούμενοι, αν κρίνουμε το περίλυπο βλέμμα των μορφών αυτών, που κοιτά με απόγνωση προς το Θεό. Κυνοκέφαλος ΄΄θεός΄΄ υπάρχει και στην Αίγυπτο. Παραθέτω εικόνα από τα αγάλματα των νήσων του Πάσχα.

Εικόνες των κυνικεφάλων πλασμάτων, έχουν αποτυπωθεί σε βράχο μάλλον από κάποιας μορφής πυρηνικής έκρηξης στο παρελθόν. Παραθέτω και εικόνα του κυνοκέφαλου Αιγύπτιου θεού ΡΑ , μαζί με τα περιγράμματά τους.


Την ύπαρξη των "Γκρίζων" την δέχονται πολλοί ανθρωπολόγοι και βιολόγοι, καθώς και άλλοι επιστήμονες και αξιόλογοι ερευνητές και συγγραφείς και βέβαια πολλοί χριστιανοί. 

Η TV ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ - ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

http://i.ytimg.com/vi/scLfDj96K2U/maxresdefault.jpgΈχουν ήδη περάσει δεκαετίες, από τότε πού άρχισε να αποκαλύπτεται, η ύπαρξη κρυφών, υποσυνείδητων μηνυμάτων σε τραγούδια, έντυπα, κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές. Σε προϊόντα δηλαδή μαζικής κατανάλωσης. Το περιεχόμενο αυτών των κρυφών μηνυμάτων τα οποία στοχεύουν στο υποσυνείδητο, είναι κατά κανόνα σκοτεινής φύσεως και έχουν την ιδιότητα να μην γίνονται αντιληπτά, την στιγμή που δρουν.



Στις 12 Σεπτεμβρίου του 1957, ο ερευνητής εμπορίου James M. Vicary, συγκάλεσε συνέντευξη τύπου, για να ανακοινώσει τη δημιουργία της καινούργιας εταιρείας με την ονομασία the Subliminal Projection Company (Εταιρεία Υποσυνείδητης Προβολής), η οποία δημιουργήθηκε για να ερευνήσει μια μεγάλη ανακάλυψη στις διαφημίσεις: «Τα υποσυνείδητα Ερεθίσματα». Ο Vicary παρουσίασε τα αποτελέσματα από πείραμα 6 εβδομάδων που διεξήχθη σε κινηματογραφική αίθουσα του New Jersey, όπου ένας υψηλής ταχύτητας κινηματογραφικός προβολέας χρησιμοποιήθηκε στο να εκπέμπει τις φράσεις «πιες Coca Cola» και «φάε ποπκόρν» κατά τη διάρκεια της ταινίας, με ταχύτητα 1/3,000 του δευτερολέπτου ανά πέντε δευτερόλεπτα, χωρίς οι φράσεις αυτές να γίνονται αντιληπτές απο το μάτι των θεατών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι κατά τις 6 εβδομάδες που διήρκησε το πείραμα οι πωλήσεις ανέβηκαν 57,5 % στο ποπκόρν και 18.1 % για την Coca Cola

Αρα τα υποσυνείδητα μηνύματα επηρεάζουν, δίχως να γίνονται αντιληπτά

Αρχαία πόλη - μύθος ανακαλύφθηκε στο βυθό της θάλασσας! (Βίντεο&Φωτογραφίες)

http://www.kontranews.gr/media/k2/items/cache/3da167540c5ee0f2ccfb33e43829ef0a_XL.jpgΔείτε με ποια χώρα συνέδεε την Αρχαία Ελλάδα...

Στο φως έρχονται συνεχώς από τους αρχαιολόγους εκπληκτικά ευρήματα πολιτισμού από μία πόλη μύθο, την οποία κατάπιε η Μεσόγειος Θάλασσα και θάφτηκε κάτω από τόνους άμμου και λάσπης, στην περιοχή της Αλεξάνδρειας της Αιγύπτου.

Το λιμάνι Θώνις - Ηράκλειο φέρεται να λειτουργούσε σαν μια «Αλεξάνδρεια πριν την Αλεξάνδρεια», μια υποχρεωτική πύλη εισόδου στην Αίγυπτο του 1.000 π.Χ. ενώ οι έρευνες αποκαλύπτουν μοναδικά διατηρημένα ναυάγια, άγκυρες, αγάλματα, χρήματα, και τεράστιες επιγραφές.

Η χαμένη πόλη που ήταν γνωστή ως Θώνις στους Αιγύπτιους και Ηράκλειο στους Έλληνες ανακαλύφθηκε το 2000 από τον Γάλλο αρχαιολόγο Φρανκ Γκοντιό και έπειτα από 13 χρόνια επίπονων ανασκαφών χιλιάδες ευρήματα έρχονται ακόμη στο φως, όπως αναφέρει το thecuriosityofcat.
Έως τώρα έχουν βρεθεί περισσότερα από 64 ναυάγια, 700 άγκυρες, χρυσά νομίσματα, «βάρη» από την Αθήνα (είναι η πρώτη φορά που βρέθηκαν σε Αιγυπτιακό έδαφος) και τεράστιες επιγραφές γραμμένες στα αρχαία ελληνικά και αιγυπτιακά αναδεικνύοντας τη σπουδαία εμπορική σημασία της πόλης.
polhmuthos
polhmuthos6
polhmuthos5
polhmuthos4
polhmuthos3
polhmuthos2
ΠΗΓ

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΒΟΜΒΑ; ΠΡΟΣΟΧΗ με τα αυγά. Αυτοί οι κρόκοι σας φαίνονται ίδιοι; Δείτε γιατί…

1427533976-62bf1edb36141f114521ec4bb4175579Όταν σπάτε ένα αυγό για να το ρίξετε στο τηγάνι, πιθανώς να δείτε τον κρόκο να έχει ένα ανοιχτό κίτρινο χρώμα. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι ότι οι κρόκοι των αυγών υποτίθεται ότι δεν πρέπει να είναι κίτρινοι.
Το χρώμα του κρόκου ενός αυγού, λέει πολλά για την υγεία του κοτόπουλου που το γέννησε, αλλά και για το φαγητό που τελικά θα καταλήξει στο στομάχι μας.
Όταν σκεφτόμαστε τα κοτόπουλα ωοτοκίας, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε την εικόνα μιας κότας που βολτάρει ελεύθερη σε κάποιο περιφραγμένο οικόπεδο. Η αλήθεια όμως είναι πολύ διαφορετική.
Τα περισσότερα από τα αυγά που αγοράζουμε στο εμπόριο προέρχονται από κότες που περνούν 24 ώρες την ημέρα κλεισμένες μέσα σε ένα κλουβί. Σπάνια βλέπουν τον ήλιο, και σχεδόν ποτέ δεν περιφέρονται ελεύθερες.
1427534028-8df7b73a7820f4aef47864f2a6c5fccf
Θέλετε να μάθετε αν το κοτόπουλο που γέννησε το αυγό που ετοιμάζεστε να απολαύσετε, ήταν φυλακισμένο ή ελεύθερο; Απλά ρίξτε μια ματιά στον κρόκο του αυγού.

Ποιος από αυτούς τις κρόκους μοιάζει πιο φυσιολογικός;

1427534055-9414a8f5b810972c3c9a0e2860c07532

Εάν αγοράζετε τα αυγά σας από κάποιο παντοπωλείο, ο ελαφρύ-κίτρινος κρόκος στη μέση της φωτογραφίας ίσως σας φανεί ο πιο φυσιολογικός. Άραγε οι κότες αυτές να έτρωγαν οργανικά και χορτοφαγικά ή να τρέφονταν με φτηνές ζωοτροφές;
Τα περισσότερα εμπορικά διαθέσιμα αυγά που κυκλοφορούν στο εμπόριο έχουν ένα λεπτό, κίτρινο κρόκο. Και αυτό σημαίνει ότι το κοτόπουλο πιθανώς δεν ακολουθούσε υγιεινή διατροφή.
Αν και μπορεί να σας φανεί ασυνήθιστο, ένας παχύς κρόκος με σκούρο πορτοκαλί χρωματισμό είναι στην πραγματικότητα ο πιο επιθυμητός.
«Οι πλουσιότερου χρώματος κρόκοι αυγών είναι πιο πιθανό να προέρχονται από κότες ελευθέρας βοσκής» λέει ο Δρ Hilary Shallo Thesmar, διευθυντής των προγραμμάτων ασφάλειας τροφίμων των ΗΠΑ.
«Οι κότες ελευθέρας βοσκής έχουν την ευκαιρία να τρώνε περισσότερο χρωματισμένα τρόφιμα και η χρωστική των τροφών που καταναλώνουν μεταφέρεται στη συνέχεια στον κρόκο» επισημαίνει.
Ίσως κάποιος να αναρωτιέται για ποιο λόγο θα έπρεπε να νοιαζόμαστε για το τι τρώνε οι κότες. Είναι πολύ απλό. Επειδή οτιδήποτε τρώνε οι κότες, καταλήγει πολύ απλά στο στομάχι μας.
Ενώ τα μακροθρεπτικά συστατικά (πρωτεΐνες και λίπος) παραμένουν τα ίδια, ανεξάρτητα από το χρώμα του κρόκου, οι πιο σκουρόχρωμοι κρόκοι μαρτυρούν την παρουσία ξανθοφύλλων και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στη διατροφή της κότας. Οι ξανθοφύλλες συναντώνται στα σκούρα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι, το λάχανο και τις λαχανίδες, καθώς και στα κολοκυθάκια, το μπρόκολο και τα λαχανάκια Βρυξελλών. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα υπάρχουν συγκεντρωμένα σε μεγάλες ποσότητες στους σπόρους λιναριού και τα φύκια της θάλασσας.
Όταν αυτά τα υγιεινά θρεπτικά συστατικά αποτελούν μέρος της διατροφής της κότας, τα θρεπτικά συστατικά περνάνε στα αυγά τους και συγκεντρώνονται στους κρόκους τους. Και μαντέψτε ποιος θα τα φάει αυτά!
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Mother Earth News, η οποία διεξήγαγε τη δική της ανάλυση αυγών και σύμφωνα με μια πιο πρόσφατη μελέτη του πανεπιστήμιου της Pennsylvania, τα αυγά που προέρχονταν από κότες ελευθέρας βοσκής περιείχαν υψηλότερα επίπεδα των βιταμινών Α, D και Ε, περισσότερη βήτα-καροτίνη και περισσότερα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.
Όλα αυτά σημαίνουν ότι μια κότα ελευθέρας βοσκής δεν είναι απλά μια πιο ευχαριστημένη κότα, αλλά και ότι τα αυγά της είναι πολύ πιο ωφέλιμα για τη διατροφή μας

Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Το μουσικό σήμα της Eurovision

Το μουσικό σήμα της Eurovision

Το πασίγνωστο μουσικό θέμα που προηγείται της έναρξης των απευθείας μεταδόσεων της Ευρωπαϊκής Ραδιοτηλεοπτικής Ένωσης (EBU), γνωστής και ως Γιουροβίζιον (Eurovision), ανήκει στον γάλλο συνθέτη Μαρκ - Αντουάν Σαρπαντιέ από τον μακρινό 17ο αιώνα.
Το 1954 η EBU επέλεξε ως μουσικό σήμα της το Πρελούδιο από το μοτέτο «Te Deum» του Σαρπαντιέ, σε ενορχήστρωση των Λουί Μαρτινί και Γκι Λαμπέρ. Γρήγορα έγινε ένα από το πιο αναγνωρίσιμα μουσικά θέματα, ιδιαίτερα μεταξύ των φιλάθλων στη χώρα μας, που το έντυσαν και με στίχους, για να υποδηλώσουν την ευρωπαϊκή αίγλη της ομάδας τους.
Γράφτηκε μεταξύ των ετών 1688 και 1698 και πιστεύεται ότι πρωτακούστηκε το 1792, για να υμνήσει τη νίκη των Γάλλων εναντίον των Άγγλων στη Μάχη του Στάινκερκ. Είναι θρησκευτική σύνθεση και βασίζεται στον δοξαστικό ύμνο της Καθολικής Εκκλησίας «Te Deum (Laudamus)» («Εσένα Θεέ (υμνούμε)»).
Το έργο αυτό του γάλλου συνθέτη ήταν ξεχασμένο έως το 1953, οπότε το ανακάλυψε ο βέλγος μουσικολόγος Καρλ ντε Νις (1917-1996). Σήμερα αποτελεί το πιο δημοφιλές έργο του Σαρπαντιέ (1643-1704), που ήταν ένας από τους σηματικότερους συνθέτες της εποχής του.
H EBU ιδρύθηκε στις 12 Φεβρουαρίου 1950 από τους κρατικούς ραδιοτηλεοπτικούς οργανισμούς της Δυτικής Ευρώπης και της Μεσογείου. Καλύπτει, μεταξύ άλλων, αθλητικές συναντήσεις και διοργανώνει τον περίφημο διαγωνισμό τραγουδιού. H ΕΡΤ είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της EBU και το ΡΙΚ από το 1969.


ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/932#ixzz3ayx9weqn

Γενναίος Κολοκοτρώνης 1805 – 1868

Γενναίος Κολοκοτρώνης 1805 – 1868

Αγωνιστής του '21 και πολιτικός. Διετέλεσε πρωθυπουργός της Ελλάδας από τις 26 Μαΐου έως τις 10 Οκτωβρίου του 1862.
Ο Ιωάννης Κολοκοτρώνης γεννήθηκε το 1805 στη Ζάκυνθο και ήταν δευτερότοκος γιος του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη και της Κατερίνας Καρούσου. Το προσωνύμιο «Γενναίος», με το οποίο είναι γνωστός, του δόθηκε από τους συναγωνιστές του, λόγω της γενναιότητας που επεδείκνυε στα πεδία των μαχών κατά τη διάρκεια της Επανάστασης.
Τα παιδικά του χρόνια τα πέρασε στη Ζάκυνθο, όπου είχε καταφύγει η οικογένειά του από την Πελοπόννησο. Γράμματα δεν έμαθε και από τα πρώτα εφηβικά του χρόνια εργάστηκε «ως μούτζος εις τα πλοία», όπως αναφέρει στα «Απομνημονεύματά του». Μόλις ξέσπασε η Επανάσταση πήγε στην Πελοπόννησο και τέθηκε υπό τις διαταγές του πατέρα του.
Παρά το νεαρό της ηλικία του, έλαβε μέρος στην πολιορκία της Τριπολιτσάς και τον επόμενο χρόνο στην πολιορκία της Πάτρας. Στη συνέχεια μετέβη στη Δυτική Ελλάδα, επικεφαλής 400 ανδρών, για να λάβει μέρος στην εκστρατεία του Αλέξανδρου Μαυροκορδάτου στην Ήπειρο, αλλά επέστρεψε στην Πελοπόννησο πριν από την καταστροφική μάχη του Πέτα (4 Ιουλίου 1822).
Μέσα στο 1822 έλαβε μέρος στη μάχη των Δερβενακίων (26-28 Ιουλίου) και το 1823 στην πολιορκία και άλωση του Ναυπλίου και του Ακροκορίνθου. Επέδειξε αξιοσημείωτες στρατιωτικές ικανότητες και προήχθη στον βαθμό του χιλίαρχου. Στο διάστημα των Εμφυλίων συγκρούσεων (1823-1824) τάχθηκε στο πλευρό του πατέρα του, αλλά δεν φυλακίστηκε, όπως ο Γέρος του Μοριά.
Κατά την επιδρομή του Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο ανέπτυξε σημαντική πολεμική δράση και διακρίθηκε στις μάχες των Τρικόρφων (24 Ιουνίου 1825), της Πολιανής (21 Μαΐου 1826), της Τραμπάλας (5-7 Ιουνίου 1826), και της Δαβιάς (14 Αυγούστου 1826). Τον Μάρτιο του 1827, επικεφαλής στρατιωτικού σώματος, έφθασε στην Αττική για να ενισχύσει τον αγώνα του Καραϊσκάκη. Συμμετείχε στη Μάχη του Δαφνίου (21 Μαρτίου 1827). Μετά τον θάνατο του Καραϊσκάκη (23 Απριλίου 1827) και τη Μάχη του Αναλάτου (24 Απριλίου) επέστρεψε στην Πελοπόννησο και συνέχισε τον αγώνα του κατά του Ιμπραήμ. «Μέχρι της αναχωρήσεως του Ιμπραήμ (1828) κατά τας περιστάσεις έκαμε πολλούς ακροβολισμούς και εις πολλάς θέσεις. Ο Γενναίος ήταν ο μόνος στρατηγός, που έμπαινε εις το ρουθούνι των Αράβων, εζάλισε κατά τούτο τον Ιμπραήμ και το μαρτυρεί όλη η Πελοπόννησος» γράφει ο ιστορικός του Αγώνα Φώτιος Χρυσανθόπουλος (Φωτάκος).
Κατά την καποδιστριακή περίοδο έλαβε μέρος στην πολιορκία και την άλωση της Ναυπάκτου (Απρίλιος 1829) και προήχθη στον βαθμό του συνταγματάρχη. Μετά τη δολοφονία του Ιωάννη Καποδίστρια, του οποίου υπήρξε θερμός φίλος, η δράση του υπήρξε παράλληλη με την στάση του πατέρα του, όπως και κατά την πρώτη περίοδο της βασιλείας του Όθωνα. Μετά τη χορήγηση χάριτος και την αποφυλάκιση του καταδικασμένου σε θάνατο πατέρα του, ο Γενναίος Κολοκοτρώνης διορίστηκε υπασπιστής του Όθωνα και το 1841 προήχθη σε υποστράτηγο.
Πιστός στον Όθωνα, τάχθηκε κατά της Επανάστασης της 3ης Σεπτεμβρίου 1843, γεγονός που τον οδήγησε σε ολιγόμηνη φυγή από την Ελλάδα. Μετά την επάνοδό του διορίστηκε γερουσιαστής, διατηρώντας παράλληλα τη στρατιωτική του ιδιότητα. Το 1852 κατέστειλε την εξέγερση του Παπουλάκου στη Μάνη και το 1862 κατέπνιξε τη λεγόμενη Ναυπλιακή Επανάσταση. Στις 26 Μαΐου 1862 σχημάτισε την τελευταία κυβέρνηση του Όθωνα, σε μια προσπάθεια να σώσει τον θρόνο. Το αντιοθωνικό ρεύμα είχε φουντώσει και ο Κολοκοτρώνης αντιλαµβανόµενος τις δυσκολίες των περιστάσεων υπέβαλε δυο φορές την παραίτησή του, τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο του 1862. Και οι δυο παραιτήσεις δεν έγιναν δεκτές και τελικά η κυβέρνησή του ανατράπηκε στις 11 Οκτωβρίου 1862, με την έξωση του Όθωνα. Έζησε για λίγο στην Ιταλία και τον Φεβρουάριο του 1863 επέστρεψε στην Ελλάδα, αλλά δεν αναμίχθηκε έκτοτε στην πολιτική.
Ο Γενναίος Κολοκοτρώνης άφησε δύο πολύτιμα έργα-πηγές για την ιστορία της Επανάστασης και την πρώτη περίοδο του νεοσύστατου ελληνικού κράτους: τα «Ελληνικά Υπομνήματα, ήτοι επιστολάς και διάφορα έγγραφα αφορώντα την Ελληνικήν Επανάστασιν» (1856) και τα «Απομνημονεύματα» (1955).
Από το 1828 ήταν παντρεμένος με τη Φωτεινή Τζαβέλα (1809-1890), κόρη του σουλιώτη πολέμαρχου Φώτου Τζαβέλα, η οποία διατέλεσε κυρία επί των τιμών της βασίλισσας Αμαλίας. Το ζευγάρι απέκτησε έξι παιδιά: τον στρατιωτικό, πολιτικό και λογοτέχνη Θεόδωρο Κολοκοτρώνη-Φαλέζ (1829-1894), τη Γεωργίτσα Πετιμεζά, την Αικατερίνη Ροδίου, την Ελένη Ζώτου, τη Ζωίτσα Μανέτα και την Ευφροσύνη Κολοκοτρώνη.
Ο Γενναίος Κολοκοτρώνης πέθανε από ανίατη ασθένεια στις 23 Μαΐου 1868.


ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/656#ixzz3ayqPoOrL