Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Οι γυναίκες άνω των 40...


Οι γυναίκες άνω των 40...

Written by  
Οι γυναίκες άνω των 40...
Η φράση που ακολουθεί ακούστηκε στην εκπομπή του Randy Rooney στο CBS: "Όσο μεγαλώνω ηλικιακά, αξιολογώ τις γυναίκες άνω των 40 ολοένα και περισσότερο..."
Σας παραθέτω μερικούς από τους λόγους  παρακάτω...
-Μια γυναίκα άνω των 40 δεν θα σε ξυπνήσει ποτέ μες στα άγρια χαράματα να σε ρωτήσει «τι έχεις και τι σκέφτεσαι», γιατί πολύ απλά δεν την νοιάζει αν έχεις ή αν σκέφτεσαι κάτι...
-Αν μια γυναίκα άνω των 40 δεν θέλει να καθίσει μαζί σου να δει έναν αγώνα, δεν θα καθίσει δίπλα σου απλά για να γκρινιάξει, επειδή εσύ βλέπεις τον αγώνα... θα κάνει κάτι που πραγματικά την ικανοποιεί και της προκαλεί ενδιαφέρον.
-Οι γυναίκες άνω των 40 είναι διακριτικές... Πολύ σπάνια θα μαλώσουν μαζί σου σε κάποιο θέατρο όπου όλοι κάνουν ησυχία ή σε ένα πανάκριβο εστιατόριο. Είναι πάντα ικανές βέβαια να σε πυροβολήσουν, αν και μόνο αν θεωρούν, ότι θα την βγάλουν καθαρή μετά από αυτό...
-Οι γυναίκες άνω των 40 είναι γενναιόδωρες στον σεβασμό που σου προσφέρουν αν και τις περισσότερες φορές δεν τον αξίζεις... αυτό επειδή ξέρουν πως είναι να μην σε εκτιμά κάποιος.
-Όσο μεγαλώνουν δε, γίνονται και περισσότερο διαισθητικές. Δεν χρειάζεται λοιπόν ποτέ να ομολογήσεις μια αμαρτία σε μια γυναίκα άνω των 40... Την έχει καταλάβει πολύ πριν σκεφτείς να της την πεις!
-Όταν δε αποκτήσουν και τις πρώτες ρυτίδες είναι μακράν πιο σεξουαλικές από τις νεότερές τους...
-Οι γυναίκες άνω των 40 είναι ακριβοδίκαιες και ειλικρινείς. Ευθύς αμέσως θα σου πουν ότι σε θεωρούν ηλίθιο αν συμπεριφέρεσαι σαν ηλίθιος...Δεν θα χρειαστεί ποτέ λοιπόν να αναρωτηθείς "προς τα πού πάει" μαζί της.
Ναι! Εξυψώνουμε τις γυναίκες άνω των 40 για πολλούς λόγους! Δυστυχώς όμως είναι ευρέως διαδεδομένο ότι για τις περισσότερες όμορφες, έξυπνες, καλοβαλμένες και σεξουαλικές 40άρες, υπάρχει ένας καραφλός κοιλαράς ξεμωραμένος ο οποίος θα γελοιοποιηθεί ανά πάσα ώρα και στιγμή για μια πιτσιρίκα σερβιτόρα...

Κυρίες μου...Σας ζητώ ταπεινά συγγνώμη, εκ μέρους όλου του αντρικού φύλου που υποστηρίζει τον μύθο «γιατί να αγοράσεις ολόκληρη την αγελάδα ενώ μπορείς να έχεις καθημερινά δωρεάν φρέσκο γάλα;»

Και εδώ η απάντηση από εσάς με αγάπη για εμάς...Σήμερα το 80% των γυναικών δηλώνει κατά του γάμου. Γιατί?
Γιατί επιτέλους οι γυναίκες συνειδητοποίησαν ότι «δεν αξίζει να αγοράσεις ολόκληρο γουρούνι απλά για να κατοχυρώσεις ένα λουκάνικο...»

Andy Rooney is a really smart guy!
  

Ανδρική μακροζωία: Φταίνε οι γυναίκες



Ανδρική μακροζωία: Φταίνε οι γυναίκες
Πέρα από τις γνωστές ορμόνες, όπως είναι η οιστραδιόλη και η προγεστερόνη, υπάρχουν και άλλες, που ανακαλύπτουμε σταδιακά στις γυναίκες και οι οποίες δημιουργούν παρενέργειες στους άνδρες.
Αυτές οι γυναικείες ορμόνες είναι ικανές να εξουδετερώσουν κάθε άνδρα και, ασφαλώς, να του περιορίσουν την πιθανή διάρκεια ζωής...
Έχουμε λοιπόν:

Χοντοσεντερόνη
Βασική γυναικεία ορμόνη, χάρη στην οποία μια γυναίκα, που μπορεί να μην ξέρει να πάει ούτε από την Ομόνοια στο Σύνταγμα, εντοπίζει με κλειστά μάτια όλα τα υποκαταστήματα της αλυσίδας Hondos Center σε ακτίνα 150 ναυτικών μιλίων.

Φέρτηκάρταρεβλάκα
Ορμόνη, που εκκρίνεται ιδιαίτερα κάθε Σάββατο πρωί, και διεγείρει τη γυναίκα ώστε να αποσπάσει την πιστωτική κάρτα του άντρα, αφού η δική της έχει καταστραφεί από την χοντοσεντερόνη.

Ευρωχλωρίνη
Με την έκκριση αυτής της ορμόνης, η γυναίκα αφήνει την πιστωτική κάρτα και στρέφεται στα μετρητά του άντρα, τα οποία και «καθαρίζει» σε χρόνο ρεκόρ. Εφόσον συνδυαστεί με τις δύο προηγούμενες, άστα να πάνε...

Τηλεφωνίνη
Ορμόνη, που δίνει στη γυναίκα την ικανότητα να μπορεί να μιλά στο τηλέφωνο για πολλές ώρες, χωρίς να χρειάζεται τροφή και νερό. Εκκρίνεται καθημερινά σε σταθερή ποσότητα, αλλά παρατηρείται υπερέκκριση, όταν η φερτηκάρταρεκαριόλη και η ευρωχλωρίνη δεν έχουν αποτέλεσμα.

Νυφουλίνη
Πρόκειται για ορμόνη της οποίας η έκκριση αυξάνεται γεωμετρικά με τα χρόνια και η οποία δημιουργεί στη γυναίκα την ακατανίκητη ανάγκη να ντυθεί νυφούλα. Εξαιρετικά επικίνδυνη για τους άντρες, αφού μπορεί να τους οδηγήσει ακόμη και στον αιφνίδιο γάμο.

Πονοκεφαλίνη
Πρόκειται για ορμόνη που εκκρίνεται κυρίως όταν η γυναίκα βρίσκεται σε ύπτια θέση (=ξαπλωμένη). Εδώ πρέπει να επισημάνουμε ότι αυτή η ορμόνη δεν προκαλεί πονοκέφαλο στη γυναίκα, αλλά οίδημα (=πρήξιμο) στα γεννητικά όργανα των ανδρών. Η γυναίκα επικαλείται δήθεν πονοκέφαλο για να αποφύγει άλλες δραστηριότητες.
Πιστεύεται ότι συσχετίζεται με τη νυφουλίνη στις μικρές και τη φέρτηκάρταρεβλάκα στις μεγαλύτερες ηλικίες. Πάντοτε όμως συνδυάζεται με τη μουρμουρόνη.

Μουρμουρόνη
Βασική γυναικεία ορμόνη, αφού εκκρίνεται από όλες τις γυναίκες και σε όλες τις ηλικίες. Διακρίνεται στη γενικομουρμουρόνη (η γυναίκα μουρμουράει γενικά, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας) και στη κρεβατομουρμουρόνη (εκκρίνεται πριν τον ύπνο και προκαλεί βασανιστική κρεβατομουρμούρα).
Σε συνδυασμό με την τηλεφωνίνη προκαλεί μουρμούρα από τηλεφώνου (γνωστή και ως τηλεγκρίνια).
Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι αν βρεθεί τρόπος περιορισμού της μουρμουρόνης, ο μέσος όρος ζωής των ανδρών θα αυξηθεί άμεσα κατά 15-20 χρόνια.

(ΠΡΟΣΟΧΗ: Πλάκα κάνουμε...)

Έρωτας με γεύση γλυκιάς ή πικρής σοκολάτας


Έρωτας με γεύση γλυκιάς ή πικρής σοκολάταςΈρωτας με γεύση γλυκιάς ή πικρής σοκολάτας

Tι είναι ομορφιά! Ο έρωτας είναι ομορφιά; Για μένα ναι! Και εύχομαι να το ζούμε σε όλη μας τη ζωή κάθε στιγμή, με όλο το είναι μας! Πολλά μαθήματα μπορούμε να πάρουμε σε αυτή τη ζωή...
Εγώ όμως θα τα θυσίαζα όλα, εκτός από ένα, το πιο σημαντικό: την εμπειρία να βιώσω τον έρωτα με πάθος! Ο έρωτας είναι ομορφιά, πάθος, λάμψη, ρίσκο, υπέρβαση, είναι ατίθασος, δεν υπακούει, έχει γεύση γλυκιάς ή πικρής σοκολάτας, έχει τη μυρωδιά ξεχασμένου αρώματος. Θυμίζει κεχριμπαρένια βλέμματα και ηδονές σε χρυσές αποχρώσεις. Δεν ξέρεις τι θα σπάσει πρώτα η καρδιά σου από το χτύπημα ή το μυαλό σου από τις σκέψεις και τις φαντασιώσεις σου μαζί!

(της Ελένης Κτιστάκη από το facebook)

ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


Τα αρχαία Ελληνικά ανέκδοτα είναι πνευματώδη και διδακτικά. Μας χαρίζουν το γέλιο αλλά εκφράζουν και το αρχαίο Ελληνικό πνεύμα στην πιο χαριτωμένη μορφή του.


Είπε κάποιος στον Αρίστιππο ότι η Λαΐδα δεν τον αγαπά, αλλά
προσποιείται ότι τον αγαπά. Ο Αρίστιππος απάντησε:
«Ούτε το κρασί ή το ψάρι με αγαπούν, εγώ όμως τα απολαμβάνω».



Είπε κάποιος στον Διογένη:
«Οι συμπολίτες σου σε καταδίκασαν σε εξορία».
Και ο φιλόσοφος απάντησε:
«Κι εγώ τους καταδίκασα να μένουν στον τόπο τους».



Ένας πατέρας ζήτησε από τον Αρίστιππο να διδάξει τον γιο του. Ο φιλόσοφος
ζήτησε αμοιβή 500 δραχμές. Ο πατέρας θεώρησε υπερβολικό το ποσό.
-«Με τόσα χρήματα», είπε, «θα μπορούσα να αγοράσω ένα ζώο».
-«Αγόρασε», είπε ο Αρίστιππος, «κι έτσι θα έχεις δύο».



Ο Διογένης ζητούσε ελεημοσύνη απο ένα άγαλμα. Όταν τον ρώτησαν γιατί
κάνει κάτι τέτοιο απάντησε:
- Εξασκούμαι στο να μην απογοητεύομαι απο την αναισθησία των ανθρώπων.



Παρακινούσαν τον Φίλιππο τον Μακεδόνα να εξορίσει κάποιον που τον κακολογούσε. Ο Φίλιππος απάντησε:
- Δεν είστε καλά!! Θέλετε να τον στείλω να με κατηγορεί και σ’ άλλα μέρη;



Ένας φαλακρός έβριζε τον Διογένη. Ο φιλόσοφος γύρισε και του είπε:
«Δεν σου ανταποδίδω τις βρισιές, αλλά θα ήθελα να πω ένα «μπράβο» στις
τρίχες σου, γιατί απαλλάχτηκαν από ένα κακορίζικο κεφάλι».



Ρώτησε κάποιος τον Αντισθένη τι είδους γυναίκα θα ήταν κατάλληλη για γάμο. Ο φιλόσοφος του είπε:
«Το πράγμα είναι δύσκολο. Αν παντρευτείς ωραία, θα την έχεις με άλλους κοινή, αν άσχημη, θα είναι σαν να σου επέβαλαν ποινή».



Πληροφορήθηκε ο Αριστοτέλης από κάποιον ότι μερικοί τον έβριζαν. Ο
φιλόσοφος απάντησε: «Καθόλου δεν με νοιάζει. Όταν είμαι απών, δέχομαι
ακόμα και να με μαστιγώνουν».



Πηγή: Αρχαία Ελληνικά Ανέκδοτα


Οι Ελληνες πληρώνουν τις φοροαπαλλαγές των Γερμανών

 ING: Οι Ελληνες πληρώνουν τις φοροαπαλλαγές των Γερμανών



 Μέγα είναι το μέλημα της γερμανικής ηγεσίας και δη της καγκελαρίου Ανγκελας Μέρκελ για να μην επιβαρυνθούν οι Γερμανοί φορολογούμενοι με την χρηματοδότηση των οικονομικώς καταρρευσάντων υπό το βάρος των υπέρογκων χρεών τους Ελλήνων.
Και όμως, σύμφωνα με έρευνα του επικεφαλής οικονομολόγου της ολλανδικής τράπεζας ING στο ΒέλγιοΚάρστεν Μπρζέσκι, την τελευταία διετία η Γερμανία έχει επωφεληθεί κατά 9 δισ. ευρώ από την κρίση χρέους της ευρωζώνης.
Σε μελέτη του που δημοσιεύει στην ιστοσελίδα του, ο Μπρζέσκι φθάνει να υποστηρίξει ότι «οι Ελληνες πληρώνουν για τις φοροαπαλλαγές κατά 8 δισ. ευρώ των Γερμανών την περίοδο 2013-2014»!

«Επί αρκετό χρονικό διάστημα η γερμανική οικονομία συγκαταλέγεται μεταξύ των ολίγων εκείνων που ευνοούνται από την ευρωπαϊκή κρίση χρέους. Πράγματι, η γερμανική κυβέρνηση μπορεί πλέον να βρίσκει σχεδόν δωρεάν διεθνή χρηματοδότηση»
, παρατηρεί ο αναλυτής του ολλανδικού τραπεζικού ομίλου. Και εξηγεί ότι όταν το επιτόκιο των 10ετών ομολόγων της Ιταλίας ξεπέρασε το 7% και το επιτόκιο ακόμη και της Γαλλίας έχει φθάσει στο ιστορικά υψηλό επίπεδο 3%, το Βερολίνο εκδίδει 10ετή ομόλογα με επιτόκιο 1,7%, διετή με μόλις 0,3% και εξάμηνης διάρκειας με επιτόκιο που έπεσε στο… 0,08%, ενώ προ ενός μηνός βρισκόταν στο 0,3%.
Οπως αναφέρει σε ρεπορτάζ του ο EUobserver.com (πρόκειται για μια ανεξάρτητη διαδικτυακή εφημερίδα που καλύπτει θέματα Ευρωπαϊκής Ενωσης), «με τη γερμανική οικονομία να αναπτύσσεται με ρωμαλέους ρυθμούς την χρονιά που πέρασε και με τους επενδυτές να αναζητούν ασφαλή καταφύγια για τα κεφάλαιά τους, ο Μπρζέσκι υπολόγισε ότι από τη διαφορά των αποδόσεων ομολόγων που εξέδωσε η Γερμανία συγκριτικά με τις αποδόσεις άλλων χωρών, το Βερολίνο καρπώθηκε τα τελευταία δύο χρόνια περί τα 9 δισ. ευρώ».
Η συντάκτις του EUobserver.com Βαλεντίνα Ποπ υπογραμμίζει τη διαπίστωση του Μπρζέσκι της ING ότι«περιέργως, τα κονδύλια που αυτά ξεπερνούν την φορολογική ελάφρυνση κατά 8 δισ. ευρώ την περίοδο 2013-2014 που ανακοίνωσε η γερμανική κυβέρνηση. Μοιάζει σαν οι Ελληνες να χρηματοδοτούν τη γερμανική φορολογική μεταρρύθμιση».
Ο Μπρζέσκι κάνει μία ακόμη μία αριθμητική σύγκριση. Αναφέρει ότι τα 8 δισ. δολάρια είναι το ποσό που ελπίζει να εισπράξει η νέα μεταβατική κυβέρνηση της Ελλάδας από την ΕΕ και το ΔΝΤ ως έκτη δόση της δανειακής σύμβασης, «αφού βεβαίως όλα τα ελληνικά κόμματα υπογράψουν έγγραφο στο οποίο θα περιγράφονται τα μέτρα λιτότητας που θα πρέπει να εφαρμοστούν».
Τα 8 δισ. δολάρια καλύπτουν, άλλωστε, τις δαπάνες της ελληνικής κυβέρνησης για ένα τρίμηνο περίπου, αναφέρει ο Μπρζέσκι.


Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Όταν οι μανάδες της Κρήτης περίμεναν τους Γερμανούς αλεξιπτωτιστές με τα δίκρανα, εσείς δεν έχετε δικαίωμα να κιοτέψετε

ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΕΛΛΗΝΑΣ!

Παΐσιος: "Θα έχετε κυβέρνηση και θα είναι σα να μην έχετε"...


Παΐσιος: "Θα έχετε κυβέρνηση και θα είναι σα να μην έχετε"...

  • "...θα σας δώσουν πολλά λεφτά και μετά θα σας βάλουν δυσβάσταχτους φόρους, αλλά δεν θα προλάβουν να τους πάρουν"
  • "...ο κόσμος θα σιχαθεί τους πολιτικούς και θα τους πάρει με τις πέτρες"...
  • "...θα γίνει κάτι και θα φανεί πως φταίει η Ελλάδα, τότε η Τουρκία θα το εκμεταλλευτεί..."Σειρά από προφητείες μεγάλων γερόντων της Εκκλησίας, που μέχρι πριν λίγο καιρό δεν ήταν λίγοι εκείνοι που τις άκουγαν και γελούσαν.
Σήμερα, όλα δείχνουν να είναι τόσο κοντά σε αυτές τις προρήσεις, που μερικοί μάλιστα λένε απερίφραστα πως "όποιος διαβάζει τις προφητείες είναι σαν να διαβάζει εφημερίδα"!!! 
Διαβάζοντας τον πολύ καλό "
Χασάπη", νιώθει κανείς πως ζούμε τα "γεγονότα", όπως έλεγε και ο γέροντας Παΐσιος. Γεγονότα που θα αναδείξουν την Ελλάδα και τους Έλληνες σε όλο τον κόσμο. Γεγονότα, τα οποία θα περάσουν από τη φωτιά και το αμόνι όλους μας, μέχρις ότου φανερωθεί η αλήθεια.
Τι να πιστέψει και τι να μην πιστέψει σήμερα ο Έλληνας από όλα αυτά; Τό μόνο σίγουρο είναι πως δεν μπορεί πλέον να αγνοήσει την πραγματικότητα... βλέποντας μία ανύπαρκτη κυβέρνηση να προσπαθεί μέσα από επικοινωνιακά κόλπα να παρατείνει την παραμονή της στην εξουσία. Μία παραμονή που μόνο ως βλαπτική μπορεί να χαρακτηρισθεί, αφού με επικοινωνιακές φούσκες το μόνο που επιτυγχάνεται είναι να γκρεμίζεται και η αξιοπιστία της εν γένει πολιτικής και να "χτίζονται" τεράστια τείχη αποκρύπτοντας την οποιαδήποτε διέξοδο υπάρχει...

O ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΧΝΗ














































Οι ΦΥΛΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ


ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΤΩΝ «ΦΥΛΩΝ» ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΓΗ
Στον χάρτη σημειώνονται πολλοί δήμοι. Η διακεκομμένη γραμμή ορίζει τα πιθανά όρια των τριττύων, ενώ οι αριθμοί αντιστοιχούν στις δέκα φυλές του Κλεισθένη.
Χριστόπουλος, Γ. (εκδ.), Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, τ. Γ1′: Κλασσικός Ελληνισμός, Εκδοτική Αθηνών, Αθήνα 1972, σ. 83. © Εκδοτική Αθηνών.

Αρχικά, προ του Κλεισθένη, οι φυλές ήταν τέσσερις, οι εξής:
1. Αιγικορίς
2. Οπλιτίς
3. Γελεοντίς και
4. Αργαδίς

Ο Κλεισθένης τις αντικατέστησε με δέκα φυλές, που είναι οι ακόλουθες:
1. Ερεχθηίς
2. Αιγηίς
3. Πανδιονίς
4. Λεοντίς
5. Ακαμαντίς
6. Οινηίς
7. Κεκροπίς
8. Ιπποθοωντίς
9. Αιαντίς και
10. Αντιοχίς

Κάθε φυλή απαρτιζόταν από 10 δήμους.
Οι φυλές που δημιούργησε ο Κλεισθένης ήταν τεχνητές διαιρέσεις που τους δόθηκαν τα ονόματα κάποιων εξεχουσών προσωπικοτήτων και είχαν συμβολικό χαρακτήρα*, με σκοπό να εντάξουν τους κατοίκους της αττικής σε μια νέα κατηγοριοποίηση και να τους δώσουν μια νέα ταυτότητα, ένα νέο αίσθημα του «ημείς» και του «ανήκειν» που θα τους απομάκρυνε από τις παλιές κατηγοριοποιήσεις και διακρίσεις που προκαλούσαν διενέξεις. Δεν έχει τόσο σημασία η γνώση των ονομάτων των φυλών αλλά η επίγνωση του ότι ήταν τεχνητά δημιουργήματα που έγιναν για να αποσβέσουν τις διακρίσεις και να αποσοβήσουν τις συγκρούσεις ανάμεσα στις τάξεις των πολιτών της Αρχαίας Αθήναςπου συνεχιζόταν και μετά την θεσμοθεσία του Σόλωνα.
Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχαν πολλών ειδών διακρίσεις που δημιουργούσαν εντάσεις και καταλυτικές για την συνοχή του κράτους στάσεις**.
Η διάκριση μεταξύ πλουσίων και πτωχών, ευγενών και δήμου, μορφοποιούταν με τις ακόλουθες επί μέρους διακρίσεις:

Α) Κατ’ αρχήν υπήρχαν τα γένη ή οίκοι, σόια ή φάρες θα τα λέγαμε σήμερα, όπως των Αλκμεωνιδών, των Ασκληπιάδων, των Πεισιστρατιδών, κλπ, κλπ… Τα γένη τα συνέδεε εξ αίματος συγγένεια και είχαν μεταξύ τους πολλές φορές προαιώνιες αντιθέσεις.
Β) Μια άλλη σοβαρή διάκριση ήταν αυτή μεταξύ Παράλιων, Μεσογείων ή Πεδινών και Διακρίων (Ορεινών) κατοίκων της Αττικής (Αριστοτέλους «Αθηναίων Πολιτεία», ΧΙΙΙ, 4)
Γ) Υπήρχε επίσης η διάκριση μεταξύ ευπατριδών, αγροτών και τεχνιτών
Δ) Μια νομοθετημένη διάκριση ήταν αυτή των εισοδηματικών τάξεων που ήταν:
1. Η τάξη των Πεντακοσιομέδιμων
2. Η τάξη των Ιππέων (τριακοσιομέδιμνοι)
3. Η τάξη των Ζευγιτών (διακοσιομέδιμνοι) και
4. Η τάξη των Θητών (που ήταν οι χωρίς περιουσία, οι προλετάριοι όπως θα λέγαμε σήμερα. Η τάξη των Θητών απέκτησε κύρος – και αυτό ενδυνάμωσε την Δημοκρατία – μετά την Ναυμαχία της Σαλαμίνας. Ήταν οι Θήτες που υπηρετώντας την θητεία τους ως κωπηλάτες των τρομερών τριήρεων συνέβαλαν κατά τρόπο κρίσιμο στην καταναυμάχηση του Περσικού Στόλου).
.
Όλες αυτές τις πολλαπλές και αλληλεπάλληλες αντιθέσεις προσπάθησε να εξουδετερώσει ο μέγας Κλεισθένης ιδρύοντας της τεχνητές «φυλές» που αν δούμε στον παρατιθέμενο χάρτη τις είχε κατακερματίσει και ενσπείρει διαμοιράζοντας τις σε όλη την Αττική Γη για να δώσει ένα τέλος στο καθεστώς των συγκρούσεων που μάστιζε την Αθήνα. Και φαίνεται ότι πέτυχε αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα.
Αυτό κάνουν οι μεγαλοφυΐες, φέρνουν την λύση εκεί που αυτή φαίνεται ανέφικτη.
(Δες προσεκτικά τον χάρτη για να δεις την διασπορά των «φυλών» που ταυτίζονται με τους αριθμούς από 1 έως 10. Αν σήμερα μια παγκόσμια κυβέρνηση ήθελε να εξαλείψει τις αντιθέσεις ανάμεσα στα έθνη, κάνοντας μια μεταρρύθμιση «τύπου Κλεισθένη» φτιάχνοντας 10 «Κλεισθενικές φυλές» από όλα τα έθνη του κόσμου, θα έπρεπε να πάρει το ένα δέκατο από κάθε έθνος για να φτιάξει την πρώτη «φυλή», το επόμενο δέκατο για την δεύτερη «φυλή» κοκ …)

Στους νεότερους χρόνους, των επίγονων του Μ. Αλεξάνδρου αναφέρονται και:
Η Αντιγονίς φυλή που συνενώθηκε με την Δημητριάδα φυλή και συναπάρτισαν την Ατταλίδα φυλή. Αναφέρεται επίσης η Πτολεμαΐδα φυλή.
Δεν πρέπει να υπάρχει αμφιβολία ότι τα ονόματα αυτά δόθηκαν από κολακευτική διάθεση προς τους: Αντίγονο, Δημήτριο Πολιορκητή που του δώσανε και τον Παρθενώνα για κατοικία και τον μαγάρισε, Άτταλο και Πτολεμαίο.
Εδώ με την κολακεία και την δουλικότητα που επιδείχθηκε προς τους ξένους επιδρομείς βασιλείς-επιγόνους φαίνεται και ο εκφυλισμός των αξιών που είχε επέλθει και στην Αθηναϊκή Πολιτεία

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
*Από τα ονόματα 100 εξεχουσών προσωπικοτήτων της Αρχαίας Ελλάδας ανατέθηκε στην Πυθία να επιλέξει τα 10 που δόθηκαν στις φυλές, (η Πυθία εκτελούσε και καθήκοντα επικοινωνιολόγου).
** Ο Σόλων (και οι αρχαίου Αθηναίοι) δεν ανεχόταν «σιωπηλούς πολίτες» που δεν ήθελαν να πάρουν το μέρος καμιάς παράταξης σε περίπτωση στάσης.
(Αριστοτέλους «Αθηναίων Πολιτεία», VIII, 5: Βλέποντας δε την μεν πόλη να στασιάζει συχνά,μερικούς δε από τους πολίτες από αδιαφορία (απέχοντες και) προκρίνοντες να αφήσουν τα πράγματα στην τύχη τους, θέσπισε ειδικό νόµο γι’ αυτούς, κατά τον οποίο «όποιος, ενώ η πόλη βρίσκεται σε στάση, δεν επεμβαίνει ενόπλως, υπέρ μιας από τις αντίπαλες µερίδες, καταδικάζεται σε στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων και δεν δικαιούται στο εξής να µετέχει στη διοίκηση της Πολιτείας»).
Εθεωρείτο αυτονόητο ότι ο μέσος πολίτης θα δρούσε, αρκεί να εμπλεκόταν, υπέρ της πιο ορθής θέσης, και κατά συνέπεια υπέρ της πόλεως. Όσοι δεν έπαιρναν μέρος στις συγκρούσεις και μάλιστα ένοπλοι, ήταν οι σε ειρηνικές περιόδους «κυάμων απέχοντες», ήταν αυτοί που θα έδιναν «γην και ύδωρ» σε κάθε επιδρομέα, ήταν αυτοί που θα υπέκυπταν σε κάθε ξένη επιβουλή, ήταν αυτοί που πρόθυμα θα άκουγαν το κήρυγμα «απόδοτε τα του καίσαρος τω καίσαρι και τα του θεού τω θεώ», απεμπολώντας το δικαίωμα τους να διευθύνουν αυτοί τα του κράτους τους, μη επιτρέποντας σε κανένα καίσαρα και σε κανένα θεό να το κάνει αντ’ αυτών, ήταν αυτοί που θα δεχόταν να γίνουν ποίμνιο, κοπάδι προβάτων, επιτρέποντας την εξάλειψη του πολιτισμού τους και την επέλευση, δια του χριστιανισμού, του μεσαίωνα και της «ελέω θεού μοναρχίας», ήταν αυτοί που θα έλεγαν «σφάξε με αγά μου ν’ αγιάσω». Ήταν αυτοί που τους έπρεπε «φωτιά και τσεκούρι». Ήταν οι Νενέκοι κάθε είδους και εποχής. Σε τέτοιους πολίτες δεν επέτρεπε ο Σόλωνας (και οι Αθηναίοι) την συμμετοχή στην διοίκηση της Πολιτείας.

Nέος πρωθυπουργός ο Λουκάς Παπαδήμος – Αναμένεται επίσημη ανακοίνωση

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

New York Times: Η Ελλάδα ακόμη μία φορά πολεμάει στην πρώτη γραμμή του αγώνα για το μέλλον



Του Μαρκ Μαζάουερ*
Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που για να κατανοήσεις το μέλλον της Ευρώπης χρειάζεται να στραφείς μακριά από τις μεγάλες δυνάμεις στο κέντρο της ηπείρου και να κοιτάξεις προσεκτικά όσα συμβαίνουν στην Αθήνα. Τα τελευταία 200 χρόνια η Ελλάδα ήταν στην πρώτη γραμμή της εξέλιξης της Ευρώπης. 
Στη δεκαετία του 1820, στη διάρκεια του αγώνα για την ανεξαρτησία από την οθωμανική αυτοκρατορία, η Ελλάδα έγινε ένα πρώιμο σύμβολο δραπέτευσης από τη φυλακή της αυτοκρατορίας.
Για τους φιλέλληνες, η παλιγγενεσία της αποτελούσε τον πιο ευγενή αγώνα. «Στο μεγάλο πρωινό του κόσμου», έγραψε ο Σέλεϊ στο ποίημά του «Ελλάς», «το μεγαλείο της Ελευθερίας τινάχθηκε και έλαμψε!» Η νίκη θα σήμαινε τον θρίαμβο της ελευθερίας όχι μόνο επί των Τούρκων αλλά και επί όλων των δυναστών που κρατούσαν υπόδουλους τόσο πολλούς Ευρωπαίους. Γερμανοί, Ιταλοί, Πολωνοί και Αμερικανοί έτρεξαν να πολεμήσουν υπό την γαλανόλευκη σημαία της Ελλάδας για χάρη της δημοκρατίας. Και μέσα σε μια δεκαετία, η χώρα κέρδισε την ελευθερία της.
Στη διάρκεια του 20ου αιώνα ο ριζοσπαστικός νέος συνδυασμός της συνταγματικής δημοκρατίας και του εθνικισμού που ενσάρκωσε η Ελλάδα εξαπλώθηκε στην ήπειρο και κορυφώθηκε στην «ειρήνη που τερμάτισε κάθε ειρήνη» στο τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, όταν τρεις αυτοκρατορίες, η οθωμανική, εκείνη των Αψβούργων και η ρωσική, κατέρρευσαν και αντικαταστάθηκαν από έθνη-κράτη. Μετά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η Ελλάδα άνοιξε και πάλι τον δρόμο για το μέλλον της Ευρώπης. Μόνο που τώρα ήταν η σκοτεινή πλευρά της δημοκρατίας που βγήκε στο προσκήνιο.
Σε έναν κόσμο εθνικών κρατών, εθνοτικές μειονότητες όπως ο μουσουλμανικός πληθυσμός της Ελλάδας και οι ορθόδοξοι χριστιανοί της Μικράς Ασίας ήταν μια συνταγή για διεθνή αστάθεια. Στις αρχές της δεκαετίας του 1920, Έλληνες και Τούρκοι ηγέτες αποφάσισαν να ανταλλάξουν τους μειονοτικούς πληθυσμούς τους, εκτοπίζοντας περί τα δύο εκατομμύρια χριστιανούς και μουσουλμάνους προς χάριν της εθνικής ομοιογένειας. Η ελληνο – τουρκική ανταλλαγή των πληθυσμών ήταν η μεγαλύτερη οργανωμένη μετακίνηση προσφύγων στην ιστορία μέχρι τότε και μοντέλο που οι ναζιστές και άλλοι θα το επικαλούνταν αργότερα για να εκτοπίσουν ανθρώπους στην ανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ινδία.
Είναι ειρωνικό, λοιπόν, που η Ελλάδα ήταν επίσης στην πρωτοπορία της αντίστασης στους ναζιστές. Τον χειμώνα του 1940-41, ήταν η πρώτη χώρα που αντεπιτέθηκε αποτελεσματικά κατά των δυνάμεων του Άξονα, ταπεινώνοντας τον Μουσολίνι στον ελληνο-ιταλικό πόλεμο ενώ η υπόλοιπη Ευρώπη επευφημούσε την Ελλάδα. Και πολλοί χειροκρότησαν πάλι λίγους μήνες αργότερα όταν ένας νεαρός αριστερός αντιστασιακός ονόματι Μανώλης Γλέζος σκαρφάλωσε στην Ακρόπολη ένα βράδυ με έναν φίλο και κατέβασαν τη σημαία με την σβάστικα που οι Γερμανοί είχαν πρόσφατα υψώσει. Σχεδόν 70 χρόνια αργότερα, η ελληνική αστυνομία θα έριχνε δακρυγόνα στον κ. Γλέζο ο οποίος διαδήλωνε κατά του προγράμματος λιτότητας. Αλλά στο τέλος, η Ελλάδα υπέκυψε στη γερμανική κατοχή.
Η κυριαρχία των ναζιστών έφερε μαζί της την πολιτική κατάρρευση, την μεγάλη πείνα, και μετά την απελευθέρωση, την βύθιση της χώρας σε έναν εμφύλιο πόλεμο ανάμεσα στις κομμουνιστικές και τις αντικομμουνιστικές δυνάμεις. Μόλις λίγα χρόνια μετά την ήττα του Χίτλερ, η Ελλάδα βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο της ιστορίας, ως μέτωπο του Ψυχρού Πολέμου. Το 1947, ο πρόεδρος των ΗΠΑ Χάρι Τρούμαν χρησιμοποίησε τον κλιμακούμενο εμφύλιο στην Ελλάδα για να πείσει το Κογκρέσο να στηρίξει το Δόγμα Τρούμαν και την ειρηνική δέσμευση αμερικανικών πόρων για τον αγώνα κατά του Κομμουνισμού και την ανοικοδόμηση της Ευρώπης.
Ανυψωμένη ξαφνικά σε έναν διατλαντικό αγώνα, η Ελλάδα συμβόλιζε τώρα μια πολύ διαφορετική Ευρώπη – μία Ευρώπη που είχε αυτοκαταστραφεί, και που ο μόνος δρόμος εξόδου από την ανέχεια των μέσων της δεκαετίας του 1940 ήταν ως μικρότερος εταίρος της Ουάσινγκτον. Καθώς τα δολάρια άρχισαν να ρέουν, αμερικανοί σύμβουλοι έλεγαν στους έλληνες πολιτικούς τι να κάνουν και αμερικανικές βόμβες ναπάλμ έκαιγαν τα ελληνικά βουνά καθώς οι κομμουνιστές αντάρτες τρέπονταν σε φυγή.
Η πολιτική και οικονομική ένωση της Ευρώπης υποτίθεται ότι θα έβαζε τέλος στις αδυναμίες και την εξάρτηση της διχοτομημένης ηπείρου. Και εδώ η Ελλάδα έγινε σύμβολο μιας νέας φάσης στην ευρωπαϊκή ιστορία. Η πτώση της στρατιωτικής δικτατορίας το 1974 δεν έφερε στη χώρα μόνο την πλήρη ένταξη σε αυτό που θα γινόταν η Ευρωπαϊκή Ένωση. Προανήγγειλε επίσης (μαζί με τη μετάβαση της Ισπανίας και της Πορτογαλίας στη δημοκρατία την ίδια εποχή) το παγκόσμιο κύμα εκδημοκρατισμού της δεκαετίας του 1980 και του 1990, πρώτα στη Νότια Αμερική και τη Νοτιοανατολική Ασία και μετά στην Ανατολική Ευρώπη.
Και έδωσε στην Ευρωπαϊκή Ένωση την όρεξη για διεύρυνση και τη φιλοδοξία να εξελιχθεί από ένα μικρό κλαμπ πλούσιων δυτικοευρωπαϊκών κρατών σε φωνή για ολόκληρη την προσφάτως εκδημοκρατισμένη ήπειρο, η οποία εξαπλώθηκε κατά πολύ στο νότο και την ανατολή. Και τώρα, σήμερα, αφότου έσβησε η ευφορία της δεκαετίας του ’90 και μια νέα ταπεινοφροσύνη χαρακτηρίζει τους Ευρωπαίους, ο κλήρος πέφτει και πάλι στην Ελλάδα ως χώρας η οποία θα προκαλέσει τους μανδαρίνους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα θέσει το ερώτημα: «Ποιό θα είναι το μέλλον της ηπείρου;».
Η Ευρωπαϊκή Ένωση υποτίθεται ότι θα ένωνε μια κατακερματισμένη Ευρώπη, ότι θα ενίσχυε τις δημοκρατικές της δυνατότητες και ότι θα μεταμόρφωνε την ήπειρο σε μια ανταγωνιστική δύναμη στην παγκόσμια σκηνή. Είναι ίσως ταιριαστό που ένα από τα αρχαιότερα και πιο δημοκρατικά έθνη – κράτη της Ευρώπης βρίσκεται στην καινούργια εμπροσθοφυλακή, όσων θέτουν εν αμφιβόλω όλα αυτά τα επιτεύγματα.
Γιατί είμαστε όλοι μικρές δυνάμεις τώρα, και για άλλη μια φορά η Ελλάδα πολεμάει στην πρώτη γραμμή του αγώνα για το μέλλον.
*Μαρκ Μαζάουερ, Βρετανός ιστορικός και συγγραφέας, καθηγητής Ιστορίας στο πανεπιστήμιο Κολούμπια των ΗΠΑ.
Υ.Γ. Το εξαιρετικό αυτό άρθρο μπορούν αν επισκεφτούν οι αναγνώστες στην ακόλουθη διεύθυνση:http://www.nytimes.com/2011/06/30/opinion/30mazower.html?_r=1
Πηγή: http://www.defence-point.gr/news/?p=26287

Επιλογή Μέρκελ ο Λ. Παπαδήμος ;;;


 


Αν και τα διεθνή Μέσα προεξοφλούσαν από την προηγούμενη κιόλας εβδομάδα την επιλογή του...  ως πρωθυπουργού στη νέα κυβέρνηση συνεργασίας στην Ελλάδα, φαίνεται πως οι όροι που έθεσε ο Λουκάς Παπαδήμος έχουν οδηγήσει σε «ναυάγιο».Σύμφωνα με πληροφορίες που δεν επιβεβαιώνονται ούτε από το ΠΑΣΟΚ ούτε από την ΝΔ, οι τρεις προϋποθέσεις που θέτει ο κ. Παπαδήμος δημιουργούν δυστοκία στις διαπραγματεύσεις, με τη Νέα Δημοκρατία να εκφράζει πλέον επιφυλάξεις για το πρόσωπό του.

 Οι πληροφορίες ανέφεραν ότι ο κ. Παπαδήμος θεωρούσε ως προϋπόθεση επιτυχίας του νέου εγχειρήματος να έχει μεσοπρόθεσμο ορίζοντα λειτουργίας και να ζητεί την συμμετοχή περισσότερων στελεχών της ΝΔ στο κυβερνητικό σχήμα.
Συγκεκριμένα, ο ίδιος εκτιμά ότι ο χρόνος που τίθεται ενδεχομένως δεν επαρκεί για να αναπτυχθεί πλήρως ένα πρόγραμμα, το οποίο θα επιτρέψει πέραν της ψήφισης της δανειακής σύμβασης και την εφαρμογή ουσιαστικών πολιτικών που θα οδηγήσουν στην διάσωση της χώρας. Έτσι η ημερομηνία που έχει ακουστεί για τη διεξαγωγή εκλογών- 19 Φεβρουαρίου- πιθανότατα θα αλλάξει.
Σχετικά με τις αρμοδιότητες που ο ίδιος θα έχει, θεωρεί πως τα δύο μεγάλα κόμματα δεν του «λύνουν» επαρκώς τα χέρια για τις αναγκαίες κινήσεις, που ανεξάρτητα από πολιτικό κόστος, μπορούν να οδηγήσουν στα πρωτογενή πλεονάσματα.
Είναι ξεκάθαρο ότι ο κ. Παπαδήμος δεν επιθυμεί να γίνει πρωθυπουργός «μιας χρήσης» που θα καθοδηγείται από τις ηγεσίες ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. 

epikaira

Blogger στην Huffington Post: Η Ελλάδα θα ξαναγίνει μεγάλο έθνος! > «Χωρίς την Ελλάδα δε θα υπήρχε Ευρώπη. Όλα μας τα συστήματα, οι δομές, η γλώσσα έχουν ελληνικό DNA. Οι Έλληνες είναι οι γίγαντες, στους ώμους των οποίων χτίσαμε την Ευρώπη»


Blogger στην Huffington Post: Η Ελλάδα θα ξαναγίνει μεγάλο έθνος! > «Χωρίς την Ελλάδα δε θα υπήρχε Ευρώπη. Όλα μας τα συστήματα, οι δομές, η γλώσσα έχουν ελληνικό DNA. Οι Έλληνες είναι οι γίγαντες, στους ώμους των οποίων χτίσαμε την Ευρώπη»

Ότι δεν κάνουν οι Έλληνες πολιτικοί που έχουν καταφέρει η Ελλάδα να θεωρείται το «μίασμα» της Ευρώπης, το κάνει μια Βρετανίδα blogger που υπογράφει άρθρο στην Huffington Post….«Χωρίς την Ελλάδα δε θα υπήρχε Ευρώπη. Όλα μας τα συστήματα, οι δομές, η γλώσσα έχουν ελληνικό DNA. Οι Έλληνες είναι οι γίγαντες, στους ώμους των οποίων χτίσαμε την Ευρώπη» αναφέρει στην αρχή του άρθρου της η BritChick Paris. «Είναι πολύ δύσκολο για ένα Έλληνα να καταπιεί όλες αυτές τις προσβολές για τη χώρα του. Οι Έλληνες είναι τεμπέληδες, ανοργάνωτοι, είναι το «αποδιοπομπαίο έθνος» της Ευρώπης. Ο πατέρας μου θα στριφογύριζε στον τάφο του για αυτές τις προσβολές», συμπληρώνει.Βέβαια σημειώνει ότι την ευθύνη έχουν τόσο οι ανίκανοι πολιτικοί τους αλλά και οι ίδιοι οι Έλληνες που τους ψήφιζαν τόσα χρόνια.

«Η Ελλάδα διαθέτει μερικά από τα πλέον ιστορικά μνημεία και νησιά που κόβουν την ανάσα. Επισκέφθηκα μερικά από αυτά και τίποτα δε συγκρίνεται με την απλότητα μιας ταβέρνας πλάι στην ακρογιαλιά. Πώς να συνεισφέρουμε; Ας πάμε τα παιδιά μας στην Ακρόπολη, ας περάσουμε το μήνα του μέλιτος στη Σαντορίνη, ας διασκεδάσουμε στη Μύκονο».
«Στην πραγματικότητα όσοι Έλληνες ξέρω καταρρίπτουν με τη ζωή τους όλα τα στερεότυπα: δουλεύουν πιο σκληρά από όσους ξέρω, δημιουργούν επιχειρήσεις, είναι δημιουργικοί.
Ο Στωϊκισμός, ένα από τα φιλοσοφικά τους κινήματα, διαβεβαιώνει τους Έλληνες πως μπορούν να ζουν την κάθε μέρα ακόμα και με λιγότερα χρήματα και με δυσκολίες. Η δημοκρατία, την οποία ευφήυραν είναι αυτό που έχουν περισσότερο ανάγκη τώρα παρά ποτέ.
Η Ελλάδα έχει όλα τα εφόδια για να ξαναγίνει ένα μεγάλο έθνος. Ήταν και θα ξαναείναι.»

topeiraxtiri

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

ΤΑ ΗΡΑΙΑ: ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΗΡΑΣ!!!!!


ΤΑ ΗΡΑΙΑ: ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΗΡΑΣ!!!!!
«αι δε αΥται τιθΕασι και αγώνα ΗραΙα. ο δε αγών εστιν Αμιλλα δρΟμου παρθΕνοις» Παυσανίας-ΗλιακΑ Α
Η Ήρα είναι η μοναδική θεότητα που λατρεύεται στην Ολυμπία και έχει δικό της Ναό, σχεδόν δύο αιώνες πριν την κατασκευή του Ναού του Διός, τον 5ο αι. π.Χ.
Σύμφωνα με το μύθο, πρώτη η Ιπποδάμεια διοργάνωσε τους αγώνες για να δείξει την ευγνωμοσύνη της στην Ήρα για τον γάμο της με τον Πέλοπα. Ο Πέλοπας πηγαίνει στην Πίσα για να αγωνιστεί σε αγώνες αρματοδρομίας και να κερδίσει ως έπαθλο την πριγκίπισσα Ιπποδάμεια. (Η γυναίκα και ως έπαθλο της νίκης). Μέχρι τώρα δεκατρείς μνηστήρες έχουν σκοτωθεί γιατί κατά βάθος ο πατέρας της Οινόμαος δεν θέλει να την παντρέψει. (Ο χρησμός λέει ότι ο γαμπρός του θα τον σκοτώσει).
Με την βοήθεια της Ιπποδάμειας που τον ερωτεύτηκε, κερδίζει τους αγώνες, ο Οινόμαος σκοτώνεται και ο ίδιος καθιερώνει την αρματοδρομία ως επιτάφιο αγώνα (για να καθαρθεί από τον θάνατο του Οινόμαου) και ως προσφορά στους Θεούς. Για τους ίδιους λόγους η Ιπποδάμεια ιδρύει τα Ηραία.
Ιστορικές όμως αναφορές , φέρουν ως διοργανώτριες των αγώνων δεκαέξι ηλικιωμένες γυναίκες οι οποίες διακρίνονταν για το κύρος και την υπόληψή τους. Καθεμιά εκπροσωπούσε μία από τις δεκαέξι Ηλειακές πόλεις που τότε κατοικούνταν. Αυτές οι γυναίκες με τη σοφία τους συμφιλίωσαν τους Πισαίους και τους Ηλείους και ανέλαβαν την ύφανση του πέπλου της Ήρας, τη διοργάνωση των αγώνων και τη διοργάνωση δύο ακόμα χορών. Του χορού της Φυσκόας και του χορού της Ιπποδάμειας..
Υ.Γ. Η Φυσκόα κοιμήθηκε με τον Διόνυσο και γέννησε ένα βασιλιά τον Ναρκαίο, που απέκτησε μεγάλη δύναμη και ίδρυσε το Ιερό της Ναρκαίας Αθηνάς..
Δρόμος γυναικών (Ρώμη, Μουσείο Βατικανού)
Χάλκινο αγαλμάτιο γυναίκας δρομέα. 520-500 π.Χ. (Λονδίνο, Βρετανικό Μουσείο)
Κάθε τέσσερα χρόνια, λοιπόν, αυτές οι δεκαέξι γυναίκες υφαίνουν πέπλο για την Ήρα και οι ίδιες διοργανώνουν τα Ηραία. Τις βοηθούν βέβαια και κάποιες άλλες γυναίκες συνδιοργανώτριες των αγώνων.
Είναι αγώνας δρόμου μεταξύ παρθένων χωρισμένων σε κατηγορίες. Πρώτα τρέχουν οι νεώτερες, έπειτα οι δεύτερες στην ηλικία (οι έφηβες) και τελευταίες οι μεγαλύτερες (νεάνιδες). Οι αγώνες διεξάγονται στο ίδιο στάδιο και οι αγωνιζόμενες τρέχουν μία διαδρομή 5ΟΟ ποδών (160μ.) που αντιστοιχεί στα 5/6 του μήκους του σταδίου.
Οι κοπέλες τρέχουν ως εξής: Φορούν έναν απλό χιτώνα μέχρι το γόνατο, έχουν τα μαλλιά τους λυμένα και γυμνό το δεξιό ώμο μέχρι το στήθος. Γιατί άραγε; Ως απόδειξη της θηλυκότητάς τους αντίστοιχη με την γυμνότητα των ανδρών; Διότι μόνο ο ένας ώμος γυμνός σίγουρα δεν βοηθά στην καλύτερη απόδοση. Πρώτη νικήτρια των αγώνων ήταν η Χλώρις.
Παράλληλα λοιπόν με τους άνδρες, οι γυναίκες κάνουν τους δικούς τους αγώνες τα «ΗΡΑΙΑ». Στον ίδιο χώρο ( Ολυμπία), σε διαφορετικό χρόνο (στα μεσοδιαστήματα των Ολυμπιάδων) με το ίδιο έπαθλο(ένα στεφάνι αγριελιάς). Δεν είναι όμως το ίδιο .Οι Ολυμπιακοί αγώνες είναι κάτι διαφορετικό. Η νίκη στους Ολυμπιακούς αγώνες είναι η μεγαλύτερη, η κορυφαία, μοναδική στιγμή στη ζωή του Έλληνα. «Κάτθανε Διαγόρα ουκ εις τον Όλυμπον αναβήσει».
Είναι η φωνή που ακούγεται μέσα από το πλήθος, που ζητωκραυγάζει τον Ολυμπιονίκη Διαγόρα όταν μέσα στο στάδιο καμαρώνει τις νίκες των τριών γιων του. Δεν ήταν από φθόνο ή ζήλια αυτά τα λόγια. Ήταν από φόβο μήπως η τόση μεγάλη χαρά και δόξα αγγίξει τα όρια της ύβρις, της ασέβειας. Διότι μετά από τόση μεγάλη δόξα, για τους αρχαίους, δεν μένει τίποτε άλλο παρά να ανέβεις στον Όλυμπο να γίνεις Θεός.