Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ


Σας γνωρίζουμε ότι ο Δήμος Ηγουμενίτσας , φορείς της πόλης και η Επιτροπή Αγώνα σε κοινή συνεδρίαση, αποφάσισαν την παραπέρα κλιμάκωση των αγώνων και τον αποκλεισμό του Νέου Λιμένα Ηγουμενίτσας. Το πρόβλημα από την παρουσία των παράνομων μεταναστών στην πόλη μας, ακυρώνει κάθε προσπάθεια που έγινε στο παρελθόν ή που πρόκειται να γίνει στο μέλλον και που αφορά την ανάπτυξη του τόπου μας.
Ο Νομός μας έχει αποκλειστεί και τα προσδοκώμενα οφέλη από τη λειτουργία των μεγάλων έργων , Εγνατία Οδός και Λιμάνι , έχουν καταργηθεί στη πράξη.
Η Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας – Αποκλεισμός Λιμένα θα γίνει την Τρίτη 3 Μαΐου 2011 στις 5 το απόγευμα..
Στόχος της κινητοποίησής μας είναι να μας ακούσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ και να ΛΑΒΕΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ.
Απευθυνόμαστε με την παρούσα επιστολή σε όλους τους Φορείς της Πόλης μας και του Νομού Θεσπρωτίας αλλά και σε όλους τους πολίτες του τόπου μας.
Δεν ζητάμε απλά την συμπαράστασής σας αλλά την ΕΝΕΡΓΗ συμμετοχή σας .
Δεν ζητάμε απλά ένα ψήφισμα Διαμαρτυρίας αλλά την πλήρη ενεργοποίησή σας .
Ζητάμε το κλείσιμο όλων των καταστημάτων κάθε είδους την Τρίτη 3 Μαΐου στις 5 το απόγευμα και την παρουσία όλων στην συγκέντρωση.
Ζητάμε να δώσετε αυτή τη μάχη σήμερα μαζί με όλο τον λαό του τόπου μας, γιατί αύριο θα είναι αργά για όλους μας.
Ζητάμε από τους ίδιους τους πολίτες – ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ – να συναισθανθούν το μέγεθος του προβλήματος και να συμμετάσχουν στην νέα αυτή κινητοποίηση που αφορά την ποιότητα της ζωής όλων μας , το μέλλον του τόπου μας .
Ζητάμε από όλους εκείνους που κατείχαν στο παρελθόν ή που κατέχουν σήμερα θέση στο πολιτικό σύστημα ( τοπικές αρχές, πολιτικά κόμματα), σε όσους μιλήσανε για την ανάπτυξη του τόπου μας, ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ.
Η Επιτροπή αγώνα και όλοι οι κάτοικοι της περιοχής έχουν την απαίτηση, από όλους αυτούς που μας ζήτησαν την ψήφο τους και ιδιαίτερα από τους ΝΥΝ και ΤΕΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ του Νομού Θεσπρωτίας και όσους διετέλεσαν Δήμαρχοι του Δήμου μας , να σταματήσουν να κρύβονται και να βγουν μπροστά να αποδείξουν με έργα και όχι με λόγια την αγάπη τους για την Ηγουμενίτσα και τον Νομό Θεσπρωτίας.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ «Δεν προσκλήθηκα» είναι και ψεύτικες και ανόητες. ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΤΑΤΗ – ΟΤΑΝ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ , για ποια πρόσκληση μιλάτε κύριε βουλευτά;
Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ της ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ είναι ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ του ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ και χρέος είναι να αναδείξει και να παλέψει για τα προβλήματα του τόπου και όχι να λειτουργεί ως ο τοπικός κομματάρχης.
ΚΥΡΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΤΕ – ΒΓΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ -ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ – ΕΛΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΛΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ.
Το πρόβλημα είναι μεγάλο – το πρόβλημα αφορά όλους .
Στον Αγώνα μας δεν έχουν θέση οι σκοπιμότητες , τα κόμματα και τα χρώματα αλλά οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ και ΑΝΘΡΩΠΟΙ είναι οι κάτοικοι της πόλης μας, ΑΝΘΡΩΠΟΙ είναι και οι παράνομοι μετανάστες. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΘΑ αναθεωρήσετε την ΣΥΝΘΗΚΗ 2 του ΔΟΥΒΛΙΝΟΥ ;
Θα χορηγήσετε ταξιδιωτικά έγγραφα ;
Θα εφαρμόσετε τους Νόμους;
ΚΑΝΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ , ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΤΕ , ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ.
Αν νομίζετε ότι η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ και η ΑΠΟΧΗ, σας κατατάσσει στους «ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ» σας διαψεύδει η ίδια εικόνα της κοινωνίας . Σας διαψεύδουν οι μετανάστες που διαβιούν σε απάνθρωπες συνθήκες, που ζουν στο κρύο και στην βροχή που τρώνε από τους κάδους που γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης από όλους ακόμη και εκείνων που φραστικά αγωνίζονται για τα δικαιώματά τους και πρακτικά τους θέλουν «ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ» για να καπηλεύονται την αγωνία και τον πόνο τους. Σας διαψεύδει η εικόνα των πολτών της Ηγουμενίτσας που ζουν στην ανασφάλεια που βλέπουν την ζωή τους να υποβαθμίζεται που βλέπουν την πόλη τους να καταστρέφεται.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ

ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ


ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ένα μπουρδέλο οι παρόντες (φίλαθλοι) που δεν σεβάστηκαν τον εθνικό ύμνο.
Ντροπή σε όλους που είναι υπεύθυνοι για την κατάντια σε όσα είδαμε στον τελικό αλλα και στο παρελθόν.
Η κοπέλα που εργαζόταν ως ασφάλεια και έχασε τα δάχτυλα της από την κροτίδα κανείς δεν την θυμάται .
Ορίστε… Δικό σας είναι . Κάντε το περισσότερο μπουρδέλο μέχρι να θρηνήσουμε θύματα.

Είναι αξιολύπητο οι αστυνομικοί να πηγαίνουν στη δουλειά τους για το μεροκάματο και να δέρνονται για να προστατευόσουν τις περιουσίες και τα Ζώα των επιχειρηματιών-προέδρων των ομάδων .
Πραγματικά αναγουλιάζω όταν βλέπω τις εικόνες κάθε Κυριακή που διαδραματίζονται στους στάβλους σας.

Στην Ευρώπη οι συγκεντρώσεις κάθε Κυριακή μέσα στα γήπεδα με 22 παίχτες και φιλάθλους ονομάζεται αθλητισμός και ποδόσφαιρο. Στην Ελλάδα ;

Η ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ΟΤΙ Ο ΟΣΑΜΑ ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ; Η ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ;

Πατήστε πρώτα εδώ
Η ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ΟΤΙ Ο ΟΣΑΜΑ ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ; Η ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ;
  • ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ (60%, 3 Votes)
  • ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ (20%, 1 Votes)
  • ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ (20%, 1 Votes)


ΧΩΡΙΟ ΣΤΟ ΙΡΑΝ 700 ΕΤΩΝ !


ΧΩΡΙΟ ΣΤΟ ΙΡΑΝ 700 ΕΤΩΝ !

Κάπως έτσι ήταν και η μορφολογία του εδάφους όπου κρυβόταν ο Οσάμα Μπίν Λάντεν














ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ


ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ


Είμαι Έλληνας. Κάθε μέρα το λέω στον μεγάλο μου εαυτό, και νιώθει άσχημα. Σήμερα 1 Μάι 2011 του το ξανά είπα, και ο μεγάλος μου εαυτός …. σαν να με έβρησε ένιωσα! Και τον ρωτάω,
-τι είπες;
-Είσαι Μακάκας μου λέει.
-Τι είπες ρε ζαγάρι; του λέω,
-ναι μου λέει, είσαι Μακάάάκας.
-Γιατί; ρωτάω.
-Τι καλό θημάσε από την Ελλαδά; ¨Ζω στην ξενητιά¨ και προσπαθώ να θημηθώ κάτι καλό…. και δεν τα καταφέρνω.
Ζω στην ξενητιά από το 1982, γεννήθηκα το 1958 δημιούργεισα στα ξένα και 2 φορές που προσπάθησα να επαναπατριαστώ, έχασα ότι δημιούργεισα ¨ο δυς εξαμαρτήν.¨
-Γιατί; Γιατί αγαπούσα την Ελλάδα.
Τώρα όμως που σκεύτωμαι όριμα, στα 50+, λέω και αισθάνωμαι
και εγώ άσχημα σαν τον εαυτό μου, και ο λόγος είναι το όλο κράτος και όλοι εκείνοι που το κηβέρνησαν…. από τις Δημαρχίες μέχρη και το σήνταγμα. Ντροπή και έσχος!
Γιάτι να είμαι Έλληνας;
ΣΤΙΧΟΣ
Έλλαδα σαν και εσένανε
στον κόσμο δεν είναι άλλη.
Έχεις μεγάλη ομορφιά
κι΄απέραστη στα κάλι.
Μα σ΄έχουν ΜΑΝΑ οι Νονοί
οι αμαρτολοί κι κλέφτες,
και θα σε βάζουν ¨φυλακή¨
του μνημονίου οι ψεύτες!
τα τέκνα σου που έσπιρες
μετά Κολοκοτρόνη!
Αχ! Ελλαδίτσα μας γλύκια
σε μπλέξανε οι πατρόνοι!!!!!
Σιδέρης Ιωάννης
Αν σας άρεσε το θέμα προωθήστε το στους φίλους σας για να τους ενημερώσετε

ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ;


ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ;

Κόλπο και με τις εκλογές στα ΣΚΟΠΙΑ
Θέμα με το πώς θα ψηφίσουν οι 490 Σκοπιανοί που ζουν στην Ελλάδα δημιουργήθηκε μετά την άρνηση έξι ελληνικών εφημερίδων να δημοσιεύσουν τις σχετικές ανακοινώσεις, όπου η γειτονική χώρα αναφερόταν ως «Μακεδονία».
Σύμφωνα με τις τελευταίες αλλαγές στην εκλογική νομοθεσία της γείτονος,
για πρώτη φορά φέτος, στις εκλογές της 5ης Ιουνίου, θα λάβει μέρος και η ομογένεια της ΠΓΔΜ,
που θα εκλέξει τρεις βουλευτές – από έναν στην Ευρώπη, στην Αμερική και στην Αυστραλία.
Προκειμένου οι ομογενείς ψηφοφόροι να λάβουν γνώση και να προσέλθουν στις κατά τόπους διπλωματικές αντιπροσωπείες της ΠΓΔΜ
για να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα, πρέπει, σύμφωνα με τον νόμο, να δημοσιευθεί δημόσια πρόσκληση στον Τύπο όλων των χωρών.
Έτσι, το Γραφείο Συνδέσμου της ΠΓΔΜ στην Αθήνα και το προξενείο της ΠΓΔΜ στη Θεσσαλονίκη απέστειλαν τις σχετικές ανακοινώσεις σε έξι ελληνικές εφημερίδες (τρεις της Αθήνας και τρεις της Θεσσαλονίκης), όπου όμως η χώρα αναφέρεται ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας».
Οι ελληνικές εφημερίδες αρνήθηκαν να δημοσιεύσουν τις προσκλήσεις και τώρα, με δεδομένο ότι χωρίς την δημοσίευση απαγορεύεται από τον νόμο η συμμετοχή στις εκλογές,
δημιουργείται πρόβλημα όσον αφορά την εκ μέρους των Σκοπιανών πολιτών που ζουν στην Ελλάδα συμμετοχή τους στις εκλογές.
Ενδιαφέρουσα παράμετρος της υπόθεσης:
-Είναι προφανές ότι τα Σκόπια έδωσαν εντολή σε όλες τους τις πρεσβείες να στείλουν προσκλήσεις με
την επωνυμία «Δημοκρατία της Μακεδονίας».
-Και με δεδομένο ότι τέτοιες προσκλήσεις έχουν σταλεί στις εφημερίδες όλου του κόσμου (οι οποίες δεν έχουν την ίδια ευαισθησία με τις δικές μας),
είναι βέβαιο
ότι αυτή τη στιγμή η «Δημοκρατία της Μακεδονίας» φιγουράρει παντού ανά την υφήλιο, σάν το πρόβλημα να έχει λυθεί!

Νέα στοιχεία για το πότε ανακάλυψε ο άνθρωπος τη φωτιά.


Νέα στοιχεία για το πότε ανακάλυψε ο άνθρωπος τη φωτιά.

 Νέα αρχαιολογική έρευνα χρονολογεί την ανακάλυψη της φωτιάς πολύ αργότερα απ' ό,τι οι επιστήμονες μέχρι σήμερα πίστευαν.  Σε πρόσφατη μελέτη τους, ο Βιλ Ρόμπροεκ, διαπρεπής ολλανδός αρχαιολόγος και η Πάολα Βίγια από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Πανεπιστημίου του Κολοράντο, εξετάζουν τα διαθέσιμα στοιχεία από την Ευρώπη και καταλήγουν πως οι πρώιμοι άνθρωποι μετακινήθηκαν βόρεια χωρίς να είναι εξοικειωμένοι με τον έλεγχο της φωτιάς. Η χρήση της ξεκίνησε να αποτελεί καθημερινή δραστηριότητα πολύ αργότερα, 300.000 με 400.000 χρόνια μετά.
"Λάθος θεωρίες, σε λάθος ευρύματα"
Η κατασκευή λίθινων εργαλείων και ο έλεγχος της φωτιάς είναι αναμφισβήτητα τα δύο σημαντικότερα γεγονότα στην τεχνολογική εξέλιξη των πρωτόγονων ανθρώπων. Για τα μεν πρώτα γνωρίζουμε με βεβαιότητα ότι έγιναν αναπόσταστο κομμάτι της καθημερινότητας περίπου πριν από 2,5 εκατομμύρια χρόνια. Για τη φωτιά οι επιστήμονες ακόμα ερίζουν.
 Η νέα μελέτη του Ρόεμπροκ και της Βίγια, απορρίπτει τις μέχρι σήμερα γνωστές θεωρίες, αλλά και την εγκυρότητα των ευρημάτων τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί για να τις τεκμηριώσουν. Τα ευρήματα αυτά, όπως καμένα κόκκαλα και κάρβουνο, λένε, θα μπορούσαν εύκολα να έχουν δημιουργηθεί από κεραυνούς, εκρήξεις ηφαιστείων ή και φυσικές φωτιές. Οι ενδείξεις της φωτιάς είναι εύκολο να εντοπιστούν, όμως το αν αυτές προήλθαν από φυσική ή ανθρώπινη δραστηριότητα είναι δύσκολο να προσδιοριστεί, δυσκολεύοντας το ερευνητικό έργο.
  Σε περιοχές με ηφαιστειακή δραστηριότητα ή με συχνές καταιγίδες που προκαλούν κεραυνούς, ο άνθρωπος βρισκόταν συχνά αντιμέτωπος με φυσικές φωτιές και πιθανόν να τις εκμεταλλευόταν προς όφελός του σποραδικά.
Πώς επιβίωναν χωρίς φωτιά στο ψύχος;
Ο άνθρωπος μετακινήθηκε και κατοίκησε βορειότερες περιοχές, εκτός Αφρικής, πολύ πριν από τη Μέση Πλειστόκαινο. Ευρήματα στον νότιο Καύκασο, στη σημερινή Γεωργία, αλλά και στη βόρεια Κίνα, δείχνουν πως οι περιοχές αυτές είχαν κατοικηθεί από προϊστορικούς ανθρώπους πάνω από 1,5 εκατομμύρια χρόνια πριν. Αυτό σημαίνει πως μπορούσαν να ζήσουν σε περιοχές με χειμερινές θερμοκρασίες υπό το μηδέν χωρίς τη χρήση της φωτιάς.
 Το πόρισμα των ερευνητών, λοιπόν, δημιουργεί το ερώτημα πώς οι πρώιμοι αυτοί άνθρωποι μπορούσαν να επιβιώνουν σε ψυχρά κλίματα στην Ασία και την Ευρώπη χωρίς φωτιά. Ενας δραστήριος τρόπος ζωής και διατροφή υψηλή σε πρωτεΐνες μπορεί να είχε αυξήσει σημαντικά τον μεταβολισμό τους, με αποτέλεσμα την καλύτερη προσαρμογή τους στο κρύο.
Πώς εξηγείται η έλλειψη ενδείξεων
 Θα ήταν λογικό η χρήση της φωτιάς να ήταν διαδεδομένη στα βορειότερα γεωγραφικά πλάτη κατά την Παλαιολιθική εποχή, όμως η μελέτη καταλήγει πως δεν υπάρχουν ξεκάθαρες ενδείξεις γι' αυτήν πριν από το δεύτερο μισό της Μέσης Πλειστόκαινου. Οι αναπαραστάσεις σε σπηλιές στις αρχές της Πλειστόκαινου εποχής στην Ευρώπη δεν περιέχουν στοιχεία που να υποδεικνύουν χρήση της φωτιάς. Ο μεγάλος αριθμός και η ευκρινής ποιότητά τους είναι σημαντική, και, γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο, η έλλειψη ενδείξεων είναι κάτι που δεν μπορεί να αγνοηθεί.  Η απλούστερη εξήγηση είναι πως ο έλεγχός της δεν ήταν διαδεδομένος πριν από 300.000 με 400.000 χρόνια και δεν αποτελούσε μέρος της καθημερινότητας των πρώτων κατοίκων της Ευρώπης. Πολύ αργότερα, με την εμφάνιση των Νεάντερνταλ, η φωτιά διαδόθηκε και έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της ανθρώπινης τεχνολογίας, καθώς άρχισε  να αξιοποιείται όχι μόνο για τη ζεστασιά, το μαγείρεμα της τροφής και τον φωτισμό, αλλά και για την παραγωγή νέων αντικειμένων.
Πηγή: enet.gr

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Εσένα αλήτη που κατέστρεψες τη χώρα μου, θα σε καταριέμαι μέχρι να πεθάνω.!


Εσένα αλήτη που κατέστρεψες τη χώρα μου, θα σε καταριέμαι μέχρι να πεθάνω.!

Ο Ανδρέας...
Γι' αυτό το πολιτικό έκτρωμα, πίνουν νερό στο όνομά του ακόμη και σήμερα οι αμέτρητες χιλιάδες των πρασινοφρουρών, για τους οποίους ο Πάγκαλος ορθώς ομολογεί ότι τα έφαγε μαζί τους.
Γι΄αυτό το ελεεινό υποκείμενο, οι στρατιές των αλητήριων πρασινοφρουρών αντικατέστησαν τις εικόνες των αγίων από το εικονοστάσι των σπιτιών τους και στη θέση τους τοποθέτησαν την εικόνα του Εβραιοπολωνού ανθέλληνα.
Του Ανδρέα... 
Οι ακάλυπτες αρχικά και μετέπειτα με δανεικά καλυμμένες επιταγές του λαοπλάνου πολιτικάντη Ανδρέα Παπανδρέου  είχαν ημερομηνία λήξεως.
Αυτό το γνώριζαν όλοι οι υγιώς σκεπτόμενοι Έλληνες, πλην εκείνων που ελέω Pasok - εν μια νυκτί - κοιμήθηκαν... σκατατζήδες και ξυπνήσαν ...άρχοντες.!
Δεν πρόκειται βεβαίως περί "Ανδρεϊκής" τυμβωρυχίας, αλλά θα είναι ίσως η πρώτη φορά που θα πω, ας μην τον συγχωρέσει ο Θεός.!
Είθισται ο Θεός να συγχωρεί μόνον εκείνους που ζητάνε ταπεινά συγνώμη, αλλά ο καθ' ου, φρόντισε μέχρι και την τελευταία στιγμή της ζωής του να παραμείνει ένα αμετανόητο και αισχρό ανθρωποειδές.
Ζητώ συγνώμη απ' τον εαυτό μου κι' απ' όλους εσάς, αλλά δυστυχώς, δεν μπορώ να ξεχάσω.
Πιστέψτε με δε, πως δεν μπορώ να κάνω και διαφορετικά.
Θυμάμαι τις αλήστου μνήμης μέρες του "ένδοξου" πλην αισχρού ..."Ανδρεϊσμού" και ντρέπομαι για τη χώρα μου που επέτρεψε να ασελγήσει πάνω της αυτό το πολιτικό έκτρωμα της σύγχρονης ιστορίας συνεπικουρούμενο και από τον πάλαι ποτέ ακριβοπληρωμένο ..."αυριανισμό"  που έφθασε σε σημείο να φωτομοντάρει τον Μητσοτάκηως συνεργάτη των Γερμανοφονιάδων, κι' αυτό βεβαίως τη βοηθεία του "Θείου"...βρέφους του Pasok αισχροτάτου  Λαλιώτη, ο οποίος - τώρα πλέον - πατάει πάνω στα αγνώστου μεν προελεύσεως αλλά ελληνικά δισεκατομμύρια του φτωχού κοσμάκη, χωρίς ωστόσο να καταφέρει μέχρι και σήμερα να πάρει εκείνο το κωλοπτυχίο της οδοντιατρικής και να βγάλει έστω και μια δεκάρα τσακιστή με τον ιδρώτα του προσώπου του.
Η αισχρή εποχή του "Ανδρεϊσμού" με σήμα κατατεθέν το ζιβάγκο, την απλησιά και το μούσι, δυστυχώς δεν θα περάσει τόσο εύκολα όσο νομίζαμε αρχικά.
Κι' αυτό γιατί, όταν οι... πάσης φύσεως μουσάτοι πρασινοφρουροί αλήτες των απανταχού της χώρας πρασίνων κλαδικών, μπούκαραν από πόρτες και από παράθυρα στο ταλαίπωρο Δημόσιο κι έγιναν εν μια νυκτί, οι κηπουροί γιατροί του μετέπειτα ΕΣΥ του μακαρίτη Γεννηματά, οι τελειόφοιτοι Γ΄ Δημοτικού, προϊστάμενοι τμημάτων, οι ξυλοσχίστες πρόξενοι στις ανά τον κόσμο Διπλωματικές μας εκπροσωπήσεις απέκτησε καθολική ισχύ το λεγόμενο ..."Λαϊκό κεκτημένο".
"Δεν υπάρχουν θεσμοί, παρά μόνον ο Λαός", διακήρυσσε εκστασιασμένος απ' την Λατρεία του ...πλήθους - όχλου από κάποιο μπαλκόνι της Κοζάνης - θυμάμαι - ο μακράν ημών πλέον μακαρίτης, αλυσοδένοντας για πάντα την χώρα με τα δεσμά του Λαϊκισμού...
Έτσι φθάσαμε λίγο αργότερα επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη στα πρωτοφανή ...ξεβρακώματα των άτυχων ..."ΣΕΠιτων" των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας από τους πράσινους στρατευμένους και τερατογενείς Σταμουλοκολλάδες, στα κατεβάσματα των διακοπτών της ΔΕΗ των Μπακούληδων, στα τερατώδη και υπέρ Μαυράκηδων"δωράκια" ποσού των  500.000.000 δραχμών και σήμερα...
Σήμερα πωλείται η Πατρίς σε τιμή ευκαιρίας γιατί το άρμα του Ανδρεϊσμού το σέρνει ένα πουλημένο αμερικανικό τομάρι της ιδίας δυναστείας.!
Ο Γιώργος...
Όσοι λοιπόν τότε έδρεπαν καρπούς "αγλαών" ημερών και ειρωνεύονταν τα ... "κοροΐδα της απ' έξω" μεριάς, ας...φάνε τώρα στη μάπα, έναν Ανδρέα και υιό και αργότερα ... βλέπουμε!
Βεβαίως, κοντά σε σας αληταράδες, θα καούμε κι' εμείς, αλλά θα έχουμε ήσυχη την συνείδησή μας επειδή δεν κάναμε μακροβούτι στη λίμνη με το χρυσάφι. Εσείς αφαιρέσατε το περιεχόμενο της λίμνης και τώρα ο Ελληνικός λαός κοιτάζει με απορία τον ξερό πυθμένα της.
Πέστε μας και μαλάκες για να τελειώνουμε.!
Ζητώ ξανά συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω.
Δεν μπορώ να ξεχάσω τον ..."Ανδρεϊσμό" που έχοντας δέσει χειροπόδαρα την δικαιοσύνη, λεηλατούσε ωσεί ιέραξ την δημόσια περιουσία και την μετέτρεπε σε προσωπικό τσιφλίκι τόσον του ιδίου και της κλίκας του, όσο και της μετέπειτα ηθικοτάτης συμβίας του Μιμής, η οποία κατά δήλωσή της παραμένει - από τότε - "κλειστή" ως ..."γυναίκα".
Δεν μπορώ να ξεχάσω τον εκλιπόντα εκλογομάγειρα Κουτσόγιωργα που για τα ...μικροέξοδα των παιδιών του άρπαξε 2.000.000 δολάρια από το υστέρημα του Ελληνικού λαού και τα μετέφερε σε Ελβετική τράπεζα και σε γενόμενη επερώτηση εντός του κοινοβουλίου από μέλος της αντιπολιτεύσεως απάντησε πως "εσείς δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε".
Βεβαίως, ο "περήφανος Έλληνας" ...αντάμειψε δεόντως και ...πλουσιοπάροχα τον υιόν Κουτσόγιωργα για την ...Εθνική προσφορά του πατρός του, και του έδωσε μια θέση στο ...κοινοβούλιο.!
Ω αφελή Έλληνα.!
Πίστεψες στ' αλήθεια ότι αυτός ο "πολιτικός" θα μπορούσε ποτέ να κάνει καλό στην Ελλάδα, την οποία ουδέποτε θεώρησε πατρίδα του;
Θεωρείς πως ήταν τυχαία η τοποθέτηση του κανακάρη του και νυν πρωθυπουργού - ανδρείκελου στο υπουργείο Παιδείας; Απλά του έδινε μια ευκαιρία μπας και μάθει Ελληνικά.!
Πίστεψες ότι ενδιαφέρθηκε πραγματικά για την Ελλάδα, όταν σε διάστημα δύο μηνών την οδήγησε σε τρεις απανωτές εκλογικές αναμετρήσεις με κόστος δισεκατομμυρίων, μόνο και μόνο για να αποτρέψει την εκλογή Μητσοτάκη;
Δεν κατάλαβες γιατί το εκλομαγειρείο έβαλε στο φουλ τις ...ατμομηχανές του; Απλά γιατί ο ..."Ανδρέας" το είχε χωνέψει ότι ο Μητσοτάκης με αφορμή το σκάνδαλο Κοσκωτά, θα τον έβαζε σίγουρα φυλακή.
Τότε ακριβώς έφθασε και το πράσινο μαντάτο - τελεσίγραφο στον Μητσοτάκη, ότι αν γίνει κάτι τέτοιο το Pasok θα αιματοκυλήσει τη χώρα, γι' αυτό και ο άρπαξ των δισεκατομμυρίων του Κοσκωτά - δηλαδή του Ελληνικού λαού - απηλλάγη οριακά με διαφορά μιας ψήφου.
Και για τους μη κατέχοντες την νομικήν επιστήμην, θα πρέπει να πούμε πως μεταξύ απαλλαγής και αθώωσης υπάρχει μεγάλη διαφορά. Δεν είναι της παρούσης να αναφερθούμε σ' αυτή τη λεπτομέρεια, που δυστυχώς ελάχιστοι, και μόνο οι νομικοί γνωρίζουν.
Αυτή η οριακή "απαλλαγή" λόγω ...αμφιβολιών έκανε τα πράσινα και αλητήρια παπαγαλάκια να μιλάνε για ..."βρώμικο '89".
Οποία καταισχύνη.!
Συγνώμη και πάλι, μα δεν μπορώ να ξεχάσω.
Δεν μπορώ να ξεχάσω το ..."Τσοβόλα δώστα όλα" που δυστυχώς ήταν μια σοβαρή εντολή προς τον τότε υπουργό οικονομικών και όχι απλά ένα ...σχήμα λόγου, όπως θέλησε να το παρουσιάσει αργότερα.
Δεν μπορώ να ξεχάσω τα λόγια που μου μετέφερε Αξιωματικός της Αστυνομίας όταν ο Κοσκωτάς εν εξάλλω καταστάσει είπε για τα πράσινα της εποχής δίποδα τρωκτικά: "ως πότε θα τους πληρώνω τους καργιόληδες;"
Δεν μπορώ να ξεχάσω τον ..."πρωθυπουργικό φίλο" Γιώργο Λούβαρη ο οποίος υπό το βάρος των ασήκωτων ..."Pampers" με τα ..."τούβλα" δεν προσήλθε να καταθέσει στο ειδικό δικαστήριο, επικαλούμενος λόγους υγείας (σκλήρυνση κατά πλάκας), ενώ αργότερα έπαιζε μπάλα στου Καραϊσκάκη ως αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, πλάι στον Ντέταρι, το μεγάλο και ακριβοπληρωμένο από τον Κοσκωτά συμβόλαιο ύψους ενός δισ. δραχμ. για την εποχή.
Δεν μπορώ να ξεχάσω το μπουκάλι ..."Johny Walker" με το οποίο κοιμόταν και ξυπνούσε ο ..."Ανδρέας".
Δεν μπορώ να ξεχάσω ότι σε μια σύνοδο των "6" που πραγματοποιούνταν στην Αθήνα, αυτός... ξέχασε να πάει, γιατί τον πήρε ο ύπνος αγκαλιά με τη γκόμενα σε κάποια έπαυλη του Παλιού Ψυχικού και όταν ο σύζυγος της "Κυρίας" τους έκανε ...τσακωτούς, ο "απλοχέρης" Ανδρέας τον έκανε κάπου ...Διοικητή, με αμοιβές μεγιστάνα.
Δεν μπορώ να ξεχάσω...
Συγχωρέστε με, αλλά δεν μπορώ.    

Π.Ν.                                                                                                                        ΠΗΓΗ:gianniotis.blogspot.com

Η Πρωτομαγιά των λουλουδιών και το πρωτομαγιάτικο στεφάνι


Η Πρωτομαγιά των λουλουδιών και το πρωτομαγιάτικο στεφάνι

Γνωστός στους διάφορους πολιτισμούς με διαφορετικά ονόματα, ο Μάιος ονομάστηκε έτσι από τη ρωμαϊκή θεότητα Maja (Μάγια) της οποίας το όνομα προήλθε με τη σειρά του από την ελληνική λέξη Μαία, τροφός και μητέρα. Η Μάγια ταυτίστηκε και με την Ατλαντίδα νύμφη Μαία, μητέρα του Ερμή στον οποίο και αφιερώθηκε ο μήνας. Σύμφωνα με τον τρόπο διαίρεσης του χρόνου των αρχαίων Ελλήνων, ο Μάιος αντιστοιχούσε σε μέρος του Μουνιχιώνα και του Θαργηλιώνα που σημαίνει το μήνα που ο ήλιος καίει, θερμαίνει τη γη. Ήδη από τους Ρωμαίους, η αρχή του μήνα σηματοδοτούνταν από τον εορτασμό της Αγαθής Θεάς ενώ σε όλη τη διάρκειά του τελούνταν γιορτές συνδεδεμένες με την ευφορία των αγρών.
Η φυσιογνωμία του Μαΐου στη λαϊκή αντίληψη είναι δίσημη: συνυπάρχει σ αυτήν το καλό και το κακό, η αναγέννηση και ο θάνατος. Όλες αυτές οι ιδιότητες συγκλίνουν και συγκεντρώνονται στην πρώτη του μέρα, την Πρωτομαγιά. Ο εθιμικός εορτασμός της ως της τελικής νίκης του καλοκαιριού κατά του χειμώνα και της κατίσχυσης της ζωής επί του θανάτου έχει μακρότατη παράδοση με ρίζες που ανάγονται σε προχριστιανικές αγροτικές λατρευτικές τελετές που αποσκοπούσαν στη γονιμότητα των αγρών και, κατ επέκταση, και των ζώων και των ανθρώπων.
Οι αρχαίοι Έλληνες, ως φλογεροί φυσιολάτρες, γιόρταζαν το άνοιγμα των λουλουδιών και το φτάσιμο της άνοιξης. Aπό τα αρχαιότερα χρόνια του πολιτισμού τους, που έφθασε στην Eλλάδα από τη Θράκη το ρόδο, μαζί με τις Oρφικές διδασκαλίες, το άνθος αυτό έγινε σύμβολο και υμνήθηκε ως η νύμφη των ανθέων. Ο Aνακρέων ύμνησε έτσι το άνθος αυτό του Mαγιού:
 «Pόδον, άνθος των ερώτων
αναμίξωμεν τω Bάκχω
ρόδον, ω+ ωραίον άνθος
ενθέντες τοις κροτάφοις
ευθυμήσωμεν εν τούτοις».
 Η γιορτή, όμως, της άνοιξης, η αρχαία Πρωτομαγιά, πήρε σιγά-σιγά κι επίσημη μορφή. Από τις παλαιότερες γιορτές, δημιουργήθηκαν τα Ανθεστήρια, η γιορτή των λουλουδιών. Αυτή ήταν η πρώτη επίσημη γιορτή ανθέων των Ελλήνων. Ιδρύθηκε πρώτα στην Αθήνα, όπου με μεγαλοπρέπεια βάδιζαν προς τα ιερά πομπές με κανηφόρες, που έφερναν άνθη. Έπειτα τα Ανθεστήρια διαδόθηκαν και σ άλλες πόλεις της Ελλάδος και πήραν πανελλήνια μορφή.
 Στα Ανθεστήρια της Ελλάδας «ανασταινόταν» ο… σκοτωμένος Ευάνθης θεός, επίθετο του Διόνυσου, που από το χυμένο αίμα του φύτρωσε, σύμφωνα με το μύθο, η άμπελος. Δρώμενο της Πρωτομαγιάς στην Ελλάδα κατά τα νεότερα χρόνια ήταν η ανάσταση του Μαγιόπουλου. Ένας έφηβος εμιμείτο στα ξέφωτα του δάσους τον πεθαμένο, τάχατες, Διόνυσο. Κοπέλες τον στόλιζαν με άνθη και του τραγουδούσαν τον «κομμό, το θρήνο και τον οδυρμό, μέχρι που να «αναστηθεί» και μαζί με αυτόν όλη η φύση.
Όταν η ειδωλολατρία προσωποποίησε τις ιδιότητες της Φύσης και τις προσκύνησε σαν συγκεκριμένους θεούς, τότε τις αρχικές εκείνες γιορτές της Άνοιξης μοιράστηκαν μεταξύ τους η Ίσιδα, ο Διόνυσος, η Δήμητρα, ο Απόλλωνας, η Χλωρίδα (Flora) και αν κάποιος άλλος θεός θεωρήθηκε επόπτης της φυσικής παραγωγής ή αίτιος της βλάστησης των φυτών.
 Και λοιπόν αντί για την αρχική και ενστικτώδη εκείνη χαρά των ανθρώπων από τη θέα της ζωής που ξαναγεννιέται στη φύση, γιόρταζαν οι δικοί μας πρόγονοι , από υποχρέωση πια, γιορτές, σαν τα Ανθεσφόρια περίπου, τα Ηροσάνθεια, τα Χλόεια, τα Θαλήσια και τέλος τα περίφημα Διονύσια για των οποίων την εξύμνηση συναγωνίζονται οι μεγαλύτεροι λυρικοί ποιητές της Ελλάδας που για την ανοιξιάτικη λαμπρότητά τους ψάλλει ο ουράνιος Πίνδαρος ότι:
 Φοίνικος έρνος οπότ΄οιχθέντος Ωράν θαλάμου.
Εύοδμον επαιωσιν έαρ, φυτά νεκτάρεα.
Τότε βάλλεται , τότ΄επ΄αμβρόταν χέρσον εραταί
ίων φόβαι ρόδα τε κόμαισι μίγνυται,
αχεί τ΄ομφαί μελέων συν αυλοίς,
αχεί τε Σεμέλαν ελικάμπυκα χοροί.
 (Το βλαστάρι του φοίνικα, των Ωρών σαν ανοίξει ο θάλαμος
και τα μυρωδάτα φυτά μυριστούν την εύοσμη άνοιξη,
τότε πετιέται, τότε στη γη των αθανάτων σωρός
χαριτωμένοι μενεξέδες και τριαντάφυλλα
με τα μαλλιά ανακατεύεται                                                                                                                            και ηχεί γλυκιά φωνή με λυρικούς αυλούςκαι σέρνουνε                                                           χορούς για την ανθοστεφάνωτη Σεμέλη).
Αργότερα, με το πέρασμα των αιώνων, η αρχική έννοια της Πρωτομαγιάς χάθηκε και τα έθιμα επιβίωσαν απλώς ως λαϊκές γιορτές στις οποίες συμπεριλαμβάνονται περιφορά δέντρων, πράσινων κλαδιών ή στεφάνων με λουλούδια, ανακήρυξη του βασιλιά ή της βασίλισσας του Μάη, χορός γύρω από ένα δέντρο ή ένα στολισμένο κοντάρι-γαϊτανάκι. Πρόκειται για μια από τις ελάχιστες γιορτές χωρίς θρησκευτικό περιεχόμενο που έχουν διατηρηθεί ως τις μέρες μας με εκδηλώσεις που απαντώνται στον λαϊκό πολιτισμό πολλών ευρωπαϊκών λαών.


Το στεφάνι
 Το πρωτομαγιάτικο στεφάνι είναι, σχεδόν, το μοναδικό έθιμο που εξακολουθεί να μας συνδέει με την παραδοσιακή Πρωτομαγιά, μια γιορτή της άνοιξης και της φύσης με πανάρχαιες ρίζες, πλούσια σε εκδηλώσεις σε παλαιότερες εποχές. Στις μέρες μας η Πρωτομαγιά με το μάζεμα των λουλουδιών για το πρωτομαγιάτικο στεφάνι, ενισχύει τις σχέσεις του ανθρώπου με τη φύση, από την οποία οι περισσότεροι έχουμε απομακρυνθεί, ζώντας στις πόλεις.
 Σύμφωνα με τη διευθύντρια του Κέντρου Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών, Αικατερίνη Καμηλάκη, το στεφάνι κατασκευαζόταν με βέργα από ευλύγιστο και ανθεκτικό ξύλο κλήματος ή άλλο και στολιζόταν με λουλούδια και κλαδάκια καρποφόρων δέντρων, όπως η αμυγδαλιά, η συκιά και η ροδιά. Ακόμα, το διακοσμούσαν με στάχυα από σιτάρι και κριθάρι, με κρεμμύδι αλλά και σκόρδο για το μάτι. Η χρησιμοποίηση πρασινάδας και όχι τόσο λουλουδιών με σκοπό τη μετάδοση της γονιμότητάς τους ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των μαγιάτικων συνηθειών. Στον αγροτικό χώρο, μάλιστα, δε θεωρείτο απαραίτητο το πλέξιμο στεφανιών. Αρκούσε η τοποθέτηση πάνω από την πόρτα του σπιτιού μιας δέσμης από χλωρά κλαδιά ελιάς, συκιάς, νερατζιάς, πορτοκαλιάς και άλλα μαζί με λουλούδια. Απαραίτητη ήταν, επίσης, η ύπαρξη μεταξύ τους φυτών αποτρεπτικών… του κακού, όπως είναι η τσουκνίδα, το σκόρδο και άλλα.
 Σύμφωνα με κείμενο του καθηγητή Κλασικής Αρχαιολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Μιχάλη Τιβέριου, το μαγιάτικο κλαδί ή το άνθινο στεφάνι, έχει κατά πάσα πιθανότητα τις ρίζες του στην αρχαιότητα: «Είναι γνωστό ότι στην αρχαία Ελλάδα τέτοια κλαδιά ή στεφάνια τα χρησιμοποιούσαν πολύ συχνά. Δεν είναι υπερβολικό να πούμε ότι δεν έλειπαν από καμία σημαντική εκδήλωση του δημόσιου, ιδιωτικού και θρησκευτικού βίου. Επιπλέον, είναι αξιοπρόσεκτο ότι μια σημαντική γιορτή ενός μήνα των αρχαίων, του Θαργηλίωνος, που αντιστοιχούσε, περίπου, με το δικό μας Μάιο, περιλάμβανε στα δρώμενά της την κατασκευή ενός κλαδιού ανάλογου με το μαγιάτικο. Το κλαδί αυτό δεν το έφτιαχναν με άνθη, αλλά με κλαδιά οπωροφόρων δέντρων, στα οποία αναρτούσαν κρεμμύδι και σκόρδο».Στις μέρες μας που έχουμε καθιερώσει στεφάνια από λουλούδια του αγρού ή των κήπων, τα οποία τοποθετούμε για μερικές μέρες στην κύρια είσοδο των σπιτιών μας. Δύσκολα μπορεί, πια, να ανιχνευτεί συμβολισμός στο σύγχρονο πρωτομαγιάτικο στεφάνι, κατά το Μιχάλη Τιβέριο, αφού για τους περισσότερους δεν αποτελεί, ίσως, τίποτα περισσότερο από μια όμορφη και μυρωδάτη σύνθεση λουλουδιών, χωρίς να παραπέμπει σε συσχετισμούς σύμφωνα με τους οποίους «χαρίζει» στους ενοίκους ενός σπιτιού υγεία, καλή τύχη, ειρήνη, ευτυχία και ευφορία. Σίγουρα, όμως, η κατασκευή του χαρίζει ευφορία σε μεγάλους και μικρούς, που ξεφεύγοντας από τις πόλεις αναζητούν τη χαρά της άνοιξης στην ολάνθιστη φύση.                                                                                                                     ΠΗΓΗ:visaltis.blogspot.com