Σάββατο, 28 Μαΐου 2016

Μήπως πάσχετε από κακή κυκλοφορία; Να πώς να λύσετε το πρόβλημα σε μόνο 20 λεπτά!

http://healthylifestylebase1.healthylifestyle1.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/05/poor_circulation-770x430.png
Posted: 27 May 2016 01:45 PM PDT


Τα προβλήματα στο κυκλοφορικό σύστημα προκαλούνται από περιορισμένη ροή αίματος προς την καρδιά, τα χέρια, τα πόδια και το υπόλοιπο σώμα.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την απόφραξη των αιμοφόρων αγγείων από την πλάκα, μια λιπαρή ουσία που συσσωρεύεται και σκληραίνει, συμπιέζοντας τα τοιχώματα των φλεβών και αρτηριών. Με αυτό τον τρόπο διακόπτετε η κανονική ροή του αίματος μέσω των αγγείων, με αποτέλεσμα την κακή κυκλοφορία.

Η κακή κυκλοφορία μπορεί να οδηγήσει σε διάφορες καταστάσεις, όπως:

Υψηλή πίεση του αίματος
κιρσοί
υπέρταση
καρδιακή ασθένεια
κτύπημα
νεφρική βλάβη
περιφερική αρτηριακή νόσο
αρτηριοσκλήρωση
ανευρύσματα
νόσο του Raynaud
φλεβίτιδα

Βοήθεια για την κακή κυκλοφορία

Μπορείτε να θεραπεύσετε τα προβλήματα στο κυκλοφορικό σύστημα με συμβατικά φάρμακα, αλλαγές στον τρόπο ζωής και φυσικές θεραπείες. Ο κύριος στόχος είναι να αποφευχθούν οι επιπλοκές του κυκλοφορικού, το εύκολο πρήξιμο, ο πόνος και να επιταχυνθεί η επούλωση.
Παρομοίως, υπάρχουν πολλά υπέροχα βότανα που έχουν αποδειχθεί ότι έχουν μεγάλες δυνατότητες στην ενίσχυση της κυκλοφορίας. Τα τέσσερα κύρια βότανα είναι:

Σκόρδο
Κόκκινο πιπέρι
Τζίντζερ
Γκίγκο (ginko Biloba)

Όσον αφορά τις διατροφικές αλλαγές, θα πρέπει να ενσωματώσετε περισσότερες φυτικές ίνες στη διατροφή σας, να καταναλώνετε περισσότερα φρούτα και λαχανικά και να πίνετε άφθονο φρέσκο ​​νερό (5-6 ποτήρια την ημέρα). Επίσης, προσπαθήστε να ελαχιστοποιήσετε την κατανάλωση καφέ, τσαγιού και αλκοόλ.
Συμβουλές

Δοκιμάστε να κάνετε κάποια ήπια άσκηση σε καθημερινή βάση. Μπορείτε να περπατήσετε, να κολυμπήσετε, σπίτι-εργασία, κ.λπ.
Εστιάστε σε μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή. Μειώστε τα περιττά λίπη για να βοηθήσετε στη ρύθμιση της χοληστερόλης σας.
Καταναλώστε λιπαρά ψαριών ωμέγα-3 , είτε σε μορφή συμπληρωμάτων ή λαδερή κατανάλωση ψαριών.

Κόψτε το κάπνισμα.

Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μπουκάλι ζεστό νερό όταν αισθάνεστε κρύο, ειδικά για τα πόδια σας.
Βάλτε περισσότερες κάλτσες για να ζεσταθείτε. Δεν θα πρέπει να είναι πάρα πολύ σφιχτές.
Δοκιμάστε να κάνετε κάποιες τεχνικές χαλάρωσης, όπως διαλογισμό ή ακούγοντας μουσική. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να άρετε τις διαθέσεις σας και να ελαχιστοποιήσετε τα επίπεδα του στρες.
Μην κάθεστε για πάρα πολύ καιρό σε μία θέση. Δώστε στον εαυτό σας τουλάχιστον ένα λεπτό για να περπατήσετε και να τεντώσετε λίγο τα πόδια σας.

Οι παρακάτω ασκήσεις είναι επίσης αποτελεσματικές στη βελτίωση της κυκλοφορίας του:
Push-ups
Κάνετε τουλάχιστον 10 push-ups το πρωί μετά την έξοδο από το ντους. Αυτό θα βελτιώσει τις κινήσεις των χεριών σας.

Τεντωθείτε

Τεντώστε όλα τα άκρα σας πριν σηκωθείτε από το κρεββάτι. Αυτό θα προωθήσει την κυκλοφορία σας.

Ασκήσεις λαιμού

Κάντε αργές κινήσεις με το κεφάλι σας. Γυρίστε το κεφάλι σας προς τον αριστερό ώμο και παραμείνετε έτσι για λίγα δευτερόλεπτα πριν κάνετε το αντίθετο. Στη συνέχεια, μετακινήστε το κεφάλι σας αργά πάνω και κάτω. Επαναλάβετε αυτό 10 φορές.
Πεζοπορίες

Πηγαίνετε για περιπάτους, τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα. Θα βελτιώσει την κυκλοφορία στα πόδια σας.

Ασκήσεις χεριών

Τεντώνετε πλήρως τα χέρια και τα δάχτυλά σας, κατόπιν κάντε τα γροθιά και σφίξτε δυνατά. Επαναλάβετε αυτό 10 φορές για να ανακουφιστείτε από τις κράμπες στα χέρια σας.

Χορός

Ο χορός ή χοροθεραπεία θα ανακουφίσει το άγχος και θα ενισχύσει την κυκλοφορία σας σημαντικά, δεδομένου ότι η άσκηση έχει επίδραση σε ολόκληρο το σώμα σας.


healthylifestylebase

revealedtheninthwave
Δημοσίευση σχολίου