Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΣΤΟΝ ΑΛΙΜΟ

ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΣΤΟΝ ΑΛΙΜΟ

Εχθές ήταν μια μέρα που θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια.
Έθιμο που το είχε ο παππούς μου, το κράτησε ο πατέρας μου και το συνεχίζω εγώ.
Την 1η Ιουλίου, ΕΟΡΤΉ ΤΩΝ Αγίων Αναργύρων , εορτάζει το εκκλησάκι του Αγίου Κοσμά στον Άλιμο.
Θυμάμαι, πιτσιρίκος ακόμη, φεύγαμε με την βάρκα από τον Ν.Ο.Κ. και λάμνοντας τα κουπιά πότε ο παππούς και πότε ο πατέρας μου, πηγαίναμε στον Άγιο Κοσμά να προσκυνήσουμε την χάρη του.
Μετά στρώναμε κάτι κουρελούδες και τρώγαμε τους κεφτέδες που είχε τηγανίσει η μάνα μου με την γιαγιά. Ο πατέρας με τον παππού έπιναν το ουζάκι τους κι’ εγώ (ο γρουσούζης της παρέας) είχα κατεβασμένο το κεφάλι διότι δεν με είχαν αφήσει να τραβήξω κι’ εγώ κουπί...
Ωραία χρόνια. Φτωχά αλλά ωραία

Εύχομαι να αξιωθώ και του χρόνου να προσκυνήσω την χάρη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: