Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Η ΔΎΝΑΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑΣ

Η ΔΎΝΑΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑΣ

Όλοι, λίγο, πολύ έχουμε νοιώσει αυτό το ευχάριστο συναίσθημα της δημιουργίας. 
σε ανεβάζει σε κάνει να νιώθεις σαν μικρός Θεός. Στο παρελθόν το είχα νιώσει πολλές φορές. Με την πάροδο των χρόνων ξεχάστηκε, ξεθώριασε και έγινε μια γλυκιά ανάμνηση στα βάθη της καρδιάς μου. 
Πριν από λίγο καιρό μια ομάδα ηλικιωμένων ανθρώπων με άσπρα μαλλιά που η καρδιά τους όμως έχει μείνει στην ηλικία των δέκα οκτώ ετών, μου ζήτησαν να τους μυήσω στα μυστικά των Η/Υ 
Η έκπληξη μου ήταν τόσο φανερή που ακόμη και οι ίδιοι έβαλαν τα γέλια. 
<Μα θα τα καταφέρετε; Ο υπολογιστής έχει μια παράξενη ορολογία>. 
<Αυτό είναι δικό μας πρόβλημα. Στο κάτω, κάτω της γραφής, δοκίμασε μας>. 
Έτσι άρχισαν τα μαθήματα
Μέσα σε δέκα ημέρες, έχουν μάθει τα βασικά των windows και τους έχω κάνει το πρώτο μάθημα στο Word. 
Μέχρι τώρα όχι μόνον δεν είχαν ιδέα από υπολογιστές, μα ούτε καν είχαν αγγίξει ποτέ το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο. Ανυπομονούν να μάθουν να χειρίζονται το internet... 
Είναι πολύ συγκινητικό να βλέπεις αυτά τα τρεμάμενα ζαρωμένα χεράκια να πατούν τα πλήκτρα του πληκτρολόγιου και να γράφουν για πρώτη φορά στην ζωή τους, το όνομα τους ηλεκτρονικά. 
Είμαι πολύ υπερήφανος γι' αυτούς τους ανθρώπους, μα και για τον εαυτό μου... 
Είναι πλέον για μένα στόχος ζωής να τα καταφέρουν... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: