Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Ο "Ινδιάνος" συμπέθερος του Παπανδρέου: Η κόρη μου δεν μασάει. Στηρίζεται στις δικές της δυνάμεις

Ο "Ινδιάνος" συμπέθερος του Παπανδρέου: Η κόρη μου δεν μασάει. Στηρίζεται στις δικές της δυνάμεις

Αυτός είναι ο "Ινδιάνος" συμπέθερος του Γιώργου Παπανδρέου. Τι λέει για τους αρραβώνες των παιδιών τους και ποια η γνώμη του για τον πρώην πρωθυπουργό
Με την Πωλίνα και τον γιο του Γιώργου Παπανδρέου να αρραβωνιάζονται, ο Θανάσης Πατραμάνης βρέθηκε στο επίκεντρο. Είναι πλέον άλλωστε συμπέθερος του πρώην πρωθυπουργού.
Γνωστός μέχρι πρότινος μόνο στις λαϊκές αγορές του Ηρακλείου Κρήτης με το παρατσούκλι "Ινδιάνος" λόγω της μακριάς κόμης και της μποέμ στάσης ζωής.
"Η κόρη μου είναι "Ινδιάνα", δεν μασάει. Πρόκειται για ένα κορίτσι που στηρίζεται στις δικές του δυνάμεις από τη μέρα που γεννήθηκε.
Σπουδές, αθλητισμός, δουλειά, όλα μόνη της τα έχει καταφέρει, αν και η Πωλίνα είχε σωστές βάσεις από τους ανθρώπους που τη μεγάλωσαν.
Για έναν τόσο ανεξάρτητο χαρακτήρα, το ότι θα παντρευτεί έναν Παπανδρέου, προς Θεού, δεν είναι θέμα εξασφάλισης. Όποιος τη γνωρίζει καταλαβαίνει αμέσως τι άνθρωπος είναι η κόρη μου", σημειώνει.
Δήλωσε χαρούμενος που παντρεύεται το παιδί του, παραδέχθηκε ωστόσο ότι για τον ίδιο είναι κάτι διαφορετικό το να παντρευτεί η κόρη του τον γιο του Γιώργου Παπανδρέου.
"Με παραξενεύει. Τι να πω όμως, νιώθω αρκετά έξω από τα νερά μου διότι δεν ξέρω πως πρέπει να διαχειριστώ τέτοια ζητήματα. Εγώ βλέπεις είμαι ένας απλός άνθρωπος του μεροκάματου, δεν ξέρω από αυτά", τόνισε.
Ο αρραβώνας, όπως σημείωσε, είναι υπόθεση των παιδιών και ούτε ο Παπανδρέου εκτιμά πως έχει λόγο σ' αυτό.
"Μάλιστα φοβάμαι πολύ μήπως μας παρατήσουν όλους και παντρευτούν κάπου κρυφά, καθώς δεν ήταν στις επιθυμίες τους να διαρρεύσει η είδηση για τα αρραβωνιάσματα.
Δεν ήθελαν ούτε ραδιόφωνα, ούτε τηλεοράσεις αυτές τις στιγμές. Ήθελαν να κάνουν κάτι πιο ήσυχο", αναφέρει χαρακτηριστικά.
Μιλώντας για τον μέλλοντα συμπέθερό του, Γιώργο Παπανδρέου και απαντώντας στο τι θα ήθελε να του πει, σημειώνει:
"Δεν έχουμε και πολλά πράγματα να συζητήσουμε, τι να του πω; Να μας ζήσουν τα παιδιά! Την κορούλα μου παίρνουν, τι άλλο να έλεγα στον άνθρωπο;
Γενικά είμαι πολύ χαρούμενος που παντρεύω το παιδί μου με το γιο του Γιώργου Παπανδρέου. Θεωρώ ότι ο συμπέθερός μου είναι ένας γλυκός άνθρωπος.
Δεν φταίει αυτός για όσα συμβαίνουν, ούτε οι άλλοι πολιτικοί. Δεν νομίζω ότι κάνουν με τη θέληση τους πράγματα σε βάρος του λαού. Νομίζω ότι δεν μπορούν να παρέμβουν σε ό,τι μας συμβαίνει", σημειώνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: