Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Λίγο καί πολύ γέλιο.....Το έχουμε ανάγκη


Λίγο γέλιο.....Το έχουμε ανάγκη 


 Rires_enfants ΣΚΑΕΙ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ
Είπα να κάτσω να σοβαρευτώ... αλλά δεν βρήκα που να καθίσω ! !

Το εγκεφαλικό προϋποθέτει εγκέφαλο. . . . . . . μην αγχώνεστε μερικοί ! !

Σημασία δεν έχει ούτε το ταξίδι ούτε ο προορισμός. Σημασία έχει να βρεις πάρκινγκ όταν φτάσεις ! !

Ποτέ δε θα καταλάβω πως χορταίνουν με σαλάτες, πως οι περικοπές θα φέρουν ανάπτυξη και πως απ το Δημήτρης βγαίνει το Μήτσος..
 

- Ρε Μάναααα... έπεσε το internet !  - Να πάρεις μια σκούπα και να το μαζέψεις... Μ' έχετε κάνει υπηρέτρια εδώ μέσα...
Η "δίαιτα από Δευτέρα" είναι κινητή εορτή
Στη τράπεζα χθες... - "Πληρωμή ή ανάληψη" με ρωτάει ο ταμίας... - A ανάληψη λέω, ο κόσμος ξεσπά σε χειροκροτήματα . . . . . . .  είχα 2 προτάσεις γάμου ! !

Χθες, στην Κίνα εισέβαλαν και λήστεψαν μια τράπεζα. Δόθηκε το σκίτσο των ληστών στην αστυνομία και έχουν ήδη συλληφθεί 1.173.852 ύποπτοι.

Το πρωί ήμουν στην Εθνική Οδό, κοιτάω αριστερά και τι να δω?
Μια τύπισσα, με πατημένα 120, να κοιτάζεται στον πλαϊνό καθρέφτη & να βάζει κραγιόν..
Και φυσικά, έτσι αφηρημένη όπως ήταν, είχε αρχίσει να μπαίνει στη λωρίδα μου!
Τρόμαξα τόσο που μου έπεσε η ξυριστική μηχανή απ' το ένα χέρι και το σάντουιτς από το άλλο.
Προσπάθησα να κουμαντάρω το τιμόνι με τα γόνατα, μου φεύγει και το κινητό όπως το κρατούσα με τον ωμό και μιλούσα,
πέφτει μέσα στον καφέ που είχα ανάμεσα στα πόδια μου, έγιναν τα πλήκτρα του laptop χάλια...
Πάλι καλά που δε βράχηκε η εφημερίδα που είχα πάνω στο τιμόνι... Γυναίκες οδηγοί, σου λέει μετά...ο άλλος .......

Οι ώρες 6, 7, 8 θα έπρεπε να βγαίνουν μόνο σε απόγευμα.
 
Αυτά τα πελάγη ευτυχίας προς τα που πέφτουν, να πάω να αρμενίσω;
 
Το νερό δεν ξεπλένει αμαρτίες. Δοκιμάστε με τζιν η βότκα..
 
Φήμες λένε ότι κάποιος βγήκε καλός σε φωτογραφία ταυτότητας.

Να καταργηθούν εδώ και τώρα οι ζυγαριές στα φαρμακεία.Για ντεπόν πας... με ηρεμιστικά φεύγεις.
 
Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τη φράση "κράτα τα ρέστα".
 
Μου παραχώρησε ταξιτζής προτεραιότητα! Σταμάτησα, πήγα του άνοιξα την πόρτα, τον αγκάλιασα.."μίλησε μου αδερφέ, τι κακό σε βρήκε;; τι σε βασανίζει..;;
 
Η γιαγιά στον 4ο όροφο βλέπει ειδήσεις. Οι υπόλοιποι....... τις ακούμε.
 
 
Από όλα τα είδη στον πλανήτη μόνο οι άνθρωποι και οι κάλτσες δυσκολεύονται να βρουν το άλλο τους μισό...
 
Έλληνες, ένας λαός που όλη μέρα βλέπει φανατικά εκπομπές μαγειρικής και το βράδυ παραγγέλνει delivery !!
 
Πήγα σε ένα φαρμακείο να πάρω αντιβηχικό, 30 ευρώ μου λέει . . . . .  μου κόπηκε ο βήχας.
 
Χειμώνας είναι να χοροπηδάς από το ένα χαλί στο άλλο για να μην ακουμπήσεις κρύο πλακάκι...

Το λεωφορείο έχει θέρμανση, αν βάλει και ίντερνετ μετακομίζω!
 
Εισιτήριο έχετε; Υγεία να έχουμε κι όλα τ'άλλα έρχονται κύριε ελεγκτά μου.
Μετά από δύο μήνες έβαλα 50 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο και μετά δεν έπαιρνε μπρος. Μάλλον έπαθε εγκεφαλικό από την συγκίνηση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: